Ζημιές στον περιφερειακό δρόμο της Καβάλας απο μηχανήματα έργου

Σύμφωνα με φωτογραφίες που εστάλησαν από πολίτες, στον περιφερεαικό δρόμο της Καβάλας έχουν γίνει σοβαρές ζημιές από μηχανήματα έργου στα πεζοδρόμια και τα κάγκελα που τα προστατεύουν από τον δρόμο.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες που μας στάλθηκαν από πολίτες.




Φονικό στη Λάρισα: Πουλούσε τα μηχανήματα για να εξασφαλίσει ένα εισόδημα για το παιδί του, λέει ο δικηγόρος του 60χρονου

Τραγικό τέλος είχε το θρίλερ με τον ξυλουργό στους Γόννους Λάρισα, που σκότωσε δύο άτομα. «Ο άνθρωπος αυτός έπασχε από καρκίνο στο κεφάλι, τελικό στάδιο και είχε κάνει μετάσταση στον νωτιαίο μυελό», λέει ο δικηγόρος του, Στέλιος Σούρλας.

«Ήταν ένας πολύ φτωχός άνθρωπος και άρχισε να πουλάει τα μηχανήματά του, τα οποία είχε για τη δουλεία του στο ξυλουργείο, προκειμένου να έχει το παιδί του όταν θα έχει το παιδί του ένα εισόδημα 1.000 ευρώ τον μήνα προκειμένου να επιβιώσει», εξήγησε ο δικηγόρος.

Όπως είπε: «Όταν κατάλαβε ότι οι άνθρωποι αυτοί τον εξαπάτησαν με πλαστές επιταγές και ήρθαν να επαναλάβουν το σκηνικό, να πάρουν κι άλλα μηχανήματα με τον ίδιο τρόπο, έφτασε ο κόμπος στο χτένι, το μυαλό του γύρισε και οδηγήθηκε σε αυτό ο έγκλημα».

«Προσπάθησα όταν το πληροφορήθηκα να τον πείσω να παραδοθεί στις Αρχές και να οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη, όμως είχε πάρει ήδη την απόφαση του μέσα του. Μάλιστα αυτό το ανέφερε και στους αστυνομικούς. Με αποχαιρέτισε, μου λέει, “γεια σου παλίκαρε, χάρηκα που σε γνώρισα, τιμή μου και να κανονίσεις για την κηδεία μου αύριο, γιατί δεν υπάρχει καθόλου χρήμα”», συμπλήρωσε.

Πηγή:newsbeast.gr

 




Λούνα παρκ στη Χαλκιδική: «Κλεμμένα και επικίνδυνα μηχανήματα», γεμάτα σκουριές

Συγκλονιστικές είναι οι νέες πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με την τραγωδία που εκτυλίχθηκε στο λούνα παρκ Χαλκιδική όταν έσπασε μέρος παιχνιδιού με αποτέλεσμα 19χρονος να εκσφενδονιστεί και να τραυματιστεί θανάσιμα.

Πιο συγκεκριμένα, εργαζόμενος που δούλεψε στο λούνα παρκ στο Πευκοχώρι μίλησε στο MEGA και κατήγγειλε πως τα μηχανήματα όχι μόνο ήταν τουλάχιστον 15ετίας αλλά τα περισσότερα ήταν μεταχειρισμένα και κλεμμένα από τη Βουλγαρία χωρίς να έχουν πιστοποιητικά. Τα «βούτηξε», όπως αναφέρει, από σκραπ, τα έβαζε και τα χρησιμοποιούσε κανονικά.
«Τα μηχανήματα όλα … 9 στα 10 είναι άχαρτα πρώτον, κάποια είναι κλεμμένα από την Βουλγαρία, ασυντήρητα σε πολύ άθλια κατάσταση. Ήτανε να πάνε σε σκραπ και πήγε και τα βούτηξε έξω από το σκραπ, τα έβαψε και τα λειτουργεί… και όχι τώρα, εδώ και πολλά χρόνια», είπε χαρακτηριστικά ο πρώην εργαζόμενος του λούνα παρκ.
Συγκλονιστική είναι η εικασία του πρώην εργαζομένου πως είναι πιθανό να ήταν ο μόνος που είχε την συγκεκριμένη πιστοποίηση μέσα σε δύο χρόνια στα οποία ο ίδιος εργαζόταν στο εν λόγω λουνα παρκ. Μάλιστα, ο καταγγέλλων δήλωσε πως τα μηχανήματα που υπήρχαν εκεί ήταν «κάπως επικίνδυνα».

