Αλεξανδρούπολη | Εκτός κινδύνου οι δύο κυνηγοί που τραυματίστηκαν από εκπυρσοκρότηση όπλου

Στο Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης νοσηλεύονται δύο κυνηγοί, οι οποίοι τραυματίστηκαν από εκπυρσοκρότηση κυνηγετικού όπλου στην περιοχή του Δέλτα Έβρου, χθες το μεσημέρι (10/11). Η κατάσταση της υγείας τους είναι σταθερή και δεν διατρέχουν κίνδυνο.

Οι δύο άνδρες είχαν μεταβεί στην περιοχή για να κυνηγήσουν, όταν το όπλο του ενός εκπυρσοκρότησε, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν.

Την ίδια στιγμή, ο Σύλλογος «Αινήσιο Δέλτα», στον οποίο δραστηριοποιούνται μέλη στην περιοχή, εξέφρασε τις ευχές του για ταχεία ανάρρωση των κυνηγών. Παράλληλα, με ανάρτησή του, υπενθυμίζει στους κυνηγούς τη σημασία της προσοχής, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Η ζωή των ανθρώπων είναι πολυτιμότερη των θηραμάτων».