Θ Μουριάδης: “Η πιάτσα των ταξί στην οδό Βενιζέλου θα γίνει!”

Με ξεκάθαρη δήλωση του στο ENA Channel, ο δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, επιβεβαίωσε την πρόθεσή του να προχωρήσει η δημιουργία πιάτσας ταξί στην οδό Βενιζέλου παρά την ακυρωτική απόφαση της Αποκεντρωμένης, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Η πιάτσα των ταξί στην οδό Βενιζέλου θα γίνει!».

Δείτε τι δήλωσε :




Θόδωρος Μουριάδης: Σκέφτομαι σοβαρά να μη γίνει φέτος το Cosmopolis

Ο δήμαρχος Καβάλας αιτιολογεί τη σκέψη του προκειμένου να εξοικονομήσει πόρους για μια μεγάλη συγκοινωνιακή μελέτη που θα γίνει για να ανακουφίσει κυκλοφοριακά το κέντρο

Μπορούμε να ζήσουμε και ένα χρόνο χωρίς το Cosmopolis, άλλωστε Πολιτισμός είναι και ένα κέντρο απαλλαγμένο από κυκλοφοριακό φόρτο, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης, σε παρέμβασή του στον Alpha Radio.

Αρχικά ο δήμαρχος Καβάλας αναφέρθηκε στις εργασίες για την ολοκλήρωση του έργου της πλατείας Κανεργάτη, λέγοντας: «Αισιοδοξούμε ότι  μέχρι το Πάσχα θα έχει τελειώσει και το κάτω μέρος της πλατείας ή θα έχουν μείνει ελάχιστα πράγματα να γίνουν, νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα είναι πάρα πολύ καλό, όπως ήδη φαίνεται από το πάνω μέρος της πλατείας».

Στη συνέχεια μίλησε και για τη διαδικτυακή σύσκεψη που έγινε με το γραφείο του πρωθυπουργού στο Μέγαρο Μαξίμου, με τη συμμετοχή των 4 βουλευτών αι των 4 δημάρχων και του Αντιπεριφερειάρχη της Καβάλας λέγοντας ότι «θέσαμε από κοινού με τον κ. Μαρκόπουλο το θέμα του Τελωνείου, δεν είναι δυνατό να συνεχιστεί το κυκλοφοριακό κομφούζιο με τόσες νταλίκες που μπαίνουν στο κέντρο για να κάνουν εκτελωνισμό, οπότε ελπίζω ότι με την υποπαραχώρηση του «Φίλιππος Β’» θα υπάρχει εξέλιξη σχετικά με τη μεταφορά του Τελωνείου στο  νέο εμπορικό λιμάνι, αφού στη σύμβαση υπάρχει ο σχετικός όρος.  Η πόλη έχει αρχίσει να αναπτύσσεται τουριστικά , έχει αυξημένη κίνηση, δεν νομίζω ότι για 5-10 άτομα που ξεβολεύονται, να παραμένει το Τελωνείο μέσα στην πόλη. Επίσης νομίζω ότι πρέπει να γίνει εκ νέου η οριοθέτηση της χερσαίας ζώνης του λιμανιού της Καβάλας».

To Cosmopolis …στο βωμό της κυκλοφοριακής μελέτης!

