Επίσκεψη του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στον Δήμο Ορεστιάδας

Τη Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2024, ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, πραγματοποίησε επίσημη επίσκεψη στον Δήμο Ορεστιάδας, συνοδευόμενος από ανώτατους αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας. Η συνάντηση με τον Δήμαρχο της πόλης, κ. Αδαμάντιο Παπαδόπουλο, πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Ορεστιάδας, με κεντρικό θέμα την εξέταση ζητημάτων που αφορούν την περιοχή του Βορείου Έβρου.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, κεντρικό ρόλο είχε το ζήτημα της αναβάθμισης του Τελωνείου Καστανεών, το οποίο αποτελεί καίριο σημείο για τη διασυνοριακή κίνηση με την Τουρκία. Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε την ανάγκη λήψης πρόσθετων μέτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος συνωστισμού στο τελωνείο, το οποίο, όπως ανέφερε, προκαλεί μεγάλες ουρές και καθυστερήσεις, επηρεάζοντας αρνητικά την εμπορική και τουριστική δραστηριότητα της περιοχής.

Ένα άλλο σημαντικό θέμα που συζητήθηκε ήταν η πρόταση του Δημάρχου για την καθιέρωση ειδικής βίζας για τους Τούρκους πολίτες. Ο κ. Παπαδόπουλος επεσήμανε ότι ένα τέτοιο μέτρο θα μπορούσε να ενισχύσει σημαντικά την τοπική οικονομία, προσελκύοντας επισκέπτες από τη γειτονική χώρα και τονώνοντας την εμπορική κίνηση. Ο Δήμαρχος ζήτησε τη στήριξη του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την προώθηση αυτού του σχεδίου, τονίζοντας τα οικονομικά και κοινωνικά οφέλη που θα προκύψουν για την περιοχή.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε θετικό κλίμα, με τον κ. Χρυσοχοΐδη να εκφράζει τη δέσμευσή του για περαιτέρω διερεύνηση των αιτημάτων που τέθηκαν και τη στήριξη του Υπουργείου στις πρωτοβουλίες της τοπικής αυτοδιοίκησης. Σε ένδειξη αναγνώρισης της προσφοράς του Υπουργού, ο Δήμαρχος Ορεστιάδας προσέφερε στον κ. Χρυσοχοΐδη ένα αναμνηστικό δώρο, τιμώντας τον ως επίτιμο δημότη της πόλης.

Η επίσκεψη αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των τοπικών αρχών και της κεντρικής κυβέρνησης για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η περιοχή του Έβρου, ενώ ανοίγει τον δρόμο για την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής με βασικό άξονα την ασφάλεια και την οικονομική ευημερία.




Άγιοι Ανάργυροι | «Όχι άλλη Κυριακή» – Συγκέντρωση έξω από τη σύσκεψη υπό τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη

Γυναίκες προχώρησαν το πρωί της Πέμπτης (04.04.2024) σε σιωπηλή διαμαρτυρία έξω από το κτίριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, για τη δολοφονία της 28χρονης Κυριακής στους Αγίους Αναργύρους.

Στο κτίριο της Περιφέρειας (ΠΚΜ) πραγματοποιούνταν σύσκεψη υπό τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη με τους 14 δημάρχους του νόμου, τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, τον υφυπουργό Μακεδονίας και Θράκης και την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ.

Όπως τόνισαν οι εργαζόμενοι της Περιφέρειας, σήμερα πραγματοποιούνται ανάλογες διαμαρτυρίες σε όλη τη χώρα, ωστόσο η κινητοποίηση στη Θεσσαλονίκη συνέπεσε με την παρουσία του κ. Χρυσοχοΐδη. Στο πλαίσιο αυτό, όπως τόνισαν, θέλησαν να στείλουν και το δικό τους μήνυμα κατά των γυναικοκτονιων.

«Όχι άλλη Κυριακή», διεμήνυσαν με παρέμβαση τους σχηματίζοντας τη φράση αυτή, κρατώντας η καθεμία από ένα γράμμα για τον σχηματισμό του μηνύματος.

