Καβάλα: Ανοίγουν τα Ραντεβού Μαΐου στο Νοσοκομείο

Το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας ανακοίνωσε ότι τα ραντεβού για τον μήνα Μάιο 2025 θα ανοίξουν την Τρίτη, 29 Απριλίου 2025, στις 14:30 μ.μ. Αυτός ο προγραμματισμός αφορά τόσο τα πρωινά όσο και τα απογευματινά ιατρεία, καθώς και όλες τις εργαστηριακές εξετάσεις.




Σκόπια: Σκηνές αρχαίας τραγωδίας έξω από το νοσοκομείο του Κότσανι

O επικεφαλής της εισαγγελίας των Σκοπίων, Λιούπκο Κοτσέφσκι, ο οποίος εργάζεται από το Κότσανι, ανέφερε ότι οι δικαστικοί αξιωματούχοι θα ζητήσουν την προφυλάκιση τουλάχιστον 10 ατόμων, ύποπτων για διάφορα σοβαρά εγκλήματα, μία μέρα την καταστροφική πυρκαγιά, από την οποία σκοτώθηκαν 59 άνθρωποι –ηλικίας από 14 έως 25 ετών– στη ντισκοτέκ Pulse.

Το κατηγορητήριο είναι «βαρύ» και κάνει λόγο –μεταξύ άλλων αδικημάτων– για σοβαρές ελλείψεις πρωτοκόλλων ασφάλειας, προσπάθειες δωροδοκίας και διακίνηση ναρκωτικών.

«Οι ελλείψεις είναι σοβαρότατες. Μπορώ να πω ελεύθερα ότι πρόκειται για διαφθορά του συστήματος», ανέφερε ο εισαγγελέας, ο οποίος απορεί με το γεγονός ότι αυτή η ντισκοτέκ δεν μπόρεσε ποτέ να λάβει άδεια λειτουργίας.

«Καθώς έφτασαν τα πτώματα και αναγνωρίστηκαν, οι εισαγγελείς έδωσαν εντολή για αυτοψία των θυμάτων. Υπάρχει εντολή για τη σύλληψη κάθε ατόμου που με κάποιο τρόπο οδήγησε στο συμβάν. Ακόμη, εκδόθηκαν εντολές για την κατάσχεση βιντεοσκοπήσεων, την προσωρινή κατάσχεση των εγγράφων της εταιρείας, έρευνα σε οικία, συνεργασία με την εισαγγελία για τη δίωξη του οργανωμένου εγκλήματος και της διαφθοράς. Η έρευνα βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Ύστερα από αυτούς τους έξι εισαγγελείς, θα προσλάβω άλλους τρεις, από την εισαγγελία των Σκοπίων.

Περισσότεροι από είκοσι άνθρωποι είναι ύποπτοι, περίπου δεκαπέντε βρίσκονται στο αστυνομικό τμήμα. Ορισμένοι από εκείνους έχουν πεθάνει, άλλοι βρίσκονται στο νοσοκομείο. Κάποιοι από τους συλληφθέντες είναι άμεσα εμπλεκόμενοι σε αυτό το εγκληματικό γεγονός, όπως ο διοργανωτής του πάρτι. Κρατούνται ένας πρώην Υφυπουργός του Υπουργείου Οικονομίας, ένας υπεύθυνος τομέα του συγκεκριμένου Υπουργείου, ένας πρώην επικεφαλής της Διεύθυνσης Προστασίας και Διάσωσης (DZS) καθώς και τρεις υπάλληλοι», τόνισε εχθές το βράδυ (16/03).

«Το εσωτερικό του κτηρίου αποτελείτο από γυψοσανίδες χωρίς πυράντοχη επένδυση, δεν υπήρχαν πυροσβεστικά υλικά στην ψευδοροφή, δεν υπήρχε σύστημα ειδοποίησης για πυρκαγιά, η αίθουσα ήταν γεμάτη με εύφλεκτα υλικά. Χρησιμοποιήθηκαν πυροτεχνικά υλικά χωρίς άδεια και από εταιρεία δίχως πιστοποίηση. Σύμφωνα με το περιουσιολόγιο του ακινήτου, διαπιστώθηκε ότι ήταν εγγεγραμμένο ως επιχείρηση ελαφράς βιομηχανία και ότι δεν είχε δηλωθεί η μετατροπή αυτού σε επιχείρηση εστίασης. Παρ’ όλα αυτά, το Υπουργείο Οικονομίας παρείχε άδεια εκμετάλλευσης για δεκαπέντε χρόνια», προσέθεσε.

Συγγενείς θυμάτων και τραυματιών αγωνιούν έξω από το νοσοκομείο στο Κότσανι

Σκηνές αρχαίας τραγωδίας εκτυλίσσονται τις τελευταίες ώρες έξω από το νοσοκομείο του Κότσανι, όπου έχουν συγκεντρωθεί συγγενείς θυμάτων και τραυματιών. Άλλοι θρηνούν και ορισμένοι άλλοι ελπίζουν για μία θετική είδηση όσον αφορά την κατάσταση της υγείας των αγαπημένων τους. Ανάμεσα σε εκείνους, βρίσκονται και επιζώντες της εθνικής τραγωδίας, η οποία έχει συγκλονίσει την ευρωπαϊκή κοινότητα και ιδίως τα κράτη των Βαλκανίων.

Η Ελλάδα ανέλαβε τους εγκαυματίες που ζητήθηκαν από τον ευρωπαϊκό Μηχανισμό

Η Ελλάδα ανέλαβε το σύνολο των εγκαυματιών που ζητήθηκαν από τον ευρωπαϊκό Μηχανισμό Πολιτικής Προστασίας. Οι 18 τραυματίες νοσηλεύονται στο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης και σε στρατιωτικά νοσοκομεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.

newsbomb.gr




Ενίσχυση στο Νοσοκομείο Καβάλας με 31 νέους επικουρικούς νοσηλευτές

Το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας ενισχύεται σημαντικά με την πρόσληψη 31 νέων επικουρικών νοσηλευτών, οι οποίοι αναμένεται να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες του ιδρύματος σε προσωπικό.

Η ενίσχυση αυτή έρχεται σε μια κρίσιμη περίοδο, καθώς το νοσηλευτικό προσωπικό αντιμετωπίζει αυξημένο φόρτο εργασίας, ενώ οι απαιτήσεις για ποιοτική φροντίδα υγείας παραμένουν υψηλές. Οι νέοι νοσηλευτές θα συμβάλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών, στην ταχύτερη ανταπόκριση σε επείγοντα περιστατικά και στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας για το υπάρχον προσωπικό.

Η διοίκηση του νοσοκομείου εξέφρασε την ικανοποίησή της για την ενίσχυση αυτή, τονίζοντας ότι αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στην περιοχή.

Οι νέες προσλήψεις εντάσσονται στο πλαίσιο του σχεδιασμού για τη συνολική αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια.




