Κίνημα Δημοκρατίας | Το νέο κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη

Στα αποκαλυπτήρια του ονόματος του νέου πολιτικού του φορέα προχώρησε σήμερα ο Στέφανος Κασσελάκης, το οποίο θα καλείται στο εξής «Κίνημα Δημοκρατίας», μετά από τριήμερη ψηφιακή ψηφοφορία των μελών της, ως «σύμφυτο με την ταυτότητά του» .

«Η ιδρυτική μας διακήρυξη είναι δεσμευτική για μας. Αυτήν την ιδρυτική διακήρυξη δεν θα την καταστρατηγήσουμε ποτέ» δεσμεύτηκε παρουσιάζοντας τις ιδρυτικές αρχές του νέου κόμματος ο Στέφανος Κασσελάκης, τοποθετώντας το παράλληλα στο προοδευτικό φάσμα και προσδιορίζοντάς το ως κόμμα της σύγχρονης Κεντροαριστεράς.




Στέφανος Κασσελάκης: «Βαφτίζει» το κόμμα από αυτά τα 15 ονόματα

Στέφανος Κασσελάκης παρουσιάζει την ιδρυτική διακήρυξη του νέου κόμματος το Σάββατο στις 23 Νοέμβρη στις 12 το μεσημέρι στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Από χθές το βράδυ Τετάρτη, κυκλοφόρησαν τα 15 ονόματα που θα τεθούν σε ψηφοφορία από τα μέλη του κινήματος. H ψηφοφορία θα διαρκέσει από τις 20/11/2024 19:29 ως τις 21/11/2024 22:00 ώρα Ελλάδος.
Το κάθε μέλος μπορεί να επιλέξει μέχρι τρεις ονομασίες
Τα μέλη μπορούν να κατατάξουν τους υποψηφίους με βάση τις προτιμήσεις τους, με σειρά 1, 2, 3 για κάθε επιλογή τους. Υπολογίζονται οι πρώτες επιλογές όλων των ψηφοφόρων.

Αν κάποιος υποψήφιος τίτλος λάβει την πλειοψηφία (>50%), κερδίζει.

Αν κανένας τίτλος δεν έχει πλειοψηφία ο υποψήφιος με τις λιγότερες ψήφους αποκλείεται.

Οι ψήφοι του μεταφέρονται στην επόμενη επιλογή που έχουν δηλώσει οι ψηφοφόροι.

Η διαδικασία συνεχίζεται μέχρι ένας υποψήφιος να συγκεντρώσει την πλειοψηφία.

Έτσι, όπως αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα www.todikomaskinima.grαυτά είναι τα 15 υποψήφια ονόματα του κόμματος Κασσελάκη:

1) ΑΛΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
2) ΑΥΡΙΟ

3) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ

4) ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

5) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ

6) ΕΜΕΙΣ

7) ΚΙΝΗΜΑ

8) ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

9) ΜΠΟΡΟΥΜΕ

10) ΜΠΡΟΣΤΑ!

11) ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ

12) ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ

13) ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

14) ΠΡΟΟΔΟΣ

15) ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε συνέντευξή του στο MEGA, περίπου 15 ονόματα θα τεθούν σε ψηφοφορία για την ονομασία του κυοφορούμενου κόμματος: «Έχω δει τα ονόματα που έχουν στείλει στην πλατφόρμα, είναι γύρω στα 80-90, με διάφορες παραλλαγές. Αυτό που είναι πιο ενδιαφέρον είναι ότι συμπλήρωσαν τα τρία χαρακτηριστικά που θέλουν στο νέο κίνημα και το πρώτο με μεγάλη διαφορά σε όλες τις ηλικίες, επαγγέλματα και σε όλη την επικράτεια είναι το ”συμμετοχικό”» ανέφερε.




Κασσελακης: Εσείς θα βαφτίσετε το νέο κόμμα

Για ένα νέο κίνημα «από την κοινωνία για την κοινωνία» έκανε λόγο ο Στέφανος Κασσελάκης στην ομιλία του έξω από τα γραφεία του, στον Ταύρο, η οποία είναι σε εξέλιξη.

«Το κίνημα που δημιουργούμε ανήκει σε εσάς και όχι σε εμένα. Έχουμε πρόγραμμα για την καινοτομία, την ανάπτυξη, την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, αλλά και την προστασία και την ασφάλεια των πολιτών», είπε, ενώ στη συνέχεια αποκάλυψε ότι και το όνομα θα είναι η επιλογή του κόσμου.

«Το κίνημα αυτό προόδου εσείς θα αποφασίσετε πώς το λένε, εσείς θα το βαφτίσετε!», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κασσελάκης.

 




ΣΥΡΙΖΑ: Οριστική διάσπαση στο κόμμα

Εντάσεις, γκρίνιες και λιποθυμίες. Μετά από μια επεισοδιακή διαδικασία που διήρκησε αρκετές ώρες το βράδυ της Παρασκευής, 87 και Στέφανος Κασσελάκης, αποφάσισαν να χωρίσουν τους δρόμους τους και να επισημοποιήσουν άλλη μια διάσπαση για τον ΣΥΡΙΖΑ.

Από νωρίς υποστηριχτές του Στέφανου Κασσελάκη είχαν συρρεύσει στο χώρο έξω από το συνέδριο και ζητούσαν να μπουν, με την πλειοψηφία να αρνείται την είσοδο σε οποιονδήποτε δεν αναγνώριζε ως σύνεδρο.

Κάποια στιγμή η Θεοδώρα Τζάκρη παρέδωσε στο προεδρείο στικάκι με 1.900 υπογραφές, που όμως δεν έγινε αποδεκτό.

Αμέσως ξεκίνησαν και οι ανεξαρτητοποιήσεις από την ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ με τέσσερις βουλευτές, τους Αυλωνίτη, Μάλαμα, Πέτρο Παππά και Ραλλία Χρηστίδου να κλείνουν τη πόρτα στο κόμμα.

Πλέον ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ αριθμούν από 31 βουλευτές, γεγονός που σημαίνει πως οποιαδήποτε νέα απώλεια της Κουμουνδούρου θα φέρει αλλαγές στον εκπρόσωπο της αξιωματικής αντιπολίτυεσης στη Βουλή.

Τις εξελίξεις σχολίασαν πάντως από το βήμα του συνεδρίου και οι υποψήφιοι πρόεδροι

«Έχω και γω το λιθαράκι της ευθύνης μου. Δεν θα κρυφτώ αναλαμβάνω στο σημείο που μου αναλογεί την ευθύνη και θα κάνω ότι μπορώ για να στρίψουμε το καράβι εκεί που πρέπει», είπε ο Παύλος Πολάκης.

«Είμαστε όλοι και όλες ταγμένοι στην επανεκκίνηση του ΣΥΡΙΖΑ από οποιαδήποτε θέση αποφασίσει η βάση του ΣΥΡΙΖΑ. Είμασταν είμαστε και θα είμαστε ΣΥΡΙΖΑ. Δεν χαρίζουμε τον ΣΥΡΙΖΑ», δήλωσε ο Σωκράτης Φάμελλος.

«Όσοι πλανήθηκαν από τις πλάνες υποσχέσεις κάποιων, αξίζει να παραμείνουν το ΣΥΡΙΖΑ να τους ανοίξουμε αγκαλιά. Όχι στον χουλιγκανισμό, οπαδισμό και τραμπουκισμό», είπε ο Νίκος Φαραντούρης.

megatv.com




Νίκη της Λεπέν στις Γαλλικές Εκλογές -Τρίτο κόμμα οι Κεντρώοι του Μακρόν

Η ηγέτιδα της ακροδεξιάς Μαρίν Λεπέν δήλωσε, το πρωί της Τρίτης, ότι το κόμμα της, ο Εθνικός Συναγερμός, θα επιδιώξει να σχηματίσει νέα κυβέρνηση στη Γαλλία ακόμη και αν δεν καταφέρει να συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία, σε μια αλλαγή θέσης ενόψει της επαναληπτικής ψηφοφορίας της Κυριακής.

Η Λεπέν υποστήριξε ότι, αν ο Εθνικός Συναγερμός δεν καταφέρει να εξασφαλίσει οριακά απόλυτη πλειοψηφία, θα αναζητήσει συμμάχους για κοινοβουλευτική υποστήριξη.




Στέφανος Κασσελάκης | «Θα είμαστε πρώτο κόμμα – Θέλω να κυβερνήσω δύο τετραετίες»

Tην πεποίθησή του ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. θα είναι πρώτο κόμμα στις ευρωεκλογές επανέλαβε ο Στέφανος Κασσελάκης μιλώντας το βράδυ της Πέμπτης στην εκπομπή «Αυτοψία» του Alpha, ενώ για τις ευρύτερες επιδιώξεις του ανέφερε ότι διεκδικεί δύο τετραετίες προκειμένου να εφαρμόσει ένα μεγάλο πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων που θα αλλάξουν την Ελλάδα.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε: «Δεν γνωρίζουμε αν τώρα είμαστε στο 17%, υπάρχουν κάποιες δημοσκοπήσεις που μας δίνουν τόσο ή και μεγαλύτερο ποσοστό, και τις γνωρίζουν και στο Μαξίμου. Είναι εφικτό και πιθανό να είμαστε πρώτο κόμμα. Αυτός είναι ο στόχος, όχι μόνο για εμάς, αλλά την κοινωνία. Το ιδεολογικό μας στίγμα επειδή είναι ξεκάθαρο, πείθει. Με την κυβέρνηση υπάρχει ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων που κερδίζει, αλλά για την πλειονότητα υπάρχει στασιμότητα και ανασφάλεια. Το σύνθημά της θα έπρεπε να είναι σταθερά, άτολμα, πουθενά. Το βασικό για εμάς είναι να είμαστε αυθεντικοί και συνεπείς».

Αναφέρθηκε στη διεθνή σκηνή σημειώνοντας ότι «εμείς λέμε ότι πρέπει να σταματήσει η σφαγή στη Γάζα, παρότι καταδικάζουμε τις τρομοκρατικές επιθέσεις. Δεν υπήρξε από εμένα στήριξη στο Ισραήλ. Αλλο αυτό που έκανε το Ιράν και άλλο αυτό που γίνεται στην Παλαιστίνη». Υπογράμμισε ότι «δεν υπάρχει μετάλλαξη του ΣΥΡΙΖΑ, εκτός από τη δομική και οργανωτική, έχει ανοίξει το κόμμα και έρχονται νέοι άνθρωποι».

«Ολοι πολεμούν τον ΣΥΡΙΖΑ»

Σημείωσε ότι, ακόμη και αν δεν πετύχει τον στόχο των ευρωεκλογών, «δεν θα μετανιώσω, αρκεί να είμαστε αυθεντικοί. Εμείς δεν θα παίξουμε με ΜΜΕ. Δεν θα κάνουμε αυτό το παιχνίδι όπως το κάνει το Μαξίμου». Ασκησε κριτική στα ΜΜΕ λέγοντας: «Βλέπετε ότι πήγα στη Γαύδο, παρουσίασα τα ψέματα του πρωθυπουργού και δεν έπαιξαν το βίντεο, ενώ ασχολούνται με ψευδείς διαρροές για μένα». Ανέφερε ακόμη ότι «όλοι πολεμούν τον ΣΥΡΙΖΑ».

Αναφέρθηκε στο ευρωψηφοδέλτιο του κόμματος και στις επικείμενες ευρωεκλογές λέγοντας: «Είμαι περήφανος για το ψηφοδέλτιο, είναι το πρώτο ψηφοδέλτιο άμεσης δημοκρατίας, δεν επιλέγει ο πρόεδρος για να κρατήσει ισορροπίες. Εχουμε τρεις ανθρώπους με αναπηρία που προέκυψαν από τις προκριματικές εκλογές, έχουμε εκπροσώπους της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας και υπάρχει και η ποσόστωση για τις γυναίκες, που είμαι περήφανος που την βρήκα και την εφαρμόζω. Η Ευρώπη στερείται έμπνευσης και λογοδοσίας στον Ευρωπαίο πολίτη, η Ε.Ε. θεωρείται γραφειοκρατικό λόμπι. Η λογοδοσία είναι πολύ σημαντική. Θα έπρεπε να υπάρχουν πανευρωπαϊκά ψηφοδέλτια και να επιλέγεται η ηγεσία της Κομισιόν από το Ευρωκοινοβούλιο. Η Ευρώπη που θέλουμε πρέπει να είναι πράσινη, κοινωνική, με λιγότερη λιτότητα. Τα 2,5% πλεονάσματα που έχουν επιβληθεί στη χώρα είναι αντιπαραγωγικά. Ο κόσμος το έχει καταλάβει ότι πρόκειται για κοροϊδία από την πλευρά της κυβέρνησης».

