Αντιπεριφέρεια Καβάλας | Σύσκεψη με τους Δημάρχους Ν.Κάβαλας για την πορθμειακή γραμμή Καβάλα-Πρίνος
Σύσκεψη για μια σειρά από θέματα που αφορούν τους δήμους Καβάλας –Νέστου- Θάσου, αλλά και τις προτάσεις για την πορθμειακή σύνδεση της Θάσου με την Καβάλα, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 11 Ιανουαρίου 2024 στο γραφείο του Αντιπεριφερειαρχη Καβάλας, Θεόδωρου Μαρκόπουλου.
Σκοπός της σύσκεψης, η εξέταση των προκλήσεων και ευκαιριών που αντιμετωπίζουν οι δήμοι και η εύρεση λύσεων και βελτιώσεων σε διάφορους τομείς.