Καταγγελία του ΚΚΕ για βανδαλισμό στα γραφεία της ΚΟΒ Λιμεναρίων-Θεολόγου στη Θάσο
Η Τομεακή Επιτροπή Καβάλας του ΚΚΕ καταγγέλλει τον βανδαλισμό των γραφείων της ΚΟΒ Λιμεναρίων-Θεολόγου στη Θάσο. Τα ξημερώματα του Σαββάτου, άγνωστοι αφαίρεσαν την ταμπέλα από την είσοδο των γραφείων, πράξη που το κόμμα αποδίδει στη δυσαρέσκεια για τη δράση του στο νησί.
Το ΚΚΕ καταγγέλλει την επίθεση ως προσπάθεια υπονόμευσης της δράσης του υπέρ των εργατικών και λαϊκών στρωμάτων, τονίζοντας πως η πάλη για τις λαϊκές ανάγκες και την κοινωνική δικαιοσύνη δεν πρόκειται να ανασταλεί από τέτοιες ενέργειες.