Ανιχνευτές πτηνών τοποθετούν σε όλα τα αεροδρόμια της Ν. Κορέας μετά το αεροπορικό δυστύχημα με του 179 νεκρούς

Όλα τα αεροδρόμια της Νότιας Κορέας θα πρέπει να εγκαταστήσουν κάμερες ανίχνευσης πτηνών και ραντάρ θερμικής απεικόνισης, μετά το αεροπορικό δυστύχημα με 179 νεκρούς τον περασμένο Δεκέμβριο.

Η εγκατάσταση θα γίνει το 2026 σύμφωνα με το ρεπορτάζ του BBC. Οι ερευνητές δήλωσαν την περασμένη εβδομάδα ότι είχαν βρει στοιχεία για χτύπημα πουλιών στο αεροπλάνο Boeing 737-800 – με φτερά και κηλίδες αίματος που βρέθηκαν και στους δύο κινητήρες του αεροπλάνου. Η έρευνα για τη συντριβή -την πιο θανατηφόρα επί νοτιοκορεατικού εδάφους- βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, αλλά θα επικεντρωθεί στο ρόλο του χτυπήματος των πτηνών καθώς και σε μια τσιμεντένια κατασκευή στο τέλος του διαδρόμου, στην οποία προσέκρουσε το αεροπλάνο μετά την αναγκαστική προσγείωση.

Ραντάρ ανίχνευσης πτηνών σε όλα τα αεροδρόμια της Ν. Κορέας
«Τα ραντάρ ανίχνευσης πτηνών θα εγκατασταθούν σε όλα τα αεροδρόμια για να ενισχυθεί η έγκαιρη ανίχνευση των απομακρυσμένων πτηνών και να βελτιωθούν οι δυνατότητες αντίδρασης των αεροσκαφών», ανέφερε το Υπουργείο Γης σε ανακοίνωσή του την Πέμπτη. Τα ραντάρ ανίχνευσης πτηνών ανιχνεύουν το μέγεθος των πτηνών και τις διαδρομές των κινήσεών τους και μεταδίδουν τις πληροφορίες αυτές στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Το υπουργείο πρόσθεσε ότι όλα τα αεροδρόμια θα πρέπει επίσης να είναι εξοπλισμένα με τουλάχιστον μία κάμερα θερμικής απεικόνισης.

Επί του παρόντος, μόνο τέσσερα αεροδρόμια στη Νότια Κορέα είναι εξοπλισμένα με κάμερες θερμικής απεικόνισης. Δεν είναι σαφές αν κάποιο από αυτά διαθέτει ραντάρ ανίχνευσης πουλιών.

Οι χώροι που προσελκύουν τα πουλιά, όπως οι χωματερές, πρέπει επίσης να απομακρύνονται από τα αεροδρόμια. Νωρίτερα τον περασμένο μήνα, η Νότια Κορέα ανακοίνωσε ότι επτά αεροδρόμια θα προσαρμόσουν τις περιοχές ασφαλείας των διαδρόμων τους, μετά από επανεξέταση όλων των αεροδρομίων της χώρας που πραγματοποιήθηκε μετά το δυστύχημα.

Τα αίτια της συντριβής είναι ακόμη άγνωστα, αλλά ειδικοί σε θέματα ασφάλειας των αερομεταφορών είχαν δηλώσει νωρίτερα ότι ο αριθμός των θυμάτων θα μπορούσε να είναι πολύ μικρότερος αν δεν υπήρχε η κατασκευή στην οποία προσέκρουσε το αεροπλάνο μετά την αναγκαστική προσγείωση. Στις 29 Δεκεμβρίου, το αεροπλάνο, της αεροπορικής εταιρείας Jeju Air, είχε απογειωθεί από την Μπανγκόκ και πετούσε προς το διεθνές αεροδρόμιο Mουάν στα νοτιοδυτικά της χώρας.

Το τραγικό αεροπορικό δυστύχημα με τους 179 νεκρούς
Στις 29 Δεκεκμβρίου, τρία λεπτά αφότου οι πιλότοι ήρθαν σε επαφή με το αεροδρόμιο, ο πύργος ελέγχου ενημέρωσε το πλήρωμα να είναι προσεκτικό για «δραστηριότητα πουλιών». Αμέσως μετά, ο πιλότος ανέφερε ότι το αεροπλάνο είχε χτυπήσει πτηνό και δήλωσε σήμα κινδύνου.

