27 νέες προσλήψεις ζητά ο Δήμος Κομοτηνής μέχρι το 2029 – «Σταγόνα στον ωκεανό» των ελλείψεων
Ο Δήμος Κομοτηνής ενέκρινε νέο πολυετή προγραμματισμό προσλήψεων για την περίοδο 2026-2029, προβλέποντας συνολικά 27 θέσεις εργασίας. Η απόφαση αυτή πάρθηκε κατά τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής, δίνοντας έμφαση σε κρίσιμες ειδικότητες όπως ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού, ΠΕ Πληροφορικής, ΤΕ και ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού, καθώς και διάφορους κλάδους μηχανικών.
Παρά τις νέες θέσεις, η δημοτική αρχή αναγνωρίζει ότι πρόκειται για «σταγόνα στον ωκεανό» των ελλείψεων προσωπικού, οι οποίες αναμένεται να επιδεινωθούν τα επόμενα χρόνια λόγω συνταξιοδοτήσεων. Η χρόνια υποστελέχωση, αποτέλεσμα της δεκαπενταετούς μη έγκρισης προσλήψεων από την κεντρική διοίκηση, επιβαρύνθηκε περαιτέρω με την ανάληψη αρμοδιοτήτων από καταργηθέντα νομικά πρόσωπα, χωρίς όμως την ανάλογη ενίσχυση σε προσωπικό.
Παρόλο που κάποιες προσλήψεις έχουν ήδη προκηρυχθεί ή δρομολογηθεί, καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των διορισμών συνεχίζουν να δυσχεραίνουν τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου.
Παραμένουν κλειστά μέχρι νεωτέρας τα χειρουργεία της Οφθαλμολογικής Κλινικής του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου Κομοτηνής
Τα χειρουργεία στην οφθαλμολογική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής θα παραμείνουν κλειστά μέχρι να πραγματοποιηθούν όλοι οι έλεγχοι για την απολύμανση του χώρου, καθώς 6 ασθενείς έχουν βρεθεί θετικοί στο μικρόβιο της ψευδομονάδας.
Τα χειρουργεία της Οφθαλμολογικής Κλινικής του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου Κομοτηνής είναι κλειστά καθώς, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της ΕΡΤ, διαπιστώθηκε μόλυνση στα μάτια ασθενών, μετά από οφθαλμολογική επέμβαση.
Οι ασθενείς διακομίσθηκαν για περαιτέρω θεραπεία στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης και σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.
Ρεπορτάζ: Ειρήνη Τσακίρη/ertnews.gr
Ικανοποίηση για την κίνηση στην αγορά της Κομοτηνής και την τελευταία “Μαύρη Παρασκευή”
Αρκετά καλά κινήθηκε η τοπική αγορά όχι μόνο την τελευταία Μαύρη Παρασκευή, αλλά όλο το δεύτερο 15νθήμερο του Νοεμβρίου, καθώς οι προσφορές υπήρχαν όλο αυτό τοχρονικό διάστημα με κορύφωση την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου.
Αυτό τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής Κική Κωνσταντινίδου, επισημαίνοντας πως η αυξημένη αυτή κίνηση τόνωσε μεν την αγορά, ταυτόχρονα «έκλεψε» κομμάτι της Χριστουγεννιάτικης Αγοράς. «Ευτυχώς όμως το κλίμα, τα έθιμα και οι παραδόσεις της περιοχής, μας επιτρέπουν να περιμένουμε το αγοραστικό μας κοινό να ανανεώσει τις αγορές του μέχρι τις ημέρες των Χριστουγέννων».
Υπενθυμίζεται, πως το εορταστικό ωράριο θα τεθεί σε ισχύ από τις 16 Δεκέμβρη, όπου θα είναι ανοικτά τα εμπορικά καταστήματα πρωί και απόγευμα και τις δύο Κυριακές πριν την λήξη του έτους.
Σύνταξη: Βασιλική Μαχαίρα/ertnews
Εντός χρονοδιαγραμμάτων η ανέγερση του νέου Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής
Εντός των χρονοδιαγραμμάτων προχωρούν οι εργασίες ανέγερσης του νέου Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής “Σταύρος Νιάρχος” στο πλαίσιο της Διεθνούς Πρωτοβουλίας για την Υγεία που χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Όπως σημείωσε μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής ο διοικητικός διευθυντής του Ι.Σ.Ν., Πάνος Παπούλιας, ήδη έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η σκυροδέτηση των θεμελίων, ενώ στο 45% βρίσκεται η σκυροδέτηση του υπερκείμενου από το ισόγειο, ορόφου. Έχουν, δε, ξεκινήσει, η διαμόρφωση του σιδηρού-οξικού οπλισμού και η εγκατάσταση του μηχανολογικού εξοπλισμού. Έπονται, οι εργασίες υγρομόνωσης, και κατά τις επόμενες εβδομάδες, οι διαδικασίες εγκατάστασης των γεωθερμικών συστημάτων, καθώς ο σχεδιασμός του νοσοκομείου υπακούει σε πρωτοποριακούς παγκοσμίως περιβαλλοντικούς κανόνες και σε σχετική πιστοποίηση ανώτατης διεθνούς κλάσης.
Συνάμα, προχωρούν οι στοχευμένες διαδικασίες παράδοσης μερών του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού (στοχευμένες, διότι π.χ. ο μαγνητικός τομογράφος θα παραληφθεί λίγο πριν την ολοκλήρωση του έργου ώστε να είναι τελευταίας τεχνολογίας και να μη χρειαστεί να αποθηκευτεί με ό,τι κινδύνους συνεπάγεται κάτι τέτοιο για την πολυπλοκότητα της εγκατάστασής του).
