Νομικές ενέργειες από το σωματείο Ταξί κατά της αλλαγής της πιάτσας

Ο πρόεδρος του σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Καβάλας «Η Πρόοδος» κ. Χρήστος Ιωαννίδης μίλησε στην Πρωινή.

Σε μια διαφορετική βάση. Το Δημοτικό Συμβούλιο έλαβε απόφαση κατά πλειοψηφία. Μια απόφαση μετακίνησης της πιάτσας της πλατείας Καπνεργάτη, μια απόφαση με την οποία οι επαγγελματίες δεν συμφωνούν. Θα κινηθούν νομικά, δηλώνει ο κ. Ιωαννίδης.

Η συνέντευξη

Ερ: Τι θα κάνετε μετά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου;

Απ: Δυστυχώς καταλάβαμε ότι ήταν προαποφασισμένο. Ό,τι και να λέγαμε εμείς, η απόφαση τους είχε παρθεί. Από εδώ και πέρα θα κινηθούμε νομικά. Δυστυχώς όλο αυτό το διάστημα δεν ακουστήκαμε ποτέ. Δεν ακούστηκε ποτέ ο σύλλογος ΑμεΑ που ρωτήθηκε, δεν ακούστηκε ποτέ το Ταξί, δεν ακούστηκαν ποτέ τα μέτρα ασφαλείας που θέτουν άλλες αρχές και υπηρεσίες. Ο κ. Μουριάδης και οι εκλεκτοί του σύμβουλοι επιμένουν να βγούμε στο δρόμο. Στην άκρη της οδού Βενιζέλου. Εμείς δε θα ρισκάρουμε ούτε την ασφάλεια των επιβατών, ούτε την ασφάλεια τη δική μας. Εξηγήσαμε πολλές φορές στον Δήμαρχο αλλά και στο Δημοτικό Συμβούλιο, ότι προέχει η ασφάλεια. Εξηγήσαμε, είπαμε και ξαναείπαμε ότι εκείνο το μέρος είναι επικίνδυνο στο να βγούμε έξω και να σταθμεύουμε σε αυτό. Δεν μπορούμε να ανοίξουμε πόρτες, δεν μπορούμε να τινάξουμε ένα πατάκι για να μπει μέσα πελάτης σε ένα καθαρό ταξί. Δυστυχώς ο κ. Μουριάδης λέει να βγούμε έξω. Στην Βενιζέλου. Εμείς δε θα βγούμε έξω. Προέχει η ασφάλεια, το έχω πει πάρα πολλές φορές, το λέω και τώρα. Είναι πολύ επικίνδυνο, το λέει και η ίδια η Τροχαία.

Ερ: Ο διάλογος τέλειωσε;

Απ: Ο διάλογος τέλειωσε. Δεν έχουμε άλλον διάλογο. Θα προβούμε στα νομικά μέσα.

Ερ: Όσο θα γίνονται τα έργα, η πιάτσα των ταξί που θα είναι; Θα επηρεαστεί;

Απ: Δεν μερίμνησε ο Δήμος που θα πάει η πιάτσα. Δεν υπάρχει κάτι προσωρινό, όσο θα γίνονται τα έργα. Δε μας έδωσε ο Δήμαρχος με σαφήνεια να καταλάβουμε όταν το ζητήσαμε, που θα πάει η πιάτσα. Μισόλογα και αερολογίες. Που θα πάει η πιάτσα; Το ζητήσαμε όλοι μας, να μας πει. Δυστυχώς δεν πήραμε απάντηση. Τι θα κάνει ο κόσμος;! Τι θα κάνει ο κόσμος που έχει προβλήματα;!

Ερ: Ο διάλογος που έγινε μέχρι τώρα, ήταν πρόσωπο με πρόσωπο; Συναντήσατε το Δήμαρχο στο γραφείο του;

Απ: 7,5 χρόνια αυτήν τη δουλειά κάνουμε. Πολλές συναντήσεις με πολλούς συναδέλφους και εκπροσώπους τους κλάδου.  Πάντα υπήρχαν υποσχέσεις αλλά οι υποσχέσεις δυστυχώς ήταν κάτω από το τραπέζι. Ήταν όλα επιφανειακά, να καθησυχάσουμε, να ηρεμήσουμε και δυστυχώς από πίσω όλοι έκαναν τη δουλειά τους.

