Ντόναλντ Τραμπ: Για το «sell off» των μετοχών ευθύνεται η… παγκοσμιοποίηση

Oι σημαντικότεροι χρηματιστηριακοί δείκτες σημείωσαν απότομη πτώση αυτή την εβδομάδα, καθώς οι ανήσυχοι επενδυτές προσπαθούσαν να διαχειριστούν τις σαρωτικές και μεταβαλλόμενες δασμολογικές πολιτικές του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.

Αλλά όταν ρωτήθηκε στο Οβάλ Γραφείο την Πέμπτη εάν θεωρεί πως οι δασμοί του είναι εκείνοι που τρομάζουν τις αγορές, ο Τραμπ επέρριψε την ευθύνη αλλού.

«Λοιπόν, πολλές από αυτές είναι παγκοσμιοποιημένες χώρες και εταιρείες που δεν θα κάνουν το ίδιο καλά», απάντησε ο Τραμπ, «επειδή παίρνουμε πίσω πράγματα που μας έχουν πάρει πριν από πολλά χρόνια». Ο Αμερικανός πρόεδρος δεν διευκρίνισε ποια ήταν αυτά τα πράγματα.

«Μας φέρθηκαν πολύ άδικα ως χώρα», συνέχισε. «Προστατεύουμε τους πάντες. Κάνουμε τα πάντα για όλες αυτές τις χώρες και πολλές από αυτές έχουν παγκοσμιοποιητικό χαρακτήρα».

Δεν ήταν σαφές τι ακριβώς εννοεί, αλλά το NBC ανέφερεότι η κυβέρνηση Τραμπ εξετάζει το ενδεχόμενο αναθεώρησης του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρά με τους συμμάχους του ΝΑΤΟ. Αργότερα στην ίδια εκδήλωση τύπου, ο Τραμπ κατηγόρησε ξανά τους «υπέρμαχους της παγκοσμιοποίησης» για την ύφεση της αγοράς. «Νομίζω ότι οι παγκοσμιοποιητές βλέπουν πόσο πλούσια θα γίνει η χώρα μας και δεν τους αρέσει».

Κατά τη διάρκεια μιας ώρας, ο Τραμπ χρησιμοποίησε τον όρο «παγκοσμιοποίηση» για να περιγράψει ανθρώπους, εταιρείες και χώρες, καθιστώντας δύσκολο να προσδιοριστεί συγκεκριμένα για τι μιλούσε.

Αλλά κατά τη διάρκεια της πρώτης του θητείας, κατήγγειλε επανειλημμένα ένα σύνολο ιδεών που ονόμασε «παγκοσμιοποίηση» και χαρακτήρισε ορισμένους από τους πολιτικούς του αντιπάλους «παγκοσμιοποιητές», καθώς ωθούσε την εθνικιστική, κοσμοθεωρία του με βάση το δόγμα «Πρώτα η Αμερική»

Οι δηλώσεις στο Οβάλ Γραφείο έγιναν καθώς ο Τραμπ, μόλις δύο ημέρες μετά την επιβολή δασμών 25% στον Καναδά και το Μεξικό, εξέδωσε προσωρινές εξαιρέσεις για πολλά προϊόντα που εισέρχονται στις ΗΠΑ από τις δύο γειτονικές χώρες. Ο ίδιος αρνήθηκε ότι οι παύσεις αυτές ήρθαν ως απάντηση στην πτώση της αγοράς. «Δεν έχει καμία σχέση με την αγορά», είπε και πρόσθεσε: «Δεν κοιτάζω καν την αγορά».

 

Πηγή:newsbomb.gr




ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα | Ήρθε η ώρα της διάθεσης των μετοχών και των… Καβαλιωτών

Ξεκινάει η περίοδος διάθεσης των μετοχών της νέας ΠΑΕ με κόστος 30 ευρώ η μία – Διαβάστε την ανακοίνωση της διοίκησης.

Αρχίζει από την Τρίτη 3/9 η περίοδος διάθεσης στους φίλους της ομάδας της Καβάλας των μετοχών της νέας ΠΑΕ ΑΟΚ 2024. Πλέον είναι η ώρα των Καβαλιωτών να δείξουν έμπρακτα την αγάπη και τη στήριξη τους προς το «καραβάκι» με την αγορά μετοχών που θα κοστίζουν 30 ευρώ η κάθε μια. Στην ανακοίνωση της η διοίκηση της ΠΑΕ έκανε γνωστό τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού μέσω του οποίου θα γίνεται η αγορά των μετοχών και επισήμανε ότι με τη στήριξη των φιλάθλων της η ομάδα θα μπορέσει να κάνει το επόμενο βήμα στην ιστορία της.

 

Η ανακοίνωση αναφέρει σχετικά:

«Η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα καλεί όλους τους Καβαλιώτες να γίνουν κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας του συλλόγου.

Με χαρά σας ανακοινώνουμε πως από σήμερα τίθεται στη διάθεσή του φίλαθλου κόσμου η δυνατότητα αγοράς μετοχών της νέας ΠΑΕ, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο αποφασιστικά, στο επόμενο βήμα του συλλόγου μας στην πολυετή ιστορία του.

Το κόστος κάθε μετοχής έχει οριστεί στα 30 ευρώ.

Λογαριασμός αγοράς μετοχών: Εθνική Τράπεζα GR 1101107630000076300895240 – ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΒΑΛΑ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΕΡΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».

www.kavalapost.gr