Κόντρα Λαζαρίδη – Κωνσταντοπούλου στη Βουλή: «Βάλατε κολλητούς και τον σύντροφό σας» – «Έχω καλή παρέα, είναι οι πιο ενεργοί βουλευτές»

Σφοδρή αντιπαράθεση σημειώθηκε την Πέμπτη 27 Μαρτίου στην Ολομέλεια της Βουλής ανάμεσα στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας Μακάριο Λαζαρίδη και την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Ο κ. Λαζαρίδης κατηγόρησε την κ. Κωνσταντοπούλου ότι «ευνόησε κολλητούς, φίλους και τον σύντροφό της» στις λίστες των δεύτερων εκλογών του 2023, αποκλείοντας εκλεγμένους βουλευτές. Παράλληλα, της προσήψε ότι εκφράζει θέσεις όμοιες με αυτές του Αλέξη Τσίπρα, λέγοντας: «Η κυρία Κωνσταντοπούλου μας λέει κεκαλυμμένα πως το νόμισμα δεν είναι φετίχ…».

Αντέδρασε ο βουλευτής της Πλεύσης Ελευθερίας Σπύρος Μπιμπίλας, στον οποίο ο κ. Λαζαρίδης απάντησε αιχμηρά: «Αφήστε τα αυτά κ. Μπιμπίλα, εσείς έχετε άλλες ιστορίες αυτές τις ημέρες».

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, παίρνοντας τον λόγο, απάντησε:
«Να σας συστήσω τον κ. Μακάριο Λαζαρίδη, τον βουλευτή της ΝΔ και μέλος της εξεταστικής για τα Τέμπη, που μου ούρλιαζε πως δεν έχω παιδιά και δεν δικαιούμαι να μιλάω για το δυστύχημα. Αυτόν έκανε κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο η ΝΔ. Ο πανικός σας έχει ενδιαφέρον».

Κλείνοντας, σχολίασε με σκωπτική διάθεση:
«Εάν όντως έβαλα τους κολλητούς μου στη Βουλή, τότε έχω πολύ καλή παρέα, γιατί είναι εδώ όλοι 24 ώρες το 24ωρο – είναι οι πιο ενεργοί βουλευτές της Βουλής».




Αρίστιππος Χαντέλης: «Τεράστιας σημασίας ο αγώνας κόντρα στην Ανόρθωση Βόλου»

Το ντέρμπι κορυφής της Α2 μπάσκετ γυναικών , θα διεξαχθεί την Κυριακή 9 Μαρτίου στις 12.30 στο κλειστό της Καλαμίτσας.

Οι Πάνθηρες που είναι στην δεύτερη θέση και μια νίκη μακριά από την πρωτιά, θα αναμετρηθούν με την Ανόρθωση Βόλου που βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας.

Για την επερχόμενη αναμέτρηση με την Ανόρθωση Βόλου έκανε δηλώσεις ο προπονητής μας Αρίστιππος Χαντέλης:

“Την Κυριακή τίθενται αντιμέτωπες 2 επαρχιακές ομάδες που σε όλη την διάρκεια του Πρωταθλήματος μοιράζονται τις 2 πρώτες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα. Πρόκειται λοιπόν για μια σπουδαία αναμέτρηση που θα έχει μεγάλη ένταση, πολύ τακτική και σίγουρα από πλευράς μας μεγάλη θέληση για τη νίκη. Ανυπομονούμε όλοι για το παιχνίδι της Κυριακής και ευελπιστούμε όλος ο μπασκετικός κόσμος της Καβαλας να βρίσκεται στο πλευρό μας την Κυριακή σπρώχνοντας μας στο θετικό αποτέλεσμα.”




Άγρια κόντρα Φλωρίδη-Ανδρουλάκη: «Τα θρύψαλα του ΣΥΡΙΖΑ με το ΠΑΣΟΚ θα κυβερνήσετε την Ελλάδα;»

Σφοδρή αντιπαράθεση με ακραίους χαρακτηρισμούς σημειώθηκε στη Βουλή μεταξύ του Νίκου Ανδρουλάκη και του Γιώργου Φλωρίδη, κατά τη δεύτερη ημέρα της συζήτησης επί της πρότασης δυσπιστίας.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, παίρνοντας τον λόγο, αναφέρθηκε εκ νέου στο επίμαχο email Τριαντόπουλου που δημοσίευσε η «Εστία» με αποδέκτη τους Γιώργο Γεραπετρίτη και Άκη Σκέρτσο, για την παρέμβαση στο πεδίο, ενώ ζήτησε να διερευνηθεί και ενδεχόμενη εμπλοκή του υπουργού Επικρατείας στο λεγόμενο «μπάζωμα» του χώρου της σιδηροδρομικής τραγωδίας.

Απαντήσεις επί του δημοσιεύματος έδωσαν και οι δύο προαναφερθέντες υπουργοί καθώς και κυβερνητικές πηγές.

Ο κ. Ανδρουλάκης επισήμανε ότι «ξαφνικά ήρθε ένα μέιλ να αποδείξει ότι το μήνυμα των εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών δεν το πήρατε», για να προσθέσει:

«Είστε αμετανόητοι, συνεχίζετε με πάθος τα ψέματα για να καλύψετε τα προηγούμενα ψέματά σας και τις προσβολές, για να καλύψετε τις προηγούμενες προσβολές σας. Είναι ένας φαύλος κύκλος που θα γίνει στο τέλος λαϊκό τσουνάμι εις βάρος της ΝΔ, γιατί καταλαβαίνει πια ότι έχετε χάσει κάθε μέτρο».

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τόνισε: Ζητώ από τον πρωθυπουργό, αν του έχει μείνει στοιχειώδης ευπρέπεια και αξιοπιστία, να παρουσιάσει στη Βουλή των Ελλήνων το επίμαχο στοιχείο, γιατί εμείς πιστεύουμε ότι ο Τριαντόπουλος εκτέλεσε αποστολή Μητσοτάκη».

