Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Μελέτης αξιοποίησης του κτιριακού αποθέματος των καπναποθηκών στην Καβάλα

Τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της «Μελέτης αξιοποίησης του κτιριακού αποθέματος των καπναποθηκών στην Καβάλα» παρουσιάστηκαν, το απόγευμα της Πέμπτης 19 Οκτωβρίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης «Βασίλης Βασιλικός».
 Επρόκειτο για την 4η και τελευταία συνάντηση του έργου, στην οποία χαιρέτησαν οι Αντιδήμαρχοι Τεχνικών Υπηρεσιών, Γιάννης Ιακωβίδης, και Ανάπτυξης Προγραμματισμού Ψηφιακών Υπηρεσιών και Νεολαίας, Γιώργος Μηχαηλίδης.
 Για το αντικείμενο της μελέτης, τις προκλήσεις της αξιοποίησης του κτιριακού αποθέματος των καπναποθηκών, τα σενάρια επανάχρησης, τις πηγές χρηματοδότησης, το πρότυπο επιχειρηματικό σχέδιο για την αξιοποίηση μίας καπναποθήκης της πόλης και τις προτάσεις σεναρίων συγκρότησης Φορέα Διαχείρισης των Καπναποθηκών της Καβάλας μίλησε ο εκπρόσωπος της εταιρείας “Project4”, που εκπόνησε τη μελέτη, Νίκος Κουτσομάρκος.
Μεταξύ των δεκάδων ενδιαφερόμενων, παρέστησαν ιδιοκτήτες καπναποθηκών, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ ΑΜ, Σωτήρης Λαζαρίδης, ο Αντιπρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ανατολικής Μακεδονίας, Απόστολος Παυλίδης, μέλη του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων, στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, η Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Καβάλας, Σταυρούλα Δαδάκη, και ο Προϊστάμενος του Τμήματος Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Αρχαιοτήτων και Μουσείων, Μιχάλης Λυχούνας, ο Πρόεδρος και ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Ινστιτούτου Κοινωνικών Κινημάτων και Ιστορίας Καπνού, Γιάννης Βύζικας και Μιχάλης Σαχσαμάνογλου, και η τέως Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, Ευαγγελία Δρακονάκη.
 Η εκδήλωση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενταγμένης στη Στρατηγική Βιώσιμη Αστικής Ανάπτυξης (Στρατηγική ΒΑΑ) του Δήμου Καβάλας πράξης, με τίτλο «Μελέτη αξιοποίησης του κτιριακού αποθέματος των καπναποθηκών στην Καβάλα», η οποία χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης 2014-2020.



Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της μελέτης αξιοποίησης του κτιριακού αποθέματος των καπναποθηκών στην Καβάλα

Ο Δήμος Καβάλας διοργανώνει την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 19:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας (4ος όροφος) την 4η διαδοχικά και τελευταία συνάντηση του έργου «Μελέτη αξιοποίησης του κτιριακού αποθέματος των καπναποθηκών στην Καβάλα», με αντικείμενο την παρουσίαση των αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων της παρούσας μελέτης – έρευνας.
 Η θεματική της παρουσίασης περιλαμβάνει το αντικείμενο της μελέτης, τις προκλήσεις της αξιοποίησης του κτιριακού αποθέματος των καπναποθηκών, τα σενάρια επανάχρησης, τις πηγές χρηματοδότησης, το πρότυπο επιχειρηματικό σχέδιο για την αξιοποίηση μίας καπναποθήκης της πόλης μας και τις προτάσεις σεναρίων συγκρότησης Φορέα Διαχείρισης των Καπναποθηκών της Καβάλας.
 Στόχος της τελικής συνάντησης του έργου είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η καλύτερη διάχυση των συμπερασμάτων και αποτελεσμάτων της εν λόγω μελέτης στο σύνολο των εμπλεκόμενων με τις καπναποθήκες της πόλης μας φορέων και των πολιτών της Καβάλας.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Η τελική αυτή εκδήλωση υλοποιείται στο πλαίσιο της ενταγμένης στη Στρατηγική Βιώσιμη Αστικής Ανάπτυξης (Στρατηγική ΒΑΑ) του Δήμου Καβάλας πράξης, με τίτλο «Μελέτη αξιοποίησης του κτιριακού αποθέματος των καπναποθηκών στην Καβάλα», η οποία χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης 2014-2020.