Ο Πάπας Φραγκίσκος θα εισαχθεί σε νοσοκομείο για βρογχίτιδα

ΟΠάπας Φραγκίσκος θα νοσηλευτεί για ιατρικές εξετάσεις και για τη θεραπεία της βρογχίτιδας, λέει το Βατικανό.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του γραφείου Τύπου της Αγίας Έδρας:
«Σήμερα (14/2) το πρωί, μετά το τέλος των ακροάσεων, ο Πάπας Φραγκίσκος θα εισαχθεί στην Πολυκλινική Agostino Gemelli για κάποιες απαραίτητες διαγνωστικές εξετάσεις και για να συνεχίσει τη θεραπεία του για τη βρογχίτιδα, η οποία συνεχίζεται ακόμη, σε νοσοκομειακό περιβάλλον».
Πηγή:newsbomb.gr



Σε λειτουργία το σύστημα ειδοποίησης κινδύνου στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας

Μετά από δίμηνη πιλοτική λειτουργία και δοκιμών, τέθηκε σε οριστική λειτουργία το Σύστημα Ειδοποίησης Κινδύνου στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας. Πρόκειται για ένα σύστημα πρόληψης και αποτροπής βίαιων περιστατικών σε βάρος των εργαζομένων του νοσοκομείου.

Το σύστημα αποτελείται από μια κεντρική οθόνη φορητού υπολογιστή, η οποία λαμβάνει οπτικά και ηχητικά μηνύματα και έχει εγκατασταθεί στο θυρωρείο του νοσοκομείου, όπου υπάρχει υπάλληλος ασφαλείας καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου. Παράλληλα, οι εργαζόμενοι που εργάζονται σε μονοβάρδιες κατά τις απογευματινές και νυχτερινές ώρες φέρουν φορητά τηλεχειριστήρια. Σε περίπτωση κινδύνου λεκτικής ή σωματικής βίας, μπορούν να πιέσουν το κουμπί του τηλεχειριστηρίου, μεταδίδοντας σήμα στην κεντρική οθόνη με την ακριβή τοποθεσία τους. Ο υπάλληλος ασφαλείας ειδοποιεί αμέσως τους συναδέλφους του, ενώ αν το κουμπί πατηθεί τρεις φορές, ειδοποιείται ταυτόχρονα και η αστυνομία.

Εδώ και έναν χρόνο, κατόπιν αιτήματος του Σωματείου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, το νοσοκομείο έχει ενταχθεί στο σύστημα επιτήρησης στόχων της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καβάλας, με περιπολικά να διέρχονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Το αίτημα για την προμήθεια του συστήματος είχε κατατεθεί από το Σωματείο Εργαζομένων και έγινε αποδεκτό από τη Διοίκηση του νοσοκομείου, η οποία προχώρησε στην εγκατάστασή του. Η ελπίδα είναι να εφαρμοστούν παρόμοια συστήματα και σε άλλα νοσοκομεία, ώστε να διασφαλιστεί η ψυχική και σωματική ακεραιότητα των εργαζομένων και να αποτραπούν περιστατικά βίας.




Καβάλα | «Κουμπί άμεσης ανάγκης» στο Νοσοκομείο

Το Νοσοκομείο Καβάλας, μέσω του Σωματείου Εργαζομένων, έθεσε σε λειτουργία το κουμπί άμεσης ανάγκης για την προστασία του προσωπικού από πιθανές επιθέσεις. Όπως δήλωσε η πρόεδρος του Σωματείου, Κατερίνα Πετράκη, πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα ασφαλείας που αφορά όλους τους εργαζόμενους του Νοσοκομείου.

Το σύστημα ειδοποίησης κινδύνου περιλαμβάνει οθόνη στο θυρωρείο, η οποία δέχεται ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις. Ο υπάλληλος ασφαλείας που βρίσκεται εκεί ενημερώνεται άμεσα και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες.

Οι εργαζόμενοι διαθέτουν φορητό τηλεχειριστήριο, το οποίο μπορούν να ενεργοποιήσουν σε περίπτωση που νιώσουν απειλή λεκτικής ή σωματικής βίας, διασφαλίζοντας έτσι την άμεση ανταπόκριση και την προστασία τους.




Κρίση στο Νοσοκομείο Δράμας: Αποχωρούν οι στρατιωτικοί γιατροί

Το Γενικό Νοσοκομείο Δράμας βρίσκεται σε σοβαρή κρίση, καθώς η έλλειψη ιατρικού προσωπικού γίνεται όλο και πιο έντονη.

Μετά την αποτυχία πρόσληψης παθολόγων μέσω διαγωνισμού και την αποχώρηση στρατιωτικών γιατρών, η κατάσταση δείχνει να επιδεινώνεται δραματικά, θέτοντας σε κίνδυνο τη λειτουργία βασικών κλινικών.

Αποχώρηση στρατιωτικών γιατρών και νέες προκλήσεις

Οι στρατιωτικοί γιατροί που είχαν σταλεί προσωρινά στο νοσοκομείο της Δράμας, στο πλαίσιο ενίσχυσης του Εθνικού Συστήματος Υγείας, καλούνται τώρα να αποχωρήσουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται νέα κενά σε μια ήδη υποστελεχωμένη νοσηλευτική μονάδα. Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη, καθώς δεν υπάρχουν διαθέσιμοι παθολόγοι για να καλύψουν τη θέση τους, ενώ οι προσπάθειες πρόσληψης νέων γιατρών μέσω διαγωνισμών αποτυγχάνουν διαρκώς.

Άγονες προκηρύξεις και αδιέξοδο στην Παθολογική Κλινική

Ο δεύτερος διαγωνισμός για την πρόσληψη παθολόγων στο νοσοκομείο της Δράμας κηρύχθηκε άγονος, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία νέα στελέχωση. Οι γιατροί αποφεύγουν να επιλέξουν θέσεις σε περιφερειακά νοσοκομεία, καθώς οι συνθήκες εργασίας είναι ιδιαίτερα δύσκολες και το εργασιακό περιβάλλον απαιτητικό.

Η Παθολογική Κλινική του νοσοκομείου λειτουργεί πλέον με ελάχιστο προσωπικό, γεγονός που έχει άμεσες επιπτώσεις στην περίθαλψη των ασθενών. Με την αποχώρηση των στρατιωτικών γιατρών, η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο κρίσιμη, ενώ οι αναισθησιολόγοι που έχουν κληθεί να καλύψουν το κενό δεν διαθέτουν την κατάλληλη εξειδίκευση για παθολογικά περιστατικά.

Αντιδράσεις και αιτήματα των εργαζομένων

Οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου εκφράζουν την έντονη ανησυχία τους για την κατάσταση που διαμορφώνεται και ζητούν άμεση παρέμβαση από το Υπουργείο Υγείας. Προτείνουν:

  • Άμεση προκήρυξη νέων θέσεων με αυξημένα κίνητρα για την προσέλκυση γιατρών.
  • Δυνατότητα απόσπασης παθολόγων από άλλα νοσοκομεία, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες.
  • Μόνιμη ενίσχυση του προσωπικού, ώστε να σταματήσουν οι προσωρινές λύσεις που δεν λύνουν το πρόβλημα.

