Επίθεση κουκουλοφόρων σε κτίριο της Περιφέρειας Αττικής

Εκτεταμένες υλικές ζημιές προκάλεσε ομάδα κουκουλοφόρων στο κτίριο του Διοικητηρίου της Περιφέρειας στη Δυτική Αττική επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου στην Ελευσίνα, μετά από επίθεση που πραγματοποιήθηκε τα μεσάνυχτα της Τετάρτης.

Συγκεκριμένα, τέσσερις νεαροί με καλυμμένα τα πρόσωπά τους και εφοδιασμένοι με κράνη, λοστούς και κοντάρια, προσέγγισαν το κτίριο, κατέστρεψαν τις γλάστρες στον περιβάλλοντα εξωτερικό χώρο και εν συνεχεία έσπασαν τους υαλοπίνακες του ισογείου και προέβησαν σε βανδαλισμό των γραφείων. Το πλήρωμα διερχόμενου περιπολικού της ΕΛ.ΑΣ. που βρέθηκε στο σημείο την ώρα της επίθεσης, συνέλαβε επ’ αυτοφώρω τον έναν από τους δράστες, ενώ οι υπόλοιποι τρεις κατάφεραν να διαφύγουν και καταζητούνται.

Ο συλληφθείς μετήχθη στο αστυνομικό τμήμα Ελευσίνας, όπου μετά τη διαδικασία εξακρίβωσης των στοιχείων του διαπιστώθηκε ότι είναι κάτοικος της περιοχής που ανήκει στον αντιεξουσιαστικό χώρο, ενώ έχει συλληφθεί και άλλες φορές στο παρελθόν για ανάλογες έκνομες πράξεις.

«Κανείς και τίποτα δεν πρόκειται να μας τρομοκρατήσει, κανείς και τίποτα δεν πρόκειται να ανακόψει ούτε στο ελάχιστο τις προσπάθειες που κάνει η διοίκησή μας για να βελτιώσει την ποιότητα ζωής όλων των πολιτών, σε κάθε μία από τις 66 ξεχωριστές γειτονιές της Αττικής μας» δήλωσε σχετικά ο Περιφερειάρχης Αττικής, καταδικάζοντας απερίφραστα την βίαιη επίθεση.

«Η αυτοδιοίκηση είναι ο θεσμός που βρίσκεται πιο κοντά από κάθε άλλον στους πολίτες, στις ανάγκες, τις προσδοκίες και τις ιδιαίτερες δυνατότητες κάθε τοπικής κοινωνίας. Η επίθεση στην αυτοδιοίκηση είναι επίθεση στην ίδια την κοινωνία των πολιτών, είναι ευθεία επίθεση στην καρδιά της δημοκρατίας. Οι «γνωστοί άγνωστοι», κρυμμένοι πίσω από τις κουκούλες και τα κράνη τους, επιλέγουν να στρέφονται εναντίον των δημοκρατικών ελευθεριών, κινούμενοι στο σκοτάδι, επιβάλλοντας με τη βία και το μίσος τις αντικοινωνικές τους θέσεις. Εμείς, επιλέγουμε να απαντάμε με το έργο μας, δίνοντας στο φως της ημέρας τον διαρκή αγώνα του αυτονόητου, για όλους τους πολίτες, με την κοινωνία στο πλευρό μας. Έτσι θα συνεχίσουμε, χωρίς φόβο, χωρίς να κάνουμε πίσω ούτε βήμα από αυτό που υποσχεθήκαμε στους πολίτες της Αττικής. Και αυτή την υπόσχεσή μας θα την τηρήσουμε μέχρι κεραίας. Συνεχίζουμε, πάντα δυνατά, για να πάμε την Αττική μπροστά», συμπλήρωσε.

Στο σημείο της επίθεσης βρέθηκε άμεσα ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Κλεάνθης Βαρελάς, ο οποίος την επόμενη ημέρα, αφού έλαβε και τη σχετική εξουσιοδότηση από την Περιφερειακή Επιτροπή, μετέβη στο τοπικό αστυνομικό τμήμα, όπου κατέθεσε μήνυση κατά παντός υπευθύνου.

Πηγή:newsbeast.gr




Ταύρος: Μπαλκόνι σε κτίριο κρέμεται στον αέρα – Απέκλεισε την περιοχή ο δήμος

Μπαλκόνι σε κτίριο στον Ταύρο, και συγκεκριμένα επί της οδού 25ης Μαρτίου, κρέμεται στον αέρα καθιστώντας το σημείο τρομακτικά επικίνδυνο.

Μετά από καταγγελίες στον δήμο Μοσχάτου το σημείο αποκλείσθηκε και τώρα έχει ξεκινήσει μία προσπάθεια εντοπισμού των ιδιοκτητών του κτιρίου προκειμένου να επιληφθούν της κατάστασης, διαφορετικά θα αναλάβει ο δήμος είτε να ρίξει το σημείο που είναι επικίνδυνο ήδη να πέσει ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια χρειαστεί.
Πηγή:newsbomb.gr



“Ένα κτήριο, 265 Άγγελοι” | Μνήμη και ιστορία της Εβραϊκής Κοινότητας Καβάλας

Ένα καλαίσθητο λεύκωμα του συγγραφέα Ιωσήφ Μεβοράχ, αφιερωμένο στη λειτουργία του εβραϊκού σχολείου, παρουσιάστηκε το απόγευμα της Δευτέρας 9 Δεκεμβρίου 2024, στο κτήριο του Λυκείου Ελληνίδων Καβάλας.

Το λεύκωμα με τίτλο “Ένα κτήριο, 265 Άγγελοι”, προλογισμένο από τον Δικηγόρο Ηλία Μπαχάρη, προσφέρει μια μοναδική ματιά στην εβραϊκή μαθητική κοινότητα της Καβάλας. Μέσα από στοιχεία, πληροφορίες και ανέκδοτα ντοκουμέντα, ζωντανεύει την ιστορία των μαθητών και παρουσιάζει φωτογραφίες κτηρίων με ξεχωριστή ιστορική και αρχιτεκτονική αξία.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, αποκαλύφθηκε μια αναθηματική πλάκα με τα ονόματα όλων των μαθητών του εβραϊκού σχολείου.




Ατύχημα στην Καβάλα: Τζιπ κατέληξε σφηνωμένο σε πεζοδρόμιο και κτήριο

Ένα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε στη διασταύρωση των οδών Κ. Ράδου και 13ης Σεπτεμβρίου στην Καβάλα, όταν ένα αυτοκίνητο τύπου τζιπ εξετράπη της πορείας του σε μια απότομη κατηφόρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το όχημα δεν κατάφερε να στρίψει και κατέληξε σφηνωμένο ανάμεσα σε πεζοδρόμιο και τριώροφη κατοικία.

Η άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας ήταν καθοριστική, με τους πυροσβέστες να απεγκλωβίζουν τον οδηγό από το όχημα. Ευτυχώς, οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι ο οδηγός, κάτοικος Καβάλας, δεν υπέστη τραυματισμούς, παρότι το ατύχημα φαινόταν σοβαρό. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τον μετέφερε προληπτικά στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας για περαιτέρω εξετάσεις.

Η επιχείρηση της Πυροσβεστικής συνεχίζεται για την ασφαλή απομάκρυνση του οχήματος από το σημείο. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το ατύχημα παραμένουν υπό διερεύνηση, ενώ οι τοπικές αρχές εξετάζουν εάν υπήρξαν παράγοντες όπως η ταχύτητα, τα τεχνικά προβλήματα του οχήματος ή οι οδικές συνθήκες που συνέβαλαν στην εκτροπή.




Αναμονή για το νέο κτίριο του Ειρηνοδικείου Θάσου

Από τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, η Ελλάδα εισέρχεται σε μια νέα δικαστική πραγματικότητα, με την κατάργηση των Ειρηνοδικείων να αποτελεί σημαντική αλλαγή. Τα πρώην Ειρηνοδικεία Θάσου και Παγγαίου αναβαθμίζονται σε Περιφερειακά Πρωτοδικεία, με μητροπολιτικό κέντρο το Πρωτοδικείο Καβάλας. Ωστόσο, προκύπτουν τεχνικά ζητήματα, όπως οι κτιριακές υποδομές και η στελέχωση με δικαστές και προσωπικό.

Ειδικότερα, το κτίριο του πρώην Ειρηνοδικείου Θάσου παραμένει σε εκκρεμότητα, καθώς δεν έχουν ανατεθεί ακόμη οι εργασίες, παρά τις υπάρχουσες μελέτες. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η ολοκλήρωση των έργων να καθυστερήσει έως τον Σεπτέμβριο του 2024, γεγονός που ενδέχεται να οδηγήσει σε αναστολή της λειτουργίας των δικαστηρίων έως την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών.