Μάλιστα, οι γυναίκες επιχείρησαν να πραγματοποιήσουν την παρέμβαση αυτή εντός της αίθουσας που πραγματοποιείται η σύσκεψη υπό τον κ. Χρυσοχοΐδη, όμως κάτι τέτοιο δεν τους επετράπη.

Η Αντιπροεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων εργατών Περιφερειών Ελλάδος Αφεντούλα Αλεξίου,
δήλωσε σχετικά με την παρέμβαση: «Είμαστε συγκλονισμένοι από το κύμα γυναικοκτονιών που το τελευταίο διάστημα δεν απευθύνεται μόνο σε ανυπεράσπιστες γυναίκες αλλά σε κάθε γυναίκα. Απαιτούμε από την πολιτεία αλλά και από κάθε οργάνωση και γυναίκα να απαιτήσει τα δικαιώματα της αλλά και την πολιτεία να προστρέξει».

Στο περιθώριο της διαμαρτυρίας οι εργαζόμενοι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας εξέφρασαν και τα αιτήματα του κλάδου τους που μεταξύ άλλων είναι καλύτερη στελέχωση των υπηρεσιών, καλύτερο εξοπλισμό αυτών για να είναι αποτελεσματικές προς τους πολίτες αλλά και αυξήσεις σε μισθούς.

Πηγή: newsit.gr, thesstival.gr




Συνάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλου Τοψίδη με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη

Συνάντηση εργασίας με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη είχε στο Νομαρχείο στην Αλεξανδρούπολη, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.

Στη συνάντηση, συζητήθηκαν θέματα ασφάλειας της περιοχής με τον Υπουργό να επισημαίνει ότι η κυβέρνηση εργάζεται σε πολλά επίπεδα για την θωράκιση του Έβρου, που αποτελεί όχι μόνο σύνορο της Ελλάδας, αλλά και της Ευρώπης.

«Ο σκοπός μας είναι η ασφάλεια, η θωράκιση του Έβρου και μέσω του Έβρου όλης της Ελλάδας, όσο και της Ευρώπης» σημείωσε ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στα θέματα της διέλευσης των φορτηγών και των επισκεπτών από τα τελωνεία του Έβρου.

Για το συγκεκριμένο θέμα, ειδικότερα, αλλά και για το σύνολο των θεμάτων της ατζέντας, διαπιστώθηκε διάθεση συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Ο κ. Χρυσοχοΐδης σημείωσε ότι «και εμείς θα συμβάλλουμε για να διευκολύνουμε την είσοδο στη χώρα τουριστών από τρίτες χώρες», ενώ ο κ. Τοψίδης υπογράμμισε ότι «Θα συμβάλλουμε κι εμείς ως Περιφέρεια με τις υπηρεσίας μας με τα χρηματοδοτικά εργαλεία για να δοθούν οι λύσεις που απαιτούνται».

Στη συνάντηση, συμμετείχαν ο Υπαρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. κ. Πασχάλης Συριτούδης, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής ΑΜΘ Υποστράστηγος Ιωάννης Καραμανλής, ο Διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης Ταξίαρχος Λάμπρος Τσιάρας, ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου κ. Βαγγέλης Πουλιλιός και ο Διευθυντής του Γραφείου του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Βασίλης Μαυρίδης.




Θύρα 13 κατά οπαδών της ΑΕΚ για τη δολοφονία του Μιχάλη Κατσουρή: «Ξέρετε από που προήλθε το μοιραίο χτύπημα, αλλά δεν μιλήσατε»

Για πρώτη φορά από εκείνο το δραματικό βράδυ του Αυγούστου που κόστισε τη ζωή στον Μιχάλη Κατσουρή, οι οργανωμένοι οπαδοί του Παναθηναϊκού τοποθετήθηκαν δημόσια, με αφορμή τη γενική κατακραυγή που εισέπραξαν για το πανό συμπαράστασης προς τους συλληφθέντες χούλιγκαν της Ντινάμο Ζάγκρεμπ.

