Λήμνος | «Τρομάξαμε, όλα έγιναν σε 10 λεπτά» – Εικόνες καταστροφής από drone μετά το φονικό πέρασμα της Bora – Κυβερνητικό κλιμάκιο στο νησί

Δύσκολο βράδυ πέρασαν οι κάτοικοι σε περιοχές της Λήμνου, όπου το πέρασμα της κακοκαιρίας άφησε πίσω του δύο νεκρούς, πλημμυρισμένα σπίτια και καταστροφές. Κατά διαστήματα έβρεχε καταρρακτωδώς, προκαλώντας ανησυχία στους πολίτες για την εξέλιξη του φαινομένου. Το ξημέρωμα της Δευτέρας βρήκε τους κατοίκους του νησιού να αντικρύζουν εικόνες βομβαρδισμένου τοπίου και εκτεταμένες ζημιές στα σπίτια. Σε ισχύ είναι και σήμερα, μέχρι το μεσημέρι, η απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων.

Ρέματα υπερχείλισαν, πλημμύρισαν σπίτια στην Τσιμάνδρια, στον Κοντιά, τον Θάνο, την Μύρινα.

Το ρέμα της Αγίας Τριάδας στην Μύρινα υπερχείλισε και στο πέρασμά τους ορμητικά νερά εισέβαλαν στα σπίτια. «Τρομάξαμε γιατί όλα έγιναν μέσα σε 10 λεπτά» είπε στο ΕΡΤNews ο Πωλ Παλαιολόγος, κάτοικος της περιοχής. Περιέγραψε το πώς οι κάτοικοι είδαν τα νερά από το ποτάμι να μπαίνουν στα σπίτια. Όπως είπε το ύψος των ορμητικών νερών στο σπίτι του έφτασε μέχρι τα δύο μέτρα. «Καυστήρες, μπόιλερ, γεννήτριες, όλα έχουν καταστραφεί” σημείωσε, δίνοντας το στίγμα της σχεδόν ολοκληρωτικής καταστροφής της οικοσκευής του. Η ορμή των νερών ήταν τέτοια που, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε, σήκωσε και αναποδογύρισε μέχρι και μία δεξαμενή με 2 -3 τόνους πετρέλαιο.

Εικόνες από την καταστροφή όπως καταφράφηκαν από drone

Χρειάστηκαν πέντε ώρες, με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής, ώστε με αντλίες να καταφέρουν να βγάλουν το νερό από το εσωτερικό του σπιτιού. “Ήταν τεράστιος ο όγκος του νερού, δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο” πρόσθεσε, αναφέροντας ότι έχουν πλημμυρίσει τα υπόγεια και ισόγεια και άλλων σπιτιών.

Στην Τσιμάνδρεια οι κάτοικοι είδαν τα σπίτια τους να πλημμυρίζουν για δεύτερη φορά από το ξέσπασμα της “Bora” το περασμένο Σάββατο. Μέχρι τώρα η Πυροσβεστική έχει δεχθεί 115 κλήσεις για άντληση υδάτων και 36 για μεταφορά ανθρώπων.

Κτηνοτρόφοι αγωνιούν για τα κοπάδια τους, καθώς το αγροτικό οδικό δίκτυο του νησιού έχει καταστραφεί και δε μπορούν να προσεγγίσουν τις στάνες τους για να ταΐσουν τα ζώα τους. Ζημιές έχουν προκληθεί και σε αγροτικές καλλιέργειες.

Επί ποδός είναι τα συνεργεία, αφού τόνοι φερτά υλικά έχουν μεταφερθεί στους δρόμους, ενώ σημειώνονται και κατολισθήσεις.

Το μεσημέρι αναμένεται στο νησί κυβερνητικό κλιμάκιο υπό τον Γ.Γ. Νησιωτικής Πολιτικής και τον Γ.Γ. Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών, αλλά και αντιπροσωπείες των κομμάτων.

Χθες έγινε εκτάκτως σύσκεψη υπό τον Περιφερειάρχη Κ. Μουτζούρη, καθώς από τα έντονα φαινόμενα δοκιμάστηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες οι περιοχές Τσιμάνδρεια, Νέα Κούταλη και Πεδινό όπου έχουν φουσκώσει ρέματα. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κάποια σπίτια έχουν πλημμυρίσει στις περιοχές αυτές.

Οι αρχές κάλεσαν τους πολίτες να μην μετακινούνται χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος, ενώ η κυκλοφορία των οχημάτων -με εξαίρεση αυτά που ανταποκρίνταινται σε έκτακτη ανάγκη- έχει απαγορευτεί για την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου, λόγω των εκτεταμένων ζημιών στο οδικό δίκτυο αλλά και των κινδύνων από τα έντονα φαινόμενα.Unmute

Αίτημα να κηρυχθούν οι Δημοτικές Ενότητες Μύρινας, Ατσικής και Νέας Κούταλης σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης υπέβαλε στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, η Δήμαρχος Λήμνου μετά τις μεγάλες καταστροφές.

Η έντονη κακοκαιρία που παραμένει στο Αιγαίο, άφησε πίσω της δύο νεκρούς στη Λήμνο, τον 57χρονο κτηνοτρόφο που τον παρέσυρε ο χείμαρρος και έναν 70χρονο που στην προσπάθειά του να καθαρίσει τις λάσπες στις σκάλες του σπιτιού του γλίστρησε και σκοτώθηκε.

Υπό τον φόβο υπερχείλισης του φράγματος στον Κοντιά, απομακρύνθηκαν από τα σπίτια τους 59 κάτοικοι του οικισμού του κάτω χωριού, οι οποίοι φιλοξενούνται είτε σε συγγενείς τους είτε σε ξενοδοχείο στη Μύρινα.

Ρεπορτάζ: Μαρία Σταθοπούλου/ertnews




Έβρος | Κυβερνητικό κλιμάκιο για το σχέδιο ανάπτυξης και ανασυγκρότησης

Σειρά άμεσων μέτρων για τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας, την ενίσχυση της απασχόλησης, της οικονομικής δραστηριότητας και της εκπαίδευσης στον Έβρο ανακοίνωσε το κυβερνητικό κλιμάκιο που επισκέπτεται την περιοχή, με στόχο την άμεση εφαρμογή των πρόσφατων δεσμεύσεων του πρωθυπουργού.

Οι πρώτες ενέργειες για την ανάπτυξη και την ανασυγκρότηση του Έβρου, που μπαίνουν σταδιακά σε φάση υλοποίησης, αρχής γενομένης από τις 22 Οκτωβρίου, είναι η ψήφιση της διάταξης για μοριοδότηση δημοσίων υπαλλήλων με 40 μόρια για τους δήμους Ορεστιάδας, Διδυμοτείχου, Σουφλίου, Σαμοθράκης.

Για το δήμο Σουφλίου, άμεσα τίθεται σε διαβούλευση και ενσωματώνεται από το υπουργείο Οικονομικών, η τριετής απαλλαγή ΕΝΦΙΑ, υπογράφεται και δημοσιεύεται η ολοκληρωμένη μελέτη για τους όρους Νatura, που αφορά στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, ενώ ήδη υπογράφηκαν επιδοτούμενα προγράμματα για ανέργους.

Στο τέλους του έτους αναμένεται η νομοθέτηση ίδρυσης Κτηνιατρικής Σχολής στην Ορεστιάδα. Στο στάδιο προσδιορισμού είναι οι συναφείς με την Κτηνιατρική Σχολή, ειδικότητες στο υπό ίδρυση παράρτημα του ΚΕΔΙΒΙΜ στο Σουφλί, ολοκλήρωση προετοιμασίας για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΔΠΘ που αφορά στην πολιτική προστασία και τις φυσικές καταστροφές, με έως 100 φοιτητές επίσης στο Σουφλί, και τέλος δρομολογήθηκε η διαδικασία εξίσωσης διτεκνίας και τριτεκνίας για το πρόγραμμα “Σπίτι μου” για τους δήμους Ορεστιάδας, Σουφλίου και Διδυμοτείχου.

