Επιμελητήριο Ξάνθης | Εκδήλωση κοπής Βασιλόπιτας

Σε κλίμα εορταστικό πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024, η καθιερωμένη εκδήλωση κοπής της Βασιλόπιτας του Επιμελητηρίου Ξάνθης, στην κατάμεστη αίθουσα του Z Palace.

Παρουσία πλήθους επιχειρηματιών, αρχών και φορέων ο Πρόεδρος κ. Στυλιανός Μωραΐτης έκανε έναν ετήσιο απολογισμό των δράσεων του Επιμελητηρίου Ξάνθης και έθεσε όλα τα ζητήματα που όλοι μαζί οι φορείς, σε απόλυτη συνεργασία πρέπει να θέσουν ως άμεση προτεραιότητα προκειμένου να «ξεκολλήσει» ο τόπος μας από την τελευταία θέση της Ευρώπης. Εξέφρασε την αισιοδοξία και την πεποίθησή του ότι με τις νέες αρχές της Περιφερειακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης θα υπάρξει πλήρης συνεργασία ώστε να αναδειχθεί και να αξιοποιηθεί ο τεράστιος πλούτος που διαθέτει η Π.Ε. Ξάνθης στον πρωτογενή και τουριστικό τομέα ώστε να πάρει η περιοχή μας αυτό που της αξίζει.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης βραβεύθηκαν οι τρεις (3) καλύτερες προσπάθειες εμπορικών καταστημάτων και οι τρεις (3) καλύτερες προσπάθειες καταστημάτων εστίασης που συμμετείχαν στο Διαγωνισμό για τον Καλύτερο Εορταστικό Στολισμό, που διοργάνωσε για πρώτη φορά φέτος το Επιμελητήριο.

 




Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜΘ | Ετήσια Γενική Συνέλευση & Κοπής Βασιλόπιτας 2024

Η Ένωση Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία την Ετήσια Γενική Συνέλευση – Κοπή βασιλόπιτας 2024, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Αστυνομικού Μεγάρου Κομοτηνής, παρουσία μελών από όλες τις αστυνομικές υπηρεσίες της Περιφέρειας ΑΜΘ, καθώς και εκλεκτών προσκεκλημένων.

Την κοπή Βασιλόπιτας ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμων , ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Σοφολογιότατος Τοποτηρητής Μουφτείας Ροδόπης κ. ΧΑΛΗΛ Τζιχάτ, ο Βουλευτής Δράμας (Ν.Δ.) κ. ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ Δημήτριος , η Βουλευτής Καβάλας (Ν.Δ.) κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική, εκπρόσωπος του Βουλευτή ΡΟΔΟΠΗΣ (Ν.Δ.) κυρίου ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ Ευριπίδη, εκπρόσωπος του Βουλευτή ΡΟΔΟΠΗΣ (ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) κυρίου ΦΕΡΧΑΤ Οζγκιούρ , ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ροδόπης κ. ΤΑΠΑΤΖΑΣ Εμμανουήλ, ο Δήμαρχος Αρριανών κ. ΕΡΔΕΜ Χουσείν, ο Δήμαρχος Ιάσμου κ. ΤΖΑΝΕΡ Ιμάμ, ο Γενικός Περιφ. Αστυνομικός Διευθυντής Α.Μ.Θ. Υποστράτηγος κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ Πασχάλης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Καβάλας Ταξίαρχος κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ιωάννης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ροδόπης Ταξίαρχος κ. ΣΕΒΔΥΝΙΔΗΣ Μιχαήλ, ο Βοηθός του Γενικού Περιφ. Αστυνομικού Διευθυντή Α.Μ.Θ. Ταξίαρχος κ. ΚΑΡΤΑΛΗΣ Παναγιώτης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ξάνθης Αστυν. Διευθυντής κ. ΓΙΩΡΗΣ Πασχάλης ,ο Διευθυντής της Δ.Α. Αλεξανδρούπολης Αστυν. Διευθυντής κ. ΤΣΙΑΡΑΣ Λάμπρος, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ορεστιάδας Αστυν. Διευθυντής κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ Χαράλαμπος, ο Διευθυντής της Δ.Α. Δράμας Αστυν. Διευθυντής κ. ΚΑΠΕΛΛΑΚΗΣ Αντώνιος, ο εκπρόσωπος της Σχολής Αστυφυλάκων Αστυν. Υποδιευθυντής κ. ΔΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ Πέτρος και ο Διοικητής 21ης
Ταξιαρχίας Ιππικού “ΠΙΝΔΟΣ” Ταξίαρχος κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ Κωνσταντίνος.

Επίσης, παρευρέθηκαν ο Γενικός Γραμματέας και ο Β’ Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών Αστυνομίας (Π.Ο.ΑΞΙ.Α), εκπρόσωποι των Πρωτοβάθμιων Ενώσεων Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας (Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας), της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Συνοριακής Φύλαξης Ν. Δράμας, της τοπικής Διοίκησης Ροδόπης της Δ.Ε.Α. (Ι.Ρ.Α.), ο νομικός σύμβουλος της Ε.Α.Α.Μ.Θ., άλλοιεπίσημοι-εκπρόσωποι θεσμών και φορέων, καθώς και πληθώρα μελών της Ένωσής μας.