Η ανάγκη για άμεση λύση

Το νοσοκομείο της Δράμας αποτελεί ζωτικής σημασίας δομή για την περιοχή, εξυπηρετώντας μεγάλο πληθυσμό, τόσο από τον αστικό ιστό όσο και από τα γύρω χωριά. Η υποστελέχωση του παθολογικού τομέα και η αποχώρηση των στρατιωτικών γιατρών απειλούν τη δημόσια υγεία και καθιστούν αναγκαία την άμεση κινητοποίηση της πολιτείας.

Η κρίση στο νοσοκομείο της Δράμας αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τα βαθύτερα προβλήματα του συστήματος υγείας στην Ελλάδα και τη δυσκολία στελέχωσης περιφερειακών νοσοκομείων. Αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα, η κατάσταση ενδέχεται να επιδεινωθεί περαιτέρω, θέτοντας σε κίνδυνο τους κατοίκους της περιοχής που βασίζονται στο δημόσιο σύστημα υγείας.




1.500€ μηνιαίως από τον Δήμο Δράμας για να έρθουν γιατροί στο Νοσοκομείο

1.500 ευρώ κάθε μήνα, θα δίνει ο Δήμος Δράμας σε δύο(2) παθολόγους γιατρούς που θα προσληφθούν στο Νοσοκομείο της Δράμας, προκειμένου να δημιουργήσει κίνητρα για να υπάρξει ενδιαφέρον από την πλευρά των γιατρών να έρθουν στον ακριτικό νομό μας.

Πρόκειται για μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία του Δήμου Δράμας, η οποία δεν αντιμετωπίζει νομικά και συνταγματικά κωλύματα.




Ξάνθη | Επιβράβευση για το Νοσοκομείο

Στα πλαίσια των Healthcare Business Awards 2024 επιβραβεύτηκε το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης και συγκεκριμένα απονεμήθηκε το «GOLD» βραβείο στην κατηγορία Κοινωνική Ευαισθησία σε φορείς του Δημοσίου Τομέα στο νεοσύστατο τμήμα Ειδική Μη αυτόνομη Μονάδα Κατ’ Οίκον Νοσηλείας για την υποβολή πρότασης με τίτλο: «Η ανάπτυξη Υπηρεσίας Μετανοσοκομειακής Κατ’ Οίκον Νοσηλείας μέσα από την οπτική ενίσχυσης του κοινωνικού αποτυπώματος στην τοπική κοινωνία».

 

xanthidaily.gr




Αδιαθεσία Επιβάτη σε αστικό Λεωφορείο – Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο

Κατά τη διάρκεια δρομολογίου του Αστικού ΚΤΕΛ, ο οδηγός ενημερώθηκε ότι ένας επιβάτης χρειαζόταν πρώτες βοήθειες. Αμέσως, κλήθηκε το ΕΚΑΒ και το ασθενοφόρο παρέλαβε τον επιβάτη μπροστά στο δικαστικό μέγαρο, μεταφέροντάς τον στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το περιστατικό δεν ήταν σοβαρό, αν και κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους και ιατρική παρακολούθηση.

Γιάννης Γ.

 

 

 




Κομοτηνή: Διακοπή Αγώνα λόγω Κεραυνού – Στο Νοσοκομείο ο Διαιτητής

Ένα δυνατός κεραυνός ο οποίος έπεσε στη Κομοτηνή το απόγευμα του Σαββάτου 7 Δεκεμβρίου 2024 είχε ως αποτέλεσμα την προσωρινή διακοπή της αναμέτρησης Πανθρακικός-ΑΕ Ευόσμου για τη 13η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής.

Η αναμέτρηση βρισκόταν στο 83ο λεπτό, με τους Κομοτηναίους να προηγούνται 2-0, όταν συνέβη το περιστατικό. Ο διαιτητής Φιλιππίδης της ΕΠΣ Έβρου ένιωσε έντονη αδιαθεσία αμέσως μετά το περιστατικό, με αποτέλεσμα να διακόψει προσωρινά τον αγώνα. Όταν αισθάνθηκε καλύτερα, η αναμέτρηση ξεκίνησε και πάλι, αλλά σχεδόν αμέσως διεκόπη οριστικά -σφυρίζοντας τρεις φορές- και ενώ πλέον βρισκόμασταν στο 88ο λεπτό της αναμέτρησης, καθώς ο ρέφερι δεν μπορούσε, πλέον, να συνεχίσει άλλο, λόγω των ενοχλήσεων που είχε.

Γύρω από τον ρέφερι μαζεύτηκαν οι ποδοσφαιριστές, ενώ κλήθηκε ασθενοφόρο για να τον μεταφέρει στο «Σισμανόγλειο» Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής. Εκτιμάται ότι η αδιαθεσία του διαιτητή οφείλεται στην αλληλεπίδραση του συστήματος ενδοεπικοινωνίας που φορούσε με το ηλεκτρομαγνητικό φορτίο του κεραυνού.

*Πηγή: thrakisports




Έρευνα για την Υγεία ΑμεΑ: Παράδοση Συμπερασμάτων στο Νοσοκομείο Καβάλας

Η παράδοση των αποτελεσμάτων της πανελλαδικής έρευνας που διεξήγαγε το παρατηρητήριο θεμάτων αναπηρίας της ΕΣΑμεΑ στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας είναι μια σημαντική πρωτοβουλία, η οποία αναδεικνύει σοβαρά προβλήματα πρόσβασης στην υγεία για τα άτομα με αναπηρία ή/και χρόνιες παθήσεις.

Κύρια Συμπεράσματα:

  1. Οικονομικές Δυσκολίες:
    • Το 78% των ερωτηθέντων έχει μειώσει βασικές δαπάνες διαβίωσης για να καλύψει ανάγκες υγείας.
    • Αυξημένη οικονομική επιβάρυνση καταγράφεται στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες και σε χαμηλά εισοδήματα.
  2. Πρόσβαση σε Υπηρεσίες Υγείας:
    • Το 31% αντιμετώπισε μεγάλη δυσκολία στην πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας τα τελευταία δύο χρόνια.
    • Σημαντικά ποσοστά ανέφεραν στέρηση φαρμάκων (34%), υπηρεσιών αποκατάστασης (33%) και ψυχικής υγείας (30%).
  3. Οδοντιατρική Φροντίδα και Διαγνωστικές Εξετάσεις:
    • Το 43% στερήθηκε οδοντιατρική φροντίδα.
    • Το 40% δεν μπόρεσε να πραγματοποιήσει αναγκαίες διαγνωστικές εξετάσεις.
  4. Αξιολόγηση Δημόσιων Δομών Υγείας:
    • Μόνο το 30% κρίνει ως ικανοποιητική την προσβασιμότητα.
    • Τα μεγαλύτερα προβλήματα εντοπίστηκαν σε ομάδες με εγκεφαλική παράλυση, τύφλωση, νευρομυϊκές παθήσεις, κ.ά.
  5. Ικανοποίηση από τις Υπηρεσίες:
    • Γενική βαθμολογία υπηρεσιών ΕΟΠΥΥ: 5,2/10.
    • Νοσοκομειακή περίθαλψη: 4,7/10. Σημειώνεται καλύτερη αξιολόγηση για το σεβασμό της αξιοπρέπειας των ασθενών (6,34/10).
    • Χαμηλή ικανοποίηση για χρόνους αναμονής στα ΤΕΠ (56,5% από 1 έως 3), επάρκεια προσωπικού (55%) και υλικών φροντίδας (48,4%).
  6. Προσωπικός Γιατρός:
    • Μόνο οι μισοί από τους εγγεγραμμένους στον θεσμό του Προσωπικού Γιατρού τον χρησιμοποιούν για μη επείγοντα προβλήματα υγείας.

Αντίδραση και Συνεργασία:

Οι συναντήσεις με τη διοίκηση και τους φορείς του νοσοκομείου διεξήχθησαν σε θετικό κλίμα, με υποσχέσεις προώθησης των αποτελεσμάτων στην 4η ΥΠΕ για αναζήτηση λύσεων βελτίωσης. Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει τη σημασία του διαλόγου μεταξύ φορέων και δημόσιων δομών, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής για τα άτομα με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις.




Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολη | Επανέρχεται το θέμα δημιουργίας ΜΕΘ παίδων με αφορμή το τραγικό γεγονός στο Μαγικό Ξάνθης

Με αφορμή το τραγικό γεγονός στο Μαγικό Ξάνθης επανέρχεται το θέμα της υγειονομικής θωράκισης της περιοχής και συγκεκριμένα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης με ΜΕΘ παίδων.

Μιλώντας στην ΕΡΤ το μέλος της Εξελεκτικής Επιτροπής Πέτρος Κετικίδης κάλεσε πολιτικούς, αυτοδιοικητικούς και άλλους φορείς να υποστηρίξουν το αίτημα της ΠΟΕΔΗΝ και του Συλλόγου Γονέων για λειτουργία στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης και σε όλες τις πόλεις που έχουν Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία τη λειτουργία ευέλικτων ΜΕΘ παίδων δυναμικότητας 3-4 κλινών. «Η ανθρώπινη ζωή είναι ανεκτίμητη και δεν αναλύεται σε αθροίσματα αριθμών που προβάλλει η κυβέρνηση. Με αυτό τον τρόπο θα σώζονται ζωές και η περιοχή θα μπορεί να στηρίζει σε αυτή τη δομή πέρα από την υγεία των παιδιών και την δημογραφική και κοινωνική της αναβάθμιση» τόνισε καταλήγοντας ο κ. Κετικίδης.

Σύνταξη: Βασιλική Μαχαίρα/ertnews




Μόνο ένα απογευματινό χειρουργείο έχει γίνει στο Νοσοκομείο Δράμας

ΧΩΡΙΣ ζήτηση φαίνεται ότι είναι η κατάσταση των απογευματινών χειρουργείων στη Δράμα.

Όπως είναι γνωστό, από τον περασμένο Απρίλιο, μετά από σχετική απόφαση της διοίκησης του Νοσοκομείου Δράμας δόθηκε η άδεια να προχωρήσουν στα απογευματινά χειρουργεία με σχετικό αντίτιμο που είχε οριστεί από το Υπουργείο Υγείας.

Παρ’ όλα αυτά φαίνεται ότι μέχρι σήμερα δεν υπάρχει ζήτηση, καθώς όλο αυτό το διάστημα, μόνο ένα χειρουργείο έγινε ως απογευματινό. Να υπενθυμίσουμε ότι, τα απογευματινά χειρουργεία γίνονται μόνο εφόσον το ζητήσουν οι ίδιοι οι ασθενείς και επιθυμούν να πληρώσουν.

Το θέμα είναι ότι στο Νοσοκομείο της Δράμας και γενικά στα Περιφερειακά Νοσοκομεία, δεν υπάρχουν μεγάλες λίστες αναμονής, με αποτέλεσμα το πολύ να υπάρχει αναμονή για ένα ή δύο μήνες, για χειρουργεία που δεν είναι κατεπείγοντα, οπότε ο ασθενής δεν μπαίνει στη διαδικασία να πληρώσει.

Και βέβαια, τα κατεπείγοντα χειρουργεία διεξάγονται άμεσα στην κανονική τους ώρα. Στην ίδια λογική για τη Δράμα τουλάχιστον, δεν αναμένεται να υπάρξει και δωρεάν χειρουργείο από τη λίστα που χρηματοδοτεί το Ταμείο Ανάκαμψης.

Στόχος των απογευματινών πληρωμένων χειρουργείων, αλλά και των δωρεάν μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, είναι να μειωθούν οι λίστες αναμονής κυρίως στα μεγάλα Νοσοκομεία Αθηνών και Θεσσαλονίκης.

Προς το παρόν πάντως, και μετά από τα νέα θεσμικά κίνητρα που πέρασαν από τη Βουλή την περασμένη εβδομάδα, το Νοσοκομείο Δράμας αναμένει την επόμενη προκήρυξη στα μέσα Δεκεμβρίου, για την πρόσληψη Παθολόγων στην Παθολογική Κλινική του Νοσοκομείου Δράμας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Δράμα περιμένει επίσης να ψηφιστούν και τα θεσμικά κίνητρα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, δίνοντας τη δυνατότητα στους Δήμους να επιδοτούν τα ενοίκια των ειδικών ιατρών που θα προσλαμβάνονται στο Νοσοκομείο Δράμας για παράδειγμα. Μέχρι σήμερα, οι Δήμοι μπορούν να επιδοτούν τα ενοίκια κατοικιών των επικουρικών ιατρών και όχι των ειδικών ιατρών.

Το μέτρο της επιδότησης ενοικίου ισχύει σήμερα και οι Δήμοι του Νομού Δράμας επιδοτούν ενοίκια επικουρικών γιατρών στο Νοσοκομείο της Δράμας και στα Κέντρα Υγείας Δράμας, Κ. Νευροκοπίου, Παρανεστίου και Προσοτσάνης.

Πηγή: proinos-typos




Θεσμικά κίνητρα για τους γιατρούς του Άγονου Νοσοκομείο Δράμας

ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ γνωστό, το Νοσοκομείο της Δράμας, έχει ενταχθεί στα Άγονα Α΄ Τύπου, όπως μαζί και τα Κέντρα Υγείας Κ. Νευροκοπίου και Παρανεστίου, ενώ το Κέντρο Υγείας Προσοτσάνης στα Άγονα Β΄ κατηγορίας.

Στο πλαίσιο αυτό, το Νοσοκομείο Δράμας ως Άγονο Α’, παίρνει κάποια κίνητρα τα οποία βοηθούν γενικά στην πρόσληψη ιατρών, ενώ όσον αφορά στους μισθούς, αυτά εμφανίζονται να είναι κατά 7.200 ευρώ το χρόνο αυξημένοι (για τους ιατρούς).

Παρ’ όλα και η πρώτη προκήρυξη για Παθολόγους που έγινε απέβη άγονη καθώς κανένας δεν δήλωσε ενδιαφέρον, ενώ αντίθετα ενδιαφέρον υπήρξε για τη ΜΕΘ Δράμας.

Στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας που ψηφίστηκε προχθές, υπήρξαν και ορισμένα θεσμικά κίνητρα τα οποία δεν είχαν ενταθεί στο πρώτο νομοσχέδιο. Παρ’ όλα αυτά, η Δράμα περιμένει επίσης να δει και τα θεσμικά κίνητρα τα οποία θα παρέχονται προς τους Δήμου, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιδοτούν χρηματικά την στέγη γιατρών που θα έρθουν στη Δράμα.