Στις αρχές του 2025 αναμένεται ο ανάδοχος για την ακτοπλοϊκή εμπορευματική γραμμή Αλεξανδρούπολη – Πειραιάς, με ενδιάμεσους σταθμούς τη Μυτιλήνη και τη Χίο και δωρεάν μεταφορά εμπορευμάτων από τον Έβρο, όπως και η έναρξη του προγράμματος επανακατοίκησης βορείου και κεντρικού Έβρου με ενίσχυση έως 10.000 ευρώ για 1.000 οφελούμενους.

Ένα ακόμη μέτρο των εξαγγελιών που εφαρμόζεται από σήμερα, είναι η έναρξη λειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αλεξανδρούπολης – Ορεστιάδας με δύο δρομολόγια τα οποία στο μέλλον θα επεκταθούν στο Ορμένιο αλλά και στη Θεσσαλονίκη, μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων παρεμβάσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Επόμενος σταθμός της επίσκεψης του κυβερνητικού κλιμακίου είναι το Διδυμότειχο.

Την ίδια από νωρίς το απόγευμα σήμερα, η επιτροπή ανασυγκρότησης του Έβρου συνεδριάζει στο Διδυμότειχο και όπως φαίνεται 47 έργα είναι έτοιμη να προχωρήσει σε όλες τις διαδικασίες που απαιτούνται η Περιφέρεια, προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίησή τους. Το παρών στη συνεδρίαση δίνει το κυβερνητικό κλιμάκιο, δήμαρχοι, βουλευτές, τοπικοί φορείς.

 

www.ertnews.gr




Το κυβερνητικό σχέδιο για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου στη βόρεια Ελλάδα

Προ ημερών γνωστοποιήθηκε ότι η ΤΕΡΝΑ έδωσε την καλύτερη προσφορά στον διαγωνισμό για το έργο κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες, με προϋπολογισμό δημοπράτησης 193,2 εκατ. ευρώ.

Αυτό εντάσσεται στα μεγάλα έργα που στόχο έχουν να συνδέσουν βασικούς λιμένες της χώρας με το κεντρικό δίκτυο και να δώσουν περαιτέρω δυναμική στον μεταφορικό αλλά και γεωστρατηγικό ρόλο της ευρύτερης περιοχής.

Η «ανακαίνιση» του σιδηροδρομικού δικτύου της Βόρειας Ελλάδας που, σε πρώτο στάδιο, ξεκινάει ο ΟΣΕ σχετίζεται με συγκεκριμένα τμήματα σε Σέρρες (μεταξύ Καστανούσας και Ροδόπολη), Κιλκίς (μεταξύ σιδηροδρομικού σταθμού Πολύκαστρου και αυτού της Ειδομένης, της γραμμής Θεσσαλονίκη -Εύζωνοι) και Πιερία.
www.evros24.gr

 




Στην Κομοτηνή ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργό και κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης

Τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χριστόδουλο Τοψίδη επισκέφτηκε σήμερα το πρωί, κλιμάκιο της ΝΔ με επικεφαλής τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργό και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη και τον επικεφαλής του προεκλογικού αγώνα της ΝΔ, βουλευτή Καβάλας Νίκο Παναγιωτόπουλο, τον βουλευτή Σερρών και Γραμματέα Διεθνών Σχέσεων της Νέας Δημοκρατίας Τάσο Χατζηβασιλείου και τον Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Δημήτρη Γαλαμάτη.

Στην σύσκεψη που ακολούθησε έγινε ανταλλαγή απόψεων και ο κ. Τοψίδης αναφέρθηκε στο θετικό αντίκτυπο που έχουν οι τακτικές επισκέψεις των υπουργών και από η συζήτηση από κοντά των προβλημάτων της Περιφέρειας και μάλιστα δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει ότι ήδη έχουν δρομολογηθεί λύσεις, για ορισμένα από αυτά και μεταξύ αυτών ανέφερε και το Φράγμα του Μαρμαρά στο Δήμο Παγγαίου.

Ο κ. Μαρινάκης αναφέρθηκε στα φοιτητικά του χρόνια στην Κομοτηνή, στους αγώνες που συμμετείχε και μεταξύ αυτών ανέφερε και την ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων, ενώ σημείωσε ότι η ενίσχυση του Δ.Π.Θ. είναι ένα από τα βήμα που ήδη έχουν δρομολογηθεί, για την ανάδειξη της Περιφέρειας σε ακρογωνιαίο λίθο της χώρας και της ενίσχυσης της σε όλα τα επίπεδα.

