Κράτησε όμηρο τη σύντροφό του όταν τον κατήγγειλε για ενδοοικογενειακή βία

Ένας 54χρονος «ταμπουρώθηκε» στο διαμέρισμά του κρατώντας σε καθεστώς ομηρίας την 52χρονη σύντροφό του, όταν μετά από καταγγελία για περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας με θύμα τη γυναίκα, έφτασαν αστυνομικοί έξω από το σπίτι του.

Χρειάστηκε, μάλιστα, η συνδρομή ειδικού διαπραγματευτή της ΕΛ.ΑΣ. για να πειστεί, έπειτα από τρεις ώρες, ο άνδρας να αφήσει ελεύθερη τη γυναίκα.

Ο 54χρονος συνελήφθη και παραπέμφθηκε να δικαστεί με την αυτόφωρη διαδικασία για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη και απειλή, όπως επίσης για παράνομη κατακράτηση.

Το περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα της Κυριακής στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, όταν το ζευγάρι επέστρεψε στο διαμέρισμα μετά από νυχτερινή έξοδο.

Για ασήμαντη αφορμή το αντρόγυνο καβγάδισε, ενώ όπως κατήγγειλε η 52χρονη, ο σύντροφός της την χτύπησε, απειλώντας τη ζωή της. Υπό το φόβο ότι ο άντρας θα κάνει πράξη τις απειλές του, και καθώς είχε προηγηθεί παρόμοιο περιστατικό βίας εις βάρος της, η γυναίκα κάλεσε μία φίλη της, από την οποία ζήτησε βοήθεια.

«Βοήθεια, με σκοτώνει, με χτυπάει, μου έσπασε τα πλευρά», φαίνεται πως ήταν τα λόγια που μετέφερε η 52χρονη στη φίλη. Χωρίς να χάσει χρόνο εκείνη κάλεσε την ‘Αμεση Δράση.

Όταν το περιπολικό της Αστυνομίας έφτασε στο διαμέρισμα, ο 54χρονος αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα, οπότε ειδοποιήθηκε ειδικός διαπραγματευτής της ΕΛ.ΑΣ. για να πείσει τον κατηγορούμενο να απελευθερώσει τη σύντροφό του. Πράγματι αυτό συνέβη έπειτα από τρεις ώρες οπότε η γυναίκα βγήκε συνοδεία αστυνομικών από το σπίτι. Ο δράστης συνελήφθη αργότερα όταν αστυνομικοί, παρουσία δικαστικού λειτουργού, εισήλθαν στο σπίτι.

Η 52χρονη φέρεται να κατέθεσε στους αστυνομικούς ότι δεν επιθυμεί τη δίωξη του, παρά μόνο να μην την ξαναπλησιάσει, επειδή τον φοβάται. Της χορηγήθηκε πάντως η εφαρμογή «panic button» την οποία εγκατέστησε στο κινητό της τηλέφωνο.

Πηγή: newsbeast.gr




Θεσσαλονίκη | Έμπορος ναρκωτικών κράτησε ομήρους τα παιδιά και την σύντροφο «πελάτη» του

Ένα πρωτοφανές για τα ελληνικά χρονικά συμβάν εκτυλίχθηκε το βράδυ της περασμένης Κυριακής 7 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη με έμπορο ναρκωτικών να κρατά ομήρους τα παιδιά και την σύντροφο «πελάτη» του, που του έκλεψε ηρωίνη μέσα από το σπίτι του.

Ο 52χρονος ναρκέμπορος μόλις αντιλήφθηκε την κλοπή της «λευκής σκόνης», συνολικού βάρους 160 γραμμαρίων, μέσα από το σπίτι του στην περιοχή του Δενδροποτάμου, καταδίωξε τον 32χρονο πελάτη του που έσπευσε να φύγει γρήγορα με το αυτοκίνητο του μαζί με την 40χρονη σύντροφο του και τα δύο παιδιά τους.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο 52χρονος και οι τρεις γιοι του τον καταδίωξαν και τον εντόπισαν κοντά στον κόμβο των ΚΤΕΛ. Αφού τον έδειραν, άρπαξαν τη 40χρονη σύντροφό του και τα παιδιά τους και τους πήγαν στο σπίτι τους όπου τους κράτησαν ως ομήρους για μία ώρα και εν συνεχεία τους άφησαν.

Η ανακοίνωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης

«Στο πλαίσιο καθημερινών εποχούμενων περιπολιών και αστυνομικών ερευνών που διενεργούνται από Υπηρεσίες της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, αστυνομικοί του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας εντόπισαν βραδινές ώρες της 07-04-2024 ζευγάρι ημεδαπών (32χρονος και 40χρονη) στην περιοχή του Δενδροποτάμου, τους οποίους προσήγαγαν στο Τμήμα Ασφαλείας Αμπελοκήπων – Μενεμένης.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, το ανωτέρω ζεύγος, έχοντας μαζί του και τα δύο ανήλικα τέκνα του, μετέβη με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στην οικία 52χρονου ημεδαπού, στην περιοχή του Δενδροποτάμου, προκειμένου να προμηθευτεί ναρκωτικές ουσίες.

Ο 32χρονος κατά την διάρκεια της αγοραπωλησίας αφαίρεσε από την οικία δύο επιπλέον συσκευασίες ηρωίνης συνολικού βάρους (160) γραμμαρίων και προσπάθησε να διαφύγει με το όχημά του πλην όμως καταδιώχτηκε από τον 52χρονο και τους τρεις γιούς του, ηλικίας 35, 28 και 22 ετών και εντοπίστηκε πλησίον του κόμβου των ΚΤΕΛ, όπου οι δράστες με χρήση σωματικής βίας του προκάλεσαν σωματικές βλάβες, ενώ μετέφεραν με το όχημά τους την 40χρονη και τα ανήλικα τέκνα στην οικία του 52χρονου, όπου μετά την παρέλευση μίας ώρας τους απελευθέρωσαν.

Στο πλαίσιο συντονισμένης επιχείρησης, που πραγματοποιήθηκε πρωινές ώρες χθες (08-04-2024), από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αμπελοκήπων – Μενεμένης με τη συνδρομή αστυνομικών του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας και της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφαλείας Θεσσαλονίκης, στις οικίες του 52χρονου και των υιών του, εντοπίστηκε και συνελήφθη ο 28χρονος.

Επιπλέον συνελήφθη και το ζευγάρι των ημεδαπών για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών, ενώ τα ανήλικα τέκνα τους μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο της πόλης.

Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στις αρμόδιες δικαστικές αρχές».

Πηγή: cnn.gr