«Επιτέλους, πείτε την αλήθεια: Τι έκανε ο Τριαντόπουλος, ο απεσταλμένος του κ. Μητσοτάκη, λίγες ώρες μετά τη σύγκρουση. Αν όσα λέμε σας προσβάλλουν, ας εμφανίσει αύριο ο κ. Μητσοτάκης το επίμαχο email. Αν δεν το εμφανίσει σημαίνει ότι με δική του εντολή πήγε ο κ. Τριαντόπουλος» είπε ακόμη ο κ. Ανδρουλάκης, για να προσθέσει: «Μέχρι τις αυριανές ομιλίες πολιτικών αρχηγών είναι ένα 24ωρο. Σκεφτείτε σοβαρά τι θα συμβεί αν δεν παρουσιάσετε το επίμαχο email. Έχετε 24 ώρες να σκεφτείτε αν αξίζει να συνεχίσετε το παιχνίδι απέναντι σε μια τέτοια τραγωδία».

«Ο επίμαχος σταθμάρχης από ποιον διορίστηκε σε αυτήν τη θέση; Ποιου ”γαλάζιου” στελέχους είναι ρουσφέτι; Και αφήστε τα περί βαθέος κράτους. Ποιοι διόρισαν όλα αυτά τα ”γαλάζια” παιδιά που δεν είχαν τίποτε άλλο παρά τα κομματικά τους ένσημα και διορίστηκαν σε πολύ κρίσιμες θέσεις;» διερωτήθηκε ακόμη ο κ. Ανδρουλάκης.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ υποστήριξε ότι «το κράτος είναι λάφυρο της παρέας του κ. Μητσοτάκη. Γι’ αυτό θα δώσουμε αγώνα για να έρθει μια κανονική κυβέρνηση», σημειώνοντας ότι χρειάζεται «ισχυρή πολιτική προοδευτική αλλαγή, μια ισχυρή και αξιόπιστη κυβέρνηση».

Φλωρίδης: Θέλετε να πείσετε ότι κάποια θρύψαλα του ΣΥΡΙΖΑ μαζί με το ΠΑΣΟΚ θα κυβερνήσετε την Ελλάδα;

Απαντώντας, ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Φλωρίδης τόνισε ότι ο κ. Ανδρουλάκης «πριν από ένα χρόνο, αφού διάβασε ένα δημοσίευμα ότι ο ΟΣΕ έστειλε στον ανακριτή πειραγμένους και αλλοιωμένους τους δίσκους, ότι έστειλε αλλοιωμένα ηχητικά στον ανακριτή, έσπευσε με βάση το δημοσίευμα να καταθέσει μία πρόταση δυσπιστίας», για να προσθέσει: «Αποδείχτηκε περίτρανα από την πραγματογνωμοσύνη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου ότι οι δίσκοι που παραδόθηκαν στον ανακριτή ήταν ανέγγιχτοι και ότι δεν έλειπε λεπτό από τις συνομιλίες. Περιμέναμε τη συγγνώμη του κυρίου Ανδρουλάκη, η οποία δεν ήρθε ποτέ».

Επιπλέον, επικαλούμενος και στελέχη του ΠΑΣΟΚ που ομολογούν ότι η κυβερνητική πλειοψηφία είναι «μπετόν αρμέ» και άρα δεν θα περάσει η πρόταση μομφής, διερωτήθηκε: «Αν δεν πέσει κυβέρνηση στη Βουλή και αν δεν γίνουν εκλογές πώς θα φύγει ο Μητσοτάκης; Υπάρχει κάποιος άλλος συνταγματικός τρόπος;».

Μάλιστα, αναφέρθηκε στη «συμμαχία των προθύμων» που συνέπραξε με το ΠΑΣΟΚ για να καταθέσουν την πρόταση μομφής: «Ο ένας είναι ο ΣΥΡΙΖΑ νούμερο ένα, ο άλλος ο ΣΥΡΙΖΑ νούμερο δύο, η Νέα Αριστερά, ο τρίτος ΣΥΡΙΖΑ είναι η Πλεύση Ελευθερίας, ο τέταρτος ΣΥΡΙΖΑ οι ανεξάρτητοι του κ. Κασσελάκη, πέντε κάποιοι άλλοι ανεξάρτητοι και έξι το ΠΑΣΟΚ. Θέλετε να πείσετε ότι κάποια θρύψαλα εδώ και έξω από τη Βουλή μαζί με το ΠΑΣΟΚ θα κυβερνήσετε την Ελλάδα; Τώρα έχει ο λαός την εικόνα. Τα κομμάτια και θρύψαλα του ΣΥΡΙΖΑ και το παρακολούθημα του ΣΥΡΙΖΑ που έγινε το ιστορικό ΠΑΣΟΚ».

Ανδρουλάκης: Η παρουσία Φλωρίδη αποδεικνύει ότι και σήμερα υπάρχουν γενίτσαροι

Οι φράσεις Φλωρίδη προκάλεσαν την έκρηξη του προέδρου του ΠΑΣΟΚ. «Η ιστορία του έθνους είχε 400 χρόνια οθωμανικής κατάκτησης. Είχε τα περίφημα γενιτσαρικά τάγματα, που, όταν οι Τούρκοι δεν πολεμούσαν, εκείνοι έσφαζαν πιο άγρια. Η σημερινή παρουσία του κ. υπουργού αποδεικνύει ότι και σήμερα υπάρχουν γενιτσαρικά τάγματα, κ. Φλωρίδη. Μιλάτε για ένα κόμμα που σας ανέδειξε κατ’ αυτόν τον τρόπο, βάζοντας πλάτη για τον τόπο; Αυτοί που σας χειροκροτούν σήμερα είναι αυτοί που φόρτωσαν τη χώρα με τα μνημόνια και σας έλεγαν προδότες» είπε ο Ν. Ανδρουλάκης και συνέχισε απευθυνόμενος στον Γ. Φλωρίδη:

«Δεν ντρέπεστε, υπουργός Δικαιοσύνης να λέει ότι καταθέσαμε δυσπιστία πέρσι για τα χαλκευμένα που στείλατε στο Πρώτο Θέμα ή αυτές που στείλατε στη Δικαιοσύνη. Αν έχετε δίκιο, εγώ θα παραιτηθώ. Αν έχω εγώ δίκιο, να παραιτηθείτε άμεσα, δεν αξίζει στον τόπο τέτοιος υπουργός Δικαιοσύνης».