Όπως επεσήμανε ο κ. Παπούλιας εκτός απροόπτου, η Κομοτηνή σε δύο περίπου χρόνια από σήμερα, δηλαδή τον Νοέμβριο του 2026, θα διαθέτει Γενικό Νοσοκομείο που θα συγκαταλέγεται στα κορυφαία της Ελλάδος και στα καλύτερα της νότιας Ευρώπης.
Την Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2024, θα πραγματοποιηθεί μία ακόμη ανοιχτή ενημερωτική εκδήλωση στην Κομοτηνή, και συγκεκριμένα στο κινηματοθέατρο ΡΕΞ, στις 6 το απόγευμα, με τη συμμετοχή του διοικητικού διευθυντή του ΙΣΝ, Πάνου Παπούλια, του υφυπουργού υγείας Μάριου Θεμιστοκλέους, και εκπρόσωπων της Ομάδας Μελέτης, του αναδόχου κατασκευής – Ομίλου ΑΒΑΞ, και του διαχειριστή του έργου – Hill International. Χαιρετισμό θα απευθύνει μέσω ζωντανής σύνδεσης, ο Πρόεδρος του ΙΣΝ, Ανδρέας Δρακόπουλος.
Πηγή: ertnews
Στις 16 Δεκεμβρίου ξεκινά το εορταστικό ωράριο στην αγορά της Κομοτηνής
Στις 16 Δεκεμβρίου ξεκινά η ισχύς του εορταστικού ωραρίου στην Αγορά της Κομοτηνής και θα διαρκέσει έως τις 4 Ιανουαρίου 2025.
Σε σχετική ανακοίνωσή της η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής Κική Κωνσταντινίδου αναφέρει πως “Ξεκινά η ομορφότερη και σημαντικότερη περίοδος του Εμπορίου. Τα Εμπορικά Καταστήματα της πόλη στολίστηκαν και περιμένουν τους καταναλωτές για να γιορτάσουν μαζί, προσφέροντας ποικιλία προϊόντων σε πολύ καλές τιμές».
Το Christmas world από τον δήμο Κομοτηνής | Ένα πρωτότυπο Χριστουγεννιάτικο πάρκο
Ο Δήμος Κομοτηνής για την περίοδο των Χριστουγέννων δημιουργεί και παρουσιάζει το Christmas World – ένα πρωτότυπο Χριστουγεννιάτικο Πάρκο.
Στο πρωτότυπο χριστουγεννιάτικο πάρκο της Κομοτηνής απίθανες ιδέες, βασισμένες στα μοναδικά θέματα των Χριστουγέννων και της σοκολάτας δημιουργούν την πιο «ινσταγκραμική αυλή» σε θεματικό πάρκο στην Ελλάδα.
Το θεματικό πάρκο θα είναι ανοιχτό από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 έως τη Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2025, ενώ οργανωμένες ξεναγήσεις σε σχολεία, συλλόγους κλπ θα γίνονται έως την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025.
Έως την Κυριακή 5 Ιανουαρίου θα λειτουργεί παράλληλα στο πάρκο της Αγίας Παρασκευής και η Χριστουγεννιάτικη αγορά.
Πηγή : ertnews
ΔΗΠΕΘΕ Κομοτηνής | Έρχεται το 1ο φεστιβάλ προφορικής ποίησης
Το τριήμερο αυτό αποτελεί ένα κάλεσμα όχι μόνο στους ποιητές και ποιήτριες της πόλης, αλλά και σε όλα τα άτομα που θέλουν να γνωρίσουν λίγο καλύτερα την τέχνη της προφορικής ποίησης
Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου (ΔΗΠΕΘΕ) Κομοτηνής σε συνεργασία με τη «ντεκαντάνς», παρουσιάζουν το 1ο Φεστιβάλ Προφορικής Ποίησης Κομοτηνής. Από την Παρασκευή 7 Μαρτίου έως και την Κυριακή 9 Μαρτίου 2025 θα πραγματοποιηθούν workshops, spoken word lives, open mics, οµιλίες καθώς και ένα spoken word διαγωνιστικό event. Στο Φεστιβάλ συμμετέχει και το Εργαστήριο Ελληνικής Ποίησης & Έντεχνου Λόγου (ΕΠΕΛ) του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
Το τριήμερο αυτό αποτελεί ένα κάλεσμα όχι μόνο στους ποιητές και ποιήτριες της πόλης, αλλά και σε όλα τα άτομα που θέλουν να γνωρίσουν λίγο καλύτερα την τέχνη της προφορικής ποίησης. Εκείνα τα άτομα που θέλουν να μοιραστούν λίγο από τον εαυτό τους, και να παρακολουθήσουν τη νέα γενιά ποιητών να κάνει το ίδιο πάνω σε μια σκηνή που μόλις σχηματίζεται. Κατά τη διάρκεια του 1ου ΦΠΠΚ η Κοµοτηνή θα γίνει ένα μεγάλο stage για να φιλοξενήσει ανθρώπους από διαφορά µέρη της χώρας οι οποίοι ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας και εµπειρίας μοιράζονται την ίδια επιθυμία: Να ακούσουν, να ακουστούν και να μοιραστούν.