Σε παρέμβασή του ο κ. Παναγιωτόπουλος αναφέρθηκε στο θετικό αντίκτυπο που έχουν οι συχνές παρουσίες των υπουργών στην επαρχία και η εξέταση των προβλημάτων από κοντά και σημείωσε ότι θα εισηγηθεί στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να ενταχθεί στις δράσεις της κυβέρνησης, η παρουσία των υπουργών στην επαρχία, κοντά στα προβλήματα των πολιτών, τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο.




Σε πρώτο κυβερνητικό πλάνο ακρίβεια και μεταρρυθμίσεις | Αλλαγή φρουράς σήμερα στο κόμμα με την πρώτη γυναίκα γραμματέα

Μια εβδομάδα με έντονο κοινοβουλευτικό ενδιαφέρον ξεκινά, καθώς αύριο Τρίτη κατατίθεται το προσχέδιο του προϋπολογισμού στη βουλή με τον πρωθυπουργό να αναφέρεται στη χθεσινή απολογιστική ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο θετικό ρυθμό ανάπτυξης της οικονομίας ξεκαθαρίζοντας ότι η δημοσιονομικά ισορροπημένη πολιτική της κυβέρνησης αποτυπώνεται στην θετική πορεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού, επαναλαμβάνοντας ότι το πλεόνασμα της ανάπτυξης θα επιστρέφει στην κοινωνία με έμφαση στους αδύναμους πολίτες.

Παράλληλα, η ηγετική ομάδα του Μεγάρου Μαξίμου σε συνεργασία με το οικονομικό επιτελείο εστιάζει στις αναταράξεις που προκαλεί στα νοικοκυριά η ακρίβεια με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να ζητά τακτική ενημέρωση για όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί, την εφαρμογή των «εργαλείων» της μόνιμης μείωσης τιμής και του καλαθιού του νοικοκυριού, τους ελέγχους αλλά και τα πρόστιμα που επιβάλλονται. Στο πλαίσιο αυτό θα συνεχίσει τις επισκέψεις – αυτοψίες στα σούπερ μάρκετ στέλνοντας το μήνυμα ότι «κανείς δεν είναι υπεράνω του νόμου. Θα προστατευτούν οι πολίτες από όσους νομίζουν ότι θα κερδοσκοπήσουν σε βάρος τους, εκμεταλλευόμενοι τις συνέπειες του εισαγόμενου πληθωρισμού».

Στο επίκεντρο η Θεσσαλία

Για τα κυβερνητικά μέτρα ανασυγκρότησης των περιοχών της Θεσσαλίας και του Έβρου αναμένεται να ενημερώσει την Τετάρτη ο πρωθυπουργός τη βουλή, ενώ παραδόθηκε στους συναρμόδιους υπουργούς το πρώτο πόρισμα από την πραγματογνωμοσύνη που έκανε στην περιοχή η ολλανδική εταιρεία HVA International για τη «θωράκιση» του Θεσσαλικού κάμπου. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισήμανε ότι το δια ταύτα του πορίσματος είναι ότι πολιτεία και πολίτες πρέπει να αλλάξουν ολόκληρη την προσέγγισή τους γύρω από τη διαχείριση των υδάτων και των πλημμυρών αλλά και να αποδεχτούν το γεγονός ότι ο ανασχεδιασμός αυτός θα πάρει χρόνο και θα κοστίσει χρήματα. Οι τόνοι αναμένεται να ανέβουν καθώς στο πλαίσιο της διαδικασίας οι αρχηγοί της αντιπολίτευσης αναμένεται να λάβουν το λόγο και για το θέμα των αποζημιώσεων στους πληγέντες.

