«Ναι» στην άσκηση ποινικής δίωξης κατά Τριαντόπουλου από 190 βουλευτές

Την άσκηση ποινικής δίωξης για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος στον Χρήστο Τριαντόπουλο αποφάσισε η Βουλή με ευρεία πλειοψηφία 190 βουλευτών, έναντι 10 που καταψήφισαν.

Σύμφωνα με τις θέσεις που εξέφρασαν οι εκπρόσωποι των κοινοβουλευτικών ομάδων κατά την συζήτηση του πορίσματος της Προανακριτικής, υπέρ της παραπομπής του πρώην υφυπουργού ψήφισαν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, καταψήφισαν Πλεύση Ελευθερίας και 4 ανεξάρτητοι, ενώ αποχώρησαν, διαμαρτυρόμενοι για την διαδικασία που ακολουθήθηκε, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Ελληνική Λύση, Νέα Αριστερά και Νίκη.

Τα επόμενα βήματα

Σύμφωνα με τα βήματα που περιγράφει το Σύνταγμα και ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, θα ακολουθήσει νέα δημόσια συνεδρίαση της Ολομέλειας του Κοινοβουλίου, η οποία πιθανότατα θα γίνει μετά τις γιορτές του Πάσχα, όπου ο πρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης θα κληρώσει τα πέντε τακτικά και τρία αναπληρωματικά μέλη για τη συγκρότηση του Δικαστικού Συμβουλίου.

Το Δικαστικό Συμβούλιο απαρτίζεται από τρία μέλη του Αρείου Πάγου και δύο μέλη του Συμβουλίου της Επικρατείας και σε αυτό προεδρεύει το ανώτερο σε βαθμό μέλος του Αρείου Πάγου ή, μεταξύ ομοιοβάθμων, ο αρχαιότερος αρεοπαγίτης. Στην ίδια συνεδρίαση κληρώνονται και ο ασκών καθήκοντα εισαγγελέα του Συμβουλίου και ο αναπληρωτής του, από τα μέλη της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου.

Οι ανώτατοι δικαστικοί λειτουργοί θα προχωρήσουν σε κύρια ανάκριση με δυνατότητα εξέτασης μαρτύρων και στοιχείων ενώ αν εντοπίσουν στοιχεία που επιβάλλουν την διεύρυνση του κατηγορητηρίου με νέα αδικήματα κατά του κ. Τριαντόπουλου ή με την προσθήκη άλλων εμπλεκόμενων υπουργών, τότε αμελλητί θα στείλουν το σχετικό αίτημα στην Βουλή.

Παράλληλα, θα εξετάσουν και ενδεχόμενες αιτήσεις ακυρότητας της διαδικασίας που ακολούθησε η προανακριτική της Βουλής και αν η κρίση τους συμφωνεί με τις ενστάσεις ήγειραν τα κόμματα της αντιπολίτευσης θα επιστρέψουν την υπόθεση στο Κοινοβούλιο, για να επαναληφθεί η διαδικασία με τήρηση των συνταγματικών προβλέψεων.




Εργαζόμενοι Energean στην Καβάλα: NAI στην αποθήκευση του CO2 στον Πρίνο. ΝΑΙ στην μεγαλύτερη βιομηχανική επένδυση στην χώρα!

Το τελευταίο διάστημα, βιώνουμε μια συντονισμένη προσπάθεια από διάφορα συμφέροντα να βλάψουν τη μεγαλύτερη βιομηχανική επένδυση στην Ελλάδα: την αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα στον Πρίνο. Ένα έργο που δεν προστατεύει μόνο το περιβάλλον, αλλά εξασφαλίζει και το μέλλον μας, τις θέσεις εργασίας μας, και την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής μας για τα επόμενα 20 χρόνια.
Άλλωστε, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μία από τις πιο φτωχές περιοχές της Ευρώπης, χρειάζεται επειγόντως ανάπτυξη, δουλειές και προοπτική για τους νέους της. Αυτή η επένδυση είναι η ευκαιρία μας να βγούμε από την κρίση και να χτίσουμε το μέλλον μας.

