Νέο Ηράκλειο: Μετακινείται προσωρινά σε άλλο σχολείο η καθηγήτρια που κατηγορείται για μπούλινγκ σε 12χρονη

Η αποφασιστική αντίδραση των μαθητών του 6ου Γυμνασίου Ηρακλείου Αττικής έφερε αποτέλεσμα: η καθηγήτρια που κατηγορείται για λεκτική βία σε βάρος 12χρονης μαθήτριας με αναπηρία μετακινείται προσωρινά σε άλλο σχολείο, μέχρι να ολοκληρωθεί η Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) που έχει διαταχθεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εκπαιδευτικός αναμένεται να μεταφερθεί για τρεις μήνες στο 4ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου Αττικής.

Η εξέλιξη αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα της δυναμικής κινητοποίησης των μαθητών, οι οποίοι είχαν προχωρήσει σε κατάληψη του σχολείου, απαιτώντας την απομάκρυνση της καθηγήτριας. Το σχολείο παρέμεινε κλειστό για αρκετές ημέρες, με τους μαθητές να βάζουν λουκέτα στις εισόδους και να ζητούν δικαίωση για τη συμμαθήτριά τους.

Το χρονικό της υπόθεσης

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε μετά από καταγγελία της μητέρας της 12χρονης, η οποία περιέγραψε την αντιπαιδαγωγική συμπεριφορά της εκπαιδευτικού. Σύμφωνα με την καταγγελία, η καθηγήτρια φέρεται να μίλησε ειρωνικά και απαξιωτικά στη μαθήτρια, αμφισβητώντας την κινητική της δυσκολία. Το περιστατικό σημειώθηκε όταν η 12χρονη χρησιμοποίησε τον ανελκυστήρα του σχολείου – όπως της είχε επιτραπεί λόγω των κινητικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει από τη βρεφική της ηλικία. Τότε, σύμφωνα με τις καταγγελίες, η καθηγήτρια την αντιμετώπισε με σκαιότητα, αμφισβητώντας την ανάγκη της να χρησιμοποιήσει τον ανελκυστήρα και ειρωνευόμενη την κατάστασή της.

Η καταγγελία προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία, με τους μαθητές να παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους και να προχωρούν σε κατάληψη, ζητώντας άμεση απομάκρυνση της καθηγήτριας.
Η απόφαση της διοίκησης

Μετά τις αντιδράσεις, οι αρμόδιες εκπαιδευτικές αρχές αποφάσισαν τη μετακίνηση της καθηγήτριας σε άλλο σχολείο για τρεις μήνες, έως ότου ολοκληρωθεί η σχετική έρευνα. Η κατάληψη του σχολείου έληξε, καθώς οι μαθητές πέτυχαν – έστω και προσωρινά – τον στόχο τους.
Πηγή:protothema.gr



“Λευκός καπνός” για την πιάτσα ταξί στην Καβάλα – Μετακινείται πιο κάτω στην οδό Βενιζέλου

Βρέθηκε προσωρινή λύση για την πιάτσα ταξί στην Οδό Βενιζέλου στην Καβάλα μετά από νέα συνάντηση του Δημάρχου Καβάλας, των οδηγών ταξί και εκπροσώπων του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας το πρωί της Δευτέρας.

Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκε η πιάτσα να μεταφερθεί λίγο πιο κάτω από την προκαθορισμένη θέση. Όπως εξήγησε ο Δήμαρχος Καβάλας αναμένεται να υπάρξει μία εσοχή η οποία θα ξεκινά από την Κασσάνδρου και θα οδηγεί στην Βενιζέλου. Εκεί πρόκειται να τοποθετηθούν τα ταξί ενώ λίγο πιο κάτω θα είναι η στάση του Αστικού ΚΤΕΛ.

Στην συνάντηση υπήρξαν και απόψεις ακόμα και περί κατάργησης της διάβασης πεζών που βρίσκεται στο φανάρι στην Βενιζέλου κάτι που ωστόσο δεν επιβεβαιώθηκε από καμία πλευρά.