Το Living Streets μετέτρεψε τους δρόμους σε σκηνή δημιουργίας και συμμετοχής

Το πρόγραμμα «Living Streets» που διοργάνωσε ο Δήμος Καβάλας σε συνεργασία με το Δίκτυο Πόλεων ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ σημείωσε μεγάλη επιτυχία, προσφέροντας στους κατοίκους της πόλης ένα διήμερο γεμάτο δραστηριότητες και δράσεις. Από τις 18 μέχρι τις 20 Οκτωβρίου, ορισμένοι δρόμοι της Καβάλας μετατράπηκαν σε χώρους συνάντησης και δημιουργικής συμμετοχής των πολιτών, απαλλαγμένοι από την κίνηση των αυτοκινήτων.

Οι πεζοδρομήσεις σε κεντρικούς δρόμους της πόλης φιλοξένησαν ζωντανή μουσική, αθλητικά δρώμενα, εργαστήρια ζωγραφικής, φυτεύσεις, ανακύκλωση ρούχων, καθώς και διαδραστικά παιχνίδια που ενθάρρυναν την επαφή των πολιτών μεταξύ τους. Η συμμετοχή των μικρών παιδιών ήταν ιδιαιτέρως ενεργή, με την παρουσία παιδικών σταθμών, σχολείων, τοπικών συλλόγων και καλλιτεχνών να ενισχύει το κλίμα δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης.