Αποκατάσταση των εξωτερικών όψεων του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Καβάλας

Την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025, υπεγράφη προγραμματική σύμβαση για την αποκατάσταση των εξωτερικών όψεων του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Καβάλας, με προϋπολογισμό 200.100 ευρώ.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν αφαίρεση φθαρμένων επιχρισμάτων, καθαρισμό μαρμάρινων και λίθινων επιφανειών, αντικατάσταση μολυβδόφυλλων της στέγης και νέα αρμολογήματα. Ο Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανος, ο Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης και ο Αντιπεριφερειάρχης Θόδωρος Μαρκόπουλος τόνισαν τη σημασία του έργου για την ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της πόλης.




Ολοκληρώνονται οι εργασίες αναβάθμισης στην αγορά του Αγίου Νικολάου

Η αναβάθμιση της αγοράς του Αγίου Νικολάου προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, φέρνοντας μια νέα εικόνα στην περιοχή.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν τη βελτίωση της αισθητικής και της λειτουργικότητας του χώρου, με παρεμβάσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητα των κατοίκων και των επισκεπτών.

Πρόσφατα, τοποθετήθηκαν νέα παγκάκια στον χώρο μπροστά από τον ιερό ναό, προσφέροντας περισσότερες επιλογές ξεκούρασης και αναψυχής για τους περαστικούς. Παράλληλα, αντικαταστάθηκαν τα καλαθάκια απορριμμάτων, ενισχύοντας την καθαριότητα και την ευταξία της περιοχής.

Οι παρεμβάσεις αυτές συμβάλλουν στην αναβάθμιση της εμπορικής και κοινωνικής δραστηριότητας, δημιουργώντας έναν πιο φιλόξενο και λειτουργικό χώρο για επαγγελματίες και καταναλωτές. Με τις εργασίες να πλησιάζουν στην ολοκλήρωσή τους, η περιοχή αποκτά νέα δυναμική, ενισχύοντας την τοπική οικονομία και βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των πολιτών.




Ολοκληρώνονται οι εργασίες αναβάθμισης στην αγορά του Αγίου Νικολάου

Ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας ανακοίνωσε τη συμμετοχή του στο πανελλαδικό συλλαλητήριο και την απεργία που διοργανώνεται με αφορμή την τραγωδία στα Τέμπη.

Η κινητοποίηση αυτή έρχεται ως ένδειξη διαμαρτυρίας και διεκδίκησης δικαιοσύνης, αλλά και ως μήνυμα για την ανάγκη βελτίωσης της ασφάλειας στις μεταφορές. Στο πλαίσιο της απεργίας, η αγορά της Καβάλας θα παραμείνει κλειστή από τις 11:30 το πρωί έως τις 14:30 το μεσημέρι της Παρασκευής. Μετά τη στάση εργασίας, τα καταστήματα θα λειτουργήσουν κανονικά το απόγευμα. Την ίδια στάση εργασίας αποφάσισε και ο σύλλογος επαγγελματιών του Λιμένα Θάσου, εκφράζοντας την υποστήριξή του στις κινητοποιήσεις.




Απορρίφθηκε από την Επιτροπή του Άρθρου 153 η μείωση των δημοτικών τελών του Αγίου Νικολάου

Απορρίφθηκε από την Επιτροπή του Άρθρου 153 της Αποκεντρωμένης για την μείωση των τελών κατά 95% στις επιχειρήσεις του Αγίου Νικολάου την φετινή περίοδο που γινόντουσαν οι εργασίες ανάπλασης στην περιοχή.

Για το θέμα μίλησε στο ENA Channel ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Καβάλας Γιάννης Προμούσας.




Με λαμπρότητα η λιτάνευση της εικόνας του Αγίου Νικολάου στην Καβάλα

Ανήμερα της εορτής του Αγίου Νικολάου, πραγματοποιήθηκε με λαμπρότητα σήμερα στην Καβάλα λιτάνευση της Ιερής Εικόνας του, με την παρουσία πλήθους πιστών, οι οποίοι ακολούθησαν με ευλάβεια τη θρησκευτική πομπή μέχρι και το λιμάνι της Καβάλας.

Δείτε φωτογραφίες και video :




Τελευταία παράταση στο έργο του Αγίου Νικολάου

Στη συνεδρίαση της προ λίγων ημερών η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Καβάλας αποφάσισε να δώσει μία ακόμη παράταση στο έργο του Ανοιχτού Κέντρου Εμπορίου, στην αγορά του Αγίου Νικολάου.

Όπως όλα δείχνουν, την τελευταία.

