«Λούκα Κατσέλη: Αποδέχομαι την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για Πρόεδρος της Δημοκρατόιας>>

Την αποδοχή της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ να είναι υποψήφια για την Προεδρία της Δημοκρατίας ανακοίνωσε η Λούκα Κατσέλη, που ευχαρίστησε τον Σωκράτη Φάμελλο αλλά και την Πολιτική Γραμματεία του κόμματος για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό της.

«Αποδέχομαι την πρόταση γιατί σε μια εποχή μεγάλων γεωπολιτικών κλυδωνισμών, οικονομικής αβεβαιότητας και εκτεταμένης ανασφάλειας, όπως η σημερινή, ο θεσμικός ρόλος τουΠροέδρου της Δημοκρατίας ως εκπροσώπου της χώρας και εγγυητή της ομαλής λειτουργίας της δημοκρατίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός» σημειώνει στη δήλωσή της η κυρία Κατσέλη.

«Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας καλείται να συμβάλει στην ενότητα του έθνους, στην προάσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας και να προάγει τη συμπεριληπτική δημοκρατία, την ουσιαστική προστασία των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, το δημόσιο συμφέρον και το “συλλογικό καλό”. Καλείται να εμπνεύσει ιδιαίτερα τα νέα παιδιά ότι αξίζει να αγωνίζονται για μια πιο δίκαιη κοινωνία και μια πιο ασφαλή και ευημερούσα πατρίδα» τόνισε.

Αναλυτικά η δήλωση της Λούκας Κατσέλη:

«Με βαθύτατο αίσθημα ευθύνης αποδέχομαι την ιδιαίτερα τιμητική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ να είμαι υποψήφια για το ανώτατο αξίωμα της χώρας, την Προεδρία της Δημοκρατίας. Ευχαριστώ θερμά τον Πρόεδρο κ. Σωκράτη Φάμελλο και την Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου.

Αποδέχομαι την πρόταση γιατί σε μια εποχή μεγάλων γεωπολιτικών κλυδωνισμών, οικονομικής αβεβαιότητας και εκτεταμένης ανασφάλειας, όπως η σημερινή, ο θεσμικός ρόλος του Προέδρου της Δημοκρατίας ως εκπροσώπου της χώρας και εγγυητή της ομαλής λειτουργίας της δημοκρατίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας καλείται να συμβάλει στην ενότητα του έθνους, στην προάσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας και να προάγει τη συμπεριληπτική δημοκρατία, την ουσιαστική προστασία των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, το δημόσιο συμφέρον και το “συλλογικό καλό”. Καλείται να εμπνεύσει ιδιαίτερα τα νέα παιδιά ότι αξίζει να αγωνίζονται για μια πιο δίκαιη κοινωνία και μια πιο ασφαλή και ευημερούσα πατρίδα».

protothema.gr




Energean: Καλλωπισμός του πάρκου Άγιου Λουκά στην Καβάλα και δενδροφύτευση για την Παγκόσμια Ημέρα για το Περιβάλλον

Για μια ακόμη χρονιά η Energean τίμησε την 5 η Ιουνίου, την Παγκόσμια Ημέρα για το Περιβάλλον με μια δράση στο νομό της Καβάλας, περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται εδώ και 16 χρόνια με ένα εξαιρετικό περιβαλλοντικό ιστορικό.

Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αγίου Λουκά, υποστήριξε τον καλλωπισμό του πάρκου του Αγίου Λουκά. Στο πλαίσιο της κοινής αυτής πρωτοβουλίας, το πάρκο καθαρίστηκε, ενώ ο γνωστός Καβαλιώτης ζωγράφος Γιάννης Κανίογλου με τον Σύλλογο Εικαστικών Τεχνών και Φιλοτέχνων Artattack, τους μαθητές του 21 ου Δημοτικού Σχολείου καθώς και παιδιά από το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρίες του Δήμου Καβάλας (ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ), ζωγράφισαν τους περιβάλλοντες χώρου του πάρκου. Επίσης, στο πάρκο φυτεύθηκαν 15 καλλωπιστικές μουριές που μεγαλώνοντας θα δημιουργήσουν μια μικρή πράσινη όαση, από αυτές που κάθε γειτονιά έχει ανάγκη στις σύγχρονες πόλεις.

Παρούσα στην εκδήλωση η Δρ. Κατερίνα Σάρδη, Διευθύνουσα Σύμβουλος και Country Manager της Energean στην Ελλάδα, όπως και ο Βασίλης Τσέτογλου, Διευθυντής Υγείας, Ασφάλειας και Περιβάλλοντος του ομιλου Energean, ο οποίος δήλωσε τα εξής:

«Στην Energean η φροντίδα για το Περιβάλλον είναι καθημερινή και συνεχής,κάτι που άλλωστε αποδεικνύεται από επιδόσεις όπως η κατά 86% μείωση του ανθρακικού μας αποτυπώματος την τελευταία 5ετία, η ανακύκλωση του 99% του νερού που χρησιμοποιούμε, αλλά και από τις κορυφαίες αξιολογήσεις που λαμβάνουμε διεθνώς με βάση τα κριτήρια για το Περιβάλλον, την Κοινωνία και την Εταιρική Διακυβέρνηση (Environment, Social & Governance – ESG). To σλόγκαν της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας για το Περιβάλλον είναι το ‘Η γη μας είναι το μέλλον μας’ και με αυτήν την πρωτοβουλία της δενδροφύτευσης και του γενικότερου καλλωπισμού του πάρκου του Αγίου Λουκά, προσπαθούμε να συμβάλλουμε κι εμείς τόσο στο φυσικό όσο και στο αστικό περιβάλλον της Καβάλας»

