Το Θέατρο έγινε για μία ακόμη φορά καταφύγιο ελπίδας στον Έβρο

 24ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Νέας Ορεστιάδας

Με μια μαγική μουσικοθεατρική βραδιά, όπως αρμόζει στο θεσμό αλλά και στα δεδομένα της εποχής, ολοκληρώθηκε την Κυριακή 3/9 το 24ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Νέας Ορεστιάδας μετά από ένα εννιαήμερο γεμάτο συγκινήσεις. Το Γκατζολάκι πείσμωσε και τα κατάφερε και φέτος, κόντρα σε κάθε κακοτοπιά. Υπό τη σκιά της μεγαλύτερης καταστροφικής πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια να εξελίσσεται στον Έβρο μας, το θεατρόφιλο κοινό της περιοχής ανταποκρίθηκε με ακόμη μεγαλύτερη θέρμη, συμμετέχοντας στην 24η διοργάνωση του θεσμού στο υπαίθριο θέατρο της πόλης που φέτος γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της, τη Νέα Ορεστιάδα.

Η έναρξη πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 26/8 με φιλοξενούμενη την Πειραματική Σκηνή Αλεξανδρούπολης και τη “Μήδεια” του Μποστ, ενώ η επίσημη τελετή πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 27/8 με το αφιέρωμα στο Τιμώμενο Πρόσωπο Γιώργο Αρμένη και την παράσταση του διοργανωτή Θεατρικού Εργαστηρίου Νέας Ορεστιάδας ΔΙΟΝΥΣΟΣ με το έργο “Δεν Πληρώνω – Δεν Πληρώνω” του Ντάριο Φο.

Ακολούθησε το διαγωνιστικό μέρος του Φεστιβάλ με έξι συμμετέχουσες θεατρικές ομάδες από Θεσσαλονίκη,  Δήμο Παύλου Μελά, Σπερχειάδα – Μακρακώμη, Νέα Μουδανιά, Καστοριά και Χίο.

Στην τελετή λήξης, την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου φιλοξενήθηκε η Μουσική ΠαράστασηΣαπφώ καταστερωμένη – ένα μουσικό αστροφυσικό ταξίδι”. Η Ρηνιώ Κυριαζή οδήγησε το κοινό σε τοπία όπου η ομορφιά της φύσης έγινε ποίηση και η ποίηση αστροφυσική, ο Θοδωρής Οικονόμου έπαιξε στο πιάνο την πρωτότυπη μουσική του, ενώ ο sound designer Νικόλας Καζάζης επεξεργαζόταν τους ήχους ζωντανά προσφέροντας στους θεατές μια μοναδική καλλιτεχνική εμπειρία.

Το Φεστιβάλ έκλεισε με την απονομή των βραβείων της Επιτροπής Κοινού αρχικά και της Κριτικής Επιτροπής στη συνέχεια, την οποία αποτελούσαν οι: Αντιγόνη Γλυκοφρύδη (ηθοποιός), Ρέινα Εσκενάζυ (σκηνοθέτις), Αντώνης Θεοδωρακόπουλος (ηθοποιός), Χριστίνα Θεοδωροπούλου (ηθοποιός), Ιωάννης Μαργαρώνης (χορογράφος). Παρουσιαστής για 21η συνεχόμενη χρονιά, ήταν ο πάντα εξαιρετικός Αλέξης Κωστάλας.

Το 24ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Νέας Ορεστιάδας διοργανώθηκε από το Θεατρικό Εργαστήρι Νέας Ορεστιάδας ΔΙΟΝΥΣΟΣ, με τη στήριξη του Δήμου Ορεστιάδας, της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Ο. και της τοπικής αγοράς.

Τα βραβεία

Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως όλα τα Βραβεία αποφασίστηκαν ΟΜΟΦΩΝΑ από την Κριτική Επιτροπή. Μεγάλη νικήτρια αναδείχθηκε η Ομάδα της Χίου “Παρασκήνιο 18” που απέσπασε το 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ της Κριτικής Επιτροπής, αλλά και το 3ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ, προσμετρώντας συνολικά εννιά βραβεία. Το 2ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ Επιτροπής και Κοινού, έλαβε η Ομάδα των Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής, αποσπώντας συνολικά τρία βραβεία. 3ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ της Επιτροπής, αλλά το 1ο του ΚΟΙΝΟΥ, απέσπασε η Ομάδα της Θεσσαλονίκης “ARTMATES”, συγκεντρώνοντας συνολικά πέντε βραβεία. Πέντε βραβεία απέσπασε και η Ομάδα του Δήμου Παύλου Μελά, δύο η Ομάδα της Καστοριάς και έναν Έπαινο η Ομάδα της Σπερχειάδας-Μακρακώμης.

Τέλος, από φέτος, το Θεατρικό Εργαστήρι Νέας Ορεστιάδας ΔΙΟΝΥΣΟΣ αφιερώνει δύο Βραβεία στη μνήμη δύο αγαπημένων φίλων του Φεστιβάλ που έφυγαν από τη ζωή, και που θα μείνουν έτσι για πάντα αναπόσπαστο κομμάτι του θεσμού: Το Βραβείο Μουσικής Σύνθεσης “Βασίλης Δημητρίου” και το Βραβείο Α΄ Γυναικείου Ρόλου “Ντίνα Κώνστα”.

