Απάντηση Χρόνη στον Μάκη Παπαδόπουλο για την υπεξαίρεση χρημάτων
Θέση πήρε ο πρόεδρος ΔΕΥΑ Καβάλας, κ. Απόστολος Χρόνης για τα όσα ανέφερε σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο επικεφαλής της παράταξης ” Ο Τόπος της Ζωής μας ” κ. Μάκης Παπαδόπουλος. Ο επικεφαλής αναφέρθηκε για ακόμη μια φορά παρουσία του δικηγόρου κ. Νίκου Σιδηρόπουλου και του μέλους του ΔΣ ΔΕΥΑΚ κ. Παναγιώτη Αγγελίδη, για την υπεξαίρεση των χρημάτων από το ταμείο της Υπηρεσίας ΔΕΥΑ.
Ο Πρόεδρος φαίνεται να είναι κάθετος με πάσα κατηγορία ενώ ο ίδιος αναφέρει πως το θέμα θα λύσει η εισαγγελία αφού γίνεται λόγος για κλοπή χρημάτων, όχι όμως από τον ίδιο, αλλά από το ταμείο. Μάλιστα τονίζει πως υπήρξε και διαρροή απόρρητων πληροφοριών και δεδομένων από μέλος της Υπηρεσίας αφού παρουσιάστηκαν από τον κ. Παπαδόπουλο στο Δημοτικό Συμβούλιο, με τον ίδιο να μην έχει καμία αρμοδιότητα στο να τα έχει στην κατοχή του.
Με Μάκη Βορίδη η κοπή πίτας της ΔΕΕΠ Ξάνθης
Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της κοπής βασιλόπιτας για το 2024, της ΔΕΕΠ Ξάνθης το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υπουργός Επικρατείας κ. Μάκης Βορίδης.
Παγοδρόμιο Καβάλας | Πρόταση Μάκη Παπαδόπουλου για μείωση 50% στο εισιτήριο
Στη τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας της Παρασκευής 8 Δεκεμβρίου 2023, το Σώμα ενέκρινε κατά πλειοψηφία τη λειτουργία και φέτος στο κάτω μέρος της πλατείας Ελευθερίας του Παγοδρομίου για την περίοδο των γιορτών.
Η παράταξη του Τόπου της Ζωής μας κατέθεσε την εξής πρόταση για τη λειτουργία του παγοδρομίου:
Να μειωθεί το εισιτήριο κατά 50%: από 8 ευρώ σε 4 ευρώ (για τις ώρες από το πρωί μέχρι τις 4.00 το μεσημέρι) και από 10 ευρώ σε 5 ευρώ (για τις ώρες από τις 4.00 το μεσημέρι μέχρι το βράδυ).
Να μην λάβει ο Δήμος ενοίκιο 1.000 ευρώ, αλλά να δώσει τη δυνατότητα σε 200 παιδιά από οικογένειες που έχουν ανάγκη να απολαύσουν ΔΩΡΕΑΝ το παγοδρόμιο, στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής του Δήμου.
Η πρόταση αυτή σύφωνα με τον κ. Μάκη Παπαδόπουλο, δεν έγινε δεκτή και ο ίδιος ζητα απο τον δήμαρχο Καβάλας να την ξανα σκεφτεί για το καλό των δημοτών της Καβάλας.
Δήλωση Μάκη Παπαδόπουλου για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου
Η Επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου συμβολίζει την ανάγκη και το χρέος όλων μας απέναντι στην Πατρίδα μας να αγωνιζόμαστε για Ελευθερία, Δημοκρατία, Δικαιοσύνη και Αλληλεγγύη.
Για μία καλύτερη και δικαιότερη κοινωνία, χωρίς αποκλεισμούς, με ευκαιρίες για όλους.
Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Δελτίο τύπου
Δήλωση Μάκη Παπαδόπουλου για το αποτέλεσμα του β’ γύρου των Δημοτικών Εκλογών
Οι δημότες ανέδειξαν δήμαρχο για την επόμενη πενταετία στον Δήμο Καβάλας. Η πρότασή μας για εξωστρέφεια, ανάπτυξη και αλλαγή δεν έγινε αποδεκτή. Σεβόμαστε την απόφασή τους και την αποδεχόμαστε στο ακέραιο.
Δώσαμε έναν καθαρό και έντιμο αγώνα με αξιοπρέπεια, με πρόγραμμα, με θέσεις και προτάσεις. Γι’ αυτόν τον αγώνα, μας επιβράβευσαν οι χιλιάδες των συνδημοτών μας με την ψήφο τους.
Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την εμπιστοσύνη τους!
Είχαμε μαζί μας ένα λαμπρό ανθρώπινο δυναμικό, που τους ευχαριστώ όλους, υποψηφίους, εθελοντές και συνεργάτες. Και φυσικά την οικογένειά μου.
Η επόμενη μέρα μας θέλει στην Αντιπολίτευση. Συνεχίζουμε να δίνουμε τον αγώνα μας μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο και στην Κοινωνία με την ίδια μαχητικότητα, δίπλα σε κάθε δημότη που βιώνει καθημερινά τα προβλήματά του.
Αποδείξαμε αυτά τα 10 χρόνια ότι η εξουσία δεν ήταν ο αυτοσκοπός μας. Ήταν η διάθεση για προσφορά και στόχος μας η ανάπτυξη του δήμου μας. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.
Συγχαίρω τον κύριο Θεόδωρο Μουριάδη για τη νίκη του, αλλά και τους Επικεφαλής των άλλων Συνδυασμών για τον προεκλογικό τους αγώνα και τη συμμετοχή τους στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο, όπως και όλους τους εκλεγμένους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο και στα όργανα του Δήμου, θα δοθεί η μάχη για ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο της ζωής μας!
Συνεχίζουμε!
Γέμισε ο Δημοτικός Κήπος Καβάλας στην προεκλογική εκδήλωση του Μάκη Παπαδόπουλου
Μέσα σε πανηγυρικό κλίμα και μπροστά σε ένα ενθουσιασμένο πλήθος κόσμου, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου η κεντρική προεκλογική ομιλία του υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας Μάκη Παπαδόπουλου.
Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος παρουσίασε ένα σχέδιο με 15 Προτεραιότητες, 10 Έργα πρώτης γραμμής και 5 Μεγάλες Πρωτοβουλίες που αλλάζουν την Καβάλα και τους Φιλίππους.
Αναλυτικά η ομιλία του είναι η εξής:
«Σήμερα, εδώ, βλέπω ξεκάθαρα πως ΜΑΖΙ μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα!
Σήμερα είμαστε εδώ όλοι ΜΑΖΙ, στην ίδια ομάδα, με το ίδιο όραμα, για έναν Δήμο Καβάλας που θα αποκτήσει τη χαμένη του αυτοπεποίθηση!
Είμαστε στην ίδια πρωταθλήτρια ομάδα, με την φανέλα μας να γράφει ΚΑΒΑΛΑ και ΦΙΛΙΠΠΟΙ ΜΑΖΙ και με κοινό στόχο να αλλάξουμε ό,τι μας πονάει.
Να κάνουμε το άπιαστο, εφικτό! Να πιάσουμε τον στόχο και να τον ξεπεράσουμε!
Ο πατέρας μου, ο Γιώργος Παπαδόπουλος, όταν ήμουν μικρός μου έλεγε… Μάκη, να βάζεις στόχους στη ζωή σου και να προσπαθείς συνεχώς να τους πιάσεις με σκληρό αγώνα… Τίποτα δε θα σου χαριστεί… Τίποτα δε θα είναι εύκολο… Αλλά όλα θα γίνουν, αν αγωνιστείς σκληρά και επιμείνεις!