«Είμαι και ηγέτης, είμαι και για μπίρες»

Για το «αυτογκόλ με την υποψηφιότητα Παπανώτα» απάντησε: «Πήρα μία απόφαση βάσει αυτών που άκουσα, και ήμουν απολύτως συνεπής με τις απόψεις μου. Από εκεί και μετά για εμάς το θέμα είναι λήξαν. Ο κ. Μητσοτάκης γιατί κρατά αμφιλεγόμενα πρόσωπα που χαϊδεύουν ακροδεξιά αυτιά; Ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα λειτουργεί βάσει αρχών. Είμαι και ηγέτης, είμαι και για μπίρες. Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και μελλοντικός πρωθυπουργός τους θα είναι προσιτός, αληθινός, γήινος και θα τους εκπροσωπεί με σοβαρότητα και στιβαρότητα και δεν θα προδώσει τα εθνικά συμφέροντα».

Ασκησε κριτική στο πολιτικό σύστημα λέγοντας: «Δεν θέλω να βάλω όλους σε ένα τσουβάλι, υπάρχουν και αξιόλογοι βουλευτές και πολιτικοί. Αλλά υπάρχει ένα πολιτικό σύστημα που απωθεί νέους ανθρώπους από το να εμπλακούν. Θα υπάρχει μία μεγάλη κάθαρση αν πετύχουμε τον σκοπό μας». Για τους αντιπάλους του είπε ότι «δεν είναι πιο πειθαρχημένοι, αλλά έχουν το σύστημα μαζί τους. Ο Αντώνης Σαμαράς στον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών προσέβαλε τον κόσμο, αλλά τα μέσα ενημέρωσης ασχολήθηκαν μαζί του μόνο για μία ημέρα».

Ο κ. Κασσελάκης, αφού σημείωσε ότι το σύνθημα «πατρίς θρησκεία οικογένεια είναι χουντικό», επέμεινε ότι δεν χαρίζει την πατρίδα, τη θρησκεία και την οικογένεια και εξήγησε: «Είναι λιγότερο οικογενειάρχες ή πιστοί ή πατριώτες οι αριστεροί πολίτες; Ποιος πάλεψε για την πατρίδα. Ναι, είμαι θρήσκος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ως πολιτικός δεν διακρίνω αυτό που πιστεύω από τον σεβασμό μου για αυτό που πρεσβεύει ο άλλος. Κανείς δεν πρέπει να απολογηθεί για το αν είναι θρήσκος. Υπάρχει ένα στερεότυπο, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι εναντίον της παράδοσης. Δεν ισχύει. Παράλληλα ο ΣΥΡΙΖΑ είναι υπέρ της ισότητας και της προόδου. Θέλουμε να φέρουμε πρόοδο, με φροντίδα προς τους πλέον αδύναμους και εκείνους που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη».

Για τις δηλώσεις σχετικά με τη βάπτισή του είπε: «Δεν είπα ότι έγινε θαύμα στη γέννησή μου». Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ανέφερε: «Δεν είναι και κακό να πιστεύει κανείς στα θαύματα. Σέβομαι το μεγαλείο του Θεού, πιστεύω στην επιστήμη, αλλά υπάρχουν και πράγματα που δεν μπορούμε να λύσουμε και να εξηγήσουμε».

Κάνοντας χιούμορ και αφήνοντας ταυτόχρονα αιχμή κατά του πρωθυπουργού είπε: «Το μεγαλύτερο θαύμα είναι πώς κάποιος με μισθό βουλευτή μπορεί να έχει 42 σπίτια στην ιδιοκτησία του».

Για τη σχέση του με τον Αλέξη Τσίπρα και την παρουσία του πρώην πρωθυπουργού στην παρουσίαση του ευρωψηφοδελτίου του κόμματος είπε: «Δεν ήλθε χωρίς συνεννόηση, είχαμε συζητήσει ότι η κατάλληλη θα ήταν η ανακοίνωση του ευρωψηφοδελτίου. Για εμένα δεν υπήρξε ποτέ πληγή από τη στάση του Αλέξη Τσίπρα. Ηταν έκπληξη η ανάρτησή του πριν από το Συνέδριο, αλλά καταλαβαίνω γιατί ήθελε να μιλήσει με τον δικό του τρόπο στο κόμμα του οποίου υπήρξε η σημαία του. Τιμώ πάρα πολύ το έργο του ως πρωθυπουργός. Στην περιοδεία μου στα νησιά του Αιγαίου ακούω καλά λόγια για το τι εξαιρετική δουλειά έχουν κάνει οι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ, για τον συγχωρεμένο τον Σαντορινιό, για τα νοσοκομεία και τον Πολάκη, για την Κουντούρα. Υπάρχουν πάρα πολλά καλά που έχουν γίνει, μαζί με τα λάθη. Δεν υπάρχει μέτωπο με τον Τσίπρα, μιλάμε, μιλήσαμε μετά το Συνέδριο και είχαμε πάντα καλή σχέση και φάνηκε στην εκδήλωση της παρουσίασης των ευρωβουλευτών».

Ο κ. Κασσελάκης διαβεβαίωσε ότι «εμείς δεν θα προδώσουμε τον απλό λαϊκό κόσμο. Με μία δική μας κυβέρνηση σίγουρα δεν θα υπήρχε συγκάλυψη για τα Τέμπη. Για ποιο λόγο να μην πάει ο Κώστας Καραμανλής στη δικαιοσύνη; Γιατί τον αμνηστεύει η Ν.Δ.;».

Αναφέρθηκε στο Σύστημα Υγείας λέγοντας ότι «το έχουν αφήσει να διαλυθεί» και πρόσθεσε: «Η Νάξος με τόσο πολύ τουρισμό έχει έξι μόνο διασώστες. Πρέπει να ξεφτιλιστούμε και διεθνώς; Η Ν.Δ. δεν δίνει αξία στην ανθρώπινη ζωή όπως πρέπει. Το βλέπεις στο ΕΣΥ, το βλέπεις στα Τέμπη, στην οικονομική πολιτική. Ενα νέο ζευγάρι πώς θα αρχίσει τη ζωή του; Παράλληλα έχουμε τα μεγαλύτερα υπερκέρδη στις τράπεζες και στις εταιρείες ενέργειας».

«Ο κόσμος θα κοιμάται ήσυχος»

Στο θέμα της ασφάλειας είπε: «Μία γυναίκα σκοτώνεται έξω από το Αστυνομικό Τμήμα, οι νεοναζί διασχίζουν ανενόχλητοι την Ελλάδα. Πώς θα υπάρξει ασφάλεια του πολίτη; Πέντε χρόνια κυβερνούν. Οταν γίνουμε κυβέρνηση ο κόσμος θα μπορεί να κοιμάται ήσυχος».

Κάνοντας κριτική στο πολιτικό σύστημα είπε: «Το ξέρετε ότι ο υπουργός Οικονομίας από φοιτητής έγινε βουλευτής. Η δική μου κυβέρνηση θα είναι από ανθρώπους που έχουν ένσημα από την οικονομία και την κοινωνία. Ή αν έχουν κάνει καλή δουλειά στη Βουλή, και από τη Βουλή». Είπε ότι έχει στο μυαλό του ανθρώπους για τη μελλοντική κυβέρνηση, αλλά περιορίστηκε να αποκαλύψει ότι «ο Ευάγγελος Αποστολάκης θα είναι ο επόμενος υπουργός Αμυνας».

Για τα περιουσιακά του στοιχεία είπε: «Εχω πολύ λιγότερα από τον Μητσοτάκη. Θα τα παρουσιάσω όλα στον κόσμο πριν τις ευρωεκλογές. Από το τίποτα ξεκίνησα, με το σπαθί μου τα πέτυχα. Τα οικονομικά μου αποτελέσματα είναι εκείνα που μπορεί να δει κανείς σε μία εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Είμαι ο πολιτικός με τη μεγαλύτερη διαφάνεια».

Για τους επικριτές του και τις εταιρείες του στο Ντελαγουέαρ είπε: «Οι εταιρείες δεν φορολογούνται εκεί που ιδρύονται αλλά εκεί που δραστηριοποιούνται. Δεν το ξέρουν; Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η λάσπη. Στην Ελλάδα αν δεν έχεις επώνυμο και κληρονομιά δεν πας πουθενά, και αυτό πρέπει να αλλάξει. Οταν κυβερνήσω θα είμαι προσιτός και ανθρώπινος. Οταν είσαι από τζάκι έχεις αλαζονεία. Φαίνεται η αλαζονεία τους όταν π.χ. λένε ότι μόνο η Ν.Δ. μπορεί να εξυπηρετήσει εθνικά συμφέροντα στην Ευρώπη. Το λένε εκείνοι που έχουν καταδικαστεί από το Ευρωκοινοβούλιο, δεν ντρέπονται;».

Λάθη τακτικής

Συνεχίζοντας για το πολιτικό σύστημα ανέφερε: «Το πολιτικό σύστημα είναι πιο βρώμικο από όσο πίστευα. Ο κόσμος δεν το σιχαίνεται άδικα. Υπάρχει διαφθορά. Εχει όμως και ρήγματα. Για αυτό και δεν το φοβάμαι, εμείς χτίζουμε ένα κίνημα και είμαι αισιόδοξος. Το μεγάλο μου στοίχημα είναι να πείσω τον κόσμο ότι μπορούμε να αλλάξουμε. Την πολιτική τη βλέπω σαν λειτούργημα. Δεν είμαι δογματικός. Μετά την είσοδό μου στην πολιτική έχω γίνει πιο διαλλακτικός. Θα ήμουν απογοητευμένος αν είχα συνδιαλλαγεί για να πετύχω κάτι. Τα λάθη μου είναι περισσότερο τακτικής παρά στρατηγικής. Κάνω μαθήματα για να βελτιώσω τα ελληνικά μου».

Σε ερώτημα για τις πολιτικές του φιλοδοξίες είπε ότι επιθυμεί «δύο θητείες, ώστε να εφαρμόσουμε ένα μεγάλο πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων, να ενώσουμε όλη την Ελλάδα, να αποκεντρώσουμε, να λύσουμε το δημογραφικό πρόβλημα. Δεν πιστεύω στην επ’ άπειρον δραστηριότητα στη πολιτική. Δεν θα είμαι πάντα πολιτικός, πιστεύω στην ανανέωση. Σε ένα χρονικό διάστημα μίας οκταετίας μπορεί κανείς να κάνει πολλά κακά, όπως γίνονται αυτή τη στιγμή και πολλά καλά. Δεν είμαι από εκείνους που θεωρούν ότι γεννήθηκαν για να κυβερνήσουν, θέλω να είμαι χρήσιμος και να αλλάξουμε το πολιτικό σκηνικό».

Σημείωσε ακόμη ότι «στους ομογενείς δεν ακούστηκε καλά αυτό που είπε ο πρωθυπουργός περί “εισαγόμενου αρχηγού”, γιατί φάνηκε ότι μας θεωρούν εισαγόμενες ψήφους και εισαγόμενο χρήμα. Είναι στοίχημα να ενώσουμε την ομογένεια και τον Ελληνισμό της Κύπρου. Ο πρωθυπουργός στον ΟΗΕ δεν ανέφερε την Κύπρο, την έχει εγκαταλείψει».

Πάσχα στην Κέρκυρα

Σε πιο προσωπικές ερωτήσεις είπε: «Θα κάνω Πάσχα στην Κέρκυρα. Θα πάω στην εκκλησία. Το ελληνικό Πάσχα το γιορτάζω ανέκαθεν. Το Πάσχα για μένα είναι περίοδος περισυλλογής και ενδοσκόπησης».

Σε ερώτηση για το αν άλλαξε κάτι στη σχέση του μετά τον γάμο είπε: «Μόνο το νομικό πλαίσιο της σχέσης. Στην αρχή που υπήρχε η εσωκομματική αναστάτωση ήταν πιο δύσκολα. Είχα προσπαθήσει να κρατήσω το κόμμα ενωμένο ακόμη και με ανθρώπους που με λοιδορούσαν. Μετά τη διάσπαση είχαμε ένα συμπαγές κόμμα. Παντρεύτηκα στην Αμερική γιατί δεν επιτρεπόταν στην Ελλάδα και δεν ήταν βέβαιο ότι θα ψηφιστεί ο νόμος. Οταν είχα ρωτήσει τον πρωθυπουργό στη συνάντησή μας, μου είχε πει ότι θα φέρει τον γάμο μέσα στην τετραετία. Οταν του είπα ότι στο Bloomberg είχε πει ότι θα το φέρει μέσα στον χρόνο, μου απάντησε ότι είναι θέμα τάιμινγκ». Σημείωσε ότι είναι 36 ετών και «στοχεύει να υιοθετήσει παιδιά μέχρι τα 40».