Σε ανακοίνωσή του σχετικά με τα νέα θεσμικά κίνητρα από το μόλις ψηφισθέν σχέδιο νόμου, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριαζίδης, αναφέρεται σ’ αυτά επισημαίνοντας ότι γίνεται επικαιροποίηση της διάταξης περί δυνατότητας μετάθεσης: Δίδεται η δυνατότητα στους ειδικευμένους γιατρούς και οδοντίατρους του ΕΣΥ που είτε έχουν συμπληρώσει 3 έτη πραγματικής υπηρεσίας σε υγειονομικές δομές σε προβληματικές και άγονες περιοχές κατηγορίας Α’, είτε έχουν συμπληρώσει 5 έτη σε περιοχές κατηγορίας Β’, να μετατίθενται ταχύτερα, εντός 6 μηνών, αντί ενός έτους, σε οποιαδήποτε περιφερειακή ενότητα της χώρας, προσφέροντας τους ευελιξία στην επιλογή του τόπου συνέχισης της επαγγελματικής τους καριέρα

Επίσης, απλούστευση της κινητικότητας: Διευκολύνονται οι μετακινήσεις γιατρών από και προς άγονες περιοχές, ενισχύοντας τη στελέχωση των υγειονομικών δομών.

Ταχύτερη επαγγελματική εξέλιξη: Αυξάνεται ο συντελεστής υπολογισμού υπηρεσίας σε 1,3 για όσους εργάζονται σε περιοχές κατηγορίας Α’, επιταχύνοντας την ανέλιξή τους στον επόμενο βαθμό.

Επιπλέον εκπαιδευτική άδεια: Παρέχεται 1 επιπλέον μήνας άδειας για συνεχιζόμενη επιστημονική εξέλιξη, ενισχύοντας τη δια βίου μάθηση.

Διεύρυνση του μέτρου της συνυπηρέτησης: Επεκτείνεται η δυνατότητα συνυπηρέτησης για τους συζύγους και συμβιούντες των γιατρών του ΕΣΥ, προωθώντας τη στήριξη των οικογενειών τους.

Όπως αναφέρει ο κ. Κυριαζίδης, «η συνδυαστική εφαρμογή οικονομικών και μη κινήτρων στοχεύει στην προσέλκυση και παραμονή γιατρών του ΕΣΥ στις προβληματικές και άγονες περιοχές. Επιπρόσθετα, η ένταξη της Δράμας στις προβληματικές περιοχές κατηγορίας Α’ αποτελεί κομβική εξέλιξη, ικανοποιώντας ένα χρόνιο αίτημα της τοπικής μας κοινωνίας».

Πηγή: proinos-typos




Ξεκίνησαν τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία | «Κάθε νοσοκομείο έχει ένα πρόγραμμα»

Πρεμιέρα, χθες, Πέμπτη 28/11 για τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία, τα οποία θα πραγματοποιούνται με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

«Τα απογευματινά χειρουργεία άρχισαν από εχθές. Κάθε νοσοκομείο έχει ένα πρόγραμμα που έχει γίνει από την ομάδα των χειρουργών βάσει των κρεβατιών και αιθουσών που υπάρχουν» επεσήμανε μιλώντας στο MEGA και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη.

Περίπου 35.000 δωρεάν απογευματινά χειρουργεία πρέπει να γίνουν έως το τέλος του 2025 με χρηματοδότηση ύψους 54 εκατομμυρίων ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Προτεραιότητα έχουν όσοι περιμένουν τουλάχιστον 4 μήνες.

«Είναι κάπου 35.700 αυτά τα χειρουργεία, θα γίνουν χωρίς να πληρώνουν» διευκρίνισε η Ματίνα Παγώνη.

www.newsbeast.gr




Νέα καταγγελία για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο

Μία 50χρονη γυναίκα, είναι το τρίτο περιστατικό ιατρικής αστοχίας στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.

Οι αποκαλύψεις ξεκίνησαν με τον αστυνομικό, που τον ενημέρωσαν ότι διαγνώστηκε με μεταστατικό καρκίνο, έναν χρόνο αργότερα.

Η γυναίκα, σύμφωνα με καταγγελία, μετά από μία απλή χειρουργική επέμβαση θυρεοειδούς, όπως στην περίπτωση του 27χρονου φαντάρου, που έχασε τη ζωή του, στο ίδιο νοσοκομείο, ζει με τραχειοστομία, δεν μπορεί να μιλήσει και δεν μπορεί να ανασάνει.

Ο Κώστας, σύζυγος της 50χρονης, είπε μεταξύ άλλων στην εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα”, ότι στο «χειρουργείο έσφαξαν την γυναίκα μου».

«Από τις 28 Φεβρουαρίου, ζούμε ένα δράμα. Έβαλα τη γυναίκα μου για εγχείρηση και που έδωσαν μισό άνθρωπο. Δεν έχει αναπνοή την ομιλία την έχει χάσει και μάλλον μετά τα Χριστούγεννα να κάνουμε χειρουργείο για να επανέλθει το 80% της αναπνοής”, είπε και τόνισε ότι δεν πίστευε ότι θα την πάρει ζωντανή. «Τουλάχιστον εμείς, φύγαμε ζωντανοί» είπε χαρακτηριστικά.

Όταν βγήκαν από το νοσοκομείο και έψαξαν σε άλλους γιατρούς το τι έχει γίνει, δεν το πίστευαν.

Όπως είπε ακόμη, το σπίτι του έχει μετατραπεί σε νοσοκομείο καθώς χρειάζεται μηχανήματα για να επιβιώσει η σύζυγός του και μητέρα δύο παιδιών, ενώ του είχαν πει ότι θα ήταν μία επέμβαση ρουτίνας.

Ο δικηγόρος της 50χρονης, ανέφερε ότι πλέον η γυναίκα δεν μπορεί να επιβιώσει μόνη της χρειάζεται συνεχώς βοήθεια.

www.newsbomb.gr




Αυτοί είναι οι υποψήφιοι για την θέση του διοικητή στο Νοσοκομείο Καβάλας (ονόματα)

Για τη θέση του διοικητή στο Νοσοκομείο Καβάλας ανακοινώθηκε η ακόλουθη σειρά κατάταξης:

1.Σανσαρίδης Μάριος 2)Κοσμίδου Ζωή 3)Γατούλα Μαρία 4) Ραφαέλα Ελένη 5) Παναγόπουλος Παναγιώτης 6)Γερόπουλος Αχιλλέας 7) Κοτσίλα Μαρία 8)Μπαλαξής Δημήτριος 9)Χρηστίδης Γρηγόρης 10)Ρέντος Γρηγόρης και 11)Πολίτης Αλέξης.

Για τη θέση του αναπληρωτή διοικητή στο Νοσοκομείο Καβάλας η σειρά είναι:

1)Σανσαρίδης Μάριος, 2)Γατούλα Μαρία 3)Ραφαέλα Ελένη 4)Παναγόπουλος Παναγιώτης 5)Γερόπουλος Αχιλλέας 6)Κοτσίλα Μαρία 7) Μπαλαξής Δημήτριος 8)Χρηστίδης Γρηγόρης 9)Ρέντος Γρηγόρης και 10)Καραμήτσος Χρήστος.