Τα λόγια του τα κράτησα… Τα χρόνια πέρασαν, έβαζα στόχους, συνεχώς αγωνιζόμουν, άλλοτε τα κατάφερνα, άλλοτε όχι…
Τη μεγάλη προσπάθεια όμως, τον μεγάλο αγώνα και τους υψηλούς στόχους τους έζησα όταν γνώρισα τη Λένα Γαρυφάλλου, τη σύντροφο της ζωής μου… και φυσικά όταν μεγάλωσα τα παιδιά μου, τη Τζένη και τη Χριστίνα.
Τότε κατάλαβα ότι δεν χρειάζεται μόνο να βάζεις στόχους. Κατάλαβα ότι μέσα από τον αγώνα αυτό, πρέπει να γίνεσαι και καλύτερος!
Όταν ακολούθησα τον δρόμο της Αυτοδιοίκησης στην Περιφέρεια και στον Δήμο, έμαθα και κάτι ακόμη…
Να υπηρετώ τον συνάνθρωπό μου και να στέκομαι δίπλα του στο πρόβλημά του, χωρίς να ζητάω κανένα αντάλλαγμα! Ίσως γι’ αυτό άργησα να πετύχω… αυτόν τον στόχο!
Εδώ θα ήθελα να σας εξομολογηθώ ότι το πιο γοητευτικό σε αυτό το ταξίδι είναι ότι απέκτησα γνώσεις.
Η αγάπη σας μου έδωσε δύναμη, η εμπιστοσύνη σας μου έδωσε κουράγιο και η ανταμοιβή μου είναι το αίσθημα ότι αξίζει τον κόπο!
Μας ενώνει ένας κοινός στόχος, να κάνουμε την Καβάλα, τις γειτονιές μας, τις συνοικίες μας, και φυσικά τους Φιλίππους, τη Νέα Καρβάλη και όλα τα χωριά μας, να τα κάνουμε έναν τόπο για να ζούμε με ποιότητα,
με ασφάλεια, με ευημερία και με υπερηφάνεια!
Έναν τόπο όπου ζούμε, δημιουργούμε και κάνουμε όνειρα ΕΔΩ! Στον Τόπο της Ζωής μας!
Ο δρόμος ήταν μακρύς… Και στη διαδρομή αυτή, η γνώση και η εμπειρία μάς άνοιξε τον ορίζοντα να δούμε τη Νέα Εποχή, τη Μεγάλη Προοπτική για τον Δήμο Καβάλας.
Αυτή τη νέα εποχή την παρουσιάσαμε μέσα από ένα σχέδιο που έχει 15 προτεραιότητες και ένα συνεκτικό σύνολο έργων και παρεμβάσεων που μας ξεχωρίζει από τους άλλους υποψήφιους και τις άλλες παρατάξεις.
Ήδη έχουμε εντοπίσει τα 10 έργα πρώτης γραμμής και τα έχουμε παρουσιάσει. Τα έργα αυτά αναδεικνύουν τη σχέση της Καβάλας και των Φιλίππων με την ιστορία, τον πολιτισμό, το φυσικό τοπίο και το περιβάλλον.
Είναι προτάσεις που έχουν συζητηθεί πολύ, αλλά κανένας από τους προηγούμενους Δημάρχους δεν τόλμησε. Γιατί άραγε δεν τόλμησε; Έχω αναρωτηθεί πολλές φορές στη ζωή μου και έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: γιατί δεν είχαν την πολιτική βούληση, την πίστη που χρειάζεσαι, την οργάνωση που χρειάζεσαι, τους συνεργάτες που χρειάζεσαι για να παλέψεις και να πετύχεις έναν μεγάλο στόχο.
Εμείς λοιπόν αυτά τα Έργα Πρώτης Γραμμής τα δρομολογούμε αμέσως!
Περιμετρική Καβάλας
Νέα περιαστική αναδάσωση
Δίκτυο ιστορικών χώρων Φιλίππων
Νέα Δημοτική Καπναποθήκη
Ανάπλαση παραλίας – χώρου ανοιχτού κολυμβητηρίου
Ανάδειξη θαλάσσιου μετώπου
Καλαμίτσα και Ραψάνη
Σύνδεση λιμανιού – Χερσονήσου Παναγίας και Φρουρίου
Υπόγεια και περιφερειακά πάρκινγκ με πράσινο
ΚΑΙ θέσεις θέας της εξαιρετικής ομορφιάς της Καβάλας και των Φιλίππων.
Παράλληλα, παρουσιάσαμε 5 μεγάλες πρωτοβουλίες που ανεβάζουν τον πήχη της δικής μας παρουσίας, ώστε η Καβάλα και οι Φίλιπποι να βγουν από την εσωστρέφεια και να αποκτήσουν ένα λαμπερό αστέρι σε ό,τι ζητάει η εποχή μας. Μια εποχή στοχευμένης ανάπτυξης, τεχνολογίας και τουριστικής στρατηγικής.
Και ποιες είναι αυτές οι πρωτοβουλίες:
Καβάλα τουριστική πόλη 365 μέρες τον χρόνο. Μια ατζέντα εκδηλώσεων όλο τον χρόνο, που θα κάνουν φωτεινή και ελκυστική την πόλη μας, θα δώσουν ζωή και κίνηση και θα μας φέρουν νέους επισκέπτες.
Καβάλα ΕΞΥΠΝΗ ΠΟΛΗ. Φέρνουμε τη νέα τεχνολογία στη ζωή μας και την κάνουμε πιο εύκολη και καλύτερη, όπως κάνουμε περισσότερο αποδοτικές και τις υπηρεσίες του Δήμου.
Άθληση και Υγεία. Φτιάχνουμε τις αθλητικές υποδομές που χρειαζόμαστε, ώστε ο Δήμος μας να πρωταγωνιστήσει και πάλι και να εξασφαλίσουμε ποιότητα ζωής, υγεία και ευεξία στους δημότες μας.
Φροντίδα στους φίλους μας τα ζώα. Οργανώνουμε ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης στα αδέσποτα: με ένα σύγχρονο Καταφύγιο Ζώων, με τη δημιουργία ενός Νεκροταφείου Ζώων και με δίκτυα υπεύθυνης υιοθεσίας. Έτσι, κάνουμε μία ουσιαστική παρέμβαση για την προστασία των δημοτών και των ζώων.
Και τέλος, η πέμπτη μας Πρωτοβουλία, “ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ”! Για εμάς, αυτή η πρωτοβουλία είναι η “κορώνα” της πολιτικής μας…Έχουμε τη βούληση να παρέχουμε στήριξη και φροντίδα στους δημότες μαςπου έχουν ανάγκη, που ζουν χωρίς αξιοπρέπεια.
Για όλους αυτούς τους συμπολίτες μας έχουμε ανακοινώσει πολύ συγκεκριμένες παρεμβάσεις που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να ζήσουν με αξιοπρέπεια.
Δίνουμε Voucher σε 150 παιδιά της Τρίτης Λυκείου από οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Καλύπτουμε τα δύο από τα τέσσερα μαθήματα των Πανελληνίων Εξετάσεων σε φροντιστήρια του Δήμου μας. Στηρίζουμε τις υποχρεώσεις των γονιών τους και δίνουμε στα παιδιά μας την ευκαιρία “να ανοίξουν τα φτερά τους”!
Δίνουμε Voucher σε οικογένειες με έναν γονέα, σε γυναίκες και άνδρες που μεγαλώνουν μόνοι τα παιδιά τους. Επιδοτούμε τετράωρη απασχόληση νταντάς, που θα ελαφρύνει τα έξοδά τους και θα διώξει το άγχος να δουλεύουν για να πληρώνουν τη φροντίδα του παιδιού!
