Δεν θα χρειαστεί νέα γέφυρα; Εξετάζεται λύση με κυκλικό κόμβο στο Παλιό Νοσοκομείο

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Καβάλας :

“Ένας κυκλικός κόμβος μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής, μειώνοντας τις καθυστερήσεις και τους κινδύνους ατυχημάτων, που έχουν αυξηθεί λόγω της παρακάμψεως που απαιτείται από την έλλειψη της γέφυρας. Επιπλέον, η δημιουργία του κόμβου θα διευκολύνει την πρόσβαση στο παλιό νοσοκομείο το οποίο πρέπει να αξιοποιηθεί”.

Νεότερες ανακοινώσεις αναμένεται να υπάρξουν το επόμενο διάστημα μεταξύ των Δήμων και της Περιφέρειας ΑΜ-Θ.