Τελετή βράβευσης αριστούχων μαθητών του Δήμου Καβάλας στη μνήμη της Μυρτώς Φουρουντζόγλου

Ο Δήμος Καβάλας και η Ανώνυμη Τουριστική Εταιρεία “ΤΟΣΚΑ” προχώρησαν το βράδυ της Παρασκευής 20 Δεκεμβρίου 2024 στην απονομή των τιμητικών βραβείων “Μυρτώ Φουρουντζόγλου” στους μαθητές του Δήμου Καβάλας που αρίστευσαν τη σχολική χρονιά 2023-2024 και εισήχθησαν με υψηλή βαθμολογία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Σύμφωνα με την απόφαση 338/2024 του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, οι 15 συνολικά μαθητές που βραβεύτηκαν, έλαβαν το ποσό των 1.000 ευρώ, για την κάλυψη των πρώτων εξόδων της φοιτητικής τους ζωής.

Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων της Μεγάλης Λέσχης Καβάλας, εκτός από τους βραβευθέντες και τα μέλη των οικογενειών τους, παραβρέθηκαν οι γονείς της Μυρτούς Φουρουντζόγλου, της 20χρονης Καβαλιώτισσας φοιτήτριας της Ιατρικής, η οποία έχασε τη μάχη με την επάρατη νόσο πριν από τρία χρόνια, Ανδρέας Φουρουντζόγλου και Καλλιόπη Ρήγα.

Δελτίο τύπου