Ερ: Αυτό που προτείνει ο κ. Χρυσανίδης, η πιάτσα επί της Βενιζέλου αλλά από το «Σοκολατοπωλείον» και μπροστά από τον Δημοτικό Κήπο, σας βρίσκει σύμφωνους;

Απ: Δεν μας βρίσκει σύμφωνους. Η πρόταση μας, που τη δώσαμε και την καταθέσαμε στην κα Αλεξάνδρα Τσανάκα, ήταν η πιο ασφαλή πρόταση και την εγκρίναν όλοι. Η πιάτσα παραμένει στην ίδια περιοχή και εξυπηρετείται με δρόμο από την οδό Κύπρου και εντός Δημοτικού Κήπου. Από τη στιγμή που δεν έχει καμία επαφή με το έργο, δεν επηρεάζει καθόλου τον ΟΤΕ και δεν επηρεάζει καθόλου την καινούργια Πλατεία Καπνεργάτη, τότε δεν βλέπουμε το λόγο να μετακινηθούμε. Δεν έχει καμία σχέση αυτό που προτείνουμε με την ανάπλαση. Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή του Δημάρχου, να βγούμε από εκεί. Μιλάμε για εμμονή. Βάλαμε όλες τις παραμέτρους. Δεν επηρεάζουμε το έργο, δεν μπλοκάρουμε το έργο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην μείνουμε εκεί με τον τρόπο που περιγράφει η πρόταση μας.

www.proininews.gr

 




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Τελευταία ημέρα της ανακωχής Χαμάς και Ισραήλ, συνομιλίες για την παράτασή της

Ηανακωχή ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, που επέτρεψε την απελευθέρωση ομήρων και φυλακισμένων και τη διανομή κάποιων ποσοτήτων ανθρωπιστικής βοήθειας που χρειαζόταν απελπιστικά, διανύει σήμερα την τέταρτη και τελευταία ημέρα της, με φόντο συνομιλίες για την παράτασή της.

Τη νύχτα της Κυριακής προς Δευτέρα, το ένοπλο παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα διαβεβαίωσε σε ανακοίνωσή του πως «επιδιώκει την παράταση της ανακωχής πέραν των τεσσάρων ημερών» που προέβλεπε η συμφωνία, με σκοπό να «αυξηθεί ο αριθμός των κρατουμένων που θα αφεθούν ελεύθεροι».

Πρόκειται για κάτι που προβλεπόταν στη συμφωνία.

Πηγή του Γαλλικού Πρακτορείου προσκείμενη στη Χαμάς εξήγησε ότι το κίνημα «ενημέρωσε τους μεσολαβητές» πως θέλει η ανακωχή να παραταθεί για «δυο ως τέσσερις ημέρες».

Η συμφωνία, που κλείστηκε με μεσολάβηση του Κατάρ —με την υποστήριξη της Αιγύπτου και των ΗΠΑ— και τέθηκε σε ισχύ την Παρασκευή, προέβλεπε 4ήμερη παύση των εχθροπραξιών, τη διανομή ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα και την απελευθέρωση 50 ομήρων από τους 200 και πλέον που κρατούνται στον παλαιστινιακό θύλακο, με αντάλλαγμα την αποφυλάκιση 150 φυλακισμένων Παλαιστίνιων.

Από την Παρασκευή, αφέθηκαν ελεύθεροι 39 όμηροι στο πλαίσιο της συμφωνίας και 24 εκτός αυτού του πλαισίου, στην πλειονότητά τους Ταϊλανδοί που εργάζονταν στο Ισραήλ, καθώς και 117 παλαιστίνιοι φυλακισμένοι, καθώς η συμφωνημένη αναλογία είναι 1 προς 3.

Υπάρχει ρήτρα στη συμφωνία που επιτρέπει την παράταση της ανακωχής, με προϋπόθεση την απελευθέρωση 10 ομήρων την ημέρα, που θα έχει αντάλλαγμα την απελευθέρωση 30 Παλαιστίνιων, όπως μεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Υιοθετημένη από το Ισραήλ

Ανάμεσα στους ομήρους που απελευθερώθηκαν χθες ήταν κοριτσάκι 4 ετών με αμερικανική υπηκοότητα, το μικρό όνομα του οποίου είναι Αμπιγκέιλ. Το παιδί έμεινε ορφανό στην επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ την 7η Οκτωβρίου. Έκλεισε τα 4 ενώ κρατείτο από τη Χαμάς.

«Έχει υποστεί φρικτό ψυχικό τραύμα», είπε ο αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν, σύμφωνα με τον οποίο η μικρή είδε τους γονείς της να σκοτώνονται μπροστά στα μάτια της.

Πρόσθεσε πως θέλει την παράταση της ανακωχής.

Παρομοίως η κυβέρνηση της Γαλλίας.

«Δεν έχει πια γονείς, όμως όλη η χώρα την παίρνει στην αγκαλιά της. Θα τη φροντίσουμε», είπε ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου, που συζήτησε τηλεφωνικά με τον κ. Μπάιντεν.

Η ρήτρα που προέβλεπε την παράταση της ανακωχής είναι μεν «ευλογία», πρόσθεσε ο κ. Νετανιάχου, όμως «έχω επίσης πει πως μετά τη συμφωνία θα επιστρέψουμε στον σκοπό μας: να εξαλείψουμε τη Χαμάς και να εγγυηθούμε ότι η Λωρίδα της Γάζας δεν θα είναι πια αυτή που ήταν», συμπλήρωσε.

«Νίκη;»

Ο ισραηλινός πρωθυπουργός, ο οποίος αναμένεται σήμερα να ζητήσει από την κυβέρνησή του να εγκρίνει προϋπολογισμό «πολέμου», ύψους 30 δισεκατομμυρίων σέκελ (7,3 δισ. ευρώ), διεμήνυσε πως οι στρατιωτικές επιχειρήσεις θα συνεχιστούν ως «τη νίκη». Έκανε τη δήλωση αυτή στη βόρεια Γάζα, όπου πήγε —για πρώτη φορά μετά τη μονομερή αποχώρηση του Ισραήλ από τον παλαιστινιακό θύλακο το 2005— να επιθεωρήσει στρατιώτες.

Στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη, λεωφορεία της Διεθνούς Επιτροπής του Ερυθρού Σταυρού και της Ερυθράς Ημισελήνου (ΔΕΕΣ) μετέφεραν στη Ραμάλα και στην Μπεϊτούνια αποφυλακισθέντες που υποδέχθηκαν πλήθη ανεμίζοντας σημαίες της Παλαιστίνης, της Χαμάς και άλλων οργανώσεων.

«Αισθάνομαι χαρούμενος και ταυτόχρονα θλιμμένος για το αίμα των μαρτύρων μας. Θλίβομαι για τους μάρτυρές μας αλλά χαίρομαι για τη νίκη της αντίστασής μας», είπε στην Μπεϊτούνια ο Γιάζαν Σαμπά, νεαρός κρατούμενος που αφέθηκε ελεύθερος στο πλαίσιο της ανακωχής.

Το Ισραήλ άρχισε την επίθεση στη Λωρίδα της Γάζας μετά την έφοδο μαχητών της Χαμάς σε νότιους τομείς της ισραηλινής επικράτειας την 7η Οκτωβρίου με 1.200 νεκρούς, κατά τις ισραηλινές αρχές. Κατά τη διάρκεια της πιο πολύνεκρης επίθεσης που υπέστη ποτέ το Ισραήλ από καταβολής κράτους εξάλλου απήχθησαν 240 άνθρωποι και οδηγήθηκαν στον παλαιστινιακό θύλακο.

Σε αντίποινα για την επίθεση αυτή, ο στρατός του Ισραήλ, όπου η πολιτική ηγεσία ορκίστηκε να «εξαλείψει» το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα που πήρε την εξουσία το 2007 στη Λωρίδα της Γάζας, εξαπέλυσε ακατάπαυστους βομβαρδισμούς και την 27η Οκτωβρίου άρχισε χερσαία επιχείρηση.