Ανέφερε ακόμη ότι η προεδρία του κόμματος «οικονομικά μού έχει στοιχίσει πάρα πολύ. Τώρα δεν έχω εισόδημα, ούτε έχω μισθό από το κόμμα και αντίθετα προσφέρω». Σημείωσε πάντως: «Μην κάνω τον κακομοίρη, δεν έχω πρόβλημα, δεν έχω ανάγκη να ξαναδουλέψω. Θα αντέξω μέχρι το τέλος της τετραετίας. Το σημαντικό όμως για τον κόσμο είναι να ξέρει ότι αυτός που ζητά την εμπιστοσύνη του είναι τίμιος. Αγαπήστε με με την καρδιά σας και να είστε απαιτητικοί με μένα. Αξίζει να δώσεις ευκαιρία σε έναν άνθρωπο».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, kathimerini.gr

 




Ανδρουλάκης για ευρωεκλογές | Μεγάλη νίκη του ΠΑΣΟΚ να είναι δεύτερο κόμμα μετά από πολλά χρόνια

Στις ευρωεκλογές εστίασε σε συνέντευξή του την Τετάρτη 24/4 ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης λέγοντας πως στόχος του κόμματος είναι «να είναι ισχυρή αντιπολίτευση».

Μιλώντας στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ ο Νίκος Ανδρουλάκης τόνισε πως η άνοδος του ΠΑΣΟΚ θα αποτελούσε τον μόνο τρόπο ώστε να αλλάξει το κυβερνητικό τροπάριο.

«Ο λαός έδωσε στην κυβέρνηση 41% αλλά δεν έχει δει τίποτα μέσα σε ένα χρόνο. Το καλοκαίρι πέρυσι είχαμε τις μεγαλύτερες επιπτώσεις σε φυσικές καταστροφές. Είχαμε την πυρκαγιά στην Ευρώπη, στη Δαδιά, ενώ η ακρίβεια φτάνει κόκκινο» υπογράμμισε.

Στην ερώτηση, αν ο στόχος παραμένει το ΠΑΣΟΚ να είναι δεύτερο κόμμα στις προσεχείς ευρωεκλογές, απάντησε ότι αυτό θα «μεγάλη νίκη ώστε να μην κάνει παρέλαση αλαζονείας ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Η αντιπολίτευση που κάνει ο κ. Κασσελάκης με τα σπίτια εκατομμυρίων, τα κότερα και τα θαύματα είναι θείο δώρο στη ΝΔ».

Στο ενδεχόμενο να έρθει τρίτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ ο κ. Ανδρουλάκης απάντησε «προσμετράμε τις δυνάμεις μας με τα προηγούμενα ποσοστά. Βάζουμε έναν εθνικό στόχο, η χώρα να έχει σοβαρή αντιπολίτευση που θα κάνει τη ΝΔ να νιώσει απειλή. Ο Μητσοτάκης κλιμακώνει την αλαζονεία της διακυβέρνησης του γιατί δεν έχει αντιπολίτευση» και πρόσθεσε: «αγωνίζομαι το ΠΑΣΟΚ να είναι νικητής των εκλογών και να είναι δεύτερο κόμμα. Υπάρχουν λόγοι να ψηφίσει κάποιος ΠΑΣΟΚ».

Αναφερόμενος στους στόχους του κόμματός του, είπε ότι είναι τα κοινά χρηματοδοτικά εργαλεία, ευρωστρατός κοινή εξωτερική πολιτική και πολιτικές που κάνουν την Ελλάδα ισχυρή. «Κάθε ψήφος στη ΝΔ είναι ψήφος στο κόμμα της λιτότητας που ενισχύει το γαλλογερμανικό άξονα».

Για το ντιμπέιτ είπε ότι ο ίδιος το ζητεί ώστε να συζητηθούν τα εθνικά θέματα και τα ευρωπαϊκά, «αλλά το αρνείται η ΝΔ».

Υποστήριξε ότι αν το ευρωπαϊκό λαϊκό κόμμα είναι ανίσχυρο, τότε «θα ανακάμψει το Ταμείο Ανάκαμψης που θα είναι μόνιμο χρηματοδοτικό εργαλείο».

«Το ΠΑΣΟΚ έφτιαξε έναν πυλώνα του κράτους, που σήμερα αποδομείται από τη ΝΔ»

Κληθείς να σχολιάσει την κριτική της ΝΔ ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ο «πράσινος ΣΥΡΙΖΑ», μεταξύ άλλων υποστήριξε ότι δεν ταυτίζονται οι απόψεις των δύο κομμάτων αναφέροντας ως παράδειγμα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Στη συνέχεια ο Νίκος Ανδρουλάκης εστίασε στην ιδιωτικοποίηση της Παιδείας και την κατάρρευση της Υγείας λέγοντας: «Το ΠΑΣΟΚ έφτιαξε έναν πυλώνα του κράτους, που σήμερα αποδομείται από τη ΝΔ».

Για τα απογευματινά χειρουργεία, είπε ότι «το ΠΑΣΟΚ πρώτα θα έφτιαχνε τα πρωινά και μετά θα έφτανε στα απογευματινά, με ένα τυπικό αντίτιμο», και υποστήριξε ότι ο Έλληνας πληρώνει το δεύτερο ακριβότερο αντίτιμο σε όλη την Ευρώπη για την υγεία του.

Η πρακτική αυτή οδηγεί σε καρτέλ, καθώς όπως είπε σύμφωνα με την τράπεζα της Ελλάδας, «το 75% των υπηρεσιών ιδιωτικής υγείας είναι από δύο οικονομικά συμφέροντα».

Για την ακρίβεια, είπε ότι τα μέτρα της κυβέρνησης δεν είναι αποτελεσματικά καθώς σύμφωνα με στοιχεία καταγράφεται υπετετραπλησιασμός του πληθωρισμού.

Πηγή; newsbeast.gr




Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ | Ο υπό προθεσμία Κασσελάκης, τα κέρδη του Παππά, το χαμένο κόμμα του Τσίπρα

Στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχουν πλέον τρία στρατόπεδα. Και τίποτα δεν δείχνει πως η μεταξύ τους συνύπαρξη θα είναι αρμονική. Τουναντίον, οι αιχμές, τα ψηφισμένα κείμενα και οι διαφορετικές αναγνώσεις των στελεχών, δείχνουν πως οι ευρωεκλογές παραμένουν η «ημέρα κρίσης» του Στέφανου Κασσελάκη.

Ο Κασσελάκης νοιάζεται μόνο για την εικόνα

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έδειξε σε αυτό το συνέδριο ότι δεν δείχνει κανένα ενδιαφέρον για τις υπάρχουσες κομματικές δομές. Τον απασχολεί μόνο πώς θα υπερισχύσει επικοινωνιακά και πώς θα διατηρήσει την ιδιότυπη επαφή του με τους οπαδούς του. Γι αυτό ο Στέφανος Κασσελάκης, επέλεξε να συμπεριφερθεί περισσότερο ως pop είδωλο παρά ως πολιτικός ηγέτης. Χρησιμοποίησε συναισθηματικά φορτισμένες λέξεις (αγαπώ, προδίδω, ραγισμένη καρδιά κλπ) ενώ δεν δίστασε στον οίστρο της ομιλίας του να στοχοποιήσει όσους και όσες δεν τον χειροκρότησαν ή δεν σηκώθηκαν όρθιοι να τον «αποθεώσουν». Το εχθρικό (με όλη τη σημασία της λέξης) κλίμα φάνηκε άλλωστε και κατά την ομιλία της Όλγας Γεροβασίλη, όταν δεν έλειψαν οι εκδηλώσεις ακραίου εχθρικού οπαδισμού.

Το περιβάλλον του από την άλλη επιχείρησε να αλλάξει την ίδια την πραγματικότητα. Οι Καπνισάκης και Αυγέρη έφτασαν χθες στην αίθουσα των δημοσιογράφων, με σκοπό να τους πείσουν ότι δεν έγινε καμιά ψηφοφορία επειδή απέσυρε την υποψηφιότητά της η Όλγα Γεροβασίλη. Τα σχετικά ντοκουμέντα και βίντεο διέψευσαν τα περί απουσίας ψηφοφορίας, ενώ η αντιπρόεδρος της Βουλής αποσαφήνισε ότι δεν αποσύρθηκε ποτέ από την μάχη. Κατόπιν στην αίθουσα έφτασε και ο Πάνος Ρήγας, πρόεδρος του συνεδρίου, τον οποίο συνόδευε -διόλου διακριτικά- ο Μανώλης Καπνισάκης.

Όλα αυτά δεν αφορούν το αποτέλεσμα αυτό καθαυτό του συνεδρίου, άλλωστε στα ψηφισμένα πολιτικά κείμενα του συνεδρίου συμπεριελήφθη η πρόταση των Φάμελλου, Παππά και Γιώργου Τσίπρα. Η βασική έγνοια του Στέφανου Κασσελάκη και του περιβάλλοντός του ήταν να φανεί ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ βγήκε αλώβητος και με ανανεωμένη εντολή από τη συνεδριακή σύγκρουση.

Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς ο Στέφανος Κασσελάκης δεν κατάφερε να του δοθεί η δυνατότητα να διεκδικήσει «αναβάπτισή» του από τα μέλη και «λευκή επιταγή» μέχρι τις εθνικές εκλογές. Φαίνεται ότι οι ευρωεκλογές θα είναι το πιο σοβαρό τεστ στο οποίο θα κριθεί και η συνέχιση της προεδρίας του.

Η ομάδα των «τριών» θέλει τον έλεγχο των δομών και του Κασσελάκη

Την ώρα που οι συνεργάτες του Στέφανου Κασσελάκη επιχειρούσαν να καλλιεργήσουν την εικόνα ενός προέδρου που βγήκε πιο ισχυρός από το Συνέδριο, οι Παππάς, Φάμελλος και Γιώργος Τσίπρας σε συνομιλίες τους αμφισβητούσαν τους ισχυρισμούς του προεδρικού περιβάλλοντος, ενώ εμφανίζονταν ενοχλημένοι από τα περί μη υπερψήφισης του κειμένου που κατέθεσαν.

Πριν την ομιλία Κασσελάκη, πληροφορίες έφεραν τον διευθυντή του γραφείου του, Μανώλη Καπνισάκη, και τον Νίκο Παππά να επιχειρούν να έρθουν σε συνεννόηση. Τελικά όμως, η πρότασή των «τριών» στρεφόταν κατά της επιμονής του Στέφανου Κασσελάκη να πάει σε εκλογές. Όταν χθες φάνηκε ότι η πρόταση των «τριών» είχε την ευρύτατη υποστήριξη του συνεδριακού ακροατηρίου, που εμφανέστατα δεν μπορούσε να διακρίνει τους λεπτούς σχεδιασμούς και τις σκοπιμότητες των διαφόρων ομάδων, ο Στέφανος Κασσελάκης παρενέβη και κήρυξε την «λήξη» του ερωτήματος για το αν πρέπει να γίνουν ή όχι εκλογές. Επιχείρησε λοιπόν να εμποδίσει να καλλιεργηθούν εντυπώσεις περί ήττας του.

Ωστόσο, η τελική συμπερίληψη της πρότασης των τριών στα ψηφισμένα ντοκουμέντα, έχει και πρακτικό αποτέλεσμα. Ο Στέφανος Κασσελάκης υποχρεούται πια να επανενεργοποιήσει το Εκτελεστικό Γραφείο, που θα τον πλαισιώσει για τις ευρωεκλογές. Είναι μια εξέλιξη που ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ήθελε να αποφύγει, καθώς κάθε όργανο είναι γι αυτόν βραχνάς και μπορεί να επιφέρει έλεγχο και αμφισβήτηση. Παράλληλα, δε, η ομάδα των «τριών» ανάγεται σε ρυθμιστή της διάρκειας και της ευελιξίας της προεδρίας Κασσελάκη.

Ο Τσίπρας πάλεψε σε ένα κόμμα που δεν υπάρχει πια

Ο ΣΥΡΙΖΑ του Στέφανου Κασσελάκη δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ του Αλέξη Τσίπρα. Μπορεί ο θαυμασμός για τον ηγέτη να παραμένει, ωστόσο πλέον λαμβάνει τοξικά χαρακτηριστικά ανοιχτής εχθροπραξίας. Η βάση του κόμματος έχει μεταλλαχθεί, η φρασεολογία έχει εκτραχυνθεί, οι επιθέσεις έχουν ξεφύγει από τα συνήθη πολιτικά όρια. Και οι οπαδοί του Στέφανου Κασσελάκη, τα άτομα που ο ίδιος εννοεί ως βάση του ΣΥΡΙΖΑ, έχουν στην μεγάλη τους πλειοψηφία διαρρήξει τις σχέσεις τους με τον Αλέξη Τσίπρα, αλλά και τις παραδόσεις της Αριστεράς.

