Στο «μικροσκόπιο» της ΕΥΠ ο «εποικισμός» Μακεδονίας, Θράκης και νησιών

*Γράφει ο Δημήτρης Καστώρης

Αποτελεί κοινό μυστικό στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη η εξαγορά ακίνητων χριστιανικών, και κατ’ επέκταση ελληνικών, περιουσιών από εταιρίες εντός της Ε.Ε., όπως από Βουλγαρία ή και μουσουλμάνους ιδιώτες, είτε γηγενείς είτε προερχόμενους από άλλες χώρες, κυρίως από Τουρκία. Αντίστοιχο φαινόμενο εντοπίζεται και σε νησιωτικές περιοχές, όπως η Δωδεκάνησος. Παράλληλα, η ανάπτυξη εταιριών ξένων συμφερόντων με ελληνικά, όμως, ΑΦΜ σε παραμεθόριες περιοχές, ως επί το πλείστον μουσουλμανικών κατευθύνσεων, έχει αρχίσει να κάνει αισθητή την εμφάνισή της.

Η διείσδυση ξένων οικονομικών συμφερόντων σε περιοχές εθνικά ευαίσθητες ξεκίνησε να υλοποιείται το 2008 με την επιστροφή στην ελληνική αγορά της Ziraat Bank, της Αγροτικής Τράπεζας της Τουρκίας. Είχε σταματήσει τη δραστηριότητά της σε ελληνικό έδαφος το 1914. Το πρώτο της κατάστημα η Ziraat το άνοιξε στην Κομοτηνή, εγείροντας πλήθος αντιδράσεων. Ιδιαιτέρως του τότε περιφερειάρχη ΑΜΘ Δημήτρη Σταμάτη, καθώς στην επίσημη πρόσκληση των εγκαινίων αναγραφόταν η Κομοτηνή ως «Γκιουμουλτζίνα». Στη συνέχεια, η Τράπεζα Ziraat απέκτησε καταστήματα στην Αθήνα και στην Ξάνθη, ενώ δεν κατάφερε να ανοίξει καταστήματα στην Ορεστιάδα και στη Ρόδο, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός. Η οικονομική διείσδυση, σύμφωνα με αναλυτές, ξεκίνησε, λόγω της αποτελεσματικής αντιμετώπισης από ελληνικής πλευράς άλλων τρόπων που είχαν αναπτυχθεί στην ευαίσθητη περιοχή της Θράκης από την ανατολική πλευρά του Αιγαίου.

Πώς ξεκίνησε

Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα στις αρχές της δεκαετίας του 2010, οι μνημονιακές υποχρεώσεις της χώρας, αλλά κυρίως η αποδυνάμωση της επαρχίας και στην ουσία η ερήμωσή της, έστρωσαν το χαλί για την ανάπτυξη οικονομικών δραστηριοτήτων ξένων συμφερόντων. Έτσι, μπορεί η Αλεξανδρούπολη να γνωρίζει μία ιδιαίτερη ανάπτυξη λόγω της παρουσίας αμερικανικών και νατοϊκών δυνάμεων, δε συμβαίνει όμως το ίδιο και στο Βόρειο Έβρο. Πρόσφατα, ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης, στο Φόρουμ Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης ανέφερε ότι «επίκειται ένας αθόρυβος εποικισμός, με την αγορά με μόλις 10.000-15.000 ευρώ παρατημένων κατοικιών στα χωριά του Έβρου από Βουλγάρους, Ευρωπαίους πλέον, πολίτες και με ανοιχτά τα σύνορά μας. Αλλά ακόμη πιο επικίνδυνο σημείο είναι η αγορά αυτών των κατοικιών από εταιρίες τουρκικών κεφαλαίων και συμφερόντων που με τη σύστασή τους κατά την εμπορική νομοθεσία στη χώρα μας, και την εγγραφή τους στο τοπικό επιμελητήριο με την έκδοση απλώς ενός ΑΦΜ αγοράζουν ό,τι θέλουν, όπου θέλουν, κατά μήκος του ποταμού Έβρου. Σε αντίθεση με τα φυσικά πρόσωπα που απαγορεύεται – ή, ορθότερα, επιτρέπεται κατόπιν ειδικής άδειας. Μην προκαλέσει έκπληξη αν σε κάποια από τα επόμενα φόρουμ συζητήσουμε για όλους αυτούς που θα μας εποικήσουν, εν ονόματι της θρησκευτικής τους ελευθερίας εντός της Ε.Ε. να χτίσουν τζαμιά δίπλα στις ερειπωμένες εκκλησιές μας ως νέες κοινότητες χωρίς ελληνικά χαρακτηριστικά…»

