Η Kourtidis Group στην κορυφή των καλύτερων εργασιακών χώρων για γυναίκες στην Ελλάδα!

Ο όμιλος εταιρειών Κουρτίδη κατέκτησε την Νο1 θέση στον κορυφαίο διεθνή διαγωνισμό Best Workplaces™ for Women 2025

Ο Όμιλος Εταιρειών Κουρτίδη αναδείχθηκε ως ο καλύτερος εργασιακός χώρος για γυναίκες στην Ελλάδα, κατακτώντας την 1η θέση στα Best Workplaces™ for Women 2025 στην κατηγορία των εταιρειών με 100 έως 249 εργαζομένους. Αυτή η σπουδαία διάκριση έρχεται ως επιστέγασμα της διαρκούς προσπάθειάς του Ομίλου να διαμορφώνει ένα εργασιακό περιβάλλον που βασίζεται στην ισότητα, την ενδυνάμωση και την επαγγελματική εξέλιξη των γυναικών.

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια της συμμετοχής του Ομίλου στην ετήσια έρευνα εργασιακού περιβάλλοντος Trust Index™ και της πιστοποίησης του από τον οργανισμό Great Place to Work® Hellas, με βάση τις ανώνυμες απαντήσεις των εργαζομένων του. Το γεγονός ότι αυτή η αναγνώριση προέρχεται από τη δική τους φωνή αποτελεί τη μεγαλύτερη επιβεβαίωση ότι η Kourtidis Group είναι ένας χώρος όπου η συνεργασία και ο σεβασμός κυριαρχούν. Τα κριτήρια αξιολόγησης που καθορίζουν τη θέση της εταιρείας στη λίστα των καλύτερων εταιρειών για γυναίκες είναι:

  • Η συνολική απόδοση της εταιρείας στο ερωτηματολόγιο έρευνας εργασιακού κλίματος Trust Index™
  • Οι θετικές απαντήσεις των γυναικών στην έρευνα συγκρινόμενες με το σύνολο του πληθυσμού της εταιρείας
  • Η βαρύτητα των απαντήσεων των εργαζομένων γυναικών σε επιμέρους ερωτήσεις που έχουν σχέση με την αντιμετώπιση των φύλων στην εταιρεία, τις ίσες αμοιβές, τη δυνατότητα εξέλιξης και προαγωγών, τη δυνατότητα λήψης άδειας όταν χρειάζεται καθώς και την ισορροπία μεταξύ εργασιακής και προσωπικής ζωής.

Δέσμευση στην Ισότητα και την Εξέλιξη

Στην Kourtidis Group η εξέλιξη των γυναικών αποτελεί θεμελιώδεις αξίες που καθοδηγούν κάθε πρωτοβουλία. Ο Όμιλος εφαρμόζει πολιτικές που διασφαλίζουν ίσες ευκαιρίες και ένα περιβάλλον εργασίας που υποστηρίζει τη συμφιλίωση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, ενώ για τις γυναίκες του ομίλου έχει καθιερωθεί μια επιπλέον άδεια, πέραν των νόμιμων, για θέματα υγείας και ευεξίας. Επίσης, αναπτύσσει προγράμματα mentoring, κατάρτισης και ηγετικής εξέλιξης, ώστε κάθε εργαζόμενη να αισθάνεται σεβαστή, ασφαλής και ενθαρρυμένη να εξελιχθεί επαγγελματικά.

Σήμερα, από τους 113 εργαζομένους του Ομίλου Κουρτίδη, οι 68 είναι γυναίκες και οι 45 άντρες, αριθμοί που επιβεβαιώνουν την ισχυρή γυναικεία παρουσία. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το 77% των γυναικών κατέχουν θέσεις στελεχών, στοιχείο που αποδεικνύει στην πράξη τη δέσμευση του Ομίλου στην επαγγελματική ανέλιξη των γυναικών και στην αξιοποίηση των ικανοτήτων τους σε ηγετικούς ρόλους.

