Μιχάλης Αμοιρίδης | Πως λέγεται η πράξη και πως λέγεσαι εσύ, όταν θέλεις να παραπλανήσεις τον κόσμο και να πάρεις εύσημα για κάτι που άλλοι δούλεψαν για αυτό;

Πρότυπες οι διαβάσεις αλλά όχι πρότυπο πολιτικής συμπεριφοράς η σχετική ανακοίνωση της περιφέρειας ΑΜΘ σχετικά με τη διαμόρφωση πρότυπων διαβάσεων σε κόμβους της περιφέρειας ΑΜΘ και τη σύμβαση που υπέγραψε με την αναπτυξιακή εταιρεία της περιφέρειας.

Προσπαθεί να εμφανίσει ότι η περιφέρεια και η αναπτυξιακή εταιρεία της ξεκινάνε κάτι σημαντικό αποσιωπώντας την πραγματική κατάσταση.

Η πραγματικότητα, που τη γνωρίζω καλά ως πρώην αντιπεριφερειάρχης υποδομών, είναι ότι το έργο ‘’ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΔΙΑΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΚΟΜΒΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ’’ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΌ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ, προϋπολογισμού 4.200.000 εκ ευρώ με το ΦΠΑ,  εντάχθηκε στον προγραμματισμό της περιφέρειας, μελετήθηκε έγινε ο διαγωνισμός και ανατέθηκε σε ανάδοχο εκτέλεσης των σχετικών εργασιών με την υπογραφής σύμβασης κατασκευής του έργου την 29η Δεκεμβρίου 2023, δηλαδή επί διοίκησης Χρήστου Μέτιου.

Αυτό το κάναμε γιατί: Έχει παρατηρηθεί ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ατυχημάτων στους δρόμους προκαλούνται από ανθρώπινο λάθος και τα περισσότερα ατυχήματα στα οποία εμπλέκεται πεζός συμβαίνουν λόγω της κακής ποιότητας υποδομής των διαβάσεων. Το Σύστημα Έξυπνης Διάβασης Πεζών, είναι ένα πρωτοποριακό σύστημα, το οποίο εξασφαλίζει την ασφαλή διέλευση των πεζών στην περιοχή παρέμβασης. Μία σημαντικότατη για την ασφάλεια των πολιτών πρωτοβουλία για την οποία δούλεψαν στελέχη της περιφέρειας και πρώην συνάδελφοι περιφερειακοί σύμβουλοι σε όλη την ΠΑΜΘ.

Τι έκαναν προχθές στην ΠΑΜΘ; Για την επίβλεψη του έργου ανάθεσαν στην αναπτυξιακή εταιρεία της περιφέρειας με 80.000 ευρώ να βρει ένα – δυο μηχανικούς να την αναλάβουν. Αυτό υπέγραψαν. Αλλά έτσι όπως το δημοσιοποίησαν άλλα άφησαν να εννοηθούν. Δεν είναι ορθή συμπεριφορά η πονηριά και μπορεί να επενδύουν στο ότι ο κόσμος να ξεχνάει ή μπορεί να μην θυμάται τα πάντα, όμως στο τέλος της ημέρας όλοι κρινόμαστε και τίποτα δεν μπορεί να μείνει κρυφό και εγώ μπορεί να θέλω να μην ασχολούμαι μιας και δεν είμαι εκλεγμένος περιφερειακός σύμβουλος, όμως δεν μπορώ να αφήνω να παραπλανούν γλυκά την κοινωνία και φυσικά να προσπαθούν να καπηλευτούν δουλειά άλλων.

Σημαντικό λοιπόν το έργο 4,2 εκ ευρώ με τις πρότυπες διαβάσεις, έκανε ορθά ο Χρήστος Μέτιος που δούλεψε μαζί με τα στελέχη της ΠΑΜΘ και τους περιφερειακούς του συμβούλους και το έφερε στο σημείο της υλοποίησης προς όφελος των πολιτών. Μπράβο και σε αυτούς που θα δαπανήσουν 80.000 ευρώ για να προσλάβουν 2 επιβλέποντες μηχανικούς να παρακολουθούν το έργο.




Σπύρος Πέγκας: Για το κυκλοφοριακό χάος στην πόλη, ο υπεύθυνος πράγματι έχει ονοματεπώνυμο – Λέγεται Κωνσταντίνος Ζέρβας

Σχολιάζοντας τη δήλωση του δημάρχου Θεσσαλονίκης για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Βενιζέλου, ο υποψήφιος δήμαρχος Σπύρος Πέγκας δήλωσε:

«Ο νυν δήμαρχος Θεσσαλονίκης που επί τέσσερα χρόνια δεν έχει ούτε ένα έργο στην πόλη να επιδείξει, ο ανεκδιήγητος κ. Ζέρβας που δεν έκανε κάτι, οτιδήποτε, για να βελτιώσει το κυκλοφοριακό, έρχεται σήμερα να «μαλώσει» τους πολίτες, αυτούς δηλαδή που υφίστανται τις συνέπειες των μηδενικών παρεμβάσεών του για την ταλαιπωρία που υφίστανται στον άξονα της οδού Βενιζέλου.

Αντί να ζητήσει συγγνώμη γιατί το μόνο που έκανε ήταν να ακυρώνει παρεμβάσεις που βελτίωναν την κατάσταση στους δρόμους της πόλης, αντί έστω να δείξει τη στοιχειώδη κατανόηση για την ταλαιπωρία που θα υποστούν οι πολίτες εξαιτίας των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων πέριξ του σταθμού του μετρό στη Βενιζέλου, προχωρά σε μια άνευ προηγουμένου επίθεση.

Κατηγορεί τους πολίτες ότι είναι αμετανόητοι, όταν ο ίδιος παραμένει κολλημένος στις εμμονές του. Επικαλείται όσα έγιναν προ δεκαετίας για να δικαιολογηθεί στους δημότες της Θεσσαλονίκης για τη σημερινή τους ταλαιπωρία, προσπαθώντας να κρύψει τη δική του ανεπάρκεια. Τα προβλήματα όμως δεν λύνονται με υποθετικά σενάρια, δεν λύνονται διχάζοντας και κατηγορώντας τους πολίτες.

Για το κυκλοφοριακό χάος στην πόλη, ο υπεύθυνος πράγματι έχει ονοματεπώνυμο. Λέγεται Κωνσταντίνος Ζέρβας. Είναι αυτός που δεν εφάρμοσε το δημοσιευμένο σε ΦΕΚ ωράριο φορτοεκφορτώσεων, είναι αυτός που ξήλωσε τα κολωνάκια, είναι αυτός που έκανε ό,τι μπορούσε για να έρθουν περισσότερα αυτοκίνητα στο κέντρο, είναι αυτός που κάθε έξι μήνες εδώ και τέσσερα χρόνια επιβιβάζεται σε βαγόνι του μετρό, φωτογραφίζεται και μας υπόσχεται ότι σε έξι μήνες και εμείς θα έχουμε μετρό. Η θητεία του ολοκληρώνεται, ο δήμαρχος απέρχεται και το μετρό ακόμα το περιμένουμε!

Στις 8 Οκτωβρίου βάζουμε τέλος στην ανεπάρκεια και την ανικανότητα της σημερινής δημοτικής αρχής. Ψηφίζουμε “Θεσσαλονίκη Για Όλους”».