Η ανακοίνωση του νοσοκομείου για το τετράχρονο κοριτσάκι που νοσηλεύεται με εγκαύματα τρίτου βαθμού

Με εγκαύματα δευτέρου και τρίτου βαθμού από το κεφάλι μέχρι τα άκρα νοσηλεύεται το τετράχρονο κοριτσάκι, σύμφωνα με ανακοίνωση του νοσοκομείου «Αγία Σοφία».

Τα εγκαύματα εκτιμάται πως είχαν προκληθεί πριν από πέντε έως επτά ημέρες, όπως αναφέρει το νοσοκομείο και καλύπτουν το 28% του σώματός της.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Στις 12/02/2025 διεκομίσθη με το ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων

«Η Αγία Σοφία» από το Νοσοκομείο «Ανδρέας Συγγρός» θήλυ τεσσάρων ετών
συνοδευόμενο από την μητέρα του σε βαριά κατάσταση, παραμελημένο
και αφυδατωμένο με εγκαύματα τα οποία είχαν προκληθεί πριν από 5
έως 7 ημέρες.

Τα εγκαύματα καταλαμβάνουν το 28% της επιφάνειας του δέρματος,
είναι κυρίως 2ου βαθμού με περιοχές 3ου βαθμού τα οποία εντοπίζονται
από την κεφαλή έως τα κάτω άκρα.

Διενεργήθηκε πλήρης εργαστηριακός έλεγχος και αξονική τομογραφία
και βρίσκεται σε ενδοφλέβια ενυδάτωση και σε διπλή αντιβιοτική αγωγή.
Είναι αιμοδυναμικά σταθερό.

Πηγή:cnn.gr




Στο Παίδων «Αγία Σοφία» κοριτσάκι 4 ετών με εγκαύματα

Ένα κοριτσάκι τεσσάρων ετών από τη Συρία νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» με εκτεταμένα εγκαύματα και πολλαπλές εκχυμώσεις.

Το παιδί διακομίστηκε στο νοσοκομείο το απόγευμα της 12ης Φεβρουαρίου, συνοδευόμενο από τη μητέρα του. Οι γιατροί διαπίστωσαν εγκαύματα στο πρόσωπο, τον θώρακα, την κοιλιά, καθώς και στα άκρα, ενώ εντόπισαν και μώλωπες σε διάφορα σημεία του σώματος.

Από την έρευνα των αστυνομικών αρχών προέκυψε ότι το παιδί παρέμεινε αβοήθητο στο σπίτι του για τουλάχιστον τέσσερις ημέρες πριν μεταφερθεί στο νοσοκομείο. Η μητέρα του συνελήφθη, ενώ το Τμήμα Προστασίας Ανηλίκων διερευνά τις συνθήκες υπό τις οποίες προκλήθηκαν οι σωματικές βλάβες. Για την υπόθεση έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες εισαγγελικές αρχές, ενώ έχει διαταχθεί ιατροδικαστική εξέταση.




Κοριτσάκι το πρώτο μωράκι του 2025 για το Νομό Καβάλας

Με ανάρτηση της στα social media η κλινική Μαιευτική Γυναικολογική κλινική ΕΛΕΥΘΩ καλωσόρισε το πρώτο μωράκι του 2025 για το Νομό Καβάλας.

Η ανάρτηση:

Καλωσορίζουμε το πρώτο μωράκι του 2025 για το νομό Καβάλας.

Την 1η Ιανουαρίου 2025 και ώρα 01:03 π.μ., η κα. Μαρία Παντάκα έφερε στον κόσμο το πρώτο μωρό της χρονιάς, ένα υγιέστατο κοριτσάκι βάρους 2.920 gr

Ευχόμαστε στους γονείς και το υπέροχο μωράκι τους υγεία, αγάπη και πολλές όμορφες στιγμές!




Υπόθεση αστυνομικού της Βουλής: «Λέει ότι το ένα κοριτσάκι φαίνεται κακοποιημένο, γιατί είχε ατύχημα με κούκλα όταν ήταν μωρό»

«Είδαμε ένα περιβάλλον που αδιαφορούσε, δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κάποιος δεν αναλαμβάνει τα παιδιά»

Αρνείται τα πάντα ο αστυνομικός της Βουλής που κατηγορείται ότι βίασε τα παιδιά του και την επίσης αστυνομικό σύζυγό του. Ο 45χρονος έχει προφυλακιστεί στην Τρίπολη και μάλιστα έκανε δηλώσεις σε τηλεοπτικά κανάλια μέσα από τη φυλακή.