Άρχισαν έλεγχοι

Οι ελληνικές Αρχές, όπως η ΕΥΠ και η Αρχή Καταπολέμησης Μαύρου Χρήματος έχουν ήδη ξεκινήσει να «χτενίζουν» περιπτώσεις αγοραπωλησιών σε συνοριακές περιοχές όπως ο Έβρος και νησιά του Αιγαίου, μεταξύ αυτών η Λέσβος, η Ρόδος και η Κως. Παράλληλα, εξετάζουν και περιπτώσεις αγοραπωλησιών και σε περιοχές της Θράκης όπως η Κομοτηνή, η Ορεστιάδα και η Αλεξανδρούπολη. Οι αγορές αυτές εντοπίζονται τόσο σε σπίτια όσο, όμως, και σε τουριστικές και βιομηχανικές μονάδες με μελλοντική αλλαγή της σύστασης του εργατικού δυναμικού που από χριστιανικό ή μικτό,θα μετατραπεί αποκλειστικώς σε μουσουλμανικό. Ιδιαίτερη έμφαση δίνουν οι Αρχές και στο θέμα της «χρυσής βίζας» από πολίτες προερχόμενους από την Τουρκία. Τον κώδωνα του κινδύνου δεν τον έκρουσαν μόνο οι 11 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας που κατέθεσαν ερώτηση και αίτημα κατάθεσης εγγράφων, στις 27 Μαρτίου 2025, με θέμα «Εκτίναξη επιθετικών αγορών ακινήτων και επιχειρήσεων στις ακριτικές περιοχές από τουρκικά κεφάλαια που εμφανίζονται με τη μορφή ελληνικών ή ευρωπαϊκών επιχειρήσεων», με επισπεύδοντα το βουλευτή Ροδόπης Ευρυπίδη Στυλιανίδη. Στις 2 Φεβρουαρίου 2011, ο βουλευτής Επικρατείας του ΛΑΟΣ Ιωάννης Κοραντής και πρώην διοικητής της ΕΥΠ κατέθεσε ερώτηση προς τον τότε υπουργό Εθνικής Άμυνας Ε. Βενιζέλο με θέμα τη δραστηριότητα της τουρκικής τράπεζας Ziraat.

«Επιθετική εξαγορά»

Τώρα, οι 11 βουλευτές της Ν.Δ. ζητούν και την κατάθεση εγγράφων, και συγκεκριμένα πίνακες από τα υποθηκοφυλακεία, το Εθνικό Κτηματολόγιο ή τους τοπικούς συμβολαιογραφικούς συλλόγους, με όλες τις αγοραπωλησίες – δικαιοπραξίες που διενεργήθηκαν από το 2011 ανά νομό, από ξένα φυσικά ή νομικά πρόσωπα ευρωπαϊκά ή τρίτων χωρών, σε όλους τους νομούς που ορίζονται ως παραμεθόριες και αμυντικές περιοχές, σύμφωνα με το νόμο. Μιλώντας στη «ΒτΚ» ο Μάνος Κόνσολας, βουλευτής Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας, που συνυπογράφει την ερώτηση, υπογραμμίζει : «Η κοινοβουλευτική αυτή πρωτοβουλία αναδεικνύει την επιθετική εξαγορά ακινήτων από πολίτες τρίτων χωρών σε εθνικά ευαίσθητες περιοχές, αλλά και σε κρίσιμες περιοχές για την άμυνα της χώρας. Είναι μία ερώτηση που θα μπορούσε να τη συνυπογράψει κάθε βουλευτής της Ν.Δ., όπως είπε και η κ. Ντόρα Μπακογιάννη. Πρέπει να υπάρχει ένα πλαίσιο ελέγχου στις αγορές ακινήτων σε παραμεθόριες περιοχές και σε κρίσιμες περιοχές για την άμυνα της χώρας, όπως η Θράκη και τα Δωδεκάνησα. Πρέπει να υπάρχει έλεγχος σε funds για να ξέρουμε σε ποιους και με ποιες διαδικασίες μεταπωλούν ακίνητα που έχουν περιέλθει στη κατοχή τους».

