Πέθανε ο ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας

Ο Αλέξης Κούγιας πέθανε σε ηλικία 74 ετών μετά από πολυήμερη νοσηλεία στη ΜΕΘ ιδιωτικού νοσοκομείου – Έπασχε από καρκίνο Πέθανε σήμερα Παρασκευή, ο γνωστός ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας μετά από πολυήμερη νοσηλεία σε ΜΕΘ ιδιωτικού νοσοκομείου. Έπασχε από καρκίνο, ασθένεια που είχε ανακοινώσει πρόσφατα ο ίδιος.

Ο Αλέξης Κούγιας πριν από δεκαπέντε περίπου μέρες είχε διακομιστεί στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό, ωστόσο η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και έτσι αποφασίστηκε η διασωλήνωσή του τα ξημερώματα της Κυριακής.

Αλέξης Κούγιας: Ποιος ήταν

Ο Αλέξης Κούγιας γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πετρούπολη ενώ σπούδασε νομικά αρχικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, απ’ όπου και αποφοίτησε. Ο ίδιος ξεκίνησε να εργάζεται ως δικηγόρος το 1974.

Κατά τη διάρκεια της 50χρονης δικηγορικής του παρουσία συμμετείχε σε περισσότερες από 25.000 δίκες εκ των οποίων οι περίπου 1.000 αφορούσαν υποθέσεις ανθρωποκτονιών εκ προθέσεως. Για πρώτη φορά απασχόλησε τα φώτα της δημοσιότητας το 1976 καθώς σε ηλικία 25 ετών ανέλαβε συνήγορος του αιώνιου δραπέτη των σωφρονιστικών ιδρυμάτων Βαγγέλη Ρωχάμη.

Μερικές από τις πολύκροτες υποθέσεις που ασκήσει ποινική δικηγορία ο Αλέξης Κούγιας ήταν η δίκη των σατανιστών της Παλλήνης και της 17ης Νοέμβρη. Μεγάλες υποθέσεις στην καριέρα του Είχε αναλάβει την υπεράσπιση του οδηγού της νταλίκας Δημήτρη Ντόλα, ο οποίος ενεπλάκη στο δυστύχημα στα Τέμπη στις 13 Απριλίου 2003, όπου σκοτώθηκαν 21 μαθητές από το Μακροχώρι.

Τον Δεκέμβριο του 2008 ανέλαβε την υπεράσπιση του ειδικού φρουρού Επαμεινώνδα Κορκονέα, ο οποίος δολοφόνησε τον 15χρονο Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο. Το 2021 συμμετείχε ως υπεράσπιση στη δίκη του ηθοποιού Δημήτρη Λιγνάδη, ο οποίος κατηγορούνταν για βιασμούς. Επιπλέον, το 2023 ανέλαβε την υπόθεση του θανάτου των τριών αδελφών από την Πάτρα, υπερασπιζόμενος τη Ρούλα Πισπιρίγκου.

Παράλληλα ανέλαβε και υποθέσεις υποστήριξης της κατηγορίας, όπως αυτή της Ελένης Τοπαλούδη, που βιάστηκε και δολοφονήθηκε στη Ρόδο, του Άλκη Καμπανού, που δολοφονήθηκε από 12 οπαδούς ποδοσφαίρου, καθώς και της σύγκρουσης αμαξοστοιχιών στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους. Στις 12 Μαΐου 2005, κατόπιν απόφασης του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, ο Αλέξης Κούγιας τέθηκε σε προσωρινή αργία 6 μηνών, μετά από ξυλοδαρμό σε βάρος του Γρηγόρη Βαλλιανάτου, λόγω προηγούμενης δήλωσής του. Έχει διαγραφεί μία φορά από το πρωτοβάθμιο συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών.

 

 




Συνεχίζει να δίνει τη μάχη του στη ΜΕΘ ο Αλέξης Κούγιας

Καθοριστικά είναι τα επόμενα 24ωρα για την πορεία της υγείας του γνωστού ποινοκολόγου,Αλέξη Κούγια που δίνει τη δική του μάχη για πέμπτη ημέρα διασωληνωμένος στη ΜΕΘ.

Επιφυλακτικοί στις εκτιμήσεις του φαίνεται να είναι οι θεράποντες ιατροί έχοντας ως κύριους στόχους αρχικά την αποσωλήνωση του Αλέξη Κούγια και έπειτα την έξοδό του από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Ο Αλέξης Κούγιας, ο οποίος επί τρία περίπου χρόνια παλεύει με τον καρκίνο είχε μεταβεί στο νοσοκομείο πριν από 13 ημέρες.

Ειδικότερα, στις 14 Φεβρουαρίου πήγε για να κάνει μία ακόμη θεραπεία. Οι γιατροί όμως είδαν ότι ήταν καταβεβλημένος και του είπαν πως πρέπει να παραμείνει για νοσηλεία. Πράγματι, ο Αλέξης Κούγιας έμεινε στο νοσοκομείο, όπου τον παρακολουθούσαν στενά οι γιατροί σε απλό δωμάτιο μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου.

Γρήγορα όμως η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και έτσι οι γιατροί πήραν την απόφαση για τη διασωλήνωσή του τα ξημερώματα της Κυριακής (23/2).

Διακριτικότητα ζητούν τα παιδιά του λέγοντας πως δεν θα δεχτούν να μετατραπούν οι ενδεχομένως τελευταίες στιγμές του πατέρα τους σε reality

Τα παιδιά του ποινικολόγου, Χρήστος και Μάιρα, τα οποία ζητούν διακριτικότητα στα όσα συμβαίνουν τόνισαν μέσω των social media δεν θα δεχτούν να μετατραπούν οι ενδεχομένως τελευταίες στιγμές του πατέρα τους σε reality.

