Προβλήματα Οδηγών Αστικών Λεωφορείων στο Λιμάνι της Καβάλας

Το τελευταίο διάστημα, έχουν διατυπωθεί νέα δικαιολογημένα παράπονα σχετικά με τα μέτρα τροχαίας στο κεντρικό λιμάνι της Καβάλας, αυτή τη φορά από οδηγούς και ιδιοκτήτες αστικών λεωφορείων. Οι επαγγελματίες αυτοί εκφράζουν την αγανάκτησή τους για την αυστηρή στάση της Τροχαίας του Λιμεναρχείου, η οποία συχνά βεβαιώνει παραβάσεις παράνομης στάθμευσης, με πρόστιμα που φτάνουν τα 160 ευρώ για κάθε περίπτωση.

Το πρόβλημα φαίνεται να επικεντρώνεται στον χώρο πίσω από την αίθουσα επιβατών, εντός του λιμανιού, όπου το Αστικό ΚΤΕΛ διαθέτει αφετηρία.Παράλληλα με τα λεωφορεία που εξυπηρετούν συγκεκριμένες γραμμές, άλλα λεωφορεία σταθμεύουν προσωρινά κοντά στο Τελωνείο.Ωστόσο, μόλις το Λιμεναρχείο εντοπίσει ένα λεωφορείο σε αυτήν την περιοχή, άμεσα βεβαιώνεται παράβαση για παράνομη στάθμευση.Τα περιστατικά αυτά έχουν γίνει αρκετά συχνά το τελευταίο διάστημα, με τουλάχιστον πέντε παρόμοια περιστατικά να έχουν καταγραφεί.Οι οδηγοί επισημαίνουν ότι, ενώ τα λεωφορεία που δεν είναι σε υπηρεσία σταθμεύουν στον παρακείμενο χώρο στάθμευσης, τα οχήματα που βρίσκονται σε υπηρεσία και χρειάζονται να κάνουν μια σύντομη στάση εξυπηρετούνται πλησίον της αφετηρίας τους στο λιμάνι.Παρ’ όλα αυτά, ακόμα και αυτά αντιμετωπίζουν κίνδυνο να λάβουν κλήσεις, γεγονός που επιτείνει την αγανάκτηση και τη δυσαρέσκεια τους.

 




Μετακίνηση ΑμεΑ | Καθημερινά επεισόδια οδηγών λεωφορείων με ΑμεΑ

Με την παρούσα επιστολή εκφράζουμε την δυσαρέσκεια μας για τα πρόσφατα περιστατικά που ανέφεραν  τοπικά ΜΜΕ της Καβάλας ότι συνέβησαν σε αστικά λεωφορεία της πόλης, τα οποία δυστυχώς δεν συμβαίνουν μόνο στην Καβάλα αλλά και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας ΑΜΘ όπως έχουμε ενημερωθεί από τους φορείς μέλη μας.

Ειδικότερα, οι οδηγοί των αστικών με αυθαίρετη εντολή της Ομοσπονδίας τους αποδοκιμάζουν τα άτομα με αναπηρία που είναι δικαιούχοι Δελτίων Μετακίνησης επειδή δεν τα έχουν ακόμη
ανανεώσει για το έτος 2024 και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις τους αναγκάζουν να πληρώσουν το αντίτιμο του εισιτηρίου αλλιώς τους απειλούν ότι θα τους κατεβάσουν από το λεωφορείο. Σύμφωνα με τις δικές τους αυθαίρετες οδηγίες η θεώρηση των καρτών έπρεπε να πραγματοποιηθεί μέχρι τις 31/05/2024. Για τους παραπάνω λόγους θεωρούμε υποχρέωσή μας να σας ενημερώσουμε τα εξής:

Σύμφωνα με την ΚΥΑ 21258/15.3.2024 (ΦΕΚ Β΄ 1806) και την επακόλουθη Εγκύκλιο με αριθμό πρωτοκόλλου 24376/28.3.2024 Εγκύκλιο που υπογράφει η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, η προθεσμία για την ανανέωση των Δελτίων Μετακίνησης αρχίζει στις 4.4.2024 και λήγει στις 31.10.2024.