Φωτογραφίες του thestival.gr που έρχονται στη δημοσιότητα καταδεικνύουν την πολύ κακή κατάσταση και την ελλιπή συντήρηση των μηχανημάτων και ειδικότερα του παιχνιδιού πάνω στο οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο 19χρονος Γιάννης.

Όλα τα παιχνίδια είναι γεμάτα σκουριές, φαίνονται με γυμνό μάτι, ότι είναι επικίνδυνα. Τα σαπισμένα σίδερα και λαμαρίνες αποτυπώνουν ξεκάθαρα πως οι κατασκευές στην πραγματικότητα είναι έτοιμες να καταρρεύσουν.

Παράλληλα, όπως προκύπτει ενώ το λούνα παρκ ήταν ανοιχτό από τις 15 Μαΐου χωρίς γνωστοποίηση για τρεις μήνες, μέχρι τις 19 Αυγούστου, δεν είχαν κινηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες, ενώ καταγγέλλεται ότι οι έλεγχοι ήταν επιδερμικοί.

«Είχε έρθει να κάνει έλεγχο κάποιος που δεν τον ήξερα προσωπικά. Την ίδια ημέρα του δυστυχήματος ήρθε στο λούνα παρκ που έγινε το κακό. Είδε την πίστα με τα κουρσάκια και λίγο το «Crazy Dance» (σ.σ. το παιχνίδι στο οποίο έχασε τη ζωή του ο 19χρονος) και το καράβι και είπε ‘όλα καλά’. Μετά έφυγε», είπε o εργαζόμενος του λούνα παρκ, κρατώντας την ανωνυμία του.

Ο τεχνικός λοιπόν πήγε στο λούνα παρκ το μεσημέρι της ημέρας του δυστυχήματος όμως, δεν έδωσε ποτέ την οδηγία στους εργαζόμενους να βάλουν σε λειτουργία τα μηχανήματα έτσι ώστε να τα ελέγξει. Σύμφωνα με την καταγγελία του εργαζόμενου, επρόκειτο για έναν επιδερμικό έλεγχο, με τον μηχανικό να υπογράφει κάποια έγγραφα, να μιλά για λίγο στο τηλέφωνο, να κάνει μια γύρα στον χώρο και να αποχωρεί.

Ο συγκεκριμένος εργαζόμενος επιβεβαίωσε μαρτυρίες ότι συχνά υπήρχαν παράπονα για τα μηχανήματα του λούνα παρκ. Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης «μπάλωνε» την κατάσταση και είτε ζητούσε από τα παιδιά να καθίσουν σε διπλανά καθίσματα, είτε τα έβαφε για να μοιάζουν καινούργια.

Λειτουργούσε χωρίς νόμιμη ηλεκτροδότηση

Το εύλογο ερώτημα πάντως είναι πώς το λούνα παρκ διαφήμιζε την έναρξη της λειτουργίας του στις 15 Μαΐου με την αστυνομία να πραγματοποιεί έλεγχο μόλις στις 7 Ιουλίου και στη συνέχεια να αποστέλλει το χαρτί στην δήμαρχο για να ενημερώσει ότι δεν υπάρχει πιστοποίηση και ένα μήνα μετά το λούνα παρκ να συνεχίζει να λειτουργεί και να φτάνουμε στην τραγωδία με τον θάνατο του 19χρονου για να μπει τελικά λουκέτο.