Ειδικότερα εκφράζουν την οργή τους για τον τρόπο κάλυψης από τα ΜΜΕ της επιδείνωσης της υγείας του πατέρα τους και τονίζουν: «Δεν θα επιτραπεί από την οικογένειά μας και τους συνεργάτες του δικηγορικού γραφείου του πατέρα μας να μετατρέψετε τις ενδεχομένως τελευταίες στιγμές του σε ένα reality.

«Πλέον, δεν ζητάμε, αλλά απαιτούμε, τόσο να φύγετε από το νοσοκομείο, όσο και να δείξετε τη διακριτικότητα και τον σεβασμό που πρέπει στην οικογένειά μας και στους συνεργάτες του πατέρα μας. Χρήστος και Μάιρα Κούγια» συμπληρώνουν.

 

 

Πηγή:newsbeast.gr

 




Αλέξης Κούγιας: Παραμένει διασωληνωμένος στη ΜΕΘ – Κρίσιμα τα επόμενα 24ωρα

Εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ ιδιωτικού νοσοκομείου της Αθήνας ο γνωστός ποινικολόγος, Αλέξης Κούγιας.

Ο Αλέξης Κούγιας είχε πάει πριν από δέκα ημέρες στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό, ωστόσο η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και έτσι αποφασίστηκε η διασωλήνωσή του τα ξημερώματα της Κυριακής.

Οι γιατροί είναι αρκετά φειδωλοί στις εκτιμήσεις τους και αυτό θέλουν να επιτύχουν είναι η αποσωλήνωσή του. Τα επόμενα 24ωρα είναι καθοριστικά για την πορεία της υγείας του.

Ο Αλέξης Κούγιας κατά το παρελθόν είχε κάνει γνωστό το πρόβλημα που αντιμετώπιζε με τον καρκίνο, αναφέροντας ότι είχε διαγνωστεί με όγκο στους λεμφαδένες, τον οποίο είχε αφαιρέσει μαζί με τους μισούς λεμφαδένες του.

Αλέξης Κούγιας: Παραμένει ανοιχτό το γραφείο του

Το δικηγορικό του γραφείο ενημέρωσε, πως μετά από συνάντηση των παιδιών του ποινικολόγου με τους συνεργάτες του, συμφωνήθηκε το γραφείο να παραμείνει σε λειτουργία, προκειμένου να διεκπεραιώνονται ομαλώς οι ήδη εκκρεμούσες υποθέσεις των εντολέων του Αλέξη Κούγια.

 

«Μετά από συνάντηση των παιδιών του κου Κούγια με τους συνεργάτες του γραφείου, συμφωνήθηκε το γραφείο να παραμείνει σε λειτουργία», αναφέρουν, μεταξύ άλλων οι συνεργάτες του Αλέξη Κούγια και καταλήγουν: «Όλοι εμείς, βρισκόμαστε στο πλευρό του στη δύσκολη μάχη που δίνει, με το ίδιο σθένος και την ίδια μαχητικότητα που μας έχει μεταλαμπαδεύσει, σε όλα τα χρόνια της συνεργασίας μας».




Κούγιας στο enanews.gr – “Ο Λουτσέσκου συνεχίζει να ισχυρίζεται την αθωότητα του”

Το δικόγραφο της έφεσης κατά της απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της ΕΠΟ για τον Ραζβάν Λουτσέσκου παρέθεσε ο Αλέξης Κούγιας, ο οποίος έχει αναλάβει την εκπροσώπηση του τεχνικού του ΠΑΟΚ.

Μάλιστα λίγα λεπτά πριν την έναρξη της δίκης προχώρησε σε δηλώσεις στο enanews.gr.




Επιμένει ο Αλέξης Κούγιας για τη Ρούλα Πισπιρίγκου – «Αν δεν αθωωθεί, θα παρατήσω την δικηγορία»

Για την καταδίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου αναφορικά με τον θάνατο της 9χρονης Τζωρτζίνας μίλησε στο MEGA ο δικηγόρος της, Αλέξης Κούγιας, χαρακτηρίζοντας την απόφαση «σκάνδαλο», ενώ έκανε λόγο για «δικαστική πλάνη».

«Είμαι κατηγορηματικός ότι η Ρούλα θα αθωωθεί. Έχω δει αποφάσεις να ανατρέπονται στα τόσα χρόνια που ασκώ την δικηγορία. Ποτέ δεν πίστεψα ότι θα υπάρξει δικαστήριο στην Ελλάδα που με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν στο ακροατήριο και όχι στην προανάκριση, ότι θα προφυλακιζόταν.

Υπέρ της κατηγορούμενης ήταν 3 καθηγητές πανεπιστημίου, 4 ιατροδικαστές και άλλοι επιστήμονες, ο μοναδικός εις βάρος της ή ένας που μία φορά ήταν χημικός, μετά ιατροδικαστής και μετά αναπληρωτής καθηγητής. Το δικαστήριο δεν μου επέτρεψε να εξετάσω έναν μάρτυρα. Υπήρχε και θέμα με την αίτηση εξαίρεσης της προέδρου που επίσης δεν εξετάστηκε. Σε αυτή την υπόθεση έχουν γίνει σκανδαλώδη λάθη. Δεν έχω αμφισβητήσει ποτέ το κύρος της δικαιοσύνη όμως η ίδια η δικαιοσύνη αμφισβητεί τις πρωτοβάθμιες αποφάσεις κατ’ επανάληψη, και δίνει το δικαίωμα έφεσης στους κατηγορουμένους, όμως και το δικαίωμα έφεσης στους εισαγγελείς κατά αθωωτικών αποφάσεων και αυτό έχει γίνει και εδώ. Θα έχουμε ένα δεύτερο δικαστήριο και αυτό που θα έχουν διαβάσει οι δικαστές δεν θα έχουν διαβάσει την προανακριτική που ήταν κουτσομπολιά, αλλά θα έχουν διαβάσει επιστημονικές προσεγγίσεις, την αγόρευση της εισαγγελέως που ήταν μία γραμμή και δεν έκανε εισήγηση. Γι’ αυτούς τους λόγους θεωρώ ότι θα αθωωθεί», είπε αρχικά.