Συνεπώς μέχρι τις 31.10.2024 ισχύουν τα Δελτία που ήταν θεωρημένα για το 2023. Η 31.5.2024 που αναφέρεται στο από 29.3.2024 έγγραφο της ΠΟΑΣ ως ημερομηνία λήξης για τις ανανεώσεις δεν προβλέπεται από καμιά διάταξη. Αυτό ακριβώς δέχεται και η Πανελλαδική Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών, η οποία με το υπ’ αριθ. 8132/28.12.2023 έγγραφο (επισυνάπτεται παρακάτω), ανακοίνωσε πως τα Δελτία έτους 2023 θα γίνονται δεκτά για όσο χρόνο απαιτείται να χορηγηθούν για το έτος 2024.

Κατόπιν αυτών, και στο πλαίσιο των καλών σχέσεων συνεργασίας που όλοι επιθυμούμε να υπάρχουν, ζητούμε να εφαρμόσουν τα Αστικά ΚΤΕΛ όλης της περιφέρειας ΑΜΘ και της χώρας κατ΄επέκταση τα ανωτέρω, δεδομένου ότι η πλειονότητα των δικαιούχων έχει ήδη ανανεώσει τα Δελτία και όσοι, ελάχιστοι, δεν το έχουν ακόμη πράξει προφανώς αδυνατούσαν για δικούς τους προσωπικούς λόγους. Ευελπιστούμε επίσης ότι θα πάρετε και εσείς θέση στα παραπάνω.




Ανάληψη ευθύνης για την πυρπόληση 5 σχολικών λεωφορείων πριν μερικές ημέρες στου Ζωγράφου

Tην ευθύνη για την πυρπόληση 5 σχολικών λεωφορείων πριν μερικές ημέρες στου Ζωγράφου ανέλαβε οργάνωση, χωρίς ωστόσο να την υπογράφει.

Η ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στο Indymedia αναφέρει:

Τα ξημερώματα της Πέμπτης 14/3 πραγματοποιήσαμε εμπρηστική επίθεση σε 5 λεωφορεία του ιδιωτικού σχολείου Κανάση επί της οδού Ταξίλου στου Ζωγράφου. Αποτέλεσμα αυτής ήταν η ολοκληρωτική καταστροφή των λεωφορείων καθώς και η πρόκληση ζημιών στο ίδιο το κτήριο. Ακόμη και σε επίπεδο λειτουργίας αποδιοργανώθηκε πλήρως το πρόγραμμα της σχολής. Καταρχάς θέλουμε να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν τασσόμαστε υπέρ ούτε της ιδιωτικής ούτε της δημόσιας-κρατικής εκπαίδευσης. Στόχος του παρόντος εκπαιδευτικού συστήματος είναι η “εξημέρωση”, ο εκπολιτισμός μέσω της εμπέδωσης των αξιών και των αρχών του συστήματος κυριαρχίας και η παραγωγή πειθαρχημένων σκλάβων, πιστών υπηκόων. Ο τρόπος διδασκαλίας είναι πλήρως τυποποιημένος και αποστειρωμένος, αποκομμένος από τη βιωματική εμπειρία, προσανατολισμένος στην ευημερία του τεχνοβιομηχανικού συστήματος. Κάθε ίχνος πρωτοβουλίας και δημιουργικότητας εξουδετερώνεται δυσχεραίνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την ανάπτυξη και την όξυνση της κριτικής σκέψης. Ένας ακόμη στόχος του εκπαιδευτικού συστήματος είναι η δόμηση προσωπικοτήτων εξ’ ολοκλήρου εναρμονισμένων με τα κανονιστικά πρότυπα και τις νόρμες η οποία υλοποιείται μέσω του διπόλου τιμωρίας-επιβράβευσης. Το σχολείο απευθείας σε εισαγάγει σ’ έναν προκαθορισμένο τρόπο ζωής εμποτισμένο από τη μιζέρια της ρουτίνας και νοηματοδοτημένο από τη μισθωτή σκλαβιά. Συγχρόνως, σ’ εξαναγκάζει να συμμορφωθείς σ’ ένα μοντέλο εξουσιαστικών σχέσεων βασιζόμενο στις ιεραρχικές φιγούρες των καθηγητών και των διευθυντών οι οποίες εν συνεχεία αντικαθίστανται από τα τιποτένια αφεντικά, τους σιχαμένους πολιτικούς, τους δικαστές, τους μπάτσους και από κάθε προνομιούχο που αποτελεί πιόνι στη σκακιέρα του συστήματος. Αυτό είναι το σχολείο και το αποστερημένο μοτίβο ζωής που προωθεί το οποίο διαιωνίζει την αλλοτρίωση του ανθρώπου. Συμπερασματικά, το σχολείο συντελεί στην οικοδόμηση μίας αποχαυνωμένης κοινωνίας που απαρτίζεται από πειθήνιους και ευκόλως χειραγωγήσιμους πολίτες, οι οποίοι συμβιβάζονται με την παρηκμασμένη τους “ζωή”. Αυτές οι συγκαταβάσεις και αυτές οι παραιτήσεις για μας συνιστούν τον πραγματικό θάνατο.