Λίγα λόγια για την προφορική ποίηση Το spoken word (προφορική ποίηση), όπως το γνωρίζουμε σήμερα, άρχισε να διαμορφώνεται κατά τον 20ό αιώνα, αντλώντας στοιχεία από διάφορα πολιτιστικά και ιστορικά κινήματα. Οι ρίζες του μπορούν να εντοπιστούν στην Αναγέννηση του Χάρλεμ στις δεκαετίες του 1920 και του ‘30, όπου ποιητές όπως ο Λάνγκστον Χιουζ χρησιμοποίησαν ρυθμική, προσανατολισμένη στην ερμηνεία ποίηση για να θίξουν θέματα φυλής και κοινωνικής δικαιοσύνης. Στις δεκαετίες του 1940 και του ’50, η γενιά των Μπιτ, διάσημοι πλέον συγγραφείς όπως ο Άλεν Γκίνσμπεργκ και ο Τζακ Κέρουακ, συνέχισαν αυτή την τάση δίνοντας έμφαση στην ελεύθερη έκφραση και την κοινωνική κριτική στο έργο τους, το οποίο συχνά παρουσιάζονταν σε καφετέριες και bar. Τη δεκαετία του 1960 και του 1970 το spoken word έγινε ένα ισχυρό εργαλείο ακτιβισμού, ιδίως κατά τη διάρκεια του κινήματος για τα πολιτικά δικαιώματα. Το spoken word και το slam poetry εισήγαγαν ένα στοιχείο ανταγωνισμού, εστιάζοντας στο performance του καλλιτέχνη και την εμπλοκή του κοινού, και γρήγορα απέκτησαν ιδιαίτερη απήχηση. Οι επιδράσεις της κουλτούρας του χιπ-χοπ στις δεκαετίες των ‘80s και ’90s έφεραν ένα νέο επίπεδο στιχουργικής πολυπλοκότητας και κοινωνικού σχολιασμού στο spoken word, με καλλιτέχνες όπως ο Tupac να συνδυάζουν την ποιητική έκφραση με το ρυθμικό delivery.
Το σύγχρονο spoken word χαρακτηρίζεται από την έμφαση που δίνει στην ερμηνεία, την μουσικότητα, την κινησιολογία όσο και στην σκηνοθεσία και σκηνογραφία των spoken word artists. Φέρνει στο προσκήνιο μια νέα μοντέρνα και ζωντανή εκδοχή της ποίησης που ζει στο σήμερα.
Λίγα λόγια για τη «ντεκαντάνς» Η ντεκαντάνς είναι ένα εγχείρημα στον κόσμο των ανεξάρτητων εκδόσεων και των τεχνών. Προτεραιότητα μας είναι η προώθηση των καλλιτεχνών στον τομέα της ποίησης και της λογοτεχνίας. Στόχος μας είναι η ανάπτυξη ενός δικτύου συγγραφέων και ποιητών, που εκδίδουν βιβλία σε χαμηλό κόστος, με την υψηλότερη αισθητική και ποιότητα στην αγορά.
Το project ντεκαντανς ιδρύθηκε από την Α.Επίθετη και την Fâné, μέλη της καλλιτεχνικής κολεκτίβας The Bad Poetry Social Club, με σκοπό να δημιουργήσουν μια σύγχρονη πλατφόρμα για τις ανεξάρτητες εκδόσεις και τέχνες. Στόχος μας στην ντεκαντάνς είναι να παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες, αλλά και υπηρεσίες networking και διαμεσολάβησης ανάμεσα σε νέους/νέες καλλιτέχνες/ιδες στον τομέα της λογοτεχνίας και της ποίησης και σε άλλους/ες επαγγελματίες για μια ολοκληρωμένη διαδικασία αυτό-έκδοσης βιβλίου και ποιητικής συλλογής. Παράλληλα η ντεκαντάνς στοχεύει να δραστηριοποιηθεί και γενικότερα στον τομέα της τέχνης. Πιο συγκεκριμένα με την διοργάνωση ποιητικών παρουσιάσεων και performance, την διοργάνωση spoken word lives, την παραγωγή video poetry, καθώς και την παραγωγή ανεξάρτητων θεατρικών performance και παραστάσεων.
«Αφιερώστε ένα τριήμερο για μια βουτιά σε έναν κόσμο όπου οι λέξεις έχουν ρυθμό, το συναίσθημα γίνεται ήχος και οι σκηνές ζωντανεύουν από ενέργεια. Το 1ο Φεστιβάλ Προφορικής Ποίησης Κομοτηνής σάς περιμένει να γίνετε μέρος μιας πρωτόγνωρης εμπειρίας: τρεις ημέρες γεμάτες σύγχρονη ποίηση, δημιουργία και έκφραση», αναφέρουν στην αναλυτική πρόσκληση οι διοργανωτές.
xronos.gr
Ανέγερση του 1ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής στο πλαίσιο του Προγράμματος “Ανατολική Μακεδονία – Θράκη 2021-2027”
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης επενδύει στο μέλλον της νέας γενιάς μέσω του Προγράμματος «Ανατολική Μακεδονία – Θράκη 2021 – 2027», με στόχο την αναβάθμιση της εκπαίδευσης στην περιοχή. Στο πλαίσιο αυτό, χρηματοδοτεί με 24.244.476,93 ευρώ την ίδρυση, επέκταση και εκσυγχρονισμό 12 σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καλύπτοντας ανάγκες σε κτιριακό δυναμικό, εξοπλισμό και διευκολύνσεις για μαθητές ΑμεΑ.
Ανάμεσα σε αυτά τα έργα περιλαμβάνεται και το 1ο Νηπιαγωγείο του Δήμου Κομοτηνής, για το οποίο το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης παραχώρησε το οικόπεδο. Ο Δήμος Κομοτηνής, μέσω της Τεχνικής Υπηρεσίας του, ολοκλήρωσε την πρόταση για την ανέγερση του 1ου Νηπιαγωγείου, έργο με προϋπολογισμό 1,8 εκατομμυρίων ευρώ. Επόμενος στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι να εντάξει την ανέγερση του 11ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής σε χρηματοδοτούμενο έργο.