Κι συνέχισε ο κ. Κούγιας: «Ήμουν σίγουρος ότι η κατηγορούμενη θα καταδικαστεί. Απολογήθηκε 9 μέρες που αυτό δεν έχει ξαναγίνει ούτε στην δίκη της Χρυσής Αυγής. Έπεσε «Ιερά Εξέταση» για κουτσομπολιά και καφετζούδες. Δεν μπορώ να αμφισβητήσω την απόφαση της δικαιοσύνης αλλά η ίδια η δικαιοσύνη δίνει το δικαίωμα σε κάποιον να κριθεί σε 3 βαθμούς. Τώρα έχουμε έναν δεύτερο Γολγοθά μηνών για τα άλλα 2 παιδιά. Η πρόεδρος του 2ου δικαστηρίου εξ ονόματος όλων των δικαστών όταν ετέθη το θέμα ότι έχουμε δυστυχώς δυο παράλληλες δικογραφίες για καθαρά πολιτικούς λόγους. Αντί να έχουμε 1 δίκη για όλους τους θανάτους ασκήθηκε νέα ποινική δίωξη για τους άλλους θανάτους. Με την απόφαση που εξεδόθη, αν το 2ο δικαστήριο δικάσει την κατηγορούμενη, έχουμε την πιθανότητα για 3 θανάτους 1 ποινή. Εκεί θα θέσουμε και νομικό λόγο για ελαφρυντικά. Το σημαντικό είναι ότι είναι πρωτοφανές να γίνονται 2 δίκες για το ίδιο αδίκημα».

«Αν τελικώς η κατηγορούμενη καταδικαστεί και για την 2η υπόθεση, θα γίνει 1 δίκη στο εφετείο. Οι δυο διερευνήσεις έγιναν στον ίδιο χρόνο για να υπάρχουν 2 προσωρινές κρατήσεις, για να μην μείνει ελεύθερη η κατηγορούμενη», συμπλήρωσε ο κ. Κούγιας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «είπα ότι περιμένω μια ομόφωνη αθωωτική απόφαση. Με σόκαρε ότι κατά τη διάρκεια της δίκης, οι 3 κυρίες που ήταν ένορκοι, μιλούσαν καθημερινά επί ώρες και μιλούσαν με τα κινητά τους. η μία δε, την ώρα της απαγγελίας κατηγορίας, μιλούσε με μηνύματα με το κινητό της. Είναι άτυχη η κατηγορούμενη».

«Αν δεν αθωωθεί η Ρούλα Πισπιρίγκου θα παρατήσω την δικηγορία. Γνωρίζω πως αποδίδεται η δικαιοσύνη στην Ελλάδα. Επειδή γνωρίζω πώς έγινε η υπόθεση αυτή είμαι κατηγορηματικός για την λέξη «σκάνδαλο» και την φράση «δικαστική πλάνη», γιατί η υπόθεση αυτή ήταν στα κανάλια. Σε μια στιγμή παρεμβαίνει ο Τσιάρας που ήταν υπουργός δικαιοσύνης και ασκεί πειθαρχικές διώξεις στις δύο κορυφαίες ιατροδικαστές. Για λόγους πολιτικούς παρενέβη και ο προϊστάμενος της εισαγγελίας Αθηνών,  και αρχίσει μια προανακριτική που μόνο ερευνούσαν πώς έκλαιγε η κατηγορούμενη. Δεν όρισαν έναν πραγματογνώμονα να εξετάσει τα παιδιά, την σορό της Τζωρτζίνας στο Καραμανδάνειο ή άλλες εξετάσεις ενώ εκείνη την στιγμή όλοι οι ιατροδικαστές έως τότε έλεγαν ότι τα παιδιά αυτά έχασαν την ζωή τους από απροσδιόριστες συνθήκες. Ο κ. Τσιάρας παρενέβη ακραία στην Δικαιοσύνη. Είναι τεράστιο σκάνδαλο και δικαστική πλάνη. Αντί να ερευνήσουν την υπόθεση την αφήσαν στα κανάλια», υπογράμμισε ο γνωστός ποινικολόγος.

ΠΗΓΗ| newsbeast.gr




Αλέξης Κούγιας για δίκη Πισπιρίγκου: «Απαγορευτικοί οι έντονοι χαρακτηρισμοί της εισαγγελέως»

«Είναι απόλυτη η θέση μου και θα την επαναλάβω. Μου έκανε εντύπωση η αγόρευση της εισαγγελέως, που δεν κατέθεσε ούτε μία λέξη από αυτά που είπε στο δικαστήριο, γραπτώς», ανέφερε ο Αλέξης Κούγιας

Για τη δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου και την αγόρευση της εισαγγελέως της έδρας, μίλησε ο δικηγόρος της κατηγορούμενης, Αλέξης Κούγιας, στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» στο MEGA.