Μέχρι στιγμής, μπορεί να μην υπάρχουν απτές αποδείξεις υβριδικής οικονομικής επίθεσης απέναντι στη χώρα μας από ξένα συμφέροντα, και κυρίως σε περιοχές όπου κοινός παρονομαστής είναι το μουσουλμανικό στοιχείο ή υπάρχει συγκεκριμένη διπλωματική αντιπροσωπεία. Αυτό, όμως, που σίγουρα υπάρχει είναι η άποψη της κοινής γνώμης σε αυτές τις περιοχές, κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα, που «ματώνουν» δημογραφικά και οικονομικά, και βλέπουν τις περιουσίες των γειτόνων τους να αλλάζουν χέρια και αντιλαμβάνονται ότι αργά ή σύντομα θα επηρεαστούν κοινωνικές και πολιτιστικές ισορροπίες. Αυτό σε παραμεθόριες και εθνικά ευαίσθητες περιοχές αποτελεί σοβαρό κίνδυνο.

Αναδημοσίευση από τη Βραδυνή της Κυριακής




Λειψυδρία: Στο μικροσκόπιο επιστημόνων και η Θάσος για εύρεση λύσεων

Η νέα αυτή έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη της υδρολογικής κατάστασης επτά ελληνικών νησιών—Αγαθονήσι, Αμοργός, Θάσος, Κάσος, Σέριφος, Σίφνος και Παξοί—με στόχο την εκτίμηση των τωρινών και μελλοντικών αναγκών τους σε νερό.

Η επιλογή αυτών των νησιών βασίζεται στα ιδιαίτερα προβλήματα λειψυδρίας που έχουν αντιμετωπίσει, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τη Σέριφο και τη Σίφνο, που κηρύχθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κατά τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού λόγω της σοβαρής έλλειψης νερού.

Η έρευνα, που αποτελεί τη δεύτερη φάση ενός πιλοτικού προγράμματος που ξεκίνησε στους Φούρνους Ικαρίας, ανατέθηκε από τον γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Μ. Κουτουλάκη. Εκτελείται από τη Διεπιστημονική Ερευνητική ομάδα της Έδρας UNESCO Con-E-Ect του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, σε συνεργασία με ακαδημαϊκούς από διάφορα πανεπιστήμια, όπως το ΔΠΘ, το ΕΚΠΑ και το ΠΑΔΑ. Στόχος της έρευνας είναι να προταθούν βιώσιμες οικοϋδρολογικές λύσεις που θα βελτιώσουν τη συλλογή βρόχινου νερού και θα συμβάλουν στην αύξηση των υδατοαποθεμάτων των νησιών, διασφαλίζοντας έτσι την επάρκεια νερού στο μέλλον.

huffingtonpost.gr




Πώς στήθηκε η σύλληψη του πρώην μέλους των «Πυρήνων της Φωτιάς» και των ΟΥΚάδων | Στο μικροσκόπιο υπολογιστές και κινητά

Φύλλο και φτερό κάνουν τα εγκληματολογικά εργαστήρια τα 11 κινητά τηλέφωνα και τους πέντε υπολογιστές που κατασχέθηκαν αλλά και ένα τετράδιο με σημειώσεις που είχε το μέλος των «Πυρήνων της Φωτιάς» που έχει συλληφθεί, προκειμένου να διαπιστωθεί από πού και γιατί είχε προμηθευτεί εκείνος το όπλο, τα κομάντο των ΟΥΚ τη μεγάλη ποσότητα εκρηκτικών αλλά και πού θα τα χρησιμοποιούσαν.

Οι αστυνομικοί πάντως ξεψαχνίζουν όλα τα στοιχεία που έχουν στην κατοχή τους τόσο για τις πρόσφατες τρομοκρατικές επιθέσεις, όσο και για τον πόλεμο που μαίνεται στον χώρο του οργανωμένου εγκλήματος.