Η διάκριση Best Workplaces™ for Women δεν αποτελεί μόνο μια σημαντική επιβράβευση των προσπαθειών της Kourtidis Group, αλλά και μια ευθύνη να συνεχίσει να διαμορφώνει ένα σύγχρονο και χωρίς αποκλεισμούς εργασιακό περιβάλλον. Για τον Όμιλο, η ένταξη δεν είναι μια απλή εταιρική στρατηγική, αλλά αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας του. Ο Πρόεδρος της Kourtidis Group, κος Νίκος Κουρτίδης, δήλωσε σχετικά: «Για εμάς, η ανάδειξη ως ο καλύτερος εργασιακός χώρος για γυναίκες το 2025 αποτελεί μια κορυφαία διάκριση, που αποδεικνύει ότι η φιλοσοφία μας είναι στη σωστή κατεύθυνση. Πιστεύουμε ότι όταν όλοι οι εργαζόμενοι –ανεξαρτήτως φύλου– έχουν ίσες ευκαιρίες, τότε ολόκληρη η ομάδα μπορεί να επιτύχει σπουδαία αποτελέσματα».

Παράλληλα, η Αντιπρόεδρος του Ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα, συμπλήρωσε: «Αυτή η διάκριση είναι αφιερωμένη στις γυναίκες της Kourtidis Group, που καθημερινά αποδεικνύουν τη δύναμη, την αφοσίωση και την ικανότητά τους. Είναι επίσης μια δέσμευση για εμάς, να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε ένα περιβάλλον όπου η ισότητα δεν είναι απλώς μια υπόσχεση, αλλά μια πραγματικότητα».

Γενικά, η διάκριση αυτή αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση των εργαζομένων της  Kourtidis Group, ενώ δίνει και το κίνητρο να συνεχίσει να βελτιώνει τις πρακτικές της. Με τον τρόπο αυτό, ο Όμιλος για ακόμη μια φορά επιβεβαιώνει ότι οι αξίες της ισότητας, αριστείας και εξέλιξης είναι ο οδηγός προς το μέλλον.

 




6ο ΓΕΛ Καβάλας | Στην κορυφή μαθητικού διαγωνισμού

Η ταινία των μαθητών του σχολείου πήρε το 1ο Πανελλήνιο Βραβείο στον Μαθητικό Διαγωνισμό Οπτικοακουστικής και Ψηφιακής Δημιουργίας για τη σχολική χρονιά 2023-24 – Εύσημα για την προσπάθεια τους από τον Δήμο Καβάλας

Ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, συνοδευόμενος από τους Αντιδημάρχους Παιδείας, Χριστόδουλο Μιχαλάκη και Πολιτισμού, Απόστολο Μουμτσάκη, παρέστη την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 στην προβολή της ταινίας «Στης μνήμης το σεργιάνι» των μαθητών του 6ου Λυκείου Καβάλας, η οποία απέσπασε το 1ο Πανελλήνιο Βραβείο στον Μαθητικό Διαγωνισμό Οπτικοακουστικής και Ψηφιακής Δημιουργίας «Η ιστορία σου, είναι ιστορία της πόλης σου», που διοργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας για τη σχολική χρονιά 2023-2024.

Ο κ. Μουριάδης, παρουσία του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Δανιήλ Εμμανουηλίδη και του Διευθυντή του 6ου Λυκείου Καβάλας, Θόδωρου Εμμανουηλίδη, συνεχάρη τους μαθητές για την προσπάθειά τους να διατηρήσουν ζωντανή την ιστορία της Καβάλας, καθώς και για το άρτιο αποτέλεσμα που παρουσίασαν στον εν λόγω διαγωνισμό, ενώ ευχαρίστησε και τους εκπαιδευτικούς διότι κατάφεραν να δείξουν στα παιδιά τον δρόμο της δημιουργίας και της ουσιαστικής ενασχόλησης με τις σημαντικές στιγμές του παρελθόντος της πόλης μας.

Πριν από την προβολή της εξαιρετικής δουλειάς των παιδιών, παρουσιάστηκαν χοροί και τραγούδια σχετικά με το αντικείμενο της ταινίας από τους μαθητές του Μουσικού Σχολείου Καβάλας.

«Στης μνήμης το σεργιάνι»

Η βραβευμένη ταινία του 6ου Γενικού Λυκείου Καβάλας, έχει ως θέμα μια πολύ σημαντική σελίδα της ιστορίας της Καβάλας, στα τέλη του 19ου αιώνα έως και τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όταν η πόλη μας είχε μετατραπεί σε «Μέκκα του καπνού» και ταυτόχρονα σε τόπο όπου αναπτύχθηκε το καπνεργατικό κίνημα.