Η απόφαση αναφέρει:

«Η επιτροπή εγκρίνει τη χορήγηση 3μηνης (έως τις 20-11-2024) οριακής προθεσμίας στην εκτέλεση του έργου «Παρεμβάσεις αναβάθμισης δημοσίου χώρου για τη δημιουργία του ανοικτού κέντρου εμπορίου», σε εφαρμογή της ως άνω διάταξης σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Η αρχική προθεσμία περάτωσης του έργου, ήταν 10 μήνες, δηλαδή έως τις 24-3-2024».

Λόγοι της παράτασης είναι:

Παράλληλα με την εκτέλεση του έργου, διενεργούνται αρχαιολογικές έρευνες και εργασίες, στο πλαίσιο έργου που εκτελεί η Εφορεία Αρχαιοτήτων Καβάλας. Για το συντονισμό των 2 έργων, έχει εγκριθεί σχετικό μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Δήμου Καβάλας και ΕΦΑΚΑ, με την υπ’αριθμό 224/30-5-2022 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής.

Στην περιοχή του έργου, εκτελέστηκαν εργασίες αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης από τη ΔΕΥΑΚ και υπογείωσης του δικτύου ηλεκτρικού από τον ΔΕΔΔΗΕ. Με την υπ’αριθμό 271/18-6-2024 απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής, εγκρίθηκε η χορήγηση (προηγούμενης) παράτασης της προθεσμίας περάτωσης του έργου, έως τις 20-8-2024.

 

www.proininews.gr




Ακυρώθηκε η απόφαση μείωσης τελών στα καταστήματα της αγοράς του Αγίου Νικολάου

Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ακύρωσε την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας (αριθμ. 223/2024) με την οποία απαλλάσσονταν από δημοτικά τέλη λόγω του γνωστού έργου, όλες οι επιχειρήσεις στην περιοχή του Αγίου Νικολάου. Η απόφαση πάρθηκε μετά από αίτημα φορέων της αγοράς σε συνεδρίαση τον περασμένο Ιούλιο, φυσικά με τη σύμφωνη γνώμη των επαγγελματιών. Για το 2024 δεν θα πληρώνονταν δημοτικά τέλη και τέλη χρήσης τραπεζοκαθισμάτων.

Η Αποκεντρωμένη ακυρώνει την απόφαση επειδή επηρεάζει αρνητικά τον εκτελούμενο προϋπολογισμό του Δήμου (χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε πρόβλεψη για τα έσοδα που δεν θα εισπραχθούν) κι επειδή τέτοιες αποφάσεις – αναφέρει- δεν μπορούν να έχουν αναδρομική ισχύ. Κατά της απόφασης της Αποκεντρωμένης ο Δήμος Καβάλας μπορεί να προσφύγει στην επιτροπή του άρθρου 152.

 

www.proininews.gr




Καβάλα: Προχωρούν με γοργούς ρυθμούς τα έργα της Πλατείας Αγίου Νικολάου

Τα έργα ανάπλασης στην Πλατεία Αγίου Νικολάου στην Καβάλα προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και σχεδόν έχουν ολοκληρωθεί.Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η πλατεία πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της.Έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες αρμολόγησης των κυβόλιθων και έχουν τοποθετηθεί κάποια από τα φωτιστικά.

Αναμένεται πλέον η σύνδεση με το δίκτυο ηλεκτροδότησης από τον ΔΕΔΔΗΕ, ώστε να τεθούν σε λειτουργία τα φώτα και να ολοκληρωθούν τα τελευταία τμήματα του έργου.Με τη σχεδόν ολοκλήρωση των έργων, οι κάτοικοι της περιοχής αναμένουν να δουν την ανανεωμένη πλατεία να γίνεται το νέο κέντρο συνάντησης και αναψυχής για την τοπική κοινότητα.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Απαλλαγή επαγγελματιών Αγ. Νικολάου και Πλ. Καπνεργάτη από τα δημοτικά τέλη: ας το κάνουμε όπως η Άρτα!»

Τον Φεβρουάριο καταθέσαμε την πρότασή μας για πλήρη απαλλαγή των επαγγελματιών στην περιοχή του Αγ. Νικολάου από δημοτικά τέλη, τέλη τραπεζοκαθισμάτων και λογαριασμούς ΔΕΥΑΚ, για δύο χρόνια, λόγω της καθυστέρησης στην εκτέλεση εργασιών εκεί.

Την ίδια πρόταση καταθέσαμε και για τους επαγγελματίες στην Πλατεία Καπνεργάτη.

Η Δημοτική Αρχή απέρριψε την πρότασή μας επικαλούμενη περιορισμούς στη Νομοθεσία.