Διορθωτικές αλλαγές στο φορολογικό νομοσχέδιο

Αντικείμενο εσωτερικού κυβερνητικού προβληματισμού έχει αποτελέσει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο μετά το μέτωπο που έχει ανοίξει με τους ελεύθερους επαγγελματίες. Σύμφωνα με πληροφορίες του newsbeast.gr αναμένεται να υπάρξουν διορθωτικές κινήσεις – εξαιρέσεις από το κατώτατο πλαφόν του 10.920 ευρώ, το οποίο ενδέχεται να χαμηλώσει για όλους όσοι μπορούν να αποδείξουν ότι έχουν άλλη πηγή εισοδήματος για την οποία φορολογούνται αλλά και για άλλες κατηγορίες όπως οι αγρότες. Φορολογικές ανάσες αναμένεται να υπάρξουν με διατήρηση από 1/1/2024 του μειωμένου ΦΠΑ για τους κλάδους του τουρισμού και των μεταφορών π.χ. κόμιστρα ταξί, εισιτήρια μετρό, λεωφορεία, τραμ ή τρένα, αεροπλάνα, πλοία και τιμές ξενοδοχείων.

Έρχονται νέα νομοσχέδια

Εντός του Δεκεμβρίου αναμένεται να τεθούν σε ψηφοφορία τα νομοσχέδια για τους servicers και το πλαίσιο διαφάνειας των οφειλετών αλλά και αυτό για τη φορολογική μεταρρύθμιση. Παράλληλα, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επεξεργάζεται πυρετωδώς σχέδιο νόμου την εισαγωγή στην ελληνική πραγματικότητα των μη κρατικών πανεπιστημίων, τα οποία αποτελούν προάγγελο για την συνταγματική αλλαγή του άρθρου 16.

Η πρώτη γυναίκα γραμματέας της ΝΔ

Σε μια από τις κορυφαίες κομματικές θέσεις της γαλάζιας παράταξης αναμένεται να εκλεγεί η Μαρία Συρεγγέλα, η οποία θα διαδεχθεί τον κυβερνητικό εκπρόσωπο και νυν γραμματέα της ΝΔ Παύλο Μαρινάκη.

Σήμερα στις 18.30 παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στα γραφεία της οδού Πειραιώςθα ανακοινωθεί η υποψηφιότητά της η οποία χρειάζεται το 10% των υπογραφών των μελών του κόμματος. Αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη επιτευχθεί. Η εκλογή θα γίνει με ενιαίο ψηφοδέλτιο και κάθε μέλος της Πολιτικής Επιτροπής έχει δικαίωμα να βάλει έναν σταυρό προτίμησης. Για να εκλεγεί κάποιος γραμματέας της Πολιτικής Επιροπής απαιτείται η απόλυτη πλειοψηφία του συνολικού αριθμού των μελών.




Κυβερνητικό κλιμάκιο τη Δευτέρα στον Έβρο για τις φωτιές

Τη Δευτέρα 28 Αυγούστου αναμένεται η παρουσία πολυάριθμου κυβερνητικού κλιμακίου στις πληγείσες περιοχές του Έβρου.

Συγκεκριμένα, επικεφαλής θα είναι ο υπουργός Επικράτειας Μάκης Βορίδης, συνοδευόμενος από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Γιάννη Οικονόμου, τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη και τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιο.

Το υπουργικό κλιμάκιο θα συνοδέψουν επίσης ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Τριαντόπουλος, μαζί με τον υφυπουργό Μακεδονίας-Θράκης Στάθη Κωνσταντινίδης, οι οποίοι βρέθηκαν την Τετάρτη στις πληγείσες περιοχές της Ροδόπης. Παρόν θα είναι και ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σταύρος Κελέτσης. Μαζί τους θα είναι και ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος, όπως και ο γενικός διευθυντής της Ν.Δ. Γιάννης Σμυρλής.

Το πολυάριθμο υπουργικό κλιμάκιο θα πραγματοποιήσει αυτοψία στις πυρόπληκτές περιοχές και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν συσκέψεις με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τους πυρόπληκτους δήμους, αλλά και όλους τους φορείς που είναι αρμόδιοι για την αποκατάσταση και διαχείριση των μεγάλων καταστροφών που έχουν υποστεί η Ροδόπη και ο Έβρος.