Ο 45χρονος αστυνομικός και η 35χρονη σύζυγός του συνεχίζουν να αλληλοκατηγορούνται, προβάλλοντας διαφορετικές εκδοχές της φρίκης, την οποία συνεχίζουν να βιώνουν τα 5 ανήλικα παιδιά τους, για τα οποία οι Αρχές αναζητούν δομές να τα φιλοξενήσουν.

«Βρέθηκαν πολλά λάπτοπ, βρέθηκαν τάμπλετ, δύο κάμερες. Άρα θα πρέπει να δούμε τι περιέχουν οι συσκευές. Αυτός λέει ότι δεν κακοποίησε ποτέ τα παιδιά του, ότι η γυναίκα του είναι ψυχικά ασθενής. Λέει ότι το δεύτερο κοριτσάκι φαίνεται κακοποιημένο, γιατί είχε ατύχημα με κούκλα όταν ήταν μωρό», δήλωσε ο επίτιμος πρόεδρος των Αστυνομικών Νοτιοανατολικής Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ για την υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής.

«Είδαμε ένα περιβάλλον το οποίο αδιαφορούσε»

«Σε όλες τις υποθέσεις της ενδοοικογενειακής βίας διαπιστώνουμε πάρα πολλά κενά. Πρώτον, είναι το κενό που αφήνει η άπειρη γραφειοκρατία στην οποία τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας καλούνται να είναι ψύχραιμα και να διαχειριστούν τις νέες καταστάσεις», δήλωσε παράλληλα στο Mega η ψυχολόγος Στέλλα Αργυρίου.

«Ειδικά όταν υπάρχουν θύματα παιδιά, περιμένουμε από τους συγγενείς να τα αναλάβουν, γιατί τα παιδιά έχουν μεγάλη ανάγκη από σταθερότητα. Ωστόσο, όταν υπάρχουν τέτοια περιστατικά, θα πρέπει οι συγγενείς να βοηθήσουν πριν, στην πρόληψη. Εδώ δεν είδαμε κάτι τέτοιο, είδαμε ένα περιβάλλον το οποίο δεν είχε ιδέα ή το οποίο αδιαφορούσε, οπότε δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κάποιος δεν αναλαμβάνει τα παιδιά», είπε ακόμη.

Σύμφωνα με την ίδια, «βλέπουμε ένα περιβάλλον αρκετά συγχωνευτικό που κρύβονται μυστικά. Είναι λυπηρό ότι, ενώ έχουν συμβεί όλα αυτά, δεν υπάρχει ένας άνθρωπος στο συγγενικό περιβάλλον να ανοίξει τις φτερούγες του και να αγκαλιάσει αυτά τα πληγωμένα παιδιά».




Λήμνος | Στο νοσοκομείο κοριτσάκι δύο ετών που γλύτωσε από πνιγμό

Στο Νοσοκομείο Λήμνου μεταφέρθηκε το βράδυ της Πέμπτης (11/7) από το ΕΚΑΒ δίχρονο κοριτσάκι από την παραλία Πλατύ μετά από περιστατικό παρ΄ολίγο πνιγμού.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα limnosreport.gr, oι διασώστες που έσπευσαν ταχύτατα, έδωσαν με επιτυχία τις πρώτες βοήθειες και το κοριτσάκι μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο όπου και παραμένει για παρακολούθηση.




Θεσσαλονίκη: Με σοβαρά εγκαύματα κοριτσάκι 2 ετών μετά από ανάφλεξη | Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο (25/5) σε περιοχή της Θεσσαλονίκης. Ένα κοριτσάκι μόλις δύο ετών υπέστη σοβαρά εγκαύματα μετά από φωτιά και δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή.

Όπως αναφέρει το thestival.gr, το απίστευτο περιστατικό έγινε το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου σε χωριό του Δήμου Λαγκαδά όταν ο 28χρονος πατέρας του κοριτσιού έβαζε βενζίνη στο αυτοκίνητο με μπιτόνι. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, προκλήθηκε ανάφλεξη κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες με αποτέλεσμα να τυλιχθούν στις φλόγες και να προκληθούν εγκαύματα στο σώμα του.

Το παιδί μεταφέρθηκε αρχικά στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης όμως οι γιατροί έκριναν απαραίτητη τη μεταφορά της στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθεί αεροδιακομιδή.

Ο 28χρονος πατέρας της, ο οποίος επίσης τραυματίστηκε μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.

Σημειώνεται ότι σε βάρος του 28χρονου πατέρα έχει σχηματιστεί δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο. Την προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Λαγκαδά.

newsbomb.gr




Ρόδος | Νεκρό 15 μηνών κοριτσάκι

Νέα τραγωδία για το νησί της Ρόδου, καθώς ένα κοριτσάκι μόλις 15 μηνών μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του το απόγευμα της Τετάρτης (3/4) στο νοσοκομείο της Ρόδου.

Όπως αναφέρει το rodiaki.gr, οι γιατροί διαπίστωσαν ότι το κοριτσάκι ήταν νεκρό και αμέσως προχώρησαν σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες για να γίνει σχετική έρευνα, ενημερώνοντας έτσι και τις αρμόδιες αστυνομικές αρχές καθώς επίσης και την Εισαγγελία Ρόδου όπως προβλέπεται.

Τα αίτια που οδήγησαν το μικρό κοριτσάκι σε θάνατο, αναμένεται να προσδιοριστούν μέσα στις αμέσως επόμενες μέρες, έπειτα από μια σειρά εξετάσεων που θα γίνουν.

Πηγή: newsbomb.gr




Τραυματίστηκε 6χρονο κοριτσάκι στην παιδική χαρά του Πάρκου Φαλήρου

Ένα 6χρονο κοριτσάκι τραυματίστηκε όταν έσπασε η τραμπάλα που έπαιζε με αποτέλεσμα να βρεθεί στο έδαφος.

Το περιστατικό συνέβη στην παιδική χαρά του Πάρκου Φαλήρου στην Καβάλα το απόγευμα της Δευτέρας.




Ρόδος | Οικογέννεια χάνει το 5χρονο κοριτσάκι της,10 χρόνια μετά απο το Θάνατο της αδελφής της από την ίδια ασθένεια

Αβάσταχτος είναι ο πόνος για την οικογένεια στην Ρόδο που έχασε σήμερα, Τρίτη 20 Φεβρουαρίου, το μεσημέρι, το 5χρονο κοριτσάκι της.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα παιδί που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παίδων», τις τρεις τελευταίες εβδομάδες, με τους γιατρούς να έχουν καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να την κρατήσουν στη ζωή, δυστυχώς όμως, το άτυχο κορίτσι… έφυγε από τη ζωή.

Οι γονείς, από την πλευρά τους, έχουν να αντιμετωπίσουν μεγάλες δυσκολίες και μια ανείπωτη θλίψη καθώς αυτό το περιστατικό «χτυπά» για δεύτερη φορά την πόρτα της οικογένειας και «ξυπνά μνήμες» που θα έπρεπε να μείνουν πίσω. Λίγα χρόνια πριν, το 2014, η οικογένεια είχε χάσει ξανά ένα κοριτσάκι, αυτή τη φορά ηλικίας 1,5 ετών. Μάλιστα, το παιδί είχε φύγει από την ζωή λόγω της ίδιας ασθένειας!

Το 1,5 ετών κοριτσάκι είχε αρχικά διακομισθεί στο νοσοκομείο της Ρόδου λόγω ενός προβλήματος που παρουσίασε στην υγεία του, κατάσταση η οποία αντιμετωπίστηκε επιτυχώς από τους γιατρούς και του έδωσαν εξιτήριο. Λίγες ημέρες όμως αργότερα, εξασθένησε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού και παρουσίασε επιπλοκές σύμφωνα με το rodiaki.gr. Τότε, χειροτέρεψε η κατάσταση του και την Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου το 2014 εξέπνευσε.

Αξίζει να σημειωθεί πως η οικογένεια η οποία είναι πολύ γνωστή στη τοπική κοινωνία έχει ακόμη ένα αγοράκι.

Πηγή: newsbomb.gr




Κοριτσάκι το πρώτο μωρό για το 2024 στην Καβάλα

Κοριτσάκι είναι το πρώτο μωρό που γεννήθηκε στην Καβάλα για το έτος 2024.