Το σενάριο αφορμάται από εμβληματικά κτήρια της Καβάλας, με σκοπό να εστιάσει στους αγώνες των χιλιάδων καπνεργατών/τριών για βελτίωση των συνθηκών εργασίας τους.

www.kavalapost.gr




Η Θάσος στην Κορυφή των Προτιμήσεων για το 2024

Η Θάσος, το καταπράσινο νησί του Βορείου Αιγαίου, συνεχίζει να αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για το 2024, προσελκύοντας τουρίστες από όλο τον κόσμο. Η φυσική της ομορφιά, οι μαγευτικές παραλίες και η πλούσια πολιτιστική κληρονομιά έχουν κάνει το νησί σημείο αναφοράς για όσους αναζητούν χαλάρωση και περιπέτεια.Τον Αύγουστο του 2024, η τουριστική κίνηση αυξήθηκε κατά 9,6% στη γραμμή Κεραμωτής – Λιμένα, ενώ σημειώθηκε ρεκόρ τουριστικών αφίξεων με 1,2 εκατομμύρια επισκέπτες.

Η ανάπτυξη του τουρισμού αποδίδεται στις βελτιωμένες υποδομές και στην προώθηση της Θάσου ως ιδανικού προορισμού για οικογένειες και ζευγάρια. Περισσότερα από 30 νέα καταλύματα ενισχύουν τις επιλογές διαμονής, προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους επισκέπτες.Η Θάσος συνεχίζει να προσελκύει κυρίως τουρίστες από τη Ρουμανία, τη Σερβία και τη Βουλγαρία, προσφέροντας πληθώρα δραστηριοτήτων, όπως πεζοπορία και καταδύσεις, που καλύπτουν όλες τις προτιμήσεις.




Έβρος | Δίκτυα περιπατητικών μονοπατιών: Στην «κορυφή» οι προτάσεις των δήμων

Ανάμεσα σε 171 προτάσεις που υποβλήθηκαν από τους μισούς περίπου δήμους της χώρας, προκρίθηκαν στην αξιολόγηση της κατηγορίας τους οι δήμοι Σουφλίου, Διδυμοτείχου και Ορεστιάδας, για τη δημιουργία περιπατητικών και ποδηλατικών μονοπατιών.

Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγες ημέρες από τον δήμο Σουφλίου, η πρότασή του πέτυχε «πρωτιά» στην αξιολόγηση της κατηγορίας των παραμεθόριων και ακριτικών νησιωτικών δήμων, ωστόσο δεν ήταν μόνον ο δήμος Σουφλίου που κατάφερε να ξεχωρίσει με τον φάκελό του, αφού και οι προτάσεις των δήμων Διδυμοτείχου και Ορεστιάδας, πήραν την 3η και 6η θέση, αντίστοιχα, στην ίδια κατηγορία δήμων.
Η ίδια ομάδα εργασίας ετοίμασε και τις τρεις προτάσεις, σχεδιάζοντας δίκτυα πεζοπορικών και ποδηλατικών μονοπατιών και διαδρομών, με πιστοποιημένες υποδομές και σημάνσεις, που θα απευθύνονται και σε οικογένειες, καθώς ο βαθμός δυσκολίας πεζοπορίας στα συγκεκριμένα δίκτυα αυτά θα είναι ήπιος ή μέτριος.

«Με τις διαδρομές αυτές δίνεται η ευκαιρία στον κόσμο να γνωρίσει κοντινά του μέρη, που δεν τα ξέρει, ενώ, παράλληλα, θα είναι επιτυχία, τα μονοπάτια αυτά να διαφημιστούν για να προσελκύσουν επισκέπτες και από άλλες περιοχές», δήλωσε στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Δασολογίας Ορεστιάδας του Δ.Π.Θ., Απόστολος Κανταρτζής, μέλος της ομάδας εργασίας που «δούλεψε» τις προτάσεις των τριών δήμων του Έβρου.

Μαζί του, στην ομάδα, ήταν επίσης ο καθηγητής του ίδιου Τμήματος, Γαρύφαλλος Αραμπατζής, ο μεταδιδάκτορας Γιώργος Κολκός και ο υποψήφιος διδάκτορας, Σίμος Τσιλίκας.

Το δίκτυο μονοπατιών του δήμου Σουφλίου θα αναπτυχθεί στην περιοχή του Τυχερού και της γέφυρας Γιανούλης, ενώ στους δήμους Ορεστιάδας και Διδυμοτείχου, το δίκτυο θα ξεκινά από Πεντάλοφο και Άρδα, και οι απολήξεις του θα συνδέονται με το δίκτυο που θα δημιουργηθεί στον δήμο Διδυμοτείχου, ώστε να αποτελέσουν μία ενότητα που θα αναδεικνύει τις «απίθανες ομορφιές του βορείου Έβρου, με τα εξαιρετικά τοπία που κάποιος θα μπορεί να περιδιαβεί με τα πόδια», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Κανταρτζής.