«Είναι απόλυτη η θέση μου και θα την επαναλάβω. Μου έκανε εντύπωση η αγόρευση της εισαγγελέως, που δεν κατέθεσε ούτε μία λέξη από αυτά που είπε στο δικαστήριο, γραπτώς. Δεν θα μπορούσε να είναι δικαστική απόφαση αυτό που είπε η εισαγγελέας. Δεν είχε νομική υπόσταση η αγόρευσή της. Γι΄ αυτό και την χαρακτήρισα ότι είναι “συζήτηση εκπομπής lifestyle”. Δεν είναι δικαστική απόφαση, δεν ήθελα να υποτιμήσω κανέναν. Οι συνεργάτες μου, μού έστελναν μηνύματα γι΄ αυτά που έλεγε η εισαγγελέας, γιατί ήμουν σε διπλανή δίκη, και πραγματικά τα λεγόμενά της στερούνταν επιχειρημάτων και νομικής υπαγωγής. Η πρότασή της ήταν 8ωρη. Η δική μου πρόταση θα είναι γραμμένη και δεν θα σας πω πόσο θα διαρκέσει», ανέφερε ο Αλέξης Κούγιας για τη δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου.

Ο γνωστός ποινικολόγος συμπλήρωσε: «Εδώ έχουμε μια προφορική αγόρευση, με έντονους χαρακτηρισμούς, και αυτό που είπε η εισαγγελέας ότι η Τζωρτζίνα είχε την ατυχία να είναι μητέρα της η κατηγορούμενη, απαγορεύεται ρητώς. Θα μπορούσε η κατηγορούμενη να της κάνει μήνυση και αγωγή, γιατί από τις 11/4/21 – 29/1/2022 είχε ένα τετραπληγικό κοριτσάκι από το πρωί μέχρι το βράδυ στην αγκαλιά της, είτε ήταν στην κλινική είτε όχι, ή με μηχανήματα ή όχι. Η γυναίκα αυτή ήταν συνέχεια μ το παιδί εν αντιθέσει με τον κ. Δασκαλάκη που δεν ερχόταν ούτε στα ρεπό του, δεν κοιμήθηκε μία μέρα στο νοσοκομείο».

«Το δικαστήριο δεν ασχολήθηκε με τις ιατρικές γνωματεύσεις»

«Η εισαγγελέας ξέχασε κάτι: στους θανάτους των δυο άλλων παιδιών, η επιχειρηματολογία της εισαγγελέως που χρησιμοποίησε μόνο ένα μήνυμα, το μήνυμα του Μάνου προς την κατηγορούμενη ότι “τι θα γίνει κάθε φορά που θα έχουμε προβλήματα θα έχουμε και μία απώλεια”, τότε, το ζευγάρι δεν ήταν απλώς μαζί, υπήρχε λατρεία μεταξύ τους. Αυτή η χρήση του μηνύματος έγινε σκοπίμως. Αυτό που θα ισχυριστώ εγώ θα το δώσω στους ενόρκους και στους δικαστές και στους δημοσιογράφους για να ξέρουν όλοι τι θα ισχυριστώ. Η εισαγγελέας πιθανώς λόγω οκνηρίας δεν ασχολήθηκε καθόλου με το κύριο μέρος της υπόθεσης, τις ιατρικές γνωματεύσεις. Ούτε το δικαστήριο ασχολήθηκε. Δεν μου επέτρεψαν να εξετάσω κάποιους μάρτυρες και να τους επαναφέρει, καθώς όταν τους εξέταζε η πρόεδρος δεν ήμουν παρών στην αίθουσα», υπογράμμισε ο κ. Κούγιας.

Και συνέχισε: «Η κα εισαγγελέας δεν ασχολήθηκε με το κύριο μέρος της υπόθεσης, με τα επιστημονικά δεδομένα, και επίσης φαίνεται πως δεν έχει την ικανότητα να συνθέσει αυτά τα οποία απεδείχθησαν στο δικαστήριο όπως απεδείχθη με την πρότασή της. Θα ζητήσω να καταθέσει γραπτώς την πρότασή της η εισαγγελέας και μετά θα αγορεύσω».




Πισπιρίγκου: Αίτηση εξαίρεσης κατά της προέδρου καταθέτει ο Κούγιας

Η πρόεδρος ανακοίνωσε ότι το δικαστήριο θα διακόψει για δέκα λεπτά με τον Αλέξη Κούγια να σχολιάζει ότι «δεν μπορεί ένα τόσο σοβαρό θέμα να γίνεται με χρονοδιακόπτη».

Με την έναρξη της συνεδρίασης κατά την οποία αναμενόταν να απολογηθεί η Ρούλα Πισπιρίγκου, ο Αλέξης Κούγιας ζήτησε 20λεπτη διακοπή προκειμένου να καταθέσει γραπτώς αίτηση εξαίρεσης στο πρόσωπο της προέδρου.

«Θέλω 20 λεπτά διότι δεν πρόλαβα, ήμουν στη Μυτιλήνη χθες και τη Δευτέρα είχα ένα προσωπικό θέμα. Επειδή είναι σοβαρό θέμα και θέλω να αναπτύξω το θέμα αυτό» είπε ο Αλέξης Κούγιας.

Η πρόεδρος ανακοίνωσε ότι το δικαστήριο θα διακόψει για δέκα λεπτά με τον Αλέξη Κούγια να σχολιάζει ότι «δεν μπορεί ένα τόσο σοβαρό θέμα να γίνεται με χρονοδιακόπτη».

Υπενθυμίζεται ότι η δίκη ξεκίνησε τον περασμένο Ιανουάριο και χρειάστηκαν περισσότερες από 70 συνεδριάσεις, με την εξέταση δεκάδων μαρτύρων, γιατρών νοσηλευτικού προσωπικού, ιατροδικαστών και άλλων επιστημόνων, μέχρι να φθάσει η στιγμή της απολογίας της 35χρονης μητέρας και ενώ η δεύτερη δίκη της για τους θανάτους των δύο μικρότερων παιδιών της έχει ήδη ξεκινήσει.

Η Ρούλα Πισπιρίγκου, η οποία στην έναρξη της δίκης για απόπειρα ανθρωποκτονίας και ανθρωποκτονία σε βάρος της Τζωρτζίνας δήλωσε αθώα, σήμερα καλείται να αιτιολογήσει δημόσια τη θέση της.

Καλείται να δώσει τη δική της εκδοχή για το πώς χάθηκε η Τζωρτζίνα μέσα στο Νοσοκομείο Αγλαϊα Κυριακού, ενώ σύμφωνα με τους γιατρούς του νοσοκομείου «είχε μία καλή κλινική εικόνα».

Οι δικαστικές αρχές αποδίδουν στην μητέρα ένα «εγκληματικό σχέδιο εξόντωσης» της κόρης της, το οποίο την πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2021, «απέτυχε να δώσει το προσδοκώμενο για την κατηγορουμένη αποτέλεσμα», αφήνοντας το παιδί με τετραπληγία. Ένα σχέδιο που είχε ως βασικό εργαλείο, σύμφωνα με την κατηγορία μία τοξική ουσία για την οποία έγινε τεράστια συζήτηση κατά τη διάρκεια της δίκης: την κεταμίνη.

Κατά την αποδεικτική διαδικασία το δικαστήριο έδωσε πολύ χρόνο ώστε να ακουστούν επιστημονικές απόψεις για τις παραδοχές της δικογραφίας. Έτσι ακούστηκαν καταθέσεις που ενίσχυσαν το κατηγορητήριο, ωστόσο ακούστηκαν και οι θέσεις μαρτύρων που αμφισβήτησαν πολλά ζητήματα όπως αν τελικά η ποσότητα κεταμίνης που φαίνεται να δέχθηκε η Τζωρτζίνα θα μπορούσε να προκαλέσει θάνατο.

Η ίδια η Πισπιρίγκου έχει θέσει από την αρχή ζήτημα ως προς την ίδια την ουσία αλλά και το πώς χορηγήθηκε στο θύμα, καθώς η ίδια δεν δέχεται ότι ήταν το δικό της χέρι που δηλητηρίασε το παιδί. «Ήταν οι γιατροί που την χορήγησαν» επαναλαμβάνει η κατηγορουμένη. Σήμερα, η Ρούλα Πισπιρίγκου αναμένεται ότι θα ερωτηθεί για τους ισχυρισμούς που προβάλει, καθώς οι τρεις τακτικοί δικαστές και οι τέσσερις ένορκοι θα θελήσουν να πάρουν απαντήσεις από την ίδια για σειρά θεμάτων.

Η απολογία, εφόσον ξεκινήσει, δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά τη σημερινή δικάσιμο.




Κούγιας για την παραίτησή του από την υπεράσπιση της Ρούλας Πισπιρίγκου: Ήταν μια κίνηση τακτικής

Για τις εξελίξεις στη δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου για τη δολοφονία της κόρης της Τζωρτζίνας μίλησε στην πρωινή εκπομπή του MEGA, Χαμογέλα και Πάλι, ο Αλέξης Κούγιας, μετά και την παραίτησή του από την υπόθεση, την οποία χαρακτήρισε  «κίνηση τακτικής».

«Ήταν μία κίνηση τακτικής, γιατί η κ. Πρόεδρος, προκατειλημμένη, ήθελε να απολογηθεί η κατηγορούμενη χωρίς την παρουσία δικηγόρου, οπότε ο μοναδικός τρόπος για να μην γίνει αυτό ήταν να δηλώσω την παραίτησή μου. Δεν έχω εγκαταλείψει ποτέ κατηγορούμενο, σε πολλές δύσκολες υποθέσεις, και αυτό έγινε και τώρα. Θέλω να μιλήσω με την κατηγορουμένη για πράγματα που έχω σκοπό να κάνω, για να τα εγκρίνει. Δεν έχω κάνει ποτέ αίτημα εξαιρέσεως, θα επανέλθω την Πέμπτη στο δικαστήριο», είπε αρχικά.

Ως προς το αν αμφισβητεί την κρίση του δικαστηρίου ο κ. Κούγιας απάντησε πως, «αμφισβητώ τη διαδικασία. Βλέπω τις κινήσεις του δικαστηρίου που δεν το ενδιαφέρει η αναζήτηση της αλήθειας, ούτε η άποψη της κατηγορούμενης, το δικαστήριο όρισε 3 νεαρές δικηγόρους, οι οποίες αμφιβάλλω αν μπορούν να διαβάσουν την δικογραφία. Δεν γνωρίζω τι εμπειρία έχουν, δεν γνωρίζω αν γνωρίζουν βασικές αρχές της δικονομίας για την διερεύνηση μίας ανθρωποκτονίας. Θα επικοινωνήσω μαζί τους, και έπειτα θα τοποθετηθώ υπεύθυνα. Η κατηγορούμενη έχει δικαίωμα να ακυρώσει τον διορισμό των νέων δικηγόρων και να επανέλθω κανονικά».

Για τον χαρακτηρισμό «προκατειλημμένοι» για τους δικαστές και για το αν παραιτήθηκε για να «κερδίσει χρόνο»: «Από την 2η μέρα, δεν έγινε δεκτό κανένα αίτημά μας. το δικαστήριο έφερε κάτι νοσοκόμες, και απέρριπτε αιτήματα να έρθουν επιστήμονες, είναι πρωτοφανές. Τι χρόνο να κερδίσω; Η απολογία της κατηγορούμενης είναι έτοιμη από την 1η μέρα, έγινε μαζί με την κατηγορουμένη αυτό. Είναι κωμικό να λένε ότι προσπαθώ να κερδίσω χρόνο» υπογράμμισε ο κ. Κούγιας.

