Νεκρός ο Μανώλης Λιδάκης

Πέθανε ο Μανώλης Λιδάκης σε ηλικία 65 ετών. Ο γνωστός τραγουδιστής, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, βρέθηκε νεκρός σε ξενοδοχείο στον Ανισσαρά Χερσονήσου.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας, νοσηλευόταν στο νοσοκομείο και μάλιστα είχε ακυρώσει το περασμένο καλοκαίρι τις προγραμματισμένες του συναυλίες.

Ο Μανώλης Λιδάκης γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης και άρχισε να ασχολείται με τη μουσική από πολύ νεαρή ηλικία. Στα εννέα του χρόνια ξεκίνησε τις σπουδές του στο Ωδείο όπου σπούδασε θεωρία της μουσικής, κιθάρα και πνευστά. Η πρώτη του «επίσημη» επαφή με τις ζωντανές εμφανίσεις έγινε στις δύο φιλαρμονικές ορχήστρες του Ηρακλείου, στις οποίες ο Μανώλης Λιδάκης έπαιζε εμφώνιο και τρομπέτα από το 1970 ως το 1977.

Ο πρώτος δίσκος έγινε με τον Γιώργο Κατσαρό σε στίχους του Ηλία Λυμπερόπουλου και τίτλο «Μετά Από Σένα». Ακολούθησε η συμμετοχή του στο δίσκο «Μίλα Μου Απλά» με την Ελένη Δήμου και το Γιάννη Πάριο. Επίσης, συμμετείχε στους δίσκους «Ρεπορτάζ» του Γιάννη Μαρκόπουλου με το Γιώργο Νταλάρα, «Πρώτο Βράδυ Στην Αθήνα» του Νίκου Ξυδάκη και σε αρκετούς άλλους.

Από το 1983 που ο Μανώλης Λιδάκης ξεκίνησε την δισκογραφική του καριέρα τραγούδησε σε πολλά νυχτερινά κέντρα μαζί με μεγάλα ονόματα και έλαβε μέρος σε συναυλίες σε όλη την Ελλάδα.




Πέθανε ο Μανώλης Λιδάκης στα 65 του χρόνια

Νεκρός σε airbnb στον Ανισσαρά Χερσονήσου στην Κρήτη βρέθηκε ο τραγουδιστής Μανώλης Λιδάκης στα 65 του χρόνια.

Σύμφωνα με το neakriti.gr, ο τραγουδιστής είχε πρόσφατα πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο και, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας, μετακόμισε σε έναν φίλο του, ώστε να ηρεμήσει από την περιπέτεια του, ωστόσο σήμερα βρέθηκε νεκρός.

Τον περασμένο Δεκέμβριο, ο τραγουδιστής είχε γνωστοποιήσει ότι ξεπέρασε το σοβαρότατο ορθοπεδικό πρόβλημα που τον ταλαιπωρούσε.

Σε ανάρτησή του, έγραφε: «Αγαπημένοι μου φίλοι και συνάνθρωποι, σήμερα έγινε το χειρουργείο. Έκανα τοπική αναισθησία και παρακολούθησα την αρθροπλαστική. Θέλω να ευχαριστήσω τον εξαιρετικό επιστήμονα Γεώργιο Κουβίδη, τα αδέλφια μου, Γιάννη και Χαρά, το προσωπικό του ΠΑΓΝΗ και τον υπουργό Υγείας. Έδειξε απίστευτο ενδιαφέρον. Ναι, καλά διαβάσατε, ετοιμάζομαι να επιστρέψω στην κανονικότητα. Να είστε καλά και να υγιαίνετε!».

«Στο γόνατό του εισχώρησε στρεπτόκοκκος – Ήταν σαν μπάλα ποδοσφαίρου»

Μιλώντας στον ANT1 τον περασμένο Νοέμβριο, η αδερφή του τραγουδιστή Χαρά Σπυριδάκη, έλεγε για την κατάσταση της υγείας του.

«Βγήκε για να ξεκουραστεί λιγάκι, γιατί είμαστε στην αναμονή της αρθροπλαστικής. Αποφασίστηκε, όμως, να πάει στο σπίτι του να ηρεμήσει λιγάκι, να ξεκουραστεί.Δικιά του απόφαση είναι. Το πρόβλημα υφίσταται. Δηλαδή, από κοινού το αποφάσισαν να πάει στο σπίτι του για να ξεκουραστεί, γιατί έχουμε και μία εγχείρηση μπροστά μας. Θα τον επισκέπτεται φυσικοθεραπευτής στο σπίτι για την προετοιμασία της εγχείρησης. Τώρα είναι για το πόδι η αρθροπλαστική που πρέπει να γίνει.

