Κασσελάκης: “Όσοι αποκλειστούν θα μείνουν έξω από το συνέδριο”

Δριμεία κριτική προς τους 87 για όσα συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες με αποκορύφωμα την απομάκρυνση των Κασσελίστας από την Επιτροπή Νομιμοποίησης άσκησε το πρωί της Τετάρτης ο Στέφανος Κασσελάκης, ο οποίος απηύθυνε προτροπή για να υπάρξει διαμαρτυρία έξω από το συνέδριο όσων αποκλειστούν.

«87 μικροί τραμπίσκοι με κατηγορούν για τραμπισμό. Είναι το άκρον άωτον της ειρωνείας. Ας κοιτάξουν τις δικές τους πρακτικές και ας αφήσουν εμάς να προσπαθούμε να μην αποκλειστεί κανείς» είπε στο πλαίσιο αυτό ο Στέφανος Κασσελάκης μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Όπως σημείωσε «διακυβεύεται η δημοκρατία στο κόμμα» επιμένοντας ότι «δεν υπάρχουν υποψήφιοι πρόεδροι καταστατικά, υπάρχει μια πορεία προς ένα συνέδριο που συγκαλείται μετά την άρση της εμπιστοσύνης προς το πρόσωπό μου».

Μιλώντας γιαόσα συνέβησαν σήμερα τα ξημερώματα, ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι «απομάκρυναν τα στελέχη μας μετά τις ενστάσεις για τις διαγραφές σε ολόκληρες οργανώσεις και ειδικά εκεί που έχουμε μεγάλες πλειοψηφίες όπως στην Αθήνα. Επειδή δεν μπορούν να κόψουν μεμονωμένες περιπτώσεις, διαγράφουν ολόκληρες οργανώσεις».

«Δεν έχουν δικαιώμα να το κάνουν αυτό. Εάν το κάνουν θα είναι παράνομο και αντιδημοκρατικό. Φαντάζεστε να το έκανα αυτό; Συνεδρίαση μετά τα μεσάνυχτα για προγραφές; Η υποκρισία έχει ξεφύγει» συνέχισε ο κ. Κασσελάκης.

«Το κόμμα είναι ο λαός του και ο λαός του κόμματος έχει δείξει ότι με θέλει. Εάν έχουν την πλειοψηφία ας παμε στο συνέδριο» προκάλεσε την πλειοψηφία των 87 προσθέτοντας πώς «εάν ισχύει η καταγγελία για την κυρία Σβίγκου, πρέπει να παραιτηθεί γιατί είναι αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος».

«Είναι καιρός να σταθούμε όλοι στο ύψος της Δημοκρατίας και όλοι οι δυνητικοί υποψήφιοι να πουν ξεκάθαρα ότι δεν πρέπει να αποκλειστεί κανείς εκλεγμένος σύνεδρος» πρόσθεσε ο κ. Κασσελάκης ο οποίος προανήγγειλε «δεν θα πάμε πουθενά, θα είμαστε παρόντες και όσοι έχουν αποκλειστεί θα είναι ήρεμα και φανερά έξω από το μπουζουξίδικο που θα γίνει το συνέδριο».

Κατέληξε δε, ότι «δεν δίνω εγώ την εντολή ο καθένας έχει τη δική του κρίση αλλά η προτροπή μου θα είναι μια ξεκάθαρη διαμαρτυρία έξω από τον χώρο για να δουν όλοι τους συνέδρους που απέκλεισαν. Να είμαστε παρόντες γιαν δώσουμε το στίγμα ότι η δημοκρατία χρειάζεται συμμετοχή».

protothema.gr




Τουρισμός για Όλους | Πολλά ΑμεΑ θα μείνουν εκτός παρά τις εξαγγελίες περί του αντιθέτου

 ΕΣΑμεΑ επισημαίνει ότι παρότι η αύξηση του ποσού voucher από 200 σε 400 ευρώ για τα άτομα με αναπηρία είναι στην ορθή κατεύθυνση, στους δικαιούχους όμως συμπεριλαμβάνονται μόνο τα άτομα με αναπηρία 67% και άνω και όχι με 50% και άνω.

Επιστολή σχετικά με προβληματικά σημεία της ΚΥΑ «Πρόγραμμα “ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ” έτους 2024» ΦΕΚ Β 79/8-1-2024 απέστειλε η ΕΣΑμεΑ στους αρμόδιους υπουργούς που την υπογράφουν.