«Η εκδίκαση της υπόθεσης της Μαλένας και της Ίριδας, μπορεί να αναβληθεί. Αν και περιμένω με λαχτάρα να εκδικαστεί η υπόθεση γιατί θα γελάσει και το “παρδαλό κατσίκι” με αυτά που έχουν γίνει», κατέληξε.




Αλέξης Κούγιας: «Το μεγαλύτερο δικαστικό σκάνδαλο» – Γιατί παραιτήθηκε από τη δίκη Πισπιρίγκου

Η πλήρης δήλωση του Αλέξη Κούγια, αμέσως μετά την παραίτησή του από την υπεράσπιση της Ρούλας Πισπιρίγκου.

Ο Αλέξης Κούγιας τοποθετήθηκε για πρώτη φορά, μετά την απόφασή του να παραιτηθεί από την υπεράσπιση της Ρούλας Πισπιρίγκου. Μεταξύ άλλων, κάνει λόγο για «το μεγαλύτερο δικαστικό σκάνδαλο στην Ελλάδα», τονίζοντας ότι «η μόνη δικονομική διέξοδος που είχα, ήταν η “τυπική” παραίτησή μου».

Ολόκληρη η γραπτή δήλωση του Αλέξη Κούγια:

«Μετά από 70 εξαντλητικές συνεδριάσεις και ειδικά μετά την εξέταση του καθηγητή τοξικολογίας και κορυφαίου τοξικολόγου στον κόσμο Αριστείδη Τσατσάκη, Αντιπροέδρου της Ακαδημίας της Μόσχας, με ό,τι σημαίνει αυτό για το επίπεδο της επιστημοσύνης του, μετά την κατάθεση του τακτικού ιατροδικαστού Λαρίσης κου Χρήστου Kραββαρίτη, μετά την εξέταση της κορυφαίας Ελληνίδας ιατροδικαστού, πραγματογνώμονος του Πρωτοδικείου Αθηνών κας Ουρανίας Δημακοπούλου, η οποία επιλέγεται για τις κορυφαίες υποθέσεις που απασχολούν τη Δικαιοσύνη, με τελευταία την υπόθεση του “ψευτογιατρού”, όπου όλες οι επιστημονικές απόψεις της έγιναν δεκτές από το ΜΟΔ Αθηνών, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί ο κατηγορούμενος σε πολυάριθμες ισόβιες καθείρξεις, και κυρίως μετά την επανεξέταση του τακτικού ιατροδικαστή Αθηνών Σωτήρη Μπουζιάνη που όλοι τους ήταν κατηγορηματικοί ότι η κα Πισπιρίγκου είναι παντελώς αθώα όλων των κατηγοριών που αντιμετωπίζει και ότι είναι παντελώς άγνωστη παγκοσμίως η μέθοδος με ένα καινούργιο μηχάνημα, με το οποίο δήθεν διαπίστωσε ο τοξικολόγος Ράικος από τη Θεσσαλονίκη τη δήθεν θανατηφόρα δόση κεταμίνης, κατέστη αναγκαίο, όπως το ζήτησε ο ιατροδικαστής Μπουζιάνης, να κληθούν και να καταθέσουν ως μάρτυρες, για να μην υπάρχει καμία αμφισβήτηση για την αθωότητα της κας κατηγορούμενης, η οποία απεδείχθη από όλους τους εξετασθέντες επιστήμονες, ο καθηγητής παθολογικής ανατομικής Σταμάτιος Θεοχάρης και η τοξικολόγος Ιωάννα Λευκίδου.

Σήμερα, το Δικαστήριο με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς καμία νομική και ουσιαστική αιτιολογία, απέρριψε το αυτονόητο αίτημά μου, μετά την κατηγορηματική κατάθεση του Μπουζιάνη, να κληθούν οι συγκεκριμένοι μάρτυρες και να καταθέσουν.

Σημειωτέον ότι μέχρι τώρα έχουν κληθεί και έχουν καταθέσει στο Δικαστήριο ακόμη και νοσοκόμες από διάφορα νοσοκομεία, όπου νοσηλεύτηκε η Τζωρτζίνα, μόνο και μόνο για να ερωτώνται εάν η κα κατηγορουμένη έκλαιγε ή δεν έκλαιγε ή αν ήταν στενοχωρημένη όταν αντιμετώπιζε επί 7 μήνες το δράμα του παιδιού της μόνη της χωρίς καμία στήριξη και έτσι να κριθεί αν είναι αθώα ή ένοχη και όχι από τις επιστημονικές διαπιστώσεις. Κατόπιν αυτού και επειδή κατόπιν αυτής της προκατειλημμένης – μεροληπτικής αποφάσεως εις βάρος της κας κατηγορούμενης, η οποία της αποστερεί τη δυνατότητα να αποδείξει με καταθέσεις επιστημόνων την αθωότητα της, η μοναδική διέξοδος, την οποίαν είχα, ήταν να υποβάλλω αίτηση εξαιρέσεως των τακτικών Δικαστών που οδηγούσαν τους ενόρκους σε αυτές τις αποφάσεις που εκδόθηκαν.

Επειδή μέχρι σήμερα ουδέποτε έχω υποβάλει αίτημα εξαιρέσεως Δικαστών στο ακροατήριο, ζήτησα από την Πρόεδρο του Δικαστηρίου, αντί να διακόψουμε για την Τετάρτη 25/10/2023 που ήταν προγραμματισμένο, να διακόψουμε για τις 26/10/2023, ώστε να συνεννοηθώ με τον Πρόεδρο του ΔΣΑ κο Δημήτριο Βερβεσό για το αν θα πρέπει να συνεχίσω να νομιμοποιώ με την παρουσία μου αυτή την εντελώς προκατειλημμένη διαδικασία, αλλά το αίτημα μου απορρίφθηκε και η Πρόεδρος του Δικαστηρίου ζήτησε από την κα κατηγορουμένη να απολογηθεί, εντελώς απροετοίμαστη και χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με εμένα που είναι πάγια τακτική στα Δικαστήρια.