 

Ο Μανώλης ήταν να χειρουργηθεί αρχές Σεπτέμβρη, όμως στο γόνατο εισχώρησε στρεπτόκοκκος και έπρεπε να καθαρίσουμε από τον στρεπτόκοκκο, να ξεπρηστεί το πόδι, να γίνει υγιές για να μπορέσει να δεχτεί την αρθροπλαστική. Δύο μήνες έπαιρνε αντιβίωση και το γόνατο του ήταν σαν μπάλα ποδοσφαίρου, πάρα πολύ πρησμένο. Ψυχολογικά καλά είναι. Κάνει υπομονή, πότε στα πάνω του, πότε στα κάτω του, γιατί έχει κουραστεί να περιμένει κι εκείνος. Οι κινήσεις του ήταν περιορισμένες στο ελάχιστο. Στο σπίτι του με το πι. Μια μεγάλη ταλαιπωρία αυτή για τον Μανώλη, πολύ μεγάλη και επώδυνη αλλά όλα καλά θα πάνε”.

 

Ποιος ήταν ο Μανώλης Λιδάκης

Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης το 1960 και άρχισε να ασχολείται με τη μουσική από πολύ νεαρή ηλικία. Στα εννέα του χρόνια, άρχισε τις μουσικές του σπουδές στην κιθάρα, τα πνευστά και στη θεωρία της μουσικής. Από το 1970 ως το 1977, συμμετείχε στις φιλαρμονικές του Ηρακλείου παίζοντας ευφώνιο και τρομπέτα.

Το 1982, ανέβηκε στην Αθήνα, όπου πήρε μέρος στην τηλεοπτική εκπομπή «Να η Ευκαιρία», ενώ υπέγραψε και το πρώτο του συμβόλαιο με δισκογραφική εταιρεία. Από τότε ξεκίνησε επαγγελματικά το τραγούδι, ενώ παλαιότερα τραγουδούσε σε μικρές ταβέρνες, μπουάτ και μουσικά μαγαζιά είτε στην Αθήνα, στην Κρήτη είτε μαζί με τον αδερφό του στις Σέρρες.

Το 1982, κυκλοφόρησε τον πρώτο του δίσκο, «Μετά Από Σένα», του Γιώργου Κατσαρού, ενώ συμμετείχε στο δίσκο «Μίλα μου απλά» με την Ελένη Δήμου και το Γιάννη Πάριο, στο «Ρεπορτάζ» του Γιάννη Μαρκόπουλου με το Γιώργο Νταλάρα κ.ά.

Το 1988, υπογράφει συμβόλαιο με τη δισκογραφική εταιρεία Sony Music, οπότε και αρχίζει να γίνεται περισσότερο γνωστός και δημοφιλής, ειδικά με τον δίσκο του «Ούτε που Ρώτησα» (1990). Τα επόμενα χρόνια, ακολουθεί πληθώρα συνεργασιών και κυκλοφορίες δίσκων με μεγάλη απήχηση στο κοινό, οι οποίοι τον καθιέρωσαν ως έναν εκπρόσωπο του λεγόμενου μοντέρνου έντεχνου και του λαϊκού ελληνικού τραγουδιού. Είχε καταπιαστεί και με την κρητική μουσική, διασκευάζοντας διάφορα παλιά ριζίτικα και άλλα κρητικά τραγούδια (π.χ. δίσκος «Κόκκινο Ακρογιάλι»). Ο ίδιος επίσης είχε δηλώσει ότι έχει επηρεαστεί από τραγουδιστές όπως τον Ξυλούρη, τον Μπαξεβάνη, τον Αηδονίδη, τον Καζαντζίδη, τον Μπιθικώτση, αλλά και τη Μοσχολιού, τη Χαρούλα Αλεξίου και τη Δήμητρα Γαλάνη.

Τον Ιούνιο του 2001, κυκλοφορεί το άλμπουμ «Υλικό Ονείρων», στο οποίο συνεργάζεται με τον Γιώργο Ανδρέου, τον Λάκη Λαζόπουλο, τον Κώστα Λειβαδά, τον Σωκράτη Μάλαμα και τον Άλκη Αλκαίο. Το τραγούδι που έδωσε τον τίτλο του στο άλμπουμ είναι ένα ντουέτο του Λιδάκη με την Ελένη Τσαλιγοπούλου (είχαν συνεργαστεί ξανά το 2002 σε μουσικές εμφανίσεις στη «Σφεντόνα»), εμπνευσμένο από την Τρικυμία του Σαίξπηρ.