Αναλυτικά:

1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

στο Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18” για την παράσταση του έργου “Φρίντα Κάλο – Πόνος+Πάθος” της Λένιας Ξενάκη σε σκηνοθεσία Λένιας Ξενάκη & Μαρίζας Καραθύμιου


2ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

στη Θεατρική Ομάδα Πολιτιστικού Συλλόγου “Ο Φάρος” Νέων Μουδανιών για την παράσταση του έργου “Ψέμα στο Ψέμα” του Άντονι Νίλσον σε διασκευή-σκηνοθεσία Μίνας Βλαστού


3ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

στη Θεατρική Ομάδα ARTMATES Theater Group Θεσσαλονίκης για την παράσταση του έργου “Γκόλφω (director’s cut)” του Σπυρίδωνος Περεσιάδη σε διασκευή-σκηνοθεσία Ιωάννας Γεωργαντά


ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ

στις Λένια Ξενάκη και Μαρίζα Καραθύμιου για τη σκηνοθεσία στο έργο “Φρίντα Κάλο – Πόνος+Πάθος” από το Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18”


ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ

Απονέμεται ισότιμα και εξ ημισείας:

στην Ευγενία Κλαδιά για τα σκηνικά στο έργο “Φρίντα Κάλο – Πόνος+Πάθος” της Λένιας Ξενάκη από το Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18”

και στη Μαρίνα Γκούλμα για τα σκηνικά στο έργο “Μια αγχόνη και μία κρέπα παρακαλώ” της Πένυς Φυλακτάκη από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Παύλου Μελά Θεσσαλονίκης


ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Απονέμεται ισότιμα και εξ ημισείας:

στο Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18” για τα κοστούμια στο έργο “Φρίντα Κάλο – Πόνος+Πάθος” της Λένιας Ξενάκη

και στη Χαρούλα Αθανασιάδου για τα κοστούμια στο έργο “Μια αγχόνη και μία κρέπα παρακαλώ” της Πένυς Φυλακτάκη από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Παύλου Μελά Θεσσαλονίκης


ΒΡΑΒΕΙΟ Α΄ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ

Απονέμεται:

στον Λάμπρο Κουτσουρέ για την ερμηνεία του στο ρόλο του Αστυνόμου Γκέμπελ στο έργο “Ψέμα στο Ψέμα” του Άντονι Νίλσον από τη Θεατρική Ομάδα Πολιτιστικού Συλλόγου “Ο Φάρος” Νέων Μουδανιών


ΒΡΑΒΕΙΟ Α΄ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ «Ντίνα Κώνστα»

Απονέμεται ισότιμα στις:

Σοφία Γαρέφη, Αγάπη Ουζούνη, Σοφία Σαχινίδου, Μαρία Αμαραντίδου για την ερμηνεία τους στο ρόλο της Γκόλφω στο έργο “Γκόλφω (director’s cut)” του Σ. Περεσιάδη από τη Θεατρική Ομάδα ARTMATES Theater Group Θεσσαλονίκης

και

στην Μαρία Παπαντωνάκη για την ερμηνεία της στο ρόλο της Φρίντα Κάλο στο έργο “Φρίντα Κάλο – Πόνος+Πάθος” της Λένιας Ξενάκη από το Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18”


ΒΡΑΒΕΙΟ Β΄ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ

Απονέμεται ισότιμα και εξ ημισείας:

στον Γιώργο Στρέμπλη για την ερμηνεία του στο ρόλο του  Έρνεστ στο έργο “Μια αγχόνη και μία κρέπα παρακαλώ” της Πένυς Φυλακτάκη, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Παύλου Μελά Θεσσαλονίκης

και στον Μπάμπη Καλτζίδη για την ερμηνεία του στο ρόλο του Μουγγού στο έργο “Μια αγχόνη και μία κρέπα παρακαλώ” της Πένυς Φυλακτάκη, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Παύλου Μελά Θεσσαλονίκης


ΒΡΑΒΕΙΟ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ

Απονέμεται ισότιμα και εξ ημισείας:

στην Έλενα Μπέκου για την ερμηνεία της στο έργο «Είμαι Καλά» του Κρίστοφερ Ντουράνγκ από τη Θεατρική Ομάδα «Σπασμένο Ρόδι» Καστοριάς

στην Νεφέλη Γκίγκογλου για την ερμηνεία της στο ρόλο της Αστέρως στο έργο “Γκόλφω (director’s cut)” του Σ. Περεσιάδη από τη Θεατρική Ομάδα ARTMATES Theater Group Θεσσαλονίκης


ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ «Βασίλης Δημητρίου»

στον Πάρη Βασιλειάδη για την πρωτότυπη μουσική σύνθεση στο έργο “Μια αγχόνη και μία κρέπα παρακαλώ” της Πένυς Φυλακτάκη, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Παύλου Μελά Θεσσαλονίκης


ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ

στις Λένια Ξενάκη και Μαρίζα Καραθύμιου για τη μουσική επιμέλεια στο έργο “Φρίντα Κάλο – Πόνος+Πάθος” από το Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18”


ΒΡΑΒΕΙΟ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑΣ

στη Μαρίζα Καραθύμιου για τις χορογραφίες στο έργο “Φρίντα Κάλο – Πόνος+Πάθος” από το Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18”


ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ

Απονέμεται ισότιμα και εξ ημισείας:

στη Θεατρική Ομάδα «Σπασμένο Ρόδι» Καστοριάς για την κινησιολογία στο έργο «Είμαι Καλά» του Κρίστοφερ Ντουράνγκ σε μετάφραση Δέσποινας Αντωνιάδου και διασκευή-σκηνοθεσία Αστερόπης Χαριτίδου

και

στην Ειρήνη Καλογηρά για την κινησιολογία στο έργο “Γκόλφω (director’s cut)” του Σπυρίδωνος Περεσιάδη από τη Θεατρική Ομάδα ARTMATES Theater Group Θεσσαλονίκης


ΒΡΑΒΕΙΟ ΦΩΤΙΣΜΟΥ

στο Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18” για τους φωτισμούς στο έργο “Φρίντα Κάλο – Πόνος+Πάθος” της Λένιας Ξενάκη

 


η Κριτική Επιτροπή αποφάσισε να απονείμει και τρεις Επαίνους, ως εξής:

 

ΕΠΑΙΝΟΣ στον Ντίνο Ντζούνα για την ερμηνεία του στο ρόλο του Κόμη Γιουσέκεβιτς στο έργο «Οι Ηλίθιοι» του Νιλ Σάιμον σε σκηνοθεσία Κώστα Μέρα από το Θεατρικό Εργαστήρι Σπερχειάδας – Μακρακώμης Θ.Ε.Σ.Μα.