Οι 7 πρώτοι υποψήφιοι καλούνται σε συνέντευξη. Βαθμολογούνται εκ νέου κι οι 3 πρώτοι προωθούνται στον Υπουργό Υγείας που επιλέγει έναν για κάθε μία θέση.




Νοσοκομείο Καβάλας/Εκλογές ΕΓΕΣΥΚ: Ποιοι εκλέγονται στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο [ονόματα]

Η συμμετοχή των γιατρών στην εκλογική διαδικασία ξεπέρασε το 80%-Ποιοι εκλέγονται ως αντιπρόσωποι στην ΟΕΝΓΕ

Την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024 από τις 09:00 ως και τις 17:00 πραγματοποιήθηκαν στο αμφιθέατρο του Γενικού Νοσοκομείου της Καβάλας οι εκλογές των νοσοκομειακών γιατρών -οι οποίοι κατήλθαν με ενιαίο ψηφοδέλτιο- για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΓΕΣΥΚ, της Εξελεγκτικής Επιτροπής και των Αντιπροσώπων για την ΟΕΝΓΕ.

Η συμμετοχή ξεπέρασε το 80%, καθώς από τους 207 εγγεγραμμένους γιατρούς ψήφισαν οι 166, ενώ τις επόμενες μέρες η νέα Διοίκηση θα συγκροτηθεί σε σώμα.

Ποιοι εκλέχθηκαν στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο

  • Γιώργος Τεπελόπουλος-Χειρουργός ΤΕΠ 103
  • Αναστάσιος Μασκανάκης-Αγγειοχειρουργός 88
  • Αννα Αρβανιτίδου-Ακτινοδιαγνώστης 87
  • Πρόδρομος Μποσταντζής-Παθολόγος 87
  • Αλεξία Κωνσταντινίδου-Πνευμονολόγος 77
  • Νίκος Ευτυχιάκος-Ορθοπαιδικός 76
  • Βραχνίδης Σταύρος-Γενικός Ιατρός ΤΕΠ 75

Αντιπρόσωποι στην ΟΕΝΓΕ

  • Γιώργος Τεπελόπουλος 111
  • Νίκος Ευτυχιάκος 98
  • Κατερίνα Μποσινάκη 84
  • Αλεξια Κωνσταντινίδου 66

Για την Εξελεγκτική Επιτροπή

  • Νίκος Καμπουρίδης 138
  • Φανή Παπουλίδου 84
  • Κλαίρη Λαμπίρη 47

ΠΗΓΗ: https://www.kavalapost.gr/




Η Δράμα φώναξε “ως εδώ” για την κατάσταση στο Νοσοκομείo

Οι πολίτες ζήτησαν προσλήψεις και στελέχωση του Νοσοκομείου

Το βράδυ της Παρασκευής διεξήχθη στην Δράμα το Πανδραμινό Συλλαλητήριο για την Υγεία, με εκατοντάδες κατοίκους της πόλης να συγκεντρώνονται στο κέντρο της, εκφράζοντας την αγανάκτησή τους για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας λόγω των σοβαρών ελλείψεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

Οι συμμετέχοντες, με πανό και συνθήματα, ένωσαν τις φωνές τους απαιτώντας άμεση ενίσχυση του νοσοκομείου με προσωπικό και πόρους, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Το συλλαλητήριο, το οποίο οργανώθηκε από τοπικούς φορείς, συλλόγους και πολίτες, ανέδειξε την επιτακτική ανάγκη για άμεσες λύσεις και έστειλε ένα σαφές μήνυμα προς την κεντρική διοίκηση.

Οι πολίτες της Δράμας τόνισαν πως δεν ανέχονται άλλο την αδιαφορία και ζητούν από το κράτος να αναλάβει τις ευθύνες του, λαμβάνοντας μέτρα για την κάλυψη των κενών θέσεων στο νοσοκομείο.

Δείτε φωτογραφίες :




Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την τραγική κατάσταση στο Νοσοκομείο Δράμας

Η κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας έχει φτάσει σε ένα τραγικό σημείο, με σοβαρές ελλείψεις σε γιατρούς και υγειονομικό προσωπικό που απειλούν την υγεία και την ασφάλεια των πολιτών.

Για αυτόν τον λόγο, διοργανώθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Δράμα με στόχο να αναδειχτεί η ανάγκη άμεσης ενίσχυσης του νοσοκομείου με ιατρικό προσωπικό.

Η συγκέντρωση αυτή αποτέλεσε μια συλλογική φωνή διαμαρτυρίας, μια κραυγή αγωνίας για το δικαίωμα όλων μας στη δημόσια και δωρεάν υγεία.




Νοσοκομειακοί γιατροί Καβάλας : «Να σταματήσουν οι μετακινήσεις των παθολόγων στο Νοσοκομείο Δράμας»

Το Δ.Σ της ΕΓΕΣΥΚ εκφράζει την έντονη αντίθεση του στις μετακινήσεις στο Νοσοκομείο Δράμας, των Παθολόγων του Νοσοκομείου μας, για 7 και 6 εφημερίες τους επόμενους 2 μήνες.
Για ακόμη μια φορά οι Διοικούντες μετατρέπουν τους γιατρούς σε γυρολόγους αδιαφορώντας πλήρως για τον επαγγελματικό και οικογενειακό τους προγραμματισμό, ενώ δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα υποστελέχωσης και δυσλειτουργίας στις Παθολογικές μας Κλινικές.

Καλούμε τη Διοίκηση του Νοσοκομείου και την 4η ΥΠΕ να σταματήσουν άμεσα τις μετακινήσεις αυτές πριν το κύμα των παραιτήσεων των γιατρών φτάσει και σε εμάς. Επίσης λόγω της κατάστασης του Νοσοκομείου της Δράμας είναι δεδομένο πως και το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου μας θα επωμισθεί ακόμη μεγαλύτερη πίεση το προσεχές διάστημα.Για το λόγο αυτό καλούμε τη Διοίκηση να τερματίσει το απαράδεκτο καθεστώς λειτουργίας των γιατρών του ΤΕΠ που επέβαλε από τον Ιούνιο και μετά. Θα πρέπει οι 5 Ειδικοί Γιατροί των Επειγόντων να επιστρέψουν στο ρόλο για τον οποίο τοποθετήθηκαν στο Νοσοκομείο, να εξετάζουν δηλαδή ασθενείς ως ορίζει η Ειδικότητά τους και όχι να είναι καθηλωμένοι από τη Διοίκηση με ένα μπλοκάκι και ένα στυλό στο χέρι να καταγράφουν απλά αφίξεις ασθενών στην είσοδο των Επειγόντων.

Πιστεύουμε πως η αύξηση του χρόνου αναμονής των ασθενών στα Επείγοντα από τη στιγμή της απενεργοποίησης των γιατρών των Επειγόντων και μετά, να μην αφορά μόνο τους ασθενείς αλλά και τη Διοίκηση του Νοσοκομείου.