Δημιουργούμε Στέγη Αυτόνομης Διαβίωσης για άτομα με ειδικές ανάγκες. Στηρίζουμε τους γονείς και τους συγγενείς των ατόμων με αναπηρία, εκπαιδεύουμε τα ίδια τα άτομα με αναπηρία να ζουν μόνα τους με αξιοπρέπεια και δίνουμε λύση σε ένα πολύ σοβαρό και περίπλοκο πρόβλημα που “καταδικάζει” τους γονείς και τους συγγενείς σε ένα μόνιμο άγχος τι θα απογίνουν τα παιδιά τους ή τα αδέρφια τους, όταν μείνουν μόνα τους στη ζωή.
Μελετούμε τη λειτουργία Δημοτικού Γηροκομείου. Αφουγκραζόμαστε την κοινωνία και τις ανάγκες της, γνωρίζουμε πολύ καλά το μεγάλο πρόβλημα με την φροντίδα των ηλικιωμένων συμπολιτών μας. Είμαι αποφασισμένος να προχωρήσουμε σε μία λύση, για να ανακουφίσουμε τα παιδιά και τους συγγενείς των ηλικιωμένων που έχουν ανάγκη για φροντίδα και αξιοπρέπεια.
Και φυσικά, δεν ξεχνάμε τις οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά:
Κάνουμε έκπτωση 40% στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΚ για τους τρίτεκνους.
Δίνουμε στήριξη 3.000 ευρώ για κάθε παιδί που θα γεννηθεί σε πολύτεκνη οικογένεια.
Παρέχουμε ελεύθερη είσοδο στις εκδηλώσεις του Δήμου σε τρίτεκνους και πολύτεκνους.
Ήρθε η στιγμή, όλοι μαζί, να δώσουμε… ”γκάζια” στην προσπάθεια να αλλάξουμε τον Δήμο Καβάλας!
Να αφήσουμε πίσω το μίζερο παρελθόν, τις μίζερες και άτολμες διοικήσεις που άφησαν την Καβάλα και τους Φιλίππους στην τύχη τους και να κερδίσουμε αυτή την Κυριακή το πρώτο στοίχημα, που θα μας δώσει τον αέρα για την τελική νίκη την επόμενη Κυριακή!
ΟΜΩΣ: Δεν σταματάμε, δεν ησυχάζουμε!
Πόρτα – πόρτα, σπίτι – σπίτι, μεταδίδουμε το ΜΗΝΥΜΑ ΝΙΚΗΣ για την Καβάλα και τους Φιλίππους και αγκαλιάζουμε όλους τους δημότες, για να τους πείσουμε,ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ, Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΕΤΟΙΜΟΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣ ΨΗΛΑ!
Δέκα χρόνια τώρα, με έχετε γνωρίσει, με έχετε μάθει, ξέρετε ποιος είμαι. Έχετε γνωρίσει το πάθος μου για τον τόπο μου. Έχετε γνωρίσει την αποτελεσματικότητά μου.
Ξέρετε τις προτάσεις μου για το πώς θα αναπτυχθεί ο τόπος μας, πώς θα φέρουμε νέα έσοδα στον Δήμο, πώς θα δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας, πώς θα μείνουμε και θα ζήσουμε καλά στον τόπο μας, και εμείς και τα παιδιά μας.
Θέλω λοιπόν με κάθε ειλικρίνεια να σας πω ότι είμαι πιο έτοιμος από ποτέ!
Γεννήθηκα στην Καβάλα, μεγάλωσα στην Καβάλα, εδώ είναι ο τόπος της Ζωής μου! Σας ζητώ λοιπόν να προχωρήσουμε μαζί!
Να μου δώσετε την ευκαιρία να σας αποδείξω, ότι ΝΑΙ, μαζί μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα!
Να γυρίσουμε σελίδα στην Καβάλα και στους Φιλίππους!
Να φτιάξουμε την ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ, να πιάσουμε τον ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΧΟ.
Αξίζει τον κόπο!
Και όλοι μαζί, να δημιουργήσουμε την Καβάλα που μας αξίζει!
ΕΙΣΤΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ!
