Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης | Σουηδοί επιχειρηματίες θα «αξιολογήσουν» επιχειρήσεις της Περιφέρειας ΑΜΘ

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης διοργάνωσε με ιδιαίτερη χαρά την πρώτη συνάντηση Σουηδών «αγοραστών» με εξαγωγικά ώριμες επιχειρήσεις της περιοχής.

Στη δράση συμμετείχαν Σουηδοί «αγοραστές», διανομείς και δημοσιογράφοι του τομέα τροφίμων και μη αλκοολούχων ποτών, οι οποίοι συμμετείχαν σε ένα τετραήμερο γεμάτο συναντήσεις, γευσιγνωσίες, επισκέψεις σε πρότυπες παραγωγικές μονάδες, επαγγελματικό networking και μία σειρά μοναδικών δράσεων.

Ο σκοπός της επιχειρηματικής αυτής δράσης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης ήταν να αξιολογηθούν οι εταιρείες και τα προϊόντα τους, ώστε να δημιουργηθούν τα κατάλληλα προαπαιτούμενα για την ενδεχόμενη είσοδό τους στη Σουηδική αγορά. Επιπλέον, η δράση στοχεύει στην ενίσχυση της δυναμικής των ελληνικών προϊόντων, αξιολογώντας τα ισχυρά και μη χαρακτηριστικά τους και παρέχοντας ενδελεχή ανατροφοδότηση στις επιχειρήσεις. Οι επιχειρήσεις αυτές, στη συνέχεια, θα μπορέσουν να μελετήσουν και να αξιοποιήσουν αυτές τις πολύτιμες πληροφορίες εσωτερικά.

Καθώς η διείσδυση σε μια αγορά με αυξημένο εξαγωγικό ενδιαφέρον, όπως αυτή της Σουηδίας, είναι μια διαδικασία που απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό, η δράση αυτή αποτελεί το πρώτο από τα βήματα που πρόκειται να ακολουθήσει η Περιφέρεια, με στόχο την ενίσχυση των εξαγωγικών προσπαθειών των επιχειρήσεων της.




Ο Υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης Στάθης Κωνσταντινίδης στη Θάσο: Εστίαση στην ανάπτυξη του τουρισμού του νησιού

Ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης, Στάθης Κωνσταντινίδης, επισκέφθηκε τη Θάσο σε μια σειρά συναντήσεων με τοπικούς φορείς και εκπροσώπους του νησιού, με σκοπό την ενίσχυση της ανάπτυξης και της τοπικής οικονομίας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο Υφυπουργός επικεντρώθηκε σε θέματα που αφορούν τις υποδομές, τον τουρισμό και την βελτίωση των δημόσιων υπηρεσιών στο νησί.

Ένα από τα κύρια θέματα που συζητήθηκαν ήταν η βελτίωση των μεταφορικών υποδομών, ιδιαίτερα των ακτοπλοϊκών συνδέσεων, που αποτελούν ζωτικής σημασίας παράγοντα για την οικονομική ανάπτυξη και την ενίσχυση του τουρισμού στην περιοχή. Ο Υφυπουργός υποσχέθηκε να προωθήσει τις απαραίτητες ενέργειες για την αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων και την αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων.

 




Ο Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης το Σάββατο στην Θάσο

Το Σάββατο 01 Ιουνίου 2024 ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Στάθης Κωνσταντινίδης, θα επισκεφθεί τη Θάσο, με κλιμάκιο της Νέας Δημοκρατίας, ενόψει των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου. Στο κλιμάκιο μετέχουν ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εκλογικού Αγώνα της ΝΔ για τις προσεχείς ευρωεκλογές και Βουλευτής Καβάλας κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος, Βουλευτές και τοπικά κομματικά στελέχη.