Ξάνθη: Προπηλάκισαν και έδιωξαν τον νόμιμο μουφτή Κομοτηνής από τζαμί
Εικόνες ντροπής εκτυλίχτηκαν την Παρασκευή στην Ξάνθη, κατά τη διάρκεια της μεσημβρινής προσευχής στο τέμενος Πλατάνου (Τσινάρ τζαμί).
O νόμιμος μουφτής Κομοτηνής Χαλήλ Τζιχάτ, ο οποίος χτες επισκέφτηκε την Ξάνθη για να παραστεί στα εγκαίνια του νέου διδακτηρίου του Μουσουλμανικού Ιεροσπουδαστηρίου Ξάνθης, παρέμεινε στην πόλη για τη μεσημεριανή προσευχή, όπως ορίζει το Κοράνι.
Ωστόσο, όταν προσπάθησε να μπει στο τέμενος Πλατάνου έγινε δέκτης μίας φραστικής και παραλίγο σωματικής επίθεσης, προκειμένου να μην του επιτραπεί η είσοδος στο τζαμί.
Νεκρός άντρας στο κλειστό γυμναστήριο Κομοτηνής
Νεκρός βρέθηκε σήμερα το πρωί ένας 58χρονος άνδρας στο κλειστό γυμναστήριο της Κομοτηνής. Τη σορό του εντόπισε μηχανικός που είχε μεταβεί στο χώρο για να επιθεωρήσει εργασίες.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η Ελληνική Αστυνομία έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας, ωστόσο συνεχίζει την έρευνα για το περιστατικό. Στο σημείο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο μετέφερε τη σορό στο Νοσοκομείο Κομοτηνής για περαιτέρω εξετάσεις.
Αντιδράσεις για ανάρτηση υλικού με χρωματισμούς ΛΟΑΤΚΙ σε δημοτικό σχολείο της Κομοτηνής
Την αντίδρασή του για την ανάρτηση σε εσωτερικό σημείο του 4ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής, υλικού σε αποχρώσεις της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας που αντιπροσωπεύει διαφορετικά φύλα και σεξουαλικούς προσανατολισμούς εκφράζει ο Σταύρος Κοσουτζής γονέας μαθητή του σχολείου.
Οπως ο ίδιος αναφέρει, πριν λίγες ημέρες έπεσε στην αντίληψη τους ότι έχει αναρτηθεί ‘ εκπαιδευτικό ‘ υλικό, εντός του δημοτικού σχολείου, σε ΛΟΑΤΚΙ χρωματισμούς.
Το θέμα μάλιστα δεν αποκλείεται να φτάσει μέχρι και την Βουλή των Ελλήνων.
Κοινωνικό φροντιστήριο | Εθελοντές εκπαιδευτικούς αναζητά ο Δ. Κομοτηνής
Λειτουργεί με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως σύγχρονης εκπαίδευσης – Απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Ο Δήμος Κομοτηνής σε συνεργασία με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, στο πλαίσιο λειτουργίας κοινωνικού φροντιστηρίου – τμημάτων εξ αποστάσεως ενισχυτικής – υποστηρικτικής διδασκαλίας μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου για την σχολική χρονιά 2024-2025,θα πραγματοποιήσει και φέτος το Κοινωνικό Φροντιστήριο.
Για τις ανάγκες λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου Κομοτηνής καλούνται όσοι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται να διδάξουν εθελοντικά εξ αποστάσεως ή δια ζώσης, να υποβάλουν αίτηση εγγράφως ή ηλεκτρονικά στην Διεύθυνση Κοινωνικών Πολιτικών (τηλ. επικοινωνίας: 2531083344, email: kpkomotinis@gmail.com).
Στην αίτηση πρέπει να αναγράφονται: η ειδικότητα, το τηλέφωνο και το e-mail. Αιτούμενες ειδικότητες: μαθηματικοί, φυσικοί, βιολόγοι, χημικοί, φιλόλογοι.
Στη Βουλή το θέμα του κορεσμού των φυλακών Κομοτηνής
Την προσεχή Τετάρτη αναμένεται να θέσει στην Επιτροπή Σωφρονιστικού Συστήματος της Βουλής το θέμα του υπερπληθυσμού κρατουμένων στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Κομοτηνής ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δράμας Θεόφιλος Ξανθόπουλος ο οποίος είναι μέλος της Επιτροπής.
Υπενθυμίζεται πως στο Σωφρονιστικό Κατάστημα της Κομοτηνής κρατούνται 260 άτομα με τάσεις αυξητικές, μια και μεταφέρονται εκεί όλοι οι κρατούμενοι, ενώ λειτουργεί το Σωφρονιστικό Κατάστημα στο Νικηφόρο Δράμας, δυναμικότητας 600 ατόμων, ωστόσο κρατούνται μόλις 50 άτομα.
Οι δε συνθήκες στις Φυλακές Κομοτηνής είναι ασφυκτικές καθώς αντιστοιχούν 0,70 τετραγωνικά μέτρα για κάθε κρατούμενο και κοινή τουαλέτα ανά 40 – 50 κρατούμενους.
