Συγκίνηση στην Κομοτηνή: Η Μαρία Καρυστιανού μίλησε για δικαιοσύνη και ατιμωρησία

Με θερμά χειροκροτήματα υποδέχθηκαν τη Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρο του Συλλόγου Πληγέντων Δυστυχήματος των Τεμπών, δεκάδες φοιτητές και πολίτες, το απόγευμα της Παρασκευής 14 Μαρτίου, στο κατάμεστο αμφιθέατρο της Νομικής Κομοτηνής.

Καλεσμένη της Ανεξάρτητης Νομικής Κομοτηνής, η κ. Καρυστιανού μίλησε στην εκδήλωση με θέμα «Κράτος Δικαίου και Δικαιοσύνη», εστιάζοντας στο άρθρο 86 του Συντάγματος, που κατοχυρώνει την ατιμωρησία βουλευτών και Υπουργών, χαρακτηρίζοντάς το ως «την απόλυτη έκφραση αδικίας και ανισότητας».

Συγκινητικές στιγμές σημάδεψαν την εκδήλωση, όπως η στιγμή που μια φοιτήτρια της δώρισε μια μπλούζα με τη φράση «Δεν έχω οξυγόνο», καθώς και η ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Πηγη | fonirodopis.gr




Κουτσούμπας από Βουλή: «Ο λαός μίλησε και δεν μπορείτε να πλαστογραφήσετε το μήνυμα»

«Ο λαός μίλησε και δεν μπορείτε να πλαστογραφήσετε το μήνυμα», τόνισε από το βήμα της Βουλής κατά τη συζήτηση για τα Τέμπη ο  Γ.Γ. του ΚΚΕ,  Δημήτρης Κουτσούμπας.

«Προσπαθείτε να φέρετε στα μέτρα σας τα συλλαλητήρια τέτοιο θράσος έχετε», υπογράμμισε για να τονίσει στη συνέχεια ότι «το σύνθημα που σας ενοχλεί περισσότερο είναι αυτό είναι το «Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας».
«Ιδιωτικοποίησατε τους σιδηροδρόμους για μόλις 45 εκατομμύρια ευρώ. Την ξεκίνησε ο ΣΥΡΙΖΑ και την ολοκληρωσατε. Συνεταιράκια» ανέφερε ακόμη.
«Ό, τι και πείτε όσο και να προσπαθήσετε να την μετατρέψετε σε αστυνομικό μυθιστόρημα, δεν θα σταματήσει να εξοργίζει τους πάντες. Τώρα δεσμεύεστε ότι το 2027 η γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα είναι ασφαλής. Ομολογείτε δηλαδή ότι δεν είναι τώρα ασφαλής» σημείωσε ακόμη.
«Εσείς η κυβέρνηση οι υπουργοί διαβάζετε όπως θέλετε και αυτό το πόρισμα είστε μανούλες στην συγκάλυψη», τόνισε στη συνέχεια.
Πηγή:cnn.gr



Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση της 26χρονης από τα Χανιά | Εντοπίστηκε και μίλησε με την οικογένειά της

Αίσιο τέλος δόθηκε τη Δευτέρα (12/2) στην υπόθεση εξαφάνισης της 26χρονης από τα Χανιά τα ίχνη της οποία χάθηκαν Σάββατο (12/2).

Η κοπέλα εντοπίστηκε και μίλησε με την οικογένειά της.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η 26χρονη είναι καλά στην υγεία της.

πηγή: newsbeast.gr




Αποκαλύψεις για τη φρίκη που ζούσε η 15χρονη στο Ρέθυμνο | «Μίλησε» το κινητό της, περισσότεροι από 12 οι εμπλεκόμενοι

Φρίκη προκαλούν τα όσα βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας και αφορούν την νέα υπόθεση βιασμού και μαστροπείας 15χρονης από το Ρέθυμνο. Το κινητό της κοπέλας σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία άρχισε να «μιλάει» και αποκαλύπτει πως για το μαρτύριο της έφηβης δεν ευθύνονται 12 άτομα αλλά περισσότερα.