Το πρόγραμμα της επίσκεψης είναι το εξής:

11.10: Επίσκεψη στο Λιμεναρχείο Θάσου

11.30: Επίσκεψη στο Αστυνομικό Τμήμα Θάσου

12.00: Επίσκεψη στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Θάσου

12.30: Επίσκεψη στην αγορά της Θάσου

13.00: Επίσκεψη στο Πυροσβεστικό κλιμάκιο Θάσου

13.30: Συνάντηση με τη Δημοτική Αρχή Θάσου

16.30: Επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας Θάσου

16.50: Επίσκεψη στον Μελισσοκομικό Συνεταιρισμό Θάσου

17.30: Επίσκεψη στα Λιμενάρια Θάσου




Χριστόδουλος Τοψίδης: «Η Περιφέρειά Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης θα πάει μπροστά»

Σε πανηγυρικό κλίμα έγινε πριν λίγα λεπτά η υποδοχή του νέου περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Χριστόδουλου Τοψίδη έξω από το εκλογικό κέντρο της Περιφερειακής Σύνθεσης, στην έδρα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Κομοτηνή.




Σύσκεψη του Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου με τους Υφυπουργούς Πολιτικής Προστασίας και Μακεδονίας-Θράκης στην Κομοτηνή

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 23 Αυγούστου στην έδρα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην Κομοτηνή μεταξύ του Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου, του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστου Τριαντόπουλου και του Υφυπουργού Μακεδονίας-Θράκης Στάθη Κωνσταντινίδη, με τη συμμετοχή επίσης Αντιπεριφερειαρχών από τη Ροδόπη,του Δημάρχου Ιάσμου, της Πυροσβεστικής, του Στρατού και υπηρεσιακών στελεχών της Περιφέρειας

Βασικό θέμα της σύσκεψης ήταν τα μέτρα στήριξης των πολιτών που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές των τελευταίων ημερών στην Περιφέρεια ΑΜΘ.

Αποφασίστηκε οι διαδικασίες να κινηθούν γρήγορα με τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, τόσο για την κάλυψη των άμεσων αναγκών, όπως για παράδειγμα της στέγασης των πληγέντων, της εξασφάλισης ζωοτροφών στους κτηνοτρόφους κτλ., όσο και για την οριστική αποκατάσταση των ζημιών που σημειώθηκαν σε σπίτια, επιχειρήσεις, ζωικό και αγροτικό κεφάλαιο, κτηνοτροφικές μονάδες, γεωργικές εγκαταστάσεις κτλ.

Στη σύσκεψη εξετάστηκε επίσης η κατάσταση που επικρατούσε μέχρι εκείνη την ώραστα μέτωπα των πυρκαγιώντης Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης.

Νωρίτερα, σε κατ’ ιδίαν συνάντησήτους, οι κ. Μέτιος, Τριαντόπουλος και Κωνσταντινίδηςσυζήτησαντην κατάσταση σε άλλα σημεία της Περιφέρειας που πλήττονται από πυρκαγιές, ενώ η κατάσταση στα μέτωπα της Π.Ε.Έβρου εξετάζεται καθημερινά στο Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας που πραγματοποιείται στην Αλεξανδρούπολη με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη.

Στη σύσκεψη της Κομοτηνής συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Ροδόπης Νίκος Τσαλικίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Διοίκησης και Οικονομικών Αχμέτ Ιμπράμ, ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Ορεινών Περιοχών Τζιχάν Ιμάμογλου, ο Δήμαρχος Ιάσμου ΜουμίνΜουμίν, ο Διοικητής της 29ης Μηχανοποιημένης Ταξιαρχίας Πεζικού και Ανώτατος Διοικητής Φρουράς Κομοτηνής Ταξίαρχος Ανέστης Ελευθεριάδης, ο Διοικητής των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ροδόπης Πύραρχος Κωνσταντίνος Παπάζογλου, ο Διευθυντής Μηχανικού του Δ’  Σώματος Στρατού,  ο Διευθυντής του Γραφείου του Υφυπουργού Μακεδονίας-Θράκης, οΠροϊστάμενος της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας της ΠΑΜΘ κ.ά.