Απαντώντας στα περί εκλογών, ο Νίκος Ανδρουλάκης είπε: «Πήραμε την πρωτοβουλία για πρόταση δυσπιστίας για να φύγει το γρηγορότερο αυτή η κυβέρνηση και να γίνουν εκλογές. Όμως εμείς δεν βγαίνουμε παλαιοκομματικά στα κανάλια να ζητάμε κάθε μέρα εκλογές. Ζητάμε εκλογές με θεσμικό τρόπο».

Φλωρίδης: Τα μαθήματα ηθικής να στηρίζονται από πράξεις

Παίρνοντας τον λόγο, ο υπουργός Δικαιοσύνης είπε προς τον κ. Ανδρουλάκη:

«Θα απαντήσω πολιτικά, όχι προσωπικά. Εγώ ήμουν όντως βουλευτής του ΠΑΣΟΚ εκείνη την εποχή. Όταν διαφώνησα με το κόμμα μου, με τους χειρισμούς στις δύσκολες εποχές της χρεοκοπίας, παρέδωσα την έδρα μου γιατί ανήκε στο ΠΑΣΟΚ. Αυτοί με τους οποίους επιδιώκετε να συνεργαστείτε έχουν δημιουργήσει Κοινοβουλευτική Ομάδα χωρίς να έχουν παραδώσει την έδρα τους. Επίσης, υποδεχθήκατε στο κόμμα σας αυτούς που εξελέγησαν από άλλο κόμμα. Τα μαθήματα ηθικής πρέπει να υποστηρίζονται από πράξεις. Σας θυμίζω επίσης ότι το ΠΑΣΟΚ συγκρότησε κυβέρνηση με τη ΝΔ το 2012 για να σωθεί η χώρα. Εγώ την ιστορία αυτή δεν τη διαγράφω».

Ο κ. Φλωρίδης ρώτησε στη συνέχεια τον κ. Ανδρουλάκη: «Γιατί δεν ψηφίσατε τη διάταξη του ΠΚ που η κυβέρνηση έφερε εδώ, με την οποία ενόψει της δίκης αφαιρέσαμε τη χρονοβόρο διαδικασία των δικαστικών συμβουλίων;».

Ανδρουλάκης: Αφήστε τα πολλά λόγια και φέρτε το email

Ανταπαντώντας, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τόνισε προς τον υπουργό Δικαιοσύνης:«Προσπερνάω τα περί ήθους, γιατί μας βλέπει ο ελληνικός λαός. Αφήστε τα πολλά λόγια. Τα κρίνει ο νομικός κόσμος. Σας ζητώ για τελευταία φορά να πάρετε τηλέφωνο τον κ. Μητσοτάκη για να φέρει το μέιλ και να το καταθέσετε στα πρακτικά της Βουλής, για να δούμε ποιος ήταν ο λόγος της αποστολής Τριαντόπουλου. Αν ο λόγος της αποστολής είναι η αρωγή στις οικογένειες, τότε φαίνεται δεν είχατε κανένα λόγο να ψηφίσετε προανακριτική. Αν ο λόγος αποστολής είναι όσα έγιναν στο θέμα του πεδίου, στο θέμα της αποκατάστασης που οδήγησε στην αλλοίωση κρίσιμων στοιχείων, τότε, όπως καταλαβαίνετε, κοροϊδεύετε τον ελληνικό λαό μετά τις μεγάλες συγκεντρώσεις. Άρα, είναι μονόδρομος η παραίτηση όλης της κυβέρνησης».

iefimerida.gr




SL2 | Πολύτιμη νίκη για την Καβάλα κόντρα στον ΠΑΟΚ Β’ (1-0)

Μεγάλης βαθμολογικής σημασίας νίκη πανηγύρισε η Καβάλα καθώς επικράτησε με 1-0 του ΠΑΟΚ Β’ για την 2η αγωνιστική των playouts του Α’ ομίλου της Super League 2.

Η ομάδα του Γιάννη Τάτση, μέσα σε κλίμα φόρτισης από τη συμπλήρωση δύο ετών από την τραγωδία των Τεμπών, πέτυχε μία νίκη που αυξάνει κατακόρυφα τις ελπίδες του συλλόγου για παραμονή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σκόρερ Βασίλης Παπαδόπουλος αφιέρωσε το γκολ στον Ιορδάνη Αδαμάκη που έχασε την ζωή του στην τραγωδία των Τεμπών.




Από τον Βόλο ξενικά τα Play Out ο ΑΟΚ κόντρα στη Νίκη Βόλου

Πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι η κλήρωση των Play Out της Super League 2.
Η προσπάθεια του ΑΟΚ για παραμονή στην κατηγορία ξεκινά από τον Βόλο, όπου και θα αντιμετωπίσει την τοπική Νίκη.
Το πλήρες πρόγραμμα της ομάδας τη Καβάλας έχει ως εξής:
1η αγωνιστική (22-23/02): Νίκη Βόλου-Α.Ο Καβάλα
2η αγωνιστική (01-02/03): Α.Ο Καβάλα-ΠΑΟΚ Β’
3η αγωνιστική (08-09/03): ΡΕΠΟ
4η αγωνιστική (15-16/03): Εθνικός Ν. Κεραμιδίου-Α.Ο Καβάλα
5η αγωνιστική (22-23/03): Α.Ο Καβάλα-Διαγόρας Ρόδου
6η αγωνιστική (29-30/03): Α.Ο Καβάλα-Νίκη Βόλου
7η αγωνιστική (05-06/04): ΠΑΟΚ Β’-Α.Ο Καβάλα
8η αγωνιστική (12-13/04): ΡΕΠΟ
9η αγωνιστική (26-27/04): Α.Ο Καβάλα-Εθνικός Ν. Κεραμιδίου
10η αγωνιστική (03-04/05): Διαγόρας Ρόδου-Α.Ο Καβάλα




Ρήξη στον ΣΥΡΙΖΑ: Κόντρα για την «ιδιοκτησία» της μομφής

Βαραίνει απότομα το κλίμα στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία τις τελευταίες ώρες, καθώς οι κάλπες για την εκλογή των Συνέδρων, οι οποίες αναμένεται να στηθούν στις 700 κατά τόπους οργανώσεις μελών του κόμματος το Σαββατοκύριακο, είχαν ως αποτέλεσμα τη ραγδαία κλιμάκωση της αμφισβήτησης της εσωκομματικής διαδικασίας από τον πρώην πρόεδρο του κόμματος, Στέφανο Κασσελάκη.

