Καβάλα | Άμεση παρέμβαση ζητούν οι χειμερινοί κολυμβητές για την παραλία της καλαμίτσας

Οι χειμερινοί κολυμβητές της Καβάλας ζητούν άμεση παρέμβαση και λύση για την παραλία της Καλαμίτσας, έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους λάτρεις της χειμερινής θάλασσας.

Η κατάσταση της ακτής, η οποία αποτελεί σημείο αναφοράς για την τοπική κοινότητα, έχει προκαλέσει ανησυχίες, καθώς διαπιστώνονται προβλήματα που δυσχεραίνουν τη χρήση της, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Οι κολυμβητές επισημαίνουν ότι η έλλειψη συντήρησης στις εγκαταστάσεις, όπως αποδυτήρια, ντουζιέρες και καθίσματα, δημιουργεί σημαντικά εμπόδια για τη χρήση της παραλίας.




Καβάλα | Οι χειμερινοί κολυμβητές της Καλαμίτσας εκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους

Με μεγάλη συμμετοχή και γιορτινή διάθεση, οι Χειμερινοί Κολυμβητές της Καλαμίτσας στην Καβάλα έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους την Κυριακή 7 Ιανουαρίου.

Το δροσερό νερό της θάλασσας δεν πτόησε τους λάτρεις της χειμερινής κολύμβησης, οι οποίοι ξεκίνησαν τη μέρα τους με το καθιερωμένο τους μπάνιο, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την αγάπη τους για τη θάλασσα, ανεξαρτήτως καιρού.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην παραλία της Καλαμίτσας, με τα μέλη του συλλόγου και τους φίλους τους να ανταλλάσσουν ευχές για υγεία, δύναμη και αισιοδοξία για το νέο έτος. Η κοπή της πίτας συνοδεύτηκε από ζεστό τσάι και λιχουδιές, δημιουργώντας μια ζεστή ατμόσφαιρα, παρά το κρύο της εποχής.

Ο τυχερός που βρήκε το φλουρί της πίτας έλαβε ως αναμνηστικό δώρο ένα ειδικά διαμορφωμένο μετάλλιο του συλλόγου, ενώ όλοι οι παρευρισκόμενοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για τις επόμενες δραστηριότητες που προγραμματίζει ο σύλλογος.




Στα παγωμένα νερά του Άρδα έκοψαν τη βασιλόπιτα οι χειμερινοί κολυμβητές Ορεστιάδας

Tον ποταμό Άρδα με πολικές θερμοκρασίες διάλεξαν και φέτος οι χειμερινοί κολυμβητές της Ορεστιάδας για να κόψουν τη βασιλόπιτά τους.

Για άλλη μια χρονιά απέδειξαν πως στον βόρειο Έβρο έχουν ψυχή αφού τέτοιες παγωμένες βουτιές με θερμοκρασίες υπό το μηδέν κάνουν εδώ και αρκετά χρόνια.

«Αν κρυώναμε, δεν θα το κάναμε» λέει χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Παναγιωτούδης, μέλος της Ομάδας Χειμερινών Κολυμβητών Ορεστιάδας στην εκπομπή “Πρωινή Περιπολία” του Ράδιο Έβρος.

Επιπλέον, προσθέτει πως η όλη εμπειρία, αν και σωματικά απαιτητική, έχει άμεσα θετικά αποτελέσματα για την υγεία, καθώς το κρύο νερό διεγείρει τον οργανισμό και βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Όσον αφορά τα Θεοφάνεια φέτος, η βουτιά για τον Σταυρό των Θεοφανίων θα έχει μια ιδιαίτερη σημασία για την ομάδα της Ορεστιάδας, καθώς θα λάβει χώρα μπροστά από το Πατριαρχείο στην Κωνσταντινούπολη, μετά από πολλά χρόνια.

Η ομάδα θα ταξιδέψει με λεωφορεία και αναμένεται να συμμετάσχουν γύρω στα 30 μέλη από την Ορεστιάδα, με συνοδούς και άλλους υποστηρικτές από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, όπως η Δράμα, το Αγρίνιο και η Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Παναγιωτούδης τονίζει ότι η βουτιά αυτή έχει μεγάλο συμβολισμό και αποτελεί μια εμπειρία που δεν συνδέεται μόνο με τη φυσική αντοχή, αλλά και με την κοινή πίστη και την αγάπη για την παράδοση.

Να σημειωθεί ότι οι Χειμερινοί Κολυμβητές της Ορεστιάδας εκτός από τα νερά του Βοσπόρου όπου στο παρελθόν βουτούσαν για μια δεκαετία έχουν βουτήξει στο ακριτικό Καστελόριζο, στο Φανάρι, στην λίμη των Πρεσπών αλλά και στο Δέλτα του Έβρου.

 

e-evros.gr




Χειμερινοί κολυμβητές Καλαμίτσας καθάρισαν την ακτή

Την Κυριακή το πρωί, στις 6 Σεπτεμβρίου 2024, οι χειμερινοί κολυμβητές της Καλαμίτσας απέδειξαν για άλλη μια φορά την αγάπη τους για την ακτή και τη φύση, πραγματοποιώντας δράση καθαρισμού και καλλωπισμού στην παραλία. Με πρωτοβουλία του συλλόγου τους, συγκεντρώθηκαν αρκετά μέλη με μεγάλη όρεξη και αφοσίωση, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση της εικόνας της ακτής.