Πρόκειται για ένα υγιέστατο κοριτσάκι 3,670 γραμμαρίων, 40 εβδομάδων το οποίο βγήκε με φυσιολογικό τοκετό στην κλινική “ΕΛΕΥΘΩ” της Καβάλας στις 03:49 μετά τα μεσάνυχτα.

Μάλιστα μετά την αλλαγή του χρόνου υπήρξαν και άλλοι δύο τοκετοί στην συγκεκριμένη κλινική.

 




Βρέθηκε νεκρό το 2χρονο κοριτσάκι που έψαχναν στον Πύργο

Οφείλεται σε πνιγμό, σύμφωνα με πληροφορίες

Τραγική κατάληξη είχαν οι έρευνες για τον εντοπισμό του μόλις δύο ετών κοριτσιού που αναζητούνταν από χθες, στον Πύργο, καθώς πριν από λίγα λεπτά βρέθηκε νεκρό από τις αρχές, σύμφωνα με το patrisnews.com. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο θάνατός του οφείλεται σε πνιγμό και η σορός του εντοπίστηκε σε αρδευτικό κανάλι κοντά στο στρατόπεδο ΣΕΤΗΛ στον Πύργο.

Το παιδί φέρεται να βρέθηκε αρκετά μακριά από το σημείο που αρχικά το αναζητούσαν.

Αστυνομικοί και πυροσβέστες ερευνούσαν από χθες, μια μεγάλη ακτίνα στη δυτική πλευρά του Πύργου, ξεκινώντας από την περιοχή του στρατοπέδου και καταλήγοντας στο αυλάκι κοντά στη Φιλοθέη.

Η επιχείρηση διεκόπη κατά τη διάρκεια της νύχτας, και ξεκίνησε πάλι με το πρώτο φως της ημέρας.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Θρίλερ με την εξαφάνιση 2χρονου κοριτσιού στον Πύργο: Φόβοι ότι μπορεί να έπεσε σε αυλάκι

Οι Αρχές κάνουν φύλλο και φτερό την περιοχή

Συναγερμός έχει σημάνει στον Πύργο για την εξαφάνιση ενός 2χρονου κοριτσιού. Τα ίχνη του χάθηκαν το πρωί της Δευτέρας (29/5) από καταυλισμό Ρομά και από τότε οι Αρχές κάνουν φύλλο και φτερό την περιοχή.

Οι έρευνες χθες απέβησαν άκαρπες και έτσι με το πρώτο φως της ημέρας ξεκίνησαν εκ νέου.

Όπως μεταδίδει το patrisnews.com οι αστυνομικοί αλλά και οι πυροσβέστες έψαξαν για τα ίχνη του παιδιού σε μια μεγάλη ακτίνα στην δυτική πλευρά του Πύργου, από την περιοχή του στρατοπέδου της ΣΕΤΤΗΛ μέχρι και την «Φιλοθέη» στην είσοδο της πόλης.

Στις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα (29/5) εκτός από τους αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε. και τους πυροσβέστες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πύργου, συμμετείχε και μία ειδική ομάδα έρευνας και διάσωσης από την 6η Ε.Μ.Α.Κ. της Πάτρας ενώ χρησιμοποιήθηκε και ειδικά την εκπαιδευμένος σκύλος.

«Ανοιχτό» το ενδεχόμενο να έπεσε σε αυλάκι

Σύμφωνα με πληροφορίες του Patris News οι συγγενείς του δίχρονου κοριτσιού αλλά και οι Αρχές θεωρούν πιθανό το ενδεχόμενο το παιδί να έχει πέσει σε κεντρικό αυλάκι του ΓΟΕΒ. Για τον λόγο αυτό μάλιστα, από την στιγμή που ξεκίνησαν οι έρευνες το μεσημέρι της Δευτέρας διακόπηκε η ροή νερού.

Στο σημείο και δύτες

Παράλληλα στο σημείο των ερευνών τη Δευτέρα (29/5) βρέθηκε και ομάδα δυτών της ίδιας υπηρεσίας, χωρίς τελικά να κάνει κατάδυση στο νερό, αλλά και βάρκα η οποία δεν χρησιμοποιήθηκε. Σήμερα το πρωί όμως αναμένεται να πραγματοποιηθεί επιχείρηση στο νερό.

 

Πηγή: newsbeast.gr