ΕΙΣΤΕ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΦΩΝΗ ΣΑΣ!
Πάμε όλοι μαζί να γυρίσουμε σελίδα!
Πάμε όλοι μαζί να τα αλλάξουμε όλα!
Πάμε όλοι μαζί να γράψουμε ιστορία! Για τον τόπο που αγαπάμε, για το μέλλον των παιδιών μας!
Και μην ξεχνάτε: Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε ένα άλμα μεγαλύτερο από τη φθορά!».
Δείτε video :
Παρέμβαση Μάκη Παπαδόπουλου: «Όχι άλλος χαμένος χρόνος για την Πολιτική Προστασία. Πρέπει να δράσουμε ΤΩΡΑ!!»
Οι πρωτοφανείς σε έκταση και ένταση θεομηνίες (πυρκαγιές και πλημμύρες) έπληξαν φέτος ολόκληρες περιφέρειες της Ελληνικής Επικράτειας και άφησαν πίσω μη-ανατάξιμες καταστροφές, απώλεια συνανθρώπων μας, καταστροφές σε περιουσίες, στο περιβάλλον, στις τοπικές οικονομίες και στον κοινωνικό ιστό των περιοχών. Οι καταστροφές αυτές θα έχουν συνεχείς και μεσοπρόθεσμες συνέπειες, τόσο στις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες, όσο και στην Ελληνική κοινωνία και οικονομία συνολικά.
Οι διαστάσεις των καταστροφών έχουν μεταβάλλει το πρόβλημα από ποσοτικό σε ποιοτικό. Το μέγεθος των καταστροφών είναι ανυπολόγιστο και, ίσως, μη-ανατάξιμο με όρους διάρκειας της ανθρώπινης ζωής. Οι αρνητικές συνέπειες των καταστροφών θα είναι μεσοπρόθεσμες, αν όχι, μακροπρόθεσμες.
Ωστόσο, η Κλιματική Αλλαγή με ακραία καιρικά φαινόμενα (καύσωνες, βροχοπτώσεις, χαλαζοπτώσεις, χιονοπτώσεις) είναι η νέα πραγματικότητα, με την οποία θα πρέπει να μάθουμε να συμβιώνουμε. Οι φυσικές καταστροφές (σεισμοί, πυρκαγιές, πλημμύρες) είναι κρίσιμες καταστάσεις, τις οποίες θα πρέπει να έχουμε την ικανότητα και επάρκεια να διαχειριζόμαστε, όταν συμβαίνουν.
Το ερώτημα δεν είναι αν θα συμβεί σε εμάς το κακό.
Το ερώτημα σαφέστατα είναι πότε θα συμβεί σε εμάς το κακό.
Αδιαμφισβήτητα, μετά τις καταστροφές, το Κράτος οφείλει να προβαίνει σε άμεσες παροχές στους ιδιώτες και στις επιχειρήσεις των πληγεισών περιοχών, θέτοντας ως στόχο οι παροχές αυτές να ανταποκρίνονται στο πραγματικό κόστος αποκατάστασης των ζημιών που προέκυψαν.
Από την πλευρά της η Τοπική Αυτοδιοίκηση σε ολόκληρη την Επικράτεια θα πρέπει και αυτή, σύσσωμη, να συμβάλλει με τις δικές της δυνάμεις και πόρους για τη βραχυπρόθεσμη αντιμετώπιση των συνεπειών των καταστροφών.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα πρέπει να ενισχυθεί κατάλληλα, ώστε να έχει την ικανότητα και την επάρκεια να προλαμβάνει και να αντιμετωπίζει Θεομηνίες και Φυσικές Καταστροφές.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα πρέπει να οργανώσει τις υπηρεσίες της και να αποκτήσει τις απαραίτητες υποδομές σε εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό, μέσω:
Κατάρτισης προγραμμάτων εκπαίδευσης και ασκήσεων ετοιμότητας του προσωπικού και των εθελοντών που εμπλέκονται σε δράσεις πολιτικής προστασίας.