Το 2007, συνεργάστηκε σε μουσικές εμφανίσεις με τον Αλκίνοο Ιωαννίδη, αφιέρωμα στο έργο του Μάνου Χατζιδάκι. Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής ήταν ο δίσκος «4 Θεατρικοί Μύθοι», που περιλαμβάνει τη μουσική που έγραψε ο Χατζιδάκις για τον «Ματωμένο γάμο» του Λόρκα, το «Παραμύθι χωρίς όνομα» του Καμπανέλλη, τον «Καπετάν Μιχάλη» του Νίκου Καζαντζάκη και τον «Κύκλο με την Κιμωλία» του Μπρεχτ.

Το 2008, άλλαξε δισκογραφική εταιρεία και υπέγραψε συμβόλαιο με τη Legend. Την ίδια χρονικά, συνεργάστηκε με τον Δημήτρη Μητροπάνο και τον Μπάμπη Στόκα στο Κέντρο Αθηνών. Η τελευταία του δισκογραφική δουλειά κυκλοφόρησε στις αρχές του 2009, με τίτλο «Μη μου γκρεμίζεις το όνειρο», όπου συνεργάστηκε με τον Παντελή Θαλασσινό.

 

Πηγή:newsbeast.gr

 




Ο Μανώλης Κελαϊδάκης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Μανώλης Κελαϊδάκης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Μανώλη να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ονομάζομαι Κελαϊδάκης Εμμανουήλ και γεννήθηκα το 1974 στην Ελευθερούπολη.

Από το 1991 μένω στην Καβάλα όπου σπούδασα Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε. στο ΤΕΙ Καβάλας και στη συνέχεια πήρα μεταπτυχιακό τίτλο στην «καινοτομία στην τεχνολογία και την επιχειρηματικότητα».

Είμαι παντρεμένος με τη γυμνάστρια Δήμητρα Καλλιγά και έχουμε δύο γιους, τον Γιώργο 11 και τον Αργύρη 13 ετών.

Είμαι εργαζόμενος από το 2000 στα Πετρέλαια Καβάλας, όπου από το 2009 είμαι Πρόεδρος του Πρωτοβάθμιου Σωματείου Εργαζομένων. Από το 2010 είμαι Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενέργειας και από τον Απρίλιο του 2023 είμαι εκλεγμένο Μέλος στη Διοίκησης της ΓΣΕΕ.

Από το 2015 είμαι εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας με την παράταξη Κοινωνική Αποτελεσματική Παρέμβαση.

Με τον Υποψήφιο Δήμαρχο Γιάννη Εριφυλλίδη και την παράταξή του «Η ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ» οραματίζομαι και θα παλέψω να κάνουμε πράξη το πρόγραμμά μας βελτιώνοντας την καθημερινότητα των συμπολιτών μας, δίνοντας στην πόλη και τα χωριά μας όλα αυτά που έχουν στερηθεί τόσα χρόνια και τους αξίζουν και φυσικά με αποφασιστικότητα και επιμονή να πάμε την ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.

Γνωρίζοντας καλύτερα τον Γιάννη Εριφυλλίδη είδα ότι είναι ένας Νέος, Μορφωμένος, Ανιδιοτελής, Τίμιος και Ειλικρινής άνθρωπος και πως με την Ανεξάρτητη, Φρέσκια και Αποφασιστική ομάδα υποψηφίων του μπορεί να κάνει πράξη το Όραμα όλων των δημοτών για μια καλύτερη Καβάλα για μια ΚΑΒΑΛΑ που θα πηγαίνει μόνο ΜΠΡΟΣΤΑ».

Πιστεύουμε ότι οι σπουδές και οι γνώσεις του, η μακρά και ενεργός συμμετοχή του στα κοινά, η πολύτιμη εμπειρία που έχει αποκτήσει από την εποικοδομητική συμμετοχή του στο Δημοτικό Συμβούλιο για δύο συνεχόμενες θητείες, η σεμνότητα, η πολύπλευρη προσωπικότητα, η ειλικρινής διάθεση για συνεργασία και ανιδιοτελή προσφορά και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τονΜανώλη Κελαϊδάκηπολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλαςκαι την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Μανώλη, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.