Επίσης το Σωφρονιστικό Κατάστημα Κομοτηνής παρουσιάζει πολλές ελλείψεις σε έμψυχο δυναμικό, καθώς λειτουργεί με το 1/3 των Σωφρονιστικών Υπαλλήλων από αυτούς που θα έπρεπε να διαθέτει.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο γενικός γραμματέας Αντιεγκληματικής Πολιτικής Αρίστος Περρής σχεδιάζει να επισκεφθεί τα 35 Σωφρονιστικά Συστήματα της Χώρας, μεταξύ αυτών και αυτό της Κομοτηνής, που αυτή τη στιγμή παρατηρείται αυτή η υπερπληθώρα κρατουμένων.
www.ertnews.gr
Άμεση ανάγκη για μεταφορά κρατουμένων από τις Φυλακές Κομοτηνής
Οι εργαζόμενοι στις Φυλακές Κομοτηνής εκφράζουν με ανησυχία την άμεση ανάγκη για τη μεταφορά κρατουμένων στις νεόδμητες Φυλακές Νικηφόρου Δράμας, καθώς οι συνθήκες που επικρατούν στις φυλακές Κομοτηνής είναι πλέον δυσβάσταχτες.
Το αίτημα αυτό έχει ως στόχο την αποσυμφόρηση των εγκαταστάσεων και την καλύτερη διαχείριση του πληθυσμού των κρατουμένων, γεγονός που θα βελτιώσει τόσο την ασφάλεια όσο και την ποιότητα εργασίας των σωφρονιστικών υπαλλήλων.
Κενές θέσεις για μαθητές στο Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής
Την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:00 θα διεξαχθούν κατατακτήριες εξετάσεις.
Την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:00 θα διεξαχθούν κατατακτήριες εξετάσεις στο χώρο του Μουσικού Γυμνασίου-Λυκείου Κομοτηνής για την πλήρωση των παρακάτω κενών θέσεων του σχολείου, για το σχολικό έτος 2023 – 2024: 5 θέσεις στη Β’ Γυμνασίου, 5θέσεις στη Γ’ Γυμνασίου, 5 θέση στην Α’ Λυκείου, 5 θέσεις στη Β’ Λυκείου, 5 θέση στη Γ’ Λυκείου.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στο χώρο του σχολείου έως και την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου.
xronos.gr
Γιορτή Τρύγου από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ανατολικορωμυλιωτών Κομοτηνής στην Πλατεία Ειρήνης
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανατολικορωμυλιωτών Κομοτηνής διοργανώνει για έκτη συνεχόμενη χρονιά το παραδοσιακό δρώμενο του Τρύγου. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην Πλατεία Ειρήνης στις 13 Σεπτεμβρίου 2024, στις 7:30 μ.μ. Κατά τη διάρκεια της γιορτής, θα στηθούν παραδοσιακά πατητήρια όπου τα παιδιά της πόλης και όχι μόνο θα πατήσουν σταφύλια με τα πόδια, δημιουργώντας ζωντανά τον μούστο της χρονιάς.
Τα παιδικά τμήματα των Πολιτιστικών Ομίλων Ξυλαγανής, Αιγείρου, Ξάνθης και Ανατολικορωμυλιωτών Κομοτηνής θα παρουσιάσουν χορούς, ενώ η μουσική θα επιμεληθεί η ΕΒΡΙΤΙΚΗ ΖΥΓΙΑ. Οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν σουβλάκια και δωρεάν κρασί. Η εκδήλωση υποστηρίζεται από τον Δήμο Κομοτηνής και την Περιφέρεια ΑΜΘ.
Kατέβασαν την Ευρωπαική & την Δημοτική σημαία από το δημαρχείο Κομοτηνής
Από τους ιστούς σημαιών μπροστά στο δημαρχείο της Κομοτηνής, δεν κυματίζουν από εχθές το βράδυ οι δύο από τις τρείς σημαίες. Μπροστά στο δημοτικό κατάστημα υπάρχουν οι ιστοί με τις αντίστοιχες σημαίες, Ελληνική, με το λογότυπο του δήμου και η Ευρωπαική.
Παραμένει στην θέση της η Ελληνική σημαία , ενώ οι άλλες δύο , δηλαδή η Ευρωπαική και η σημαία του δήμου βρίσκονται η μία στο κάτω μέρος του κονταριού και στο οδόστρωμα η δεύτερη.
Να σημειωθεί ότι πριν από λίγο καιρό , συγκεκριμένα τον Μάρτιο του 2024 , είχαν παρουσιαστεί παρόμοια φαινόμενα αφαίρεσης σημαιών από δημόσια και δημοτικά κτήρια με τον δράστη να είχε βρεθεί περίπου δύο μήνες μετά και να υποστεί τις ανάλογες συνέπειες.
Για το νέο περιστατικό οι κάμερες που υπάρχουν στο κεντρικότατο σημείο της πόλης πιθανόν να δείξουν και τους υπεύθυνους της πράξης.
maronnews.gr
Τα 50 χρόνια από την ίδρυση του γιόρτασε ο Εμπορικός Σύλλογος της Κομοτηνής
Το απόγευμα της Παρασκευής 14 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε η εορταστική εκδήλωση για τα 50 χρόνια ίδρυσης του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής.
Στο μεταξύ 50 χρόνια ολοκληρώθηκαν και από την ίδρυση του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, όπου παρευρέθησαν επίκουροι καθηγητές του Τμήματος, οι οποίοι ανέδειξαν την σχέση του φοιτητικού πληθυσμού της Κομοτηνής με τον εμπορικό κόσμο της πόλης.
Το παρόν έδωσε και ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.