Για τους παραπάνω λόγους η μόνη δικονομική διέξοδος που είχα, ήταν η “τυπική” παραίτησή μου, ώστε να ματαιωθεί η απολογία της κας κατηγορουμένης και έτσι να μου δοθεί ο χρόνος, ώστε μέχρι την Πέμπτη να αποφασίσω αν θα παραμείνω στην υπεράσπιση της κας κατηγορούμενης ή και να υποβάλω για πρώτη φορά στην καριέρα μου αίτημα εξαιρέσεως των προκατειλημμένων τακτικών Δικαστών.

Αυτή είναι η πραγματικότητα και ας μην βιάζονται κάποιοι να βγάζουν συμπεράσματα. Ουδέποτε στην καριέρα μου μέχρι σήμερα σε χιλιάδες υποθέσεις εγκατέλειψα τον οποιονδήποτε κατηγορούμενο ανυπεράσπιστο. Το βράδυ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ANT1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου θα πληροφορήσω τον ελληνικό λαό τι ακριβώς έχει συμβεί μέχρι σήμερα με την αθώα κα Πισπιρίγκου και το μεγαλύτερο δικαστικό σκάνδαλο από της ιδρύσεως του ελληνικού κράτους».




Δίκη Πισπιρίγκου: Παραιτήθηκε ο Αλέξης Κούγιας – Θα διορίσει συνήγορο το δικαστήριο

«Αποδέχομαι την παραίτηση, ζητώ να διοριστεί συνήγορος», είπε η Ρούλα Πισπιρίγκου, μετά την απόφαση του Αλέξη Κούγια

«Ως υποβλήθηκε το αίτημα περί διακοπής της δίκης απορρίπτεται ομόφωνα, καθώς δεν συντρέχει κανένας λόγος ανωτέρας βίας», είπε η πρόεδρος του δικαστηρίου λέγοντας πως θα γίνει διάλειμμα και στο μεσοδιάστημα ζήτησε από τον κ. Κούγια να αποφασίσει.

Κούγιας: Εγώ αποχωρώ και η συνεργάτιδα μου.

Πρόεδρος: Πού πάτε κύριε συνήγορε; Ένα σεβασμό στο δικαστήριο!

Κούγιας: Σέβομαι, σέβομαι.

Πρόεδρος: Έχετε παραιτηθεί;

Κούγιας: Την Πέμπτη θα πω.

Πρόεδρος: Για Τετάρτη έχουμε διακόψει, εσείς την Πέμπτη θα πείτε;

Κούγιας: Ωραία παραιτούμαι και επιφυλάσσομαι!

«Παραιτούμαστε όλοι οι δικηγόροι σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Επιφυλασσόμεθα την Πέμπτη να ανακοινώσουμε την απόφαση μας αν θα επανέλθουμε», είπε ο Αλέξης Κούγιας.

«Αποδέχομαι την παραίτηση, ζητώ να διοριστεί συνήγορος», είπε η Ρούλα Πισπιρίγκου μόλις ανέβηκε στο βήμα. Το δικαστήριο διέκοψε για να της διοριστεί νέος συνήγορος.

Το χρονικό

Νωρίτερα, ο Αλέξης Κούγιας ζήτησε διακοπή της δίκης για μια εβδομάδα, προκειμένου να συνεννοηθεί με τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών για να αποχωρήσει από την υπεράσπιση.

«Μετά τις ομόφωνες απορρίψεις όλων των αιτημάτων μου έχω αποφασίσει να αποχωρήσω από την υπεράσπιση. Πρόκειται για μια εμβληματική δίκη και τέτοια προσβολή στα δικαιώματα της κατηγορούμενης δεν έχω ξαναδεί. Ο τρόπος που απορρίφθηκαν ενώ δαπανήθηκε χρόνος ακόμα και για καφετζούδες… στερείτε από την κατηγορούμενη τα δικαιώματα της. Θέλω να εκτεθεί το δικαστήριο. Δε μπορεί να μείνει η κατηγορούμενη χωρίς δικηγόρο. Θέλω να ενημερώσω των πρόεδρο του ΔΣΑ γιατί δεν έχω αφήσει ποτέ δίκη και να έχει χρόνο η κατηγορούμενη να βρει δικηγόρο πριν της διορίσετε εσείς. Αν δε βρει θα δούμε τι θα γίνει, αλλά θέλω να ενημερωθεί ο πρόεδρος του ΔΣΑ» σημείωσε ο Αλέξης Κούγιας.

«Σήμερα ο συνήγορος ρώτησε πόσες συνεδριάσεις έχουμε κάνει. Έχουμε κάνει 70 συνεδριάσεις σε 7,5 μήνες. Έχουν εξεταστεί 60 μάρτυρες γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό. Εξετάζαμε μάρτυρες 2 και 3 ημέρες. Οι μαρτυρικές καταθέσεις είναι τεράστιες. Όταν έρχεται ο κ. συνήγορος και λέει ότι είναι συνοπτική διαδικασία πέφτει σε αντιφάσεις» είπε η εισαγγελέας της έδρας.