Πηγή: ΕΡΤ Ορεστιάδας




ΝΟΘΑΚ | Αήττητοι στην Κορυφή του Δ’ Ομίλου της Β’ Εθνικής Κατηγορίας Υδατοσφαίρισης

Η ανδρική ομάδα υδατοσφαίρισης του ΝΟΘΑΚ ξεκίνησε την πορεία της στο πανελλήνιο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής κατηγορίας με εξαιρετικές επιδόσεις.

Με τρεις νίκες σε ισάριθμες αναμετρήσεις, η ομάδα κατάφερε να βρεθεί μόνη στην κορυφή του Δ’ ομίλου της Ά φάσης. Αυτή η εντυπωσιακή αρχή δεν είναι τυχαία, αλλά αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, αφοσίωσης και στρατηγικής προετοιμασίας από τους παίκτες και το προπονητικό επιτελείο.

Η απόδοση της ομάδας στους πρώτους αυτούς αγώνες δείχνει τη δυναμική και τις δυνατότητές της, θέτοντας τις βάσεις για μια πολλά υποσχόμενη συνέχεια στη διοργάνωση. Οι νίκες αυτές όχι μόνο ανεβάζουν την ψυχολογία της ομάδας, αλλά και αυξάνουν τις προσδοκίες για την τελική φάση του πρωταθλήματος. Με τον ενθουσιασμό και την αποφασιστικότητα να βρίσκονται στο ζενίθ, η ομάδα του ΝΟΘΑΚ δείχνει έτοιμη να συνεχίσει να αγωνίζεται με τον ίδιο ζήλο και πάθος για να επιτύχει τους στόχους της.

Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η Διοίκηση του ΝΟΘΑΚ: 

Με 3 νίκες σε  ισάριθμες αναμετρήσεις η ανδρική ομάδα υδατοσφαίρισης του ΝΟΘΑΚ βρέθηκε μόνη στην  κορυφή του Δ´ ομίλου της Ά φάσης για το πανελλήνιο πρωτάθλημα της Β´ Εθνικής κατηγορίας.

Ένα διήμερο γεμάτο  ένταση , γκολ και χαμόγελα προσέφεραν οι παίχτες του ομίλου στο κοινό που βρέθηκε δίπλα τους στην προσπάθεια για άνοδο στην Α2 Εθνική κατηγορία .

Η Β ´φάση του πρωταθλήματος μεταφέρεται στην Θεσσαλονίκη  το διήμερο 22-23 Μαΐου 24, όπου θα κριθούν τα 2 εισιτήρια που οδηγούν στα πλέι οφ του πρωταθλήματος.

Εμείς θα είμαστε εκεί, εσείς ;




Ακρίβεια και ασφάλεια στην κορυφή της κυβερνητικής ατζέντας | Βαλίτσες για Νταβός ετοιμάζει ο πρωθυπουργός

Μπορεί το θέμα του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών να έχει μονοπωλήσει την πολιτική ατζέντα ωστόσο το κυβερνητικό επιτελείο επεξεργάζεται νέες παρεμβάσεις τόσο για την καταπολέμηση της ακρίβειας όσο και για άλλα θέματα της καθημερινότητας όπως η εγκληματικότητα, η ανήλικη παραβατικότητα η οποία έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα.

Ακρίβεια και ασφάλεια ψηλά στην ατζέντα

Όπως τόνιζαν κυβερνητικές πηγές αυτό που αναμένουν στο μέτωπο της ακρίβειας είναι η απόδοση των παρεμβάσεων που εξαγγέλθηκαν την περασμένη εβδομάδα όπως το πλαφόν στο περιθώριο μεικτού κέρδους για το βρεφικό γάλα. Εκεί αναμένεται σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργείου Ανάπτυξης να πέσουν οι τιμές κατά 10-20%.

Και τα άλλα μέτρα που εξαγγέλθηκαν μένει να αποδειχθεί στην πράξη αν θα λειτουργήσουν, όπως η πολιτική των «καθαρών τιμών» τιμοκαταλόγου, περιορίζοντας κατά 30% τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών προς τα σούπερ μάρκετ για προϊόντα ευρείας χρήσης όπως απορρυπαντικά, αφρόλουτρα, σαμπουάν, οδοντόκρεμες και βρεφικές πάνες. Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα αυτά θα παρακολουθούνται μέρα – μέρα και αν δεν αποδώσουν δεν αποκλείεται να ληφθούν και επιπλέον μέτρα.