Ο προφυλακισμένος 38χρονος Πακιστανός της δικογραφίας κατηγορείται μόνο για βιασμό άρα οι έρευνες της αστυνομίας για μαστροπεία στρέφονται σε άλλο ή άλλα πρόσωπα.

Όπως μετέδωσε την Τετάρτη (7/2) ο ΣΚΑΪ και ο δημοσιογράφος Θεοδόσης Πάνου οι έρευνες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη ενώ τα στοιχεία δείχνουν πως το κορίτσι το εξέδιδαν από την ηλικία των 12 ετών.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες από την άρση του απορρήτου προκύπτει ότι στην υπόθεση βιασμού, ασέλγειας και σεξουαλικής κακοποίησης του παιδιού δεν είναι μπλεγμένοι μόνο οι 12 κατηγορούμενοι, για τους οποίους υπάρχει ήδη δικογραφία.

Παράλληλα φαίνεται ότι υπάρχει πλήθος μηνυμάτων και συνομιλιών με πολλούς ακόμα άνδρες που ζητούσαν ερωτικό ραντεβού με την ανήλικη κοπέλα.

Από την έρευνα της ΕΛΑΣ, η οποία είναι σε πλήρη εξέλιξη, και από τις καταθέσεις που έχουν πάρει αστυνομικοί από άτομα της οικογένειας, προκύπτει πως κανείς δεν γνώριζε τίποτα για την σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη για δυο χρόνια η 14χρονη κοπέλα.

Μάλιστα ο αυτόχειρας πατέρας του κοριτσιού, σε σημείωμα που άφησε, ανέφερε: «Δεν μπορώ να αντέξω το βάρος , δεν ξέραμε τίποτα εγώ και η σύζυγός μου».

πηγή: Newsbeast.gr

 




Χριστουγεννιάτικα κάλαντα και γλέντι στον Περισσό – Έσυρε το χορό και μίλησε τσακώνικα ο Κουτσούμπας

Η Παναρκαδική Ομοσπονδία Ελλάδας είπε τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στην τσακώνικη διάλεκτο, καθώς και άλλα παραδοσιακά γιορτινά τραγούδια, στον Γενικό Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα, ενώ αντάλλαξαν και δώρα,

Το «πρόγραμμα» είχε  παραδοσιακούς χορούς, με το Δημήτρη Κουτσούμπα να χορεύει και αυτός στο μικρό γλέντι που στήθηκε στην έδρα της ΚΕ του ΚΚΕ στον Περισσό.

Ο Δημήτρης Κουτσούμπας καλωσορίζοντας τους εκπροσώπους της Ομοσπονδίας και ευχόμενος και ο ίδιος στην τσακώνικη διάλεκτο έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Καλημέρα σε όλους και όλες! Ευχαριστούντε πάσου! Καούρ εκοκιάκατε! Καλώς κοπιάσατε, ευχαριστούμε πολύ. Έκανα μια προσπάθεια στην τσακώνικη διάλεκτο κι εγώ, ελπίζω να τα κατάφερα.

Σήμερα είναι μια περίοδος, και τέτοιες μέρες που είναι, που ο λαός μας, όπως όλοι ξέρουμε, υποφέρει απ’ τη μεγάλη ακρίβεια, απ’ τη φτώχεια, απ’ τα χαμηλά εισοδήματα, απ’ τη μεγάλη φοροληστεία, τους άμεσους και έμμεσους φόρους, από τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας και επαγγελματικής στέγης, από την υποβάθμιση και εμπορευματοποίηση της υγείας, της παιδείας των παιδιών μας, από τη συμμετοχή της χώρας μας σε ΝΑΤΟϊκούς σχεδιασμούς και πολέμους στην περιοχή.

Για όλα αυτά το ΚΚΕ είναι εδώ, παρόν, κάνοντας μια μεγάλη προσπάθεια να ανοίξουμε την πορεία, μια άλλη πορεία για μια άλλη διέξοδο, όλοι μαζί, ο ελληνικός λαός όλος μαζί, ενωμένος, έτσι ώστε όλα αυτά τα τραγικά ζητήματα, τα τραγικά θέματα να αποτελέσουν παρελθόν για την πατρίδα μας και για όλο τον κόσμο.