Όμως, τόσο τοπικά συμφέροντα, είτε σκόπιμα είτε από άγνοια, όσο και συμφέροντα από γειτονικές χώρες, που επιθυμούν να εμποδίσουν την ανάπτυξη της Ελλάδας, χρησιμοποιούν τις θέσεις τους για να σταματήσουν αυτή την τόσο σημαντική επένδυση.

Η προσπάθειά τους να αποτρέψουν τη δημιουργία θέσεων εργασίας και ανάπτυξης, εξυπηρετεί σκοπούς που δεν έχουν καμία σχέση με την ευημερία της περιοχής μας. Αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτή η προσπάθεια για παραπληροφόρηση δεν μας τρομάζει.

Εμείς, οι 200 εργαζόμενοι της Energean στην Καβάλα, γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα την αξία του έργου που εκτελούμε. Η τεχνογνωσία μας και η πείρα μας σε δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες διαχείρισης υδρογονανθράκων, μας επιτρέπουν να διασφαλίσουμε ότι όλα γίνονται με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον, την ασφάλεια και τις ανάγκες της περιοχής.

Η αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα είναι μία λύση που εφαρμόζεται σε πολλές από τις πιο εξελιγμένες χώρες του κόσμου, και είναι μέρος της λύσης για το μέλλον του πλανήτη, αλλά και της τοπικής μας κοινωνίας.

Εμείς, οι εργαζόμενοι της Energean, ως ενεργοί πολίτες της περιοχής μας, είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε και να διαχειριστούμε αυτό το έργο με υπερηφάνεια και αποφασιστικότητα. Ζητούμε από τους πολιτικούς και τους τοπικούς ηγέτες να στηρίξουν την προσπάθεια μας και να αναγνωρίσουν την ανάγκη για ανάπτυξη και πρόοδο στην περιοχή μας.

ΝΑΙ στην προστασία του Περιβάλλοντος!

ΝΑΙ στην μεγαλύτερη βιομηχανική επένδυση στην χώρα!

ΝΑΙ στην εξορυκτική δραστηριότητα στον Πρίνο!

Αφήστε ήσυχο τον Πρίνο και τις δουλειές μας!Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε σε κανέναν να μας στερήσει το μέλλον μας, το μέλλον των παιδιών μας. Θα σταθούμε ενωμένοι και αποφασισμένοι για να προστατεύσουμε τις θέσεις εργασίας μας και την πρόοδο που με τόση προσπάθεια έχουμε καταφέρει να επιτύχουμε στην περιοχή μας.

Η υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας είναι υπεράσπιση του μέλλοντος της Καβάλας και της Ελλάδας. Κανείς δεν θα μας σταματήσει!

Δελτίο Τύπου




Παπαφιλίππου (Νέα Αριστερά) και Παππάς (ΠΑΣΟΚ) λένε ναι στην συζήτηση από την βάση για συνεργασίες

Μπορεί το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Αριστερά να διέψευσαν κατηγορηματικά κάθε σενάριο για συνεργασία στην Βουλή ωστόσο στελέχη των δύο κομμάτων δεν αποκλείουν την έναρξη συζήτησης από την βάση για συνεργασίες.

Όπως υπογραμμίζουν Λεωνίδας Παππάς (ΠΑΣΟΚ) και Γιώργος Παπαφιλίππου (Νέα Αριστερά) θα πρέπει να ξεκινήσει μία συζήτηση από την βάση έτσι ώστε να υπάρξει σύγκλιση απόψεων και να προχωρήσουν περαιτέρω συνεργασίες.




Βουλή | Ψηφίστηκε ο νέος δικαστικός χάρτης με 158 «ναι»

Ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής το βράδυ της Μεγάλης Τετάρτης το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης με τίτλο «Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Δικαιοσύνης».