Απ’ εκεί και πέρα ο Δήμαρχος Καβάλας μιλώντας για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο της πόλης αναφέρθηκε σε κάποιες επιλογές που σκέφτεται να κάνει, οι οποίες είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσουν μεγάλη συζήτηση. Συγκεκριμένα τόνισε ότι «όταν θα ολοκληρωθεί το έργο του κυκλικού κόμβου, θα χρειαστεί αστυνόμευση, δεν θα μπορούμε να παρκάρουμε στη στάση του λεωφορείου ούτε για ένα λεπτό. Πρόβλημα στην Κουντουριώτου πάντα υπήρχε, αλλά ξεχνάμε πολύ εύκολα , όταν για τα παλιά δικαστήρια υπήρχαν 3 κατευθύνσεις για να μπεις στο ίδιο σημείο, δημιουργούνταν πάλι κομφούζιο. Φέτος θα απευθυνθούμε σε συγκοινωνιολόγο για να δούμε πώς θα διαχειριστούμε καλύτερα τον όγκο των αυτοκινήτων, είναι μια ακριβή μελέτη, πάνω από 100.000, θα κάψουμε πράγματα, και επειδή πολιτισμός είναι και όλα αυτά, ίσως κόψουμε το Cosmopolis φέτος. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, πρέπει να τελειώνουμε με τις μελέτες τις κυκλοφοριακές, τα προγράμματα τρέχουν, δεν πειράζει, μπορούμε να ζήσουμε και μια χρονιά χωρίς το Cosmopolis και θα δούμε. Αυτή μου η σκέψη- δεν είναι ακόμη οριστική απόφαση-  ήρθε μετά την παραίτηση του κ. Ζοπόγλου και δεν έχει να κάνει με αποχώρηση του από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή».




Θόδωρος Μουριάδης | Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο των ζώων καλύτερο!

Το μήνυμα του Δημάρχου Καβάλας για την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων (4 Οκτωβρίου)

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων προσφέρεται αφενός μεν για την αποστολή μηνυμάτων ευαισθητοποίησης προς την κοινωνία και αφετέρου για την προβολή ενεργειών που συνέβαλαν στην αναβάθμιση του πλαισίου προστασίας των δικαιωμάτων τους.

Ο Δήμος Καβάλας, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και συλλογικότητες, υλοποιεί εκδηλώσεις ενημέρωσης του κοινού, με απώτερο στόχο την άμεση επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τόσο τα αδέσποτα, όσο και τα δεσποζόμενα ζώα, και την αποτροπή των φαινομένων βάναυσης συμπεριφοράς εναντίον τους.

Παράλληλα, αξιοποιώντας τους διαθέσιμους πόρους ευρωπαϊκών προγραμμάτων και τη διάθεση προσφοράς των φιλοζωικών οργανώσεων, δημιούργησε σύγχρονες υποδομές για τη φιλοξενία τους, όπως το νέο κυνοκομείο Ζυγού, και πραγματοποίησε οργανωμένες δράσεις, για την ολοκληρωμένη και ουσιαστική τους φροντίδα.

Το αρμόδιο τμήμα του Δήμου Καβάλας, από την αρχή της δεύτερης θητείας της διοίκησης μας μέχρι τις 3 Οκτωβρίου 2024, προχώρησε σε 327 στειρώσεις, 139 υιοθεσίες, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, 90 εμβολιασμούς και τέστ λεϊσμανίασης, 326 περισυλλογές και επανεντάξεις και στην εκτέλεση 168 πράξεων περίθαλψης.

Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο των ζώων καλύτερο»!

Θεόδωρος Μουριάδης
Δήμαρχος Καβάλας

 

www.kavalapost.gr




Επέστρεψε στην Καβάλα ο Δήμαρχος Θόδωρος Μουριάδης μετά την επίσκεψη του στην Αθήνα

Μια εβδομάδα διήρκησε η επίσκεψη του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη στην Αθήνα όπου βρέθηκε με σκοπό να συζητήσει για διάφορα θέματα που ζητούν λύσεις στην πόλη.




Θόδωρος Μουριάδης: Το κεφάλαιο «Θόδωρος Τσαχαλίδης» δεν πρόκειται να κλείσει ποτέ!

Με μεγάλη θλίψη πληροφορήθηκα τον θάνατο του Θόδωρου Τσαχαλίδη, ενός ανυστερόβουλου υπηρέτη του τόπου του. Η αθλητική ιστορία του Αμυγδαλεώνα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το όνομα του, καθώς συνέβαλε στη δημιουργία μιας σπουδαίας ομάδας βόλεϊ, η οποία διακρίθηκε με τις επιδόσεις της τόσο σε τοπικό, όσο και σε πανελλήνιο επίπεδο, και στην κατασκευή του ενός κλειστού γυμναστηρίου που φιλοξενεί καθημερινά δεκάδες μικρά και μεγάλα παιδιά από όλους τους οικισμούς της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων.