 

ΕΠΑΙΝΟΣ στην Γεωργία Τούφα για την ερμηνεία της στο έργο «Είμαι Καλά» του Κρίστοφερ Ντουράνγκ σε μετάφραση Δέσποινας Αντωνιάδου και διασκευή-σκηνοθεσία Αστερόπης Χαριτίδου από τη Θεατρική Ομάδα «Σπασμένο Ρόδι» Καστοριάς

 

ΕΠΑΙΝΟΣ στην Ανδριάννα Νεομονίτη για την ερμηνεία της στο τραγούδι, στο έργο “Φρίντα Κάλο – Πόνος+Πάθος” της Λένιας Ξενάκη από το Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18”

 


Από την Επιτροπή Κοινού που παρακολούθησε ανελλιπώς όλες τις παραστάσεις και παρέδωσε τη βαθμολογία της (από το 01 έως το 10), προέκυψαν τα εξής:

 

1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Στη Θεατρική Ομάδα ARTMATES Theater Group Θεσσαλονίκης για την παράσταση του έργου “Γκόλφω (director’s cut)” του Σπυρίδωνος Περεσιάδη σε διασκευή-σκηνοθεσία Ιωάννας Γεωργαντά, με μέσο όρο βαθμολογίας 9,3 (176 βαθμούς)

 

2ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Στη Θεατρική Ομάδα Πολιτιστικού Συλλόγου “Ο Φάρος” Νέων Μουδανιών για την παράσταση του έργου “Ψέμα στο Ψέμα” του Άντονι Νίλσον σε διασκευή-σκηνοθεσία Μίνας Βλαστού, με μέσο όρο βαθμολογίας 9,1 (173 βαθμούς)

 

3ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

στο Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18” για την παράσταση του έργου “Φρίντα Κάλο – Πόνος+Πάθος” της Λένιας Ξενάκη σε σκηνοθεσία Λένιας Ξενάκη & Μαρίζας Καραθύμιου, με μέσο όρο βαθμολογίας 8,2 (155 βαθμούς)

 

Για την ιστορία, οι άλλες διαγωνιζόμενες παραστάσεις έλαβαν από το κοινό μέσο όρο βαθμολογίας:

  • “Οι Ηλίθιοι” του Νιλ Σάιμον από το Θεατρικό Εργαστήρι Σπερχειάδας – Μακρακώμης: 8,1 (154 βαθμούς)
  • “Είμαι Καλά” του Κρίστοφερ Ντουράνγκ από τη Θεατρική Ομάδα “Σπασμένο Ρόδι” Καστοριάς: 7,5 (143 βαθμούς)

  • “Μια αγχόνη και μια κρέπα παρακαλώ” της Πένυς Φυλακτάκη, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Παύλου Μελά: 7,3 (139 βαθμούς)




Μια ευχάριστη έκπληξη για την Αναστασία Ιωσηφίδου

Γενέθλια έκπληξη των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της Ώρας Δημιουργίας στην Αναστασία Ιωσηφίδου με την ευχή της νίκης στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτώβρη. Η πετυχημένη εκδήλωση έγινε στο καφέ Μπρίκι στην χερσόνησο της Παναγίας μέσα σε κλίμα ευφορίας και διάχυτης αισιοδοξίας με νοστιμότατη τούρτα και συζητήσεις για την πορεία και την ανάπτυξη του δήμου της Καβάλας. Για άλλη μια φορά η παράταξη που διεκδικεί την ουσιαστική αλλαγή και διαμόρφωση αναπτυξιακών εξελίξεων για τον Δήμο Καβάλας, βρέθηκε κάτω από την ίδια στέγη με την υποψήφια δήμαρχο Αναστασία Ιωσηφίδου να αισθάνεται υπερήφανη για τα στελέχη της και φυσικά πολύ συγκινημένη. Όλοι ευχήθηκαν τα επόμενα γενέθλια να εορτασθούν στο Δημαρχείο με τις ευχές και την ψήφο των πολιτών του Δήμου Καβάλας.

πηγή: Ώρα Δημιουργίας




Καιρίδης για νεκρούς στον Έβρο: «Η τραγωδία επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τους κινδύνους της παράτυπης μετανάστευσης»

Σε δηλώσεις για τους μετανάστες που έχασαν τη ζωή τους στις παρκαγιές στο δάσος της Δαδιάς στον Έβρο, προχώρησε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Δημήτρης Καιρίδης

Ειδκότερα, κ. Καιρίδης δήλωσε: «Με μεγάλη θλίψη, πληροφορηθήκαμε τον θάνατο 18, τουλάχιστον, μεταναστών από την πυρκαγιά στο δάσος της Δαδιάς».