Με ανακαινισμένο κτίριο έγινε ο αγιασμός για το Γυμνάσιο – Λύκειο στις Κρηνίδες

Σε εορταστικό κλίμα και με ανανεωμένο κτίριο πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός για το Γυμνάσιο – Λύκειο στις Κρηνίδες, σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Το σχολικό συγκρότημα υποδέχτηκε μαθητές και εκπαιδευτικούς με σημαντικές βελτιώσεις στις υποδομές του, μετά από ολοκληρωμένες εργασίες ανακαίνισης.

Οι εργασίες περιελάμβαναν εκσυγχρονισμό των αιθουσών διδασκαλίας, βελτιώσεις στα συστήματα θέρμανσης και φωτισμού, καθώς και αναβάθμιση των εξωτερικών χώρων. Οι παρευρισκόμενοι, ανάμεσά τους τοπικοί φορείς και γονείς, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την ανακαίνιση, που αναμένεται να βελτιώσει τις συνθήκες μάθησης και την καθημερινότητα των μαθητών.

Ο αγιασμός τελέστηκε από τον τοπικό ιερέα, ο οποίος ευλόγησε τους μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό για μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.




Μακάριος Λαζαρίδης: «Καθυστερεί να υλοποιηθεί η συμφωνία στέγασης του Ειρηνοδικείου Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ.»

Ενημέρωση για τους λόγους για τους οποίους δεν προχωρά η διαδικασία στέγασης του Ειρηνοδικείου Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ., καθώς και το σχετικό χρονοδιάγραμμα πραγματοποίησης του έργου ζητά ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης.

Συγκεκριμένα, ο κ. Λαζαρίδης κατέθεσε κοινοβουλευτική ερώτηση προς τους Υπουργούς Δικαιοσύνης, κ. Γιώργο Φλωρίδη και Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστο Σταϊκούρα, με θέμα: «Καθυστερεί να υλοποιηθεί η συμφωνία στέγασης του Ειρηνοδικείου Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ.».

Όπως υπενθυμίζει, στις 14 Μαΐου 2023 ανακοινώθηκε ότι τελεσφόρησαν οι προσπάθειες του Δήμου Θάσου και του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας για τη μίσθωση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης της στέγασης του Ειρηνοδικείου – Πταισματοδικείου της Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ. και από τον Δήμο της στέγασης δικών του υπηρεσιών.

Μάλιστα, το ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης του ακινήτου, μια εβδομάδα πριν από τις Εθνικές Εκλογές, υπογράφτηκε από τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρίας Ακινήτων του Δημοσίου (ΕΤΑΔ Α.Ε.) κ. Παναγιώτη Μπαλωμένο, την Ειρηνοδίκη του Ειρηνοδικείου Θάσου, κυρία Χριστίνα Καρακώστα και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, παρουσία του τότε Υπουργού Εθνικής Άμυνας και σημερινού Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Βουλευτή Π.Ε. Καβάλας της Ν.Δ., κ. Νίκου Παναγιωτόπουλου και του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, κ. Γιώργου Γραμμένου.

Δυστυχώς, όμως, τονίζει ο κ. Λαζαρίδης, «από την υπογραφή και 15 μήνες τώρα, οι απαραίτητες εργασίες στο ακίνητο δεν έχουν γίνει και αυτό παραμένει κλειστό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε σχέση με τις φθορές που μπορεί να υποστεί».

Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένο ότι η κοινωνία της Θάσου αναμένει να ωφεληθεί από τη συγκεκριμένη μετεγκατάσταση και οφείλει να ενημερωθεί για τις εξελίξεις, ρωτά – μεταξύ άλλων – τους δύο Υπουργούς «τι έχει προκύψει και δεν προχωράει η διαδικασία στέγασης του εν λόγω Δικαστηρίου» και ζητά να μάθει αν αυτοί προτίθενται να ολοκληρώσουν και φυσικά να υλοποιήσουν τη συμφωνία του Μαΐου του 2023.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης του κ. Λαζαρίδη:

Προς: Τον Υπουργό Δικαιοσύνης, κ. Γιώργο Φλωρίδη

Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστο Σταϊκούρα

Θέμα: Καθυστερεί να υλοποιηθεί η συμφωνία στέγασης του Ειρηνοδικείου Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ.

Στις 14 Μαΐου 2023 ανακοινώθηκε ότι τελεσφόρησαν οι προσπάθειες του Δήμου Θάσου και του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας για τη μίσθωση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης της στέγασης του Ειρηνοδικείου – Πταισματοδικείου της Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ. και από τον Δήμο της στέγασης δικών του υπηρεσιών.