Ισχυρό ήταν επίσης το αποτύπωμά του στο 5ο Σύστημα Αεροπροσκόπων Αμυγδαλεώνα, αφού, ως εμβληματικός αρχηγός του, κατάφερε να εμφυσήσει στους συντοπίτες του και όχι μόνο, τις αξίες του ανθρωπισμού και της αρμονικής συνύπαρξης με τα στοιχεία της φύσης.

Ο κύκλος της πολυετούς προσφοράς του στην κοινωνία του Αμυγδαλεώνα, έκλεισε μόλις πριν από λίγες ημέρες με την αισθητή παρουσία του στο Τοπικό Συμβούλιο.

Το κεφάλαιο “ΘΟΔΩΡΟΣ ΤΣΑΧΑΛΙΔΗΣ”, ωστόσο, δεν πρόκειται να κλείσει ποτέ! Η πορεία του μέσα στον χρόνο θα είναι πάντα οδηγός όλων μας για έναν καλύτερο κόσμο.

Εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του και σε όσους είχαν την τύχη να βρεθούν στο πλευρό του, πιστεύοντας στις ιδέες και τα οράματα του».




Μουριάδης | Σύντομα θετικές εξελίξεις για την Ακτή Καλαμίτσας – Στον Ο.Λ.Κ η αξιοποίηση του Ανοιχτού Κολυμβητηρίου;

Για μία σειρά θεμάτων μίλησε στην εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel ο Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης.

Αρχικά όσον αφορά την Ακτή Καλαμίτσας αλλά και το Ανοιχτό Κολυμβητήριο ο Δήμαρχος τόνισε ότι υπάρχει μία συζήτηση η οποία όμως δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί ο Δήμος Καβάλας να αποχωρήσει από το Ανοιχτό Κολυμβητήριο που ούτως η άλλως μπορεί να γίνει μόνο κολυμβητήριο και να παραχωρηθεί στον Ο.Λ.Κ για αξιοποίηση. Όσον αφορά δε την Ακτή Καλαμίτσας για πέντε χρόνια ο Δήμος Καβάλας θα μπορεί να μην πληρώνει προς την ΕΤΑΔ έτσι ώστε να πραγματοποιηθούν εργασίες εντός της Ακτής και να προχωρήσουν και τα μισθώματα.




Ο Δήμαρχος Καβάλας θα ανταλλάξει ευχές με τους κατοίκους του ορεινού όγκου της δημοτικής ενότητας Φιλίππων

Ο Δήμαρχος Καβάλας, κ. Θόδωρος Μουριάδης, θα βρεθεί στον ορεινό όγκο της δημοτικής ενότητας Φιλίππων (Παλαιά Καβάλα, Κορυφές, Λυκόστομο, Λιμνιά, Βουνοχώρι) την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023, από τις 10:30 έως τις 12:30, συνοδευόμενος από την Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Καβάλας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο Δήμαρχος θα ανταλλάξει ευχές για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος με τους κατοίκους της περιοχής, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία διασκέδασης με τη ζωντανή μουσική εκτέλεση της Φιλαρμονικής.




Θ. Μουριάδης: Βασική μας επιδίωξη, ο εκσυγχρονισμός του Δήμου Καβάλας σε όλα τα επίπεδα

Ο Θεόδωρος Μουριάδης, ο οποίος εξελέγη ξανά Δήμαρχος Καβάλας στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου με ποσοστό 56,92%, στον β΄γύρο, μίλησε στο aftodioikisi.gr για τις προτεραιότητες και τους στόχους του, κατά τη διάρκεια της νέας του θητείας στον Δήμο.