Άλλωστε και ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε : «Θα αξιοποιήσουμε κάθε χρήσιμο εργαλείο για να βάλουμε ανάχωμα στον πληθωρισμό της απληστίας. Δεν μπορεί και δεν θα γίνει ανεκτός».

Ταυτόχρονα ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του έχει βάλει στόχο να αλλάξει πλήρως η εικόνα με ένα σχέδιο ειδικών στοχευμένων δράσεων.

Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά η επιστροφή αστυνομικών που είχαν αποσπαστεί από την Άμεση Δράση, την Ομάδα ΔΙΑΣ και την Τροχαία, σε άλλες υπηρεσίες, ακόμα και για την φύλαξη προσώπων ή την επαρχία, για τους οποίους είχε ζητήσει την άμεση ανάκληση των αποσπάσεων τους ο κ. Χρυσοχοΐδης.

Σε ό,τι αφορά στην παραβατικότητα ανηλίκων, με αφορμή τα συνεχή περιστατικά βίας το σχέδιο Χρυσοχοΐδη περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την χαρτογράφηση των περιοχών που έχουν διαπιστωθεί επαναλαμβανόμενα περιστατικά βίας μεταξύ ανηλίκων, την ενίσχυση των περιπολιών στις περιοχές αυτές αλλά και τη συνεργασία με δήμους και άλλους αρμόδιους φορείς, την κοινωνική υπηρεσία και τους ψυχολόγους της ΕΛ.ΑΣ, καθώς και την επιστημονική κοινότητα, προκειμένου να αναλυθεί το φαινόμενο και να μπουν οι βάσεις για μια ολιστική αντιμετώπιση του.

Για να προχωρήσουν όμως τα έργα αυτά όπως και η αναδιάρθρωση των αστυνομικών τμημάτων αναμένεται να επισπευσθούν οι κρίσεις στην Αστυνομία, ώστε να αναλάβει ο κάθε αξιωματικός τις ευθύνες του για την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων και των σχεδίων. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κρίσεις στην ΕΛΑΣ δεν αποκλείεται να γίνουν εντός της εβδομάδας.

Προχωρά το νομοθετικό έργο

Παράλληλα προωθούνται προς ψήφιση στη Βουλή εμβληματικά νομοσχέδια όπως αυτό της επιστολικής ψήφου, της επιτάχυνσης στην απονομή της δικαιοσύνης και την ενίσχυση του δημόσιου πανεπιστημίου με ταυτόχρονη λειτουργία μη κρατικών, μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων.

Όλα αυτά θα ψηφιστούν αυτό το μήνα ενώ ο πρωθυπουργός ετοιμάζει βαλίτσες για το Νταβός της Ελβετίας για την προσέλκυση νέων επενδύσεων. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα έχει σειρά συναντήσεων με κορυφαίους ξένους επενδυτές στις 18 και 19 Ιανουαρίου στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, αλλά και με στελέχη πολυεθνικών επιχειρηματικών ομίλων από όλους τους κλάδους της οικονομίας και της τεχνολογίας, ξένους ηγέτες και υψηλόβαθμους κυβερνητικούς αξιωματούχους από όλο τον κόσμο.




Υπό έλεγχο η φωτιά στην κορυφή Άγιος Παύλος στο Νομό Δράμας

Υπό έλεγχο έχει τεθεί η φωτιά που ξέσπασε χθες το βράδυ στην κορυφή Άγιος Παύλος στο Πανόραμα Προσοτσάνης Δράμας. Σήμερα το πρωί, πραγματοποιήθηκαν 4 εναέριες ρίψεις από Καναντέρ που ήρθαν από τη Θεσσαλονίκη, αλλά και από ένα Πετζετέλ που έφτασε από τη Χρυσούπολη για να βοηθήσει στην κατάσβεση.

Η φωτιά μέχρι αυτή τη στιγμή έχει κάψει περίπου 500 στρέμματα πουρνάρια και χόρτα, ενώ αυτή την ώρα δεν υπάρχει ενεργό μέτωπο. Παράλληλα, συνεχίζουν να επιχειρούν πεζοπόρα τμήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Δράμας, τα οποία χρειάστηκαν 4 ώρες για να φτάσουν στο σημείο, λόγω του ότι είναι δύσβατη η περιοχή, χωρίς μονοπάτια.

proinos-typos.gr