Μιλάμε για ένα λούνα παρκ φάντασμα, το οποίο όχι μόνο λειτουργούσε χωρίς άδεια αλλά και χωρίς νόμιμη ηλεκτροδότηση, κάτι που επίσης πρέπει να ερευνηθεί, ενώ πολλές είναι και οι μαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής για τα ασυντήρητα μηχανήματα. Όπως λένε μάλιστα ξεκολλούσαν κι άλλα καθίσματα και ο ιδιοκτήτης τα κολλούσε πρόχειρα ή τα έβαφε, ή έλεγε στα παιδιά που έμπαιναν στο μηχάνημα απλώς να κάτσουν αλλού, χωρίς να προειδοποιεί ως όφειλε για τον κίνδυνο.

Τι λέει ο νόμος

Καταρχάς, η επιχείρηση οφείλει να καταθέσει γραπτά αίτηση αδειοδότησης, δηλαδή έγγραφα, με υπεύθυνες δηλώσεις μηχανικού και στη συνέχεια η αδειοδοτούσα αρχή, ο δήμος δηλαδή, πρέπει μέσα σε 15 ημέρες να ελέγξει εάν ισχύουν όσα λένε τα έγγραφα, ή αλλιώς να αιτιολογήσει την απόρριψη. Εάν παρέλθει η δεκαπενθήμερη προθεσμία τότε τεκμαίρεται ότι έχει χορηγηθεί η έγκριση της εγκατάστασης.

Για την περίπτωση, την οποία υποστηρίζει και η δήμαρχος Κασσάνδρας Αναστασία Χαλκιά, ότι δηλαδή δεν είχαν κατατεθεί έγγραφα αδειοδότησης, τότε ο νομοθέτης είναι σαφής πως, εάν λειτουργεί χωρίς απαιτούμενη έγκριση επιβάλλεται πρόστιμο από 3.000 έως 30.000 ευρώ και προβλέπεται οριστική διακοπή λειτουργίας από τον δήμο μέσω σφράγισης, σε περίπτωση ύπαρξης άμεσου κινδύνου για το δημόσιο συμφέρον και ιδίως για την υγεία και την ασφάλεια χρηστών επισκεπτών, θεατών ή εργαζομένων.

Επομένως φαίνεται η δημοτική αρχή να εκτίθεται ανεπανόρθωτα, ειδικά εφόσον από τον Ιούλιο είχε λάβει έγγραφο από την αστυνομία που ενημέρωνε κατόπιν ελέγχου, ότι η επιχείρηση δεν είχε γνωστοποίηση λειτουργίας.

Σε αυτό, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του OPEN η δήμαρχος απαντά πως δεν μπορούσε να βάλει λουκέτο επειδή το έγγραφο που της απέστειλε η ΕΛ.ΑΣ στις 12 Ιουλίου ήταν για την άδεια λειτουργίας και όχι για σφράγιση, δηλώνοντας ότι εάν είχε λάβει έγγραφο για σφράγιση θα είχε πάει η ίδια να βάλει λουκέτο στο λούνα παρκ.

newsbomb.gr




Έντονη διαμάχη επαγγελματιών αλιέων με τον ΟΛΚ για τα μηχανήματα νερού-ρεύματος στο Λιμάνι Ελευθερών

Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωση τους οι επαγγελματίες αλιείς :

“Την Παρασκευή 2 Αυγούστου ο Οργανισμός Λιμένων Καβάλας με σύμφωνη γνώμη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας προχώρησε σε μια απαράδεκτη πράξη να καταργήσει τις μηχανές που παρέχουν νερό και ρεύμα στο αλιευτικό καταφύγιο των Ελευθερών Καβάλας.

Εκτός των προβλημάτων με τα Απορρίμματα όπου αφαιρέθηκαν όλοι οι κάδοι απορριμμάτων και ανακύκλωσης. Με τις θέσεις εκφόρτωσης αλιευμάτων οι οποίες είναι κατειλημμένες από παροπλισμένα επιβατικά σε όλα τα λιμάνια του νόμου Καβάλας (Καβάλας, Κεραμωτής, Ελευθερών).