Τέλος, τα γειτονικά Νοσοκομεία Δράμας και Ξάνθης στην τελευταία προκήρυξη διεκδίκησαν και κέρδισαν συνολικά 13 θέσεις γιατρών. Το Νοσοκομείο Καβάλας προκήρυξε μία μόνο θέση αυτή του Διευθυντή Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών.

Δεν έχει το Νοσοκομείο ανάγκες σε άλλες θέσεις; Ο Διευθυντής θα τοποθετηθεί και αυτός από τη Διοίκηση στη είσοδο των Επειγόντων για να κάνει Διαλογή ασθενών χωρίς να εξετάζει;

Απευθύνουμε κάλεσμα σε όλους τους συναδέλφους να στείλουν μήνυμα δυσαρέσκειας συμμετέχοντας μαζικά στην Πανυγειονομική Απεργία της ΟΕΝΓΕ την Πέμπτη 17/10/24.




Καβάλα | Κατέληξε άνδρας που νοσηλεύονταν με τη σύζυγό του στο Νοσοκομείο

Δύο ηλικιωμένοι, ένας άντρας και μια γυναίκα, είχαν μεταφερθεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το μεσημέρι της Δευτέρας 7 Οκτωβρίου 2024 από τη Νέα Πέραμο στο Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας, καθώς αμφότεροι έφεραν τραύματα από μαχαίρι.

Μια εβδομάδα μετά ο ηλικιωμένος άντρας δεν τα κατάφερε και υπέκυψε στα τραύματά του, ενώ η σύζυγός του είχε τραυματιστεί ελαφρύτερα και δε διατρέχει κίνδυνο η ζωή της.
www.kavalapost.gr



Καβάλα | Μετακινήσεις παθολόγων στο Νοσοκομείο Δράμας

Το Δ.Σ της ΕΓΕΣΥΚ εκφράζει την έντονη αντίθεση του στις μετακινήσεις στο Νοσοκομείο Δράμας, των Παθολόγων του Νοσοκομείου μας, για 7 και 6 εφημερίες τους επόμενους 2 μήνες

Για ακόμη μια φορά οι Διοικούντες μετατρέπουν τους γιατρούς σε γυρολόγους αδιαφορώντας πλήρως για τον επαγγελματικό και οικογενειακό τους προγραμματισμό, ενώ δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα υποστελέχωσης και δυσλειτουργίας στις Παθολογικές μας Κλινικές.

Καλούμε τη Διοίκηση του Νοσοκομείου και την 4η ΥΠΕ να σταματήσουν άμεσα τις μετακινήσεις αυτές πριν το κύμα των παραιτήσεων των γιατρών φτάσει και σε εμάς. Επίσης λόγω της κατάστασης του Νοσοκομείου της Δράμας είναι δεδομένο πως και το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου μας θα επωμισθεί ακόμη μεγαλύτερη πίεση το προσεχές διάστημα.

Για το λόγο αυτό καλούμε τη Διοίκηση να τερματίσει το απαράδεκτο καθεστώς λειτουργίας των γιατρών του ΤΕΠ που επέβαλε από τον Ιούνιο και μετά. Θα πρέπει οι 5 Ειδικοί Γιατροί των Επειγόντων να επιστρέψουν στο ρόλο για τον οποίο τοποθετήθηκαν στο Νοσοκομείο, να εξετάζουν δηλαδή ασθενείς ως ορίζει η Ειδικότητά τους και όχι να είναι καθηλωμένοι από τη Διοίκηση με ένα μπλοκάκι και ένα στυλό στο χέρι να καταγράφουν απλά αφίξεις ασθενών στην είσοδο των Επειγόντων.

Πιστεύουμε πως η αύξηση του χρόνου αναμονής των ασθενών στα Επείγοντα από τη στιγμή της απενεργοποίησης των γιατρών των Επειγόντων και μετά, να μην αφορά μόνο τους ασθενείς αλλά και τη Διοίκηση του Νοσοκομείου.

Τέλος, τα γειτονικά Νοσοκομεία Δράμας και Ξάνθης στην τελευταία προκήρυξη διεκδίκησαν και κέρδισαν συνολικά 13 θέσεις γιατρών. Το Νοσοκομείο Καβάλας προκήρυξε μία μόνο θέση αυτή του Διευθυντή Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών.

Δεν έχει το Νοσοκομείο ανάγκες σε άλλες θέσεις; Ο Διευθυντής θα τοποθετηθεί και αυτός από τη Διοίκηση στη είσοδο των Επειγόντων για να κάνει  Διαλογή ασθενών χωρίς να εξετάζει;

Απευθύνουμε κάλεσμα σε όλους τους συναδέλφους να στείλουν μήνυμα δυσαρέσκειας συμμετέχοντας μαζικά στην Πανυγειονομική Απεργία της ΟΕΝΓΕ την Πέμπτη 17/10/24.

 

www.proininews.gr




Άδ. Γεωργιάδης: «Στη Διαύγεια η προκήρυξη για προσλήψεις στο Νοσοκομείο Δράμας»

Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ανήρτησε στο X την προκήρυξη, επισημαίνοντας ότι ελήφθησαν υπ’ όψιν οι ελλείψεις και οι ανάγκες των δευτεροβάθμιων και τριτοβάθμιων υγειονομικών δομών.

Αναλυτικά η ανάρτηση του υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη που αφορά και το Νοσοκομείο Δράμας: «Μόλις αναρτήθηκε στη Διαύγεια, με υπογραφή του αρμοδίου Υφυπουργού Υγείας @mthemisto, η προκήρυξη 298 θέσεων ιατρών κλάδου ΕΣΥ διαφόρων ειδικοτήτων, για τα νοσοκομεία των 7 ΥΠΕ και το ΕΚΑΒ, όντας συνεπής με την δέσμευσή μου στην Βουλή, ότι θα γινόταν μέσα σε αυτή την εβδομάδα.

Για την κατανομή των θέσεων λήφθηκαν υπόψη οι ελλείψεις και οι ανάγκες των δευτεροβάθμιων κ τριτοβάθμιων υγειονομικών δομών. Ειδικότερα, μέσω της προκήρυξης πολυάριθμων θέσεων για τα ΤΕΠ των νοσοκομείων της 1ης κ 2ης ΥΠΕ, δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση του νέου συστήματος εφημεριών, που θα λειτουργήσει από 1.11.2024 κ θα βελτιώσει σημαντικά την εξυπηρέτηση των επειγόντων περιστατικών.