Όταν ο Στέφανος Κασσελάκης χθες «έκλεινε» το συνέδριο, οι αναφορές του στον Αλέξη Τσίπρα δεν έτυχαν ιδιαίτερα θερμού χειροκροτήματος. Είχε προηγηθεί σειρά ομιλιών συνεργατών του σημερινού προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ με ευθείες βολές κατά του προκατόχου του, με κεντρική «γραμμή» ότι ο Αλέξης Τσίπρας κακώς παρενέβη και απουσίασε από το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ.

ethnos.gr




Η Νέα Αριστερά μετατρέπεται σε κόμμα – Ο αποχαιρετισμός στον Βασίλη Καρρά που ξεχώρισε

Να μπορέσει να μπει «σφήνα» ανάμεσα σε ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ προσπαθεί η Νέα Αριστερά, που με αργά, αλλά σταθερά βήματα, επιδιώκει να μετατραπεί από Κοινοβουλευτική Ομάδα σε πολιτικό κόμμα, με ορίζοντα τις ευρωεκλογές του Ιουνίου – εκεί που εν πολλοίς θα κριθεί το αύριο της ευρύτερης Κεντροαριστεράς.

Από τη στιγμή που οι έντεκα βουλευτές και τα εκατοντάδες στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, αποφάσισαν να κάνουν το βήμα της εξόδου από την Κουμουνδούρου, γνώριζαν πως ο δρόμος δεν θα ήταν «στρωμένος με ροδοπέταλα». Ήξεραν πολύ καλά ότι θα πρέπει να ανέβουν μια μεγάλη ανηφόρα. Όμως, δεν ήταν σε θέση να αντέξουν ούτε την «ανερμάτιστη» -όπως τη χαρακτηρίζουν- πολιτική του Στέφανου Κασσελάκη, αλλά ούτε και τον «στρατό» των τρολς που τον στηρίζουν στο διαδίκτυο.

Πλέον, δεν αποτελούν τις βασικές επιλογές των Μέσων Ενημέρωσης για τα τηλεοπτικά πάνελ και τον σχολιασμό της επικαιρότητας, όπως την περίοδο που βρίσκονταν σε εξέλιξη η εσωκομματική κρίση στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Αυτό, ωστόσο, που φαίνεται να τους ενδιαφέρει σε πρώτη φάση, είναι το να αποκτήσει το εγχείρημα αυτό γερές βάσεις. Και εκεί έχουν ρίξει όλο τους το βάρος αυτή την εποχή.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr, στον Άρειο Πάγο έχει κατατεθεί ήδη αίτημα για τη δημιουργία κόμματος, το οποίο θα λάβει την οριστική του μορφή τους επόμενους μήνες, μετά από εκατοντάδες συσκέψεις ανά την Ελλάδα που προγραμματίζονται, αλλά και μετά από μια πανελλαδική συνδιάσκεψη που θα πραγματοποιηθεί πριν τις ευρωεκλογές.

Πάντως, αυτές οι συσκέψεις ξεκίνησαν και ήδη έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές – με πιο πρόσφατη αυτή στο Ίλιον, όπου κεντρική ομιλήτρια ήταν η Έφη Αχτσιόγλου. Ωστόσο, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι σε οργανωτικό επίπεδο, απέχουν κατά πολύ από το μοντέλο του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς έχουν ήδη οριστεί άνθρωποι σε κάθε νομό, όπου προσπαθούν να συντονίσουν το εγχείρημα.

Μέσα στις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει και η αναζήτηση κτηρίου που θα στεγάζει τον κομματικό μηχανισμό, διότι τα γραφεία που έχουν παραχωρηθεί από τη Βουλή στη νέα Κοινοβουλευτική Ομάδα, είναι αρκετά μόνο για τον συντονισμό της δράσης του φορέα στη Βουλή και μόνο.

 

Διαφορετική πολιτική επικοινωνία

Με δεδομένες τις αντικειμενικές αδυναμίες που προαναφέρθηκαν, η Νέα Αριστερά προσπαθεί να μπει «σφήνα» στο πολιτικό παιχνίδι με διαφορετικούς όρους πολιτικής επικοινωνίας.

Η παρουσία των βουλευτών της στη συζήτηση επί του Προϋπολογισμού ικανοποίησε τους πάντες, καθώς θεωρούν ότι μπόρεσαν να δώσουν το πολιτικό στίγμα τους, αλλά και να παρουσιάσουν συγκεκριμένες προτάσεις για το μέλλον της χώρας. «Προτάσεις, που αρμόζουν σε ένα κόμμα της κυβερνώσας Αριστεράς», όπως είπε κορυφαίο στέλεχος στο Newsbomb.gr.

Όμως, μέχρι στιγμής, τις εντυπώσεις έχει «κλέψει» η αποχαιρετιστία ανακοίνωσε που εξέδωσε για τον θάνατο του τεράστιου λαϊκού τραγουδιστή, Βασίλη Καρρά, η οποία έλαβε αποθεωτικά σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα.

Η Νέα Αριστερά σημείωσε ότι ο λαϊκός τραγουδιστής «ταυτίστηκε όσο κανείς άλλος με την απλότητα στις μεγάλες πίστες τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά και με την παραγνωρισμένη έννοια της ερωτικής “καψούρας”».

Μάλιστα, συνόδεψε την ανάρτησή της με γκράφιτι σε τοίχο, που γράφει: «Οι αγάπες αρχίζουν με χαρά και τελειώνουν με Καρρά».




Εκτός ΣΥΡΙΖΑ και ο Γιώργος Παπαφιλίππου -23 μέλη του ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας αποχωρούν από το κόμμα με αιχμές

Στον «χορό» των αποχωρήσεων μελών και στελεχών από τον ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία σε όλη την Ελλάδα μπήκαν και 23 μέλη του κόμματος από την Καβάλα, γνωστοποιώντας την απόφασή τους με κοινή επιστολή-δήλωση.

Ανάμεσα στα 23 μέλη του κόμματος που αποχωρούν, βρίσκεται και ο πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Παπαφιλίππου.




Σε πρώτο κυβερνητικό πλάνο ακρίβεια και μεταρρυθμίσεις | Αλλαγή φρουράς σήμερα στο κόμμα με την πρώτη γυναίκα γραμματέα

Μια εβδομάδα με έντονο κοινοβουλευτικό ενδιαφέρον ξεκινά, καθώς αύριο Τρίτη κατατίθεται το προσχέδιο του προϋπολογισμού στη βουλή με τον πρωθυπουργό να αναφέρεται στη χθεσινή απολογιστική ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο θετικό ρυθμό ανάπτυξης της οικονομίας ξεκαθαρίζοντας ότι η δημοσιονομικά ισορροπημένη πολιτική της κυβέρνησης αποτυπώνεται στην θετική πορεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού, επαναλαμβάνοντας ότι το πλεόνασμα της ανάπτυξης θα επιστρέφει στην κοινωνία με έμφαση στους αδύναμους πολίτες.

Παράλληλα, η ηγετική ομάδα του Μεγάρου Μαξίμου σε συνεργασία με το οικονομικό επιτελείο εστιάζει στις αναταράξεις που προκαλεί στα νοικοκυριά η ακρίβεια με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να ζητά τακτική ενημέρωση για όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί, την εφαρμογή των «εργαλείων» της μόνιμης μείωσης τιμής και του καλαθιού του νοικοκυριού, τους ελέγχους αλλά και τα πρόστιμα που επιβάλλονται. Στο πλαίσιο αυτό θα συνεχίσει τις επισκέψεις – αυτοψίες στα σούπερ μάρκετ στέλνοντας το μήνυμα ότι «κανείς δεν είναι υπεράνω του νόμου. Θα προστατευτούν οι πολίτες από όσους νομίζουν ότι θα κερδοσκοπήσουν σε βάρος τους, εκμεταλλευόμενοι τις συνέπειες του εισαγόμενου πληθωρισμού».

Στο επίκεντρο η Θεσσαλία

Για τα κυβερνητικά μέτρα ανασυγκρότησης των περιοχών της Θεσσαλίας και του Έβρου αναμένεται να ενημερώσει την Τετάρτη ο πρωθυπουργός τη βουλή, ενώ παραδόθηκε στους συναρμόδιους υπουργούς το πρώτο πόρισμα από την πραγματογνωμοσύνη που έκανε στην περιοχή η ολλανδική εταιρεία HVA International για τη «θωράκιση» του Θεσσαλικού κάμπου. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισήμανε ότι το δια ταύτα του πορίσματος είναι ότι πολιτεία και πολίτες πρέπει να αλλάξουν ολόκληρη την προσέγγισή τους γύρω από τη διαχείριση των υδάτων και των πλημμυρών αλλά και να αποδεχτούν το γεγονός ότι ο ανασχεδιασμός αυτός θα πάρει χρόνο και θα κοστίσει χρήματα. Οι τόνοι αναμένεται να ανέβουν καθώς στο πλαίσιο της διαδικασίας οι αρχηγοί της αντιπολίτευσης αναμένεται να λάβουν το λόγο και για το θέμα των αποζημιώσεων στους πληγέντες.

Διορθωτικές αλλαγές στο φορολογικό νομοσχέδιο

Αντικείμενο εσωτερικού κυβερνητικού προβληματισμού έχει αποτελέσει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο μετά το μέτωπο που έχει ανοίξει με τους ελεύθερους επαγγελματίες. Σύμφωνα με πληροφορίες του newsbeast.gr αναμένεται να υπάρξουν διορθωτικές κινήσεις – εξαιρέσεις από το κατώτατο πλαφόν του 10.920 ευρώ, το οποίο ενδέχεται να χαμηλώσει για όλους όσοι μπορούν να αποδείξουν ότι έχουν άλλη πηγή εισοδήματος για την οποία φορολογούνται αλλά και για άλλες κατηγορίες όπως οι αγρότες. Φορολογικές ανάσες αναμένεται να υπάρξουν με διατήρηση από 1/1/2024 του μειωμένου ΦΠΑ για τους κλάδους του τουρισμού και των μεταφορών π.χ. κόμιστρα ταξί, εισιτήρια μετρό, λεωφορεία, τραμ ή τρένα, αεροπλάνα, πλοία και τιμές ξενοδοχείων.

Έρχονται νέα νομοσχέδια

Εντός του Δεκεμβρίου αναμένεται να τεθούν σε ψηφοφορία τα νομοσχέδια για τους servicers και το πλαίσιο διαφάνειας των οφειλετών αλλά και αυτό για τη φορολογική μεταρρύθμιση. Παράλληλα, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επεξεργάζεται πυρετωδώς σχέδιο νόμου την εισαγωγή στην ελληνική πραγματικότητα των μη κρατικών πανεπιστημίων, τα οποία αποτελούν προάγγελο για την συνταγματική αλλαγή του άρθρου 16.

Η πρώτη γυναίκα γραμματέας της ΝΔ

Σε μια από τις κορυφαίες κομματικές θέσεις της γαλάζιας παράταξης αναμένεται να εκλεγεί η Μαρία Συρεγγέλα, η οποία θα διαδεχθεί τον κυβερνητικό εκπρόσωπο και νυν γραμματέα της ΝΔ Παύλο Μαρινάκη.

Σήμερα στις 18.30 παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στα γραφεία της οδού Πειραιώςθα ανακοινωθεί η υποψηφιότητά της η οποία χρειάζεται το 10% των υπογραφών των μελών του κόμματος. Αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη επιτευχθεί. Η εκλογή θα γίνει με ενιαίο ψηφοδέλτιο και κάθε μέλος της Πολιτικής Επιτροπής έχει δικαίωμα να βάλει έναν σταυρό προτίμησης. Για να εκλεγεί κάποιος γραμματέας της Πολιτικής Επιροπής απαιτείται η απόλυτη πλειοψηφία του συνολικού αριθμού των μελών.




Δημοσκόπηση GPO: Σταθερά πρώτο κόμμα η ΝΔ με 36% -Τρίτος ο ΣΥΡΙΖΑ με 11%, δεύτερο το ΠΑΣΟΚ με 12,1%

Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης της GPO που δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα Παρπολιτικά εμφανίζουν το ΣΥΡΙΖΑ τρίτο κόμμα τον ΣΥΡΙΖΑ. Σύμφωνα με την ταυτότητα της έρευνας η δημοσκόπηση διενεργήθηκε το διάστημα 13 – 15 Νοεμβρίου 2023 σε πανελλαδικό δείγμα 1.200 ατόμων.

Σύμφωνα λοιπόν με τη δημοσκόπηση της GPO για τα parapolitika η ΝΔ παραμένει στην πρώτη θέση καθώς στην πρόθεση ψήφου συγκεντρώνει 36% και στη συνέχεια ακολουθούν στη δεύτερη θέση το ΠΑΣΟΚ με 12,1% και τρίτος ο ΣΥΡΙΖΑ με 11%.

Πρόκειται για τη δεύτερη δημοσκόπηση μετά από αυτήν της Opinion Poll για το Action 24 που ο ΣΥΡΙΖΑ πέφτει στην τρίτη θέση και το ΠΑΣΟΚ σκαρφαλώνει στη δεύτερη.

