Την Δευτέρα συνεργείο της ΔΕΥΑΚ στην οδό Κολοκοτρώνη για τον αγωγό των λυμάτων

Την Δευτέρα το πρωί θα βρίσκεται συνεργείο της ΔΕΥΑΚ στην οδό Κολοκοτρώνη με αφορμή το σπάσιμο ενός αγωγού ομβρίων υδάτων που βγάζει λύματα στον δρόμο (διαβάστε εδώ)

Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Απόστολος Χρόνης η υπηρεσία έχει παραγγείλλει νέους σωλήνες για τον αγωγό ο οποίος είναι πολλών ετών, ενώ την Δευτέρα θα βρεθεί συνεργείο εκεί έτσι ώστε να αποκαταστήσει την βλάβη.




Υπογραφή Σύμβασης του έργου | “Δίκτυο Αποχέτευσης Λυμάτων Οικισμών Πρίνου & Όρμου Πρίνου της ΔΚ Πρίνου”

Υπογράφηκε από τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΘ κ. Κωνσταντίνο Μανίτσα και τον κ. Γεώργιο Μαρκογιαννάκη, εκπρόσωπο του οικονομικού φορέα «ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με διακριτικό τίτλο «ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Τ.Ε.Β.Ε.», η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου “ Δίκτυο Αποχέτευσης Λυμάτων Οικισμών Πρίνου & Όρμου Πρίνου της ΔΚ Πρίνου”, συνολικής δαπάνης 4.427.131,42€ (πλέον Φ.Π.Α.).

Φορέας Κατασκευής του έργου είναι ο Δήμος Θάσου και Κύριος του έργου είναι η ΔΕΥΑΘ.

Η ολική προθεσμία υλοποίησης του έργου είναι είκοσι τέσσερις (24) μήνες και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020» με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ταμείο Συνοχής).

Το παρόν έργο αφορά στην υλοποίηση του νέου δικτύου αποχέτευσης λυμάτων των οικισμών Πρίνου και όρμου Πρίνου και ειδικότερα περιλαμβάνει:

Τα τρία δίκτυα των αγωγών ελευθέρας ροής, το πρωτεύον και δευτερεύον δίκτυο με συνολικό μήκος 10.500m αγωγών διαμέτρου Φ200, 1.200m αγωγών διαμέτρου Φ250, 200 m αγωγών διαμέτρου Φ315, 300 m αγωγών διαμέτρου Φ400 και 390 φρεάτια επίσκεψης και συμβολής, καθώς και το δίκτυο των ιδιωτικών συνδέσεων με 990 φρεάτια με μηχανοσίφωνα και 4.950m αγωγούς διαμέτρου Φ160. 

Το εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης λυμάτων Πρίνου– Βιολογικού Πρίνου με ένα αντλιοστάσιο και έναν καταθλιπτικό αγωγό εξωτερικής διαμέτρου Φ160 με μήκος 1285m.  

Το εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης λυμάτων ¨ΔΑΣΑΚΙ¨ & ΟΡΜΟΣ ΠΡΙΝΟΥ – ΒΙΟΛOΓΙΚΟΥ ΠΡΙΝΟΥ με δύο αντλιοστάσια και δύο καταθλιπτικούς αγωγούς, ο ένας εξωτερικής διαμέτρου Φ200 μήκους 1.271m και ο άλλος εξωτερικής διαμέτρου Φ250 μήκους 1.638m.

Σχετικά ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Πρόκειται για την έναρξη υλοποίησης του πρώτου μεγάλου έργου της πράξης “Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) και έργων διάθεσης εκροών οικισμού Πρίνου Δήμου Θάσου –  Δίκτυο αποχέτευσης λυμάτων οικισμών Πρίνου & όρμου Πρίνου Δήμου Θάσου”» με συνολική επιλέξιμη δημόσια δαπάνη πράξης 12.382.650,90€, που εντάχθηκε πριν περίπου ένα έτος και ύστερα από πολύχρονη και συστηματική εργασία ξεπερνώντας γραφειοκρατικά ζητήματα και προβλήματα, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020.

Έχοντας ως μοναδικό γνώμονα της πολιτικής μας την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε αδιάκοπα με σχέδιο, ευθύνη και πρόγραμμα για την δημιουργία νέων σύγχρονων υποδομών αλλά και την βελτίωση των υφισταμένων, προς όφελος όλων των πολιτών».