Το πρώην μέλος της οργάνωσης «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς» πήρε τον δρόμο για τη φυλακή, καθώς το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας τον καταδίκασε σε ποινή φυλάκισης δύο ετών και ενός μήνα χωρίς αναστολή για παράβαση του νόμου περί όπλων και κατοχή ναρκωτικών. Οι δύο ΟΥΚάδες του Πολεμικού Ναυτικού αφέθηκαν ελεύθεροι.

Μάλιστα, κατά την απολογία του ο κατηγορούμενος είπε πως το πιστόλι που βρέθηκε στο σπίτι όπου έγινε η έρευνα των Αρχών το είχε αγοράσει η έγκυος σύντροφός του από την Ομόνοια, για λόγους αυτοπροστασίας, κάτι με το οποίο ο ίδιος διαφωνούσε.

Φοβόταν για τη ζωή του το πρώην μέλος των «Πυρήνων της Φωτιάς»

Ο 45χρονος, πρώην μέλος των «Πυρήνων της Φωτιάς», όπως μετέδωσε το πρωί της Δευτέρας (12/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, ισχυρίστηκε ότι είχε φύγει από το σπίτι του μετά τη δολοφονία μέλους της Greek Mafia, για τον οποίο είπε στην απολογία του ότι ήταν επιστήθιος φίλος και συνεργάτης του σε βενζινάδικο και φοβόταν ότι θα ήταν το επόμενο θύμα στον πόλεμο του οργανωμένου εγκλήματος.

Ο πληροφοριοδότης και τα εκρηκτικά

Η ταυτόχρονη επιχείρηση με τις 4 συλλήψεις ξεκίνησε μετά από πληροφορία που έφτασε στην αστυνομία ότι συγκεκριμένα άτομα κατείχαν όπλα και εκρηκτικά. Η μέχρι στιγμής έρευνα πάντως έχει δείξει ότι οι εμπλεκόμενοι δεν συνδέονται μεταξύ τους.

Οι Αρχές έκαναν επιχείρηση στα σπίτια των δύο ΟΥΚάδων, όπου και εντόπισαν τα εκρηκτικά. Οι ίδιοι ισχυρίστηκαν πως τα είχαν στην κατοχή τους εξαιτίας μίας άσκησης στην οποία συμμετείχαν και στη συνέχεια θα τα επέστρεφαν στη μονάδα τους. Ωστόσο, από την πλευρά του το Πολεμικό Ναυτικό υποστηρίζει πως οι δύο ΟΥΚάδες υπηρετούσαν σε διοικητική θέση και ουδέποτε το σώμα είχε τέτοιου τύπου δυναμίτιδα.

Η αστυνομία, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έφταναν, θεωρούσε πως σε ανύποπτο χρόνο θα σημειωνόταν ένα δυνατό και αιματηρό χτύπημα που έπρεπε πάση θυσία να αποτραπεί. Αυτό τόνισε μιλώντας στο «Βήμα της Κυριακής» και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη μετά την επανεμφάνιση της τρομοκρατίας το τελευταίο διάστημα.

 

Πηγή: Newsbeast.gr




Στο «μικροσκόπιο» τα υπολείμματα της βόμβας στο υπουργείο Εργασίας | Έμπειροι και αποφασισμένοι οι δράστες

Φύλλο και φτερό κάνουν οι Αρχές κάθε στοιχείο που μπορεί να αφήσαν πίσω τους στην οδό Σταδίου τα μέλη της «Επαναστατικής Ταξικής Αυτοάμυνας» τα οποία έβαλαν στο στόχαστρό τους το υπουργείο Εργασίας στις 1:29 τα ξημερώματα του Σαββάτου (3/2).

Η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία ερευνά τα ελάχιστα υπολείμματα του ισχυρού εκρηκτικού μηχανισμού αλλά και στις κάμερες ασφάλειας που κατέγραψαν τις κινήσεις των βομβιστών για να οδηγηθούν στα ίχνη του.

Οι δράστες, που όπως εκτιμούν οι αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής ήταν αποφασισμένοι και έμπειροι, κατάφεραν και έφτιαξαν έναν εκρηκτικό μηχανισμό ο οποίος εξερράγη με απόλυτη ακρίβεια όσον αφορά το χρονικό περιθώριο που είχαν δώσει, γεγονός που αποτυπώνει κατάλληλη τεχνογνωσία.

Παράλληλα, η έκρηξη που προκλήθηκε ήταν ισχυρή, αφήνοντας πίσω ελάχιστα στοιχεία για να επεξεργαστεί η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών.

Τα στοιχεία που έχουν στο «τραπέζι» τους οι Αρχές

Από τις κάμερες ασφάλειας θα προσπαθήσουν να φτιάξουν το δρομολόγιο αλλά και το μέσο διαφυγής των βομβιστών που με τις ενέργειές τους προσπαθούν να αναβιώσουν το αντάρτικο πόλης μετά από μια παύση έξι ετών.

Στο υλικό από τις κάμερες θα αναζητήσουν και τα άτομα που έκαναν κατόπτευση της περιοχής τις προηγούμενες ημέρες πριν το βομβιστικό χτύπημα.

Ταυτόχρονα, όπως μετέδωσε το πρωί της Δευτέρας (5/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, δεν μπορεί να αποκλειστεί το σενάριο τα υλικά για την κατασκευή του ισχυρότατου εκρηκτικού μηχανισμού να τα προμηθεύτηκαν από άτομα του οργανωμένου εγκλήματος, καθώς είναι γνωστή η ζύμωση που υπάρχει μεταξύ των δύο χώρων.

Το αντιτρομοκρατικό επιτελείο μετά από μια μακρά διάρκεια μη δράσης τρομοκρατικών οργανώσεων στην Ελλάδα, βρίσκεται πλέον αντιμέτωπο με δύο χτυπήματα με διαφορετικούς, όπως φαίνεται, δράστες, με το κουβάρι της τρομοκρατίας στη χώρα μας να τυλίγεται ξανά με άγνωστη κατάληξη.

πηγή: NewsBeast.gr

 




Αναβρασμός μετά την εκτέλεση του Ζαμπούνη | Παλιές υποθέσεις και συμβόλαια θανάτου «στο μικροσκόπιο», για να βρεθούν οι δράστες

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι Αρχές μετά την εν ψυχρώ εκτέλεση του Βαγγέλη Ζαμπούνη στον Νέο Κόσμο. Στην ΕΛ.ΑΣ. υπάρχει έντονη ανησυχία και, όπως επισημαίνουν πηγές, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τις εξελίξεις στον χώρο του οργανωμένου εγκλήματος.

Το ΙΧ «γιάφκα» και η επίθεση στον Ασπρόπυργο

Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας ερευνούν ξανά παλαιότερες επιθέσεις και συμβόλαια θανάτου, αφού, όπως λένε, ο Βαγγέλης Ζαμπούνης είχε πολλούς εχθρούς στη νύχτα.

Τον Ιούνιο του 2023, ένα σκουρόχρωμο τζιπ εντοπίστηκε με πλάστες πινακίδες στην οδό Φανοσθένους στον Νέο Κόσμο. Μέσα στο όχημα βρέθηκε βαρύτατος οπλισμός και συγκεκριμένα δύο καλάσνικοφ, δύο αλεξίσφαιρα, δύο εννιάρια πιστόλια, πολλές σφαίρες, δύο μπιτόνια με εύφλεκτο υλικό, καθώς και δύο χειροβομβίδες.

Το όχημα ήταν σταθμευμένο μόλις ένα χιλιόμετρο μακριά από το πρατήριο υγρών καυσίμων του Ζαμπούνη στην οδό Φραντζή, εκεί όπου τελικά δολοφονήθηκε με 97 σφαίρες.

Οι εξελίξεις μετά την εν ψυχρώ δολοφονία του 44χρονου, που είχε εμπλακεί στην Greek Mafia, ενισχύουν όσο ποτέ τα σενάρια που έλεγαν πως τότε κάποιοι δεν προλάβαν να ολοκληρώσουν το σχέδιό τους.

Μόλις μια ημέρα μετά την πρώτη απόπειρα, στις 10 Ιουνίου, άγνωστοι έφτασαν σε πρατήριο υγρών καυσίμων στην περιοχή του Ασπροπύργου. Οι δράστες ακινητοποίησαν τους υπάλληλους και πυρπόλησαν βυτιοφόρα, στέλνοντας με αυτόν τον τρόπο σαφές μήνυμα στους ιδιόκτητες, οι οποίοι είναι τα παιδιά ενός εκ των μεγάλων ονομάτων της νύχτας, ο οποίος δολοφονήθηκε το 2022 στο εξοχικό του στη Βοιωτία.