Με 158 «ναι» πέρασε το νομοσχέδιο

Στην ονομαστική ψηφοφορία επί της αρχής και επί των επίμαχων άρθρων για το νέο δικαστικό χάρτη της χώρας, και για τις αρμοδιότητες της ευρωπαϊκής εισαγγελίας, 158 βουλευτές της ΝΔ ψήφισαν ναι, ενώ 141 βουλευτές της αντιπολίτευσης όχι, σε σύνολο 299 ψηφισάντων.

Εξαίρεση απετέλεσε το άρθρο 12, που συγκέντρωσε πλειοψηφία 190 βουλευτών (της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ανεξάρτητου Μπ. Μπαράν), και αφορούσε στη «μεταφορά διαχειριστικών αρμοδιοτήτων από τους προϊσταμένους πολιτικών και ποινικών δικαστηρίων και εισαγγελιών στο Ταμείο Χρηματοδότησης Δικαστικών Κτιρίων».

Πέρασε και η τροπολογία Χατζηδάκη για τα POS

Επίσης, «κατά πλειοψηφία» έγινε δεκτή και η τροπολογία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών με την οποία μειώνονται οι προμήθειες για τις συναλλαγές μικρού ύψους μέσω POS για συγκεκριμένους κλάδους της αγοράς.

Μιλώντας για το θέμα, ο αρμόδιος υπουργός Κωστής Χατζηδάκης είπε ότι «το πρόγραμμα διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές εξελίχθηκε πάρα πολύ καλά, οι επιχειρήσεις στην συντριπτική τους πλειονότητα διασυνδέθηκαν και η χώρα δεν θα χάσει πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελεί ορόσημο για τη χρηματοδότηση από το Ταμείο».

ethnos.gr




Μάκης Παπαδόπουλος: «Να μας πει η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας: θα λειτουργήσει το Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων, ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;»

Ακολουθεί η ανακοίνωση της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής Μας” :

Ρωτάμε ευθέως τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας:

  • Θα λειτουργήσει φέτος το Πηλοπεραπευτήριο των Κρηνίδων, ναι ή όχι;
  • Αν δεν λειτουργήσει, για ποιους λόγους θα γίνει αυτό;
  •        Αναλογίζεται η Δημοτική Αρχή τι σοβαρό “πλήγμα” θα προκαλέσει μία τέτοια απόφαση στους ανέργους και τους τοπικούς επαγγελματίες του τουρισμού και της αγοράς της περιοχής;

Μιλάμε για απώλεια ενός σημαντικού αριθμού θέσεων εργασίας στο Πηλοθεραπευτήριο όπου εργάζονται εποχικά άνεργοι της περιοχής, χιλιάδων επισκεπτών και σημαντικών εσόδων μέσα στη θερινή περίοδο!

  • Λογαριάζει καθόλου τους επισκέπτες που έχουν ήδη κάνει κρατήσεις σε ξενοδοχεία και τοπικά καταλύματα για το καλοκαίρι, αλλά και όσους συνεχίζουν να κάνουν κρατήσεις; Πότε θα ανακοινώσει η Διοίκηση του Δήμου την απόφασή της;

Η στάση της Διοίκησης του Δήμου στο θέμα αυτό δείχνει το λιγότερο ασέβεια και στους ανέργους και στους τοπικούς επαγγελματίες, αλλά και στους επισκέπτες.

Κυρίως όμως η στάση της Δημοτικής Αρχής προκαλεί σοβαρότατη δυσφήμιση της περιοχής μαςπροκαλώντας ζημιά και στην επόμενη θερινή περίοδο του 2025.

Ζητούμε από τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας να ξεκαθαρίσει ΑΜΕΣΑ τη θέση της, για να ενημερωθούν ΑΜΕΣΑ άνεργοι, επαγγελματίες και επισκέπτες.