Ωστόσο, ο Δήμος Άρτας εφαρμόζει για δύο χρόνια (το 2023 και το 2024) το μέτρο της πλήρους απαλλαγής από δημοτικά τέλη και τέλη τραπεζοκαθισμάτων και εξετάζει τη δυνατότητα απαλλαγής και από τους λογαριασμούς νερού για τους επαγγελματίες της περιοχής όπου εκτελείται το αντίστοιχο έργο του Ανοιχτού Κέντρου Εμπορίου στην Άρτα.

Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας δεν έχει πια καμία δικαιολογία!

Ζητούμε να εφαρμόσει άμεσα τα μέτρα ελάφρυνσης των επαγγελματιών, όπως ο Δήμος Άρτας!




Το έργο Αγίου Νικολάου πλησιάζει στην ολοκλήρωση του

Τα έργα στην πλατεία του Αγίου Νικολάου στην Καβάλα έχουν προχωρήσει σημαντικά παρά τις καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από την ανεύρεση αρχαιολογικών ευρημάτων. Η πλατεία πλησιάζει στην ολοκλήρωση, με την κυβόστρωση των δρόμων σχεδόν ολοκληρωμένη.

Απομένει ένα μικρό τμήμα για αρμολόγηση, η οποία είχε διακοπεί λόγω αδειών των εργατών, αλλά αναμένεται να συνεχιστεί μετά τον Δεκαπενταύγουστο. Μετά από αυτό, θα τοποθετηθούν τα έξυπνα παγκάκια, τα δέντρα και οι τελικές λεπτομέρειες του έργου.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας δίνει “το οριστικό χτύπημα” στους επαγγελματίες του Αγ. Νικολάου

Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας έχει λάβει την απόφαση να δώσει νέα παράταση στις εργασίες ανάπλασης στην περιοχή του Αγ. Νικολάου μέχρι τις 20 Αυγούστου!

Εδώ και δύο χρόνια, ο Δήμαρχος Καβάλας παραπλανά τους πάντες. Στην αρχή, μας έλεγε ότι το έργο έπρεπε να τελειώσει στις 31 Δεκεμβρίου 2023, θυσιάζοντας την περσινή θερινή τουριστική περίοδο.Μετά έδωσε παράταση για τις 31 Μαΐου 2024 και τώρα φτάνει στις 20 Αυγούστου, θυσιάζοντας και τη φετινή θερινή τουριστική περίοδο!

Αυτό σημαίνει ότι ο Δήμαρχος Καβάλας, με δική του ευθύνη, βάζει οριστικά “ταφόπλακα” στους επαγγελματίες της περιοχής του Αγ. Νικολάου για δεύτερη χρονιά!Όπως πέρσι έτσι και φέτος, χάνεται η θερινή τουριστική περίοδος, κλείνουν επιχειρήσεις, επαγγελματίες παθαίνουν ζημιά και εργαζόμενοι χάνουν τις δουλειές τους!Είναι προφανές πια ότι η Δημοτική Αρχή έχει χάσει τον έλεγχο της κατάστασης και παίρνει “αλλοπρόσαλλες” αποφάσεις που πλήττουν άμεσα επαγγελματίες και εργαζόμενους εν μέσω θερινής τουριστικής περιόδου!




Η Ανάσταση του Κυρίου στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως

Με την προβλεπομένη εκκλησιαστική τάξη εορτάσθηκε το Άγιο Πάσχα στην Ελευθερούπολη.

Η τελετή της Αναστάσεως πραγματοποιήθηκε στην αυλή του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου με προεξάρχοντα τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Χρυσόστομο, πλαισιωμένο υπό των Ιερών του Μητροπολιτικού Ναού.




Δειτέ ζωντανά στο Enachannel | Η ακολουθία του Νυμφίου απο τον Ιερο Ναό Αγίου Νικολάου Καβάλας

Δείτε καθημερινά από το ENACHANNEL σε απευθείας μετάδοση, τις ακολουθίες τις Μ. Εβδομάδας.

Μ. Τρίτη στις 19:30, σε ζωντανή μετάδοση η ακολουθία του Νυμφίου απο τον Ιερο Ναό Αγίου Νικολάου Καβάλας.