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, έλαβε χώρα συνδικαλιστική ενημέρωση και απολογισμός των πεπραγμένων από τον Πρόεδρο της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Α.Μ.Θ. κ. ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ Άγγελο, καθώς και του ισολογισμού-προϋπολογισμού της Ένωσης μας από τον Ταμία κ. ΓΙΑΓΚΟΥΖΙΔΗ Αναστάσιο. Απηύθυναν εν συνεχεία χαιρετισμό, ο Γενικός Γραμματέας της Π.Ο.ΑΞΙ.Α. κ. ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΣ Πέτρος, ο Γενικός Περιφ. Αστυνομικός Διευθυντής Α.Μ.Θ. Υποστράτηγος κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ Πασχάλης , ο Βουλευτής Δράμας (Ν.Δ.) κ. ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ Δημήτριος, η Βουλευτής Καβάλας (Ν.Δ.) κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική, ο
Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Ροδόπης κ. ΤΑΠΑΤΖΑΣ Εμμανουήλ και ο εκπρόσωπος του Βουλευτή Ροδόπης (ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) κυρίου ΦΕΡΧΑΤ Οζγκιούρ.

Ακολούθησε απονομή τιμητικών πλακετών για την προσφορά τους στο Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας και την κοινωνία, κατόπιν ομόφωνης απόφασης του Δ.Σ., στον Ταξίαρχο ε.α. κ. ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ Χρήστο και στον Ταξίαρχο ε.α. κ. ΣΕΡΤΗ Αθανάσιο.

Τέλος, επιδόθηκαν στους τυχερούς των κομματιών της βασιλόπιτας τα αντίστοιχα δώρα, τα οποία ήταν μια εικόνα του Αγίου Αρτεμίου – προστάτη της Ελληνικής Αστυνομίας και της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης , το χρηματικό ποσό των 300 ευρώ, επιπρόσθετα του προϋπολογισμού, το οποίο είναι προσφορά από το ταμείο της Ένωσής μας για υλοποίηση δράσεων εκ μέρους μας στη Διεύθυνση Αστυνομίας Άλεξ/πόλης, καθότι ο Διευθυντής της βρήκε το αντίστοιχο φλουρί, ένα τάμπλετ προσφορά της Ένωσής μας και ένα κινητό τηλέφωνο, προσφορά του επίτιμου μέλους μας και
Προέδρου του Συνδέσμου Βιοτεχνών και Βιομηχάνων Βορείου Έβρου κ. ΠΕΝΤΙΔΗ Βλάση.

Η όμορφη εκδήλωση της Ένωσής μας, έκλεισε με την παράθεση δωρεάν γεύματος μετά ζωντανής μουσικής στην Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Κομοτηνής, σε όλους τους εκλεκτούς προσκεκλημένους και τα μέλη μας.




Αναβολή εκδήλωσης κοπής βασιλόπιτας από τον Ιατρικό Σύλλογο Καβάλας

Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

“Ο Ιατρικός Σύλλογος Καβάλας, λαμβάνοντας υπόψιν τα επιδημιολογικά δεδομένα του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ για τη ραγδαία αύξηση της εμφάνισης του ιού SARS-COV-2 και των άλλων ιών του αναπνευστικού(γρίπης, αναπνευστικού συγκυτιακού-RSV) αποφάσισε την αναβολή της εκδήλωσης της κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας.

Ο Ιατρικός Σύλλογος θέτει πάντα την υγεία και την ασφάλεια των μελών και των οικογενειών τους, καθώς και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου σε προτεραιότητα.    Παρόλο που η εκδήλωση αποτελεί παράδοση και ευκαιρία για κοινωνική επαφή και επικοινωνία, η Υγεία είναι υψίστης σημασίας και οφείλουμε να επιδείξουμε συνέπεια λόγου και έργων.   Στο σημείο αυτό θεωρούμε υποχρέωση και καθήκον μας να επισημάνουμε την ανάγκη:

εμβολιασμού, τόσο για τη γρίπη, όσο και για Covid-19. σωστής τήρησης των προληπτικών μέτρων, ειδικά από τους ευάλωτους συμπολίτες μας. άμεσης επικοινωνίας των ασθενών με τον θεράποντα Ιατρό τους για τη λήψη αντιικών φαρμάκων, η οποία θα πρέπει να γίνεται στα πρώτα 24ωρα.

Η χρήση αντιβιοτικών στις ιογενείς λοιμώξεις είναι περιττή. Εφιστούμε την προσοχή όλων, προκειμένου να διασφαλίσουμε τη Δημόσια Υγεία και την εύρυθμη λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας.”