 

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Ανοιχτή επιστολή στους κτηνιάτρους από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία | «Λέμε ναι στη στείρωση»

Μια ανοιχτή επιστολή προς τους κτηνιάτρους της Ελλάδας στέλνει η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία.

Όπως επισημαίνει η ΠΦΠΟ «οι φιλόζωοι λένε “ναι” στη στείρωση» και τονίζει «βοηθήστε μας να αλλάξουμε την ζοφερή κατάσταση των αδέσποτων στην Ελλάδα.

Αναλυτικά η επιστολή της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας

«Οι φιλόζωοι λένε ναι στη στείρωση και την μείωση των αδέσποτων

Αγαπητοί /ες κτηνίατροι,

Είμαστε οι ενεργοί φιλόζωοι της χώρας, αυτοί που καθημερινά σας φέρνουν τραυματισμένα, άρρωστα και φολιασμένα ζώα.

Αυτοί που συνεχώς καλούνται να μαζέψουν ζώα που εγκαταλείφθηκαν, ζώα ανεπιθύμητα από τους περίοικους και κυρίως αναρίθμητα μωρά γατάκια και κουτάβια.
Αυτοί που τρέχουν, ασχολούνται και πληρώνουν για να εμβολιάζονται, να στειρώνονται και να περιθάλπονται ζώα.

Αυτοί που έτρεξαν και πίεσαν για να γίνουν οι νομοθεσίες που υποχρεώνουν τους Δήμους να σας αναθέτουν κτηνιατρικές εργασίες για τα αδέσποτα ζώα.

Αυτοί που δημιουργούν φιλοζωική παιδεία και προωθούν τις υιοθεσίες έτσι ώστε ολοένα και περισσότεροι να υιοθετούν αδέσποτα.

Είμαστε η αιτία που το επάγγελμα σας είναι από τα πιο ανερχόμενα επαγγέλματα στη χώρα και ταυτόχρονα είμαστε αυτοί που ξοδεύουν το υστέρημά τους στα κτηνιατρεία σας.
Είμαστε αυτοί που πίεσαν και συνεχίζουν να πιέζουν για να ισχύσει η υποχρεωτική στείρωση στα δεσποζόμενα ώστε να μειωθεί η συνεχής πηγή νέων αδέσποτων που είναι οι ανεπιθύμητες γέννες των δεσποζόμενων.

Γνωρίζουμε γιατί εσείς μας το λέτε τόσα χρόνια ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος από τη στείρωση υγιών ζώων, αντίθετα τα προφυλάσσει από κινδύνους.

Γνωρίζουμε ότι κάθε χρόνο στειρώνονται χιλιάδες αδέσποτα και ποτέ εσείς οι κτηνίατροι δεν είχατε καμία επιφύλαξη γιαυτό.

Γνωρίζουμε και γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει τρόπος να ελεγχθούν οι γέννες των κατοικίδιων γιατί τα ζώα δεν γεννούν σε μαιευτήρια.

Γνωρίζουμε και γνωρίζετε ότι το πρόβλημα των αδέσποτων στη χώρα είναι εκρηκτικό. Είμαστε η χώρα με τα περισσότερα αδέσποτα στην Ευρώπη.

Γνωρίζουμε τέλος ότι η υποχρεωτική στείρωση είναι ένα μέτρο αναγκαίο αλλά όχι αρκετό.
Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να μην εφαρμοστεί αν δεν υπάρξουν μηχανισμοί και εντατικοί έλεγχοι ιδιαίτερα στις δύο κατηγορίες που διατηρούν μεγάλους αριθμούς αστείρωτων ζώων, τους κυνηγούς και τους κτηνοτρόφους.

Σας καλούμε λοιπόν να σταθείτε στο πλάι μας και να βοηθήσετε την εφαρμογή της υποχρεωτικής στείρωσης.

Μαζί να διεκδικήσουμε ώστε να γίνουν δημοτικά κτηνιατρεία σε κάθε Δήμο.