Πλέον ο Ψαρράς δεν έχει ΟΥΤΕ ΝΕΡΟ το πιο πολύτιμο αγαθό για τον άνθρωπο ΟΥΤΕ ΡΕΥΜΑ το οποίο είναι απαραίτητο για τα σκάφη με τις θερμοκρασίες της εποχής. Το αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής είναι όλα τα αλιευτικά που δραστηριοποιούνται στην περιοχή να συσσωρευτούν μέσα στο λιμάνι της Καβάλας τα οποία θα είναι σε καθεστώς συνεχούς ειρηνικής διαμαρτυρίας έως ότου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα!”

Από την πλευρά του ο ΟΛΚ προχώρησε στην παρακάτω ανακοίνωση :

“Προς αποφυγήν ανακριβών δημοσιευμάτων και προς αποκατάσταση των πραγματικών περιστατικών, η ΟΛΚ ΑΕ ενημερώνει αναφορικά με το ζήτημα που ανέκυψε ως αποτέλεσμα διαμαρτυρίας του Συλλόγου Αλιέων Γρι-Γρι τα ακόλουθα:

Ο Οργανισμός διατηρεί στον Λιμένα Νέας Περάμου τέσσερα (4) μηχανήματα παροχής νερού και ρεύματος (pillars) για τους χρήστες της εγκατάστασης (κατά τεκμήριο, αλιείς). Στη διάρκεια των τελευταίων ετών, τα συγκεκριμένα μηχανήματα αποτελούν σταθερά στόχο δολιοφθοράς με αντικείμενο τόσο την ρεύματοκλοπή όσο και την παροχή νερού χωρίς την καταβολή του αντίστοιχου τιμήματος που προβλέπεται.

Με χρήση εξειδικευμένων, παράνομων μεθόδων, κάποιοι ανώνυμοι (;) χρήστες εκμεταλλευόμενοι την αδυναμία εποπτείας της λιμενικής εγκατάστασης καθ’ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου, βανδαλίζουν τον προαναφερόμενο εξοπλισμό προκειμένου να εξουδετερώσουν τους τοποθετημένους μετρητές επί ζημία του Οργανισμού. Ταυτόχρονα, ως συνέπεια μιας κατάφωρα αντικοινωνικής συμπεριφοράς, το πολυτιμότερο αγαθό της ζωής, το νερό καταλήγει στη θάλασσα σε μια από τις δραματικότερες συνθήκες ξηρασίας για την χώρα μας.

Τούτων δοθέντων, η ΟΛΚ ΑΕ απέσυρε την Παρασκευή 2/08 δύο από τα τέσσερα υφιστάμενα μηχανήματα για να τα επιδιορθώσει με δικές τις δαπάνες για μια ακόμα φορά, προκειμένου να τα αποδώσει το συντομότερο στους υπεύθυνους και ενεργούς χρήστες του εμπορικού και αλιευτικού Λιμένα Νέας Περάμου, αρμοδιότητας της εταιρείας μας.

Επιπρόσθετα, στα όσα αφορούν την υποχρέωση αποκομιδής των αποβλήτων από τις χερσαία ζώνη λιμένος (ΧΖΛ) των εγκαταστάσεων του διαχειρίζονται και λειτουργεί ο Οργανισμός Λιμένος Καβάλας ισχύουν απαράγραπτα τα όσα με σαφήνεια ορίζει η ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, και τα οποία δυστυχώς συστηματικά αποτελούν αντικείμενο παραβίασης από πληθώρα χρηστών της αλιευτικής κοινότητας. Ως προς αυτά, σε σταθερή συνεργασία με την αρμόδια λιμενική αρχή εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα.

