Την Δευτέρα συνεργείο της ΔΕΥΑΚ στην οδό Κολοκοτρώνη για τον αγωγό των λυμάτων

Την Δευτέρα το πρωί θα βρίσκεται συνεργείο της ΔΕΥΑΚ στην οδό Κολοκοτρώνη με αφορμή το σπάσιμο ενός αγωγού ομβρίων υδάτων που βγάζει λύματα στον δρόμο (διαβάστε εδώ)

Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Απόστολος Χρόνης η υπηρεσία έχει παραγγείλλει νέους σωλήνες για τον αγωγό ο οποίος είναι πολλών ετών, ενώ την Δευτέρα θα βρεθεί συνεργείο εκεί έτσι ώστε να αποκαταστήσει την βλάβη.




Πρώτο συμβάν για την Π.Υ Καβάλας στο 2024 | Φωτιά σε κουζίνα σπιτιού στην Κολοκοτρώνη

Φωτιά εκδηλώθηκε σε κουζίνα σπιτιού στην οδό Κολοκοτρώνη στην Καβάλα.

Η φωτιά έσβησε άμεσα χάρη στην παρέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Καβάλας ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για το πρώτο συμβάν φωτιάς που αντιμετωπίζει η Πυροσβεστική Υπηρεσία Καβάλας για το 2024.