Να μειώσουμε τα αδέσποτα ζώα και να αυξήσουμε τον αριθμό των δεσποζόμενων όπως στα άλλα Ευρωπαϊκά κράτη.

Μην μας αγνοείτε.
Είμαστε οι πιο βασικοί σας σύμμαχοι και είμαστε εθελοντές.
Βοηθήστε μας να αλλάξουμε την ζοφερή κατάσταση των αδέσποτων στην Ελλάδα.
Σταθείτε αρωγοί και όχι εμπόδιο στην υποχρεωτική στείρωση των ζώων συντροφιάς».

Πηγή: Newsbeast.gr




Γάμος ομόφυλων ζευγαριών | Ποιοι βουλευτές της ΝΔ λένε «ναι» και ποιοι «όχι»

Τα αποκαλυπτήρια της ρύθμισης για τα ομόφυλα ζευγάρια θα γίνουν σήμερα και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα παρουσιάσει το βασικό πλαίσιο του νομοσχεδίου σε συνέντευξη του στην κρατική τηλεόραση.

Εν αναμονή πάντως της σχετικής ρύθμισης έχουν πάρει… φωτιά οι συζητήσεις στο εσωτερικό της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας και ασαφές παραμένει πόσοι ακριβώς είναι οι διαφωνούντες. Ένα ακόμα θέμα που δεν έχει απαντηθεί  είναι τελικά πόσοι από τους  γαλάζιους βουλευτές που θα επιμείνουν στην διαφωνία τους θα επιλέξουν την αποχή και πόσοι θα πάνε στην ψηφοφορία για να  πουν «όχι».

Να σημειωθεί εδώ ότι το νομοσχέδιο θα προβλέπει πως τα ομόφυλα ζευγάρια θα μπορούν να παντρευτούν με πολιτικό γάμο και θα έχουν δικαίωμα στην τεκνοθεσία. Επίσης με τις προωθούμενες ρυθμίσεις στόχος είναι να διασφαλίζεται πως θα έχουν τα ίδια δικαιώματα τα παιδιά που μεγαλώνουν με ένα ομόφυλο ζευγάρι με τα παιδιά ενός ετερόφυλου ζευγαριού. Ωστόσο δεν θα προβλεφθεί νέα ρύθμιση για την ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή μέσω παρένθετης μητέρες.

Εισηγητής του νομοσχεδίου θα είναι ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, που μιλώντας χθες στην ΕΡΤ σημείωσε πως «είναι μία πρωτοβουλία που έχει στόχο να ενωθεί η ελληνική κοινωνία και όχι να την διχάσει».

Στην πρώτη γραμμή θα είναι επίσης ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, η υφυπουργός Παιδείας Ιωάννη Λυτρίβη, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Θανάσης Κοντογεώργης και η γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ. Μαρία Συρεγγέλα. Επίσης έχουν ήδη ταχθεί δημόσια υπέρ του νομοσχεδίου υπουργοί της κυβέρνησης, όπως η Νίκη Κεραμέως, η Σοφία Ζαχαράκη, η Δόμνα  Μιχαηλίδου κ.α. «Ναι» στην προωθούμενη ρύθμιση λένε  η Ντόρα Μπακογιάννης και βουλευτές όπως  ο Γιώργος Σταμάτης και η Νεφέλη Χατζηιωαννίδου (από την νεότερη γενιά) και επί της αρχής θετικοί είναι μεταξύ άλλων ο  Ιάσωνας Φωτήλας, η Άννα Ευθυμίου κ.α.

Τι θα γίνει με την κομματική πειθαρχία

Όσον αφορά στο θέμα της κομματικής πειθαρχίας δεν έχει υπάρξει ακόμα κάποια επίσημη ανακοίνωση και για παράδειγμα θεωρείται πιθανόν να ισχύσει για τα μέλη του υπουργικού συμβουλίου. Χθες ο υπουργός Μετανάστευσης Δημήτρης Καιρίδης σημείωσε πως δεν μπορεί να παραμένει κάποιος υπουργός την  ώρα που διαφωνεί με μία μεγάλη  νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης.  Ανάλογες απόψεις έχουν εκφράσει στο παρελθόν και βουλευτές, όπως ο Νικήτας Κακλαμάνης και ο Γιάννης Λοβέρδος.

