«Δεν υπάρχει Ελλάδα χωρίς θάλασσα και χωρίς καράβια με ελληνική σημαία» – Η πρώτη δήλωση Βαρβιτσιώτη ως υπουργός Ναυτιλίας

Ποιοι είναι ιο στόχοι που έχει θέσει το υπουργείο – Δείτε φωτογραφίες από την τελετή παράδοσης-παραλαβής

«Καλωσήρθατε στην ουσία στο σπίτι σας». Με αυτά τα λόγια ο απερχόμενος υπουργός Ναυτίλιας και Νησιωτικής Πολιτικής υποδέχθηκε τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, ο οποίος επέστρεψε έπειτα από σχεδόν 10 χρόνια από την προηγούμενη θητεία του ως υπουργός.

«Ήμουν, είμαι και θα είμαι ένας άνθρωπος της θάλασσας», ήταν η απάντηση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη ο οποίος, μεταξύ άλλων, επεσήμανε στην ομιλία του «η ναυτιλία είναι το αντίδοτο και η απάντηση σε κάθε κρίση. Η Ελλάδα λόγω της ναυτιλίας δυναμώνει συνεχώς και γίνεται πιο ισχυρή σε διπλωματικό, πολιτικό και εθνικό επίπεδο.

Miltiadis-2
Miltiadis-3
Miltiadis-4
Για τους στόχους του υπουργείου ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης ανέφερε πως μεταξύ αυτών είναι:

-να διευκολύνουμε όσο μπορούμε την ελληνική ναυτιλία, να στηρίξουμε τον Έλληνα ναυτικό

-να αναβαθμίσουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το υπουργείο
-να στηρίξουμε τον κλάδο του θαλάσιου τουρισμού

-να συνεχίσουμε και να ενισχύσουμε τη δημιουργία μιας σύγχρονης λιμενική πολιτικής που θα ανταποκρίνεται στις ανάγγκες του μέλλοντος
-να ενισχύσουμε τη διασύνδεση και ανάπτυξη της νησιωτικής Ελλάδας όπου σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει ο υφυπουργός, εκπρόσωπος των Δωδεκανήσων, Γιάννης Παππάς.

Ο υπουργός κατέληξε λέγοντας «Πρέπει να καταστήσουμε κοινή συνείδηση ότι δεν υπάρχει Ελλάδα χωρίς θάλασσα και χωρίς καράβια με ελληνική σημαία».

miltiadis-5
Miltiadis-7
Πηγή: protothema.gr



Μήνυμα Δένδια για την Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού: «Τιμάμε τη μνήμη των θυμάτων»

«Τιμάμε τη μεγάλη συμβολή των Ελλήνων του Πόντου στην ανοικοδόμηση του ελληνικού κράτους»

Το δικό του μήνυμα για την Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού ανάρτησε στο λογαριασμό του στο Τwitter ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας.

«Τιμάμε τη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας, όπως και τη μεγάλη συμβολή των Ελλήνων του Πόντου στην ανοικοδόμηση του ελληνικού κράτους και τη συμμετοχή τους στους εθνικούς αγώνες», ανέφερε.

Βαρβιτσιώτης: Η 19η Μαΐου είναι Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων αδελφών μας

«Η 19η Μαΐου είναι Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων αδελφών μας», αναφέρει στο Twitter o αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

«353.000 Έλληνες του Πόντου εξοντώθηκαν. Όσοι ξεριζώθηκαν ρίζωσαν στη μητέρα Ελλάδα. Καθήκον μας η διαφύλαξη της ιστορικής μνήμης. Στηρίζουμε τους αγώνες για δικαίωση και αναγνώριση. Τιμούμε! Δεν Ξεχνούμε!».

Μήνυμα του Ανδρέα Κατσανιώτη για την Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού

Ανάρτηση για την Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού έκανε στον λογαριασμό του στο twitter ο υφυπουργός Εξωτερικών Ανδρέας Κατσανιώτης.

«Ο Ελληνισμός τιμά σήμερα την ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων» έγραψε και πρόσθεσε: «Ένα έγκλημα κατά της ανθρωπότητας και της διεθνούς νομιμότητας. Δεν ξεχνάμε».

 

Πηγή: newsbeast.gr




Βαρβιτσιώτης: Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για κυβέρνηση ειδικού σκοπού είναι μια κίνηση απελπισίας

«Το βασικό μέλημα είναι πώς θα πάει η χώρα μπροστά»

«Η κυβέρνηση ειδικού σκοπού που προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μια κίνηση απελπισίας, που έρχεται μετά από άλλες δύο προτάσεις για “κυβέρνηση ηττημένων” και για “προοδευτική κυβέρνηση” που επίσης δεν βρήκαν ανταπόκριση» επεσήμανε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ την Τετάρτη (17/5).

Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, η πρώτη πρόταση ήταν για «κυβέρνηση των ηττημένων» από την οποία ανέκρουσε πρύμναν ο κ. Τσίπρας». Στη συνέχεια ήρθε η «προοδευτική κυβέρνηση αλλά δεν λύθηκε το βασικό ερώτημα, δηλαδή με ποιους θα γίνει αυτή».

Και τώρα «ερχόμαστε σε μία κυβέρνηση ειδικού σκοπού με θέμα τη διερεύνηση των υποκλοπών λες και το βασικό θέμα της επόμενης μέρας είναι ακριβώς αυτό. Όμως, το βασικό μέλημα είναι πώς θα πάει η χώρα μπροστά και πώς θα αντιμετωπίσει στο μέλλον τα μεγάλα οικονομικά και εθνικά ζητήματα».

«Οι Έλληνες ψηφίζουν, για να έχουν κυβέρνηση και κυβερνήτη την επόμενη μέρα και η Νέα Δημοκρατία ζητά να της δώσει ο ελληνικός λαός ισχυρή εντολή και το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό, ώστε να υπάρχει το πρόκριμα της αυτοδυναμίας» είπε κλείνοντας αναφερόμενος στις εκλογές και πρόσθεσε «ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει δεύτερη και τρίτη και τέταρτη ευκαιρία, διότι στις προηγούμενες ευκαιρίες απέτυχε».

 

Πηγή: newsbeast.gr