Μαρία Βαρύτη: Πρακτικές εκφοβισμού δεν αρμόζουν σε μία σύγχρονη, δημοκρατική και έννομη κοινωνία

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη για τον εκφοβισμό:

Με μεγάλη έκπληξη διαβάζουμε τις δημοσιεύσεις του συλλόγου Οφρυνίου – Ορφανίου – Κάριανης “Η ΠΑΡΑΛΙΑ”, ότι επιχειρείται εκφοβισμός κατοίκων της περιοχής, γιατί αναφέρονται στα κακώς κείμενα της διοίκησης

Η οποιαδήποτε προσπάθεια είτε εκφοβισμού,  είτε άλλης συμπεριφοράς που περιορίζει τις ελευθερίες έκφρασης και επιλογών των συνδημοτών μας, αποτελούν τακτικές αναχρονιστικές και απαράδεκτες πολιτικά, ηθικά και ποινικά.

Κάτι τέτοιο, τόσο εγώ όσο και οι συμμετέχοντες στον συνδυασμό μας, όχι απλά το καταδικάζουμε αν συμβαίνει, αλλά αξιώνουμε και οι ίδιοι οι πολίτες να καταδείξουν τέτοιες πρακτικές που δεν αρμόζουν σε μία σύγχρονη, δημοκρατική και έννομη κοινωνία.




Αλεξανδρούπολη – Φωτιά σε σπίτι στον Απαλό: Στην εντατική μια ηλικιωμένη

Σε κρίσιμη κατάσταση μια ηλικιωμένη μετά από φωτιά στο σπίτι της στον Απαλό Αλεξανδρούπολης.

Φωτιά ξέσπασε νωρίς το πρωί και συγκεκριμένα στις 07:30 σε σπίτι στον οικισμό του Απαλού στην Αλεξανδρούπολη.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το e-evros η φωτιά φαίνεται να ξεκίνησε από καντήλι που έκαιγε. Η στέγη του σπιτιού κάηκε ολοσχερώς ενώ η ηλικιωμένη γυναίκα η οποία απεγκλωβίστηκε από τους άνδρες της Πυροσβεστικής διακομίστηκε με σοβαρά εγκαύματα στο ΠΓΝΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα, η οποία είχε κινητικά προβλήματα, νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στην Εντατική του νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.




Τροχαία: Πάνω από 24.000 παραβάσεις μέσα σε μια εβδομάδα

Μαζικοί έλεγχοι της Τροχαίας σε όλη την επικράτεια. Στην Κρήτη οι περισσότερες παραβάσεις.

Το διάστημα από 6 έως 12 Αυγούστου 2023, διενεργήθηκαν 106.040 τροχονομικοί έλεγχοι οδηγών και οχημάτων και βεβαιώθηκαν 24.062 παραβάσεις.

  • Το 68% των παραβάσεων αφορούσαν σε υπερβολική ταχύτητα, μη χρήση προστατευτικού κράνους, μη χρήση ζώνης ασφαλείας, στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης και παράνομη στάθμευση
  • Οι έλεγχοι συνεχίζονται με βάση τις πάγιες εντολές της πολιτικής και φυσικής ηγεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Πιο αναλυτικά, παραβάσεις βεβαιώθηκαν ανά περιφέρεια, ως ακολούθως:

  • 2.994 στην Κρήτη,
  • 2.936 στο Νότιο Αιγαίο,
  • 2.726 στη Θεσσαλονίκη,
  • 2.060 στην Αττική,
  • 2.003 στη Θεσσαλία,
  • 1.855 στην Κεντρική Μακεδονία,
  • 1.680 στη Δυτική Ελλάδα,
  • 1.569 στην Πελοπόννησο,
  • 1.502 στην Ήπειρο,
  • 1.482 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη,
  • 1.048 στη Στερεά Ελλάδα,
  • 1.018 στα Ιόνια Νησιά,
  • 793 στο Βόρειο Αιγαίο και
  • 396 στη Δυτική Μακεδονία.

Ειδικότερα, οι παραβάσεις, που βεβαιώθηκαν αφορούν:

  • 8.288 για παράνομη στάθμευση,
  • 4.387 για υπερβολική ταχύτητα,
  • 1.433 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
  • 1.316 για οδήγηση χωρίς άδεια ικανότητας οδήγησης,
  • 902 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
  • 568 για οδήγηση σε κατάσταση μέθης,
  • 518 για Κ.Τ.Ε.Ο.,
  • 390 για ανασφάλιστα οχήματα,
  • 283 για παραβίαση σηματοδότη,
  • 219 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
  • 199 για χρήση κινητού τηλεφώνου,
  • 162 για θορύβους,
  • 157 για αντικανονικούς ελιγμούς,
  • 152 για υπέρβαρο-διαστάσεις φορτίου,
  • 97 για μη τήρηση απόστασης ασφαλείας,
  • 93 για αντικανονικό προσπέρασμα,
  • 79 για φθαρμένα ελαστικά,
  • 59 για κίνηση αντίθετη σε μονόδρομο,
  • 48 για απόσπαση προσοχής οδηγού,
  • 44 για παραβίαση προτεραιότητας,
  • 37 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
  • 37 για αντικανονική χρήση φώτων,
  • 33 για παραβίαση σήματος τροχονόμου,
  • 33 για έλλειψη ζώνης ασφαλείας,
  • 19 για καυσαέρια,
  • 11 για μη κίνηση στο δεξιό άκρο οδού,
  • 6 για κίνηση στην αριστερή λωρίδα
  • 2 για παραβίαση προτεραιότητας πεζών σε διάβαση και
  • 4.490 λοιπές παραβάσεις.

Η Ελληνική Αστυνομία, αποδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στα θέματα οδικής ασφάλειας και στο πλαίσιο αυτό οι έλεγχοι θα συνεχισθούν με αμείωτη ένταση με σκοπό τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Επιπλέον, στοχευμένες δράσεις και εξειδικευμένοι τροχονομικοί έλεγχοι της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, πραγματοποιήθηκαν σε καθημερινή βάση καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας από 7 έως 13 Αυγούστου 2023, στην περιοχή της παραλιακής Ε.Ο. Αθηνών-Σουνίου, με σκοπό την αντιμετώπιση των αυτοσχέδιων αγώνων, καθώς και άλλων επικίνδυνων παραβάσεων που οδηγούν σε τροχαία ατυχήματα, διαταράσσουν την ασφάλεια των συγκοινωνιών και την ομαλή και ασφαλή κίνηση των πολιτών.