Υπενθυμίζεται εδώ πως ο υπουργός Επικρατείας Μάκης Βορίδης έχει ήδη εκφράσει την διαφωνία του με το θέμα της τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια. Μένει επίσης να φανεί τι θα πράξουν και τέσσερις με πέντε υφυπουργοί που περιμένουν να δουν την τελική ρύθμιση πριν τοποθετηθούν (τις περισσότερες επιφυλάξεις έχει σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιάννης Κεφαλογιάννης, ενώ στάση αναμονής τηρούν μεταξύ άλλων  ο Σταύρος Κελέτσης και ο Δημήτρης  Βαρτζόπουλος)

Την σχετική ρύθμιση – όποτε έρθει στη Βουλή – έχει πει πως  δεν πρόκειται να υπερψηφίσει ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ενώ χθες επανέλαβε την  διαφωνία του  ο Θάνος Πλεύρης. Ενστάσεις για το θέμα της τεκνοθεσίας από τα ομόφυλα ζευγάρια έχουν εκφράσει επίσης βουλευτές του κόμματος, όπως ο Κ. Καραγκούνης, η Αν. Καραμανλή, ο Αν. Κατσανιώτης, ο Μ. Λαζαρίδης, ο Ν. Μηταράκης, ο Μ. Χαρακόπουλος, ο Μ. Χρυσομάλλης κ.α. Επίσης ένας σημαντικός  αριθμός βουλευτών κυρίως από την περιφέρεια διατυπώνουν τον προβληματισμό τους αλλά   περιμένουν να δουν το νομοσχέδιο.

Πώς κλείδωσαν οι αποφάσεις στο Μαξίμου

Αποφασισμένος να προχωρήσει στη σχετική ρύθμιση είναι ο πρωθυπουργός και σε σειρά συσκέψεων που έγιναν στο Μαξίμουκλείδωσαν οι σχετικές αποφάσεις. Από την κυβέρνηση θέλουν να παρουσιάσουν το σχετικό νομοσχέδιο άμεσα ώστε να γίνει ουσιαστικός διάλογος, καθώς όλο το προηγούμενο διάστημα γινόταν μια συζήτηση χωρίς να είναι γνωστές οι προωθούμενες ρυθμίσεις.

Στο γαλάζιο στρατόπεδο γνωρίζουν πως είναι θέμα που έχει και πολιτικό κόστος, καθώς ένα μέρος της βάσης του κόμματος δεν βλέπει θετικά την σχετική ρύθμιση. Είναι χαρακτηριστικό πως σε δημοσκόπηση της Alco στους ψηφοφόρους  της Νέας Δημοκρατίας το 58% διαφωνεί με την πρόθεση της κυβέρνησης να φέρει το σχετικό νομοσχέδιο έναντι 28% που συμφωνεί και 14% που δηλώνει δεν ξέρω – δεν απαντώ.

Ωστόσο αποφασίστηκε να ανοίξει τώρα η συζήτηση για τέσσερις λόγους :