Με βάση τον πιο πρόσφατο απολογισμό του υπουργείου Υγείας της Χαμάς, 14.854 άνθρωποι, ανάμεσά τους 6.150 παιδιά, σκοτώθηκαν στους ισραηλινούς βομβαρδισμούς. Η πολιτική προστασία στη Γάζα κάνει λόγο για άλλους 7.000 αγνοούμενους, μεγάλο μέρος των οποίων θάφτηκε στα συντρίμμια.

«200 φορτηγά την ημέρα για δυο μήνες»

Μολονότι η ανακωχή προσέφερε μια ανάπαυλα στους Γαζαίους, η ανθρωπιστική κατάσταση παραμένει «επικίνδυνη» και οι ανάγκες «χωρίς προηγούμενο», σύμφωνα με το Γραφείο Αρωγής και Έργων των Ηνωμένων Εθνών για τους Παλαιστίνιους Πρόσφυγες στην Εγγύς Ανατολή (UNRWA).

Από την Παρασκευή, 248 οχήματα φορτωμένα με ανθρωπιστική βοήθεια μπόρεσαν να εισέλθουν στη Λωρίδα της Γάζας, σύμφωνα με τον ΟΗΕ.

«Θα έπρεπε να στέλνουμε 200 φορτηγά την ημέρα για τουλάχιστον δύο μήνες προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες», τόνισε στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος του UNRWA, ο Αντνάν Αμπού Χάσνα, εξηγώντας πως ακόμα δεν έχουν φθάσει «ούτε πόσιμο νερό, ούτε τρόφιμα» σε ορισμένους τομείς.

«Μιλάνε για παραδόσεις βοήθειας και καυσίμων, αλλά είμαι στο πρατήριο καυσίμων εννιά ώρες κι είναι ακόμα κλειστό», διαμαρτυρόταν χθες στη Χαν Γιούνις ο Μπιλάλ Ντιάμπ, κάτοικος της πόλης.

Ο ισραηλινός στρατός, που χαρακτηρίζει το βόρειο τρίτο του θυλάκου εμπόλεμη ζώνη, είχε ήδη διατάξει επανειλημμένα τον άμαχο πληθυσμό να φύγει και απαγόρευσε σε οποιονδήποτε να επιστρέψει κατά τη διάρκεια της παύσης των επιχειρήσεων.

Παρά τις προειδοποιήσεις του, χιλιάδες εκτοπισμένοι κάτοικοι της Λωρίδας της Γάζας προσπάθησαν να γυρίσουν στα σπίτια τους στον βορρά κατά τη διάρκεια της ανακωχής.

Στην πόλη της Γάζας, που έχει μετατραπεί κατά το μεγαλύτερο μέρος της σε συντρίμμια, κάτοικοι κινούνταν χθες μέσα σε σύννεφα σκόνης, ανάμεσα σε σωρούς υπολειμμάτων σπιτιών και άλλων κτιρίων, κατέγραψαν κάμερες του AFP.

Οι μισές και πλέον κατοικίες στη Λωρίδα της Γάζας έχουν υποστεί ζημιές ή καταστραφεί εντελώς, σύμφωνα με τον ΟΗΕ· η πλειονότητα των κατοίκων της, 1,7 εκατ. από τα 2,4 εκατ., έχουν υποστεί εξαναγκαστικό εκτοπισμό.

Στα νοσοκομεία στο νότιο τμήμα του θυλάκου συνεχίζουν να εισάγονται πολλοί τραυματίες που διακομίζονται σ’ αυτά από το βόρειο, όπου σχεδόν όλες οι δομές υγείας έχουν πλέον πάψει να λειτουργούν.

 




Χ. Χρυσανίδης: Προεκλογικές “υπερβολές”, νομικές “ακροβασιες” και ένα πρόβλημα σε κάθε λύση

*Ως απάντηση στα γραφόμενα του κ. Σιμιτσή, τ. Δημάρχου Καβάλας.