Χρόνια πολλά σας, καλά Χριστούγεννα, καλές γιορτές, καλή δύναμη και υγεία σε όλους και όλες!».




Ο Νίκος Ανδρουλάκης μίλησε στην Αλεξανδρούπολη για τις φυσικές καταστροφές

Στη θεματική εκδήλωση «Πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση καταστροφών στο φυσικό περιβάλλον» στην Αλεξανδρούπολη μίλησε το μεσημέρι της Κυριακής ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.

«Από την τραγωδία της Ηλείας το 2007, πέρασαν 16 χρόνια και επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια. Σε δυσμενέστερες όμως συνθήκες. Θέλουμε ως πολιτικό σύστημα να περιφρουρήσουμε την κοινωνία; Να διαπαιδαγωγήσουμε την κοινωνία; Να εκσυγχρονιστεί το κράτος; Ή θα ακούμε συνεχώς και με τρόπο περιφρονητικό προς τη νοημοσύνη όλων ότι “έτυχε μια στραβή στη βάρδια μου”; Τους ενημερώνω κι εδώ, από την Αλεξανδρούπολη, ότι με την εξέλιξη αυτής της μεγάλης πρόκλησης του πλανήτη, της κλιματικής αλλαγής, θα έχουμε πολλές “στραβές στις βάρδιες” όλων, γι’ αυτό πρέπει να σοβαρευτούμε, να είμαστε αντικειμενικοί και να έχουμε σχέδιο για να υπερασπιστούμε την κοινωνία και το κράτος, τον κάθε πολίτη, τον αγρότη, τον κτηνοτρόφο που κλαίει το βιός του, τα νέα παιδιά που θέλουν να ζήσουν σε μια χώρα που θα είναι ένα κανονικό ευρωπαϊκό κράτος, ορθολογικό, που λύνει τα προβλήματα και δεν τα διαιωνίζει» σημείωσε ο κ. Ανδρουλάκης προσθέτοντας τον αρνητικό φετινό απολογισμό.

«Στην Ελλάδα φέτος κάηκαν περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια στρέμματα. Βρισκόμαστε στη δεύτερη χειρότερη θέση ως προς τον μέσο όρο καμένης επιφάνειας την περίοδο 2006-2022, και στην πρώτη για το 2023 σε καμένες εκτάσεις ως ποσοστό της έκτασης της χώρας» ανέφερε.

«Αυτό είναι αποτέλεσμα ανεπιτυχούς στρατηγικής και ενός αναποτελεσματικού σχεδίου. Η κυβέρνηση δείχνει να μην έχει διδαχθεί από την τραγωδία στην Ηλεία το 2007 και δεν αξιοποιήθηκε η εμπειρία της καταστροφής. Δεν υπάρχουν δεδομένα ώστε να σχεδιάσουμε τη θωράκιση. Όλα αντιμετωπίζονται με ερασιτεχνισμό και με προχειρότητα. Έφεραν από τις Βρυξέλλες τον αρμόδιο για τέτοια θέματα επίτροπο προκειμένου να φτιάξει το αυτόνομο υπουργείο και ο επόμενος υπουργός της Νέας Δημοκρατίας αποκαλύπτει ότι το υπουργείο είναι ένα άδειο κέλυφος. Ποιος φταίει; Πέντε χρόνια είστε κυβέρνηση» επισήμανε ο κ. Ανδρουλάκης.

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής υπογράμμισε πως «όσο δεν επενδύουμε στην προετοιμασία και την πρόληψη, το κόστος αποκατάστασης θα είναι πολλαπλάσιο. Για παράδειγμα, άλλο είναι να πληρώνουμε έναν δρόμο που έχει σχεδιαστεί να αντέχει σε ακραία κλιματικά φαινόμενα και άλλο έναν δρόμο που γκρεμίζεται από τα ακραία καιρικά φαινόμενα και μετά τον ξαναπληρώνουμε».