Συνολικά διενεργήθηκαν 370 τροχονομικοί έλεγχοι οδηγών και οχημάτων, βεβαιώθηκαν 231 παραβάσεις, για τις οποίες επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.

Πιο αναλυτικά, οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν ήταν:

  • 12 για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης,
  • 42 για υπερβολική ταχύτητα,
  • 12 για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος,
  • 13 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
  • 16 για χρήση κινητών τηλεφώνων,
  • 23 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
  • 21 για μη χρήση κράνους και
  • 92 για λοιπές παραβάσεις.

Επιπρόσθετα, αφαιρέθηκαν 8 ζεύγη πινακίδων, 22 άδειες κυκλοφορίας, 33 άδειες ικανότητας οδήγησης, ενώ μεταφέρθηκαν 8 οχήματα.

Οι έλεγχοι θα συνεχισθούν με την ίδια ένταση και σε άλλες περιοχές της Αττικής, που παρουσιάζουν αυξημένη και επικίνδυνη παραβατικότητα.




Αυξάνονται ανησυχητικά οι πνιγμοί στις ελληνικές θάλασσες – Τουλάχιστον τέσσερις σε μία ημέρα

Πάνω από 70 συμπολίτες μας έχουν πνιγεί στις ελληνικές θάλασσες σε λιγότερο από δύο μήνες το φετινό καλοκαίρι.

Τουλάχιστον 340 πνιγμοί καταγράφονται κάθε χρόνο στις ελληνικές θάλασσες ενώ το φετινό καλοκαίρι δεν έχει ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς καθώς περισσότεροι από 70 λουόμενοι έχουν χάσει τη ζωή τους σε λιγότερο από δύο μήνες.

Μάλιστα μόνο τέσσερα άτομα έχασαν τη ζωή τους σήμερα Κυριακή σε διάφορες περιοχές της χώρας.

Σύμφωνα με το MEGA  σε ολόκληρη τη χώρα, τον Ιούνιο, καταγράφηκαν 38 πνιγμοί, ενώ την περίοδο 1 – 9 Ιουλίου, 35 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στη θάλασσα.

Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, οι άνθρωποι που έχουν χάσει τη ζωή τους από πνιγμό είναι:

  • Έως 60 ετών: 10 λουόμενοι νεκροί,
  • Έως 70 ετών: 13 λουόμενοι νεκροί,
  • Πάνω από 70 ετών: 50 λουόμενοι νεκροί.

Η πλειονότητα είναι άνδρες (46), που εμφανίζονται πιο ευπαθείς σε σύγκριση με τις γυναίκες (27), ενώ οι περισσότεροι είναι Έλληνες (41) και όχι τουρίστες (32).

Ιδιαίτερα προσεκτικοί θα πρέπει να είναι και οι γονείς με μικρά παιδιά, καθώς ένα δευτερόλεπτο διάσπασης προσοχής, μπορεί να είναι μοιραίο.

Νεκρός λουόμενος στη Λάρισα

Το μεσημέρι της Κυριακής, σε παραλία του νομού Λάρισας έχασε τη ζωή του ακόμα ένας άνθρωπος. Συγκεκριμένα σύμφωνα με το onlarissa.gr, μία 77χρονη γυναίκα ανασύρθηκε χωρίς αισθήσεις στην παραλία της Πλατιά Άμμου. Αμέσως της εφαρμόστηκε ΚΑΡ.Π.Α. και με απινιδωτή προσπάθησαν να την επαναφέρουν, δυστυχώς αναποτελεσματικά.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε την άτυχη γυναίκα στο Κέντρο Γόννων, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Δύο ηλικιωμένοι νεκροί στη  Βόρεια Ελλάδα

Ο τραγικός απολογισμός όμως δεν σταματάει εκεί καθώς σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, δύο ηλικιωμένοι έχασαν τη ζωή τους στη θάλασσα ενώ κολυμπούσαν σε παραλίες στη Βόρεια Ελλάδα.

Χωρίς τις αισθήσεις της ανασύρθηκε, το μεσημέρι από τη θαλάσσια περιοχή «Παχύς» ν. Θάσου, 86χρονη αλλοδαπή. Στη γυναίκα αρχικά παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από λουόμενους της παραλίας, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Πρίνου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Θάσου, ενώ παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.

Επίσης, ένας άνδρας έχασε τη ζωή του στη θάλασσα σύμφωνα με την ανακοίνωση από το Λιμενικό Σώμα. Το περιστατικό σημειώθηκε στην παραλία των Βρασνών. Λίγο μετά τις δώδεκα το μεσημέρι, ο 81χρονος ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από τη θάλασσα και παρά το γεγονός ότι οι λουόμενοι του έδωσαν τις πρώτες βοήθειες όταν διακομίστηκε στο Κέντρο Υγείας Μαδύτου διαπιστώθηκε ο θάνατος του. Φως στα ακριβή αίτια του θανάτου του θα ρίξει η νεκροψία- νεκροτομή.

