Κρήτη: Στη ΜΕΘ με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις ο 78χρονος, μετά την επίθεση του εγγονού του στο Ηράκλειο
Με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις παραμένει στη ΜΕΘ του Βενιζελείου ο 78χρονος άνδρας που δέχθηκε σφοδρή επίθεση από τον ίδιο τον εγγονό του, το πρωί της Καθαράς Δευτέρας, και μεταφέρθηκε από τον Άγιο Νικόλαο στο Ηράκλειο.
Ο άτυχος ηλικιωμένος παρακολουθείται στενά από τους γιατρούς και λαμβάνει συντηρητική αγωγή.
Όπως έγραψε το Cretalive, ο 26χρονος νεαρός συνελήφθη για απόπειρα ανθρωποκτονίας ενώ με χειροπέδες κατέληξε και ο πατέρας του, με την κατηγορία ότι υποκίνησε το επεισόδιο και παρότρυνε τον 26χρονο να χτυπήσει τον άτυχο ηλικιωμένο.
Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε στις αρχές η σύντροφος του 78χρονου, παππούς και εγγονός καβγάδισαν για περιουσιακές διαφορές, με αποτέλεσμα ο 26χρονος να χτυπήσει με τα χέρια στο πρόσωπο τον ηλικιωμένο, ενώ του πέταξε και μια πέτρα.
Ο ηλικιωμένος κατέρρευσε και λίγο αργότερα τον εντόπισε αιμόφυρτο η σύντροφός του, η οποία ενημέρωσε τις αρχές.
Πηγή:protothema.gr
Συνεχίζει να δίνει τη μάχη του στη ΜΕΘ ο Αλέξης Κούγιας
Καθοριστικά είναι τα επόμενα 24ωρα για την πορεία της υγείας του γνωστού ποινοκολόγου,Αλέξη Κούγια που δίνει τη δική του μάχη για πέμπτη ημέρα διασωληνωμένος στη ΜΕΘ.
Επιφυλακτικοί στις εκτιμήσεις του φαίνεται να είναι οι θεράποντες ιατροί έχοντας ως κύριους στόχους αρχικά την αποσωλήνωση του Αλέξη Κούγια και έπειτα την έξοδό του από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Ο Αλέξης Κούγιας, ο οποίος επί τρία περίπου χρόνια παλεύει με τον καρκίνο είχε μεταβεί στο νοσοκομείο πριν από 13 ημέρες.
Ειδικότερα, στις 14 Φεβρουαρίου πήγε για να κάνει μία ακόμη θεραπεία. Οι γιατροί όμως είδαν ότι ήταν καταβεβλημένος και του είπαν πως πρέπει να παραμείνει για νοσηλεία. Πράγματι, ο Αλέξης Κούγιας έμεινε στο νοσοκομείο, όπου τον παρακολουθούσαν στενά οι γιατροί σε απλό δωμάτιο μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου.
Γρήγορα όμως η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και έτσι οι γιατροί πήραν την απόφαση για τη διασωλήνωσή του τα ξημερώματα της Κυριακής (23/2).
Διακριτικότητα ζητούν τα παιδιά του λέγοντας πως δεν θα δεχτούν να μετατραπούν οι ενδεχομένως τελευταίες στιγμές του πατέρα τους σε reality
Τα παιδιά του ποινικολόγου, Χρήστος και Μάιρα, τα οποία ζητούν διακριτικότητα στα όσα συμβαίνουν τόνισαν μέσω των social media δεν θα δεχτούν να μετατραπούν οι ενδεχομένως τελευταίες στιγμές του πατέρα τους σε reality.
Ειδικότερα εκφράζουν την οργή τους για τον τρόπο κάλυψης από τα ΜΜΕ της επιδείνωσης της υγείας του πατέρα τους και τονίζουν: «Δεν θα επιτραπεί από την οικογένειά μας και τους συνεργάτες του δικηγορικού γραφείου του πατέρα μας να μετατρέψετε τις ενδεχομένως τελευταίες στιγμές του σε ένα reality.
«Πλέον, δεν ζητάμε, αλλά απαιτούμε, τόσο να φύγετε από το νοσοκομείο, όσο και να δείξετε τη διακριτικότητα και τον σεβασμό που πρέπει στην οικογένειά μας και στους συνεργάτες του πατέρα μας. Χρήστος και Μάιρα Κούγια» συμπληρώνουν.
Πηγή:newsbeast.gr
Αλέξης Κούγιας: Παραμένει διασωληνωμένος στη ΜΕΘ – Κρίσιμα τα επόμενα 24ωρα
Εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ ιδιωτικού νοσοκομείου της Αθήνας ο γνωστός ποινικολόγος, Αλέξης Κούγιας.
Ο Αλέξης Κούγιας είχε πάει πριν από δέκα ημέρες στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό, ωστόσο η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και έτσι αποφασίστηκε η διασωλήνωσή του τα ξημερώματα της Κυριακής.
Οι γιατροί είναι αρκετά φειδωλοί στις εκτιμήσεις τους και αυτό θέλουν να επιτύχουν είναι η αποσωλήνωσή του. Τα επόμενα 24ωρα είναι καθοριστικά για την πορεία της υγείας του.
Ο Αλέξης Κούγιας κατά το παρελθόν είχε κάνει γνωστό το πρόβλημα που αντιμετώπιζε με τον καρκίνο, αναφέροντας ότι είχε διαγνωστεί με όγκο στους λεμφαδένες, τον οποίο είχε αφαιρέσει μαζί με τους μισούς λεμφαδένες του.
Αλέξης Κούγιας: Παραμένει ανοιχτό το γραφείο του
Το δικηγορικό του γραφείο ενημέρωσε, πως μετά από συνάντηση των παιδιών του ποινικολόγου με τους συνεργάτες του, συμφωνήθηκε το γραφείο να παραμείνει σε λειτουργία, προκειμένου να διεκπεραιώνονται ομαλώς οι ήδη εκκρεμούσες υποθέσεις των εντολέων του Αλέξη Κούγια.
«Μετά από συνάντηση των παιδιών του κου Κούγια με τους συνεργάτες του γραφείου, συμφωνήθηκε το γραφείο να παραμείνει σε λειτουργία», αναφέρουν, μεταξύ άλλων οι συνεργάτες του Αλέξη Κούγια και καταλήγουν: «Όλοι εμείς, βρισκόμαστε στο πλευρό του στη δύσκολη μάχη που δίνει, με το ίδιο σθένος και την ίδια μαχητικότητα που μας έχει μεταλαμπαδεύσει, σε όλα τα χρόνια της συνεργασίας μας».
Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη ΜΕΘ ο νεαρός που μαχαιρώθηκε από τον αδερφό του
Σε πολύ σοβαρή κατάσταση συνεχίζει να νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη μονάδα εντατικής θεραπείας ο 23χρονος που δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι από τον αδερφό του στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τα έως τώρα στοιχεία, τα χτυπήματα που δέχτηκε ο νεαρός στον θώρακα και στα άκρα ήταν διαδοχικά.
Όταν διακομίστηκε στο νοσοκομείο, κρίθηκε η ανάγκη να χειρουργηθεί αμέσως, προκειμένου να περιοριστεί η αιμορραγία, αλλά και να εντοπιστούν οι βλάβες που έχουν υποστεί τα όργανά του.
Οι γιατροί ελπίζουν σε σταθεροποίηση της κατάστασης του νεαρού, ενώ τα δύο πρώτα 24ωρα είναι τα πλέον κρίσιμα.
Το χρονικό του αιματηρού περιστατικού
Το αιματηρό επεισόδιο συνέβη το βράδυ του Σαββάτου, στο σπίτι όπου ζουν τα δύο αδέλφια μαζί με την 18χρονη αδελφή τους και τη μητέρα τους – ο πατέρας είναι σε διάσταση από τη μητέρα και λίγη ώρα νωρίτερα είχε παραλάβει τον 23χρονο από το στρατόπεδο όπου υπηρετεί τη θητεία του και τον πήγε στο σπίτι.
Την ώρα του επεισοδίου, δράστης και θύμα ήταν μόνοι τους, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι προηγήθηκε λεκτικός διαπληκτισμός. Ο ανήλικος φαίνεται πως μαχαίρωσε τον 23χρονο με μία αναδιπλούμενη φαλτσέτα τραυματίζοντάς τον σοβαρά στο θώρακα και το πόδι. Από το διαμέρισμα κατασχέθηκαν εκτός από τη φαλτσέτα, μία λάμα μαχαιριού και μία λαβή αναδιπλούμενου μαχαιριού.
Πηγή:newsbeast.gr
Στη ΜΕΘ μετά τον άγριο ξυλοδαρμό της, 53χρονη από την Κάρυστο
Νέα υπόθεση με θύμα μία γυναίκα από την Κάρυστο προκαλεί ανατριχίλα. Η 53χρονη μετά από τον άγριο ξυλοδαρμό της νοσηλεύεται στη ΜΕΘ ενώ με ανώνυμο τηλεφώνημα άγνωστο άτομο υπέδειξε ως δράστη τον σύζυγό της.
Η γυναίκα όπως μεταδίδει η ΕΡΤ φέρει κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Τα ξημερώματα της 18ης Ιανουαρίου μεταφέρθηκε αρχικά στο Γενικό Νοσοκομείο Καρύστου και εκεί κρίθηκε απαραίτητο να μεταφερθεί σε νοσοκομείο στην Αθήνα.
Η οικογένειά της λέει πως τα χτυπήματα προήλθαν από πτώση
Ο σύζυγός της αλλά και η κόρη της, ηλικίας 26 ετών και η αδερφή του συζύγου της, ανέφεραν στους γιατρούς ότι τα χτυπήματα προήλθαν συνέπεια πτώσης.
Η κόρη της παράλληλα υποστηρίζει ότι η γυναίκα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας με επιληπτικές κρίσεις και αστάθεια με αποτέλεσμα να πέφτει και να χτυπάει και ότι είναι κάτι το οποίο έχει ξανασυμβεί.
Τα τραύματα της γυναίκας είναι σοβαρά καθώς δεν είναι καν σε θέση να μιλήσει και να εξηγήσει στους γιατρούς τι έχει συμβεί.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες ανώνυμο τηλεφώνημα το οποίο έγινε στις αστυνομικές αρχές, ανέφερε ότι δεν πρόκειται για πτώση, αλλά για κακοποίηση από τον σύζυγό της, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία.
Αναζητήθηκε τόσο το άτομο το οποίο πήρε τηλέφωνο τις Αρχές όσο και ο σύζυγος χωρίς όμως να εντοπιστούν.
Τι λέει ο ιατροδικαστής που την εξέτασε
Ο ιατροδικαστής ο οποίος είχε εξετάσει τη γυναίκα δεν μπορεί να διαπιστώσει ούτε αυτός αν τα χτυπήματα είναι συνέπεια κακοποιητικής συμπεριφοράς ή αν είναι συνέπεια της πτώσης. Αυτό το οποίο περιμένουν οι γιατροί είναι να συνέλθει η γυναίκα για να δώσει η ίδια απαντήσεις.
Το καλοκαίρι του 2024 που η γυναίκα είχε πάλι χτυπήσει, υπήρξε ανώνυμο τηλεφώνημα στις αστυνομικές αρχές στο οποίο γινόταν λόγος για κακοποιητική συμπεριφορά. Ωστόσο δεν είχε προκύψει κάτι σε βάρος του συζύγου της από την ιατροδικαστική εξέταση αλλά και την έρευνα της ΕΛΑΣ.
www.newsbeast.gr
Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολη | Επανέρχεται το θέμα δημιουργίας ΜΕΘ παίδων με αφορμή το τραγικό γεγονός στο Μαγικό Ξάνθης
Με αφορμή το τραγικό γεγονός στο Μαγικό Ξάνθης επανέρχεται το θέμα της υγειονομικής θωράκισης της περιοχής και συγκεκριμένα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης με ΜΕΘ παίδων.
Μιλώντας στην ΕΡΤ το μέλος της Εξελεκτικής Επιτροπής Πέτρος Κετικίδης κάλεσε πολιτικούς, αυτοδιοικητικούς και άλλους φορείς να υποστηρίξουν το αίτημα της ΠΟΕΔΗΝ και του Συλλόγου Γονέων για λειτουργία στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης και σε όλες τις πόλεις που έχουν Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία τη λειτουργία ευέλικτων ΜΕΘ παίδων δυναμικότητας 3-4 κλινών. «Η ανθρώπινη ζωή είναι ανεκτίμητη και δεν αναλύεται σε αθροίσματα αριθμών που προβάλλει η κυβέρνηση. Με αυτό τον τρόπο θα σώζονται ζωές και η περιοχή θα μπορεί να στηρίζει σε αυτή τη δομή πέρα από την υγεία των παιδιών και την δημογραφική και κοινωνική της αναβάθμιση» τόνισε καταλήγοντας ο κ. Κετικίδης.