Μάλιστα το ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης του ακινήτου, μια εβδομάδα πριν από τις Εθνικές Εκλογές, υπογράφτηκε από τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρίας Ακινήτων του Δημοσίου (ΕΤΑΔ Α.Ε.) κ. Παναγιώτη Μπαλωμένο, την Ειρηνοδίκη του Ειρηνοδικείου Θάσου, κυρία Χριστίνα Καρακώστα και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, παρουσία του τότε Υπουργού Εθνικής Άμυνας και σημερινού Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Βουλευτή Π.Ε. Καβάλας της Ν.Δ., κ. Νίκου Παναγιωτόπουλου και του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, κ. Γιώργου Γραμμένου.

Σύμφωνα με το συμφωνητικό μίσθωσης του ακινήτου, μεταξύ άλλων, το Υπουργείο Δικαιοσύνης μισθώνει το Ισόγειο του κτηρίου εμβαδού 358,08 τ.μ. και 50 τ.μ. του υπογείου, για την στέγαση του Ειρηνοδικείου Θάσου, το οποίο μετά τις τελευταίες αλλαγές στον δικαστικό χάρτη της χώρας και από τις 16 Σεπτεμβρίου 2024 θα λειτουργεί πλέον ως περιφερειακή έδρα του Πρωτοδικείου Καβάλας, με αυξημένες αρμοδιότητες.

Δυστυχώς, όμως, από την υπογραφή και 15 μήνες τώρα οι απαραίτητες εργασίες στο ακίνητο δεν έχουν γίνει και αυτό παραμένει κλειστό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε σχέση με τις φθορές που μπορεί να υποστεί. Με δεδομένο ότι η κοινωνία της Θάσου αναμένει να ωφεληθεί από τη συγκεκριμένη μετεγκατάσταση και οφείλει να ενημερωθεί για τις εξελίξεις,

Ερωτάσθε κύριοι Υπουργοί:

Τι έχει προκύψει και δεν προχωράει η διαδικασία στέγασης του εν λόγω Δικαστηρίου;

Προτίθεστε να ολοκληρωθεί και φυσικά να υλοποιηθεί η συμφωνία του Μαΐου του 2023 και αν ναι ποιο είναι το σχετικό χρονοδιάγραμμα;




Στην κυριότητα του Δήμου Αλεξανδρούπολης το κτήριο της Τράπεζας της Ελλάδος

Σε μια ιστορική εξέλιξη για την Αλεξανδρούπολη, ο Δήμος απέκτησε πλέον και επισήμως το εμβληματικό κτήριο της Τράπεζας της Ελλάδος, το οποίο δεσπόζει επί της παραλιακής λεωφόρου Βασιλέως Αλεξάνδρου. Η μεταβίβαση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024 στο δημαρχείο, με την υπογραφή της συμβολαιογραφικής πράξης από τον Υποδιοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Θεόδωρο Πελαγίδη και τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης κ. Γιάννη Ζαμπούκη, παρουσία της συμβολαιογράφου κας Μαγδαληνής Ζαμπούκη.

Το κτήριο, με συνολικό εμβαδόν 1.012 τ.μ., αποκτήθηκε έναντι του ποσού των 1.340.000€, το οποίο καλύφθηκε από ιδίους πόρους του Δήμου. Με τη μεταβίβαση αυτή, το κτήριο που έχει γίνει σημείο αναφοράς για την πόλη, αναμένεται να αποκτήσει νέο ρόλο στην τοπική κοινωνία και οικονομία.

Το ιστορικό κτήριο της Τράπεζας

Το υποκατάστημα της Τράπεζας της Ελλάδος στην Αλεξανδρούπολη λειτούργησε για πολλά χρόνια σε μισθωμένο κτήριο, πριν μεταφερθεί στο σημερινό του ιδιόκτητο χώρο. Η κατασκευή του ξεκίνησε με μελέτη που ανατέθηκε στον αρχιτέκτονα Κωνσταντίνο Θεοδωράκη, υπό την επίβλεψη του Νικολάου Σαπουντζή της Τεχνικής Υπηρεσίας της Τράπεζας, και ολοκληρώθηκε το 2000. Πρόκειται για ένα τριώροφο κυβόσχημο κτήριο με υπόγειο, το οποίο ενσωματώνει κλασικά στοιχεία στη μορφολογία των όψεών του.

Από τη δημιουργία του έως και σήμερα, το κτήριο έχει αποτελέσει έναν σημαντικό πυλώνα για την τοπική κοινωνία, ενώ πλέον θεωρείται τοπόσημο, αναπόσπαστο κομμάτι της αρχιτεκτονικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Αλεξανδρούπολης.

Ένα νέο μέλλον για το κτήριο

Κατά την τελετή της υπογραφής, ο Υποδιοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Πελαγίδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη μεταβίβαση, τονίζοντας πως το κτήριο θα αξιοποιηθεί για το καλό της τοπικής κοινωνίας και θα μετατραπεί σε έναν ζωντανό οργανισμό ανοιχτό σε όλους.

Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης κ. Ζαμπούκης, από την πλευρά του, ανέφερε ότι η απόκτηση του κτηρίου αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την πόλη. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε: «Στόχος μας είναι αυτό το κτίριο, με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του, να μετατραπεί σε ένα κέντρο πολιτισμού, έρευνας, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας. Θα λειτουργήσει ως ένας χώρος ανοιχτός σε όλους, όπου η παράδοση θα συνδυαστεί με τις ανάγκες και τις προκλήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας».

Με την αναμόρφωση του χώρου, ο Δήμος φιλοδοξεί να κρατήσει ζωντανές τις μνήμες του παρελθόντος, αλλά και να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο, προσανατολισμένο στις ανάγκες του μέλλοντος, για μια πόλη που αλλάζει και εξελίσσεται διαρκώς.

Ο ρόλος του κτηρίου στην τοπική κοινωνία

Η μεταβίβαση αυτή σηματοδοτεί μια νέα φάση για το κτήριο και την πόλη της Αλεξανδρούπολης. Με τις κατάλληλες επενδύσεις και τη σωστή αξιοποίηση, το κτήριο της Τράπεζας της Ελλάδος μπορεί να μετατραπεί σε έναν πολυδιάστατο χώρο δράσης, ανταλλαγής ιδεών και πολιτιστικών εκδηλώσεων, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Το όραμα της δημοτικής αρχής είναι να δημιουργηθεί ένας χώρος ζωντανός, όπου οι πολίτες της Αλεξανδρούπολης θα μπορούν να συναντηθούν, να δημιουργήσουν και να συμβάλουν ενεργά στην εξέλιξη της πόλης τους.




Φωτιά σε κτήριο πρώην επιχείρησης στη διασταύρωση του Λευκώνα

Φωτιά ξέσπασε σήμερα το μεσημέρι, στις εγκαταστάσεις πρώην επιχείρησης, που βρίσκεται επί της εθνικής οδού Σερρών- Θεσσαλονίκης, στο ύψος της διασταύρωσης του Λευκώνα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του Infonews24, η φωτιά ξέσπασε σε κτήριο επιχείρησης, που δεν είναι πλέον σε λειτουργία.

Στο σημείο επιχειρούν δυνάμεις της πυροσβεστικής, ενώ συνδράμουν και δύο υδροφόρες του Δήμου Σερρών.

 




Φωτιά στο γυάλινο κτίριο, δίπλα από το Παλιό Νοσοκομείο Καβάλας

Φωτιά εκδηλώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 23 Απριλίου στο γυάλινο κτίριο πλησίον του παλιού Νοσοκομείου της Καβάλας.

Η φωτιά ήταν μικρής έκτασης και κατασβέστηκε άμεσα από την Π.Υ Καβάλας που βρέθηκε στο σημείο άμεσα με ένα όχημα.

Δείτε φωτογραφίες :




Κομοτηνή : Η ΕΛΑΣ εκκένωσε κατάληψη στο κτήριο της παλαιάς Νομικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο

Σε εκκένωση του χώρου στην Παλιά Νομική από άτομα που είχαν εισβάλλει  σε αυτό, προχώρησε η ΕΛΑΣ το πρωί του Σαββάτου 13 Απριλίου , μετά το αίτημα των πρυτανικών αρχών του ΔΠΘ.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΑΣ

Πρωινές ώρες σήμερα, Σάββατο 13Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκε αστυνομική επιχείρηση στο παλαιό κτηριακό συγκρότημα του τμήματος της Νομικής, του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, για την απομάκρυνση ομάδας ατόμων που εισέβαλε σε αυτό χθες, Παρασκευή 12 Απριλίου και ώρα 11:30.