Δύο νεκροί και στην Κρήτη

Ακόμα δύο συνάνθρωποί μας έχασαν τη ζωή τους στην Κρήτη, ενώ δύο ακόμη παιδιά κινδύνεψαν να πνιγούν. Ειδικότερα σύμφωνα με το neakriti.gr, ένας Ιταλός τουρίστας στου Κοκκίνη και μία αλλοδαπή στην Αγία Μαρίνα Χανίων έχασαν τη ζωή τους ενώ απολάμβαναν το μπάνιο τους, ενώ διασωληνωμένο νοσηλεύεται στο ΠΑΓΝΗ ένα αγοράκι μόλις 12 ετών που κινδύνευσε να πνιγεί στη Γεωργιούπολη Χανίων.

Στην παραλία Κοκκίνη Χάνι, ο άτυχος άνδρας, ηλικίας 45 περίπου ετών, ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του. Στην παραλία προκλήθηκε μεγάλη αναστάτωση. Σύμφωνα με πληροφορίες, λουόμενοι έβγαλαν στη στεριά τον τουρίστα, ενώ άμεσα ειδοποιήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Το περιστατικό σημειώθηκε σήμερα το μεσημέρι, ενώ παρά τις προσπάθειες του πληρώματος του ΕΚΑΒ, ο Ιταλός τουρίστας δεν τα κατάφερε.

Είναι άξιο αναφοράς πως πριν τον θάνατο του τουρίστα στο Ηράκλειο της Κρήτης, χθες Σάββατο μία 78χρονη γυναίκα στα Χανιά βρήκε τραγικό θάνατο παρά το γεγονός πως μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο.




Άλλη μια ευκαιρία για χώρο στάθμευσης που χάνεται

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Χαράλαμπος Χρυσανίδης για τους χώρους στάθμευσης στον Δήμο Καβάλας:

Η έλλειψη χώρων στάθμευσης είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, όχι μόνο στο κέντρο, αλλά και στις γειτονιές του Δήμου Καβάλας. Παρ’ όλα αυτά η σημερινή διοίκηση δείχνει να το αγνοεί επιδεικτικά, αφού ακόμη και σε έργα που τώρα ξεκινούν δεν το λαμβάνει καν υπόψιν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πλατεία των Ποταμουδίων, της οποίας η ανάπλαση ξεκίνησε χωρίς να προβλεφθεί υπόγειος χώρος στάθμευσης. Η υψομετρική διαφορά και η μορφολογία του εδάφους «φωνάζουν» για ένα τέτοιο έργο και το επισήμανα από την πρώτη στιγμή. Το -όχι και τόσο- μεγαλύτερο κόστος,  θα αντισταθμιστεί από το μακροχρόνιο όφελος που θα είναι πολλαπλάσιο.

 Απευθύνω έκκληση στη δημοτική αρχή, να διακόψει άμεσα το έργο και να προχωρήσει σε τροποποίηση της μελέτης με την προσθήκη κατασκευής υπόγειου parking.

 Θα είναι κρίμα εξαιτίας του προεκλογικού πανικού για παραγωγή «έργου», να χαθεί ακόμη μια ευκαιρίαανακούφισης των κατοίκων από ένα χρόνιο πρόβλημα που τους ταλαιπωρεί.

 




Φωτιά μετά από κάψιμο καλαμιών για ακόμα μία φορά στην Κεραμωτή

Για ένα ακόμα καλοκαίρι κάποιοι αποφάσισαν να κάνουν δυσκολότερη την δουλειά των πυροσβεστών της Π.Υ Καβάλας…

Πιο συγκεκριμένα για μία ακόμα φορά οι πυροσβέστες της Π.Υ Καβάλας και Νέστου κληθήκαν να σβήσουν μία φωτιά που ξέσπασε μετά από κάψιμο καλαμιών στην αγροτική περιοχή της Κεραμωτής.

Μάλιστα ο καπνός ήταν ορατός τόσο από την Θάσο όσο και από την Καβάλα.

Δείτε video :




Εκατοντάδες πιστοί για μία ακόμα χρονιά στην Ι.Μ Μεταμορφώσεως Νικητών στο Νέστο

Για μία ακόμα χρονιά εκατοντάδες ήταν οι πιστοί που προσήλθαν στην Ι.Μ Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Νικητών στον Νέστο.

Το παρών μεταξύ άλλων πιστών έδωσε ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης, οι βουλευτές Καβάλας Γιάννης Πασχαλίδης και Αγγελική Δεληκάρη και ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Κώστας Αντωνιάδης.

Δείτε το ρεπορτάζ του ENA Channel :




«Λευκή Νύχτα 2023»: Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε για άλλη μια χρονιά στην Αλεξανδρούπολη

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε για άλλη μια χρονιά η «Λευκή Νύχτα 2023» στην Αλεξανδρούπολη!

Το κέντρο της πόλης γέμισε κόσμο, μουσικές και χαμόγελα, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε κατοίκους και επισκέπτες κάθε ηλικίας.

Παρακολουθήστε το βίντεο από το ρεπορτάζ του Διογένη Χαραλαμπίδη : 




Έβρος | Μία ακόμα “κούρσα θανάτου” κοντά στο Αεροδρόμιο- Μαρτυρία από αυτόπτη μάρτυρα στο enanews.gr

Δεν έχουν τελειωμό οι “κούρσες θανάτου” διακινητών τόσο στο παλιό εθνικό δίκτυο όσο και στην Εγνατία Οδό το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Μάλιστα ένα ακόμα συμβάν εξελίχτηκε το πρωί της Τετάρτης 2 Αυγούστου όταν ένα όχημα με τουρκικές πινακίδες προσπέρασε με ιλιγγιώδη ταχύτητα τα υπόλοιπα οχήματα και στη συνέχεια όταν έγινε αντιληπτό από την ΕΛ.ΑΣ βγήκε εκτός δρόμου.