Ξενίζοντας ακόμη και ορισμένους από τους εσωκομματικούς υποστηρικτές του, ο κ. Κασσελάκης έσπευσε να προσκαλέσει ανοιχτά χθες τα οργανωμένα μέλη του κόμματος στις εκλογές για την ανάδειξη του σώματος του Συνεδρίου στις 2-3 Νοεμβρίου, αποποιούμενος τώρα την «ιδιοκτησία» της ιδέας για κατάθεση πρότασης μομφής εναντίον του.

Όπως ανέφερε σε χθεσινή ανάρτησή του ο κ. Κασσελάκης βάλλοντας κατά των στελεχών της πλειοψηφίας, «πηγαίνουν στις συνελεύσεις των Οργανώσεις Μελών και δεν μπορούν να σταθούν. Τι εφηύραν λοιπόν; Το ότι «ο Κασσελάκης ο ίδιος ζήτησε τη μομφή». «Πήγα δηλαδή στην Κεντρική Επιτροπή και υπέβαλα μομφή στον εαυτό μου! Ή παρακάλεσα να μου κάνουν μομφή ενώ εκείνοι δεν ήθελαν!», όπως είπε. Στην ίδια κατεύθυνση, «πήρα την απόφαση να μην τους διευκολύνω, να αποκαλύψω τις προθέσεις τους. Αν ήθελαν πτώση, θα έπρεπε να σηκώσουν την ευθύνη της μομφής. Και αυτό συνέβη. Οι επιλογές τους, τους αποκάλυψαν σε όλη την κοινωνία» περιέγραψε ο κ. Κασσελάκης, λέγοντας πως «είναι δική τους επιλογή η μομφή». «Είναι δική τους επιλογή η αντικαταστατική έκπτωση. Είναι δική τους απόφαση ο (δήθεν) αποκλεισμός μου», κατέληξε.

Με την εκτίμηση ότι ο πρώην Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ «βαδίζει πλέον σε παράλληλη τροχιά με το κόμμα», όπως επισήμαναν στελέχη της πλειοψηφίας διαβάζοντας ανάμεσα στις γραμμές της χθεσινής δήλωσης του κ. Κασσελάκη, αρκετοί έκαναν λόγο χθες για «επιχείρηση συσπείρωσης των οπαδών του», ώστε να πετύχει την καλύτερη δυνατή καταγραφή δυνάμεων ενόψει του Συνεδρίου. Ακόμη και η πλευρά της πλειοψηφίας, ωστόσο, εμφανίστηκε «απορημένη» από το γεγονός ότι ο κ. Κασσελάκης προσπάθησε χθες να καταδείξει πως η πρόταση μομφής εναντίον του υπήρξε προσχεδιασμένη από τους «87», όταν ήταν ο ίδιος που από το βήμα της Κεντρικής Επιτροπής δήλωνε στις 7 Σεπτεμβρίου πως «όσο ελκυστικό κι αν είναι να σηκώσεις το γάντι, τόσο σώφρον είναι κάποιες φορές να μην το σηκώσεις. Με τρώει το χέρι μου να το σηκώσω, το ομολογώ. Αλλά δεν θα το κάνω». Στον αντίποδα, «θα πάμε σε πλήρη τήρηση της νομιμότητας. Καταθέστε πρόταση μομφής εναντίον μου, όπως προβλέπει το καταστατικό» είχε διαμηνύσει από το ίδιο βήμα προ δύο μηνών ο πρώην Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, αποστροφή που είχε καταγραφεί εκείνη την περίοδο και από τον Τύπο.

Πλην της πολιτικής απόστασης που ο κ. Κασσελάκης επιθυμεί να λάβει το τελευταίο εικοσιτετράωρο απέναντι στην πρόταση μομφής εναντίον του, εξίσου επεισοδιακά κύλησε η χθεσινή ημέρα και στην προγραμματισμένη συνεδρίαση της Κεντρικής Οργανωτικής Επιτροπής Συνεδρίου (ΚΟΕΣ), η οποία είχε κληθεί, προκειμένου να επιλύσει τις τελευταίες οργανωτικές λεπτομέρειες. Λίγες ώρες μόνο από την ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη, στελέχη προσκείμενα στον ίδιο κατήγγειλαν χθες πως «με απόφαση της συγκυριακής πλειοψηφίας της ΚΟΕΣ επιδιώκεται ο αποκλεισμός, όχι απλώς μεμονωμένων συνέδρων, αλλά ακόμη και ολόκληρων Ο.Μ. και Ν.Ε, που τολμούν να έχουν και να εκφράζουν διαφορετική άποψη από τις αποφάσεις της Κεντρικής Επιτροπής και της Π.Γ.».

Την καταγγελία υπέγραφαν οι: Βουλγαράκης Γιάννης, Καλουδιώτη Μαρία, Καφαντάρη Χαρά, Κασιμάτη Νίνα, Μωραϊτης Θάνος, Ντζιμάνης Γιώργος, Παπαϊωάννου Γιάννης και Τζάκρη Θεοδώρα, τονίζοντας επιπλέον πως «πρόκειται για ευθεία αντιποίηση των αρμοδιοτήτων της Επιτροπής Δεοντολογίας και συνιστά πρόκριμα των αντιδημοκρατικών και αντικαταστατικών όρων διεξαγωγής του Συνεδρίου, επιδιώκοντας απελπισμένα να αλλοιώσουν τη σύνθεσή του κι έτσι να ελέγξουν τις αποφάσεις του». «Ωστόσο, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω», κατέληγαν οι υπογράφοντες.