Οι πράσινοι κάνουν λόγω για «οπαδική συμπλοκή», η οποία οργανώνονταν επί μέρες, κάτι που υποστήριζε από την αρχή η αστυνομία, αλλά από την πλευρά της ΑΕΚ το απέρριπταν κατηγορηματικά, κατηγορούν τους οπαδούς της ΑΕΚ (χωρίς ποτέ να τους κατονομάζουν) ότι αυτοί κρατούσαν μαχαίρια και επιτέθηκαν πρώτοι (το γεγονός ότι δεν αναφέρουν ότι η επίθεση έγινε προς τους Κροάτες, προφανώς είναι μια έμμεση παραδοχή ότι μαζί τους ήταν και οπαδοί του ΠΑΟ) και υποστηρίζουν ότι οι φίλοι της Ένωσης γνωρίζουν ποιος έδωσε το μοιραίο χτύπημα στον Μιχάλη Κατσουρή, αλλά ψευδώς κατηγόρησαν τους Κροάτες.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Θύρας 13:

«Όλο αυτό το διάστημα επιλέξαμε συνειδητά τον δρόμο της σιωπής ως ένδειξη σεβασμού στην οικογένεια και πάνω απ’ όλα προς τον αδικοχαμένο οπαδό . Μάλιστα στον αγώνα με την Μαρσέιγ δεν φωνάξαμε ούτε ένα σύνθημα κατά της αεκ και κρατήσαμε ενός λεπτού σιγή.

Δεν θα μπούμε στην διαδικασία ν’ ασχοληθούμε ποτέ με τα Μέσα Μαζικού Επηρεασμού και τους μαθητευομένους μάγους της δημοσιογραφίας παρ’ όλα όσα ακούσαμε και διαβάσαμε από την πρώτη μέρα μέχρι σήμερα , αλλά ούτε θα μπούμε σε λεπτομέρειες γιατί το τρομο-σενάριο των ¨ταγμάτων εφόδου¨ δυστυχώς παγιώθηκε από τα μέσα και από τις αρχές όπου διαπιστώσαμε για μια ακόμη φορά πως έχετε αγαστή συνεργασία.

Επιβάλλεται όμως ν’ ασχοληθούμε μ’ εσάς, γιατί με την στάση σας συντηρείτε μια κατάσταση απλά επειδή σας βολεύει το αφήγημα, ενώ θα μπορούσατε πάνω απ’ όλα και κυρίως για την μνήμη του δικού σας ανθρώπου να την έχετε τελειώσει.

Η οπαδική σας ιστορία και η ελαφρότητα στα όρια του γραφικού και του γελοίου δεν αλλάζει. Είναι αυτό που λούζεται όποιος εμφανίζεται πάντα κάτι πολύ παραπάνω από ότι πραγματικά είναι και έρχονται τα γεγονότα να τον διαψεύσουν. Έτσι αντί για τον δρόμο της αυτοκριτικής επιλεγεί το ψέμα, την παραποίηση και την προπαγάνδα για να αποκαταστήσει την εικόνα του. Ποτέ δεν σας ενδιέφερε ουσιαστικά η οπαδική εξέλιξη και βελτίωση παρά μόνο πως θα αποκαθιστάτε κάθε φορά η τραυματισμένη εικόνα σας, και το χειρότερο είναι πως η υποκρισία σας δεν έχει ανταγωνιστή. ¨Μπεσάτοι¨ και ¨παντελονάτοι¨ είστε γεμάτοι μίσος , χολή και λάσπη που εκτοξεύεται με την πρώτη ευκαιρία όταν το φτασίδι της δυναμικής και της ¨ιδεολογίας ¨σας ξεφτίζει.

ΕΤΣΙ ΣΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ , ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΩΣ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΚΟΠΙΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ.