Δείτε την παρακάτω φωτογραφία:

Έντονη η ανησυχία τόσο των οδηγών όσο και των πολιτών με την ακραία κατάσταση που επικρατεί με τις “κούρσες θανάτου”.

Ακούστε μαρτυρία από τον κ. Αθανάσιο Καμηλάρη ο οποίος βρέθηκε στο συμβάν :




Ιός Δυτικού Νείλου: Υπερδιπλασιάστηκαν τα κρούσματα σε μία εβδομάδα

Δύο είναι οι θάνατοι και οκτώ τα νέα κρούσματα από τον ιό του Δυτικού Νείλου την τελευταία εβδομάδα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).
Κατά την τελευταία εβδομάδα επιδημιολογικής επιτήρησης, σύμφωνα με το ygeiamou.gr, ο ιός του Δυτικού Νείλου έκανε αισθητή την κυκλοφορία του, καθώς τα κρούσματα της λοίμωξης υπερδιπλασιάστηκαν. Ειδικότερα, από την περασμένη Τρίτη μέχρι και σήμερα καταγράφηκαν 8 νέα κρούσματα έναντι των 3 που είχαν αναφερθεί το αμέσως προηγούμενο επταήμερο.

nilos

Σύμφωνα με τη σημερινή επιδημιολογική έκθεση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), από την αρχή της εφετινής περιόδου έχουν διαγνωστεί συνολικά 11 εγχώρια κρούσματα λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου στην Ελλάδα. Από αυτά, τα 10 παρουσίασαν εκδηλώσεις από το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα, δηλαδή εγκεφαλίτιδα ή/και μηνιγγίτιδα ή/και οξεία χαλαρή παράλυση και ένα κρούσμα είχε ήπιες εκδηλώσεις.

nilos2

Η γεωγραφική κατανομή

Τα έντεκα κρούσματα έχουν καταγραφεί στους εξής Δήμους της χώρας:

– Δύο κρούσματα στο Δήμο Νέστου

– Δύο κρούσματα στο Δήμο Καρδίτσας

– Ένα κρούσμα στο Δήμο Μουζακίου

– Ένα κρούσμα στο Δήμο Παλαμά

– Ένα κρούσμα στο Δήμο Λαρισαίων

– Ένα κρούσμα στο Δήμο Βέροιας

– Ένα κρούσμα στο Δήμο Πέλλας

– Ένα κρούσμα στο Δήμο Ηράκλειας

https://youtu.be/f7Ra4fWnOb0



Ξεκίνησε για μια βουτιά στους Αμμόλοφους της Καβάλας και κατέληξε με καταγγελία στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας

ΟΒασίλης Τσαουσίδης καθηγητής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, με θητεία στο MIT πήγε να κάνει ένα μπάνιο στους Αμμόλοφους στη Νέα Πέραμο Καβάλας. Διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε χιλιοστό ελεύθερο παραλίας από τις ξαπλώστρες συγκεκριμένης επιχείρησης που είχαν κατακλύσει τον χώρο.

Σύμφωνα με την καταγγελία του και όπως περιγράφει αναλυτικά και στην ανάρτησή του στο Facebook όταν η παρέα του βρήκε εν τέλει ελεύθερο σημείο να ακουμπήσει τα πράγματά της «κοντά στα βράχια» και να κάνει μια βουτιά στη θάλασσα, οι υπάλληλοι της επιχείρησης τους πλησίασαν και τους ζήτησαν να απομακρυνθούν, αν δεν κάτσουν στις ξαπλώστρες με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά.

Ο καθηγητής αποφάσισε καθώς η επιχείρηση υποστήριζε πως έχει άδεια από τον δήμο για τις ξαπλώστρες να απευθυνθεί στην Κτηματολογική Υπηρεσία Καβάλας και στον δήμο Παγγαίου. Εκεί αντίκρισε, σύμφωνα με την ανάρτηση, την αδιαφορία των δημόσιων υπαλλήλων για το εν λόγω ζήτημα, με αποτέλεσμα να κινηθεί νομικά.

Η ανάρτηση του καθηγητή για το περιστατικό με τις ξαπλώστρες στην παραλία

«Από μια βουτιά, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας. Στη διαδρομή μας χθες το απόγευμα για Δράμα, με την Ανθή και την Αγγελική, αποφασίσαμε να κάνουμε μια σύντομη μικρή παράκαμψη και να θυμηθούμε τους αμμόλοφους στη Νέα Πέραμο της Καβάλας. Σκοπός μας ήταν μια γρήγορη βουτιά, μισή-μια ώρα, το πολύ» γράφει αρχικά ο κ. Τσαουσίδης.

«Το μπαρ στο οποίο πήγαμε, το πρώτο στη σειρά, δεν είχε αφήσει καθόλου χώρο για ελεύθερους λουόμενους. Αν και σχεδόν όλες οι ξαπλώστρες ήταν άδειες, είχε δεσμευτεί ολόκληρος ο χώρος της παραλίας από άδειες ξαπλώστρες – όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία. Το ίδιο συνέβαινε και στη συνέχεια, στα επόμενα μπαρ. Η αναγραφόμενη τιμή για τη χρήση του χώρου 7 ευρώ το άτομο. Αναγκαστήκαμε να βολευτούμε στη μοναδική ελεύθερη γωνιά, κοντά στα βράχια. Σύντομα, λίγο μετά τη βουτιά μας, εμφανίστηκε ο πρώτος εργαζόμενος που μας ζήτησε (με σπαστά ελληνικά) να φύγουμε. Του εξήγησα ευγενικά ότι δεν επιτρέπεται να μας παρενοχλεί και έφυγε. Σε λίγο, εμφανίστηκε ο δεύτερος υπάλληλος, ο οποίος μάζευε αποτσίγαρα· όταν έφτασε στο μέρος μας, μας ζήτησε να αποχωρήσουμε. Του εξήγησα ότι εφόσον το επιθυμεί μπορεί να φωνάξει την αστυνομία ή να μας κάνει μήνυση – αυτός αποχώρησε πιο εξοργισμένος. Στη συνέχεια, εμφανίστηκε μια κυρία· μας ενημέρωσε ότι δεν είναι το αφεντικό, αλλά το κατάστημα έχει άδεια από το δήμο, πληρώνει ένα κάρο λεφτά και πρέπει ή να πληρώσουμε ή να αποχωρήσουμε διότι αδικούμε τους πελάτες που πλήρωσαν. Αποχωρήσαμε λίγο μετά, όταν η καθυστέρησή μας άρχισε ήδη να μας βγάζει εκτός προγράμματος για το ταξίδι μας στη Δράμα» συνεχίζει.