Ειδικότερα, ομάδα νεαρών ατόμων κατέλαβε χώρο του ανωτέρω κτηριακού συγκροτήματος, με αποτέλεσμα οι Πρυτανικές Αρχές να ζητήσουν τη συνδρομή της Αστυνομίας.

Με άμεση και συντονισμένη επιχείρηση αστυνομικών από Υπηρεσίες της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και της Θεσσαλονίκης, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία, ο χώρος αποδόθηκε στις Πρυτανικές Αρχές.

Στο σημείο παραμένουν αστυνομικές δυνάμεις για τη διατήρηση της τάξης.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Κομοτηνής.

φωτογραφία : xronos.gr




Στα «κάγκελα» οι κτηνοτρόφοι της ΑΜΘ -Κινητοποίηση στο κτίριο της Περιφέρειας στην Κομοτηνή

Κινητοποίηση στην Κομοτηνή πραγματοποίησαν οι κτηνοτρόφοι από την Περιφέρεια ΑΜΘ το πρωί της Δευτέρας (13/11), με μια σειρά από αιτήματα για τον κλάδο τους ενώ εξέδωσαν και ψήφισμα διαμαρτυρίας προς το αρμόδιο Υπουργείο και την Κυβέρνηση.

Το ψήφισμα αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Όλοι εμείς οι εναπομείναντες κτηνοτρόφοι και φίλοι αγρότες της ΑΜ-Θ, που έχουμε ακόμη το κουράγιο να διεκδικούμε το δίκαιο και το αυτονόητο και όλοι όσοι σεβόμαστε τον εαυτό μας, τις οικογένειές μας και πονάμε τον τόπο μας, συγκεντρωθήκαμε σήμερα εδώ στην έδρα της περιφέρειάς μας στην Κομοτηνή.

Προσπαθήσαμε μέσω του διαλόγου και με συνεχή έγγραφες παρεμβάσεις μας προς το ΥΠΑΑΤ, τους βουλευτές και τη διοίκηση της περιφέρειά μας, να ενημερώνουμε για τα προβλήματα του κλάδου μας και να προτείνουμε δίκαιες και ρεαλιστικές λύσεις.

Κανένας δεν μπορεί να πει ότι δε γνωρίζει!

Εδώ στο ίδιο μέρος μαζί με τους αγρότες της ΑΜ-Θ το Φλεβάρη του 2022, είχαμε προειδοποιήσει τους παρευρισκόμενους και το ΥΠΑΑΤ, για το περιεχόμενο του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΓΠ 2023-2027 που απέστειλε στην Ε.Ε για έγκριση το υπουργείο, χωρίς ουσιαστική διαβούλευση με τους φορείς του πρωτογενή τομέα και χωρίς να λάβει υπόψη, την ολοκληρωμένη πρόταση των κτηνοτροφικών συλλόγων της περιφέρειάς μας και του πορίσματος της διακομματικής επιτροπής για την ανάπτυξη της Θράκης.

Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν η τραγική πληρωμή του 70% της Βασικής ενίσχυσης που όλοι διαπιστώσαμε, ενώ έπεται και συνέχεια. Οι ενισχύσεις λόγω του ιστορικού μοντέλου που προκρίθηκε από το ΥΠΑΑΤ εξακολουθούν να μην κατευθύνονται αναλογικά στα χέρια όσων δουλεύουν τα ζώα και τη γη τώρα. Οι δράσεις του νέου πρασινίσματος στην κτηνοτροφία είναι ελάχιστες και ανεφάρμοστες, λόγω του περιεχομένου τους αλλά και της ανικανότητας του ΥΠΑΑΤ να τις προσαρμόσει και να τις ενεργοποιήσει.

Εξακολουθούν να ενισχύονται, με ελάχιστες υποχρεώσεις, όσοι καρπώθηκαν παράνομα ή νομότυπα τα χρήματα όλων μας, από το αμαρτωλό Εθνικό απόθεμα των βοσκοτόπων. Εξακολουθούν να ενισχύονται οι κτηνοτρόφοι συγκεκριμένων περιοχών της χώρας, με ενισχύσεις που χάνουν οι κτηνοτρόφοι της ΑΜ-Θ και της Κεντρικής Μακεδονίας, λόγω της ανισομερούς κατανομής των βοσκοτόπων.

