Εγκατάλειψη στο μονοπάτι της Κεραμωτής
Το 2020, στο πλαίσιο του διασυνοριακού έργου «BIO2CARE» Ελλάδας-Βουλγαρίας, δημιουργήθηκε στην Κεραμωτή του Δήμου Νέστου μια οικοτουριστική διαδρομή με σκοπό την παρατήρηση της χλωρίδας και της πανίδας του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Το μονοπάτι σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει επισκέπτες, συμπεριλαμβανομένων ατόμων με ειδικές ανάγκες, με στόχο την ανάδειξη της περιοχής μέσω της πεζοπορίας και την προβολή του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.
Ωστόσο, πέντε χρόνια μετά την κατασκευή του, το μονοπάτι παρουσιάζει εικόνα εγκατάλειψης. Οι υποδομές του έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές: σπασμένα ξύλινα δάπεδα στο κιόσκι, κατεστραμμένα παγκάκια και χημικές τουαλέτες εκτός λειτουργίας. Επισκέπτες της περιοχής εκφράζουν την απογοήτευσή τους για την έλλειψη συντήρησης και φροντίδας, τονίζοντας την ανάγκη για μέριμνα από τις αρμόδιες αρχές.
Η κατάσταση αυτή υπογραμμίζει την ανάγκη για συνεχή φροντίδα και συντήρηση των τουριστικών υποδομών, ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και η ελκυστικότητα της περιοχής για τους επισκέπτες.