Γι’ αυτούς τους λόγους, κάθε σχολείο, κάθε πανεπιστήμιο και κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα εν γένει θα έπρεπε να γίνει στάχτη.

Επιπρόσθετα, θέλουμε να γίνει αντιληπτό ότι δε συμμεριζόμαστε τη θέση ορισμένων αναρχικών οι οποίοι περιορίζονται σ΄έναν “αγώνα” για “δικαιώματα” παραχωρημένα από το κράτος για να γευτούν την κοινωνική αποδοχή και την πιθανότητα να κερδίσουν πολιτική επηροή μέσα στους πανεπιστημιακούς μικροπολιτικούς κύκλους.

Τα ΜΜΕ αμέσως διαμόρφωσαν ένα κλίμα τρομολαγνείας και η αστυνομία προέβη σε τυφλές κινήσεις που βρωμούσαν απελπισία προκειμένου να κατευνάσει την κοινωνική δυσαρέσκεια. Συγκεκριμένα, προχώρησε σε επιχείρηση εισβολής στις φοιτητικές εστίες επί της Ούλωφ Πάλμε προσαγάγοντας και εν τέλει συλλαμβάνοντας άτομα που απλώς διέμεναν εκεί. Στη συνέχεια, ενώ εντόπισε και συνέλεξε πράγματα απολύτως νόμιμα τα παρουσίασε ως πιθανά ενοχοποιητικά στοιχεία και κατασκεύασε μία ψευδή εικόνα περί “οπλοστασίου” και “γιάφκας κουκουλοφόρων”. Παράλληλα, στη Θεσσαλονίκη, η αστυνομία εισέβαλε αναίτια στο ΑΠΘ συλλαμβάνοντας 49 φοιτητές που βρίσκονταν στον κατειλημμένο πανεπιστημιακό χώρο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, οι “ρυθμιστές του νόμου και της τάξης” εγκωμιάζονται ενώ οι ενέργειές τους στην πραγματικότητα είναι εντελώς άκαρπες καταφέρνοντας παρ’ όλα αυτά να αποπροσανατολίσουν και να κατευθύνουν τη γνώμη της κοινωνίας.

Κρατικοί και καπιταλιστικοί στόχοι είναι διαθέσιμοι παντού, το μόνο που μένει είναι να τους επιτιθόμαστε διαρκώς.

ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

πηγή: newsbeast.gr




Mάκης Παπαδόπουλος: Μοντέρνες “έξυπνες” στάσεις αστικών λεωφορείων

Νέα στέγαστρα ΠΑΝΤΟΥ με κατασκευές υψηλής αντοχής, φωτοβολταϊκά panels για φωτισμό LED, ψηφιακό πίνακα παρακολούθησης δρομολογίων, υποδοχέα φόρτισης κινητών και wi-fi internet.