Αναλυτικά παρακάτω οι προτεραιότητες του κ. Μουριάδη:

“Βασική μας επιδίωξη, από την πρώτη περίοδο της θητείας μας, ήταν και παραμένει ο εκσυγχρονισμός τουΔήμου Καβάλαςσε όλα τα επίπεδα.
Μέσα σε 4 χρόνια, υλοποιήσαμε και έχουμε ήδη δρομολογήσει την κατασκευή έργων υποδομής και παρεμβάσεων συνολικού ύψους 186 εκατ. ευρώ!
Δύο μεγάλα έργα βρίσκονται σε πρώτη προτεραιότητά μας:
Πρώτο, η δημιουργία Ενεργειακής Κοινότητας με την κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου 18 μεγαβάτ, που θα κατασκευάσουμε στην περιοχή του Βουνοχωρίου, προϋπολογισμού 14 εκατ. Ευρώ, με την οποίο θα αποκτήσουμε πλήρη ενεργειακή αυτονομία, εξοικονομώντας περίπου 8 εκ. ευρώ το χρόνο, ενώ από το νέο δίκτυο θα πάρουν ρεύμα 2.500 ευάλωτα νοικοκυριά και όσοι συνδημότες μας διαμένουν κοντά στην περιοχή που θα κατασκευαστεί το Φωτοβολταϊκό Πάρκο.
Δεύτερο, εξίσου σημαντικό, είναι και το έργο της σύνδεσης του δικτύου ύδρευσης των οικισμών της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων, με τις πηγές Κεφαλαρίου.
Επίσης, στις προτεραιότητές μας είναι τα έργα της ΔΕΥΑΚ, που αφορούν, μεταξύ άλλων, την αντικατάσταση του εξοπλισμού των αντλιοστασίων ύδρευσης – αποχέτευσης, την προμήθεια εξοπλισμού τηλεμετρίας στο δίκτυο ύδρευσης της Καβάλας, την αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης σε όλη την Καβάλα, την κατασκευή μονάδας ιλύος, σε συνεργασία με το Δήμο Παγγαίου, την κατασκευή δικτύων ύδρευσης σε Ζυγό και Αμυγδαλεώνα και την εγκατάσταση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού στο αντλιοστάσιο Α5, αγγίζουν τα 99 εκατ. ευρώ!
Τα υπόλοιπα 87 εκατ. ευρώ θα αξιοποιηθούν για την κατασκευή μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων, την ανάπλαση των πλατειών Καπνεργάτη και Νεαπόλεως στην περιοχή των Ποταμουδίων, την αναβάθμιση της περιοχής του Αγίου Νικολάου, την ενεργειακή αναβάθμιση του Γυμνασίου – Λυκείου Κρηνίδων και του 1ου ΕΠΑΛ, τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Καβάλα και τον Νέο Ζυγό, και πολλά άλλα μικρά και μεγάλα έργα.
Στον τομέα της κυκλικής οικονομίας ο Δήμος είναι έτοιμος να αξιοποιήσει τους πόρους του ΕΣΠΑ 2021 – 2027, για την επιμήκυνση της ζωής των προϊόντων. Επίσης, ετοιμαζόμαστε να απορροφήσουμε κονδύλια του ΕΣΠΑ για την ανακαίνιση κτηρίων, όπως των Καπναποθηκών, του Δημαρχείου και των κτηρίων WIX και Μούτουλα, και του Παλιού Ωδείου, που αποκτήσαμε πριν από λίγους μήνες.
Στον τομέα της Πράσινης Μετάβασης του Δήμου Καβάλας, θα ολοκληρωθεί η βιοκλιματική ανάπλαση της πλατείας Ελευθερίας, η αισθητική-λειτουργική αναβάθμιση της Θεοδώρου Πουλίδου, του Φάρου και του Ασανσέρ στην Παναγία, η ανάπλαση του θαλασσίου μετώπου από τον κόμβο Φαλήρου μέχρι την ακτή της Καλαμίτσας και από τα σφαγεία μέχρι τα νεκροταφεία, η ανάπλαση του χώρου στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, ο εκσυγχρονισμός του δημοτικού οδοφωτισμού με λαμπτήρες LED, η δημιουργία σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η κατασκευή νέων παιδικών χαρών και μικρών κήπων σε γειτονιές της Καβάλας, η δημιουργία πράσινων σημείων και γωνιών ανακύκλωσης, οι αναπλάσεις κοινόχρηστων χώρων και η σύναψη τοπικών πράσινων συμφωνιών μεταξύ Δήμου, κοινωνικών φορέων και επιχειρήσεων, η κατασκευή νέου κλειστού γυμναστηρίου 1.000 θέσεων στο Περιγιάλι, η κατασκευή νέου μουσικού γυμνασίου-λυκείου, η κατασκευή νέου οδικού άξονα από τη παλιά Στρατολογία μέχρι τα δημοτικά κοιμητήρια, η ριζική αναβάθμιση του βιολογικού σταθμού της Καβάλας, η εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης στο Παληό, η ριζική ανακαίνιση της δημοτικής αγοράς, η ανακαίνιση του Δημοτικού Ωδείου και η ολοκλήρωση του πολιτιστικού κέντρου Καβάλας (Δημοτική Καπναποθήκη), η ενίσχυση του κοινωνικού παντοπωλείου, η διεύρυνση της λειτουργίας των δημοτικών ιατρείων και η δημιουργία νέων, η δημιουργία κέντρων διημέρευσης ατόμων με αναπηρία και ημερήσιας φροντίδας ηλικιωμένων, η προβολή και ενίσχυση του τουριστικού μας προϊόντος.”
aftodioikisi.gr