Η διπλή δολοφονία του Κορυδαλλού

Δύο μέρες νωρίτερα από τον εντοπισμό του αυτοκίνητου με τον βαρύτατο οπλισμό, στον Κορυδαλλό δολοφονούνται δύο άτομα, που είχαν απασχολήσει τις Αρχές για υποθέσεις νύχτας.

Οι τρεις αυτές επιθέσεις έχουν μπει στο μικροσκόπιο των Αρχών, που προσπαθούν να βρουν την αλυσίδα των γεγονότων, που οδήγησαν στη δολοφονία Ζαμπούνη.

Ομοιότητες με άλλες δολοφονίες

Οι πληρωμένοι δολοφόνοι του Ζαμπούνη, όπως εκτιμούν τα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. και μετέδωσε σε σχετικό της ρεπορτάζ το πρωί της Τετάρτης (17/1) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA», έχουν βαρύ παρελθόν στη νύχτα. Αυτό φαίνεται από τις ψύχραιμες και συντονισμένες κινήσεις τους κατά τη διάρκεια της δολοφονίας του 44χρονου.

Οι ομοιότητες, όπως στη δολοφονία του επιχειρηματία στον Γέρακα, της διπλής εκτέλεσης στον Κορυδαλλό και της επίθεσης στη Βοιωτία προσανατολίζουν τις Αρχές στο ενδεχόμενο οι δράστες του συμβολαίου θανάτου του 44χρονου να έχουν συμμετοχή σε κάποιες από αυτές τις μαφιόζικες εκτελέσεις.

Οι αστυνομικοί εξετάζουν και τα κινητά του 44χρονου, στην προσπάθειά τους να βρουν κάποιο στοιχείο για τους εκτελεστές αλλά και τον ηθικό αυτουργό, που πλήρωσε το συμβόλαιο θανάτου.

Τα «SMS» για τα δύο συμβόλαια θανάτου στο οργανωμένο έγκλημα

Την ίδια στιγμή, υπάρχουν πληροφορίες μέσα από SMS πως στις αρχές του Ιουνίου του 2023 η ΕΛ.ΑΣ γνώριζε για δύο συμβόλαια θανάτου στο οργανωμένο έγκλημα.

Ειδικότερα, πρόκειται για τα συμβόλαια θανάτου στον Κορυδαλλό και τον Νέο Κόσμο, όπου δολοφονήθηκε ο Βαγγέλης Ζαμπούνης.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ΕΛ.ΑΣ. γνώριζε ποια θα ήταν τα θύματα των συμβολαίων θανάτου, τους φυσικούς και τους ηθικούς αυτουργούς των δολοφονικών επιθέσεων, αλλά και τον λόγο που κρύβεται πίσω από αυτές.

Βίντεο από τη δολοφονία του Βαγγέλη Ζαμπούνη:

Γιατί δεν είχε ασφάλεια ο Ζαμπούνης το μοιραίο βράδυ;

Αν και ο Βαγγέλης Ζαμπούνης έπαιρνε μέτρα αυτοπροστασίας και είχε προσωπική φύλαξη, το βράδυ που δολοφονήθηκε στον Νέο Κόσμο ήταν μόνος.

Τους τελευταίους μήνες ο 44χρονος φέρεται να μην είχε κανέναν φρουρό, γεγονός το οποίο ήταν συνειδητή επιλογή, καθώς φοβόταν την εκ των έσω προδοσία και το ενδεχόμενο να σημειωθούν διαρροές από τους φρουρούς του σε αντίπαλη συμμορία.

Επομένως, θεωρούσε πως ήταν ασφαλέστερο να κινείται μόνος του.




Συνεχίζει τη μάχη στη ΜΕΘ ο 31χρονος αστυνομικός | Στο «μικροσκόπιο» ο αδερφός του 18χρονου | Ταυτοποιήθηκε το DNA του

Στο «μικροσκόπιο» των Αρχών βρίσκεται εκτός από τον 18χρονο που ομολόγησε ότι έριξε τη ναυτική φωτοβολίδα και τραυμάτισε τον αστυνομικό του Ρέντη και ο αδερφός του.