«Διπλό χτύπημα»

Το διπλό «χτύπημα» των «Κασσελίστας» ως προς την εσωκομματική διαδικασία του Σαββατοκύριακου πυροδότησε πρωτίστως ένα ορισμένο σημείο της Εγκυκλίου που προετοίμασε για να αποστείλει στις οργανώσεις ανά την Ελλάδα η ΚΟΕΣ. Κατά πληροφορίες, στο συγκεκριμένο σημείο της Εγκυκλίου αναφέρεται ότι «η Επιτροπή Νομιμοποίησης Συνέδρων ανακηρύσσει τους/τις συνέδρους με τους/τις επιλαχόντες/ούσες». «Η Επιτροπή Νομιμοποίησης Συνέδρων λειτουργεί βάσει των αποφάσεων της Κ.Ε. Σύμφωνα με την Απόφαση της Κ.Ε. της 12ης Οκτωβρίου 2024, η εκτόξευση κατηγοριών περί διαπλοκής, εκτροπής, κουκουλοφόρων, πραξικοπημάτων, χούντας, κ.ά., είναι φαινόμενα απολύτως καταδικαστέα και οι συμπεριφορές αυτές δεν συνάδουν με συμπεριφορές μελών», επισημαίνεται σχετικά στην Εγκύκλιο. Δηλαδή, «πλήττουν την εικόνα και την αξιοπιστία του κόμματος, δημιουργούν ένα κλίμα απογοήτευσης και αποστροφής, ενώ είναι σε απόλυτη αναντιστοιχία με τις ανάγκες της κοινωνίας, όπως υπογραμμίζεται. Κατόπιν αυτών, κομματικές πηγές διευκρίνιζαν ότι πρόκειται για μεμονωμένες και «ακραίες» περιπτώσεις συμπεριφορών που πρέπει να απομονωθούν, φέρνοντας ως παράδειγμα τη χρήση ρατσιστικών και άλλων αντίστοιχων συμβόλων ως απολύτως μη αποδεκτά. Άλλωστε, η συζήτηση περί των όρων διαπίστευσης ενέχει προσώρας θεωρητικό χαρακτήρα, όπως εξηγούσαν στελέχη της πλειοψηφίας που μετέχουν στην ΚΟΕΣ, όταν αυτή την στιγμή δεν υπάρχει ούτε ένας Σύνεδρος που να έχει πρακτικά εκλεγεί.

Παρόλα αυτά, για την πλειοψηφία της Κουμουνδούρου η τελική σύγκρουση με τον Στέφανο Κασσελάκη είναι πλέον θέμα χρόνου, καθώς ο νέος συσχετισμός δυνάμεων που θα προκύψει το βράδυ της Κυριακής από τις κάλπες των συνέδρων, θα απηχεί εκ των πραγμάτων τις νέες πηγές εσωκομματικής ισχύος, ένα χρόνο και πλέον μετά την εκλογή του κ. Κασσελάκη στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, τον περασμένο Σεπτέμβριο. Για το λόγο αυτό, η μάχη της κινητοποίησης παλιών και νέων μελών αναμένεται να κλιμακωθεί τις επόμενες ώρες, όπως και η δημόσια παρουσία των τεσσάρων υποψήφιων Προέδρων του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, με τον Σωκράτη Φάμελλονα δηλώνει χθες από την Αλεξανδρούπολη πως «ο προηγούμενος πρόεδρος προκάλεσε για τη διαδικασία της μομφής, με την τοποθέτησή του εντός της Κεντρικής Επιτροπής. Απαίτησε τη διαδικασία της μομφής. Δυστυχώς, είναι κάτι το οποίο αφήνει στίγμα και στο κόμμα μας, όχι μόνο στο πρόσωπο του προηγούμενου Προέδρου. Θέλαμε να αποφύγουμε αυτή την εξέλιξη». «Και μου προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση ότι χθες το βράδυ σε μία τηλεοπτική συνέντευξη προσπάθησε να αντιστρέψει την πραγματικότητα, όταν υπάρχουν καταγεγραμμένα ντοκουμέντα και η ομιλία είναι δημοσιοποιημένη, όπου προκαλεί για την διαδικασία της μομφής», κατέληξε ο κ. Φάμελλος.

protothema.gr




Κόντρα οδηγών ταξί με Υπουργείο Οικονομικών για ένα ταμπελάκι

Το μέγεθος του αυτοκόλλητου σήματος για τις πληρωμές έχει προκαλέσει κόντρα ανάμεσα στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και το Υπουργείο Οικονομικών – Απειλούνται με βαριά καμπάνα οι οδηγοί.

«Όχι» στο αυτοκόλλητο σήμα για τις πληρωμές με κάρτα λένε οι εκμεταλλευτές ταξί με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί να αρνείται να παραλάβει από την ΑΑΔΕ τα ειδικά σήματα τα οποία χαρακτηρίζει «έκτρωμα» καθώς θεωρεί ότι έχουν πολύ μεγάλη διάσταση 25Χ12 εκατοστά.

Η Ομοσπονδία θέλει τα ειδικά σήματα σε διαστάσεις πιστωτικής κάρτας 5Χ10 εκατοστά και μάλιστα έχει καλέσει τους οδηγούς «να μην προμηθεύονται αυτοκόλλητα τα οποία τους δίνουν οι λογιστές τους ή οποιοσδήποτε άλλος ιδιώτης, διότι δεν έχουν καμία νομική ισχύ».

Μετά την άρνηση των ταξιτζήδων να παραλάβουν το αυτοκόλλητο σήμα, υπουργείο Οικονομικών και ΑΑΔΕ περνούν στη αντεπίθεση και προωθούν τώρα νέα ρύθμιση για την παραλαβή του  σήματος από τους οδηγούς ταξί με τη σχετική απόφαση να εκδίδεται εντός των ημερών και να ορίζει νέα διαδικασία και νέα προθεσμία για την επικόλληση του σήματος στα ταξί.