Ξανά δήμαρχος Καβάλας ο Θεόδωρος Μουριάδης

Για άλλη μία τετραετία δήμαρχος Καβάλας θα είναι ο Θεόδωρος Μουριάδης, ο οποίος επικράτησε στον β’ γύρο των εκλογών τού Μάκη Παπαδόπουλου.

Συγκεκριμένα, με την ενσωμάτωση στο 98,59%, ο κ. Μουριάδης λαμβάνει 56,86% και 13.475 ψήφους έναντι 43,14% και 10.224 ψήφους του κ. Παπαδόπουλου.

Ο εκ νέου δήμαρχος Καβάλας προέρχεται και υποστηριζόταν από το ΠΑΣΟΚ.

 




Ο Θόδωρος Μουριάδης συγχαίρει τον Σκακιστικό Όμιλο Καβάλα

Συγχαρητήρια δήλωση του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη, για την κατάκτηση του 50ου Ομαδικού Πρωταθλήματος Ελλάδας Σκάκι 2023 από τον Σκακιστικό Όμιλο Καβάλας

«Θερμά συγχαρητήρια στον Σκακιστικό Όμιλό μας, που στέφθηκε Πρωταθλητής Ελλάδας, αποδείχτηκε για πολλή φορά ότι οι κόποι ανταμείβονται και κάνουν περήφανους όλους όσοι στηρίζονται με κάθε τρόπο το Σκάκι, που έχει διαφημίσει την Καβάλα όχι μόνο πανελληνίως, αλλά και παγκόσμια. 

Χειροοκροτούμε, επίσης, τη μεγάλη επιτυχία της δεύτερης ομάδας του Ομίλου, που κατατάχθηκε στην πρώτη δεκάδα, βάζοντας τον πήχη ακόμη ψηλότερα για το μέλλον. 

Τα επιτεύγματα του καβαλιώτικου Σκάκι στο “50ό Ομαδικό Πρωτάθλημα Ελλάδος Σκάκι 2023”, μαζί με τη χαρά μας και τη δικαίωση των προσπαθειών των μελών του Ομίλου, αυξάνει και τις απώλειές μας.