Μια ιστορία από οπαδική συμπλοκή που μάλιστα καλούσατε μέρες πριν οπαδούς από την Γαλλία , όπου είστε οι πρώτοι που επιτίθεστε με βόμβες μολότοφ και φωτοβολίδες κρατώντας όλοι μαχαίρια (δεν τα λέμε εμείς ,υπάρχουν βίντεο στην δημοσιότητα) μετατράπηκε σε αμέριμνο καφέ. Φωτογραφίες ανεβοκατέβαιναν με Κροάτες τραυματίες στα social media , κάποιοι εξ αυτών μαχαιρωμένοι (επίσης υπάρχει υλικό στα social) , κόψε-ράψε video , από την πρώτη στιγμή αλλοίωση και παραποίηση στοιχείων , ψέμα υποκρισία και ασύστολη προπαγάνδα . Έτσι είχαμε από την μια 100+ ανθρώπους φυλακή , επιθέσεις σε περιουσίες και προσαγωγές ανθρώπων που έλειπαν εκτός με την ευλογία ΑΡΔ ,και από την άλλη πλευρά εσείς τίποτα ανέγγιχτοι !! . Μάλιστα ενώ ξέρετε από που προήλθε το μοιραίο χτύπημα δεν μιλήσατε, όπως όταν δικός σας άνθρωπος κατέθεσε ότι το έκαναν Κροάτες. Δυστυχώς δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από ανθρώπους που κάλυψαν στις 13/5 την δολοφονία συνοπαδού τους εξαφανίζοντας κάμερες ( σύνηθες τακτική σας ).

Δυστυχώς περιμέναμε από αυτούς που έπρεπε και επιβάλλεται να αναλάβουν τις ευθύνες τους αλλά ματαιοπονούμε.

Όσο για τους χαρακτηρισμούς , θα πούμε απλώς ότι 60 χρόνια αυτό που μας κάνει πρότυπο και σημείο αναφοράς ως οπαδικό κίνημα παγκοσμίως είναι η στάση και η πορεία μας , έμπρακτα και συνειδητοποιημένα μέσα στην κοινωνία αλλά και για την κοινωνία.

ΥΓ. Η ΘΥΡΑ 13 βασίζει τις σχέσεις τις με άλλους οπαδούς ΜΟΝΟ βάση του οπαδικού χάρτη και κώδικα , και όσο για την πολιτικοκοινωνική μας ταυτότητα αποδεικνύετε από τις ιστορικές μας ρίζες , την διαδρομή μας και την δράση μας στους κοινωνικούς αγώνες.




Ανατριχίλα: Το συγκλονιστικό «αντίο» των οπαδών της Μαρσέιγ στον Μιχάλη Κατσουρή

Η Ελλάδα πενθεί τον άδικο χαμό του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή, ο οποίος δολοφονήθηκε μετά από επίθεση χούλιγκαν της Ντιναμό Ζάγκρεμπ έξω από την OPAP Arena.

Ωστόσο, το τραγικό αυτό γεγονός προκάλεσε θλίψη και στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Αναμενόμενα, οι «αδελφοποιημένοι» με την ΑΕΚ οπαδοί της Μαρσέιγ, γέμισαν το «Βελοντρόμ» με πανό για τον 29χρονο, στην πρεμιέρα της Ligue 1 κόντρα στη Ρεμς.

Μάλιστα, το όνομα του Μιχάλη εμφανίστηκε στα μάτριξ του γηπέδου μαζί με τη φωτογραφία του.

«Αναπαύσου εν ειρήνη» και «Αθάνατος» ήταν μόνο μερικά από τα μηνύματα που έγραψαν οι οπαδοί της Μαρσέιγ στα ελληνικά και με κιτρινόμαυρα γράμματα, ενώ άλλα πανό είχαν το σήμα της ΑΕΚ συνοδευμένο με το όνομα του αδικοχαμένου 29χρονου.




Νέα Φιλαδέλφεια: «Είχα σουγιά για τη δουλειά μου» – Τι λένε οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία του Μιχάλη

Τι υποστηρίζουν στις μαραθώνιες απολογίες τους οι πρώτοι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία του Μιχάλη Κατσουρή στη Νέα Φιλαδέλφεια

Τον ισχυρισμό ότι δεν έχουν καμία σχέση με τα αιματηρά επεισόδια στη Νέα Φιλαδέλφεια και καμιά συμμετοχή στην ανθρωποκτονία σε βάρος του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή προβάλλουν ενώπιον των τριών ανακριτών στις μαραθώνιες απολογίες τους οι πρώτοι κατηγορούμενοι, σε μια προσπάθεια να υπερασπιστούν εαυτούς και να πείσουν τις δικαστικές αρχές ότι δεν έχουν διαπράξει καμία από τις βαριές αξιόποινες  πράξεις που τους αποδίδονται με βάση την ασκηθεισα ποινική δίωξη.