Σύμφωνα με πληροφορίες,  εξετάζεται να τους σταλεί με email το αυτοκόλλητο, να αναλάβουν να το εκτυπώσουν και να το κολλήσουν οι ίδιοι στο όχημά τους. Σε κάθε περίπτωση το υπουργείο Οικονομικών είναι αποφασισμένο με τη συνεργασία της ΑΑΔΕ να επιβάλλει  πρόστιμα 1.000 ευρώ σε όσους δεν συμμορφωθούν.

Το αυτοκόλλητο σήμα

Σύμφωνα με την ισχύουσα απόφαση για το ειδικό αυτοκόλλητο σήμα  ο καταναλωτής που λαμβάνει υπηρεσίες από ταξί ενημερώνεται σχετικά με την αποδοχή μέσων πληρωμής με κάρτες πληρωμών μέσω αυτοκόλλητης ταμπέλας, που πρέπει να τοποθετηθεί στο τζάμι της πίσω δεξιάς πόρτας του οχήματος. Οι οδηγοί ταξί θα πρέπει να προμηθευτούν το αυτοκόλλητο σήμα που έχει εκδώσει η ΑΑΔΕ  από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) και να το έχουν επικολλήσει στο όχημα εντός τριών εβδομάδων από την παραλαβή τους από την Ομοσπονδία.

Το αυτοκόλλητο σήμα διαστάσεων 25Χ12cm  αναγράφει στα ελληνικά και στα αγγλικά τα εξής:

1.       Ο οδηγός υποχρεούται:

–          Να εκδίδει απόδειξη στο τέλος της διαδρομής.

–          Να δέχεται πληρωμή με κάρτα.

2.        Ο πελάτης ΔΕΝ υποχρεούται:

–          Να πληρώσει με μετρητά.

–          Να πληρώσει, πριν λάβει τη νόμιμη απόδειξη.

Οι οδηγοί ταξί

Ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί δηλώνουν ότι δεν είναι αρνητικοί στη σήμανση «για τη σωστή ενημέρωση του επιβάτη» αλλά είναι «κάθετα αρνητικοί στην συγκεκριμένη σήμανση, η οποία λόγω μεγέθους και τοποθεσίας επικόλλησης είναι ξεκάθαρα επικίνδυνη ως προς την καλή οδική συμπεριφορά των συναδέλφων και θέτουν σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών, λόγω του ότι κόβουν μεγάλο μέρος από το οπτικό πεδίο του εκάστοτε οδηγού, κρύβοντας την ορατότητα από την πίσω δεξιά πόρτα και για αυτούς τους λόγους αρνούμαστε την παραλαβή των αυτοκόλλητων ταμπελών προς επικόλληση στα οχήματα ταξί».

Έλεγχοι

Με την Ομοσπονδία των ταξί να αρνείται να παραλάβει τα αυτοκόλλητα, έχουν «παγώσει» οι έλεγχοι της ΑΑΔΕ οι οποίοι θα ξεκινήσουν αμέσως μετά τη νέα προθεσμία που θα ορίσει το υπουργείο Οικονομικών. Σε όσους διαπιστωθεί ότι δεν έχουν παραλάβει το αυτοκόλλητο ή δεν το έχουν  τοποθετήσει στο σημείο που προβλέπει η απόφαση επιβάλλεται πρόστιμο των 1.000 ευρώ.




ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα | Κόντρα στα φαβορί στην αρχή της χρονιάς

Η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League 2 έφερε την ομάδα αντιμέτωπη με την ΑΕΛ στην πρεμιέρα και τον Ηρακλή την 3 αγωνιστική – Διαβάστε το πρόγραμμα των αγώνων του 1ου γύρου.

Κατ’ ευθείαν στα… βαθιά θα μπει η ομάδα της Καβάλας στο πρωτάθλημα της Super League 2, μιας και όπως προέκυψε από την κλήρωση του 1ου ομίλου που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 9/9 στις 3 πρώτες αγωνιστικές της κανονικής περιόδου θα κληθεί να αντιμετωπίσει τους 2 βασικούς πρωταγωνιστές της διοργάνωσης και μάλιστα εκτός έδρας! Συγκεκριμένα το συγκρότημα του Νίκου Καραμπετάκη θα αντιμετωπίσει στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος την ΑΕΛ του Παύλου Δερμιτζάκη στη Λάρισα. Στη 2η αγωνιστική θα υποδεχτεί τον επίσης νεοφώτιστο Εθνικό Κεραμιδίου, ενώ στην 3η αγωνιστική θα πάει στη Θεσσαλονίκη για να κοντραριστεί με τον φιλόδοξο Ηρακλή!

Απ’ εκεί και πέρα θα υποδεχτεί τη Νίκη Βόλου και ακολούθως υπάρχουν δύο αγώνες εκτός έδρας με Μακεδονικό και Καμπανιακό και δύο εντός με ΠΑΟΚ β’ και ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ ο 1ος γύρος κλείνει με το πιο μακρινό (και κοστοβόρο) τα ταξίδι που είναι με τον Διαγόρα στη Ρόδο, ο οποίος όπως αναμενόταν «ανέβηκε» στον 1ο όμιλο.

Αξίζει να τονιστεί ότι η Καβάλα ήθελε στην 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος να αγωνιστεί εκτός έδρας, μιας και ήθελε να υπάρχει περισσότερο χρόνος για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επανασποράς του χλοοτάπητα στο «Ανθή Καραγιάννη». Όπως τονίστηκε μάλιστα φέτος τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα από πέρσι, αφού θα ριχθεί στον αγωνιστικό χώρο περισσότερος σπόρος, ο οποίος χρειάζεται ένα μικρό χρονικό διάστημα για να «δέσει» και να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Αναλυτικά το πρόγραμμα των αγώνων της 1ης αγωνιστική στον 1ο όμιλο καθώς και οι αντίπαλοι του ΑΟΚ στις άλλες αγωνιστικές έχει ως εξής:

1η Αγωνιστική
Διαγόρας Ρόδου – Μακεδονικός
ΑΕΛ – Καβάλα
Καμπανιακός – Νίκη Βόλου
Εθνικός Κεραμιδίου – ΠΑΣ Γιάννινα
ΠΑΟΚ Β – ΠΟΤ Ηρακλής