Η μείωση του ζωικού κεφαλαίου και των κτηνοτρόφων της περιφέρειάς μας κατά το 1/3 και η ερήμωση των χωριών μας, είναι αποτέλεσμα και των παραπάνω. Οι βουλευτές και η διοίκηση της περιφέρειά μας, λόγω αδιαφορίας ή λόγω αναποτελεσματικότητας, δεν κατάφεραν να αλλάξουν αυτή την απόφαση του ΥΠΑΑΤ και της ανισομερούς αυτής κατανομής, που στέρησε και στερεί από τις τσέπες των κτηνοτρόφων μας από το 2015, από μερικές δεκάδες μέχρι εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Ίσως κάποιοι να θεωρήσουν τους παραπάνω χαρακτηρισμούς υπερβολικούς και για κάποιους άδικους, υπερβολικά όμως άδικη είναι η πραγματικότητα που εμείς βιώνουμε!

Καλούμε τον Υπουργό ΑΑΤ και το επιτελείο του, μαζί με το φορέα υλοποίησης του Σ.Σ να έρθουν άμεσα στην Κομοτηνή, για να μας δώσουν δια ζώσης απαντήσεις και λύσεις στην κατάσταση που οι ίδιοι δημιούργησαν και για να κάνουν αλλαγές στο Σ.Σ που το δίκαιο και η κοινή λογική επιτάσσουν να γίνουν».




Δήμος Παγγαίου: Η Ελευθερούπολη ετοιμάζεται να αποκτήσει μια κυψέλη πολιτισμού σε ένα εμβληματικό κτίριο

Άμεσα ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης και επανάχρησης (προϋπολογισμού 1εκ. ευρώ) του κτιρίου της πρώην Λέσχης Αξιωματικών στην Ελευθερούπολη, ένα κτίσμα το οποίο έχει παραχωρηθεί με μακροχρόνια μίσθωση από το ΤΕΘΑ στον Δήμο Παγγαίου, όπως ανακοίνωσε με ανάρτησή του στο Facebook ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Παγγαίου, Χρήστος Μποσμπότης.

Το κτίριο της πρώην Λέσχης Αξιωματικών Ελευθερούπολης έχει κατασκευασθεί περίπου στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και αποτελείται από υπόγειο, ισόγειο και δώμα. Λειτουργούσε, έως και την παραχώρησή του στον Δήμο Παγγαίου, ως χώρος εστίασης αξιωματικών του Ελληνικού Στρατού.

«Το υπάρχον κτιριακό κέλυφος θα διατηρηθεί και θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες επισκευές για την αποκατάσταση βλαβών και φθορών και στη συνέχεια οι απαραίτητες εργασίες για τη διαμόρφωση του πολυχώρου εκδηλώσεων, με απώτερο στόχο το εμβληματικό αυτό κτίριο να μετατραπεί σε μια κυψέλη πολιτισμού», αναφέρει ο κ. Μποσμπότης.

 




ΥΠΕΞ: «Βαθιά οδύνη για την απώλεια ζωών σε κτήριο παρακείμενο της Μονής Αγίου Πορφυρίου στη Γάζα»

Πόλεμος Ισραήλ: To υπουργείο Εξωτερικών εκφράζει τη θλίψη του για την απώλεια ανθρώπινων ζωών έπειτα από τον βομβαρδισμό στην εκκλησία του Αγίου Πορφυρίου στη Γάζα.

Ανακοίνωση εξέδωσε το υπουργείο Εξωτερικών για την απώλεια ζωών που προκλήθηκε από βομβαρδισμό σε κτήριο παρακείμενο στο μοναστήρι του Αγίου Πορφυρίου στη Γάζα.

«Εκφράζουμε τη βαθιά μας οδύνη για την απώλεια ζωών που προκλήθηκε από χτύπημα σε κτήριο παρακείμενο στο μοναστήρι του Αγίου Πορφυρίου στη Γάζα.

Η προστασία των αμάχων και η ασφάλεια των τόπων λατρείας και των θρησκευτικών ιδρυμάτων θα πρέπει να διασφαλίζονται και να γίνονται σεβαστές από κάθε πλευρά», αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΞ.

ΠΗΓΗ: newsbomb.gr




Σαν σήμερα θεμελιώθηκε το κτίριο με τους περισσότερους ορόφους στην παραλιακή της Καβάλας

γράφει ο

Κώστας Παπακοσμάς

Καλημέρα έχουν περάσει 53 χρόνια από την 30η Σεπτεμβρίου του 1970, τότε που έγινε η θεμελίωση του κτιρίου του Λιμενικού Ταμείου Καβάλας στη συμβολή των οδών Αβέρωφ και Εθνικής Αντιστάσεως (τότε η οδός είχε την ονομασία Βασιλέως Παύλου).