Δημοσκόπηση GPO: Πρόθεση ψήφου
ΝΔ:36%
ΠΑΣΟΚ: 12,1%
ΣΥΡΙΖΑ: 11%
ΚΚΕ: 8,9%
Ελληνική Λύση: 5,4%
Νίκη: 2,8%
Πλεύση Ελευθερίας: 3,1%
ΜέΡΑ25: 1,2%
Σπαρτιάτες: 3,6%
Αναποφάσιστοι: 10,3%

Σταθερά καταλληλότερος πρωθυπουργός ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Καταλληλότερος πρωθυπουργός παραμένει ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 47,7%, ενώ ο Νίκος Ανδρουλάκης συγκεντρώνει 13,5% και ο Στέφανος Κασσελάκης το 11,6%. Το 22,6% πιστεύει ότι κανένας από τους τρεις δεν είναι κατάλληλος για πρωθυπουργός.

Αρνητική για την πορεία του ΣΥΡΙΖΑ η επιλογή του Στέφανου Κασσελάκη
Το 71,2% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η επιλογή του Στέφανου Κασσελάκη στην προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ είναι αρνητική/ μάλλον αρνητική για την πορεία του κόμματος, ενώ το 22,3% βλέπει θετικά/μάλλον θετικά αυτή την επιλογή.

Το 68,8% βλέπει διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ
Παράλληλα, το 63,7% εκτιμά ότι οι αποχωρήσεις στελεχών είναι μία αρνητική εξέλιξη για τον ΣΥΡΙΖΑ, την ώρα που το 74,7% πιστεύει ότι αυτές οι αποχωρήσεις θα αποδυναμώσουν το κόμμα και σε άλλο ερώτημα, το 68,8% βλέπει διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ μετά τις τελευταίες εξελίξεις




Δημοσκόπηση Opinion Poll: Στο 38,5% η ΝΔ, για πρώτη φορά δεύτερο κόμμα το ΠΑΣΟΚ – Τρίτος ο ΣΥΡΙΖΑ

Για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια το ΠΑΣΟΚ περνά τον ΣΥΡΙΖΑ στην εκτίμηση ψήφου, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Opinion Poll που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Action 24.

Πιο συγκεκριμένα, το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει 16%, με τον ΣΥΡΙΖΑ να μένει στο 14,7% και το ΚΚΕ να καταγράφεται στο 10,6%.

Η κυριαρχία της ΝΔ παραμένει αδιαμφισβήτητη, καθώς συγκεντρώνει 38,5% στην εκτίμηση ψήφου, παρά το γεγονός ότι η ακρίβεια θολώνει την κυβερνητική εικόνα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 28,3% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο – ωστόσο, περίπου ένας στους τρεις δηλώνει «λίγο ικανοποιημένος» – πράγμα που υποδηλώνει ότι η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών δεν στέκεται απέναντι από την κυβέρνηση. Την ίδια στιγμή, καταγράφεται ένα 42,7% στήριξης στα φορολογικά μέτρα για τους ελεύθερους επαγγελματίες.




Τσακαλώτος για Κασσελάκη | Φάνηκε ότι ήθελε ένα άλλο κόμμα, δεν μπορείς να μιλάς με τον λαό, αν δεν παράγεις πολιτική

Για την απόφασή του να αποχωρήσει από τον ΣΥΡΙΖΑ, που όπως τόνισε ήταν δύσκολη μίλησε το βράδυ της Δευτέρας (14/11) ο Ευκλείδης Τσακαλώτος. «Φάνηκε από την πρώτη στιγμή ότι ήθελε ένα άλλο κόμμα» επεσήμανε εστιάζοντας στον Στέφανο Κασσελάκη και στράφηκε κατά του λέγοντας «δεν μπορείς να μιλάς απευθείας με τον λαό, αν δεν παράγεις πολιτική».

Σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Attica και την εκπομπή «Γεγονότα 2.0» υπογράμμισε πως δεν θέλει να κοιτάζει πίσω και ξεκαθάρισε πως επιθυμεί να μιλάει μόνο για τα μεγάλα θέματα που απασχολούν τον τόπο.

«Δεν υπάρχει πολιτική χωρίς ιδεολογία»Όπως διαμήνυσε ο πρώην υπουργός Οικονομικών «δεν υπάρχει πολιτική χωρίς ιδεολογία» και εξήγησε ότι αρκεί μόνο ο «αντιμητσοτακικός λόγος».

«Είναι παράξενο να κάνεις πολιτική χωρίς ανάλυση» τόνισε και σημείωσε ότι δεν μπορείς να μιλάς απευθείας με τον λαό (σ.σ. όπως επιδιώκει ο νέος αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ), χωρίς να υπάρχει η παραγωγή πολιτικής και η ανάλυση της πολιτικής.

Σύμφωνα με τον Ευκλείδη Τσακαλώτο, από την αρχή φάνηκε ότι ο Στέφανος Κασσελάκης ήθελε άλλο κόμμα.

«Ο κ. Κασσελάκης καταργεί τα ενδιάμεσα όργανα στον ΣΥΡΙΖΑ και αυτό έδειξε με την πρότασή του για δημοψήφισμα επί των διαγραφών από τη βάση του κόμματος» δήλωσε ο επικεφαλής της «Ομπρέλας» τονίζοντας ότι ο νέος αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ θέλει να συνεχίσει την στροφή προς το πολιτικό Κέντρο, που είχε ξεκινήσει ο Αλέξης Τσίπρας, αλλά «χωρίς να έχει τα χαρίσματα» του Αλέξη Τσίπρα.

«Ο Αλέξης Τσίπρας θα έπρεπε να είχε πάρει θέση»Εστιάζοντας στις εκλογές για την ανάδειξη του νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο Αλέξης Τσίπρας θα έπρεπε να είχε πάρει θέση, με την οποία θα ξεκαθάριζε ότι δεν στηρίζει κανέναν υποψήφιο, αλλά και ότι δεν θα αφήσει κανέναν να υπονομεύσει το κόμμα.

Παράλληλα ο Ευκλείδης Τσακαλώτος επεσήμανε ότι τον ενδιαφέρει η διακυβέρνηση του τόπου και ότι ο στόχος της «Ομπρέλας» είναι να συγκροτήσει ένα μπλοκ δυνάμεων, που θα διεκδικήσει να κυβερνήσει τη χώρα. «Αυτό θέλω να συζητήσω με όλα τα κομμάτια της Αριστεράς, εντός και εκτός ΣΥΡΙΖΑ» τόνισε, μεταξύ άλλων.

Τι είπε για το ενδεχόμενο συνεργασιών

Σε ερώτηση αναφορικά με πιθανές συνεργασίες, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος δεν απέκλεισε συζητήσεις ακόμα και με το ΠΑΣΟΚ.

«Δεν θ’ αρχίσουμε πόλεμο “τι κακός που είναι ο Κασσελάκης και τα στελέχη του”» σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ κλείνοντας είπε ότι, αν αποχωρήσει η ομάδα της Έφης Αχτσιόγλου, ασφαλώς και θα συζητήσει και μαζί τους.




Η επόμενη μέρα μετά τη «σφαγή» στην Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ | Δύο βουλευτές λιγότεροι και νέο κόμμα στα σκαριά από τον Τσακαλώτο

Μια εσωκομματική τάση και δύο βουλευτές έχασε ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία κατά τη διάρκεια της θυελλώδους συνεδρίασης της Κεντρικής Επιτροπής που διεξήχθη το Σαββατοκύριακο και οδήγησε στη διάσπαση, την οποία πολλοί ανέμεναν από την πρώτη ημέρα που εξελέγη πρόεδρος ο Στέφανος Κασσελάκης. Την ίδια ώρα οι αποχωρήσαντες αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο νέου πολιτικού σχηματισμού αριστερότερα του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ η Έφη Αχτσιόγλου με τη δική της ομάδα (την επονομαζόμενη 6+6) μένει… μέχρι να φύγει.

Από τους 47 στους 45 βουλευτές.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά. Καταρχάς από σήμερα το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα έχει 45 βουλευτές, ήτοι δύο λιγότερους, καθώς ο Ευκλείδης Τσακαλώτος και η Πέτη Πέρκα αναμένεται να στείλουν στον Πρόεδρο της Βουλής επιστολή με την οποία θα δηλώνουν ότι ανεξαρτητοποιούνται από την Κοινοβουλευτική Ομάδα. Συνεπώς στον Β1 Βόρειο Τομέα Αττικής, όπου εκλέγεται ο πρώην υπουργός Οικονομικών η αξιωματική αντιπολίτευση μένει πλέον με έναν βουλευτή, την Αθηνά Λινού ενώ στον νομό Φλώρινας που εκλέγεται η κα Πέρκα ο ΣΥΡΙΖΑ μένει χωρίς εκπροσώπηση. Εκτός από τα δύο προαναφερθέντα πρόσωπα, αποχωρούν από το κόμμα και τα άλλα 44 μέλη της εσωκομματικής τάσης «Ομπρέλα» που ήταν μέχρι χθες το μεσημέρι μέλη της Κεντρικής Επιτροπής, όπου σε κείμενό τους αναφέρουν χαρακτηριστικά πως «όσες και όσοι ελπίζουν και επιδιώκουν εδώ και χρόνια το τέλος της Αριστεράς δηλώνουμε πως δεν θα ξεμπερδέψετε τόσο εύκολα μαζί της.

«Ο Κασσελάκης μας οδηγεί σε μια δεξιά νεοφιλελεύθερη ρότα»

Μάλιστα τα συνολικά 46 μέλη που αποχώρησαν κατηγορούν ευθέως τον κ. Κασσελάκη πως λειτουργώντας ως απόλυτος «ηγεμόνας», έχει οδηγήσει τον ΣΥΡΙΖΑ σε μια δεξιά νεοφιλελεύθερη ρότα. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, «Τα μηνύματα ήταν πολλά. Ήταν η ομιλία του Στ. Κασσελάκη στον ΣΕΒ, που αναφέρθηκε στην ανάγκη συνεργασίας του κεφαλαίου με την εργασία, αναφορά που στην ουσία έβαλε τη σφραγίδα της βίαιης στροφής σε δεξιά και νεοφιλελεύθερα μονοπάτια και οδηγεί σε ρήξη με τον κόσμο της εργασίας. Ήταν το φως που… κέρδισε το σκοτάδι. Η ανατριχιαστικά «ουδέτερη» ανακοίνωση για το Ισραήλ και την Παλαιστίνη. Η πλήρης απουσία της ηγετικής ομάδας από τις κινητοποιήσεις για την Γάζα. Η «συγγνώμη» της Θεοδώρας Τζάκρη για όσα η αριστερά έπραξε το 2011 – 2015. Η αντικατάσταση της ριζοσπαστικής με την… πατριωτική Αριστερά. Η αυταρχική άνωθεν εντολή διαγραφής τεσσάρων ιστορικών στελεχών, ανάμεσά τους δύο πρώην γραμματείς του κόμματος. Το αρχηγικό και δεσποτικό διάταγμα «όποιος δεν συμφωνεί μαζί μου, θα είναι εκτός ψηφοδελτίων». Το τοξικό κλίμα, ο νεοαυριανισμός και ο δεξιόστροφος λαϊκισμός, οι κραυγές και ο φανατισμός, το μίσος για το 3% και την ιστορική πορεία της Αριστεράς, που έβαλαν τη σφραγίδα τους στη δημόσια συζήτηση. Ήταν η αδιαμεσολάβητη σχέση του «αρχηγού» με το λαό και η επί της ουσίας κατάργηση των Οργανώσεων Μελών. Η αντικατάσταση της πολιτικής με την επικοινωνία και τον τακτικισμό. Ήταν και είναι η διαρκής αποδόμηση της αριστερής, οικολογικής και ριζοσπαστικής ταυτότητας του κόμματος στο όνομα της στροφής προς το κέντρο». Κι όλα αυτά, όπως αναφέρουν, την ώρα που οι δημοσκοπικές έρευνες, φέρνουν το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ σε απόσταση αναπνοής από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Με το ένα πόδι εκτός κόμματος και η Έφη Αχτσιόγλου

Την ίδια ώρα με το ένα πόδι εκτός κόμματος είναι και η Έφη Αχτσιόγλου, η βασική αντίπαλος του κ. Κασσελάκης στις εσωκομματικές εκλογές για την αρχηγία του ΣΥΡΙΖΑ, μετά την κατάθεση κειμένου στο οποίο επίσης κατηγορείται ο κ. Κασσελάκης για ακροδεξιές μεθόδους. Η πρώην υπουργός Εργασίας και άλλα 10 στελέχη και βουλευτές υπογραμμίζουν πως ο αρχηγός της μείζονος αντιπολίτευσης «δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει αντιδραστικά σχήματα από τη φαρέτρα της alt right και του εγχώριου «αντι-ΣΥΡΙΖΑ» μετώπου: τα κόμματα είναι άρρωστοι οργανισμοί, η αριστερά είναι το άθροισμα των ελίτ και των αποσπασμένων από την πραγματικότητα, ο Ηγέτης είναι ο μόνος που μπορεί να ακούσει τον λαό. Κι αυτό ενώ απευθυνόταν σε ανθρώπους πολλάκις εκλεγμένους από τους συμπολίτες μας σε πολλά επίπεδα». Και προσθέτουν με νόημα: «Ο Στ. Κασσελάκης επέλεξε συνειδητά αντί για το δρόμο της σύνθεσης, το δρόμο της κατασκευής του «εσωτερικού εχθρού». Είναι μια αδιέξοδη επιλογή που ευτελίζει την Πολιτική, τη Δημοκρατία και την Αριστερά». Τη θέση αυτή υποστηρίζουν εκτός από την κα Αχτσιόγλου, οι Σία Αναγνωστοπούλου, Νάσος Ηλιόπουλος, Κωστής Καρπόζηλος, Δανάη Κολτσίδα, Νίκος Μπίστης, Μιχάλης Σαμπατακάκης, Δημήτρης Τζανακόπουλος, Μερόπη Τζούφη, Θεανώ Φωτίου και Αλέξης Χαρίτσης.