2η Αγωνιστική: Εθνικός Κεραμιδίου (εντός)
3η Αγωνιστική: Ηρακλής (εκτός)
4η Αγωνιστική: Νίκη Βόλου (εντός)
5η Αγωνιστική: Μακεδονικός (εκτός)
6η Αγωνιστική: Καμπανιακός (εκτός)
7η Αγωνιστική: ΠΑΟΚ β’ (εντός)
8η Αγωνιστική: ΠΑΣ Γιάννινα (εντός)
9η Αγωνιστική: Διαγόρας (εκτός)

Στον ΣΚΑΙ τα τηλεοπτικά

Σε ότι αφορά το μέτωπο των τηλεοπτικών δικαιωμάτων στη Super League 2, όπως όλα δείχνουν ο ΣΚΑΪ θα είναι αυτός που θα μεταδίδει τις αναμετρήσεις της Λίγκας. Στο ΔΣ που προηγήθηκε της κλήρωσης ο πρόεδρος της λίγκας, Πέτρος Μαρτσούκος εξουσιοδοτήθηκε από τα μέλη να διαπραγματευτεί με το εν λόγω κανάλι ώστε αυτό να μεταδίδει τους αγώνες του πρωταθλήματος την προσεχή σεζόν. Εάν, λοιπόν, δεν προκύψει κάποιο απρόοπτο, τότε τις προσεχείς ημέρες πιθανολογείται ότι θα κλείσει το μέτωπο της τηλεοπτικής στέγης.

Με τον Άρη Πηγών για το Super Cup της ΕΠΣΚ

Εν τω μεταξύ, η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα προσκαλεί τον φίλαθλο κόσμο της Καβάλας, στην αναμέτρηση-γιορτή όπου η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει την αντίστοιχη του Άρη Πηγών στα πλαίσια του Super Cup της ΕΠΣ Καβάλας. Η αναμέτρηση θα διεξαχθεί την Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:30 στο Δημοτικό Στάδιο της Ελευθερούπολης. Το εισιτήριο του αγώνα ανέρχεται στα 5€ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το προμηθευτούν από την είσοδο του Σταδίου την ημέρα του αγώνα.

www.kavalapost.gr




Αγρότες: Στα άκρα η κόντρα με την κυβέρνηση – Έτοιμοι για επ΄ αόριστον αποκλεισμό

Οι κινητοποιήσεις των αγροτών θα συνεχιστούν όλο το Σαββατοκύριακο

«Μουγκρίζουν» τα τρακτέρ και η άμμος στην κλεψύδρα της υπομονής τελειώνει, με τους αγρότες να ετοιμάζονται για κάθοδο στην Αθήνα παρά το «μπλόκο» του υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ κλειστή για δύο ώρες παρέμεινε η Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών, την οποία απέκλεισαν και χθες οι αγρότες της Χαλκιδικής, στο ύψος του κόμβου Πορταριάς.

Από σήμερα Σάββατο 17 Φεβρουαρίου, όπως αναφέρουν οι ίδιοι, θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους και από τους συμβολικούς αποκλεισμούς θα περάσουν σε πολύωρους, ενδεχομένως και επ’ αόριστον αποκλεισμούς δρόμων.

Από τις 10:00 το πρωί του Σαββάτου, οι αγρότες τονίζουν πως θα αποκλείσουν την ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανίων και πιθανώς να μην ανοίξει για όλο το Σαββατοκύριακο, προκειμένου να πιέσουν για να επιτραπεί η κάθοδος με τρακτέρ στο παναγροτικό συλλαλητήριο των Αθηνών.

Στο μεταξύ αποφασισμένοι να φτάσουν με 200 τρακτέρ στην Αθήνα την προσεχή Τρίτη και να πραγματοποιήσουν συλλαλητήριο εμφανίζονται οι αγρότες παρά το «όχι» που εισέπραξαν κατά τη συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Παράλληλα με τις ετοιμασίες για το μεγάλο συλλαλητήριο στην Αθήνα, οι κινητοποιήσεις των αγροτών κλιμακώνονται. Στο πλαίσιο της κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων τους αγρότες της Αγιάς έχουν αποκλείσει με τα τρακτέρ και τα αγροτικά μηχανήματα το κέντρο της πόλης και έβαλαν φωτιά σε άχυρα για να διαμαρτυρηθούν για τα αδιάθετα προϊόντα.

Οι αγρότες της Αιτωλοακαρνανίας για μια ακόμη φορά συγκεντρωθήκαν έξω από την πόλη του Αγρίνιου και έκλεισαν συμβολικά την Εθνική Οδό.

Στην Καστοριά, αγρότες σκόρπισαν κοπριά στο κτίριο της Περιφέρειας. Οι αγρότες σκοπεύουν να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, χωρίς διακοπή, μέχρι την ερχόμενη Τρίτη.

«Φτάνουμε τον ένα μήνα αύριο» είπε χαρακτηριστικά στο pelop.gr ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Αιγίου Γιάννης Μποδιώτης από το μπλόκο στη Γέφυρα του Σελινούντα.

Για 15η ημέρα οι αγρότες του Αιγίου πραγματοποίησαν και χθες την κινητοποίηση τους κλείνοντας συμβολικά τον δρόμο για μια ώρα, δηλώνοντας πως δεν υποχωρούν. Με παραταγμένα τα αγροτικά τους οχήματα στη άκρη του δρόμου, πεζοί, οι αγρότες χθες θέλησαν να δώσουν ένα ακόμα μήνυμα προς την κυβέρνηση ό,τι δεν έχουν σκοπό να σταματήσουν.

 




Κόντρα κυβέρνησης-ελευθέρων επαγγελματιών για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο

Κορυφώνονται οι αντιδράσεις για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, το οποίο εισάγεται στην Ολομέλεια για συζήτηση την Τετάρτη, με την ψήφισή του να αναμένεται την Πέμπτη.

Οι Ελεύθεροι επαγγελματίες κλιμακώνουν τις αντιδράσεις τους ενώ οι οδηγοί ταξί πρόκειται να πραγματοποιήσουν διήμερη απεργία στην Καβάλα.