Ανοιχτή συνάντηση από το Ίδρυμα “Σταύρος Νιάρχος” για το νέο Νοσοκομείο Κομοτηνής
Με αφορμή την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών του νέου Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής ΙΣΝ στις αρχές Νοεμβρίου 2023 και πιστό στη δέσμευση να διατηρήσει ανοιχτό τον διάλογο με την τοπική κοινωνία, καθ’ όλη τη διάρκεια εξέλιξης του έργου, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος διοργάνωσε μια ακόμη ανοιχτή συνάντηση για το κοινό με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΙΣΝ, του Υπουργείου Υγείας, της ομάδας μελέτης και του αναδόχου κατασκευής – Ομίλου ΑΒΑΞ.
Στη συζήτηση συμμετείχε ο Υφυπουργός Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνει, μέσω ζωντανής σύνδεσης, ο Πρόεδρος του ΙΣΝ, κ. Ανδρέας Δρακόπουλος.
Στην αγορά της Κομοτηνής ο Ευριπίδης Στυλιανίδης
Τη δημοτική αγορά της Κομοτηνής επισκέφθηκε το πρωί της Μ. Πέμπτης 2 Μαΐου ο Βουλευτής Ροδόπης της ΝΔ Ευριπίδης Στυλιανίδης προκειμένου να ανταλλάξει ευχές ενόψει Πάσχα με επαγγελματίες και καταναλωτές.
Ο Βουλευτής Ροδόπης άκουσε από επαγγελματίες τα προβλήματα, τις προτάσεις και τις ανησυχίες τους, με τον ίδιο να τους διαβεβαιώνει πως είναι πάντα παρών για να στηρίξει κάθε προσπάθεια που θα ενισχύσει τόσο την αγοραστική δύναμη των πολιτών όσο και την τοπική αγορά.
Από τις 2 έως τις 18 Μαΐου τα φετινά «Ελευθέρια» Κομοτηνής
Συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του προγράμματος των Ελευθερίων Θράκης 2024, δόθηκε την Μεγάλη Πέμπτη στα γραφεία της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού και Νέας Γενιάς (πρώην ΔΚΕΠΠΑΚ), από τον αντιδήμαρχο κ. Ιωάννη Κυριαζή.
Εργατικό Κέντρο Κομοτηνής | Με κατάθεση στεφάνων στο Άγαλμα της Εθνικής Αντίστασης η Εργατική Πρωτομαγιά
Η Πρωτομαγιά, γνωστή και ως Ημέρα της Εργατικής Πρωτομαγιάς ή Διεθνής Ημέρα των Εργατών, έχει μεγάλη σημασία για τους εργαζόμενους γιατί αποτελεί μια ημέρα αναγνώρισης των δικαιωμάτων της εργατικής τάξης και των προσπαθειών για βελτίωση των συνθηκών εργασίας παγκοσμίως.
Η Πρωτομαγιά του 2024 βρίσκει για μια ακόμα χρονιά τις εργαζόμενες και τους εργαζόμενους της χώρας αντιμέτωπους με μία άνευ προηγουμένου κρίση διαβίωσης. Η ακρίβεια, η κοινωνική φτώχεια, ο περιορισμός εργασιακών δικαιωμάτων, η επισφάλεια και η ανασφάλεια στους χώρους εργασίας, είναι οι κυρίαρχες συνέπειες των εφαρμοζόμενων πολιτικών.
Η 1η Μάη εκτός από ημέρα μνήμης και τιμής για τους πρωτοπόρους αγωνιστές της εργατικής τάξης είναι και ημέρα αγώνα και απεργίας των εργαζομένων.
Η Πρωτομαγιά υπενθυμίζει και τιμά τις επιτυχίες και τις θυσίες των εργαζομένων στην ιστορία, όπως η μείωση των ωρών εργασίας, η βελτίωση των συνθηκών εργασίας και η θέσπιση του οκτάωρου. Αναδεικνύει το δικαίωμα στην εργασία και στις δίκαιες εργασιακές συνθήκες, κάτι που είναι θεμελιώδες για την κοινωνική δικαιοσύνη και την οικονομική ασφάλεια. Συμβολίζει την αλληλεγγύη μεταξύ των εργαζομένων ανά τον κόσμο και ενισχύει την έννοια της κοινής αγωνίας και των κοινών στόχων για καλύτερες συνθήκες για όλους. Παρέχει μια ευκαιρία για τους εργαζόμενους, να αναδείξουν τρέχοντα θέματα και προκλήσεις στον εργασιακό χώρο, όπως η ανισότητα, η ανεργία και οι δυσμενείς συνθήκες εργασίας.
Γι’ αυτό το λόγο αγωνιζόμαστε για ένα παρόν και ένα μέλλον καλύτερο για εμάς και τα παιδιά μας. Χωρίς ακρίβεια, κοινωνική φτώχεια, εργασιακή ανασφάλεια και ανισότητες.
Αυτή την ιστορική μέρα, ενώνουμε τη φωνή μας και όλοι μαζί δίνουμε αγωνιστικό, απεργιακό παρών στο κάλεσμα των συνδικάτων την Τετάρτη 1η Μάη.
Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Κομοτηνής καλεί σε μαζική συμμετοχή στην πρωτομαγιάτικη απεργιακή συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 1η Μάη.
Στην Κομοτηνή , η Συγκέντρωση του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Κομοτηνής με κατάθεση στεφάνων θα γίνει στις 11:00 π.μ. στο Άγαλμα της Εθνικής Αντίστασης μπροστά από την πρώην Νομαρχία.
maronnews.gr
Ζητούν την μόνιμη ύπαρξη περιπολικού στην είσοδο του Νοσοκομείου Κομοτηνής οι εργαζόμενοι
30 μήνες φυλακή χωρίς αναστολή ήταν η απόφαση του δικαστηρίου στην υπόθεση βιαιοπραγίας που σημειώθηκε πριν από περίπου 10 ημέρες στα επείγοντα περιστατικά του Νοσοκομείου Κομοτηνής εις βάρος εργαζομένων.