«Είχαμε μεταβεί στο γήπεδο OPAP ARENA Αγία Σοφία, προκειμένου να παρακολουθήσουμε την προπόνηση της ομάδας μας, Ντιναμό Ζάγκρεμπ, την προηγούμενη ημέρα του αγώνα με την ΑΕΚ, για τον οποίο αγώνα δεν είχαμε εξασφαλίσει εισιτήρια, κατόπιν της απαγόρευσης της UEFA και απροσδόκητα βρεθήκαμε αναμεμειγμένοι σε εκτεταμένα, βίαια επεισόδια και έκτροπα που ελάμβαναν χώρα τουλάχιστον για μισή ώρα, χωρίς την έγκαιρη επέμβαση της αστυνομικής αρχής» αναφέρει χαρακτηριστικά ένας εκ των κατηγορουμένων στο υπόμνημά του.

«Οι αστυνομικές δυνάμεις μας ακολούθησαν και φοβισμένοι από την ένταση και τα καπνογόνα που έριχναν Έλληνες φίλαθλοι, τελικά μας ακινητοποίησαν και στη συνέχεια μας συνέλαβαν» προσθέτει ο κατηγορούμενος σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσει τη στάση του τα κρίσιμα λεπτά.

Και καταλήγει: «Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω λόγω της απόστασης ποιος πραγματικά έπληξε με αιχμηρό αντικείμενο, μαχαίρι τον άτυχο Μιχάλη Κατσουρή, αποτρόπαια πράξη, για την οποία λυπηθήκαμε βαθύτατα».

«Είχα τον σουγιά για τη δουλειά μου»

Για δουλειά  υποστήριξε ότι βρέθηκε στη Νέα Φιλαδέλφεια το βράδυ της Δευτέρας ο  22χρονος κατηγορούμενος με καταγωγή από την Αλβανία, στην κατοχή του οποίου εντόπισαν οι αρχές έναν αναδιπλούμενο σουγιά.

«Είμαι ηλεκτρολόγος. Στις 7/8/2023, ήμουν στην περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας για δουλειά. Τελείωσα αργά τη δουλειά. Είχα δώσει ραντεβού με την κοπέλα μου στο σταθμό ΗΣΑΠ «ΠΕΡΙΣΣΟΣ» για να συνεχίσουμε με τρένο με κατεύθυνση τον Πειραιά, με σκοπό να φτάσουμε στο Γαλάτσι», υποστήριξε για ανά δικαιολογήσει την παρουσία του στο επίμαχο σημείο.

Ο κατηγορούμενος που σύμφωνα με πληροφορίες έχει τεθεί στο βασικό κλοιό των υπόπτων για τη δολοφονία του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή, υποστηρίζει ότι πήγε στο χώρο των επεισοδίων, μετά από τις φωνές και τις φωτοβολίδες, που είδε να εκσφενδονίζονται πέριξ του γηπέδου.

«Όσο περίμενα έξω από το σταθμό, άκουσα φωνές, εκρήξεις και φωτοβολίδες και πήγα να δω τι γίνεται. Δε συμμετείχα στα επεισόδια».

Για το μαχαίρι που βρέθηκε πάνω του, ο 22χρονος υποστηρίζει ότι το είχε επάνω του για τη δουλειά του. «Ο αναδιπλούμενος σουγιάς που βρέθηκε επάνω μου, είναι για τη δουλειά μου. Το χρησιμοποιώ στη δουλειά μου. Δεν είμαι οργανωμένος οπαδός του ΠΑΟ, είμαι απλός φίλαθλος. Πηγαίνω στο γήπεδο, με τον πατέρα μου και τον αδερφό μου, όποτε βρίσκω φθηνά εισιτήρια. Ζήτω να γίνει άρση απορρήτου των επικοινωνιών μου, να ελεγχθεί το κινητό μου και να μου πάρουν δείγμα dna, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι δεν έχω καμία σχέση με τα όσα με κατηγορούν».

«Το μόνο μεμπτό είναι ότι βρέθηκα στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή»

Την τυχαία παρουσία του στο σημείο υποστήριξε και ο 27χρονος Έλληνας κατηγορούμενος, στο κατάστημα του οποίου στους Αμπελοκήπους έγινε χθες καταδρομική επίθεση από οπαδούς της ΑΕΚ.

«Θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά ότι ουδεμία σχέση έχω με όσα συνέβησαν στην περιοχή της νέας Φιλαδέλφειας μεταξύ των εγκληματιών Κροατών, οι οποίοι ήρθαν στην Ελλάδα, για να σκοτώσουν και να καταστρέψουν περιουσίες, και των κακοποιών οργανωμένων οπαδών της ΑΕΚ, οι οποίοι είχαν φονικό ραντεβού με τους εγκληματίες Κροάτες και ήταν ομοίως ένοπλοι με μαχαίρια, σιδηρολοστούς, ξύλινα ρόπαλα και άλλα επικίνδυνα όπλα, όπως προκύπτει από τα βίντεο, τα οποία κατέσχεσε και εισήγαγε στη δικογραφία η ΕΛΑΣ», αναφέρεται σχετικά στο απολογητικό υπόμνημά του.

Ο κατηγορούμενος ο οποίος έχει και στο παρελθόν απασχολήσει τις αρχές για περιστατικά οπαδικής βίας υποστηρίζει κατά πληροφορίες στο απολογητικό του υπόμνημα: « Την επίμαχη μέρα κατά τις απογευματινές ώρες επισκέφτηκα το κατάστημα στην περιοχή της Νέας Ιωνίας Αττικής μαζί με την αρραβωνιαστικιά μου και τον εν δυνάμει συνέταιρο στο νέο επαγγελματικό μας εγχείρημα, με σκοπό να εποπτεύσουν τις εγκαταστάσεις της εν λόγω επιχείρησης και στη συνέχεια συναντήθηκα με ένα γνωστό μου στην οικία του στην περιοχή της νέας Ιωνίας, για τον έλεγχο της κατάστασης της μοτοσικλέτας που διέθετε προς πώληση και είχα εκδηλώσει από πλευράς μου ενδιαφέρον αγοράς».

Μάλιστα ο 27χρονος υποστηρίζει ότι δε γνώριζε τους συγκεντρωμένους Κροάτες χούλιγκαν.

«Ενώ συζητούσαμε, περί ώρα 11 παρά το βράδυ ακούσαμε δυνατούς κράτους λάμψης, κροτίδες, φωτοβολίδες και εκρηκτικές ύλες από την περιοχή το γήπεδο της ΑΕΚ, οπότε εκ περιεργείας έσπευσα στο σημείο επί της οδού Αλεξάνδρου Παπαναστασίου και δη στο σημείο προέλευσης του εκκωφαντικό θόρυβο, το οποίο απέχει μόλις 5 λεπτά με τα πόδια, προκειμένου να διαπιστώσω τι συνέβη.

Όταν έφτασα στο σημείο είδα και άκουσα να εκρήγνυται κροτίδες και να ακούγονται κραυγές και βρισιές των εμπλεκομένων, οπότε αποχώρησα φοβούμενος για την σωματική μου ακεραιότητα, και κατευθύνθηκα στο σταθμό του Περισσού κινούμενος επί της οδού Παπαναστασίου και εκείνη τη στιγμή συνέπεσε να μετακινούνται προς τα εκεί τα άγνωστα πρόσωπα, των οποίων δε γνώριζα ούτε καν την εθνικότητα».

Και συμπληρώνει: «Βρέθηκα στην ευρύτερη περιοχή να περπατώ και όχι να τρέχω, χωρίς να φοράω κουκούλα, κράνος, γάντια και κυρίως δεν ευρέθη στην κατοχή μου κανένα μαχαίρι και κανένας σουγιάς από αυτούς που κατασχέθηκαν, κανένα ξύλο, κανένας σιδηρολοστός και κανένα αιχμηρό αντικείμενο. Το μόνο μεμπτό είναι ότι βρέθηκα στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή!», υποστηρίζει ο κατηγορούμενος.

Κι ενώ για την αστυνομία είναι εκ των 5 βασικών υπόπτων για τη δολοφονία του άτυχου φιλάθλου της ΑΕΚ, δηλώνει αθώος και μόνο οργανωμένος οπαδός του Παναθηναϊκου.