Η ΕΣΑμεΑ επισημαίνει ότι παρότι η αύξηση του ποσού voucher από 200 σε 400 ευρώ για τα άτομα με αναπηρία είναι στην ορθή κατεύθυνση, με τις πληθωριστικές τάσεις και τη μεγάλη αύξηση στα βασικά αγαθά, στην ενέργεια και συνολικά στο κόστος ζωής των τελευταίων ετών, στους δικαιούχους όμως συμπεριλαμβάνονται μόνο τα άτομα με αναπηρία 67% και άνω και όχι με 50% και άνω

 Πρόγραμμα Τουρισμός αλλά όχι για όλους, πολλά άτομα με αναπηρία θα μείνουν εκτός αν δεν αλλάξει

Για αυτό το λόγο η ΕΣΑμεΑ διεκδικεί να μην μείνει εκτός ένας μεγάλος αριθμός ατόμων με αναπηρία και η διάταξη για τους δικαιούχους να διαμορφωθεί ως «άτομα με αναπηρία 50% και άνω», καθώς η πλειονότητα αυτών δεν έχει καμία άλλη πιθανότητα διακοπών.

Επίσης, μέσω του Προγράμματος χορηγείται, κατόπιν ηλεκτρονικής αίτησης και επιλογής μέσω κλήρωσης, (…). Τα άτομα με αναπηρία με ποσοστό 50% και άνω να μην συμμετέχουν στην κλήρωση και να λαμβάνουν το voucher στον α’ κύκλο εφόσον έχουν υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση.

Στο ίδιο άρθρο η διάταξη: «η επίκληση της ιδιότητας ΑμεΑ είναι δυνατή άπαξ, είτε από το αιτούμενο πρόσωπο ΑμεΑ είτε από αιτούμενο με τέκνο ΑμεΑ, που πληρούν τις οριζόμενες από το άρθρο 2 προϋποθέσεις» αποκλείει μέλη οικογενειών από οικογένειες με πάνω από ένα μέλος με αναπηρία, δηλαδή τους πλέον ευάλωτους και ζητάμε προσαύξηση του ποσού σε οικογένειες με πάνω από δύο μέλη με αναπηρία που τηρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 2.

Άρθρο 2 παρ. 4: Ζητούμε την εξαίρεση των ατόμων με αναπηρία 50% και άνω.

Άρθρο 4 παρ. 1: Τόσο η ψηφιακή χρεωστική κάρτα όσο και η διαδικασία έκδοσής της να είναι πλήρως προσβάσιμες.

Τέλος, στην ΚΥΑ δεν έχει συμπεριληφθεί η δυνατότητα ύπαρξης συνοδών δικαιούχων/ωφελούμενων, κάτι που προφανώς θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για τα άτομα με αναπηρία να ασκήσουν το δικαίωμά τους στις διακοπές.

Γενική παρατήρηση: Πρέπει να χρησιμοποιηθεί η σωστή ορολογία «άτομο με αναπηρία» και όχι «πρόσωπο ΑμεΑ» τόσο στην ΚΥΑ όσο και στο Πρόγραμμα.

Για την ουσιαστική στήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων σε περιόδους κρίσης, επιβάλλεται να υπάρξει ειδική μέριμνα για τα άτομα με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, αλλά και για τις οικογένειες τους και η ΚΥΑ να τροποποιηθεί πριν την έναρξη του Προγράμματος.

Πηγή: dnews.gr




Εργαζόμενοι ΕΟΔΥ: 427 θα μείνουν απλήρωτοι επ’ αόριστον

Τετρακόσιοι είκοσι επτά (427) εργαζόμενοι του ΕΟΔΥ για την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών προσφύγων και μεταναστών στην επικράτεια, μέσω του προγράμματος «Ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας για την προσφυγική κρίση», θα μείνουν απλήρωτοι επ’ αόριστον, «γιατί το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου δεν μεριμνά εγκαίρως για τα αυτονόητα!» καταγγέλλει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζομένων στον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας.

Όπως εξηγεί, οι εργαζόμενοι ειδοποιήθηκαν σήμερα, 24.10.2023, από τον πρόεδρο Δ.Σ. του Ε.Ο.Δ.Υ., ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες ένταξης της παράτασης του έργου στο ΤΑΜΕ 2021-2027 και, ως εκ τούτου, ο φορέας δεν δύναται να λάβει πιστώσεις για την καταβολή της μισθοδοσίας Σεπτεμβρίου.

«Δεν φτάνει που το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου ακόμη δεν ξέρει εάν θα συνεχίσει την υλοποίηση του προγράμματος μέσω του Ε.Ο.Δ.Υ., και περιορίζεται στο να παρατείνει επί σειρά πολλών πολλών ετών τις συμβάσεις εργασίας των συναδέλφων μας (και αυτό μόνο όταν η χρονική τους διάρκεια έχει στην κυριολεξία εξαντληθεί), δεν φροντίζει να πληρωθούνε κιόλας!

Δεν σας είπε κανείς, εκεί, στο υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου ότι η μισθοδοσία των εργαζομένων είναι ιερή;» διερωτώνται οι εργαζόμενοι στον ΕΟΔΥ.