Στη συνέχεια ο πιλότος ζήτησε άδεια προσγείωσης από την αντίθετη κατεύθυνση, κατά τη διάρκεια της οποίας προσγειώθηκε με την κοιλιά χωρίς να έχει ανοίξει το σύστημα προσγείωσης. Διέσχισε τον διάδρομο προσγείωσης και εξερράγη αφού προσέκρουσε στην τσιμεντένια κατασκευή, σύμφωνα με την προκαταρκτική έκθεση έρευνας. Οι καταγραφείς δεδομένων πτήσης και φωνής στο πιλοτήριο σταμάτησαν να καταγράφουν τέσσερα λεπτά πριν από την καταστροφή, όπως διαπίστωσε αργότερα η έρευνα στα μαύρα κουτιά.

Οι 179 επιβάτες του αεροσκάφους Boeing B737-800 ήταν ηλικίας μεταξύ τριών και 78 ετών, αν και οι περισσότεροι ήταν 40, 50 και 60 ετών. Δύο μέλη του πληρώματος καμπίνας ήταν οι μόνοι επιζώντες.

 

Πηγή:iefimerida.gr




Επίσκεψη του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας στον Δήμαρχο Καβάλας

Ο δήμαρχος Καβάλας υποδέχτηκε στο γραφείο του το πρωί της πέμπτης 28 Μαρτίου, τον Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας κ. JUNG ILLEE. 

Η τριήμερη επίσκεψη του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας στην Ελλάδα, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ξεκίνησε από τον Έβρο καθώς ο κ. ΓιουνγκΙλΛη, επισκέπτεται για πρώτη φορά την Περιφέρεια, μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, προκειμένου να τη γνωρίσει εκ του σύνεγγυς και να διαπιστώσει τις αναπτυξιακές της προοπτικές, ώστε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις διακρατικής συνεργασίας.




Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης | Επίσκεψη του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας

Από τον Έβρο ξεκίνησε η τριήμερη επίσκεψη του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας στην Ελλάδα, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ο κ. ΓιουνγκΙλΛη, επισκέπτεται για πρώτη φορά την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, προκειμένου να τη γνωρίσει εκ του σύνεγγυς και να διαπιστώσει τις αναπτυξιακές της προοπτικές, ώστε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις διακρατικής συνεργασίας.

Τον Νοτιοκορεάτη Διπλωμάτη, υποδέχτηκαν στο αεροδρόμιο «Δημόκριτος» της Αλεξανδρούπολης ο χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Έβρου κ. Βαγγέλης Πουλιλιός και ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Διεθνών Σχέσεων, Διαπεριφερειακών Συνεργασιών και Εξωστρέφειας κ. Χάρης Δαλκίτζης.

Αφού πραγματοποίησε επίσκεψη στον Σταθμό Μεταφόρτωσης του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (FSRU) στην Αλεξανδρούπολη, ο κ. ΙλΛη επισκέφθηκε την Κομοτηνή και το γραφείο του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλου Τοψίδη.

Ο κ. Περιφερειάρχης τον ενημέρωσε για την αναπτυξιακή στόχευση της Διοίκησης, για την έμφαση που δίνει στον τομέα της Ενέργειας, αλλά και την δυνατότητα φιλοξενίας τουριστών από την Νότια Κορέα, δεδομένου μάλιστα ότι ο συγκεκριμένος ασιατικός λαός μελετάει συστηματικά την αρχαία ελληνική γραμματεία.

Ο Πρέσβης της Δημοκρατίας της Κορέας, υπογράμμισε το ενδιαφέρον της χώρας του για την Ελλάδα, σημειώνοντας μάλιστα και τις επαφές των δύο χωρών που έχουν γίνει σε κυβερνητικό επίπεδο και δήλωσε την προθυμία του να ενισχύσει τις διακρατικές σχέσεις σε όσους τομείς είναι αυτό εφικτό.

Ο κ. ΓιουνγκΙλΛη συνοδεύεται στην περιοδεία του από την σύζυγό του και μία ακόμη Διπλωμάτη και θα επισκεφτούν την Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης και την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, ενώ η αποχώρησή τους είναι προγραμματισμένη για την Παρασκευή 29/03.