Έχεις μήνυμα από την… ΑΑΔΕ | Μαζικά e-mails σε επιχειρήσεις που δεν έχουν διασυνδέσει το POS με την ταμειακή μηχανή

Ενημερωτικά e-mails σε επαγγελματίες και επιχειρηματίες, οι οποίοι δεν έχουν ακόμα προχωρήσει στη διασύνδεση του POS με την ταμειακή τους μηχανή, απέστειλε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, με βάση τα στοιχεία που αντλεί μέσω των Μητρώων «Μέσων Πληρωμών» και «ΦΗΜ».

Στην επιστολή υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία αυτή παρατείνεται:

• έως τις 30 Απριλίου 2024, αν ο υπόχρεος:

– Έχει προγραμματισμένο ραντεβού με τεχνικό εγκατάστασης εντός του Απριλίου.

– Έχει δηλώσει στο Μητρώο POS, έως τις 15/3/2024, ότι πρόκειται να αντικαταστήσει το ταμειακό σύστημα με κάποια από τις νέες διαθέσιμες λύσεις All-in-One, που δεν απαιτούν επιπλέον ενέργειες διασύνδεσης.

• έως τις 31 Μαΐου 2024 αν η επιχείρηση χρησιμοποιεί ταμειακό σύστημα με σύστημα λογισμικού (ERP) (Α.1155/2023).

• έως την πρώτη ημέρα επανέναρξης λειτουργίας της επιχείρησης, αν αυτή είναι κλειστή καθ’ όλη την περίοδο του παραπάνω χρονοδιαγράμματος, λόγω εποχικότητας.

Υπενθυμίζεται ότι, σε περίπτωση μη διασύνδεσης του POS με την ταμειακή μηχανή εντός των δεσμευτικών προθεσμιών, οι υπόχρεοι αντιμετωπίζουν πρόστιμο 10.000 ευρώ, εφόσον η επιχείρηση είναι υπόχρεη τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος ή 20.000 ευρώ, εφόσον είναι υπόχρεη τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος (Άρθρο 54Θ§1 ΚΦΔ).

πηγή: newsbeast.gr




Οι Τούρκοι τουρίστες επέστρεψαν και πάλι μαζικά στην Θάσο

Τις μαγευτικές παραλίες της Θάσου φαίνεται πως προτιμούν για να κάνουν τις διακοπές τους φέτος, Τούρκοι τουρίστες, που σύμφωνα με τον πρόεδρο των ξενοδόχων του νησιού και πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου Πάρη Παρασχούδη, έχουν «πλημμυρίσει » το νησί, μετά από απουσία επτά ετών.

«Ζούμε στιγμές του 2016, που ο Τούρκος τουρίστας είχε σε προτεραιότητα των διακοπών του το νησί μας», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Παρασχούδης.

Το γεγονός επιβεβαιώνουν και τα στατιστικά στοιχεία διέλευσης των ΙΧ οχημάτων κι επιβατών που δόθηκαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Με βάση τα στοιχεία αυτά, για τη χρονική διάρκεια από την 1η Μαΐου μέχρι και τα μέσα του Ιουλίου, παρουσιάζεται μία κατακόρυφη αύξηση διέλευσης ΙΧ οχημάτων και επιβατών από την Τουρκία, έναντι των προηγούμενων ετών, με τους μεθοριακούς σταθμούς να καταγράφουν τη διέλευση 540.626 επιβατών από τους Κήπους Αλεξανδρούπολης, 62.342 επιβατών από τον Κυπρίνο Ορεστιάδας, 130.040 από το συνοριακό σημείο των Καστανέων Ορεστιάδας και 174.053 επιβατών από το τμήμα διαβατηριακού ελέγχου Ορμενίου Ορεστιάδας.

O πρόεδροw των ξενοδόχων του νησιού και πρόεδροw του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου Πάρις Παρασχούδης

«Μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε τα ακριβή στοιχεία όσων έχουν έλθει από την Τουρκία για τουρισμό στο νησί, καθώς θα πρέπει να ολοκληρωθεί η τουριστική σεζόν. Το βέβαιο είναι πως υπάρχουν κρατήσεις σε όλα τα ξενοδοχεία του νησιού, σε μικρά καταλύματα, αλλά και σε βίλες», αναφέρει ο πρόεδρος των Ξενοδόχων της Θάσου.

«Μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός, ότι πλέον συναντάς Τούρκους τουρίστες σε κάθε παραλία του νησιού, αλλά και στις κεντρικές αγορές. Αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι εκτός από τις ακτές μας, λατρεύουν και το καλό φαγητό της Θάσου, καθώς το πρώτο που θα ζητήσουν είναι “μπαλίκ”, δηλαδή ψάρι, που είναι και πάντα φρέσκο στο νησί», θα πει ο κ. Παρασχούδης.

Όπως εξηγεί, κίνητρο της επισκεψιμότητας των Τούρκων τουριστών στο νησί, αποτελεί η εύκολη προσβασιμότητα οδικώς από τους συνοριακούς σταθμούς, αλλά και οι ανταγωνιστικές τιμές του νησιού σε καταλύματα και σίτιση, έναντι των αντίστοιχων τιμών στα τουρκικά παράλια.

«Δεν σας κρύβω ότι προβαίνουν και οι ίδιοι και στη διαφήμιση του νησιού, με τους Τούρκους δημοσιογράφους να κάνουν αφιερώματα στις ακτές της Θάσου, τις ομορφιές της, αλλά και τη γαστρονομία της», τονίζει ο πρόεδρος των ξενοδόχων.

Την ίδια ώρα, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, «η Θάσος βρίσκεται ήδη σε πληρότητα τουρισμού 98%, ενώ αυτό που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, είναι η ραγδαία ανοικοδόμηση του νησιού, κυρίως σε βίλες και μεγάλα σπίτια, προκειμένου να διατεθούν στην τουριστική αγορά για τους μήνες των διακοπών και όχι για ιδιοκατοίκηση».

Όπως προκύπτει από την καταγραφή των επισκεπτών, το νησί φαίνεται ότι προτιμούν τα τελευταία χρόνια κυρίως τουρίστες από τα Βαλκάνια, με το συνολικό τουρισμό την ημέρα να αγγίζει τους 50.000 τουρίστες, έναντι των 13.000 μόνιμων κατοίκων του νησιού και άλλων περίπου τόσων ατόμων που εργάζονται στη Θάσο.

«Με τους τουρίστες το καλοκαίρι φτάνουμε τα 80.000 περίπου άτομα ημερησίως στο νησί. Είναι ένας αριθμός επισκεπτών που μας ικανοποιεί απόλυτα. Καταφέραμε να διατηρήσουμε τις τιμές μας στα καταλύματα και στο φαγητό, παρά τις ραγδαίες αυξήσεις κυρίως στην ενέργεια, αλλά και στις προμήθειες. Το νησί δίνει την ευκαιρία να το επισκεφθούν όσοι το επιθυμούν, για αυτό και οι τουρίστες μας είναι από όλες τις εισοδηματικές τάξεις και επιλέγουν με βάση τη σχέση ποιότητας και τιμής, «value for money», από ξενοδοχειακά καταλύματα, μέχρι ιδιωτικά δωμάτια για να κάνουν πολυήμερες ή λιγοήμερες ονειρεμένες διακοπές», υπογραμμίζει ο κ. Παρασχούδης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