Ειδικότερα, προέκυψε η ταυτοποίησή του από αποτύπωμα, DNA και πυρίτιδα που τον καθιστά άμεσα εμπλεκόμενο στα επεισόδια στου Ρέντη ενώ ο αστυνομικός που έχει τραυματιστεί σοβαρά συνεχίζεται να δίνει τη δική του μάχη στη ΜΕΘ.

Την ίδια στιγμή ο 18χρονος ζήτησε να μπει σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων κάτι το οποίο απερρίφθη γιατί του έχει ήδη ασκηθεί ποινική δίωξη.

Ήδη από τα Εγκληματολογικά Εργαστήρια, όπως επισημαίνει η ΕΡΤ έχουν προκύψει κάποιες ταυτοποιήσεις κατασχεμένων από το γήπεδο αντικειμένων με άτομα που ανήκαν στους 424 προσαχθέντες.

Σύμφωνα με πληροφορίες όμως η Αστυνομία δεν αναμένεται να προβεί άμεσα σε συλλήψεις, θα ενημερώσει σχετικά την εποπτεύουσα εισαγγελική Αρχή και αναμένεται τα εντάλματα να εκδοθούν σε φάση μεγαλύτερης ολοκλήρωσης της προανακριτικής διαδικασίας, ώστε να έχουν προκύψει και ρόλοι των εμπλεκομένων με τα γεγονότα.

Τι υποστήριξε ο 18χρονος στην απολογία του

Ο 18χρονος

«Εγώ δεν στόχευσα τον αστυνομικό, ήθελα να την πετάξω στον αέρα όπως και οι άλλοι. Δεν ξέρω εάν αυτή που πέταξα εγώ τραυμάτισε τον αστυνομικό. Η δικιά μου φωτοβολίδα είχε χρώμα πορτοκαλί» επεσήμανε σύμφωνα με πληροφορίες στην απολογία του ο 18χρονος.

«Εάν τραυματίστηκε από τη δική μου φωτοβολίδα, ζητώ συγγνώμη από τον ίδιο και την οικογένεια του. Δεν ήθελα να του κάνω κακό. Δεν είμαι οργανωμένος, είμαι φίλαθλος του Ολυμπιακού δεν έχω κατηγορηθεί ποτέ στο παρελθόν δεν έχω συμμετάσχει άλλη φορά σε επεισόδια» πρόσθεσε.

Κρίσιμες ώρες για τον 31χρονο αστυνομικό

Ο 31 ετών αστυνομικός παραμένει διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Γενικού Κρατικού Νικαίας και υποβάλλεται σε εξωνεφρική αιμοκάθαρση καθώς δεν λειτουργούν πλέον πολλά ζωτικά του όργανα.

Οι γιατροί παράλληλα πριν λίγα 24ωρα προχώρησαν στον ακρωτηριασμό του αριστερού κάτω άκρου του 31χρονου εξαιτίας των μη αναστρέψιμων ισχαιμικών βλαβών και εκτεταμένων μυϊκών νεκρώσεων στην περιοχή του τραύματος του μηρού του.

O 31χρονος αστυνομικός




ΑΑΔΕ: Στο «μικροσκόπιο» influencers για φοροδιαφυγή – Πώς η αγορά έχει διαμορφώσει τιμοκαταλόγους

Τοποθέτηση – «βόμβα» από τον διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργο Πιτσιλή.

Σήμερα (01/11), ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων ΕσόδωνΓιώργος Πιτσιλής, υπογράμμισε ότι «δεν είναι λίγοι οι influencers που φοροδιαφεύγουν», μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.

«Φαίνεται ότι η αγορά έχει διαμορφώσει και τιμοκαταλόγους ανάλογα με το πόσους ακολούθους έχει ο καθένας. Αυτό για εμάς είναι μία πληροφορία, η οποία μάς βοηθά να κάνουμε –αυτό που λέμε– έμμεση τεχνική ελέγχου», προσέθεσε.