Βεβαίως, θα συνεχίσουμε τη στήριξή μας με κάθε πρόσφορο μέσο, ​​νοιώθοντας συνοδοιπόροι σ’ αυτήν τη χρυσή πορεία του Ομίλου»

 

 




Θόδωρος Μουριάδης: Δήλωση για τα δημοσιεύματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σχετικά με τις προσλήψεις εκτάκτου προσωπικού

“Με αφορμή δημοσιεύματα που αναπαράγονται τις τελευταίες ημέρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις προσλήψεις εκτάκτου προσωπικού, οι οποίες εγκρίθηκαν πρόσφατα από το Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, επιθυμεί να ξεκαθαρίζει τα εξής:

«Η σημερινή διοίκηση του Δήμου Καβάλας, μετά την αποστολή εγκυκλίου από το υπουργείο Εσωτερικών, αποφάσισε να εισάγει στην κατεπείγουσα συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου της περασμένης Τρίτης 22 Αυγούστου 2023, λόγω της καταληκτικής ημερομηνίας που έθεσε ο εν λόγω φορέας (31 Αυγούστου), το θέμα του προγραμματισμού προσλήψεων εκτάκτου προσωπικού, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα του Δήμου Καβάλας έτους 2023.

Τα μέλη του  Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, αφού εξέτασαν με προσοχή τα έγγραφα του Τμήματος Καθαριότητας της Διεύθυνσης Ποιότητας Ζωής και του Τμήματος Συντήρησης Οχημάτων και Μηχανημάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, τα οποία καταδεικνύουν την αναγκαιότητα κάλυψης συγκεκριμένων αναγκών, ενέκριναν κατά πλειοψηφία την πρόσληψη τριάντα οκτώ ατόμων.

Οι προσλήψεις, όπως και στους υπόλοιπους δήμους της χώρας που έλαβαν πρόσφατα αντίστοιχες αποφάσεις, θα γίνουν σε κάθε περίπτωση μετά τις επικείμενες δημοτικές εκλογές και με την προβλεπόμενη από το νόμο αδιάβλητη διαδικασία, ήτοι μέσω ΑΣΕΠ, το οποίο καθορίζει και τα κριτήρια επιλογής προσωπικού, κατόπιν σχετικής έγκρισης του Υπουργείου Εσωτερικών και της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

Επομένως, οι δηλώσεις ορισμένων διεκδικητών του δημαρχιακού θώκου, υπό την πίεση που τους ασκεί η τρέχουσα προεκλογική περίοδος, προκαλούν, αν μη τι άλλο, θυμηδία.

Όσο επιδίδονται στη διασπορά ψευδών για να διατηρήσουν την όποια επαφή τους με την επικαιρότητα, και δείχνουν να αγνοούν συστηματικά τον τρόπο λειτουργίας του Δήμου Καβάλας και της Κεντρικής Διοίκησης, τόσο θα μεγαλώνει και η απόσταση τους από το πεδίο της υγιούς και πολιτισμένης αντιπαράθεσης ιδεών και απόψεων για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των συνδημοτών μας”.




Νέα εθελοντική δράση στο Παληό

Το πρωί του Σαββάτου 20 Μαΐου, μία ομάδα δέκα εθελοντών έβαψε πέντε στάσεις λεωφορείων από το Κοράλλι έως το τέλος του Παληού προς την Ηρακλείτσα. Στις ίδιες στάσεις ένας άλλος εθελοντής τοποθέτησε προ ημερών πινακίδες με την ονομασία της κάθε περιοχής.

Όταν αυτές οι δράσεις δεν αποτελούν έκπληξη και έχουν σταθερό ρυθμό πραγματοποίησης, τότε το μήνυμα της προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο γίνεται περισσότερο ουσιαστικό. Οι κάτοικοι του Παληού δεν αισθάνονται απλά τυχεροί που ζούνε σ’ έναν υπέροχο παραθαλάσσιο οικισμό, αλλά κάνουν και κάθε είδους προσπάθεια για να τον κρατήσουν καθαρό, σεβόμενοι, πέραν όλων των άλλων, τους καλοκαιρινούς φίλους τους. 

” Είναι άξιοι συγχαρητηρίων!” , δηλώνει ο κ. Μουριάδης, Δήμαρχος Καβάλας