Φωτιές στον Έβρο: Σε τρία μέτωπα οι μάχες -Κυβερνητικό κλιμάκιο στην περιοχή

Σε τρία μέτωπα μαίνονται οι φωτιές που καίνε στον Έβρο, καθώς ο νομός βρίσκεται ουσιαστικά σε έναν πύρινο κλοιό

Όσον αφορά την Αλεξανδρούπολη, οι φλόγες που καίνε για τρίτη ημέρα ανεξέλεγκτα, ενώ η κατάσταση δεν δείχνει να βελτιώνεται, καθώς τις προσπάθειες κατάσβεσης της φωτιάς από επίγειες και εναέριες δυνάμεις της Πυροσβεστικής δυσκολεύουν οι ενισχυμένοι άνεμοι.

Λίγο πριν τις 18:00, εστάλη μήνυμα του 112 στους κατοίκους της Αισύμης ώστε να εκκενώσουν με κατεύθυνση την Αλεξανδρούπολη.

Τα μηχανήματα του δήμου Αλεξανδρούπολης, της Περιφέρειας Έβρου και του Στρατού επιχειρούν μαζί με εθελοντές να περιορίσουν τις φλόγες και παράλληλα να δημιουργήσουν αντιπυρικές ζώνες. Ωστόσο, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Evros-News οι προσπάθειες αυτές δεν αρκούν για να σταματήσουν την καταστροφική μανία της φωτιάς.

iefimerida.gr

 




Συνάντηση της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου με τον Πρωθυπουργό και τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο

Αντιπροσωπεία μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου αποτελούμενη από τον Πρόεδρο Γιώργο Κουλουρά, τον Αντιπρόεδρο Παναγιώτη Καρβουνιάρη και τον Υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων Κωνσταντίνο Τσιμόπουλο, είχε προγραμματισμένη συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Σ.Ε.Τ μετέφεραν στον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο τις ανησυχίες και τις αγωνίες των δημοσιογράφων της Περιφέρειας για τον κλάδο τους καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Ζήτησαν την συνδρομή του κ. Μαρινάκη στην επίλυση των θεμάτων που αφορούν στην Ε.Σ.Ε.Τ. και τα μέλη της και διεκδίκησαν το αυτονόητο, δηλαδή, ίση μεταχείριση των δημοσιογράφων ως προς την πρόσβαση στην εργασία.

 Η συνάντηση με τον Πρωθυπουργό

Μετά την συνάντηση με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, τα μέλη του Δ.Σ. της Ε.Σ.Ε.Τ. είχαν συνάντηση και με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος γνώριζε τα θέματα της συζήτησης της Ε.Σ.Ε.Τ με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, δείχνοντας προσωπικό ενδιαφέρον για την επίλυσή τους.

Η Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου συμπληρώνει φέτος 60 χρόνια συνεχούς παρουσίας και δράσης στα δημοσιογραφικά δρώμενα της χώρας. Μια πορεία που χαρακτηρίζεται από αγώνες και διώξεις. Όμως άντεξε, πορεύτηκε με αρχές και ήθος και έτσι θα συνεχίσει.

Θα συνεχίσει να αγωνίζεται για να διασφαλίσει τα εργασιακά δικαιώματα των μελών της, τις αποδοχές που εξασφαλίζουν μια αξιοπρεπή ζωή στην ελληνική περιφέρεια.

Θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε πρωτοβουλία και δράση που διευρύνει και αναδεικνύει το έργο και την αξία του δημοσιογράφου στην ελληνική περιφέρεια.

Η Ε.Σ.Ε.Τ. και τα μέλη της με σεβασμό στις αρχές της Δημοκρατίας, του Κράτους Δικαίου, αλλά και τους κανόνες δεοντολογίας της δημοσιογραφίας, ενισχύουν τους δεσμούς τους με την κοινωνία και επιλέγουν να είναι πάντα στην πρώτη γραμμή σε κάθε αγώνα που αφορά στην ανεξάρτητη, ανεμπόδιστη, ακηδεμόνευτη και ελεύθερη δημοσιογραφία.

Τη δημοσιογραφία που εργάζεται με επιμονή για την ενημέρωση των πολιτών και με στόχο τη συγκρότηση και διαμόρφωση μιας κοινωνίας με κώδικες αξιών που έχουν στο κέντρο τον άνθρωπο, με ισότητα, ισονομία και ισηγορία για όλους.