Σέρρες | Κρατούμενοι αρνήθηκαν να μπουν στα κελιά τους | Επενέβησαν η εξωτερική φρουρά και ΜΑΤ

Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Παρασκευής στις φυλακές Νιγρίτας στις Σέρρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ όλα συνέβησαν λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Πέμπτης όταν 60 κρατούμενοι δεν δέχθηκαν να επιστρέψουν στα κελιά τους, ενώ κάποιοι από αυτούς έβαλαν φωτιά στα παπλώματα τους.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες υπήρξε επέμβαση της ειδικής εξωτερικής φρουράς των φυλακών με τη συνδρομή από δύο διμοιρίες ΜΑΤ από Σέρρες και Θεσσαλονίκη.

Στο σημείο έσπευσε όχημα της Πυροσβεστικής και του ΕΚΑΒ.

Η εξέγεραση έληξε τελικά περίπου στις 4 τα ξημερώματα χωρίς κάποιον τραυματισμό.

πηγή: protothema.gr




Εξέγερση 60 κρατουμένων στις φυλακές Νιγρίτας | Επενέβησαν εξωτερική φρουρά και ΜΑΤ

Ένταση σημειώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής στο σωφρονιστικό κατάστημα της Νιγρίτας, με 60 περίπου κρατούμενους να πραγματοποιούν εξέγερση.

Τι συνέβη

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΕΡΤ Σερρών, οι κρατούμενοι αρνήθηκαν να μπουν στα κελιά τους, μετά από πειθαρχική τιμωρία που δέχτηκε ένας Γεωργιανός, ενώ έβαλαν και φωτιά στα παπλώματά τους.

Επενέβησαν εξωτερική φρουρά και ΜΑΤ

Λόγω του χάους που προκλήθηκε έγινε  επέμβαση της ειδικής εξωτερικής φρουράς των φυλακών με τη συνδρομή από δύο διμοιρίες ΜΑΤ από Σέρρες και Θεσσαλονίκη. Στο σημείο έσπευσαν επίσης ένα όχημα της Πυροσβεστικής και το ΕΚΑΒ.

Η εξέγερση έληξε περίπου στις 4 τα ξημερώματα, ενώ στις φυλακές μετέβησαν και αστυνομικοί του τμήματος Ασφάλειας προκειμένου να πάρουν καταθέσεις.

ethnos.gr




Νέα στοιχεία για τη βόμβα κοντά στη βάση των ΜΑΤ | «Ήθελαν θύματα οι άγνωστοι που την τοποθέτησαν»

Σοκ προκαλούν τα στοιχεία που βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας και αφορούν τη βόμβα μεγάλης ισχύος, που βρέθηκε και εξουδετερώθηκε χθες, Δευτέρα (18/12), στου Ζωγράφου σε απόσταση λίγων μόνο μέτρων από την έδρα των ΜΑΤ. Η αυτοσχέδια βόμβα με ζελατοδυναμίτιδα εντοπίστηκε μέσα σε σακούλα σκουπιδιών στο μαντρότοιχο των ΜΑΤ στο ύψος της Πολυτεχνειούπολης Ζωγράφου.

Στις 12:29 στο κέντρο επιχειρήσεων της ΕΛ.ΑΣ υπήρξε τηλεφώνημα, όπου ενημέρωσαν ότι υπάρχει εκρηκτικός μηχανισμός στο συγκεκριμένο σημείο και τους είπαν ότι θα εκραγεί σε 45 λεπτά. Αμέσως κινητοποιήθηκε το τμήμα εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών, έγινε αποκλεισμός του δρόμου και της ευρύτερης περιοχής, καθώς απέναντι βρίσκονται οι φοιτητικές εστίες. Και η εξουδετέρωση της βόμβας πραγματοποιήθηκε επιτυχώς.

Όπως μετέδωσε σε σχετικό της ρεπορτάζ η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο την Τρίτη (19/12), «οι άγνωστοι, που τοποθέτησαν βόμβα στα ΜΑΤ, ήθελαν θύματα».

Τι περιείχε ο εκρηκτικός μηχανισμός

Ο εκρηκτικός μηχανισμός περιείχε μισή λίμπρα C4 υψηλό εκρηκτικό, 150 γραμμάρια ζελατοδυναμίτιδα, ρολόι, δύο πυροκροτητές και διακόπτη.

Τις έρευνες έχει αναλάβει η Αντιτρομοκρατική

Τις έρευνες έχει αναλάβει η Αντιτρομοκρατική, που συγκεντρώνει στοιχεία, για να φτάσει στα ίχνη των δραστών, οι οποίοι κατάφεραν να φτάσουν σε μία από τις καλύτερα φυλασσόμενες περιοχές της Αθήνας και να τοποθετήσουν τη βόμβα δίχως να γίνουν αντιληπτοί από κανέναν.

Το σημείο όπου τοποθετήθηκε η βόμβα ήταν κοντά στον τελευταίο εξωτερικό φρουρό αλλά και στις φοιτητικές εστίες. Μπορεί να υπήρξε προειδοποιητικό τηλεφώνημα, ωστόσο η βόμβα ήταν ισχυρότατη και ενεργή, κι αν κάτι πήγαινε στραβά, θα κινδύνευαν άνθρωποι, αστυνομικοί, φοιτητές αλλά και διερχόμενοι πολίτες.

Συγκεκριμένα, το ωστικό κύμα θα έφθανε ακόμα και στον τοίχο του πανεπιστήμιου, αν έσκαγε η βόμβα.

Σημειώνεται πως το συγκεκριμένο σημείο έχει γίνει στόχος τόσο της 17 Νοέμβρη όσο και του Επαναστατικού Αγώνα κατά το παρελθόν, το 1985 και το 2008 αντίστοιχα.