ΚΟΣΜΟΣ3 έτη ago
Ολλανδία: Νοσοκόμος σκότωσε 20 ασθενείς με κορονοϊό «για να μην υποφέρουν»
Συγκλονισμένη είναι η κοινή γνώμη στην Ολλανδία – Ο καθ΄ομολογία δράστης νοσηλεύτηκε για κάποιο διάστημα σε ψυχιατρικό ίδρυμα Ένας νοσοκόμος που θεωρείται ύποπτος για τη δολοφονία πολλών ασθενών στο νοσοκομείο Wilhelmina...