Σέρρες: Πρόβλημα στατικότητας στο γήπεδο του Πανσερραϊκού – Στον «αέρα» ο αγώνας κόντρα στον Άρη

Στον «αέρα» βρίσκεται το παιχνίδι Πανσερραϊκός – Άρης για την 8η αγωνιστική της Super League, καθώς το Δημοτικό Γήπεδο των Σερρών κρίθηκε ακατάλληλο, έπειτα από μελέτη που διαπίστωσε πρόβλημα στατικότητας των εξεδρών.

Κλειστό επ’ αόριστον θα μείνει το γήπεδο του Πανσερραϊκού, όπως αποφασίστηκε στη σύσκεψη που έλαβε χώρα την Πέμπτη (19/10), από την αρμόδια αρχή, λόγω πρόβλημα στατικότητας των εξεδρών.

Αυτό σημαίνει πως το παιχνίδι των «Λιονταριών» των Σερρών με τον Άρη, που έχει προγραμματιστεί το απόγευμα του Σαββάτου (21/10) στις 20:00 είναι στον… αέρα, μια και οι επιλογές που υπάρχουν για να φιλοξενήσουν την αναμέτρηση είναι ελάχιστες, με αποτέλεσμα η αναβολή να είναι το πιο… ορατό σενάριο.

Συγκεκριμένα, το παιχνίδι δεν μπορεί να διεξαχθεί στην Τούμπα, την οποία είχε χρησιμοποιήσει ο Πανσερραϊκός την 3η αγωνιστική, καθώς την Κυριακή (22/10) είναι προγραμματισμένο το ματς του ΠΑΟΚ με τον Ατρόμητο για την 8η στροφή του πρωταθλήματος.

Οι επόμενες… εναλλακτικές είναι το Πανθεσσαλικό Στάδιο και οι «Ζωσιμάδες», καθώς ο Βόλος «δοκιμάζεται» στο Αγρίνιο απέναντι στον Παναιτωλικό, ενώ ο ΠΑΣ Γιάννινα αντιμετωπίζει τη Λαμία στη Φθιώτιδα, αντίστοιχα. Όμως, η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί τις επόμενες ώρες από τη Super League.

ΠΗΓΗ : newsbomb.gr




Κόντρα Μαρκόπουλου-Ζησίμου για την ποιότητα του εδάφους και των υδάτων στο Ερατεινό

Ξεκίνησαν οι προεκλογικές κόντρες στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Πιο συγκεκριμένα ο περιφερειακός σύμβουλος Καβάλας της Περιφερειακής Σύνθεσης Θόδωρος Μαρκόπουλος αναδεικνύει ένα πρόβλημα ρύπανσης υδάτων και εδάφους σε αγροτεμάχιο στον Δήμο Νέστου.

Δείτε τι δήλωσε ο κ. Μαρκόπουλος στο ENA Channel

Από την άλλη πλευρά για ανεύθυνη και επικίνδυνη στάση από πλευράς των υποψ. περιφερειακών συμβούλων της παράταξης του κ. Τοψίδη κάνει λόγο ο υποψ. περιφερειακός σύμβουλος με την παράταξη Μέτιου Παύλος Ζησίμου.

Ακολουθεί η ανακοίνωση Ζησίμου :

Έκπληκτος ενημερώθηκα από συμπολίτες του Νέστου για την ανακοίνωση των υποψ. περιφερειακών συμβούλων της παράταξης του κ. Τοψίδη για ζήτημα «πιθανής ρύπανσης στα ύδατα και το έδαφος του Ερατεινού στον Δήμο Νέστου» λόγω του χρώματος τους, ζητώντας απαντήσεις από την περιφέρεια.
Μάλιστα στην ανακοίνωση γινόταν λόγος για την ασφάλεια των φρούτων και λαχανικών της περιοχής από τις καλλιέργειες που αρδεύονται από τα συγκεκριμένα νερά κάνοντας λόγο για χημική ρύπανση.
Αντιλαμβανόμενος τη σοβαρότητα του ζητήματος έκανα το αυτονόητο και μίλησα με τον ΤΟΕΒ Χρυσούπολης, αγροτικούς συλλόγους και την αρμόδια υπηρεσία της περιφέρειας, από τους οποίους έλαβα τη διαβεβαίωση όχι απλά για την μη ύπαρξη προβλήματος μέχρι σήμερα αλλά και για τους συχνούς ελέγχους που πραγματοποιούνται καθώς και την απόλυτη ασφάλεια και υψηλή ποιότητα των φρούτων και λαχανικών που καλλιεργούνται.
Θεωρώ τουλάχιστον ανεύθυνο, αν όχι επικίνδυνο, για μικροπολιτικούς σκοπούς και για τη δημιουργία εντυπώσεων να τίθεται σε αμφιβολία η ασφάλεια των γεωργικών προϊόντων της περιοχής του Νέστου, σε μια περίοδο που οι αγρότες αγωνιούν για τη διάθεση τους και τη διαμόρφωση των καλύτερων δυνατών τιμών.
Θεωρώ ανεύθυνο να βγάζεις μια ανακοίνωση που βάζει σε κίνδυνο τη φήμη των τοπικών προϊόντων για ζήτημα που άπτεται επιστημονικής προσέγγισης χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας έλεγχος για την εγκυρότητα της καταγγελίας, παρά μόνο ένα βίντεο που δεν αποδεικνύει τίποτα παρά μόνο παραπλανεί.
Οι αγρότες δίνουν τις δικές τους μάχες καθημερινά με δεκάδες προβλήματα και δεν χρειάζονται ακόμα μεγαλύτερα από μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Τα προϊόντα της πεδιάδας του Νέστου είναι διεθνώς καταξιωμένα στις αγορές για την υψηλή ποιότητα τους και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να παίζει με την φήμη τους η οποία είναι αποτέλεσμα δεκαετιών σκληρής δουλειάς.
Και μόνο η συζήτηση για το θέμα κάνει προκαλεί ήδη κακό χωρίς λόγο.
Ας σταματήσουμε πια να αυτοχαστουκιζόμαστε σε αυτόν τον τόπο.