Δείτε ζωντάνα εδώ:




Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Εκλογικού Αγώνα της Ν.Δ για τις Ευρωεκλογές, υπό την προεδρία του Νικολάου Παναγιωτόπουλου

Όπως ανάρτησε ο βουλευτής Καβάλας της Ν.Δ :

Η πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Εκλογικού Αγώνα της Νέας Δημοκρατίας για τις προσεχείς Ευρωεκλογές, υπό την προεδρία του Βουλευτή Καβάλας κ. Νικολάου Παναγιωτόπουλου, πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στα κεντρικά γραφεία του κόμματος. Στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης ήταν ο σχεδιασμός των δράσεων και οι κατευθύνσεις στο πλαίσιο του προεκλογικού αγώνα, με κύριο γνώμονα την ανάδειξη του κυβερνητικού έργου και την πολιτική σταθερότητα της χώρας.
Το στοίχημα των προσεχών εκλογών είναι η αυξημένη προσέλευση και συμμετοχή των πολιτών στη διαδικασία, και σε αυτό το πλαίσιο μέγιστη είναι η σημασία της εφαρμογής της επιστολικής ψήφου, που εφαρμόζεται για πρώτη φορά και δυναμώνει την φωνή της κοινωνίας. Η μεταρρύθμιση αυτή καθιερώθηκε και ισχύει για όποιον πολίτη το επιθυμεί, εντός και εκτός Ελλάδας.
Για την εφαρμογή εγγραφής στην επιστολική ψήφο ακολουθήστε τον σύνδεσμο: https://epistoliki.ypes.gov.gr



Δήμος Καβάλας | Απαλλάσσονται από τέλη τραπεζοκαθισμάτων οι επαγγελματίες του Αγ. Νικολάου

Ο Δήμος Καβάλας σκοπεύει να ικανοποιήσει το αίτημα των επαγγελματιών της εστίασης στην αγορά του Αγίου Νικολάου.

Αυτό θα περιλαμβάνει τη μη χρέωση τελών χρήσης τραπεζοκαθισμάτων για το διάστημα που δεν θα είναι δυνατή η ανάπτυξή τους έξω από τα καταστήματά τους λόγω έργων. Αυτή η προσωρινή απαλλαγή θα επεκταθεί και σε άλλες περιοχές, όπου υπάρχουν ανάλογες καταστάσεις, με τα επόμενα έργα που ανακοινώνονται.




Μάκης Παπαδόπουλος |«Aπαλλαγή από δημοτικά τέλη και λογαριασμούς νερού για 2 χρόνια σε όλους τους επαγγελματίες της περιοχής του Αγ. Νικολάου»

Οι επαγγελματίες της περιοχής του Αγ. Νικολάου δέχονται συνεχώς πλήγματα από τις καθυστερήσεις στις εργασίες της ανάπλασης.

Πέρσι είχαμε το πρώτο πλήγμα στους τζίρους των καταστημάτων. Τότε, η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας είχε λανθασμένα αποφασίσει να ξεκινήσει τις εργασίες μέσα στους πιο δυνατούς μήνες της θερινής περιόδου για τους επαγγελματίες του τουρισμού. Γιατί; Γιατί δήθεν το έργο έπρεπε να τελειώσει μέχρι το τέλος του 2023.

Το έργο φυσικά δεν τελείωσε, πήρε παράταση για άλλους έξι (6) μήνες (όπως είχαμε προτείνει εξαρχής στον Δήμαρχο Καβάλας) και εμφανίστηκαν πάλι νέες καθυστερήσεις. Θα τελειώσει επιτέλους το έργο εγκαίρως ή θα πληγεί και η επόμενη τουριστική σεζόν;

Προτείνουμε προς τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας να δώσει ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ για δύο (2) χρόνια στους επαγγελματίες της περιοχής από:

  1. τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας
  1. τα τέλη χρήσης κοινόχρηστου χώρου (τραπεζοκαθισμάτων)
  1. και τους λογαριασμούς νερού της ΔΕΥΑΚ.

Όπως αντίστοιχα είχαμε προτείνει και για τους επαγγελματίες γύρω από την πλατεία Καπνεργάτη.

Είναι μία ελάχιστη πράξη στήριξης στους επαγγελματίες που πλήττονται εξαιτίας του κακού προγραμματισμού και της ανοργανωσιάς της ίδιας της Δημοτικής Αρχής.




Αλεξανδρούπολη | Ανήμερα του Αγίου Νικολάου η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου πάρκου

Την Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023, ανήμερα του πολιούχου της πόλης, θα φωταγωγηθεί το χριστουγεννιάτικο πάρκο της Αλεξανδρούπολης.

Την αντίστροφη μέτρηση θα δώσει ο δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει η καθιερωμένη πλέον εορταστική συναυλία με τους δημοφιλείς και πολύ αγαπητούς στη νεολαία καλλιτέχνες Σταν και Λίλα.

Φέτος το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις για μικρούς και μεγάλους, θεματικές μουσικές βραδιές, καρουζέλ και παγοδρόμιο με απεριόριστες δωρεάν βόλτες για όλους!!