Συνεργασίας με όλους τους συναρμόδιους φορείς και υπηρεσίες για την αξιοποίηση ηλεκτρονικών εργαλείων παρακολούθησης των δασικών εκτάσεων
Διεκδίκησης συμμετοχής σε προγράμματα που αφορούν δράσεις αντιπυρικής ή αντιπλημμυρικής προστασίας σε συνεργασία σε άλλους φορείς, με σκοπό την προμήθεια ειδικού εξοπλισμού και μεταφοράς τεχνογνωσίας.
Θα πρέπει επίσης να σχεδιάσει και να υλοποιήσει λύσεις άμεσης εφαρμογής, που να παρέχουν επιλογές για όσους από τους πληγέντες συνανθρώπους μας έχουν τη θέληση και τη δύναμη να αντιδράσουν στη μοίρα τους και να ξαναρχίσουν άμεσα τη ζωή τους.
Οι λύσεις αυτές, μεταξύ των άλλων, θα πρέπει να περιλαμβάνουν οπωσδήποτε:
Την παροχή δυνατότητας προσωρινής ή μονιμότερης εργασίας και προσωρινής ή μονιμότερης στέγης στους πληγέντες.
Ειδικά για αυτό, Προς θα πρέπει (α) να αξιοποιηθούν και να διαμορφωθούν μη χρησιμοποιούμενα δημόσια και δημοτικά κτίρια (π.χ. πρώην καπναποθήκη ΤΕΑΥΚΕ, Σανατόριο κ.ά.) σε αξιοπρεπείς κατοικίες για τους πληγέντες και (β) να προσλαμβάνονται στις Δημοτικές Υπηρεσίες Αποκατάστασης Καταστροφών οι πληγέντες που θα επιλέξουν τη λύση αυτή.
Ο Δήμος Καβάλας, ως μητροπολιτικός δήμος του Νομού Καβάλας, θα πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες για τον συντονισμό όλων των δήμων του Νομού με σκοπό τη δημιουργία μηχανισμού αλληλεγγύης ανάμεσα στους Δήμους, που θα εξυπηρετεί διαδημοτικά τέτοιες έκτακτες ανάγκες και θα μπορεί ενδεχομένως να συνδράμει δήμους όμορων ή και άλλων Νομών.
Για τις πλημμύρες της Θεσσαλίας προτείνουμεο Δήμος Καβάλας,σε συνεργασία με τη ΔΕΥΑΚ, να προμηθευτεί άμεσα 10 ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη και 10 αντλίες όμβριων υδάτων, με σκοπό να αποσταλούν στις πληγείσες περιοχές του Θεσσαλικού κάμπου για όσο χρόνο κρίνεται απαραίτητο.
Τα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν, κατά τη διάρκεια της ημέρας, για την παροχή ρεύματος για τις αντλίες, και κατά τη διάρκεια της νύχτας για φωτισμό.
Ο εξοπλισμός αυτός στη συνέχεια θα επιστραφεί στον Δήμο Καβάλας και θα αποτελεί παρακαταθήκη για υποστήριξη παρόμοιων δράσεων αλληλεγγύης μεταξύ των δήμων στο μέλλον.
Εμείς επιμένουμε:
ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΑΜΕΝΟΣ.
Πρέπει να δράσουμε.
Είναι πλέον θέμα επιβίωσης.
Είναι θέμα αυτοσεβασμού.
Δήλωση Μάκη Παπαδόπουλου για τον άδικο χαμό του φιλάθλου της ΑΕΚ
Με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό τυφλής οπαδικής βίας που συγκλόνισε όλη την Ελλάδα, εκφράζουμε ως παράταξη τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του θύματος και στη μεγάλη οικογένεια της ΑΕΚ. Επιπλέον, αισθανόμαστε την ανάγκη να καταδικάσουμε κάθε περιστατικό βίας μέσα και έξω από τα γήπεδα.