Στην απόφαση ασκήθηκε έφεση με αναστέλλουσα ισχύ , ενώ ο Αλέξανδρος Σπανός εκπρόσωπος της Αυτόνομης Παρέμβασης Υγειονομικών δήλωσε την αγωνία που βιώνουν καθημερινά οι εργαζόμενοι που αισθάνονται απροστάτευτοι, θέλοντας να περάσει το μήνυμα προς την τοπική κοινωνία ότι το νοσοκομείο δεν είναι ρινγκ.
Αναστολή λειτουργίας του Μεγάρου Μουσικής Κομοτηνής λόγω εκτέλεσης εργασιών αναβάθμισης
Σε αναστολή της συνολικής λειτουργίας του Μεγάρου Μουσικής Κομοτηνής προχωράει η Διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σε συνεργασία με την Επιτροπή που έχει συσταθεί και εποπτεύει τη λειτουργία του.
Η αναστολή λειτουργίας του Μεγάρου θα τεθεί σε ισχύ από την 10η Ιουνίου 2024 και θα διαρκέσει για όσο διάστημα κριθεί αναγκαίο για την ολοκλήρωση των εργασιών
συντήρησης και αναβάθμισης του εξοπλισμού του.
Εν τω μεταξύ, το προσεχές διάστημα αναμένεται να επισκεφτεί την Κομοτηνή κλιμάκιο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, προκειμένου να διερευνηθεί και να οριστικοποιηθεί η μορφή
της συνεργασίας πάνω σε τεχνικά και καλλιτεχνικά θέματα με πεδίο εφαρμογής το Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής.
Παράλληλα, τόσο η Διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης όσο και η Επιτροπή που εποπτεύει τη λειτουργία του Μεγάρου Μουσικής Κομοτηνής,
επεξεργάζονται σχέδια συνολικής αναβάθμισης του Μεγάρου, ώστε αυτό να επιτελεί τον ουσιαστικό σκοπό του που είναι η ανάδειξη και η προαγωγή του πολιτιστικού προϊόντος
της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Έκλεισαν τον δρόμο για μισή ώρα οι αγρότες της Ροδόπης στο 3ο χλμ Κομοτηνής Ξάνθης
Ξανά στους δρόμους βγήκανοι αγρότες μετά από κάλεσμα του Αγροτικού Συλλόγου Δήμου Κομοτηνής, στον απόηχο των μέτρων ελάφρυνσης του κόστους καλλιέργειας που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Μάλιστα προχώρησαν και σε συμβολικό μπλόκο μισής ώρας το μεσημέρι της Τετάρτης στο 3ο χιλιόμετρο Κομοτηνής-Ξάνθης
Δείτε ρεπορτάζ :
Αλεξανδρούπολη: Κελέτσης | “Αντιπροσωπεία του Συλλ. Αγροτών που διαμαρτυρόταν στο αεροδρόμιο, συμμετείχε στη σύσκεψη της Κομοτηνής”
Ουδέποτε υπήρξε ραντεβού του ΥπΑΑΤ Λευτέρη Αυγενάκη με τον Αγροτικό Σύλλογο Αλεξανδρούπολης, όπως ισχυρίσθηκαν μέλη της διοίκησής του, τόνισε στο ΟΡΕΝ, στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και βουλευτής Έβρου της ΝΔ Σταύρος Κελέτσης, αντιθέτως, όπως είπε στην ΕΡΤ, στην εκπομπή «Συνδέσεις», αντιπροσωπεία του συγκεκριμένου συλλόγου συμμετείχε στη σύσκεψη της Κομοτηνής.
Όπως εξήγησε ο υφυπουργός, ο Περιφερειάρχης Χριστόδουλος Τοψίδης, όταν είδε τον Λευτέρη Αυγενάκη στο Μέγαρο Μαξίμου στη συνάντηση των περιφερειαρχών με τον Πρωθυπουργό, τον κάλεσε να μεταβεί στην Κομοτηνή όπου οργάνωσε σύσκεψη εκπροσώπων αγροτικών φορέων της Περιφέρειας.
Η σύσκεψη, όπως είπε ο Σταύρος Κελέτσης, η οποία έγινε στα γραφεία της Περιφέρειας στην Κομοτηνή, ξεκίνησε στις 3.30 μμ. Διήρκεσε όμως πέραν του αναμενομένου. «Η συζήτηση με τους θεσμικούς έγινε σε πάρα πολύ ωραίο κλίμα να ανταλλάσσουμε απόψεις πάνω στα αγροτικά ζητήματα», σημείωσε και τόνισε ότι στη σύσκεψη της Κομοτηνής «υπήρχαν και εκπρόσωποι και των συγκεκριμένων αγροτών από την Αλεξανδρούπολη που τοποθετήθηκαν».
Εξήγησε δε, ότι «στην Αλεξανδρούπολη είχαμε κανονίσει, λίγο πριν την πτήση να πάει ο υπουργός να ξεκουραστεί σε ένα δωμάτιο και ταυτοχρόνως να δει τους ελαιοπαραγωγούς που είχαν καμένες ελιές προκειμένου να του πουν για μια εκκρεμότητα που υπάρχει, σχετικά με τη μη καταβολή ακόμη μιας αποζημίωσης για τις ελιές. Άλλο ραντεβού, άλλη συνάντηση δεν υπήρχε στο πρόγραμμα».