Παραμένει επί του παρόντος το «Δίκτυο» του Τεμπονέρα

Στην παρούσα φάση εντός ΣΥΡΙΖΑ πάντως παραμένει και το «Δίκτυο» του Διονύση Τεμπονέρα, αν και ήταν η μια από τις ομάδες που αποχώρησε το Σάββατο από την αίθουσα του ξενοδοχείου που διεξαγόταν η Κεντρική Επιτροπή, μαζί με αυτές του Τσακαλώτου και της Αχτσιόγλου, αφού είχαν ζητήσει να αποσύρει ο πρόεδρος τα περί δημοψηφίσματος για διαγραφές των 4 στελεχών από τη βάση του κόμματος (σ.σ. δηλαδή των Νίκου Φίλη, Δημήτρη Βίτσα, Πάνου Σκουρλέτη και Στέφανου Τζουμάκα, αν και οι δύο τελευταίοι ήδη αποχώρησαν από τον ΣΥΡΙΖΑ). Ο κ. Τεμπονέρας εκτιμά ότι στην πορεία προς το Συνέδριο υπάρχει ο χρόνος για να τεθούν όλα τα ζητήματα που ταλανίζουν το εσωτερικό του κόμματος, διαμορφώνοντας ένα νέο πλάνο προς τις ευρωεκλογές του 2024. Ο ίδιος όμως προϊδέασε παράλληλα πως θα ασκεί σκληρή και διαρκή κριτική όποτε το κρίνει απαραίτητο.

Προς την έξοδο ο Δραγασάκης

Εμφανώς απογοητευμένος με όσα συμβαίνουν, το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς Γιάννης Δραγασάκης από την πλευρά του, κινείται κι αυτός προς την έξοδο. Όπως έγραψε χθες αργά το βράδυ στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, «δεν ξέρω τι περιθώρια υπάρχουν για να μείνει ο ΣΥΡΙΖΑ στην Αριστερά». Όπως δηλώνει, «πριν λίγες ημέρες απηύθυνα, θεσμικά, στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ επιστολή με συγκεκριμένες προτάσεις για μια ενωτική διέξοδο από την κρίση του κόμματος. Ο Στέφανος Κασσελάκης επέλεξε να μην απαντήσει ποτέ στη επιστολή μου. Ούτε αυτή έφτασε, θεσμικά, στα μέλη της Πολιτικής Γραμματείας και της Κεντρικής Επιτροπής, όπως είχα ζητήσει από τη γραμματεία του κόμματος. Πρόκειται για νέα αντιδημοκρατικά ήθη και αλαζονικές συμπεριφορές που με κάνουν να πιστεύω ότι ο νέος πρόεδρος έχει κάνει τις επιλογές του κι αυτές είναι βαθιά διχαστικές και τραυματικές. Εξελέγη τυπικά δημοκρατικά, αλλά πορεύεται ουσιαστικά αντιδημοκρατικά. Η ομιλία του στην Κεντρική Επιτροπή αποτελεί προσβολή όχι μόνο για τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ αλλά για κάθε δημοκρατικό πολίτη, καθώς φαίνεται να αγνοεί βασικές αρχές της δημοκρατίας και του νομικού πολιτισμού. Η αποχώρηση μου από τη συνεδρίαση της Κ.Ε., μαζί με πολλά άλλα μέλη, ήταν επιβεβλημένη πράξη αξιοπρέπειας. Δεν ξέρω πόσα περιθώρια υπάρχουν ακόμη, ώστε να παραμείνει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κόμμα της Αριστεράς. Εκείνο πάντως που έγινε σαφές το διήμερο αυτό είναι ότι η «νέα ελπίδα» που με αγωνία επιζητούν η κοινωνία και η χώρα μπορεί να αναγεννηθεί μόνο μέσα από την ανασύνταξη και ανασύνθεση του ευρύτερου αριστερού & προοδευτικού χώρου. Στη φάση που είμαστε, αυτό απαιτεί αυτενέργεια, συλλογικές πρωτοβουλίες και συντονισμένες δράσεις μέσα κι έξω από τον ΣΥΡΙΖΑ και κυρίως μέσα στην κοινωνία».

Κασσελάκης: Πήρε πίσω το δημοψήφισμα, ξεμπέρδεψε με τα σημαντικότερα εσωκομματικά «βαρίδια»

Κατόπιν όλων αυτών ο ίδιος ο πρόεδρος Στέφανος Κασσελάκης, απέσυρε τα περί δημοψηφίσματος, επικαλούμενος την αποχώρηση των (2 εκ των 4) προς διαγραφή στελεχών, μαζί με την Ομάδα της «Ομπρέλας». Απευθυνόμενος δε στους προεδρικούς (αυτούς δηλαδή που βρίσκονταν στον στενό πυρήνα του Αλέξη Τσίπρα, όπως είναι π.χ. ο Αλέκος Φλαμπουράρης και η Όλγα Γεροβασίλη), που είχαν καταθέσει το Σάββατο τροπολογία με αίτημα την απόσυρση του δημοψηφίσματος τόνισε στη δευτερολογία του ότι «πλέον δεν υπάρχουν διαγραφές και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος δημοψηφίσματος». Ωστόσο πρόσθεσε, στέλνοντας νέο μήνυμα στους εσωκομματικούς του αντιπάλους που έχουν απομείνει (καθώς οι περισσότεροι αποχώρησαν και όπως έλεγαν συνεργάτες του «ξεμπέρδεψε με τα σημαντικότερα «βαρίδια»), πως «το καταστατικό πάντα ίσχυε, πάντα θα ισχύει» καθώς και ότι τον βρίσκει σύμφωνο η διατύπωση στο κείμενο πολιτικής απόφασης της Κεντρικής Επιτροπής που αναφέρει ότι «τα άτομα που εκτοξεύουν ύβρεις και συκοφαντίες δεν μπορούν να εκπροσωπούν το κόμμα».




Νέες καταγγελίες Κουμουνδούρου: Στελέχη δρομολογούν νέο κόμμα με νέο αρχηγό και καταστατικό

Με μια νέα, σκληρή διαρροή η Κουμουνδούρου απαντά στα συντονισμένα «πυρά» που εξαπέλυσαν στελέχη της εσωκομματικής αντιπολίτευσης στον ΣΥΡΙΖΑ κατά του Στέφανου Κασσελάκη.

«Στον ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει εμφύλιος, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μονομέτωπο κατά της Δεξιάς», αναφέρουν πηγές της Κουμουνδούρου μετά και τις νέες δηλώσεις στελεχών του κόμματος που έχουν παραπεμφθεί προς διαγραφή από τον Στέφανο Κασσελάκη.Οι ίδιες πηγές ΣΥΡΙΖΑ ανέφεραν χαρακτηριστικά:

«Ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει να δίνει τη μάχη ενάντια στη Δεξιά και στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, που με την πολιτική της οδηγεί όλο και περισσότερα κομμάτια της ελληνικής κοινωνίας στο φάσμα της φτωχοποίησης. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τον ενωμένο και ανανεωμένο ΣΥΡΙΖΑ από το να δώσει με όλες του τις δυνάμεις τον αγώνα, με πρωταγωνιστές όλα τα μέλη του, τους προοδευτικούς πολίτες και όλες τις κοινωνικές δυνάμεις που επιδιώκουν το τέλος της αντικοινωνικής πολιτικής Μητσοτάκη. Που επιδιώκουν τη μεγάλη πολιτική αλλαγή! Αυτή είναι η μοναδική και κύρια μάχη του ΣΥΡΙΖΑ.

Η λογική του εμφυλίου στον ΣΥΡΙΖΑ, που καλλιεργείται από ξένα κέντρα και αντίπαλες πολιτικές δυνάμεις, συντηρείται από δηλώσεις μεμονωμένων στελεχών που κινούνται αντικαταστατικά, έχουν θέσει τον εαυτό τους εκτός ΣΥΡΙΖΑ και ήδη έχουν δρομολογήσει τον σχεδιασμό νέου κόμματος, με νέο καταστατικό και νέο αρχηγό. Ο “εμφύλιος πόλεμος” έχει δύο αντιμαχόμενα μέρη. Στον ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει “εμφύλιος”. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπαίνει σε κανέναν διάλογο με συγκεκριμένα στελέχη που οι δηλώσεις τους και η εν γένει πολιτική τους στάση ήταν επί της αρχής αντικαταστατική και επιζήμια για τον χώρο της Αριστεράς. Είναι φανερό ότι οι συστημικοί πυλώνες λειτουργούν ως πρόθυμοι σπόνσορες ενός πρωτοφανούς αγώνα να πλήξουν την επανάκαμψη της Αριστεράς και τη νικηφόρο πορεία της προοδευτικής παράταξης στην Ελλάδα. Σε αυτό το παιχνίδι είμαστε όλοι και όλες απέναντί τους. Κανείς δεν πρόκειται να ανακόψει την  προσπάθεια για την τελική νίκη».

Πηγές ΣΥΡΙΖΑ: Μαρτυρούν ότι φτιάχνουν νέο κόμμα, γι’ αυτό επιτίθενται στον Κασσελάκη
Δεν είναι η πρώτη φορά που πηγές του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζουν πως όλη αυτή η κλιμάκωση της αντιπολιτευτικής στάσης των τελευταίων ημερών απέναντι στο κόμμα και στον πρόεδρο Στέφανο Κασσελάκη, προφανώς, εντάσσεται στο σχέδιο το οποίο έχει ήδη δρομολογηθεί για τη δημιουργία νέου κόμματος.

Το κλίμα πυροδότησε με δηλώσεις του ο Δημήτρης Βίτσας, ο οποίος πρότεινε και το όνομα νέου κόμματος: «Ανανεωτική και Οικολογική Ριζοσπαστική Αριστερά». Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κ. Βίτσας πρόσθεσε ότι «είναι ώρα αποφάσεων και συλλογικών και ατομικών», λέγοντας ακόμη: «Υπάρχουν δύο ενδεχόμενα: το ένα είναι να φεύγει καθένας κατά μόνας και το δεύτερο να υπάρξει μια ομαδική συνεννόηση». Σημείωσε, ωστόσο, ότι διασπάσεις ή αποχωρήσεις κατά τη διάρκεια συνεδρίων ή συνεδριάσεων κομματικών οργάνων δεν έχουν συμβεί.

Νέα επίθεση Φίλη σε Κασσελάκη
Στο μεταξύ, οι δηλώσεις διαφωνούντων κατά της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζονται. Σήμερα το πρωί ο Νίκος Φίλης, τον οποίο ο Στέφανος Κασσελάκης παρέπεμψε προς διαγραφή μαζί με τους Παναγιώτη Σκουρλέτη και Δημήτρη Βίτσα, καταφέρθηκε ξανά κατά του νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως συμπεριφέρεται σαν παίκτης ριάλιτι και πως στηρίχθηκε από το «σκοτεινό μέρος του Διαδικτύου».

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι ο Στέφανος Κασσελάκης «κάνει πολιτική επί δύο-τρεις μήνες τώρα με βάση την προσωπική του ζωή, όχι με τα προβλήματα των ανθρώπων».

«Πότε παντρεύεται, πότε λέει “ευχαριστώ την οικογένειά μου γιατί αυτή μου έδωσε τη νίκη στον ΣΥΡΙΖΑ” και αναφέρεται ονομαστικά στα μέλη της οικογένειάς του. Εμφανίζει τον εαυτό του σαν ένα ριάλιτι. Πότε δείχνει τη βέρα στο δεξί. Είναι δυνατόν να εμπνεύσει κανείς έτσι και να κάνει αντιπολίτευση;», σχολίασε ο Νίκος Φίλης.