Από την πλευρά του, ο κ. Ευάγγελος Λεώβαρις, στέλεχος του τμήματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Energean, δήλωσε τα εξής:

«Σε συνεργασία με τους κοινωνικούς μας εταίρους, τους stakeholders μας, προσπαθούμε να αντιλαμβανόμαστε τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και να συμβάλλουμε, στο βαθμό των δυνατοτήτων μας, στην ικανοποίησή τους. Η συμμετοχή του Δήμου Καβάλας, των δύο Συλλόγων και του εξαιρετικού ζωγράφου κ. Κανίογλου αποτελεί μια συνεργασία που είναι παράδειγμα προς μίμηση. Η δε συνδρομή των μαθητών του 21 ου Δημοτικού Σχολείου και των παιδιών του ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ της πόλης μάς γεμίζει με αισιοδοξία για το ότι οι αυριανοί πολίτες μπορούν να δημιουργήσουν έναν κόσμο
χωρίς αποκλεισμούς και καλύτερο από τον σημερινό».

Η στήριξη της συγκεκριμένης δράσης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από την Energean υπηρετεί τους Στόχους για Βιώσιμη Ανάπτυξη που έχει θεσπίσει ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) και, ειδικότερα, τον Στόχο 10 για Λιγότερες Ανισότητες, τον Στόχο 11 για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες, τον Στόχο 13 για την Δράση για το Κλίμα και τον Στόχο17 για την Συνεργασία για Επίτευξη των Στόχων.




ΚΑΒΑΛΑ | Σπίτι κάηκε ολοσχερώς στον Αγίο Λουκά

Φωτιά ξέσπασε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία στην συνοικία του Άγιου Λουκά Καβάλας. Σύμφωνα με πληροφορίες της Π.Υ Καβάλας το σπίτι κάηκε ολοσχερώς ενω απο την φωτία δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός.

Στο συμβάν επιχείρησαν τρία οχήματα της Π.Υ Καβάλας, όπου η φωτία τέθηκε γρήγορα υπο έλεγχο. Ενω η Π.Υ Καβάλας συνεχίζει να ερευνά τα αίτια της φωτιάς.




Φωτιά σε διαμέρισμα στον Άγιο Λουκά

Φωτιά ξέσπασε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία στην συνοικία του Άγιου Λουκά Καβάλας.

Στο συμβάν επιχειρούν τρία οχήματα της Π.Υ Καβάλας έτσι ώστε να ελεγχθεί και να μην επεκταθεί σε παρακείμενα διαμερίσματα.

Δείτε φωτογραφίες




Πολύωρη διακοπή νερού στον Άγιο Λουκά – Σταδιακή αποκατάσταση της υδροδότησης αναφέρει ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ

Πολύωρη ήταν η διακοπή υδροδότησης στην συνοικία του Αγίου Λουκά την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου (διαβάστε σχετικά εδώ)

Μάλιστα στο σημείο επιχειρήσουν 5 συνεργεία της ΔΕΥΑΚ για να αποκαταστήσουν την βλάβη.

Σταδιακά επανέρχεται η υδροδότηση στις οικίες.




Καβάλα | Μεγάλη βλάβη στον αγωγό ύδρευσης του Αγίου Λουκά – Χωρίς νερό η περιοχή

Μεγάλη βλάβη σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 1 Δεκεμβρίου 2023 στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης στην περιοχή του Αγίου Λουκά στην Καβάλα.

Επί ποδός βρίσκονται εργαζόμενοι της ΔΕΥΑΚ μαζί με τον Πρόεδρο Απόστολο Χρόνη για να αποκαταστήσουν την ζημιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες στο σημείο πραγματοποιούνται εργασίες για το δίκτυο φυσικού αερίου, οι οποίες βούλωσαν το δίκτυο από πέτρες.

Παραμένει ακόμα άγνωστο το πότε θα επανέλθει η υδροδότηση στην περιοχή.




Διακοπή υδροδότησης την Τετάρτη (01/11) στην συνοικία του Αγίου Λουκά στην Καβάλα

Λόγω εργασιών της ΔΕΥΑ Καβάλας, θα γίνει διακοπή υδροδότησης στην περιοχή του Αγίου Λουκά, την Τετάρτη (01/11), από τις 08:30 έως τις 10:30 το πρωί.

Η ανακοίνωση της ΔΕΥΑΚ αναφέρει τα εξής:   “Ανακοινώνεται ότι λόγω εργασιών της Υπηρεσίας Ύδρευσης θα διακοπεί η παροχή νερού αύριο Τετάρτη 01-11-2023 από ώρα 08:30 έως 10:30, στη συνοικία του Αγίου Λουκά.   Η υδροδότηση θα αποκατασταθεί σταδιακά μετά το πέρας των εργασιών.”