«Πρέπει να φύγουμε από το μοντέλο του “βγαίνω παγανιά και ό,τι βρω”»

Σε ερώτηση αν ερευνηθούν όλοι οι επώνυμοι influencers που πωλούν αντικείμενα μέσω των κοινωνικών δικτύων, ο διοικητής της ΑΑΔΕ σημείωσε ότι «όπως ελέγχουμε και άλλες κατηγορίες, θα ελέγξουμε και αυτή. Υπάρχουν υποθέσεις σε εξέλιξη.

Δεν θέλω να εστιάσουμε σε μια κατηγορία φορολογουμένων, το φάσμα είναι ευρύ. Αυτό είναι μία αγορά, η οποία γίνεται όλο και εμφανέστερη και πιο ρυθμισμένη και πλέον, αποκτούμε και εμείς πάρα πολλή πληροφορία. Για εμάς είναι πάρα πολύ σημαντικό, στους ελέγχους μας, να πηγαίνουμε διαβασμένοι. Πρέπει να φύγουμε από το μοντέλο του “βγαίνω παγανιά και ό,τι βρω”. Όταν χτυπάμε μία πόρτα, πρέπει να ξέρουμε από πριν ποια πόρτα είναι αυτή που χτυπάμε και τι πάμε να βρούμε».

Ο… τιμοκατάλογος των influencers

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι influencers λαμβάνουν αμοιβές ανάλογα με τους ακολούθους τους:

– Ακόλουθοι έως 100.000, 400 ευρώ ανά δημοσίευση.

– Ακόλουθοι από 100.000 – 500.000, 1.000 έως 5.000 ευρώ ανά δημοσίευση,

– Ακόλουθοι από 500.000 – 1.000.000, 5.000 ευρώ έως 10.000 ευρώ ανά δημοσίευση,

– Ακόλουθοι πάνω από 1.000.000, 10.000 ευρώ και πάνω ευρώ ανά δημοσίευση.

Οι Έλληνες με τους περισσοτέρους ακολούθους:

– Άκης Πετρετζίκης, 1.800.000 ακόλουθοι,

– Κώστας Τσιμίκας, 1.800.000 ακόλουθοι,

– Ελένη Μενεγάκη, 1.300.000 ακόλουθοι,

– Ελένη Φουρέιρα, 1.300.000 ακόλουθοι,

– Ανδρέας Γεωργίου, 1.200.000 ακόλουθοι,

– Ιωάννα Τούνη, 1.100.000 ακόλουθοι,

– Αλέξανδρος Κοψιάλης,1.100.000 ακόλουθοι,

– Αθηνά Οικονομάκου, 1.000.000 ακόλουθοι,

– Φαίη Σκορδά, 1.000.000 ακόλουθοι,

– Κωνσταντίνος Αργυρός, 997.000 ακόλουθοι,

– Σάκης Τανιμανίδης, 995.000 ακόλουθοι,

– Σάκης Ρουβάς, 939.000 ακόλουθοι.

Οι δέκα μεγαλύτεροι celebrities στο Instagram

– Κριστιάνο Ρονάλντο, 591 εκατ. ακόλουθοι. 1.600.000$ / ανάρτηση,

– Ντουέιν Τζόνσον (The Rock), 385 εκατ. ακόλουθοι. 1.500,.000$ / ανάρτηση,

– Αριάνα Γκράντε, 375 εκατ. ακόλουθοι. 1,500,000$ / ανάρτηση,

– Κάιλι Τζένερ, 395 εκατ. ακόλουθοι. 1.490.000$ / ανάρτηση,

– Σελένα Γκόμες, 423 εκατ. ακόλουθοι. 1.450.000$ / ανάρτηση,

– Κιμ Καρντάσιαν, 360 εκατ. ακόλουθοι. 1,400,000$ / ανάρτηση,

– Λιονέλ Μέσι, 473 εκατ. ακόλουθοι. 1.170.000$ / ανάρτηση,

– Μπιγιονσέ, 312 εκατ. ακόλουθοι. 1.150.000$ / ανάρτηση,

– Τζάστιν Μπίμπερ, 292 εκατ. ακόλουθοι. 1.100.000$ / ανάρτηση

– Κένταλ Τζένερ, 291 εκατ. ακόλουθοι. 1.050.000$ / ανάρτηση.