Πηγή:  iefimerida.gr




ΣΥΡΙΖΑ – Κοινή δήλωση Αχτσιόγλου, Χαρίτση και Ηλιόπουλου για τις εξελίξεις: Διαλυτική η κατάσταση στο κόμμα

Με μία κοινή δήλωσή τους η Έφη Αχτσιόγλου, ο Νάσος Ηλιόπουλος και ο Αλέξης Χαρίτσης, παίρνουν αποστάσεις σχετικά με τις αποφάσεις Κασσελάκη για τις διαγραφές στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς να συντάσσονται με τις απόψεις στελεχών της «Ομπρέλας», ενώ δηλώνουν χαρακτηριστικά: «Έχουμε όλες και όλοι ευθύνη για την ενότητα. Και πρώτη απ’ όλους η ηγεσία του κόμματος».

Η κοινή δήλωση των τριών

Ο ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται σε σοβαρότατη κρίση. Η κατάσταση στο κόμμα μας δεν είναι πια ανησυχητική. Είναι διαλυτική. Και έχουμε υποχρέωση – απέναντι στους εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες που μας στηρίζουν – να σταματήσουμε αυτόν τον κατήφορο.

Οι πολιτικές διαφωνίες είναι υπαρκτές. Για αυτό άλλωστε έχει ήδη προσδιοριστεί η διεξαγωγή Έκτακτου Συνεδρίου, το οποίο θα πρέπει πια να επισπευσθεί. Η πορεία μας όμως μέχρι αυτό θα πρέπει να διανυθεί με σεβασμό στις προγραμματικές μας θέσεις και στο καταστατικό που ορίζει σαφώς τους κανόνες της λειτουργίας μας. Δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται από λογικές εσωτερικού εχθρού και πρακτικές εκκαθαρίσεων.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει μια μακρά παράδοση εσωτερικής δημοκρατίας με κανόνες και σεβασμό των διαδικασιών. Ακόμα και σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, η αναζήτηση της σύνθεσης των διαφορετικών απόψεων ήταν δεδομένη. Η ενότητα προϋποθέτει συλλογικότητα, τήρηση των διαδικασιών, αρχές.

Υπό τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί είναι αναγκαία η άμεση συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του Κόμματος. Έχουμε όλες και όλοι ευθύνη για την ενότητα. Και πρώτη απ’ όλους η ηγεσία του κόμματος.




ΣΥΡΙΖΑ – Τζουμάκας: Θα τεθεί θέμα ηγεσίας στο συνέδριο – Η ολιγαρχία και η διαπλοκή στο κόμμα

Τη νέα ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ αμφισβήτησε εκ νέου ο Στέφανος Τζουμάκας, προαναγγέλοντας ανάληψη πρωτοβουλιών.

Πολιτικά ο ΣΥΡΙΖΑ υπέστη την πρώτη πολιτική ήττα στις αυτοδιοικητικές εκλογές και έρχεται η επόμενη στις ευρωεκλογές, είπε ο Στέφανος Τζουμάκας, ο οποίος ήταν εκ των συνδιεκδικητών της ηγεσίας του κόμματος στις πρόσφατες εσωκομματικές εκλογές.

Αποκάλυψε πως στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας έθεσε ζήτημα πολιτικής ηγεσίας στον ΣΥΡΙΖΑ. Υπάρχει τρόπος να γίνει στο συνέδριο, υποστήριξε. «Υπάρχει ρεύμα μέσα στον κόσμο ότι αυτή η ηγεσία δεν μπορεί να οδηγήσει» πρόσθεσε και προανήγγειλε πως θα αναληφθούν πρωτοβουλίες.

Αναφερθείς στην αντιπαράθεση μεταξύ προεδρικών και Ομπρέλας, είπε πως στήσανε το ματς Καρέζη-Βουγιουκλάκη. Υπάρχει οπαδιστάν δεκάτου βαθμού, σημείωσε και επισήμανε πως τον «Στέφανο Κασσελάκη τον φέρανε εν γνώση του Αλέξη Τσίπρα».

Συνεχίζοντας σε ακόμη πιο καυστικό τόνο, ο Στέφανος Τζουμάκας είπε πως η ολιγαρχία και η διαπλοκή εγκαταστάθηκαν μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να ελέγξουν τις εξελίξεις στο κόμμα.




ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτείται ο γιατρός Γιώργος Πετράκης – «Το κόμμα δυστυχώς άλλαξε πορεία»

Στην ανάρτησή του ο Γιώργος Πετράκης ανέφερε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αλλάξει πορεία προς τη λάθος πολιτική κατεύθυνση, κάτι που, όπως είπε, δεν τον βρίσκει σύμφωνο.

Την παραίτησή του έκανε γνωστή μέσα από τα Social Media ο Χανιώτης γιατρόςΓιώργος Πετράκης. Στην ανάρτησή του ο ίδιος ανέφερε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αλλάξει πορεία προς τη λάθος πολιτική κατεύθυνση, κάτι που, όπως είπε, δεν τον βρίσκει σύμφωνο.

Αναλυτικά το πλήρες κείμενο που ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook: «Οι νέες εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν μπορούν να με αφήσουν αμέτοχο.

Το κόμμα δυστυχώς άλλαξε πορεία.

Η έλλειψη ουσιαστικών αντιπολιτευτικών θέσεων, η απομάκρυνση από τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας, το εσωκομματικό δίπολο που έχει δημιουργηθεί και η επικέντρωση πλέον σε όρους lifestyle δεν με βρίσκουν σύμφωνο.

Εντάχθηκα στον ΣΥΡΙΖΑ τον προηγούμενο Μαΐο ψηφίζοντας στις εσωκομματικές εκλογές τον Αλέξη Τσίπρα.

Πίστεψα σε αυτόν και για τον λόγο αυτό μετά τις αναταραχές στην συμπλήρωση του ψηφοδελτίου για τον νόμο Χανίων στις εκλογές της 21ης Μαΐου αποφάσισα να κατέβω ως υποψήφιος βουλευτής.

Όμως το κόμμα που αυτήν την στιγμή αντικρίζω θεωρώ ότι πορεύεται προς την λάθος πολιτική κατεύθυνση.

Είναι η προσωπική μου άποψη και σεβόμενος πάντα την απόφαση της βάσης για την εκλογή του νέου προέδρου, υποβάλλω την παραίτηση μου απο μέλος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Επικεντρώνομαι πλέον μόνο στην δουλειά μου σαν νοσοκομειακός γιατρός – χειρουργός στο νοσοκομείο Χανίων και απο αυτήν την θέση θα συνεχίσω να υπηρετώ τον απλό άνθρωπο που έχει ανάγκη.

Ευχαριστώ πολύ τους 4.000 ψηφοφόρους που με εμπιστεύτηκαν στις προηγούμενες εκλογές αλλά όλη αυτή η κατάσταση που διαδραματίζεται είναι κατά την άποψη μου πολιτικά στρεβλωμένη.

Η πολιτική είναι μια επιστήμη σαν την ιατρική που πρέπει να θέτει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τα πραγματικά του προβλήματα.

Η ακρίβεια, η κατάσταση στο εθνικό σύστημα υγείας , η κατάσταση στον χώρο της παιδείας καθώς και το ενεργειακό είναι τα προβλήματα τα οποία θα μας απασχολήσουν το επόμενο χρονικό διάστημα. Αυτά τα προβλήματα πρέπει να τα κοιτάξουμε στα μάτια , όπως πρέπει να κοιτάξουμε στα μάτια τον απλό άνθρωπο που αγωνίζεται για την οικογένεια του και τα παιδιά του.

Δυστυχώς σε άλλο κόμμα ήρθα και από άλλο κόμμα φεύγω

Να είστε καλά».

 

ΠΗΓΗ : newsbomb.gr




«Ανάφλεξη» στον ΣΥΡΙΖΑ: Ο Κασσελάκης απειλεί για πρώτη φορά τους διαφωνούντες – Πώς οχυρώνει το κόμμα με «σκιώδη κυβέρνηση»

Σε έξαρση βρίσκεται ο εσωκομματικός πόλεμος στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο νέος πρόεδρος Στέφανος Κασσελάκης ανακοίνωσε σήμερα τα ονόματα των μελών της «σκιώδους κυβέρνησης» της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η οποία αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από βουλευτές που στήριξαν την υποψηφιότητά του, πυροδοτώντας νέο γύρο εσωκομματικής αντιπαράθεσης

Στη «σκιώδη κυβέρνηση» του ΣΥΡΙΖΑ έχουν αξιοποιηθεί σχεδόν όλοι ανεξαιρέτως οι βουλευτές που τάχθηκαν υπέρ της υποψηφιότητας Κασσελάκη στην κούρσα διαδοχής.

Συγκεκριμένα, στους λεγόμενους νέους «προεδρικούς» εντάσσονται οι:

Τομεάρχης Εθνικής Άμυνας: Ευάγγελος Αποστολάκης

Αν. τομεάρχης Εσωτερικών, αρμόδιος για Μακεδονία-Θράκη: Πέτρος Παππάς

Αναπληρώτρια τομεάρχης Παιδείας: Ράνια Θρασκιά

Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών: Χάρης Μαμουλάκης

Τομεάρχης Παιδείας: Αθηνά Λινού

Αν. τομεάρχης Εσωτερικών, αρμόδια για θέματα Διαφάνειας: Ραλλία Χρηστίδου

Αν. τομεάρχης Δικαιοσύνης, αρμόδια για δικαιώματα & ισότητα: Έλενα Ακρίτα

Τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων: Βασίλης Κόκκαλης

Τομεάρχης Ψηφιακής Πολιτικής: Γιώργος Καραμέρος

Τομεάρχης Περιβάλλοντος & Ενέργειας: Μίλτος Ζαμπάρας

Τομεάρχης Δικαιοσύνης: Γιάννης Σαρακιώτης

Τομεάρχης Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας: Συμεών Κεδίκογλου

Πέντε τομεάρχες από την «ομάδα Νίκου Παππά»
Σε θέση τομεαρχών ορίστηκαν και οι βουλευτές που υποστήριξαν στον πρώτο γύρο της εσωκομματικής διαδικασίας τον Νίκο Παππά αλλά μεταπήδησαν στο «στρατόπεδο» Κασσελάκη κατά τον δεύτερο γύρο της εσωκομματικής αναμέτρησης. Δηλαδή οι:

Τομεάρχης Εσωτερικών: Γιώτα Πούλου

Τομεάρχης Οικονομικών: Νίκος Παππάς

Τομεάρχης Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης: Γιώργος Γαβρήλος

Τομεάρχης Υγείας: Ανδρέας Παναγιωτόπουλος

Αναπληρωτής τομεάρχης Παιδείας, αρμόδιος για τον Αθλητισμό: Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος

Οι «παλιοί προεδρικοί»
Παράλληλα, ρόλο τομεάρχη ανέλαβαν και βουλευτές που ανήκαν στους «παλιούς προεδρικούς», δηλαδή σε αυτούς που ήταν κοντά στον Αλέξη Τσίπρα:

Τομεάρχης Εξωτερικών: Ρένα Δούρου

Αν. τομεάρχης Εξωτερικών, αρμόδιος για θέματα Απόδημου Ελληνισμού: Όθων Ηλιόπουλος

Τομεάρχης Ανάπτυξης: Χρήστος Γιαννούλης

Αν. τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης, αρμόδιος για την Κτηνοτροφία: Γιώργος Παπαηλιού

Τομεάρχης Τουρισμού: Καλλιόπη Βέττα

Τομεάρχης Μετανάστευσης & Ασύλου: Νίνα Κασιμάτη

Τομεάρχης Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής: Αλέξανδρος Αυλωνίτης

Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη: Κώστας Μπάρκας

Οι δύο εξαιρέσεις από το στρατόπεδο Αχτσιόγλου

Δύο ήταν οι εκπλήξεις στη σύνθεση της «σκιώδους κυβέρνησης»: ο βουλευτής Κώστας Μπάρκας, ο οποίος ανήκε στην κίνηση «6 συν 6» που στήριξε την υποψηφιότητα της Έφης Αχτσιόγλου και ανέλαβε τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη, και η βουλευτής Χαλκιδικής Κυριακή Μάλαμα, η οποία στις εσωκομματικές εκλογές είχε ταχθεί υπέρ της Έφης Αχτσιόγλου και ανέλαβε τομεάρχης Πολιτισμού.

Στην Κουμουνδούρου πάντως ακούγονται ψίθυροι πως ο Στέφανος Κασσελάκης εισέπραξε πολλά «όχι» όταν πρότεινε θέσεις τομεαρχών, περισσότερα από τα 16 «λευκά» στην ΚΟ, που δεν είχαν στηρίξει τις προτάσεις του για στελέχωση του κόμματος.

Υπενθυμίζεται ότι κατά την πρώτη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος μετά την εκλογή Κασσελάκη, εγκρίθηκαν με βάση την πρόταση του προέδρου για κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι οι Νίκος Παππάς, Θεόφιλος Ξανθόπουλος και Διονύσης Καλαματιανός.

Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας ορίστηκε η Θεοδώρα Τζάκρη, διευθυντής της Κ.Ο. ο Γιώργος Τσίπρας και συντονιστής τομεαρχών ο Παύλος Πολάκης. Πρόεδρος της Κ.Ο. παρέμεινε ο Σωκράτης Φάμελλος. Η πρόταση του Στέφανου Κασσελάκη είχε εγκριθεί με 28 ψήφους υπέρ και 16 λευκά.

Η απειλή Κασσελάκη για έξωση από τα ψηφοδέλτια
Σε κάθε περίπτωση, από τη λίστα των τομεαρχών του ΣΥΡΙΖΑ, που αποτελούν τη «σκιώδη κυβέρνηση» του κόμματος, λείπουν τα ονόματα των κορυφαίων στελεχών της εσωκομματικής αντιπολίτευσης. Αχτσιόγλου, Τσακαλώτος, Τζανακόπουλος, Χαρίτσης, Ηλιόπουλος δεν ορίστηκαν τομεάρχες. Αλλά και πολλοί άλλοι βουλευτές, οι οποίοι έχουν κατά καιρούς διαφωνήσει με τις θέσεις Κασσελάκη, όπως οι Θεανώ Φωτίου, Σία Αναγνωστοπούλου, Πέτη Πέρκα, Μερόπη Τζούφη, Γιώργος Ψυχογιός, Μαρίνα Κοντοτόλη, δεν περιλαμβάνονται στους τομεάρχες του κόμματος.

Το πρωί της Τετάρτης, και πιθανόν μετά τις αρνήσεις που εισέπραξε από βουλευτές του κόμματος να συμμετάσχουν στο οργανόγραμμα της σκιώδους κυβέρνησης, ο Στέφανος Κασσελάκης με ανάρτησή του προειδοποίησε, για πρώτη φορά από την ανάληψη της ηγεσίας, πως «όποιος υπονομεύσει την ενότητα της Κ.Ο. και το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, δεν θα έχει θέση σε μελλοντικά ψηφοδέλτια του κόμματος».

Μάλιστα, ο κ. Κασσελάκης πρόσθεσε σημειώνοντας: «Όποια ή όποιος από εσάς ενδιαφέρεται να κατέβει ως υποψήφιος στις επικείμενες ευρωεκλογές, πρέπει να γραφτεί μέλος του ΣΥΡΙΖΑ στο www.isyriza.gr. Εκεί χτίζεται ο νέος ΣΥΡΙΖΑ. Εκεί γεννιούνται τα στελέχη της επόμενης γενιάς».

Ολόκληρη η ανάρτηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ: 
«Μετά από εισήγησή μου, σήμερα το απόγευμα, το προεδρείο της Κ.Ο. θα ανακοινώσει τους τομεάρχες που θα υπεραμύνονται της αλήθειας στη Βουλή.

Έχω καταβάλει κάθε προσπάθεια η σύνθεση να είναι όσο το δυνατόν ενωτική και διευρυμένη. Με πυξίδα το μέλλον του προοδευτικού χώρου και της Σύγχρονης Αριστεράς.

Όπως έχω ήδη ανακοινώσει, η κύρια παραγωγή πολιτικής θα μεταφερθεί στα τμήματα και στην κοινωνία, με τους τομεάρχες μας να συμμετέχουν ενεργά και στα δύο.

Για να είμαι απολύτως ξεκάθαρος απέναντι στον κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ που με εμπιστεύεται και με ενθαρρύνει κάθε μέρα:

Όποιος υπονομεύσει την ενότητα της Κ.Ο. και το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., δεν θα έχει θέση σε μελλοντικά ψηφοδέλτια του κόμματος.

Και όποια ή όποιος από εσάς ενδιαφέρεται να κατέβει ως υποψήφιος στις επικείμενες ευρωεκλογές πρέπει να γραφτεί μέλος του ΣΥΡΙΖΑ στο www.isyriza.gr. Εκεί χτίζεται ο νέος ΣΥΡΙΖΑ. Εκεί γεννιούνται τα στελέχη της επόμενης γενιάς.

Θα στείλουμε φόρμα ενδιαφέροντος στα μέλη μας τις επόμενες ημέρες.

Θα λογοδοτώ πάντα σε εσάς αδιαμεσολάβητα. Αρχίζοντας με την ανοιχτή εκδήλωσή μας στο Κερατσίνι αύριο το βράδυ».

«L’État, c’est moi?»
Η ανάρτηση-τελεσίγραφο του Στέφανου Κασσελάκη, ο οποίος προειδοποίησε ότι όποιος θα υπονομεύσει την ενότητα της Κ.Ο. και το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ, δεν θα έχει θέση σε μελλοντικά ψηφοδέλτια του κόμματος, προκάλεσε αντιδράσεις.

Πηγές από τη λεγόμενη εσωκομματική αντιπολίτευση χαρακτηρίζουν αντικαταστατική την απειλή με τα ψηφοδέλτια, ενώ τονίζουν πως είναι πρωτοφανές τέσσερις ημέρες πριν από τον β΄ γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών ο ίδιος ο πρόεδρος να δημιουργεί κλίμα εσωστρέφειας. Επικαλέστηκαν, μάλιστα, το άρθρο 39 του καταστατικού του ΣΥΡΙΖΑ, το οποίο προβλέπει ότι τα ψηφοδέλτια του κόμματος αποφασίζονται από τις κατά τόπους Νομαρχιακές Επιτροπές και κατόπιν από την Κεντρική Επιτροπή.

Η πρώτη επώνυμη αντίδραση ήρθε από την πρώην βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και στελέχους της «Ομπρέλας» Αννέτα Καββαδία, η οποία έγραψε σε ανάρτησή της στο facebook: «L’État, c’est moi? Το κόμμα πάντως έχει όργανα, θέσεις, καταστατικό. Καταργήθηκαν, μήπως, και δεν το ξέρουμε;». Και, αφού παραθέτει τι προβλέπει το άρθρο 39, τονίζει: «Και σε κάθε περίπτωση, τέσσερις μέρες πριν τις εκλογές, τέτοιου είδους δηλώσεις κάποιος κακεντρεχής θα τις χαρακτήριζε υπονομευτικές».

«Άρθρο 39 – Επιλογή υποψηφίων βουλευτών/τριών και ευρωβουλευτών/τριών

  1. Τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις εθνικές εκλογές καταρτίζονται με ισάριθμη αντιπροσώπευση των φύλων. Η επιλογή των υποψήφιων βουλευτών/τριών γίνεται με απόφαση των Νομαρχιακών Επιτροπών μετά από διαβούλευση με τις ΟΜ. Η Κεντρική Επιτροπή έχει το δικαίωμα αιτιολογημένης τροποποίησης των επιλογών των Νομαρχιακών Επιτροπών με αυξημένη πλειοψηφία 70%, αφού προηγουμένως συζητήσει με τις Νομαρχιακές Επιτροπές. Σε κάθε περίπτωση η τελική έγκριση των υποψήφιων βουλευτών ανήκει στην Κεντρική Επιτροπή».

«Η Τζάκρη θα μας πάρει τα κεφάλια»

Την ίδια ώρα, στα άκρα φαίνεται πως οδηγούνται οι δύο πτέρυγες στο ΣΥΡΙΖΑ μετά την άνοδο στην ηγεσία του κόμματος του Στέφανου Κασσελάκη, καθώς σήμερα η Πέτη Πέρκα απάντησε στη γραμματέα της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Θεοδώρα Τζάκρη, η οποία προέβλεψε ότι η εσωκομματική αντιπολίτευση θα ηττηθεί στο επικείμενο συνέδριο με 80%.

Σήμερα η κυρία Πέρκα μιλώντας στο Open, διαφώνησε ριζικά με τα όσα είπε ο Στέφανος Κασσελάκης στο ΣΕΒ, για την Αριστερά και το Κεφάλαιο. «Οι βασικές Αρχές της Αριστεράς είναι η αναζήτηση κεφαλαίου εργασίας, περιμένουμε να ακούσουμε για συλλογικές συμβάσεις.

Κριτική θα κάνω αρμοδίως. Δεν κρύβω το εξής. Εγώ είμαι με την γραμμή του κόμματος, την οποία έχουμε δουλέψει πολλά χρόνια. Οι δικές μας θέσεις είναι δουλεμένες από γενιές πριν στα βασικά αυτά θέματα όπως το κεφάλαιο.

Ο κ. Κασσελάκης είναι πρόεδρος του κόμματος, εγώ λέω πως όλα αυτά πρέπει να λυθούν σε ένα συνέδριο συντεταγμένα. Δηλαδή επειδή μιλάμε για ενότητα, αυτή κατακτάται μόνο με συλλογικές διαδικασίες και συζητήσεις», δήλωσε.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου αναφορικά με όσα είπε χθες η Θεοδώρα Τζάκρη πως θα χάσει η εσωκομματική αντιπολίτευση στο Συνέδριο με 80%, η κυρία Πέρκα απάντησε «η κυρία Τζάκρη μας είπε πως θα μας πάρει τα κεφάλια.

Η κυρία Τζάκρη έχει έρθει στο κόμμα μας από ένα άλλο κόμμα. Την καλοδεχτήκαμε και πολύ καλά κάναμε. Ξέρετε με τη διεύρυνση είναι όλα τα κόμματα, ποιο κόμμα δεν θέλει να αυξήσει τη δύναμή του; Αλλά υπάρχουν και αρχές. Υπάρχει και άλλος λόγος».

Ο Κασσελάκης στις ΗΠΑ την Κυριακή

Το ζήτημα πάντως αναμένεται να συζητηθεί προκειμένου να μπει ένα φρένο στις εσωκομματικές αντεγκλήσεις την επόμενη εβδομάδα, καθώς θα συνεδριάσει η Πολιτική Γραμματεία, όπως φαίνεται χωρίς την παρουσία του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ.

Πληροφορίες αναφέρουν πως ο Στέφανος Κασσελάκης έχει προγραμματίσει την Κυριακή το βράδυ να ταξιδέψει στις ΗΠΑ.

Υπενθυμίζεται πως ο αδερφός του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ είχε δηλώσει την επομένη της νίκης του πως ο Στέφανος Κασσελάκης και ο Τάιλερ θα πάνε κάποια στιγμή πίσω στις ΗΠΑ «για να φέρουν τα ρούχα τους, καθώς έχουν πακετάρει για καλοκαίρι», αφού, όπως είπε, δεν περίμεναν ότι θα γίνει όλο αυτό.

iefimerida.gr

 




Τσαταλμπασίδης | Δεν φοβάμαι καμία διαγραφή από το κόμμα, θα συνεχίσω να ειμαι Νέα Δημοκρατία

Για το πρόσφατο ρεπορτάζ του enanews.gr, το ότι δηλαδή υπάρχουν εισηγήσεις οι οποίες επιθυμούν την άμεση διαγραφή από το κόμμα των Ιωσηφίδη-Μαρκόπουλου και Τσαταλμπασίδη επειδή “συστρατεύονται” με τον συνδυαμό Τοψίδη-και όχι με του Μέτιου (διαβάστε σχετικά εδώ) μίλησε στο ENA Channel και στην εκπομπή Αναλυτής με τον Απόστολο Ατζεμιδάκη ο υποψήφιος Περιφερειακός σύμβουλος Καβάλας και πρώην εκπρόσωπος τύπου της ΔΕΕΠ Ν.Δ στην Καβάλα Λάζαρος Τσαταλμπασίδης.

Όπως τόνισε συγκεκριμένα :

“Υπηρξαν εισηγησεις οι οποιες ζητουν την διαγραφη μου και των αλλων δυο συνυποψηφίων μου στον συνδυασμό του Χριστόδουλου Τοψίδη. Όσον αφορα εμενα η κομματικη μου ταυτοτητα και η ιδιότητα μου ως μέλος της Νέας Δημοκρατίας δεν ειναι γραμμενη σε ενα σε χαρτι που μπορει ο οποιοσδήποτε να την σβήσει. Όσες διαγραφες και να υπάρξουν βεβαίως και θα στεαχωρεθώ αλλα ημουν, είμαι και θα είμαι Νέα Δημοκρατία. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Για μένα δεν αλλάζει κάτι εαν διαγραφώ από το κόμμα, θα συνεχίζω να είμαι Νέα Δημοκρατία. Δεν μπορεί η επιλογή ενός ανθρώπου να επηρεάζει τα δικά μου πιστεύω, και την δική μου τοποθέτηση. Και ούτε με νοιάζει ότι ένας άνθρωπος για δικούς του λόγους, ο οποίος μάλιστα είχε υπηρετήσει και σε άλλους πολιτικούς χώρους επιθυμεί τώρα την διαγραφή μου.”

Δείτε την απάντηση Τσαταλμπασίδη από το 8:00 λεπτό μέχρι το τέλος :