“Αξιότιμε κ. Σιμιτσή,

η έλλειψη χώρων στάθμευσης στα Ποταμούδια (όπου τα οχήματα είναι μονίμως παρκαρισμένα στους δρόμους και πάνω στα πεζοδρόμια) καθώς και η υπάρχουσα υψομετρική διαφορά μεταξύ των οδών Σερδαρόγλου και Μοσχοπολίδου (που χωρίζει το σχολείο από την πλατεία – αυλή), “φωνάζουν” και στον πλέον αδαή ότι η θέση είναι ιδανική για κατασκευή υπόγειου parking, με ανεξάρτητη και σε άλλο επίπεδο είσοδο – έξοδο. Η επιπλέον δαπάνη για τη δημιουργία ενός τέτοιου χώρου που θα εξυπηρετεί 100-120 οχήματα, σε σχέση με τις εργασίες που τώρα επιχειρούνται, υπολογίζεται γύρω στις 200.000 €.

Αναφερθήκατε δημόσια και εκτενώς σε διάφορες νομολογίες από το 2007 που αφορούν ζητήματα όπως η ανέγερση σχολικών μονάδων πλησίον σταθμών οχημάτων (για την οποία ο νόμος συστήνει “να αποφεύγεται κατά το δυνατόν” χωρίς να την απαγορεύει ρητά),  μια απόφαση του ΣτΕ που αφορά σε περίπτωση πρατηρίου καυσίμων κ.α., προσπαθώντας έτσι να δικαιολογήσετε τη δεδομένη αδιαφορία του σημερινού δημάρχου κ. Μουριάδη να επιλύσει το χρόνιο πρόβλημα στάθμευσης στη συγκεκριμένη περιοχή.

Σκόπιμα προφανώς ξεχνάτε το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Καβάλας (ΦΕΚ 69/ΑΑΠ/2013) που έγινε επί δικής σας δημαρχίας, με τότε αντιδήμαρχο τον κ. Μουριάδη και το οποίο ξεκάθαρα προβλέπει μελέτη και κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης στην πλατεία Νεαπόλεως στα Ποταμούδια. 

Όπως το ίδιο προβλέπονταν και για το parking της Ροδόπης (υπόγειος χώρος στάθμευσης και χώρος πρασίνου από πάνω) αλλά εσείς το μετατρέψατε σε ισόγειο parking με…δέντρα. Όλοι θυμόμαστε τις συνέπειες της δικής σας ασυνέπειας, με το κλείσιμο του parking, την ταλαιπωρία χιλιάδων συνδημοτών και την…επιστράτευση “θεών και δαιμόνων” για να δοθεί παράταση στη λειτουργία του (που σε λίγο κι αυτή εκπνέει, χωρίς ο σημερινός δήμαρχος να έχει ένα σχέδιο για την επόμενη μέρα).

Όσο δε αφορά τη συνάρτηση κόστους – οφέλους την οποίαν επικαλείστε, δυστυχώς για σας συμπεριλαμβάνει και τον παράγοντα της αναγκαιότητας. Μιας αναγκαιότητας που σήμερα δε θα υπήρχε (τουλάχιστον στο βαθμό αυτό) εάν στα 8 χρόνια της θητείας σας και στα 4 χρόνια θητείας του σημερινού δημάρχου, είχαν γίνει έστω κάποια από τα απαραίτητα έργα που θα μας έφερναν μπροστά σε μια καλύτερη πραγματικότητα (πχ ολοκλήρωση της περιμετρικής, κυκλικοί κόμβοι στις κεντρικές οδικές αρτηρίες, βελτίωση της αστικής συγκοινωνίας).

Αλήθεια, τι απ’ όλα αυτά κάνατε στα 12 συνολικά χρόνια που αμφότεροι διοικήσατε;

Κύριε Σιμιτσή, όσοι συμμετέχουν στα κοινά χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:

Σ’ αυτούς που προσπαθούν να βρουν λύση σε κάθε πρόβλημα και σ’ αυτούς που προσπαθούν να βρουν πρόβλημα σε κάθε λύση. Εμένα θα μου επιτρέψετε να παραμείνω στην πρώτη”.