Επιπλέον, προκηρύσσονται θέσεις διαφόρων ειδικοτήτων και βαθμών για κρίσιμα νοσοκομεία της περιφέρειας ενδεικτικά αναφέρω:

5 για το Γενικό Νοσοκομείο της Κω (όπως είχα δεσμευθεί κατά την επίσκεψη μου εκεί το καλοκαίρι)

7 για το Γενικό Νοσοκομείο της Δράμας (όπως δεσμεύθηκα στην Βουλή προ ολίγων ημερών) που πιστεύω ότι θα δώσουν μόνιμη λύση στα γνωστά προβλήματα του εκεί Νοσοκομείου

7 για το Γενικό Νοσοκομείο της Σπάρτης, το οποίο και αντιμετώπιζε οξύ πρόβλημα για αρκετό καιρό

Ευελπιστούμε ότι τα πρόσφατα σημαντικά ενισχυμένα οικονομικά κίνητρα, που θεσπίστηκαν με την ΚΥΑ για τις Άγονες περιοχές, για τους ιατρούς κλάδου ΕΣΥ που υπηρετούν σε προβληματικές και άγονες περιοχές, καθώς και η ταυτόχρονη πρόσκληση πολλών θέσεων, όπως όλοι οι εμπλεκόμενοι μας είπαν ότι έπρεπε να κάνουμε, ώστε να μην υπάρχει ο φόβος εγκλωβισμού των ιατρών στο Νοσοκομείο, θα προσελκύσουν τελικά το ενδιαφέρον του ιατρικού προσωπικού της χώρας μας, ώστε να ανταποκριθεί στο κάλεσμα του Υπουργείου Υγείας και να καλυφθούν οι θέσεις στις περιοχές αυτές. Σημειώνω ότι ήδη ισχύει η μείζονα μεταρρύθμιση της παράλληλης δυνατότητας ασκήσεως και ιδιωτικού έργου των ιατρών του ΕΣΥ και άρα έχοντας κάποιος την μονιμότητα στο Νοσοκομείο, δεν στερείται της επιθυμίας του να εργάζεται και επιπλέον αλλού, εφόσον όμως πρώτα καλύπτει όλες τις υποχρεώσεις του προς το ΕΣΥ.

Σύντομα θα καταθέσουμε στην Βουλή τροπολογία και με τα θεσμικά κίνητρα για τις Άγονες περιοχές ώστε να κλείσουμε τον κύκλο των παρεμβάσεων μας για τις περιοχές αυτές.

Στο νέο ΕΣΥ που χτίζουμε, χρειαζόμαστε τη σύμπραξη όλων και θα τα καταφέρουμε. Είμαι πολύ αισιόδοξος»




Τραγική η κατάσταση στο νοσοκομείο της Δράμας – Παραιτούνται 12 γιατροί

Ανακοίνωση σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις στο Νοσοκομείο Δράμας και το “εντέλλεσθε” σε 12 γιατρούς ειδικοτήτων του Παθολογικού Τομέα, εξέδωσε ο Σύλλογος Ιατρών του Νοσοκομείου Δράμας.

Στην ίδια ανακοίνωση, ο Σύλλογος Ιατρών του Νοσοκομείου Δράμας, κατηγορεί τη διοίκηση για εξαναγκασμό σε παραιτήσεις των ιατρών, ενώ μιλάει ακόμα και για «αντιποίηση της ιατρικής ειδικότητας».




Δημιουργία δανειστικής βιβλιοθήκης στο Γενικό νοσοκομείο Καβάλας

Στη δημιουργία δανειστικής βιβλιοθήκης προχώρησε ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, Αχιλλέας Γερόπουλος, ύστερα από πρόταση της Εντεταλμένης Συμβούλου του Δήμου Καβάλας για θέματα Πολιτισμού, Επιστημών και Έμφυλης Βίας, Στέλλας Αργυρίου. Η νέα δράση φέρει τον τίτλο “Διαβά-ΖΩ” και έχει ως στόχο να προσφέρει στιγμές ανακούφισης στους ασθενείς και τους συνοδούς τους, μέσω του δανεισμού βιβλίων.

Το πρωί της Δευτέρας, 30 Σεπτεμβρίου 2024, σε μια τελετή παρουσία του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη, παραδόθηκαν τα πρώτα βιβλία που δώρισε ο Δήμος Καβάλας στη διοίκηση του νοσοκομείου. Η δανειστική βιβλιοθήκη θα λειτουργεί σε όλους τους ορόφους του νοσοκομείου, προσφέροντας βιβλία από λογοτεχνικά έργα μέχρι και ειδικές εκδόσεις, με την ελπίδα να εμπλουτίζεται συνεχώς από δωρεές πολιτών και φορέων.




Εκδόθηκε οικοδομική άδεια για το έργο στο Νοσοκομείο

Εκδόθηκε οικοδομική άδεια για το μεγάλο και σημαντικό έργο στο Νοσοκομείο. Αφορά το ισόγειο, το τμήμα Επειγόντων και Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων.

Με την εκτέλεση του αναμένονται σημαντικές χωροταξικές αλλαγές. Ειδικότερα η άδεια αναφέρει αλλαγή διαρρύθμισης σε ισόγειο, δεύτερο υπόγειο, πρώτο και δεύτερο όροφο με κατασκευή στεγάστρου στην είσοδο του κτιρίου.

Μέσω των αλλαγών λέγεται ότι τα Επείγοντα θα έρθουν μπροστά (εκεί που κάνει στάση το λεωφορείο) και τα τακτικά θα πάνε πίσω στο ισόγειο. Εκεί που σήμερα είναι τα Επείγοντα. Η άδεια αναφέρει ότι πρόκειται για εργασίες μικρής κλίμακας.

 

www.proininews.gr




Εξετάζεται ο κυκλικός κόμβος αλλά και η νέα γέφυρα μπροστά από το Παλιό Νοσοκομείο

Υπό εξέταση είναι δύο λύσεις από πλευράς της διοίκησης του Δήμου Καβάλας όσον αφορά την οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, στο σημείο που βρίσκεται η πεσμένη γέφυρα.

Η πρώτη αναφέρεται στην δημιουργία ενός κυκλικού κόμβου μπροστά από το Παλιό Νοσοκομείο που ουσιαστικά θα δημιουργηθεί εκεί που βρίσκονται σήμερα οι φωτεινοί σηματοδότες. Αυτό ουσιαστικά θα κρατήσει την κατασταση ως έχει στον δρόμο και δεν θα χρειαστεί να φτιαχτεί νέα γέφυρα.

Ωστόσο εάν κάτι τέτοιο αποδειχτεί ότι δεν μπορεί να υλοποιηθεί τεχνικά τότε η νέα γέφυρα είναι μονόδρομος και είναι η δεύτερη λύση που εξετάζει ο Δήμος.




Δεν πραγματοποιούνται απογευματινά χειρουργεία στο Νοσοκομείο της Καβάλας

Στο Νοσοκομείο Καβάλας, δεν πραγματοποιούνται απογευματινά χειρουργεία λόγω έλλειψης νοσηλευτικού προσωπικού. Παρόλο που αναισθησιολόγοι και χειρουργοί είναι διαθέσιμοι, η έλλειψη νοσηλευτών εμποδίζει την εκτέλεση αυτών των επεμβάσεων. Το Νοσοκομείο Καβάλας, ένα περιφερειακό νοσοκομείο, βρίσκεται σε καθημερινή γενική εφημερία, δεχόμενο περιστατικά από πολλές περιοχές, και δεν μπορεί να αλλάξει το καθεστώς εφημέρευσης, όπως ενδέχεται να ισχύει σε μεγαλύτερα νοσοκομεία της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης.

Ο Διευθυντής της Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Καβάλας, κ. Βαγγέλης Καμπουρίδης, μίλησε στην κάμερα του Ena Channel.