Σύνταξη: Βασιλική Μαχαίρα/ertnews
Αδ. Γεωργιάδης | Διερευνητικές εργασίες για ΜΕΘ Παίδων στην Αλεξανδρούπολη
Ο υπουργός Υγείας απάντησε στην πρόσφατη γραπτή ερώτηση του βουλευτή Ροδόπης Ιλχάν Αχμέτ.
Αινιγματική ήταν η απάντηση του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη σε πρόσφατη γραπτή ερώτηση του βουλευτή Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Ιλχάν Αχμέτ, με την οποία ο πολιτικός ζητά να μάθει, εάν θα προχωρήσει η δημιουργία Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Θυμίζουμε ότι ήδη υπάρχει πίεση από τους Ιατρικούς Συλλόγους ΑΜΘ και τον Δήμο Αλεξανδρούπολης προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ ρητά διατυπωμένη είναι η πρόθεση της Gastrade να δωρίσει τον κατάλληλο εξοπλισμό για τουλάχιστον δύο κλίνες.
«Η 4ηΥΠΕ σε συνεργασία και συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας έχει ξεκινήσει διερευνητικές διαδικασίες για την δυνατότητα εγκατάστασης και λειτουργίας ΜΕΘ Παίδων, που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των πολιτών της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης», αναφέρει στη γραπτή του απάντηση ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Τα στοιχεία και το αινιγματικό συμπέρασμα Θυμίζουμε ότι στη Βόρεια Ελλάδα λειτουργεί μία Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ιπποκράτειο, με προβλεπόμενες 10 κλίνες εκ των οποίων ανεπτυγμένες και σε λειτουργία είναι 8 κλίνες.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας υπηρετούν συνολικά 11 ιατροί, εκ των οποίων 2 επικουρικοί και 2 ειδικευόμενοι. Υπηρετούν συνολικά 33 νοσηλευτές, εκ των οποίων οι 9 είναι επικουρικοί. Επιπλέον, υπηρετούν 2 υπάλληλοι λοιπό επικουρικό προσωπικό. H μέση πληρότητα της κλινικής μόλις αγγίζει το 58%. Πιο συγκεκριμένα: 2021 ήταν 55%, 2022 ήταν 52%, 2023 ήταν 58%. «Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι, σε επίπεδο εξυπηρέτησης των αναγκών της ευρύτερης περιοχής της Βορείου Ελλάδας, η λειτουργούσα ΜΕΘ Παίδων καλύπτει τις ανάγκες», σημειώνει ο υπουργός Υγείας.
Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη α) ότι στη Βόρεια Ελλάδα δεν λειτουργεί αμιγώς παιδιατρικό Νοσοκομείο για την ολιστικήαντιμετώπιση των παιδιατρικών ασθενών καιβ) ότι πέραν των στατιστικών στοιχείων λαμβάνονται υπόψη και παράμετροι όπως ηαναγκαστική μετακίνηση της οικογένειας των παιδιών που νοσηλεύονται στη ΜΕΘ, η απόσταση για την διακομιδή κλπ, στο νέο Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο –Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου θα λειτουργήσουν και παιδιατρικές χειρουργικές κλινικές όπως η ΠαιδοΝευροχειρουργική, ΠαιδοΚαρδιοχειρουργική, κλπ, έχουν προβλεφθεί και θα αναπτυχθούν συνολικά 3 τομές των 11 κλινικών έκαστος, σύνολο δηλαδή 33 κλίνες ΜΕΘ.
xronos.gr
Χρήστος Χατζηπαπάς: “Η Ίδρυση ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης είναι ζωτικής σημασίας για όλη την ΑΜ-Θ”
Σε συνέντευξη του στον Αναλυτή, ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Έβρου, Χρήστος Χατζηπαπάς, αναφέρεται στη ζωτικής σημασίας ίδρυσης μιας Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Δημοσιογράφος: Κύριε Χατζηπαπά, ευχαριστούμε που είστε μαζί μας σήμερα. Μπορείτε να μας εξηγήσετε τη σημασία της ίδρυσης μιας ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης;
Χρήστος Χατζηπαπάς: Ευχαριστώ και εγώ για την πρόσκληση. Η ίδρυση μιας Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παίδων (ΜΕΘ Παίδων) στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης είναι ζωτικής σημασίας για την περιοχή μας. Η απουσία μιας τέτοιας μονάδας δυσκολεύει την παροχή υψηλού επιπέδου ιατρικής φροντίδας στα παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας.
Δημοσιογράφος: Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι οικογένειες και οι γιατροί όταν δεν υπάρχει ΜΕΘ Παίδων στην περιοχή;
Χρήστος Χατζηπαπάς: Οι οικογένειες αναγκάζονται να μεταφέρουν τα παιδιά τους σε άλλες πόλεις, όπως η Θεσσαλονίκη ή η Αθήνα, για να λάβουν την απαραίτητη φροντίδα. Αυτή η διαδικασία είναι ψυχοφθόρα και δαπανηρή, και πολλές φορές η μεταφορά μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση του παιδιού. Οι γιατροί μας, από την άλλη, εργάζονται κάτω από μεγάλη πίεση, γνωρίζοντας ότι δεν έχουν την υποδομή να αντιμετωπίσουν τα πιο σοβαρά περιστατικά.
Δημοσιογράφος: Πόσο σημαντικό είναι για την τοπική κοινωνία να υπάρχει ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης;
Χρήστος Χατζηπαπάς: Είναι εξαιρετικά σημαντικό. Μια ΜΕΘ Παίδων θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής στην περιοχή μας, παρέχοντας άμεση και εξειδικευμένη φροντίδα στα παιδιά. Επιπλέον, θα μειώσει το άγχος και την ταλαιπωρία για τις οικογένειες, καθώς θα μπορούν να παραμείνουν κοντά στα σπίτια τους και στους οικείους τους κατά τη διάρκεια της θεραπείας του παιδιού τους.
Δημοσιογράφος: Τι χρειάζεται για να δημιουργηθεί μια ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης;
Χρήστος Χατζηπαπάς: Απαιτείται πρώτα απ’ όλα η πολιτική βούληση και η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
Δημοσιογράφος: Ποιο είναι το μήνυμά σας προς την πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς;
Χρήστος Χατζηπαπάς: Το μήνυμά μου είναι απλό: Η υγεία των παιδιών μας πρέπει να είναι προτεραιότητα. Η ίδρυση μιας ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης δεν είναι απλώς ένα ζήτημα τοπικής υγειονομικής υποδομής, αλλά ένα ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης και ισότητας στην πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου ιατρική φροντίδα. Καλώ την πολιτεία να αναλάβει δράση άμεσα για να γίνει αυτή η μονάδα πραγματικότητα.
Ανακοίνωση Ιατρικών Συλλόγων της Περιφέρειας ΑΜΘ | Επιτακτική ανάγκη η ίδρυση και λειτουργία ΜΕΘ Παίδων στο ΠΓΝΑ
Με αφορμή την πρόθεση της εταιρείας Gastrade να προχωρήσει στη δωρεά υλικοτεχνικού εξοπλισμού για τη λειτουργία μίας ΜΕΘ Παίδων στο ΠΓΝΑ, οι Ιατρικοί Σύλλογοι της Περιφέρειας ΑΜΘ, τονίζουν την επιτακτική ανάγκη για εξειδικευμένες ιατρικές υποδομές για παιδιατρικούς ασθενείς στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, λαμβάνοντας υπόψιν και:
την κατά την γνώμη τους επαρκώς τεκμηριωμένη άποψη των εξειδικευμένων ιατρών της περιοχής μας
των δυσάρεστων εμπειριών σε διακομιδές, που βίωσαν στο πρόσφατο παρελθόν
του αιτήματος πολιτών και φορέων της Περιφέρειας ΑΜΘ, σχετικά με τη δημιουργία Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο ΠΓΝΑ
την αρνητική απάντηση του Υπουργού Υγείας κ. Γεωργιάδη σε κοινοβουλευτική επερώτηση 23 βουλευτών της αξιωματικής αντιπολίτευσης με θέμα «Η απουσία ΜΕΘ Παίδων, ιατρικού προσωπικού και υποδομών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στοιχίζει σε ανθρώπινες ζωές και σε απίστευτη ταλαιπωρία πολιτών που ασθενούν».
Η ίδρυση της ΜΕΘ παίδων στην Αλεξανδρούπολη, θα συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας της υγειονομικής φροντίδας στην περιοχή και θα αποσυμφορήσει τις ΜΕΘ παίδων σε άλλες μεγάλες πόλεις, εξασφαλίζοντας άμεση και κατάλληλη φροντίδα για τους παιδιατρικούς ασθενείς της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και των νησιών του βορείου Αιγαίου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο πληθυσμός των παιδιών και εφήβων, με βάση την πιο πρόσφατη εθνική απογραφή του 2021, του Βορείου Αιγαίου και της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, υπερβαίνει τον αντίστοιχο πληθυσμό της Θεσσαλίας, στην οποία το υπουργείο Υγείας δέχθηκε το 2022 να ιδρύσει ΜΕΘ Παίδων 6 κλινών στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, αξιοποιώντας αντίστοιχη δωρεά.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το επιστημονικό προσωπικό της παιδιατρικής κλινικής, του αναισθησιολογικού τμήματος και της ΜΕΘ του ΠΓΝΑ, έχει δώσει σκληρούς αγώνες για τη σταθεροποίηση και διακομιδή βαρέως πασχόντων παιδιατρικών ασθενών στη ΜΕΘ Παίδων του Ιπποκρατείου Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, στο οποίο σε φάση έξαρσης των αναπνευστικών λοιμώξεων η διαθεσιμότητα της ΜΕΘ είναι οριακή.
Είναι ουσιώδες να αναφερθεί επίσης, ότι η ίδρυση μίας τέτοιας μονάδας, θα υποστηρίξει με καθοριστικό τρόπο την ανάπτυξη Παιδιατρικών Χειρουργικών ειδικοτήτων, που τώρα δεν είναι σε θέση να ολοκληρώσουν δύσκολα παιδιατρικά χειρουργεία που χρήζουν μετεγχειρητικής υποστήριξης σε ΜΕΘ Παίδων.
Δεν πρέπει να παραλειφθεί ότι πέρα από τα ιατρικά οφέλη, υπάρχουν επίσης γεωπολιτικοί και εθνικοί λόγοι, που καθιστούν αναγκαία τη λειτουργία μιας τέτοιας μονάδας στην εθνικά ευαίσθητη περιοχή μας.
Προσδοκώντας, ότι η αξία της ανθρώπινης ζωής θα αναγνωριστεί και θα επικρατήσει έναντι των όποιων επιφυλάξεων σχετικά με το οικονομικό κόστος της λειτουργίας αυτής της μονάδας, αναμένεται η καθολική στήριξη των φορέων της περιοχής και η αποδοχή του αιτήματος από το Υπουργείο Υγείας.
Θεσσαλονίκη: Με σοβαρά εγκαύματα στη ΜΕΘ η 2χρονη που πήρε φωτιά από ανάφλεξη βενζίνης
Σε σοβαρή κατάσταση με εγκαύματα στο 60% του σώματός της νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παίδων Αγλαΐα Κυριακού το δίχρονο κοριτσάκι, που πήρε κυριολεκτικά φωτιά μετά από ανάφλεξη που σημειώθηκε την ώρα που ο 28χρονος πατέρας της έβαζε βενζίνη στο ΙΧ του, με μπιτόνι, στην αυλή του σπιτιού τους το περασμένο Σάββατο σε χωριό του Δήμου Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.
Αρχικά μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, αλλά κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού. Ο 28χρονος πατέρας της τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
«Το παιδί έγινε λαμπάδα»
Το κοριτσάκι είχε ντυθεί παρανυφάκι και μαζί με τους γονείς του θα πήγαινε στον γάμο του θείου της. Την ώρα που πατέρας της γέμιζε το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου με βενζίνη, η μικρή επιχείρησε να τον αγκαλιάσει. Εξαιτίας του υλικού των ρούχων της μάλλον δημιουργήθηκε στατικός ηλεκτρισμός, που είχε ως συνέπεια να τυλιχθούν στις φλόγες.
Ο παππούς που ήταν αυτόπτης μάρτυράς προσπάθησε να τη σώσει, αλλά κάηκε κι αυτός στα χέρια. «Το πήγανε στην Αθήνα το μωρό, έγινε “λαμπάδα”. Κάηκε και ο παππούς, προσπάθησε να το σβήσει και έκαψε τα χέρια του», τόνισε ο συγγενής της οικογένειας», επεσήμανε συγγενής της οικογένειας, μιλώντας στον Alpha.
ethnos.gr
Γιάννης Καλλιάνος | Τι απαντά για τα 50 τηλέφωνα στον Άδωνι Γεωργιάδη – «Απηύδυσα, ήθελα να μάθω πότε κάποιος μπαίνει σε ΜΕΘ»
Οι νέες δηλώσεις του Γιάννη Καλλιάνου έρχονται σε συνέχεια των όσων είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 μόλις χθες, Μεγάλη Δευτέρα (29.04.24).
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε πως ο Γιάννης Καλλιάνος τον πήρε 50 τηλέφωνα, αλλά ο πατέρας του δεν πήρε κρεβάτι ΜΕΘ, γιατί δεν προβλεπόταν.
Μιλώντας σήμερα στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» ο Γιάννης Καλλιάνος αναφέρθηκε στα τηλέφωνα που έκανε στον υπουργό Υγείας.
«Με το που πήγε ο πατέρας μου στο Αττικό, ήταν σε ένα ράντζο και περίμενε. Δεν πήρα κανένα τηλέφωνο, άφησα τον πατέρα μου να του συμπεριφερθούν, όπως συμπεριφέρονται στον κάθε άνθρωπο.
Απηύδησα, τις τελευταίες δυο ημέρες πήρα τον Άδωνι Γεωργιάδη τηλέφωνο για να δούμε τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, πότε μπαίνει κάποιος στη ΜΕΘ. Ο Άδωνις μου είπε πως έγινε ιατρικό συμβούλιο και είναι όλα υπέροχα. Του λέω ‘’Άδωνι θα πεθάνει ο πατέρας μου’’ και μου λέει ‘’Γιάννη δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος που θα βάλει τον πατέρα σου στη ΜΕΘ’’. Δεν έχω χρησιμοποιήσει τη θέση μου πότε για τίποτα», είπε ο βουλευτής της ΝΔ.
«Χάθηκε ένα πολύτιμο χρονικό διάστημα. Γονυπετείς παρακαλούσαμε τον διευθυντή να τον βάλει σε πλατφόρμα. Όταν το αποφάσισε, μετά από λίγες ώρες πέθανε», συμπλήρωσε.
Και επεσήμανε: «Δεν θέλω να καταστρέψω την καριέρα κανενός. Μετά από επαναλαμβανόμενα μηνύματα που έλεγα πως πεθαίνει ο πατέρας μου χωρίς να λαμβάνω απάντηση, είπα πως αυτά τα πράγματα είναι ανεπίτρεπτα. Ασφαλώς με τα μηνύματα μου δεν ήθελα να προκαλέσω κακό στον καθηγητή».
Πηγή: newsit.gr
Αρνητική απάντηση για την δημιουργία Παιδιατρικής ΜΕΘ στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ από το Υπ. Υγείας
Αρνητικό είναι το Υπουργείο Υγείας στο αίτημα πολιτών και φορέων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης σχετικά με τη δημιουργία Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Όπως είναι γνωστό, εδώ και λίγους μήνες και μετά από δύο τραγικά περιστατικά που σημειώθηκαν πρόσφατα, με το θάνατο ενός 5χρονου αγοριού από τη Θάσο και μίας 9χρονης από το Διδυμότειχο, έχει ξεκινήσει μία προσπάθεια για τη δημιουργία ΜΕΘ Παίδων στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Θα πρέπει να σημειωθεί πως από τον Έβρο ως τη Θεσσαλονίκη υπάρχουν μόλις 8 κλίνες ΜΕΘ για παιδιά στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.
Σε απάντηση που έδωσε ο Υπουργός Άδωνης Γεωργιάδης σε σχετική ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, επισημαίνεται πως υπάρχουν κυρίως λόγοι οικονομικοί και πληθυσμιακοί που δεν επιτρέπουν τη δημιουργία μίας ΜΕΘ Παίδων στην ΑΜΘ.
Πάτρα | Σε σοβαρή κατάσταση στη ΜΕΘ ο 20χρονος φοιτητής με μηνιγγίτιδα | Βρέθηκε σε λιπόθυμη κατάσταση
Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στην μονάδα εντατικής θεραπείας του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Πάτρας, ο 20χρονος φοιτητής, ο οποίος διαγνώστηκε με μηνιγγίτιδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 20χρονος φοιτητής βρέθηκε σε λιπόθυμη κατάσταση μέσα στο σπίτι που διέμενε, από τους γονείς του. Οι γονείς είχαν ανησυχήσει, επειδή δεν απαντούσε σε τηλεφωνικές κλήσεις που του έκαναν.
Αμέσως μετά ο φοιτητής διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», αλλά λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του αποφασίστηκε να μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Αμέσως μετά ο φοιτητής διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», αλλά λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του αποφασίστηκε να μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Αναμένεται κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στην Πάτρα
Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ αναμένεται αύριο στην Πάτρα, μετά το νέο κρούσμα μηνιγγίτιδας στον φοιτητή. Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο διοικητής της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας, Γιάννης Καρβέλης, «έχω επικοινωνήσει από νωρίς σήμερα με το πρωί με τον ΕΟΔΥ και ενδεχομένως να έλθει αύριο ένα κλιμάκιο, προκειμένου να αποφασιστεί ποιες ακριβώς οδηγίες θα δοθούν προς το Πανεπιστήμιο για το τι πρέπει να γίνει».
Στο μεταξύ, όσον αφορά στα μέτρα που λαμβάνονται, μετά το κρούσμα μηνιγγίτιδας σε φοιτητή που σπουδάζει στο τμήμα Μηχανολόγων – Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, το οποίο στεγάζεται στις εγκαταστάσεις του πρώην ΤΕΙ Πάτρας μαζί με άλλες σχολές του Πανεπιστημίου Πατρών, ο Γιάννης Καρβέλης ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «το πρωτόκολλο προβλέπει συγκεκριμένα μέτρα και ήδη έχουν δοθεί οι σχετικές οδηγίες».
Να σημειωθεί ότι στα τέλη Φεβρουαρίου είχε διαγνωσθεί με μηνιγγίτιδα μια 20χρονη φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ στα μέσα Ιανουαρίου ένας 18χρονος φοιτητής είχε διαγνωσθεί και αυτός με μηνιγγίτιδα.
Πηγή: Newsbeast.gr
Πρωτοβουλία πολιτών για την δημιουργία παιδιατρικής ΜΕΘ στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ
Η επιστολή αναφέρει τα εξής:
“Κύριε Περιφερειάρχη, Διευθυντές των παιδιατρικών ΜΕΘ της χώρας μας έχουν κρούσει εδώ και καιρό τον κώδωνα του κινδύνου για την έλλειψη κλινών της ειδικότητάς τους στην βόρεια Ελλάδα. Επιβεβαιώθηκαν για άλλη μια φορά πριν έναν μήνα, όταν το νησί μας σκεπάστηκε με βαρύ πένθος με τον θάνατο του Γιωργάκη. Χάσαμε ένα 5χρονο παιδί επειδή δεν πρόλαβε να νοσηλευτεί σε μία από τις μόλις 8 παιδιατρικές ΜΕΘ του “Ιπποκρατείου” που διατίθενται για ολόκληρη την Βόρεια Ελλάδα (!). Άλλος ένας θάνατος μικρού παιδιού της περιοχής μας επειδή δεν πρόλαβε να βρει το κατάλληλο κρεβάτι έγκαιρα. Μια περιφέρεια, 5 νομοί, 5 νοσοκομεία, ένα πανεπιστήμιο με ιατρική σχολή και ούτε ένα κρεβάτι παιδιατρικής ΜΕΘ! Σας φαίνεται λογικό; Το βρίσκετε δίκαιο; Δεν σας ενοχλεί; Σε μια χώρα με ανησυχητική υπογεννητικότητα, σε μία χώρα που οι δείκτες υγείας επιδεινώνονται ραγδαία και σε μια Περιφέρεια που βρίσκεται σε ιδιαίτερα ευαίσθητη γεωγραφική θέση, η δυνατότητα έγκαιρης πρόσβασης των βρεφών και των παιδιών μας σε κατάλληλες μονάδες ΜΕΘ και ΜΑΦ είναι εθνικό καθήκον και η έλλειψή της εθνικός κίνδυνος. Ο 3ος από τους 17 παγκόσμιους στόχους του ΟΗΕ για βιώσιμη ανάπτυξη προβλέπει τα επόμενα χρόνια επίτευξη καθολικής υγειονομικής κάλυψης, πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας και εξάλειψη της παιδικής θνησιμότητας για όλο τον Πλανήτη. Η Περιφέρεια ΑΜΘ εξαιρείται; Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης Δημόσιας Υγείας 2021-2025 της Ελλάδας προβλέπει αντιστροφή της αυξητικής τάσης των δεικτών επιδείνωσης της παιδικής υγείας και μείωση της βρεφικής θνησιμότητας. Η Περιφέρεια ΑΜΘ εξαιρείται; Κύριε Περιφερειάρχη, Αν ειλικρινά θεωρείται άδικη την ανισότητα πρόσβασης των παιδιών μας σε μονάδες που μπορούν να σώσουν τις ζωές τους, τότε οφείλετε να στηρίξετε έμπρακτα, με σθένος και επιμονή, την πρωτοβουλία των κατοίκων της ΑΜΘ για δημιουργία παιδιατρικής ΜΕΘ. Αν δεν βλέπετε τα παιδιά του τόπου μας, από την Θάσο μέχρι τον Έβρο, σαν παιδιά ενός κατώτερου Θεού, τότε οφείλετε να ενώσετε τις δυνάμεις σας με τους Διοικητές των νοσοκομείων μας και να εκπονήσετε οικονομοτεχνική μελέτη με την οποία θα απευθυνθείτε στην κυβέρνηση, σε δωρητές και στα αντίστοιχα ευρωπαϊκά προγράμματα ώστε να γίνει κορυφαίο αίτημά σας η δημιουργία παιδιατρικής ΜΕΘ στο νοσοκομείο της Περιφέρειάς μας που θα θεωρηθεί το πλέον κατάλληλο. Αν συναισθάνεστε την αγωνία και τον πόνο των γονιών της Περιφέρειάς σας θα πρέπει να φέρετε άμεσα το αίτημά μας για συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Όσες κλίνες ΜΕΘ κι αν γίνουν στο μέλλον στην Θεσσαλονίκη ούτε τα παιδιά από τον Έβρο, ούτε καν τα παιδιά από την Καβάλα θα προλαβαίνουν να φτάσουν. Επομένως είναι επιτακτική ανάγκη η απαίτηση για δημιουργία παιδιατρικής ΜΕΘ να διεκδικηθεί χωρίς άλλη καθυστέρηση από την Περιφέρεια ΑΜΘ καθώς η δημιουργία της είναι σύνθετη και χρονοβόρα διαδικασία. Να είστε σίγουρος ότι όλοι οι πολίτες της Περιφέρειας θα την υποστηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Σας διαβεβαιώνουμε ότι η Πρωτοβουλία για την δημιουργία ΜΕΘ στην ΑΜΘ θα είναι μόνιμος και ένθερμος αρωγός, δημιουργώντας δίκτυο υποστήριξης και τεκμηρίωσης του αιτήματος και της υλοποίησής του. Περιμένουμε με αγωνία και αποφασιστικότητα τις άμεσες κινήσεις σας.”
Μπορείτε και εσείς να συνεισφέρετε με την υπογραφή σας σε αυτήν την προσπάθεια πατώντας εδώ
Συνεχίζει τη μάχη στη ΜΕΘ ο 31χρονος αστυνομικός | Στο «μικροσκόπιο» ο αδερφός του 18χρονου | Ταυτοποιήθηκε το DNA του
Στο «μικροσκόπιο» των Αρχών βρίσκεται εκτός από τον 18χρονο που ομολόγησε ότι έριξε τη ναυτική φωτοβολίδα και τραυμάτισε τον αστυνομικό του Ρέντη και ο αδερφός του.
Ειδικότερα, προέκυψε η ταυτοποίησή του από αποτύπωμα, DNA και πυρίτιδα που τον καθιστά άμεσα εμπλεκόμενο στα επεισόδια στου Ρέντη ενώ ο αστυνομικός που έχει τραυματιστεί σοβαρά συνεχίζεται να δίνει τη δική του μάχη στη ΜΕΘ.
Την ίδια στιγμή ο 18χρονος ζήτησε να μπει σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων κάτι το οποίο απερρίφθη γιατί του έχει ήδη ασκηθεί ποινική δίωξη.
Ήδη από τα Εγκληματολογικά Εργαστήρια, όπως επισημαίνει η ΕΡΤ έχουν προκύψει κάποιες ταυτοποιήσεις κατασχεμένων από το γήπεδο αντικειμένων με άτομα που ανήκαν στους 424 προσαχθέντες.
Σύμφωνα με πληροφορίες όμως η Αστυνομία δεν αναμένεται να προβεί άμεσα σε συλλήψεις, θα ενημερώσει σχετικά την εποπτεύουσα εισαγγελική Αρχή και αναμένεται τα εντάλματα να εκδοθούν σε φάση μεγαλύτερης ολοκλήρωσης της προανακριτικής διαδικασίας, ώστε να έχουν προκύψει και ρόλοι των εμπλεκομένων με τα γεγονότα.
Τι υποστήριξε ο 18χρονος στην απολογία του
Ο 18χρονος
«Εγώ δεν στόχευσα τον αστυνομικό, ήθελα να την πετάξω στον αέρα όπως και οι άλλοι. Δεν ξέρω εάν αυτή που πέταξα εγώ τραυμάτισε τον αστυνομικό. Η δικιά μου φωτοβολίδα είχε χρώμα πορτοκαλί» επεσήμανε σύμφωνα με πληροφορίες στην απολογία του ο 18χρονος.
«Εάν τραυματίστηκε από τη δική μου φωτοβολίδα, ζητώ συγγνώμη από τον ίδιο και την οικογένεια του. Δεν ήθελα να του κάνω κακό. Δεν είμαι οργανωμένος, είμαι φίλαθλος του Ολυμπιακού δεν έχω κατηγορηθεί ποτέ στο παρελθόν δεν έχω συμμετάσχει άλλη φορά σε επεισόδια» πρόσθεσε.
Κρίσιμες ώρες για τον 31χρονο αστυνομικό
Ο 31 ετών αστυνομικός παραμένει διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Γενικού Κρατικού Νικαίας και υποβάλλεται σε εξωνεφρική αιμοκάθαρση καθώς δεν λειτουργούν πλέον πολλά ζωτικά του όργανα.
Οι γιατροί παράλληλα πριν λίγα 24ωρα προχώρησαν στον ακρωτηριασμό του αριστερού κάτω άκρου του 31χρονου εξαιτίας των μη αναστρέψιμων ισχαιμικών βλαβών και εκτεταμένων μυϊκών νεκρώσεων στην περιοχή του τραύματος του μηρού του.
O 31χρονος αστυνομικός
Μάχη δίνει στη ΜΕΘ ο 31χρονος αστυνομικός που τραυματίστηκε με ναυτική φωτοβολίδα | Κρίσιμη η κατάστασή του
Για τέταρτο 24ωρο βρίσκεται στη ΜΕΘ ο 31χρονος αστυνομικός ο οποίος τραυματίστηκε στα σοβαρά επεισόδια το βράδυ της Πέμπτης (7/12) έξω από το γήπεδο το Ρέντη με ναυτική φωτοβολίδα. Η κατάστασή του θεωρείται κρίσιμη από τους γιατρούς και σήμερα αναμένεται να εκδοθεί νέο ιατρικό ανακοινωθέν.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που μεταδίδει η ΕΡΤ υπήρξε κάποια μείωση του ποσοστού αίματος που έχανε ο αστυνομικός, γι’ αυτό έχει γίνει και μείωση των κατασταλτικών.
Οι γιατροί παραμένουν προσεκτικοί και επιφυλακτικοί επειδή φοβούνται πιθανή ενδονοσοκομειακή λοίμωξη.
Από το Σάββατο (9/12) έχει ξεκινήσει αιμοδοσία με πάρα πολύ μεγάλη προσέλευση, η οποία είναι πιθανό να συνεχιστεί και σήμερα, Δευτέρα (11/12).
«Μάχη» για τη ζωή της δίνει 17χρονη που υπέστη αλλεργικό σοκ σε σχολική εκδρομή | Νοσηλεύεται στη ΜΕΘ σε κρίσιμη κατάσταση
Τη δική της «μάχη» συνεχίζει να δίνειη 17χρονη μαθήτρια από σχολείο της Αττικής που παραμένει διασωληνωμένη στη ΜΕΘ του Βενιζελείου Νοσοκομείου Ηρακλείου μετά από ανακοπή που υπέστη ύστερα από αλλεργικό σοκ.
Όπως μετέδωσε το πρωί της Δευτέρας (11/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο οι γονείς της κοπέλας έφτασαν το βράδυ της Κυριακής (10/12) στο Ηράκλειο για να βρεθούν στο πλευρό του παιδιού τους, ενώ το ιατρικό ανακοινωθέν που εκδόθηκε από τη διοίκηση του Βενιζελείου χαρακτηρίζει εξαιρετικά κρίσιμη την κατάσταση της έφηβης.
Η κοπέλα παρουσίασε αλλεργικό σοκ μετά το πρωινό στο ξενοδοχείο όπου διέμενε με τους συμμαθητές και τους καθηγητές της στο πλαίσιο σχολικής εκδρομής στην Κρήτη.
Το 17χρονο κορίτσι γνώριζε πως είναι αλλεργική και έτσι αμέσως έκανε ένεση αδρεναλίνης που είχε μαζί της.
Μετά από λίγα όμως λεπτά η 17χρονη κατέρρευσε. Αμέσως σήμανε συναγερμός και με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ συνοδεία γιατρού μεταφέρθηκε στα Επείγοντα του Βενιζελείου σε καρδιακή ανακοπή.
Οι γιατροί κατάφεραν να την επαναφέρουν και στη συνέχεια η 17χρονη εισήχθη διασωληνωμένη στη ΜΕΘ.
Αυτοκίνητο στην Ξάνθη παρέσυρε και εγκατέλειψε 19χρονη | Στη ΜΕΘ της Καβάλας η κοπέλα
Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη ΜΕΘ μία 19χρονη, η οποία παρασύρθηκε από αυτοκίνητο και εγκαταλείφθηκε στην περιοχή του Π. Ζυγού Ξάνθης. Η κοπέλα έχει διακομιστεί στο νοσοκομείο της Καβάλας.
Η 19χρονη, σύμφωνα με την ΕΡΤ, φέρει σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και οι γιατροί κάνουν ό,τι είναι ανθρωπίνως και ιατρικώς δυνατό. Στο πλευρό της βρίσκεται η οικογένειά της.
Η άτυχη νεαρή κοπέλα είχε βγάλει το σκυλάκι της βόλτα στην περιοχή του Π. Ζυγού το απόγευμα της Τετάρτης, όταν διερχόμενο όχημα κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες την παρέσυρε και την εγκατέλειψε σοβαρά τραυματισμένη.
Την 19χρονη εντόπισε διερχόμενος οδηγός και ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές.
Οι αστυνομικές αρχές έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του ασυνείδητου οδηγού.
Χαροπαλεύει στη ΜΕΘ η 16χρονη που της έδωσαν να κάνει αυτοσχέδια ναρκωτικά στον Βύρωνα
Χαροπαλεύει στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, η 16χρονη η οποία κατέληξε διασωληνωμένη σε νοσοκομείου της Αθήνας όταν κύκλωμα της έδωσε κοκτέιλ ισχυρών ναρκωτικών ουσιών στην περιοχή του Βύρωνα. Σήμερα Δευτέρα τα μέλη της συμμορίας θα βρεθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης προκειμένου να απολογηθούν.
Η ανήλικη είχε πάει σε σπίτι στο Βύρωνα μαζί με μια φίλη της και 6 άτομα που την προμήθευσαν με τα ναρκωτικά, μεταξύ των οποίων και το «σίσα» ή αλλιώς την κόκα των φτωχών που φτιάχνεται από χλωρίνη και υγρά μπαταρίας.
Η αστυνομία συνέλαβε έξι άτομα, μεταξύ των οποίων δύο ανήλικους, που συμμετείχαν σε κύκλωμα ναρκωτικών. Τα μέλη της σπείρας φέρεται να οδηγούσαν τα θύματά τους στο σπίτι στο Βύρωνα, ενώ τα ναρκωτικά τα είχε αποθηκεύσει σε ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο, στη Γλυφάδα.
Το κορίτσι φέρεται να έπεσε θύμα της σπείρας εμπόρων ναρκωτικών, οι οποίοι έκαναν μίξη ναρκωτικών κι εκείνη τα δοκίμαζε.
Τι συνέβη
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα δύο κορίτσια έφτασαν στη μονοκατοικία βράδυ και αρχικά τα μέλη της σπείρας τους έδωσαν κάνναβη. Στη συνέχεια το 16χρονο κορίτσι βρέθηκε να κάνει χρήση διαφόρων ουσιών που της προσέφεραν, ανάμεσά τους ακόμα και βενζίνη και άλλες ναρκωτικές ουσίες, όπως το λεγόμενο «σίσα».
Ξυπνώντας το πρωί, η φίλη της διαπίστωσε ότι ήταν μόνες τους στο σπίτι και πως η 16χρονη ήταν χωρίς τις αισθήσεις της και αιμορραγούσε από τη μύτη. Κάλεσε αμέσως ασθενοφόρο και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί προσπάθησαν να την κρατήσουν στη ζωή.
Το «σίσα» έχει μετατραπεί σε πονοκέφαλο για την Δίωξη Ναρκωτικών καθώς στην πλειοψηφία των επιχειρήσεων που πραγματοποιεί, εντοπίζει το εν λόγω θανατηφόρο κοκτέιλ.
Μαίρη Χρονοπούλου: Αναίσθητη για ώρες μέχρι να τη βρει η βοηθός της – Το ατύχημα που την έστειλε στη ΜΕΘ
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso, η μεγάλη πρωταγωνίστρια του ελληνικού κινηματογράφου «γλίστρησε από τα σκαλοπάτια του σαλονιού του σπιτιού της στην Παιανία, χτυπώντας σοβαρά στο κεφάλι και μένοντας πεσμένη και αναίσθητη στο δάπεδο για ώρες».
Δεν υπήρχε κανένας στο σπίτι, αφού η βοηθός της βρισκόταν εκτός οικίας για δουλειές.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν, πως η Μαίρη Χρονοπούλου χτύπησε σοβαρά στο κεφάλι, στην άκρη του τραπεζιού, και λιποθύμησε. Παρέμεινε σε αυτή την κατάσταση για ώρες, μέχρι να τη βρει η βοηθός της. Η γυναίκα μπήκε στο σπίτι και το πρώτο πράγμα που αντίκρισε, ήταν η ηθοποιός στο πάτωμα. Αμέσως, κάλεσε για βοήθεια ανθρώπους του στενού της κύκλου.
Η πτώση προκάλεσε εσωτερική αιμορραγία και η Μαίρη Χρονοπούλου μεταφέρθηκε με το ΕΚΑΒ στα επείγοντα του εφημερεύοντος νοσοκομείου Ευαγγελισμός.
Διαγνώστηκε με βαριά εγκεφαλική κάκωση λόγω πτώσης και εισήχθη αμέσως στην μονάδα εντατικής θεραπείας, όπου και παραμένει μέχρι αυτή την ώρα.
Την είδηση έκανε γνωστή ο Μάκης Δελαπόρτας τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου με ανάρτησή του στον λογαριασμό του στο Facebook.
Ο προσωπικός φίλος της Μαίρης Χρονοπούλου, ο δημοσιογράφος Αντώνης Μοσκοΐτης, μίλησε τηλεφωνικά στην εκπομπή του «Στούντιο 4», όπου μίλησε για το ατύχημα της ηθοποιού και υποστήριξε ότι η κατάσταση της υγείας της κρίνεται σοβαρή.
Νοσηλεύεται εκτός ΜΕΘ ο εργαζόμενος καθαριότητας του Δήμου Παγγαίου
Ο άτυχος άνδρας τραυματίστηκε στο περιστατικό προ μιας περίπου εβδομάδας μέσα στο Παλαιοχώρι.
Όπως μετέφερε στο enanews.gr ο διοικητής του Νοσοκομείου Καβάλας Αχιλλέας Γερόπουλος ο άντρας έχει βγει από την ΜΕΘ και νοσηλεύεται σε καλή κατάσταση.