«Δεν υπάρχει Ελλάδα χωρίς θάλασσα και χωρίς καράβια με ελληνική σημαία» – Η πρώτη δήλωση Βαρβιτσιώτη ως υπουργός Ναυτιλίας
Ποιοι είναι ιο στόχοι που έχει θέσει το υπουργείο – Δείτε φωτογραφίες από την τελετή παράδοσης-παραλαβής
«Ήμουν, είμαι και θα είμαι ένας άνθρωπος της θάλασσας», ήταν η απάντηση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη ο οποίος, μεταξύ άλλων, επεσήμανε στην ομιλία του «η ναυτιλία είναι το αντίδοτο και η απάντηση σε κάθε κρίση. Η Ελλάδα λόγω της ναυτιλίας δυναμώνει συνεχώς και γίνεται πιο ισχυρή σε διπλωματικό, πολιτικό και εθνικό επίπεδο.



-να διευκολύνουμε όσο μπορούμε την ελληνική ναυτιλία, να στηρίξουμε τον Έλληνα ναυτικό
-να αναβαθμίσουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το υπουργείο
-να στηρίξουμε τον κλάδο του θαλάσιου τουρισμού
-να συνεχίσουμε και να ενισχύσουμε τη δημιουργία μιας σύγχρονης λιμενική πολιτικής που θα ανταποκρίνεται στις ανάγγκες του μέλλοντος
-να ενισχύσουμε τη διασύνδεση και ανάπτυξη της νησιωτικής Ελλάδας όπου σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει ο υφυπουργός, εκπρόσωπος των Δωδεκανήσων, Γιάννης Παππάς.
Ο υπουργός κατέληξε λέγοντας «Πρέπει να καταστήσουμε κοινή συνείδηση ότι δεν υπάρχει Ελλάδα χωρίς θάλασσα και χωρίς καράβια με ελληνική σημαία».