Γιορτή Αγίου Νικολάου | Tο πρόγραμμα των ιερών Ακολουθιών

Το πρόγραμμα των ιερών Ακολουθιών της εορτής του αγίου Νικολάου αρχιεπισκόπου Μύρων, του θαυματουργού, και της πανηγύρεως του ομώνυμου ιερού ναού Καβάλας, έχει ως εξής:

 

ΤΡΙΤΗ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

6 μ.μ.: Ο Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στεφάνου.-

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

7 π.μ.: Ο Όρθρος και η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, προεξάρχοντος του Σεβ. Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στεφάνου.-

10.30 π.μ.: Η Λιτάνευση της ιεράς Εικόνας του Αγίου στις οδούς της αγοράς και του λιμένος.-

5 μ.μ.: Ο Μεθέορτος Πανηγυρικός Εσπερινός, η Παράκλησις, οι Χαιρετισμοί και τα Εγκώμια του αγίου Νικολάου.-

Για την εξυπηρέτηση των πιστών κατά τις ημέρες 5 και 6 Δεκεμβρίου ο ιερός ναός του Αγίου Νικολάου θα παραμείνει ανοιχτός από τις 7 π.μ. έως τις 10 μ.μ.-

Χρόνια πολλά και ευλογημένα στις εορτάζουσες και στους εορτάζοντες!




: Ο Δήμαρχος Kαβάλας ενημερώθηκε για την πορεία του έργου “Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου στην περιοχή του Αγίου Νικολάου”

Ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, επισκέφθηκε το πρωί της Δευτέρας 30 Οκτωβρίου την περιοχή του αγίου Νικολάου, προκειμένου να ενημερωθεί επιτόπου για την πορεία υλοποίησης των εργασιών δημιουργίας του Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου στην περιοχή του Αγίου Νικολάου. Οι εργασίες, επί πέντε μήνες, προχωρούν κανονικά και, εφόσον το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες, μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος τους.
Συνοδευόμενος από τους Αντιδημάρχους Τεχνικών Υπηρεσιών, Γιάννη Ιακωβίδη, και Ποιότητας Ζωής, Κυριάκο Σταυρίδη, ο Δήμαρχος συζήτησε με τον επιβλέποντα της εργολαβικής εταιρείας, καθώς και με τους καταστηματάρχες της περιοχής. Επίσης, ο τοπικός Διευθυντής του ΔΕΔΔΗΕ, Σάββας Τακίδης, τον ενημέρωσε για τα έργα που θα πραγματοποιηθούν, προκειμένου να γίνει υπογειοποίηση τμήματος του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην περιοχή.
 Όπως δήλωσε, μετά την επίσκεψη, «οι παρεμβάσεις θα βελτιώσουν την κίνηση όλων των χρηστών σε ολόκληρη την περιοχή, θα αυξήσει την κυκλοφοριακή ικανότητα της οδού Κουντουριώτου, όπως και την οδική ασφάλεια, θα μειώσει τα προβλήματα στάθμευσης και, ουσιαστικά, θα αναβαθμίζει ένα σημαντικό κομμάτι του κέντρου της πόλης της Καβάλας».
 Στόχος της παρέμβασης είναι η ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας της περιοχής με σκοπό την τόνωση της οικονομίας της πόλης.
Με βάση αυτόν τον σκοπό ο δημόσιος χώρος της περιοχής παρέμβασης χωρίζεται σε τρείς κατηγορίες:
 Η πρώτη αφορά στους δρόμους, κυρίως γύρω από την περιοχή παρέμβασης και περιλαμβάνει, ως οδικούς άξονες κίνησης οχημάτων, τις οδούς Κουντουριώτου, Βενιζέλου, Δοϊράνης Ομόνοιας και Ύδρας,
 Η δεύτερη κατηγορία αφορά στις οδούς-παρόδους που διασχίζουν το εσωτερικό της περιοχής μελέτης και που κατά κύριο λόγο αποτελούν ένα δίκτυο πεζοδρόμων αλλά και οδών ήπιας κυκλοφορίας και
 Η τρίτη κατηγορία αφορά σε κοινόχρηστους χώρους στάσης και αναψυχής, όπως και χώρους πρασίνου και ποικίλων φυτεύσεων.
Σημειώνεται ότι στο εγχείρημα συμμετέχουν με παρεμβάσεις τους, το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο και ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας.
ΕΣΠΑ 2014-2020
Προϋπολογισμός: 928.329 €
 Χρόνος περαίωσης: 10 μήνες (Μάιος 2023-Μάρτιος 2024)