Οι χειμερινοί κολυμβητές δεν αρκούνται μόνο στο να απολαμβάνουν τα οφέλη της θάλασσας κατά τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά δείχνουν και την οικολογική τους συνείδηση, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες όπως αυτή.Η δράση περιλάμβανε καθαρισμό της παραλίας από σκουπίδια, απομάκρυνση πλαστικών και άλλων απορριμμάτων, καθώς και μικρές εργασίες καλλωπισμού, όπως η φροντίδα της φυσικής βλάστησης. Τα μέλη του συλλόγου συνεργάστηκαν αρμονικά, με αποτέλεσμα η παραλία να ανακτήσει την όμορφη και καθαρή της εικόνα.Με παρόμοιες δράσεις, οι χειμερινοί κολυμβητές της Καλαμίτσας αποδεικνύουν πως η αγάπη για τη θάλασσα δεν σταματά στις βουτιές και τα μπάνια, αλλά επεκτείνεται και στην προστασία και φροντίδα του περιβάλλοντος που τους φιλοξενεί.




Δωρεά ενός απινιδωτή από τον Χρήστο Γάκη στους Χειμερινούς Κολυμβητές

Στη δωρεά ενός απινιδωτή προχώρησε το πρωί του Σαββάτου ο Αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την παράταξη Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση Χρήστος Γάκης προς τους χειμερινούς κολυμβητές στην Ακτή Καλαμίτσας.

Χάρη σε αυτή την δωρεά απόκτησε απινιδωτή η Ακτή με τους χειμερινούς κολυμβητές να ευχαριστούν για αυτή την κίνηση τον κ. Γάκη.

 




Μεγαλώνει η τραγική λίστα των πνιγμών: Άλλοι επτά κολυμβητές χάθηκαν σε ένα 24ωρο

Αυξάνεται ο αριθμός των θυμάτων από πνιγμό στις ελληνικές θάλασσες κάθε μέρα, καθώς μόνο χθες Παρασκευή επτά άτομα άφησαν την τελευταία τους πνοή κολυμπώντας.

Χωρίς τις αισθήσεις της ανασύρθηκε πρωινές ώρες χθες από την θαλάσσια περιοχή όρμου Βουλιαγμένης Αττικής μια 79χρονη ημεδαπή γυναίκα, η οποία διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο “ΑΣΚΛΗΠΕΙΟ” Βούλας, όπου όμως διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Από το Β’ Λιμενικό Τμήμα Βουλιαγμένης του Λιμεναρχείου Σαρωνικού που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας–νεκροτομής στο Εργαστήριο Ιατροδικαστικής και Τοξικολογίας της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Αντίστοιχα, χωρίς τις αισθήσεις της ανασύρθηκε το πρωί της Παρασκευής (21/7) από τη θαλάσσια περιοχή Σκάλας Περαίας Θεσσαλονίκης, μία 73χρονη. Διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ», όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας–νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης.

Το απόγευμα της Παρασκευής ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από την θαλάσσια περιοχή παραλίας Αρτέμιδας Αττικής ένας 74χρονος ημεδαπός. Ο ανωτέρω διεκομίσθη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Ραφήνας, άλλα δυστυχώς αποδείχθηκε ότι είχε ήδη καταλήξει. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας–νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών.

Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε, πρωινές ώρες χθες, από την θαλάσσια περιοχή παραλίας Τολού Αργολίδας ένας 73χρονος ημεδαπός, στον οποίο παρασχέθηκαν αρχικά οι πρώτες βοήθειες από ναυαγοσώστες και ιδιώτες και στη συνέχεια διεκομίσθη με το ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Αργολίδας/Νοσηλευτική Μονάδα Ναυπλίου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Από το Λιμεναρχείο Ναυπλίου που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας–νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Ναυπλίου-Καλαμάτας.

Την ίδια ώρα, χωρίς τις αισθήσεις της ανασύρθηκε από τη θαλάσσια περιοχή παραλίας Αγίου Γεωργίου Λιχάδας στην Εύβοια, μία 67χρονη. Μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Ιστιαίας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Από το Λιμεναρχείο Αιδηψού που διενεργεί την προανάκριση παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών.

Παράλληλα, χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε τις πρωινές ώρες από την θαλάσσια περιοχή «ΦΟΥΡΚΑΣ» του Δήμου Κασσάνδρας Χαλκιδικής, ένας 74χρονος. Διεκομίσθη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Κασσάνδρας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του, ενώ η σορός πρόκειται να μεταφερθεί στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης για τη διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής. Προανάκριση διενεργείται από το Β’ Λιμενικό Τμήμα Ν. Μουδανιών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Θεσσαλονίκης.

Τέλος, χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε από τη θαλάσσια περιοχή της παραλίας «ΚΑΜΑΡΙΟΥ» ν. Θήρας, ένας 81χρονος. Με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Θήρας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Θήρας.