Συμπερασματικά, κατόπιν των προαναφερόμενων, εκφράζουμε την βεβαιότητα μας πως δεν υπάρχει πλέον κανένα περιθώριο διακίνησης εσφαλμένης ή τυχόν κακόβουλης πληροφόρησης, δηλώνοντας απερίφραστα πως ο Οργανισμός Λιμένος Καβάλας βρίσκεται πάντα αρωγός του συνόλου των χρηστών συμπεριλαμβανομένης ασφαλώς και της αλιευτικής κοινότητας.”




Γάζα: «Kραυγή» αγωνίας από γιατρούς νοσοκομείων – «Τα μισά μηχανήματα θα βγουν εκτός λειτουργίας»

Δραματική η κατάσταση στα νοσοκομεία της Γάζας με τους γιατρούς να είναι σε απόγνωση – «Είναι μια ανθρωπιστική καταστροφή»

Καθώς οι κάτοικοι στη Γάζα ετοιμάζονται για τη χερσαία επίθεση των Ισραηλινών, ύστερα από ημέρες σφοδρών αεροπορικών επιθέσεων και αποκλεισμού, ως απάντηση στην επίθεση της παλαιστινιακής ισλαμιστικής οργάνωσης Χαμάς, ο αξιωματούχος του υπουργείου Υγείας Ασράφ αλ-Κίντρα διερωτάται πώς θα τα βγάλουν πέρα τα νοσοκομεία.

Οι γιατροί πασχίζουν να βοηθήσουν ένα ολοένα και αυξανόμενο αριθμό ασθενών, συμπεριλαμβανομένων παιδιών που τραυματίστηκαν στις αεροπορικές επιθέσεις, σε υπερπλήρη νοσοκομεία που βρίσκονται αντιμέτωπα με ελλείψεις φαρμάκων και καυσίμων λόγω του αποκλεισμού. Μόνο οι πιο σοβαρές περιπτώσεις καταλήγουν στα χειρουργεία διότι δεν υπάρχουν αρκετοί πόροι, δήλωσαν γιατροί.

Τα αποθέματα καυσίμων σε όλα τα νοσοκομεία στη Λωρίδα της Γάζας προβλέπεται πως θα διαρκέσουν για μόλις 24 ώρες ακόμη, προειδοποίησε σήμερα το Γραφείο Συντονισμού Ανθρωπιστικών Υποθέσεων (OCHA) των Ηνωμένων Εθνών.

Τουλάχιστον 2.750 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν και 9.700 τραυματίστηκαν από τις 7 Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Υγείας. Άλλοι 1.000 άνθρωποι αγνοούνται και εκτιμάται ότι βρίσκονται εγκλωβισμένοι κάτω από τα ερείπια.

Ο Κίντρα έκανε έκκληση στον κόσμο να μεταβεί στο νοσοκομείο Σίφα, το μεγαλύτερο από τις 13 ιατρικές υποδομές του θύλακα, για αιμοδοσία.

«Εάν το νοσοκομείο σταματήσει να λειτουργεί, ολόκληρος ο κόσμος θα είναι υπεύθυνος για τις ζωές εκατοντάδων και χιλιάδων ασθενών που βασίζονται στα αποθέματά μας, ιδιαίτερα από το Σίφα», δήλωσε ο Κίντρα.

Το νοσοκομείο Σίφα εξυπηρετεί ολόκληρη τη Λωρίδα της Γάζας αλλά πιο άμεσα τους περίπου 800.000 ανθρώπους που ζουν στην πόλη της Γάζας.

Το Ισραήλ έχει εξαπολύσει τα πιο σφοδρά αεροπορικά πλήγματα που έχει πραγματοποιήσει ποτέ και αναμένεται να προχωρήσει σε χερσαία επίθεση στη Γάζα, μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές του κόσμου με 2,3 εκατ. ανθρώπους.