«Αν αποχωρήσει το σέβομαι και θα το δεχτώ. Το αν όμως το δικαστήριο θα διακόψει για μια εβδομάδα για να μας πει αν θα συνεχίσει ή όχι δε γίνεται. Αν θέλετε 1 ώρα 2 ώρες σκεφτείτε και αποφασίστε. Είστε έμπειρος. Αν δε συνεχίσετε πρέπει να υποβληθεί τύποις παραδεκτά. Όχι «δεν μου είστε επαρκείς και αποχωρώ». Η κατηγορούμενη δε μπορεί να μείνει χωρίς συνήγορο ούτε για μια ώρα! Δεν το δέχομαι ως εισαγγελική αρχή. Αν συνειδησιακά εσείς μπορεί να το κάνετε… για ποιο λόγο; Ο πρόεδρος του ΔΣΑ θα αποφασίσει μαζί σας;» σημείωσε η εισαγγελική λειτουργός και συμπλήρωσε: «αν δε μπορείτε να συνεχίσετε πρέπει να το καταθέσετε και μετά το δικαστήριο να αποφασίσει».




Αλέξης Κούγιας κατά Κασσελάκη: Δεν σημαίνει τίποτα ότι σε ψήφισαν 65.000 όμοιοί σου που θέλουν γονέα 1 και γονέα 2

Νέα επίθεση κατά του Στέφανου Κασσελάκη εξαπέλυσε ο Αλέξης Κούγιας με δήλωσή του το μεσημέρι της Δευτέρας, λίγες ώρες μετά την επικράτηση του υποψηφίου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στον πρώτο γύρο των εσωκομματικών εκλογών στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στή δήλωσή του ο κ. Κούγιας «δεν σημαίνει τίποτα για το μέλλον της χώρας και τις πολιτικές εξελίξεις να σε ψηφίσουν σε εσωκομματικές εκλογές 65.000 όμοιοί σου, οι οποίοι δεν θέλουν την Ελλάδα να έχει στρατό και δεν θέλουν την λειτουργία του θεσμού της οικογένειας με τον φυσιολογικό και παραδοσιακό τρόπο του να ερωτεύονται, να αγαπιούνται και να δημιουργούν οικογένεια δύο άνθρωποι, οι οποίοι θα φέρνουν στη ζωή παιδιά με τον φυσιολογικό, ανθρώπινο τρόπο και έχουν την άποψη ότι ο πατέρας και η μητέρα θα πρέπει να μεταβληθούν σε γονέα 1 και γονέα 2, χωρίς κανένα προσδιορισμό φύλου, όπως προσδιορισμό φύλου δεν θα έχουν και τα παιδιά τους».

Ο Αλέξης Κούγιας στη δήλωσή του απευθύνεται και προς την Έφη Αχτσιόγλου για την οποία αναφέρει ότι «το τρένο το χάσατε γιατί δεν ενστερνιστήκατε τις προχθεσινές μου δηλώσεις και την ανακοίνωση – απάντησή μου του Σαββάτου 16/9/2023 σχετικά με αυτόν τον “τύπο”» ενώ αντίθεται λέει «συγχαρητήρια» στον Ευκλείδη Τσακαλώτο γιατί «ανέλυσε το πόσο επικίνδυνη για την κοινωνία και τη Δημοκρατία είναι η παρουσία αυτού του «τύπου» στην πολιτική ζωή της Ελλάδος»

Η νέα δήλωση του Αλέξη Κούγια για τον Στέφανο Κασσελάκη

Διάβασα και άκουσα τις χθεσινοβραδινές δηλώσεις της κας Αχτσιόγλου για τον συνυποψήφιό της για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη.

Κα Αχτσιόγλου, δυστυχώς είναι πολύ αργά για κλάματα.

Το τρένο το χάσατε γιατί δεν ενστερνιστήκατε τις προχθεσινές μου δηλώσεις και την ανακοίνωση – απάντησή μου του Σαββάτου 16/9/2023 σχετικά με αυτόν τον «τύπο» που μόνο το περιεχόμενο του βιογραφικού του και η ανίερη επίσκεψή του στην Μακρόνησο θα έπρεπε να σας έχουν ενεργοποιήσει και να πείτε περισσότερα από αυτά που είπα εγώ και μάλιστα με σοβαρή πολιτική σύνεση, αφού η όλη συμπεριφορά αυτού του αδίστακτου, αναιδεστάτου έναντι της ιστορίας της Αντιστάσεως στην χούντα και του αγώνα να επιβιώσουν οι πραγματικά αυτοδημιούργητοι άνθρωποι και η έλλειψη ντροπής του συνυποψηφίου σας θα έπρεπε να σας «ξεσηκώσουν» εναντίον του και όχι να επιτίθεστε σ’ εμένα.

Συγχαρητήρια στον κο Τσακαλώτο και σε όσους από την πρώτη στιγμή, όχι μόνο διαπίστωσαν αλλά και ανέλυσαν το πόσο επικίνδυνη για την κοινωνία και τη Δημοκρατία είναι η παρουσία αυτού του «τύπου» στην πολιτική ζωή της Ελλάδος, ανεξαρτήτως του αν δεν σημαίνει τίποτα για το μέλλον της χώρας και τις πολιτικές εξελίξεις να σε ψηφίσουν σε εσωκομματικές εκλογές 65.000 όμοιοί σου, οι οποίοι δεν θέλουν την Ελλάδα να έχει στρατό και δεν θέλουν την λειτουργία του θεσμού της οικογένειας με τον φυσιολογικό και παραδοσιακό τρόπο του να ερωτεύονται, να αγαπιούνται και να δημιουργούν οικογένεια δύο άνθρωποι, οι οποίοι θα φέρνουν στη ζωή παιδιά με τον φυσιολογικό, ανθρώπινο τρόπο και έχουν την άποψη ότι ο πατέρας και η μητέρα θα πρέπει να μεταβληθούν σε γονέα 1 και γονέα 2, χωρίς κανένα προσδιορισμό φύλου, όπως προσδιορισμό φύλου δεν θα έχουν και τα παιδιά τους.

Αθήνα, 18.9.2023
Με εκτίμηση και σεβασμό,
Αλέξιος Χ. Κούγιας