Πρόεδρος της Λιμενικής Επιτροπής , την εποχή εκείνη  ο Ιωάννης Πριμικίδης. Στους αρχικούς σχεδιασμούς να λειτουργήσει ξενοδοχείο στο κτίριο που θα γίνονταν. Δύο χρόνια μετά στέγασε υπηρεσίες της Περιφερειακής διοίκησης του 7ου “διαμερίσματος”.

Η χώρα είχε χωριστεί σε επτά περιφέρειες η μία από αυτές είχε έδρα την Καβάλα. Στον δεύτερο όροφο στεγάστηκε και το Λιμεναρχείο.  Αργότερα στο ισόγειο του κτιρίου ήταν το τηλεφωνικό κέντρο του Ο.Τ.Ε.

Να προσθέσω ακόμα ότι Ιωάννης Πριμικίδης ήταν πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου από τον Σεπτέμβριο του 1945, συνέδεσε δε το όνομα του με μια σειρά έργων στο Λιμάνι, το κυριότερο από αυτά η μεγάλη επέκταση της χερσαίας του ζώνης στο τμήμα από το Φάληρο μέχρι την σημερινή προβλήτα μπροστά από το χώρο του Λιμεναρχείου.

Ο Ι. Πριμικίδης ήταν πρόεδρος από 1ης Σεπτεμβρίου 1945 έως 16 Φεβρουαρίου 1965. Για το χρονικό διάστημα από 2 Μαρτίου 1965 έως 12 Ιανουαρίου 1966 πρόεδρος ήταν ο Αθανάσιος Βαβαλέσκος (διετέλεσε Δήμαρχος Καβάλας).

Από τον Μάρτιο του 1966 και μέχρι τον Φεβρουάριο του 1985 πρόεδρος ήταν ξανά ο Γιάννης Πριμικίδης (για την ζωή και το τεράστιο έργο του Ι. Πριμικίδη θα σας γράψω σύντομα).

Ο Παναγιώτης Χατζηεμμανουήλ πρόεδρος του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ “ΤΑΚΗΣ ΧΑΤΖΗΓΡΗΓΟΡΙΟΥ” με είπε ότι ο σύλλογος του τίμησε πριν μερικά χρόνια την μνήμη του Γιάννη Πριμικίδη, που εκτός από πρόεδρος τού λιμενικού Ταμείου, ήταν θεατρικός συγγραφέας, ιδρυτής του αθλητικού Συλλόγου ΑΙΣΧΥΛΟΣ, δημοσιογράφος και εκδότης της εφημερίδος ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.




Ενημερωτικός καμβάς στο κτίριο της ΠΕ Καβάλας

Στα πλαίσια των δράσεων προώθησης της τουριστικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Π.Ε.Καβάλας, η Διεύθυνση Ανάπτυξης της Π.Ε.Καβάλας και ο Αντιπεριφερειάρχης Αλέξης Πολίτης, την Παρασκευή 4 Αυγούστου 2023, προχώρησαν στην τοποθέτηση δύο μεγάλου μεγέθους καμβάδων στη βόρεια πλευρά του Διοικητηρίου της πόλης, επί της οδού Ερυθρού Σταυρού.

Οι εν λόγω καμβάδες, που αντικατέστησαν τους αντίστοιχους που είχαν τοποθετηθεί στην περίοδο της υγειονομικής κρίσης, αποτυπώνουν την ιστορική διαδρομή του Απόστολου Παύλου στην περιοχή μας καθώς και τα παραγόμενα στην περιοχή μας υψίστης ποιότητας προιόντα.

Με δεδομένο ότι από το κεντρικό αυτό σημείο της πόλης περνούν χιλιάδες επισκέπτες ειδικά την θερινή περίοδο, η εν λόγω δράση αποτελεί έναν πρωτοποριακό, καλαίσθητο και ελκυστικό τρόπο προβολής της ομορφιάς και της σημασίας του τόπου μας, ένα μέσο ανάδειξης και προώθησης των εξαιρετικών προϊόντων των παραγωγών μας, και μπορεί να αποτελέσει το φόντο που θα κοσμήσει αναρτήσεις στα social media για τον Νομό μας.

Συνεχίζουμε τις δράσεις για την ανάπτυξη και προβολή της πολιτιστικής  κληρονομιάς της Καβάλας.