Έχει δεσμευθεί να εξαφανίσει τη Χαμάς ως απάντηση στην επίθεση μαχητών της σε ισραηλινές πόλεις πριν από εννέα ημέρες, στην οποία οι μαχητές πυροβόλησαν άνδρες, γυναίκες και παιδιά και πήραν ομήρους στην χειρότερη επίθεση σε βάρος αμάχων στην ιστορία της χώρας.

Κάποιοι Παλαιστίνιοι εγκατέλειψαν τα σπίτια τους στην πόλη της Γάζας αφού ο ισραηλινός στρατός τους προειδοποίησε να μετακινηθούν προς τα νότια.

Αλλά ορισμένοι δήλωσαν ότι κινδυνεύουν από ισραηλινά αεροπορικά πλήγματα κατά τη μετακίνησή τους και άλλοι επιστρέφουν προς τα βόρεια λόγω ανασφάλειας και έλλειψης καταλύματος σε μια περιοχή που γεμίζει ολοένα και περισσότερο με κόσμο.

Ο ισραηλινός στρατός δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για σχόλιο.

Οι Παλαιστίνιοι στη Γάζα δήλωσαν ότι η ισραηλινή βομβιστική επίθεση κατά τη διάρκεια της νύχτας ήταν η σφοδρότερη από τότε που το Ισραήλ ξεκίνησε τα αντίποινα.

Ο βομβαρδισμός ήταν ιδιαίτερα σφοδρός στην πόλη της Γάζας, με αεροπορικά πλήγματα σε περιοχές γύρω από τα δύο βασικά νοσοκομεία της πόλης, δήλωσαν οι ίδιοι.

Ο Σαΐντ Αλ-Αμπντάλα βρίσκεται ξαπλωμένος σε κρεβάτι νοσοκομείου, συνδεδεμένος με μηχάνημα αιμοκάθαρσης. Γλίτωσε από βομβαρδισμό στο σπίτι του στη Χαν Γιουνίς. «Κάνω αιμοκάθαρση, και αυτή η διαδικασία είναι πολύ δύσκολη, υποφέρουμε πολύ. Δυσκολευόμαστε από τη μεταφορά και τις μετακινήσεις», δήλωσε.

«Και τώρα είμαστε σε πόλεμο, ο πόλεμος είναι καταστροφή και θάνατος και βασανιστήρια. Μας έδιωξαν από τα σπίτια μας και δεν είμαστε πλέον στα σπιτικά μας. Είναι τόσο δύσκολο».

Στο νοσοκομείο Νάσερ στη Χαν Γιουνίς, στη νότια Λωρίδα της Γάζας, όπου τα ασθενοφόρα που μεταφέρουν θύματα συνεχίζουν να φθάνουν, οι ασθενείς με χρόνια νοσήματα βρίσκονται αντιμέτωποι με την πιθανότητα τα μηχανήματα να σταματήσουν να λειτουργούν.

«Έχουμε 220 νεφροπαθείς. Τα μισά από τα μηχανήματα θα βγουν εκτός λειτουργίας σήμερα το βράδυ και δεν μπορούμε να προσφέρουμε αιμοκάθαρση σε όλους», δήλωσε ο γιατρός Μοχάμεντ Ζακαούτ. «Είναι μια ανθρωπιστική καταστροφή».

Ο νεφροπαθής Ναχίντ Αλ-Χουζουντάρ που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μαζί με την οικογένειά του στην πόλη της Γάζας για τη Χαν Γιουνίς, δήλωσε ότι έκανε αιμοκάθαρση τρεις φορές την εβδομάδα αλλά έως τώρα δεν έχει κάνει καμία.

«Τα πόδια μου άρχισαν να πρήζονται, νιώθω να ασφυκτιώ, χρειάζομαι άμεσα αιμοκάθαρση», δήλωσε ο Χουζουντάρ στο Reuters καθώς περίμενε έξω από το τμήμα νεφρού στο νοσοκομείο της Χαν Γιουνίς, ενώ κατέφθαναν δεκάδες τραυματίες μαζί με τα άψυχα σώματα των νεκρών.