«Το πρωί πήρα τηλέφωνο στον δήμο Παγγαίου. Ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν έχει εκδώσει ο δήμος καμία άδεια μέχρι να παραχωρήσει την αρμοδιότητα της αδειοδότησης για χρήση του αιγιαλού στην Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας. Η Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας με ενημέρωσε ότι δεν απαντάει σε “πολίτες”, όταν δήλωσα ότι την πληροφορία σχετικά με την παραχώρηση άδειας χρήσης αιγιαλού την ζητώ ως απλός πολίτης. Τελικά, μου έκλεισε το τηλέφωνο. Στο επόμενο τηλεφώνημα, μετά την επιμονή μου, με παρέπεμψε στην αρμόδια υπάλληλο. Η αρμόδια υπάλληλος, αφού μου είπε ότι η προηγούμενη (σ.σ. η διπλανή της) μπορεί και να μη μου έκλεισε το τηλέφωνο και πώς ξέρω ότι μου το έκλεισε και ότι δεν έπεσε η γραμμή, αρνήθηκε να με εξυπηρετήσει. Αρνήθηκε να μου πει αν έχει εκδώσει η υπηρεσία της άδεια χρήσης του αιγιαλού, αρνήθηκε να μου πει γιατί δεν υπάρχει καμία άδεια στη Διαύγεια, με παρέπεμψε στον δήμο Παγγαίου, στη συνέχεια δέχτηκε ότι δεν είναι αρμόδιος πλέον ο δήμος Παγγαίου και μου είπε να κάνω αν θέλω καταγγελία ώστε να έχω έννομο συμφέρον. Ότι τα πράγματα είναι μπερδεμένα και μπορεί να μην έχει άδεια κάποιος αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ζητηθεί άδεια ή ότι δεν εμπλέκονται πολλοί φορείς – ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ βέβαια, οι επιχειρήσεις λειτουργούν. Όταν της εξήγησα ότι για να κάνω καταγγελία πρέπει να γνωρίζω αν και πού ακριβώς έγινε η παράβαση, ποιος την έκανε (θα μπορούσε π.χ. να την έχει κάνει η κτηματική υπηρεσία) αν δηλ. έχει δοθεί άδεια και ποιον χώρο ακριβώς αφορά, μου απάντησε ότι δεν θα απαντήσει σε καμία άλλη ερώτησή μου. Επέμενε να κάνω καταγγελία, αν θέλω στοιχεία. Και έκανα» εξηγεί ο καθηγητής.

Στη συνέχεια διευκρινίζει πως η «καταγγελία μου αφορά την Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας, η οποία αρνείται επίμονα να εξυπηρετήσει τους πολίτες, των οποίων τα δικαιώματα είναι αρμόδια να προστατεύει. Περιέγραψα το ιστορικό με τον αιγιαλό, τον εκφοβισμό στον αιγιαλό, την άρνηση εξυπηρέτησης από την Κτηματική Υπηρεσία – στην Αρχή Διαφάνειας.

Είναι πραγματικά κατάντια αυτό που συμβαίνει πλέον με τις ξαπλώστρες, και τις άπειρες κακόγουστες κατασκευές και είναι ντροπή για τις υπηρεσίες που το επιτρέπουν – και στην πράξη το υπερασπίζονται. Άλλο πράγμα η υγιής επιχειρηματικότητα και άλλο η παντελής έλλειψη αισθητικής και η παραβίαση ακόμα και των στοιχειωδών δικαιωμάτων των πολιτών» καταλήγει.




Μάστιγα οι πνιγμοί στην Ελλάδα – Πώς θα σώσετε μία ζωή σε λίγα δευτερόλεπτα

Θρίλερ δίχως τέλος αποτελούν οι πνιγμοί στη χώρα μας καθώς περισσότεροι από 350 συνάνθρωποί μας «χάνονται» στις ελληνικές θάλασσες κατά τους θερινούς μήνες. Το διάστημα 1η Ιουνίου έως 15 Ιουλίου η χώρα μας κατέγραψε 106 πνιγμούς σε θάλασσες, ενώ πέρυσι, το διάστημα από 1η Ιουνίου έως και 15 Αυγούστου οι θάνατοι που είχαν καταγραφεί έφταναν τους 196.

Από τους 106 θανάτους που σημειώθηκαν, οι 34 αφορούν λουόμενους έως και 70 ετών, ενώ 72 λουόμενοι ηλικίας 71 ετών και άνω έχασαν τη ζωή τους στη θάλασσα. Ανάμεσα στους 106 νεκρούς από πνιγμό οι 72 ήταν άνδρες και 34 γυναίκες. 62 Έλληνες έχασαν τη ζωή τους στις ελληνικές παραλίες, ενώ οι θάνατοι τουριστών ανέρχονται σε 44.