Όπως είπε οι αγρότες της περιοχής έμαθαν ότι θα πάει εκεί και αυτοοργανώθηκαν και πήγαν έξω από το ξενοδοχείο. Επειδή, όμως, η συνάντηση στην Κομοτηνή κράτησε παραπάνω από τρεις ώρες, «είπαμε ότι δεν θα πάμε στο ξενοδοχείο αλλά κατ’ ευθείαν στο αεροδρόμιο και εκεί θα έλθουν οι ελαιοπαραγωγοί να τους δει, σε μια αίθουσα του αεροδρομίου, πράγμα και το οποίο έγινε», τόνισε ο υφυπουργός, ο οποίος συμπλήρωσε ότι ο ίδιος ειδοποίησε τους ελαιοπαραγωγούς να έλθουν στο αεροδρόμιο για να γίνει η συνάντηση.
Σε ερώτηση γιατί προκλήθηκε η ένταση, ο Σταύρος Κελέτσης είπε «γιατί οι αγρότες που είχαν συγκεντρωθεί έξω από το ξενοδοχείο και περίμεναν ότι θα πάει ο κ. Αυγενάκης, τελικά έμαθαν ότι δεν θα πάει. Αλλά δεν πήγε γιατί ματαίωσε κάποια συνάντηση που είχε προγραμματιστεί, αλλά γιατί πήγαμε κατ’ ευθείαν στο αεροδρόμιο επειδή κράτησε σε μάκρος η συνάντηση που έγινε στην Κομοτηνή και η οποία έγινε με πρωτοβουλία της Περιφέρειας». Και πρόσθεσε: «Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ότι δήθεν ματαιώθηκε, ακυρώθηκε κάποιο ραντεβού, αυτό δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια» Μάλιστα ο υφυπουργός ο οποίος είπε ότι γνωρίζει τους συγκεκριμένους αγρότες, είπε ότι τους είχε ο ίδιος συναντήσει τις προηγούμενες ημέρες και μάλιστα ο ίδιος μια ημέρα πριν είχε πάει στο μπλόκο των Καστανιών και είχε συνομιλήσει με τους αγρότες περισσότερο από μια ώρα.
Αναφερόμενος στην αυριανή συνάντηση αντιπροσωπείας των μπλόκων με τον πρωθυπουργό, ο υφυπουργός είπε ότι όλοι προσβλέπουμε σε αυτήν και επισήμανε την φράση του Κυριάκου Μητσοτάκη ότι «θα ξύσουμε τον πάτο του βαρελιού».Όπως εξήγησε «αυτό σημαίνει οτιδήποτε περισσότερο είναι από το υστέρημα των Ελλήνων πολιτών και της οικονομίας μας».
Στέλνοντας μήνυμα προς τους αγρότες τόνισε ότι «οι πόρτες του υπουργείου ήταν και είναι ανοικτές. Ο διάλογος είναι συνεχής από την πρώτη στιγμή που πήγαμε στο υπουργείο μέχρι και αυτές τις δύσκολες ώρες που έχουμε τα μπλόκα. Η συλλογική διαμαρτυρία είναι απόλυτα θεμιτό δικαίωμα, αρκεί να μη φτάνει στο σημείο να λειτουργεί σε βάρος της κοινωνίας και της οικονομίας».
Ξανά υπό κατάληψη η Νομική Σχολή Κομοτηνής
Ξανά υπό κατάληψη τελεί από το απόγευμα της Τρίτης 6 Φεβρουαρίου η Νομική Σχολή Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην Πανεπιστημιούπολη Κομοτηνής.
Θυμίζουμε ότι το απόγευμα της Δευτέρας η φοιτητική κατάληψη έληξε με εκκένωση από την Ελληνική Αστυνομία, η οποία προχώρησε σε 18 προσαγωγές φοιτητών.
Αφέθηκαν ελεύθεροι οι 12 προσαχθέντες της κατάληψης στη Νομική Κομοτηνής
Μπορεί να αφέθηκαν ελεύθεροι τελικά χθες το βράδυ οι 12 προσαχθέντες φοιτητές που παρέμεναν στο Αστυνομικό Τμήμα, ωστόσο θα παραπεμφθούν αρμοδίως στα Δικαστήρια με τακτική δικάσιμο καθώς κατηγορούνται για «διατάραξη λειτουργίας δημοσίου κτιρίου» με βάση το άρθρο 168 του Ποινικού Κώδικα, για την κατάληψη του κτιρίου της Νομικής Σχολής Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην Πανεπιστημιούπολη.
Βγάζουν τα τρακτέρ στον δρόμο οι αγρότες της Κομοτηνής
Έναρξη και επίσημα των κινητοποιήσεων των αγροτών στην ΠΑΜ-Θ
Την αρχή κάνει ο αγροτικός σύλλογος Κομοτηνής ο οποίος μετά από γενική συνέλευση που πραγματοποίησε έκανε γνωστό ότι θα βγουν τρακτέρ στους δρόμους την ερχόμενη Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024.
Καθαγιάστηκε το υδραγωγείο της Κομοτηνής
Καθαγιάστηκε το υδραγωγείο της Κομοτηνής από τον Μητροπολίτη Μαρωνείας & Κομοτηνής κκ Παντελεήμονα στο πλαίσιο του εορτασμού των φετινών Θεοφανείων.
Παρουσία αρκετού κόσμου, εκπροσώπων των αρχών, των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας, μετά τον Μεγάλο Αγιασμό στις εκκλησίες, τελέστηκε ο καθαγιασμός των υδάτων, παρουσία και του δημάρχου Κομοτηνής Γιάννη Γκαράνη.