Ξάνθη | «Τρύπωσαν» σε κτήμα και έκλεψαν 1,5 τόνο μήλα

Δικογραφία για κλοπή, σχηματίστηκε από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Τοπείρου, σε βάρος δύο Ελλήνων.

Όπως διαπιστώθηκε, οι κατηγορούμενοι, στις 22-11-2024, το μεσημέρι, αφαίρεσαν από αγροτεμάχιο που βρίσκεται σε αγροτική περιοχή της Ξάνθης, περίπου ενάμιση τόνο μήλα.

Την προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Τοπείρου.

Πηγή: ertnews




Κτήμα Παυλίδη | Προσφορά σχολικών ειδών

Ο Δήμος Δράμας και η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής & Δημόσιας Υγείας, Σοφία Τσακιρίδου, εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στην τοπική επιχείρηση Κτήμα Παυλίδη για τη σημαντική της συνεισφορά στην κάλυψη αναγκών των μαθητών που ανήκουν σε ευάλωτες οικογένειες του Δήμου. Με ευαισθησία και κοινωνική προσφορά, το Κτήμα Παυλίδη ανταποκρίθηκε άμεσα στην πρωτοβουλία «Πάμε σχολείο», στηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθεια να εξασφαλιστούν ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές.

Συγκεκριμένα, μέσω αυτής της δράσης, διανεμήθηκαν σχολικές τσάντες και υλικά προσαρμοσμένα στις ανάγκες 104 μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Όλα τα είδη αγοράστηκαν από τοπικά καταστήματα, ενισχύοντας έτσι και την τοπική αγορά της Δράμας. Η πρωτοβουλία αυτή αποδεικνύει την κοινωνική ευαισθησία της επιχείρησης, ενώ παράλληλα συμβάλλει στο έργο του Δήμου να στηρίξει οικογένειες που έχουν ανάγκη.

Η συμβολή της επιχείρησης Κτήμα Παυλίδη αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, προάγοντας τις αξίες της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού. Η τοπική κοινωνία επωφελείται από τέτοιου είδους ενέργειες, που δείχνουν αγάπη προς τον συνάνθρωπο και προσφέρουν στήριξη σε όσους την έχουν ανάγκη, ειδικά σε δύσκολες περιόδους.




Εμβολιασμοί των σκυλιών που φιλοξενούνται στο κτήμα προσωρινής επανένταξης του Δήμου Καβάλας

Συνεχίστηκαν για δεύτερη μέρα την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου οι μαζικοί εμβολιασμοί των σκυλιών που φιλοξενούνται στο κτήμα προσωρινής επανένταξης του Δήμου Καβάλας, στο αγρόκτημα Κρυονερίου, από τον συνεργαζόμενο κτηνίατρο του Δήμου Καβάλας, Δημήτρη Μαντούδη.
Είχαν προηγηθεί αντίστοιχες κτηνιατρικές πράξεις την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου, ενώ στόχος είναι ο συνολικός εμβολιασμός όλων των ζώων (140 σε αριθμό) που φιλοξενούνται εκεί.
Σημειώνεται ότι το κτήμα φιλοξενίας είναι ο 15 στρεμμάτων εξωτερικά περιφραγμένος χώρος στον οποίο επανεντάσσονται τα ζώα μετά την φιλοξενία τους στον χώρο του δημοτικού κυνοκομείου (περιοχή Άσπρης Άμμου), ενώ τα φιλοξενούμενα ζώα σιτίζονται, υδρεύονται και κοινωνικοποιούνται σε καθημερινή βάση.
Ακολουθεί η μετά από αξιολόγηση επανένταξη στο ελεύθερο φυσικό περιβάλλον.



Λευτέρης Αυγενάκης: «Στόχος μας να αναβαθμιστεί το ΙΓΕ – Κτήμα Συγγρού»

Το Ινστιτούτο Γεωπονικών Επιστημών (Κτήμα Συγγρού), επισκέφτηκε σήμερα ο  Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρης Αυγενάκης, μαζί με τον Υφυπουργό Διονύση Σταμενίτη  και συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Διονύση Κυριακόπουλο, τα μέλη του Δ.Σ  και τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης του ΙΓΕ Δρ. Γεώργιο Μπαλωτή

Συζητήθηκαν τρόποι επίλυσης των προβλημάτων του Ινστιτούτου και κυρίως η συνεχής προσπάθεια που καταβάλλεται για τον καθαρισμό, την προστασία  και την  αντιπυρική θωράκιση  του μοναδικού αυτού κληροδοτήματος, ειδικά τη θερινή περίοδο. Επίσης, τέθηκε το θέμα  της χρηματοδότησης για την ενίσχυση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, καθώς και για την φύλαξη του χώρου. Ήδη προγραμματίστηκε και νέα συνάντηση του Υπουργού με τη Διοίκηση του ΙΓΕ, για να δρομολογηθεί άμεσα η αντιμετώπιση των θεμάτων που συζητήθηκαν.

Το κτήμα Συγγρού είναι ένας χώρος με πολλαπλό χαρακτήρα. Αποτελεί κληροδότημα της Εθνικής Ευεργέτιδας Ιφιγένειας Συγγρού προκειμένου να ιδρυθεί σχολή κηπουρικής, κτηνοτροφίας, μελισσοκομίας, σηροτροφίας και κτηνοτροφίας, με αποστολή την εκπαίδευση καλών γεωργών και κηπουρών.

Σήμερα είναι χώρος εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, τόπος αθλητικής άσκησης και επαφής με τη φύση. Με 118 χρόνια εμπειρίας στην αγροτική εκπαίδευση, διοργανώνει σεμινάρια τα οποία απευθύνονται σε γεωπόνους, σε φοιτητές, σπουδαστές Δασολογικών και Γεωπονικών Σχολών, σε  επαγγελματίες μελισσοκόμους, κηπουρούς και ανθοδέτες και σε κάθε πολίτη  που ενδιαφέρεται.

Ο ΥπΑΑΤ τόνισε ότι αναβάθμισή του ΙΓΕ αποτελεί στόχο του Υπουργείου, καθώς είναι σημαντικός  χώρος αναψυχής, περιπάτου και άθλησης με εκπαιδευτική και γεωργική παράμετρο. Το Κτήμα Συγγρού, πνεύμονας πρασίνου δίνει τη δυνατότητα στους  κατοίκους του λεκανοπεδίου να έχουν επαφή με τη φύση και μάλιστα εντός του αστικού τοπίου.