Προς υλοποίηση το έργο της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Δ.Ε. Φιλίππων-Καθοριστικός ο ρόλος του Γ.Πασχαλίδη

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τους συμπολίτες του ότι την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023 υπεγράφη το συμφωνητικό που αφορά την εκτέλεση των εργασιών του έργου “Αναβάθμιση, επέκταση και εκσυγχρονισμός της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Δ.Ε. Φιλίππων και επαναχρησιμοποίηση επεξεργασμένου νερού”.

Υπενθυμίζεται ότι ο Βουλευτής συνέβαλε καταλυτικά στην υλοποίηση του έργου, δοθέντος ότι με δικές του ενέργειες είχε επανενταχθεί αυτό για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 7.400.000,00 €, πλέον Φ.Π.Α (βλ/τε σχετικό από 5/10/2022 Δελτίο Τύπου), όπως, άλλωστε επισήμανε και ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης, ο οποίος ευχαρίστησε τον Βουλευτή για την καθοριστική συμβολή του στην υλοποίηση του έργου.

Στόχος του έργου είναι ο εκσυγχρονισμός, η αναβάθμιση και η ενεργειακή αυτονομία της μονάδας, η οποία, μετά το πέρας των εργασιών, θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί σε πρώτη φάση 20.000 ισοδύναμους κατοίκους για την περίοδο αιχμής (καλοκαίρι) και αντίστοιχα 30.000 στη δεύτερη φάση.

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου, προβλέπεται να πραγματοποιηθούν οι παρακάτω εργασίες:

Υποδοχή και προεπεξεργασία λυμάτων και βοθρολυμάτων, Βιολογική επεξεργασία, Τριτοβάθμια επεξεργασία, Επεξεργασία ιλύος, Έργα εξοικονόμησης ενέργειας, Διάθεση λυμάτων, Σύστημα αυτοματισμού, Κτίριο Διοίκησης και Λοιπά έργα εξυπηρέτησης και βοηθητικές εγκαταστάσεις.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Η στήριξη της προσπάθειας του Δήμου Καβάλας για την εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου ήταν το ελάχιστο που έπρεπε να κάνω όταν ενημερώθηκα πως η υπόθεση έφτασε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος. Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω για την άμεση ανταπόκριση του τον τότε αρμόδιο Yπουργό Κώστα Σκρέκα όπως επίσης και τον τότε Υφυπουργό, Γεώργιο Αμυρά, ο οποίος εξασφάλισε τα επιπλέον κονδύλια που απαιτούνταν για να γίνει με τις καλύτερες προδιαγραφές ο εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων στον βιολογικό καθαρισμό του Δάτου”.




Επί ποδός η ΔΕΥΑΚ για το σπάσιμο του αγωγού λυμάτων στην Ραψάνη

Επί ποδός βρίσκονται από την πρώτη στιγμή οι εργαζόμενοι της ΔΕΥΑ Καβάλας στην Ακτή της Ραψάνης μετά το σπάσιμο του αγωγού λυμάτων (διαβάστε εδώ).

Στο σημείο βρίσκονται και βυτιοφόρα από την ΔΕΥΑ Παγγαίου ενώ η προσπάθεια για να μην βρεθούν λύματα στην θάλασσα συνεχίζεται.

Παράλληλα συνεχίζεται και η απαγόρευση κολύμβησης στην ακτή.

Στο σημείο βρίσκεται και ο Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης.




ΔΕΥΑ Καβάλας | Έσπασε κεντρικός αγωγός λυμάτων για ακτή Ραψάνης

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΔΕΥΑ Καβάλας :

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα προέκυψε θραύση και των δύο κλάδων του κεντρικού αποχετευτικού αγωγού πόλης Καβάλας, στο αντλιοστάσιο αποχέτευσης Α2, στην περιοχή της Ραψάνης. Ως εκ τούτου, θα υπάρξει διαρροή λυμάτων στην προαναφερθείσα θαλάσσια περιοχή.

Για την απομάκρυνση των λουόμενων από την παραλία της Ραψάνης, έχει ήδη μεριμνήσει η Δημοτική Αστυνομία Καβάλας και έχουν ενημερωθεί όλες οι αρμόδιες αρχές.