«Η όλη εμπλοκή μου στην εν λόγω υπόθεση και η μετέπειτα σύλληψη μου στηρίζεται, όπως προκύπτει από το διαβιβαστικό της αστυνομίας, στο ότι είμαι οργανωμένος οπαδός του Παναθηναϊκού και στην αυθαίρετη και ψεύδη μαρτυρική κατάθεση ενός νεαρού αστυνομικού της ομάδας Δράσης της ΕΛ. ΑΣ., ο  όποιος με είδε να περπατάω σε μια οδό κοντά στο σημείο, όπου έγιναν τα επεισόδια στην Φιλαδέλφεια».

Μάλιστα στηρίζει την αθωότητά του στο γεγονός ότι συνελήφθη από τους άνδρες της ομάδας Δράση σε δρόμο που δε θα επέλεγε αν προσπαθούσε να κρυφτεί αλλά και στη σωματική του διάπλαση, καθώς όπως υποστηρίζει λόγω ύψους, θα ήταν ευδιάκριτο στα βίντεο που έχουν συλλεγεί από τις διωκτικές αρχές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με δήλωση του δικηγόρου του Αλέξη  Κουγια στη δικογραφία υπάρχει βίντεο που δειχνει έναν δράστη και μόνο του το θύμα και ότι δέχεται από πίσω τη μαχαίρια.




Νέα Φιλαδέλφεια: Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση για τον θάνατο του 29χρονου Μιχάλη

Σε ακατάσχετη αιμορραγία που αποδίδεται σε ένα και μοναδικό τραύμα στο χέρι, αποδίδεται ο θάνατος του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή, που έπεσε νεκρός κατά τη διάρκεια των επεισοδίων έξω από το γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια το βράδυ της Δευτέρας (7.8.2023), όπως προκύπτει από την ιατροδικαστική έκθεση

Το ένα και μοναδικό μοιραίο χτύπημα πιθανόν να προκλήθηκε από μαχαίρι τύπου καραμπίτ, όπλο που είχε σκοτώσει τον Άλκη Καμπανό. Όπως εκτιμάται ο 29χρονος Μιχάλης ξεψύχησε μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά από ακατάσχετη αιμορραγία, έχοντας δεχτεί το μοιραίο χτύπημα έξω από το γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Ο ιατροδικαστής δρ. Νίκος Καλογρηάς ανίχνευσε και χτυπήματα στα χέρια από την προσπάθεια του Μιχάλη Κατσουρή να προστατευθεί από τη μανία των χούλιγκαν.

Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι ο 29χρονος περπάτησε μέχρι το περίπτερο που βρίσκεται έξω από την εκκλησία της Αγίας Τριάδας. Εκεί ήταν που σταμάτησε, καθώς οι δυνάμεις του είχαν ήδη αρχίσει να τον εγκαταλείπουν.

Περαστικοί από το εν λόγω σημείο άρχισαν να καλούν το ΕΚΑΒ για να μεταβεί ασθενοφόρο, ενόσω ο νεαρός αιμορραγούσε ακατάσχετα.

Εν τέλει διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», όπου οι γιατροί προσπάθησαν επί πάνω από μία ώρα να τον επαναφέρουν στη ζωή. Δυστυχώς, όμως, ήταν πολύ αργά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπόλοιπο σώμα του άτυχου νεαρού δεν εντοπίστηκαν τραύματα και όπως όλα δείχνουν, η μαχαιριά στο μπράτσο απέβη μοιραία για τον 29χρονο.

Το τραύμα στο μπράτσο ήταν βαθύ και κατά τις εκτιμήσεις του ιατροδικαστή έτρωσε όλα τα αγγεία του νεαρού. Εκτιμάται λοιπόν πως το τραύμα προκλήθηκε από μαχαίρι τύπου καραμπίτ, ενώ ο νεαρός προσπαθούσε να αμυνθεί.




Συλλυπητήρια ανακοίνωση από τον ΑΟ Καβάλα για τον θάνατο του 29χρονου Μιχάλη

Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΑΟ Καβάλα :

Το ποδόσφαιρο, είναι εκείνο το παιχνίδι που παίζαμε πιτσιρικάδες στις αλάνες , που το μόνο που μάτωνε τότε ήταν τα γόνατά μας και η μόνη ζημιά ήταν κανένα σπασμένο τζάμι γείτονα από κανένα …φάλτσο χτύπημα.   Ήταν οι ομάδες που οι παίκτες ήταν αντίπαλοι μόνο για 90 λεπτά, και μετά αποχωρούσαν όλοι αγκαλιασμένοι.   Εκείνο το ποδόσφαιρο, που μας έκανε ν’ αγαπήσουμε τον αθλητισμό, να σεβόμαστε τον αντίπαλο και που σίγουρα, δε μας έκανε ποτέ να φοβηθούμε, πόσο μάλλον να θρηνήσουμε.   Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια του Μιχάλη.   Ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει και μακάρι να είναι το τελευταίο θύμα.




Κοινωνική Πολιτική: Επίκαιρη ανάρτηση Μιχάλη Αμοιρίδη Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών ΑΜΘ

Λένε κάποιοι ισοπεδωτικά, λαϊκίζοντας: Τι έκανε η Περιφέρεια; Σας ενημερώνω ότι πολλά έκανε η Περιφέρεια ΑΜΘ, σε πολλούς τομείς και ένα ένα θα τα αναλύσουμε το επόμενο διάστημα. Σήμερα  θέλω συνοπτικά να αναφερθώ στο έργο που έγινε στον ευαίσθητο τομέα της Κοινωνικής Πολιτικής
* Ο περιφερειάρχης ΑΜΘ το διάστημα που πέρασε, αξιοποίησε στον ευαίσθητο τομέα της κοινωνικής πολιτικής, πόρους της ΠΑΜΘ που αγγίζουν τα 90 εκατομμύρια ευρώ.
*  Για το επόμενο διάστημα το ποσό που αποφάσισε να αξιοποιήσει στον ίδιο τομέα, θα ξεπεράσει τα 169 εκατομμύρια ευρώ.
Αυτά αφορούν υποστήριξη σε :
*Ευάλωτες και Ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, (Συσσίτιο) (Στέγαση)
*Άτομα με Αναπηρία και τις οικογένειες τους, (ΚΔΑΠ, ΣΥΔ, ΚΔΗΦ)
*Παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες,(Ενισχυτική Διδασκαλία )
*Τρίτη Ηλικία , (ΚΗΦΗ)
*Κακοποιημένες Γυναίκες, (Συμβουλευτικά κέντρα κατά της βίας των γυναικών)
*Πάσχοντες από καρκίνο , (ΧΟΣΠΙΣ)
*Κέντρο Ημέρας Ασθενών με Άνοια
*Εβδομάδα Ψυχικής Υγείας , (Για την πρόληψη και άρση του στίγματος της Ψυχικής Νόσου)
*Κέντρα Κοινότητας και Παράρτημα ΡΟΜΑ.
*Στήριξη μακροχρόνια Ανέργων.
*Αντιμετώπιση της Παιδικής Φτώχειας.
Παράλληλα σε κάθε περιφερειακή ενότητα από πόρους της ΠΑΜΘ υποστηρίχθηκαν διαφόρων ειδών δομές που αφορούν την αλληλεγγύη προς τον πολίτη και τις ανάγκες του και ενισχύσαμε αντίστοιχες δομές της περιφέρειας όπως για παράδειγμα  η “Στήριξη” που έχει έδρα στη Ξάνθη.
Έγινε σημαντική δουλειά και σχεδιάζουμε αυτό να συνεχισθεί ενισχυμένο.
Αυτή η δουλειά μπορεί να μην είναι εμφανής στους πολλούς όμως είναι ακτίνα φωτός και ελπίδας για τους έχοντες την ανάγκη. Συνδράμει στην κοινωνική ισορροπία.
Όταν λοιπόν κάποιοι σας λένε τι έκανε η Περιφέρεια να ξέρετε και να τους λέτε ότι και στην κοινωνική συνοχή , την υποστήριξη των ασθενών και αδυνάμων, έκανε αρκετά και θέλουμε με τη δική σας επιλογή στην κάλπη της 8ης Οκτωβρίου να μας δώσετε την ευκαιρία να κάνουμε ακόμη περισσότερα  όπως έχουμε σχεδιάσει.