  • Στην κυβέρνηση θέλουν να δείξουν πως δεν παίζουν καθυστερήσεις στο συγκεκριμένα θέμα και να απαντήσουν στην κριτική της αντιπολίτευσης.
  • Σε περίπτωση που το νομοσχέδιο ψηφιστεί μέχρι τις αρχές Μαρτίου στο γαλάζιο στρατόπεδο  εκτιμούν πως υπάρχει μέχρι τις ευρωεκλογές ο απαιτούμενος χρόνος για να συσπειρωθούν παραδοσιακοί  ψηφοφόροι και να αποφευχθούν διαρροές προς τα κόμματα που κινούνται στα δεξιά της Ν.Δ.
  • Στόχος είναι να σταλεί μήνυμα προς ένα κεντρώο ακροατήριο πως η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε μια σειρά από αλλαγές που είχε προαναγγείλει χωρίς να φοβάται το πολιτικό κόστος
  • Το πολιτικό momentum είναι ευνοϊκό για την Νέα Δημοκρατία , καθώς διατηρεί το μεγάλο προβάδισμα σε όλες τις δημοσκοπήσεις και δεν κλείνει  η ψαλίδα από τα κόμματα της αντιπολίτευσης.

ethnos.gr




Όμορφες ναι, βουλευτίνες όχι…

Οι σέξι υποψήφιες που τελικά δεν έπεισαν τους ψηφοφόρους

Χθες ζήτησαν την ψήφο του ελληνικού λαού με όπλα τους την εντυπωσιακή τους παρουσία και τα πληθωρικά προσόντα τους. Όπως όλα έδειξαν όμως δεν αρκούν μόνο αυτά…

Πέντε γυναικείες παρουσίες που θέλησαν να ομορφύνουν την προεκλογική περίοδο, να βάλουν φωτιά στην κάλπη και παράλληλα να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους στα κοινά, δεν κατάφεραν να… πείσουν και να εξασφαλίσουν τον πολυπόθητο σταυρό.

Ας θυμηθούμε ποιες είναι…

Κατερίνα Κάλαγκμπορ, Νέα Δημοκρατία, Β’ Αθηνών

Από πρώην Εκπρόσωπος Τύπου της Νεολαίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων αποφάσισε να είναι υποψήφια με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στη Β’ Αθηνών αλλά δεν κατάφερε να εκλεγεί. Η Κατερίνα Κάλαγκμπορ είχε προκαλέσει αίσθηση με την δήλωσή της ότι «στο παρελθόν έχει τύχει να φιληθώ με γυναίκα, χωρίς να προβώ σε σεξουαλική πράξη. Τώρα λόγω του βιβλίου θα το κάνω το ραντεβού μαζί της, ώστε να ολοκληρωθεί και η πράξη, για να μπορώ να μεταφέρω μέσα από τον γραπτό λόγο ακριβώς την εμπειρία».

Νόνη Δούνια, Νέα Δημοκρατία, Α’ Πειραιά

Το γαλάζιο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας ομόρφυνε αρκετά με την παρουσία της Νόνης Δούνια στην Α’ Πειραιά. Η ομορφιά της όμως δεν την εξασφάλισε και την εκλογή της. Η Νέα Δημοκρατία εκλέγει έναν βουλευτή, τον Κωνσταντίνο Κατσαφάδο κι έτσι εκτός μένει το πρώην μοντέλο, καθώς και ο πρώην υπουργός Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος.

Φωτεινή Τσιτσιγκού, Τελεία, Β’ Αθηνών

Η Φωτεινή Τσιτσιγκού είπε να αφήσει για λίγο τα μικρόφωνα και να ριχτεί στη μάχη της κάλπης στο πλευρό του Απόστολου Γκλέτσου και μάλιστα σε μία αρκετά δύσκολη περιφέρεια όπως είναι αυτή της Β’ Αθήνας. Η πρώην παίκτρια του Fame Story δεν τα κατάφερε τελικά και η επιστροφή της στις πίστες είναι μάλλον βέβαιη.

Στέλλα Καλατζή – Νταζελίδου, Ανεξάρτητοι Έλληνες, Τρίκαλα

Η λαϊκή τραγουδίστρια Στέλλα Καλατζή – Νταζελίδου ζήτησε την ψήφο των συντοπιτών της αλλά τελικά οι Ανεξάρτητοι Έλληνες δεν εκλέγουν βουλευτή στα Τρίκαλα κι έτσι η εκρηκτική τραγουδίστρια θα επιστρέψει στη δουλειά της.