Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Εκλογικού Αγώνα της Ν.Δ για τις Ευρωεκλογές, υπό την προεδρία του Νικολάου Παναγιωτόπουλου
Όπως ανάρτησε ο βουλευτής Καβάλας της Ν.Δ :
Όπως ανάρτησε ο βουλευτής Καβάλας της Ν.Δ :
Κατά τη συνάντηση ο Πρόεδρος της Ένωσης επικεντρώθηκε κατ’ αρχάς στην ανάλυση θεσμικών, ασφαλιστικών και οικονομικών θεμάτων και ειδικότερα την θεσμοθέτηση του επικίνδυνου και ανθυγιεινού της εργασίας του επαγγέλματός μας, την επέκταση του επιδόματος παραμεθορίων περιοχών σε όλη την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. και την επέκταση-αναμόρφωση του επιδόματος θέσης-ευθύνης.
Ακολούθως έθεσε ζητήματα αστυνομικής φύσεως που αφορούν την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. με έμφαση σε εκείνα που αφορούν την Διεύθυνση Αστυνομίας Καβάλας,καθώς και προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν στις Υπηρεσίες ενόψει έναρξης της τουριστικής περιόδου.
Τέλος, δεσμεύτηκε για την από μέρους της προώθηση ζητημάτων που της τέθηκαν από την αντιπροσωπεία της Ένωσης, μέσω του θεσμικού της ρόλου . Στο τέλος της συνάντησης έγινε από τον Πρόεδρο απονομή τιμής ένεκεν αναμνηστικής πλακέτας προς την κ. Βουλευτή με το έμβλημα της Ένωσης.
Για μία σειρά θεμάτων που απασχολούν την κεντρική πολιτική σκηνή μίλησε μέσω συνέντευξης τύπου στα ΜΜΕ της Καβάλας ο ευρωβουλευτής της Ελληνικής Λύσης Φράγκος Εμμανουήλ Φραγκούλης.
Ο κ. Φραγκούλης αρχικά ανέπτυξε τα θέματα εξωτερικής πολιτικής της κυβέρνησης κάνοντας λόγο πως σε κάθε θέμα το οποίο έχει εντάξει στο τραπέζι της συζήτησης ο Πρωθυπουργός υπάρχει και μία προδοσία κάνοντας λόγο ακόμα και για “Πρέσπες του Αιγαίου”.
Επίσης ο ευρωβουλευτής αναφέρθηκε και στις κινητοποιήσεις των αγροτών κάνοντας λόγο πως είναι λογικές καθώς τα προβλήματα του πρωτογενούς τομέα είναι μεγάλα και πολλά.
Όπως ανάρτησε ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ Ν.Δ Καβάλας :
Συναντηθήκαμε σήμερα, το προεδρείο της ΔΕΕΠ Καβάλας, με τους Αντιπεριφερειάρχες Π.Ε. Καβάλας στο πλαίσιο εθιμοτυπικής επίσκεψης.
Συζητήσαμε διάφορα θέματα και συμφωνήσαμε να υπάρξει συνεργασία για την προώθηση προτάσεων και σχεδίων.
Ιδιαίτερα αποκαλυπτικές, είναι οι «μαύρες τρύπες», στις γεωγραφικές ενότητες , όπου οι «γαλάζιες» απώλειες μεταξύ πρώτης και δεύτερης Κυριακής ξεπέρασαν τις 10.000 – 15.000 ψήφους.
Στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας ο απερχόμενος Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος, έχασε καθώς δεν κατάφερε να πετύχει την συσπείρωση που εμφάνισε στον πρώτο γύρο.
Το επιτελείο του πιθανότατα επαναπαύτηκε στο αποτέλεσμα της πρώτης Κυριακής αλλά και από τις επισκέψεις κυβερνητικών κλιμακίων σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της ΑΜ-Θ, με αποκορύφωμα την επίσκεψη του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη την περασμένη Παρασκευή στην Αλεξανδρούπολη.
Ο Χρήστος Μέτιος έχασε τη δεύτερη Κυριακή των εκλογών 25.478 ψήφους, σε αντίθεση με τον νέο πια Περιφερειάρχη ΑΜΘ, Χριστόδουλο Τοψίδη, ο οποίος έχασε μόνο 558 συνολικά σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες.