Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Καβάλας | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα μετάβασης στο Γυμνάσιο

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει δια ζώσης βιωματικές παιδαγωγικές δράσεις κατά την περίοδο Φεβρουαρίου – Μαΐου 2024 σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ’ Τάξης Δημοτικών Σχολείων καθώς και επισκέψεις σε γυμνάσια του Νομού Καβάλας.

Στόχος της εν λόγω εκπαιδευτικής παρέμβασης αποτελεί η προσπάθεια ψυχικής ενδυνάμωσης των μαθητών που μεταβαίνουν στο γυμνάσιο με απώτερη επιδίωξη τον καλύτερο δυνατό τρόπο αντιμετώπισης (γνωστικά, συναισθηματικά, κοινωνικά) της κρίσιμης αυτής αναπτυξιακής τους φάσης.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει έξι (6) δίωρες παιδαγωγικές συναντήσεις με τους μαθητές/μαθήτριες και τον/την εκπαιδευτικό κάθε τάξης καθώς και μιας (7) έβδομης ενημερωτικής διαδικτυακής συνάντησης με τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών της ΣΤ ́ τάξης για να τους προσφερθεί μια πρώτη ενημέρωση, ώστε να μπορέσουν να διαχειριστούν σωστά τα παιδιά τους στην καινούργια γι’ αυτά εμπειρία της νέας εκπαιδευτικής βαθμίδας.




Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Καβάλας | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα μετάβασης στο Γυμνάσιο

Το χρονικό διάστημα της μετάβασης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για πολλούς έφηβους μαθητές δε συνιστά μόνο τη βαθμιαία προσαρμογή τους σε ένα νέο και συχνά μεγαλύτερο σε μέγεθος φυσικό περιβάλλον, αλλά κυρίως περιλαμβάνει την εξοικείωσή τους με νέους τρόπους σκέψης, νέους και περισσότερους εκπαιδευτικούς, νέα γνωστικά αντικείμενα, διαφορετικές μαθησιακές προσδοκίες, καθώς επίσης και την αλληλεπίδρασή τους με έναν πολύ μεγαλύτερο αριθμό συνομηλίκων (Cox & Kennedy, 2008).  

Σύμφωνα με τους Hargreaves, Earl & Ryan (1996), η μετάβαση αφορά μια χρονική φάση κατά την οποία συντελούνται τρεις παράλληλες διαδικασίες. Πρώτον, η μετάβαση περιλαμβάνει την εποχή στην οποία πραγματοποιείται για τους μαθητές το πέρασμα από την παιδική ηλικία στην εφηβεία, κατά δεύτερον την περίοδο προσαρμογής τους από ένα θεσμικό πλαίσιο σε ένα άλλο με διαφορετικούς κανόνες και υψηλότερες απαιτήσεις και προσδοκίες από τους εκπαιδευτικούς. Και ως τρίτη διαδικασία περιλαμβάνει το μετασχηματισμό παγιωμένων κοινωνικών ομάδων των παιδιών σε νέες διαφοροποιημένες κοινωνικές σχέσεις (Hargreaves et al., 1996).

Τα τελευταία χρόνια, το ζήτημα της μετάβασης των παιδιών από το δημοτικό στο γυμνάσιο έχει αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους εκπαιδευτικούς, ως αποτέλεσμα των ερευνητικών δεδομένων που καταδεικνύουν ότι πολλοί μαθητές, ειδικά κατά το πρώτο έτος της φοίτησής τους στο γυμνάσιο, εμφανίζουν σημαντική «πτώση» σε διάφορους τομείς της εκπαίδευσής τους.  Ο Galton και οι συνεργάτες του (2000) ανέφεραν στην έρευνά τους ότι ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, της τάξεως περίπου του 40%, βιώνουν μια «πτώση» στην ακαδημαϊκή τους πρόοδο κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων μηνών της μετάβασής τους σε σχολείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Galton et al., 2000). 

Ως εκ τούτου, η Δ/νση Α/θμιας και η Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Καβάλας σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΠΕ Καβάλας προτίθενται να διοργανώσουν την υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος σχεδιασμένου για εκπαιδευτικούς και κυρίως μαθητές με τίτλο: 

«Ομαλή μετάβαση μαθητών από το δημοτικό στο γυμνάσιο»

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει δια ζώσης βιωματικές δράσεις κατά την περίοδο Φεβρουαρίου – Μαΐου 2024 σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ’ Τάξης Δημοτικών Σχολείων του Νομού Καβάλας.

Η Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Καβάλας αντιλαμβανόμενη τη σπουδαιότητα της διαδικασίας της μετάβασης στο γυμνάσιο και σε μία προσπάθεια καθιέρωσης και επέκτασης του παρόντος εκπαιδευτικού προγράμματος σε περισσότερες σχολικές μονάδες προγραμματίζει την υλοποίηση ενός προπαρασκευαστικού σταδίου πριν την έναρξη του προγράμματος.

Ειδικότερα, θα πραγματοποιηθούν από κοινού με το Κέντρο Πρόληψης επιμορφωτικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών της ΣΤ΄ τάξης, που επιθυμούν να εφαρμόσουν οι ίδιοι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στους μαθητές τους, έχοντας βεβαίως την εποπτεία των Επιστημονικών Στελεχών του Κέντρου Πρόληψης και την καθοδήγηση των Συμβούλων Εκπαίδευσης Α/θμιας Εκπ/σης Καβάλας.

Στόχος της εν λόγω εκπαιδευτικής παρέμβασης αποτελεί η προσπάθεια ψυχικής ενδυνάμωσης των μαθητών που μεταβαίνουν στο γυμνάσιο με απώτερη επιδίωξη τον καλύτερο δυνατό τρόπο αντιμετώπισης (γνωστικά, συναισθηματικά, κοινωνικά) της κρίσιμης αυτής αναπτυξιακής τους φάσης.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει πέντε (5) δίωρες συναντήσεις (εντός εργασιακού ωραρίου) με τους μαθητές/μαθήτριες και τον/την εκπαιδευτικό κάθε τάξης με το ακόλουθο πρόγραμμα με χρονολογική σειρά ως εξής:

  • 1η Συνάντηση: «Η τάξη μας και εμείς»

Στόχος: Να μοιραστούν οι μαθητές μεταξύ τους ομοιότητες και διαφορές των δύο βαθμίδων, να ορίσουν κανόνες και να καταθέσουν γνώσεις/εμπειρίες για το γυμνάσιο.

  • 2η Συνάντηση: «Σκέψεις και συναισθήματα για το γυμνάσιο»

Στόχος: Να αναγνωρίσουν τα παιδιά τα συναισθήματα τους απέναντι στην νέα αρχή της ζωής τους, να τα μοιραστούν με την ολομέλεια, να ανταλλάξουν απόψεις και να νιώσουν μέρος του ευρύτερου συνόλου.  

  • 3η Συνάντηση:  «Η γνωριμία μου με το γυμνάσιο»

Στόχος: Επίσκεψη στο γυμνάσιο: Υποδοχή από τον διευθυντή του γυμνασίου, γνωριμία με τους σχολικούς χώρους, τα γνωστικά αντικείμενα, τους καθηγητές του γυμνασίου.

  • 4η Συνάντηση: «Παρακολούθηση διδασκαλίας ή συμμετοχή σε κοινή δραστηριότητα με τους μαθητές του γυμνασίου»

Στόχος: Να αποκτήσουν οι μαθητές προσωπική εμπειρία της λειτουργίας της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από την παρακολούθηση της διδασκαλίας κάποιου συγκεκριμένου μαθήματος ή μέσω της συμμετοχής τους σε κάποια αθλητική δραστηριότητα ή βιωματικό παιχνίδι από κοινού με τους μαθητές του γυμνασίου.

  • 5η Συνάντηση: «Η εικόνα μου για το γυμνάσιο…»

Στόχος: Να αναστοχαστούν οι μαθητές πάνω στην πορεία των πεποιθήσεών τους για το γυμνάσιο, να αποτυπώσουν την εικόνα του σχολείου και των προσώπων που σχετίζονται με αυτό, να εντοπίσουν τις αλλαγές που περιμένουν να δουν στον εαυτό τους…

  • 6η Συνάντηση: «Αποχαιρετώ το δημοτικό … αναζητώ στηρίγματα στο γυμνάσιο…»

Στόχος: Να θυμηθούν τα παιδιά αναμνήσεις από το δημοτικό και τους συμμαθητές, να αναστοχαστούν πάνω στις προσωπικές τους δυνάμεις και αδυναμίες, όσο και τα πρόσωπα στα οποία μπορούν να στηριχθούν κατά τη φοίτησή τους στο γυμνάσιο.

  • Τέλος,  προγραμματίζεται η υλοποίηση μιας τελευταίας 7ης Συνάντησης μεταξύ Στελεχών του Κέντρου Πρόληψης και των Συμβούλων Εκπαίδευσης Α/θμιας Εκπ/σης Καβάλας με τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης. Στη συνάντηση αυτή, που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, θα συζητηθούν μαζί με τους γονείς διάφορα θέματα που αφορούν στην ομαλή μετάβαση των παιδιών τους από το δημοτικό στο γυμνάσιο, θα λυθούν πιθανές απορίες τους και γενικά θα επιδιωχθεί να προετοιμαστούν, για να μπορέσουν να διαχειριστούν σωστά τους εφήβους τους στην καινούργια γι’ αυτούς εμπειρία της νέας βαθμίδας. 

Επιπλέον, η Συνάντηση θα επικεντρωθεί στη διαχείριση και αποβολή του άγχους των γονιών/κηδεμόνων για τη μετάβαση των παιδιών τους στο γυμνάσιο. Θεωρούμε ότι ο καλά ενημερωμένος και προετοιμασμένος γονιός/κηδεμόνας, μπορεί καλύτερα να στηρίξει και να βοηθήσει το παιδί του να προσαρμοστεί στο άγνωστο γι’ αυτό περιβάλλον του γυμνασίου. Με καλή προετοιμασία του μαθητή από τον υπεύθυνο δάσκαλο της τάξης, με σωστή στήριξη από την οικογένεια και με την ανάλογη καθοδήγηση των καθηγητών, ο νεοεισερχόμενος μαθητής στο γυμνάσιο θα μπορεί να αποδώσει μαθησιακά στον μέγιστο δυνατό βαθμό και να ξεπεράσει με μεγαλύτερη ευχέρεια τα προβλήματα προσαρμογής του στο νέο εκπαιδευτικό του περιβάλλον.

Η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας

          Γαϊτανίδου Αθανασία




Η ηλεκτρική διασύνδεση GREGY μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου φέρνει την Ελλάδα στο προσκήνιο της πράσινης μετάβασης στην Μεσόγειο

Μπροστά σε ένα διεθνές ακροατήριο και με επίτιμη ομιλήτρια την κα. Ditte Juul Jørgensen, Γενική Διευθύντρια Ενέργειας (DG ENERGY) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η εταιρεία Elica του Ομίλου Κοπελούζου, παρουσίασε το εμβληματικό έργο της ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας- Αιγύπτου στη διεθνή συνδιάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή, COP 28, που πραγματοποιείται στο Ντουμπάι, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Με την ομιλία της η κα. Ditte Juul Joergensen, υπογράμμισε τη σημασία του GREGY για την Ευρώπη στην προσπάθεια ανθρακοποίησης και την ευθυγράμμισή του με τη στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ταχύτερη μετάβαση στην πράσινη ενέργεια, με τη μεταφορά αποκλειστικά πράσινης ενέργειας παραγόμενη στην Αίγυπτο.

Στην παρουσίαση για το GREGY, εκτός από την κα Ditte Juul Jørgensen, συμμετείχαν και τοποθετήθηκαν η Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Ελλάδας, κα. Αλεξάνδρα Σδούκου, ο Πρώτος Υφυπουργός Στρατηγικού Σχεδιασμού και Διεθνούς Συνεργασίας του Υπουργείου Ηλεκτρισμού και Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας της Αιγύπτου, Dr Eng Ahmed Mohammed Mohina, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Επιχειρησιακής Μονάδας Ανανεώσιμων Πηγών και Αποθήκευσης Ενέργειας του Ομίλου Κοπελούζου & Διευθύνων Σύμβουλος της ELICA, κ. Ιωάννης Καρύδας, ο Αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, κ. Ιωάννης Μάργαρης, η Διευθύνουσα Σύμβουλος για την Βιώσιμη Υποδομή της EBRD (European Bank for Reconstruction and Development), κα Nandita Parshad, και ο εκτελών χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου της EIB Global (European Investment Bank), κ. Markus Berndt.

Η ηλεκτρική διασύνδεση της Ελλάδας με την Αίγυπτο, GREGY, φέρνει την Ελλάδα στο προσκήνιο της πράσινης μετάβασης στη Μεσόγειο, κάτι που επεσήμαναν οι ομιλητές κατά τη διάρκεια της ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Ελληνικό Περίπτερο. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ιωάννης Καρύδας: «Εργαζόμαστε εντατικά για ένα έργο που θα αλλάξει τα ενεργειακά δεδομένα όχι μόνο για τη χώρα μας, αλλά για ολόκληρη την Ν.Α Ευρώπη, βάζοντας ουσιαστικά τη Μεσόγειο στο προσκήνιο της ευρωπαϊκής πράσινης μετάβασης».

Ο κ. Καρύδας τόνισε την σημασία του έργου GREGY για την Ν.Α. Μεσόγειο και την Ευρώπη στην προσπάθεια επιτάχυνσης της ανθρακοποίησης, της επίτευξης της αναγκαίας πράσινης μετάβασης και της διαφοροποίησης των πηγών ενεργειακού εφοδιασμού της χώρας μας, αυξάνοντας την ενεργειακή μας ασφάλεια, και αναφέρθηκε στα επόμενα βήματα ανάπτυξης του έργου με την εκπόνηση των οριστικών μελετών του.

Όπως δε τόνισε, το GREGY εκτός από τα σημαντικά ενεργειακά, περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη που θα έχει για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεωπολιτικό έργο και το θεμέλιο λίθο για τη δημιουργία διαδρόμων Βορρά-Νότου και τη μεταφορά πράσινης ενέργειας. Για τα ενεργειακά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα του GREGY, τοποθετήθηκαν η κα. Αλεξάνδρα Σδούκου, Υφυπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας Ελλάδας και ο Αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, κ. Ιωάννης Μάργαρης ο οποίος αναφέρθηκε στην καίρια συμβολή του έργου για την αξιοποίηση του πλούσιου «πράσινου» δυναμικού της Αιγύπτου, προκειμένου η Ευρώπη να απανθρακοποιήσει ταχύτερα το ενεργειακό της μείγμα, να διαφοροποιήσει τις πηγές ενεργειακού εφοδιασμού της και να επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό της οικονομίας της.

Ο ΑΔΜΗΕ, όπως σημείωσε ο κ. Μάργαρης, υποστηρίζει το GREGY από τις αρχικές φάσεις του σχεδιασμού του και συνεισφέρει με τη βαθιά εμπειρία και τεχνογνωσία του στην ωρίμανση του project, σε στενή συνεργασία με τον φορέα υλοποίησης Elica και τον Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς της Αιγύπτου EETC, καθώς πρόκειται για το έργο που φέρνει πιο κοντά την Ευρώπη με την Αίγυπτο και «απαντά» στο θέμα της επέκτασης των Δικτύων Μεταφοράς, που αποτελεί μια από τις βασικές προκλήσεις για την επίτευξη των κλιματικών στόχων του 2030 και του 2050.

Υπενθυμίζεται ότι οι εταιρείες ELICA και ΑΔΜΗΕ έχουν υπογράψει Μνημόνιο Συνεργασίας για τη διερεύνηση της δυνατότητας ο ΑΔΜΗΕ να συμμετάσχει στο Μετοχικό κεφάλαιο της ELICA με ποσοστό 33,3% και τα μέρη συνεργάζονται στενά, τόσο σε Τεχνικό όσο και σε Επιχειρησιακό επίπεδο με στόχο τη γρηγορότερη ανάπτυξη του GREGY.

Την αιγυπτιακή πλευρά εκ μέρους του Υπουργού Ηλεκτρισμού και Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας της Αιγύπτου, Δρ. Mohamed Shaker, εκπροσώπησε ο Dr. Mohina, Πρώτος Υφυπουργός Στρατηγικού Σχεδιασμού και Διεθνούς Συνεργασίας του Υπουργείου Ηλεκτρισμού και Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας της Αιγύπτου, υπογραμμίζοντας τη σταθερή στήριξη της Αιγύπτου στο έργο και την σημασία του για την περιοχή.

To GREGY εντάχθηκε πρόσφατα στη λίστα των Έργων Αμοιβαίου Ενδιαφέροντος (PMI) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάτι που αποτελεί ορόσημο για την οικονομική διάσταση του εμβληματικού αυτού έργου και που θα συνδράμει στην γρηγορότερη ανάπτυξη του, όπως επεσήμαναν στις ομιλίες τους η κα. Nandita Parshad, Διευθύνουσα Σύμβουλος στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης, και ο κ. Markus Berndt, Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Ο συντονισμός της εκδήλωσης έγινε από τον κ. Noam Boussidan, εκπρόσωπο του World Economic Forum και με την παρουσία πολλών υψηλών προσκεκλημένων, του Υπουργού Ενέργειας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Γ. Παπαναστασίου, γενικών γραμματέων Υπουργείων και Διεθνών Οργανισμών.




Μητλιάγκα | «κ. Χρυσάφη σεβαστείτε την περίοδο μετάβασης των δημοτικών αρχών και σταματήστε επιτέλους τις απ’ ευθείας αναθέσεις»

Με αφορμή τις συνεχιζόμενες απ’ ευθείας αναθέσεις στις οποίες επιδίδεται η απερχόμενη δημοτική αρχή του κ. Χρυσάφη, οι οποίες δεν καλύπτουν ούτε απρόβλεπτες, ούτε απρόσμενες ούτε επείγουσες ανάγκες του Δήμου Σερρών, όπως επιτάσσει η χρονική περίοδος της μετάβασης από την παλιά στη νέα δημοτική αρχή η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Σερρών απηύθυνε σήμερα στον κ. Χρυσάφη και τους εν ενεργεία «Συμμάχους» την εξής επιστολή: 

«Όπως πολύ καλά γνωρίζετε οι Δημοτικές Εκλογών της 8ης Οκτωβρίου 2023, ανέδειξαν το συνδυασμό μας ΕΝωτική ΤΟπική Συμφωνία (ΕΝ.ΤΟ.Σ.) με επικεφαλής την Βαρβάρα Μητλιάγκα, ως τη νέα Δημοτική Αρχή στο Δήμο Σερρών για την επόμενη δημοτική περίοδο 2024-2028. Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3852/2010, τις οποίες και θεωρούμε δεδομένο ότι γνωρίζετε πολύ καλά,  το Δημοτικό Συμβούλιο «…ένα μήνα πριν από τη διενέργεια των εκλογών και μέχρι την εγκατάσταση των νέων δημοτικών αρχών αποφασίζει μόνο για θέματα που αναφέρονται σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης, καθώς και για θέματα που αφορούν την υλοποίηση συγχρηματοδοτούμενων έργων». Δεδομένου ότι το Δημοτικό Συμβούλιο είναι το ανώτατο όργανο πολιτικής λειτουργίας του Δήμου, ο νόμος με την ανωτέρω διάταξη περιγράφει τη λογική της άσκησης της διοίκησης των Δήμων από την απερχόμενη δημοτική αρχή κατά την μεταβατική περίοδο μεταξύ των εκλογών και της εγκατάστασης των νέων δημοτικών αρχών. Η διοίκηση του Δήμου κατά την περίοδο αυτή πρέπει να διέπεται σε όλα τα επίπεδα από μια λογική διαχείρισης των απολύτως απαραίτητων λειτουργιών του, των απρόβλεπτων αναγκών, των επειγόντων θεμάτων που δεν επιδέχονται αναβολής, καθώς και των συγχρηματοδοτούμενων έργων. 

Από την 8η Οκτωβρίου και μετά, παρά το γεγονός ότι ως απερχόμενη πλέον δημοτική αρχή θα οφείλατε να σεβαστείτε και τη λαϊκή κυριαρχία η οποία εκφράστηκε στις εκλογές, αλλά και τις επιταγές και τη λογική του νόμου, και παρά την προφορική μας «παραίνεση» να σταματήσετε τα άσκοπα έξοδα, η δημοτική σας αρχή επιδίδεται σε μια σωρεία «απ’ ευθείας αναθέσεων», οι οποίες μόνο για το χρονικό αυτό διάστημα αγγίζουν το ποσό των 400.000,00 € για δαπάνες και προμήθειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων ούτε επείγουσες είναι, ούτε απρόβλεπτες ανάγκες καλύπτουν, ούτε τα συγχρηματοδοτούμενα έργα αφορούν, αδειάζοντας με τον τρόπο αυτό τα ταμεία του Δήμου μας χωρίς κανένα απολύτως σεβασμό στην λογική της μετάβασης της εξουσίας η οποία ως βασικός κανόνας της δημοκρατίας θα έπρεπε να διέπει τη λειτουργία σας αυτή τη χρονική περίοδο. Κι αυτό παρά τη διαρκή μας επαφή με τις υπηρεσίες του Δήμου και τη ρητή μας παραίνεσή μας προς εσάς να σεβαστείτε τα αυτονόητα.

Σας καλούμε να σεβαστείτε επιτέλους τις επιταγές της δημοκρατίας και τον πολιτικό πολιτισμό που διατείνεστε ότι πρεσβεύετε και μέχρι την αποχώρησή σας από το Δήμο Σερρών την 31η/12/2023 να μην προβείτε σε άλλες απ’ ευθείας αναθέσεις παρά μόνο εάν αυτές καλύπτουν απαραίτητες, επείγουσες και απρόβλεπτες ανάγκες για την απρόσκοπτη λειτουργία του Δήμου και των Υπηρεσιών.

Παρακαλούμε να κοινοποιήσετε την επιστολή μας αυτή σε όλους του Αντιδημάρχους, Προέδρους Νομικών Προσώπων και εν ενεργεία συμβούλους της παράταξής σας, καθώς και σε όλες τις Διευθύνσεις και Προϊσταμένους Τμημάτων του Δήμου Σερρών».

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