Μοναδικές Εκπτώσεις έως 60% στη Γραμμή Λιμένας-Κεραμωτή με το PROTOPOROS VI

Η THASSOS LINK ανακοίνωσε μια σειρά από ελκυστικές εκπτώσεις για τους επιβάτες που ταξιδεύουν στη γραμμή Λιμένας-Κεραμωτή. Αυτές οι εκπτώσεις, οι οποίες θα ισχύουν από τις 4 Οκτωβρίου 2024, αφορούν αποκλειστικά το πλοίο PROTOPOROS VI, καθιστώντας το την καλύτερη επιλογή για όσους επιθυμούν οικονομικά ταξίδια.

Με εκπτώσεις που φτάνουν έως και το 60%, οι επιβάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να διασχίσουν οικονομικά τη διαδρομή από την Κεραμωτή προς το πανέμορφο νησί της Θάσου.

Κύριες Εκπτώσεις Περιλαμβάνουν:

  • Κανονικό Εισιτήριο Επιβάτη: Από 5,00€ μειώνεται στα 3,00€, προσφέροντας έκπτωση 40%.
  • Ι.Χ. έως 4,25 μέτρα: Από 20,00€ μειώνεται στα 10,00€, με έκπτωση 50%.
  • Ι.Χ. άνω των 4,25 μέτρων: Από 25,00€ μειώνεται στα 15,00€, με έκπτωση 40%.
  • Λεωφορεία/Τρέιλερ ανά μέτρο: Από 5,00€ μειώνεται στα 2,00€ ανά μέτρο, με έκπτωση 60%.
  • Δίκυκλα έως 250cc: Από 5,00€ μειώνεται στα 3,00€, με έκπτωση 40%.
  • Δίκυκλα άνω των 250cc: Από 6,00€ μειώνεται στα 3,00€, με έκπτωση 50%.
  • Τετράτροχες Μηχανές: Από 10,00€ μειώνεται στα 4,00€, με έκπτωση 60%.
  • Φορτηγά/Γεωργικά οχήματα έως 5 μέτρα: Από 23,00€ μειώνεται στα 15,00€, με έκπτωση 35%.
  • Φορτηγά/Μηχανήματα άνω των 5 μέτρων: Από 5,50€ μειώνεται στα 4,00€ ανά μέτρο, με έκπτωση 27%.

Αυτές οι μοναδικές εκπτώσεις κάνουν το PROTOPOROS VI την καλύτερη επιλογή για όσους ταξιδεύουν οικονομικά από και προς τη Θάσο.




Θετικός ο απολογισμός της έκθεσης “Μοναδικές Γεύσης απο την ΑΜ-Θ” για τις επιχειρήσεις της περιοχής

Θετικός φαίνεται να είναι ο απολογισμός της έκθεσης μοναδικές γεύσης από την περιφέρεια ΑΜΘ που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στο μέτρο του Συντάγματος με χιλιάδες επισκέπτες τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό να αγκαλιάζουν τα προϊόντα της περιφέρειας μας.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις ξεπούλησαν τα προϊόντα τους προτού κλείσει τις πύλες της η έκθεση, ενώ το μεγαλύτερο αντίκτυπο της έκθεσης ήταν η διαφήμιση αλλά και η προώθηση των προϊόντων τους.Συνφωνα με τους φορείς των επιμελητηρίων ΑΜΘ λίγες ημέρες αφού η έκθεση έκλεισε ξεκίνησε κι ολας η προετοιμασία για την επόμενη χρόνια.

Ενώ επιπροσθέτως , συμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος των επιμελητηρίων ΑΜΘ κ. Στέλιος Μωραΐτης, στο ΕΝΑ CHANNEL, η εν λόγω έκθεση έφερε αρκετά οφέλει στις επιχειρήσεις μας καθώς έγινα γνωστές και πλέον υπαρχουν αγορές και σε άλλες περιοχές.




Θετικός ο απολογισμός της Έκθεσης “Μοναδικές Γεύσεις απο την Αν.Μακεδονία και Θράκη”

Θετικός είναι ο απολογισμός για την δεύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών “Μοναδικές Γεύσεις απο την Αν.Μακεδονία και Θράκη” που άνοιξε τις πόρτες της την Τετάρτη 10 Απριλίου στην Αθήνα.

Με την λήξη της όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος Επιμελητηρίου Καβάλας κ. Μάρκος Δέμπας ,η επισκεψιμότητα ήταν μεγάλη με τους εκθέτες να εκφράζουν την ικανοποίηση τους.

Το μόνο σίγουρο πλέον είναι ότι η έκθεση έχει γίνει θεσμός  και δίνει ραντεβού για το 2025.




Συνεχίζεται για δεύτερη μέρα η έκθεση “Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία-Θράκη” στο Μετρό του Συντάγματος

Παρουσία του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Διονύση Σταμενίτη, Υπουργών της Κυβέρνησης, βουλευτών και εκπροσώπων κομμάτων πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της 2ης έκθεσης “Μοναδικές Γεύσεις απο την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη” το απόγευμα της Τετάρτης 10 Απριλίου στο σταθμό του Μετρό του Συντάγματος στην Αθήνα.

Μήνυμα μέσω βίντεο απηύθυνε και ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ.Λευτέρης Αυγενάκης.

Η Έκθεση διοργανώνεται με πρωτοβουλία και μέριμνα του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης (Π.Ε.Σ.Υ ΑΜΘ) και τη στήριξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος.

Στόχος της Έκθεσης είναι να φέρει τα προϊόντα που παράγονται στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη στην καρδιά της Αθήνας, συστήνοντας τα στο ευρύ κοινό, αλλά και αντίστροφα στοχεύει στο να δώσει μία ευκαιρία στους παραγωγούς της Περιφέρειας μας να απευθυνθούν σε μία μεγάλη αγορά.

 




Εγκαίνια της έκθεσης “Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία-Θράκη” στο Μετρό Συντάγματος

Μετά την μεγάλη επιτυχία της περσινής διοργάνωσης, τα έξι Επιμελητήρια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, μέσω του συλλογικού τους Οργάνου, Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο ΑΜΘ (ΠΕΣΥ), διοργανώνουν την 2η Έκθεση Τροφίμων και Ποτών με τον τίτλο «Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία Θράκη», στην καρδιά της μεγαλύτερης αγοράς της χώρας μας, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Μετρό Συντάγματος στην Αθήνα.

Η φετινή έκθεση θα πραγματοποιηθεί το διάστημα από Τετάρτη 10 έως Σάββατο 13 Απριλίου 2024 ενώ τα εγκαίνια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης 10 Απριλίου.




Προετοιμασίες για την διεξαγωγή της έκθεσης “Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία-Θράκη” στο Μετρό του Συντάγματος

Πυρετώδεις φαίνεται πως είναι οι προετοιμασίες για την διεξαγωγή της έκθεσης “Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία-Θράκη” για μία ακόμα χρονιά στην στάση του Μετρό του Συντάγματος στην Αθήνα.

Πρόκειται για ένα εγχείρημα μετά από συνεργασία των Επιμελητηρίων της ΑΜ-Θ (Καβάλας, Δράμας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου) το οποίο συνεχίζεται και φέτος.

Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 10-13 Απριλίου.